Joko on testattu uudet grillit Best Hamburger ja Xmeal, kumman hampparit menee jat.koon?
Grillit kylällä
57
2214
Vastaukset
- Anonyymi00001
Hyvät on annokset molemmissa ja palvelu ensiluokkaista, todella lupaavalta vaikuttaa. Pian kun Tokmanni aukeaa ja ähtäriin alkaa taas virrata turisteja niin varmasti riittää molemmille pikaruokapaikoille asiakkaita. Eläinpuiston uuden alun ja nousun myötä myös sen aiheuttama matkailija virta tukee tätä faktaa, että keskustamme ruokapaikat käyvät pikapuoliin ahtaiksi. Nyt alkaa kyllä pian olemaan pöhinää.
- Anonyymi00002
Mainosta tulis saada yhtä paljon kun grilli mestari pekan putiikin.
On hyvä kun on kaksi..
Tämä X ketju oli myös autopirtillä.
Siinä oppii sen hyviin tuotteisiin.
On hyvä kun tuli taas Ähtäriin.
- Anonyymi00003
Best Hamburger. Ei tarvi enää mennä. Hampurilaisen välissä sal. kastiketta. Ei hampurilaiskast. Pienet annokset. Kebab paistetaan kuivaksi käpoyräksi.
- Anonyymi00004
Eihän X-MEAL ole vielä edes auki?????
- Anonyymi00005
Kyllä aukesi eilen
- Anonyymi00007
Minne avattiin?
- Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Minne avattiin?
Vanha op-liiketila jossa oli OHO eli vastapäätä BHGrilliä! OSTOLANTIELLÄ!!
- Anonyymi00009
Miksi testaisin? En halua syödä epäterveellistä ruokaa.
- Anonyymi00010
Koskas se kolmas grilli aukeaa?
- Anonyymi00011
X meal
- Anonyymi00012
Ihan mielenkiinnosta, että minkä takia 2 grilliä yhtäaikaa avattiin🙈 Täällähän ei ole ikinä pärjännyt kuin 1 kutakin. Ja sekin nippanappaniukinnaukin.
Mutta tsemii yrittäjille. Ja käyttäkää nyt palveluita kansalaiset.- Anonyymi00013
Eivät tienneet toisistaan.
- Anonyymi00014
Best Hamburgerin uusi omistaja kertoi paikallislehden haastattelussa suunnittelevansa veilä autokaistagrillin sekä kahvila-konditorian avaamista matkahuollon rakennuksen tiloihin.
Sitten olisi 3 grilliä. - Anonyymi00018
Anonyymi00014 kirjoitti:
Best Hamburgerin uusi omistaja kertoi paikallislehden haastattelussa suunnittelevansa veilä autokaistagrillin sekä kahvila-konditorian avaamista matkahuollon rakennuksen tiloihin.
Sitten olisi 3 grilliä.Tuskin sama yrittäjä avaa kahta grilliä 100m säteellä 😂 eiköhän toimintaa vain kehitetä.
- Anonyymi00027
Anonyymi00018 kirjoitti:
Tuskin sama yrittäjä avaa kahta grilliä 100m säteellä 😂 eiköhän toimintaa vain kehitetä.
Välimatka on sentään 200 m, joten tässä asiakaspohjalla , kannattaa avata 2 grilliä!
- Anonyymi00015
Liikaa on aina liikaa..🙈
- Anonyymi00016
Typerää
- Anonyymi00017
Kyllä Ähtärissä pikaruokaa saa😂 On Hesburger, Rolls , X-meal, grilli. Mikä näistä parhain, sen voi testata kokeilemalla missä laatu parhain. Tekisköhän joku semmosen testin julkisena vertaillen🤭
- Anonyymi00019
Grilliruoka on aina grilliruokaa ja ruokaketjujen ruoka omanlaistansa ruokaa.... Eivät kilpaile keskenään. Hesestä haetaan pikaisesti matkan varrelta ja grillille mennään nauttimaan ruoasta 😋
- Anonyymi00021
Kesäajalla ruuhkia torjumaan on vielä leirintäalue sekä kiulu.
- Anonyymi00023
Anonyymi00019 kirjoitti:
Grilliruoka on aina grilliruokaa ja ruokaketjujen ruoka omanlaistansa ruokaa.... Eivät kilpaile keskenään. Hesestä haetaan pikaisesti matkan varrelta ja grillille mennään nauttimaan ruoasta 😋
Ähtärin Hesestä ei kuule haeta pikaisesti yhtään mitään! Puoli tuntia saat oottaa tilausta vaikka olisit ainoa asiakas. Vissiin jotain vajakkeja palkattu tiskin taakse
- Anonyymi00028
Anonyymi00021 kirjoitti:
Kesäajalla ruuhkia torjumaan on vielä leirintäalue sekä kiulu.
Sekä ABC ja Neste ja toivottavasti myös Koskelan keramiikka ja kioski-kahvila Mylly!
- Anonyymi00031
Anonyymi00028 kirjoitti:
Sekä ABC ja Neste ja toivottavasti myös Koskelan keramiikka ja kioski-kahvila Mylly!
ei kai mylly oo auki ennäään.....
- Anonyymi00033
Anonyymi00023 kirjoitti:
Ähtärin Hesestä ei kuule haeta pikaisesti yhtään mitään! Puoli tuntia saat oottaa tilausta vaikka olisit ainoa asiakas. Vissiin jotain vajakkeja palkattu tiskin taakse
Siellä tuntuu jatkuvasti olevan vain yksi työntekijä kerrallaan ei ihme että kestää. Kannattaa tilata sovelluksella etukäteen niin ei tarvitse lähteä hakemaan ennenkuin tulee ilmoitus että valmista on.
- Anonyymi00050
Missäs se Hesburger on?
- Anonyymi00051
Anonyymi00031 kirjoitti:
ei kai mylly oo auki ennäään.....
Toivottavasti avataan!
- Anonyymi00052
Anonyymi00031 kirjoitti:
ei kai mylly oo auki ennäään.....
Uskaltaakos sinne mennä
- Anonyymi00054
Anonyymi00050 kirjoitti:
Missäs se Hesburger on?
ABC
- Anonyymi00020
Hassu Ahteri. Piksruokapaikkoja ja kirpputoreja Ostolantie täynnä. Ei sitten muuta olekaan 😂
- Anonyymi00022
Kyllä Ähtärissä vaan on pöhinää.
- Anonyymi00024
Täytyy käydä piksruokapaikassa
- Anonyymi00025
NESTE PARAS. HAMPURILAISEN NÄLKÄÄN. JA ISOT ANNOKSET.
- Anonyymi00026
X-MEAL. Pihvi aivan kylmä.
- Anonyymi00029
Ei kai se ketjusta ole kiinni, vaan pihvin paistajasta!
- Anonyymi00030
Anonyymi00029 kirjoitti:
Ei kai se ketjusta ole kiinni, vaan pihvin paistajasta!
Olenko vajakki sanonut et X-MEAL paistaa.
- Anonyymi00036
Anonyymi00029 kirjoitti:
Ei kai se ketjusta ole kiinni, vaan pihvin paistajasta!
Enemmän vaikuttaa kauanko kestää paistamisesta syömisen aloitukseen.
- Anonyymi00032
Hauskaa kun kilpailevat itsensä hengiltä , oikein Ähtäriläinen tapa.
Tupajumi alkoi heti kalvamaan Nesteen yrittäjää, on siinä houre vaari.- Anonyymi00034
Rols on eniten omaan makuun nykyisistä. Toivottavasti Pancho Villa tulis myös tänne.
- Anonyymi00035
Boikotoin kanssa tupiksen grilliä.juuri tuosta syystä.ei ole reilua alkaa heti kilpailee.
- Anonyymi00037
Miksi ihmeessä tupis haluaisi pahaa Nesteen uudelle yrittäjälle, joka on käsittääkseni hänellä vuokralla?! Valtatien varrella oleva huoltoasema ja kylän keskustassa oleva snägäri eivät kilpaile keskenään. Ja ihan erilaista ruokaa rollsissa ja grillillä. Hyvillä mielin voi kuluttaa vaikka molempia :)
- Anonyymi00038
No totta tuokin.
- Anonyymi00039
Grillejä kylä täysi, mutta kaikki kiinni ja klo 22.49
Lauantai ilta.
Lähdettävä Alavudelle.- Anonyymi00040
Kuka pistäis pubin toimintaan niin johan olis grilli lauantai-iltaisin pidempään auki? 😎
- Anonyymi00042
Anonyymi00040 kirjoitti:
Kuka pistäis pubin toimintaan niin johan olis grilli lauantai-iltaisin pidempään auki? 😎
Ei kukaan täysjärkinen joka ymmärtää että tuottoakin pitäisi saada.
Hyvänen aika jollain pe, la keskikaljanmyynnillä ei kuluja kateta saati tehdä voittoa. - Anonyymi00044
Anonyymi00042 kirjoitti:
Ei kukaan täysjärkinen joka ymmärtää että tuottoakin pitäisi saada.
Hyvänen aika jollain pe, la keskikaljanmyynnillä ei kuluja kateta saati tehdä voittoa.🤷
- Anonyymi00041
Xmeal huippu.
- Anonyymi00043
BESTHAMBURGER HUIPPU!
- Anonyymi00045
Anonyymi00043 kirjoitti:
BESTHAMBURGER HUIPPU!
Se meni konkkaan.
- Anonyymi00048
Anonyymi00045 kirjoitti:
Se meni konkkaan.
Mihin konkkaan se meni?
- Anonyymi00046
Tg
X
On parhaat - Anonyymi00047
Miksi grillit on viikonloppu iltaisin kiinni?
- Anonyymi00049
Entiedä, mutta mistäköhän saisi keltaisen grillin? Kaikki olleet mustia, mitä nähnyt..
- Anonyymi00053
saako siellä halal lihaa
- Anonyymi00055
Oli kyllä ala-arvoinen ateria. Pitkään aikaan en noin huonoa ateriaa ole syönyt. Kerros hampurilainen jäi syömättä koska pihvit vain kävässeet parilalla lämmittelemässä ja ne siis raakoja ja muutenkin hampurilainen näytti valjulta. Ranskalaiset lötköjä ja palvelu ontui mutta yrityshän on vasta alkanut.
Tämä siis oma ekakertani ja annan mielelläni muidenkin kokea tason. Ei vaan millään jatkoon. Paikka on kyllä kylän parhaimpia mutta sillä ei tuon tason yritystä kauaa pyöritetä. - Anonyymi00056
Neste on paras aivan suvereeni.
- Anonyymi00057
Oposta saa parhaat purilaiset
- Anonyymi00058
Keskisellä on hyvä grilli.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kela tukee virallisesti Pride-liikettä
Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k1134382Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa
Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k773186- 991444
- 861306
- 91856
Lähes kaikki keskustelut kasvotusten
on olleet tärkeitä. Hänen luonne ja ulkokuori, niiden yhdistelmä. Se kaiken keskellä oleva osa on minulle hänessä kaikk21696Omasp hakenut Fincapia ja Gapconia konkurssiin perjantaina 5.6
Ilkka ei ole vielä ehtinyt uutisoida, mutta Omasp on jättänyt 5.6 konkurssihakemuksen Fincapia ja Gapconia koskien. Ilka18693- 42677
Tämän palstan naiseksi esittäytyvät
Ovatkin kuulemma oikeasti sukupuoleltaan miehiä. Pitääkö paikkansa?111653- 43639