Grillit kylällä

Anonyymi-ap

Joko on testattu uudet grillit Best Hamburger ja Xmeal, kumman hampparit menee jat.koon?

57

2214

1Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      Hyvät on annokset molemmissa ja palvelu ensiluokkaista, todella lupaavalta vaikuttaa. Pian kun Tokmanni aukeaa ja ähtäriin alkaa taas virrata turisteja niin varmasti riittää molemmille pikaruokapaikoille asiakkaita. Eläinpuiston uuden alun ja nousun myötä myös sen aiheuttama matkailija virta tukee tätä faktaa, että keskustamme ruokapaikat käyvät pikapuoliin ahtaiksi. Nyt alkaa kyllä pian olemaan pöhinää.

      • Anonyymi00002

        Mainosta tulis saada yhtä paljon kun grilli mestari pekan putiikin.
        On hyvä kun on kaksi..
        Tämä X ketju oli myös autopirtillä.
        Siinä oppii sen hyviin tuotteisiin.
        On hyvä kun tuli taas Ähtäriin.


    • Anonyymi00003

      Best Hamburger. Ei tarvi enää mennä. Hampurilaisen välissä sal. kastiketta. Ei hampurilaiskast. Pienet annokset. Kebab paistetaan kuivaksi käpoyräksi.

    • Anonyymi00004

      Eihän X-MEAL ole vielä edes auki?????

    • Anonyymi00005

      Kyllä aukesi eilen

      • Anonyymi00007

        Minne avattiin?


      • Anonyymi00008
        Anonyymi00007 kirjoitti:

        Minne avattiin?

        Vanha op-liiketila jossa oli OHO eli vastapäätä BHGrilliä! OSTOLANTIELLÄ!!


    • Anonyymi00009

      Miksi testaisin? En halua syödä epäterveellistä ruokaa.

    • Anonyymi00010

      Koskas se kolmas grilli aukeaa?

    • Anonyymi00011

      X meal

    • Anonyymi00012

      Ihan mielenkiinnosta, että minkä takia 2 grilliä yhtäaikaa avattiin🙈 Täällähän ei ole ikinä pärjännyt kuin 1 kutakin. Ja sekin nippanappaniukinnaukin.
      Mutta tsemii yrittäjille. Ja käyttäkää nyt palveluita kansalaiset.

      • Anonyymi00013

        Eivät tienneet toisistaan.


      • Anonyymi00014

        Best Hamburgerin uusi omistaja kertoi paikallislehden haastattelussa suunnittelevansa veilä autokaistagrillin sekä kahvila-konditorian avaamista matkahuollon rakennuksen tiloihin.
        Sitten olisi 3 grilliä.


      • Anonyymi00018
        Anonyymi00014 kirjoitti:

        Best Hamburgerin uusi omistaja kertoi paikallislehden haastattelussa suunnittelevansa veilä autokaistagrillin sekä kahvila-konditorian avaamista matkahuollon rakennuksen tiloihin.
        Sitten olisi 3 grilliä.

        Tuskin sama yrittäjä avaa kahta grilliä 100m säteellä 😂 eiköhän toimintaa vain kehitetä.


      • Anonyymi00027
        Anonyymi00018 kirjoitti:

        Tuskin sama yrittäjä avaa kahta grilliä 100m säteellä 😂 eiköhän toimintaa vain kehitetä.

        Välimatka on sentään 200 m, joten tässä asiakaspohjalla , kannattaa avata 2 grilliä!


    • Anonyymi00015

      Liikaa on aina liikaa..🙈

    • Anonyymi00016

      Typerää

    • Anonyymi00017

      Kyllä Ähtärissä pikaruokaa saa😂 On Hesburger, Rolls , X-meal, grilli. Mikä näistä parhain, sen voi testata kokeilemalla missä laatu parhain. Tekisköhän joku semmosen testin julkisena vertaillen🤭

      • Anonyymi00019

        Grilliruoka on aina grilliruokaa ja ruokaketjujen ruoka omanlaistansa ruokaa.... Eivät kilpaile keskenään. Hesestä haetaan pikaisesti matkan varrelta ja grillille mennään nauttimaan ruoasta 😋


      • Anonyymi00021

        Kesäajalla ruuhkia torjumaan on vielä leirintäalue sekä kiulu.


      • Anonyymi00023
        Anonyymi00019 kirjoitti:

        Grilliruoka on aina grilliruokaa ja ruokaketjujen ruoka omanlaistansa ruokaa.... Eivät kilpaile keskenään. Hesestä haetaan pikaisesti matkan varrelta ja grillille mennään nauttimaan ruoasta 😋

        Ähtärin Hesestä ei kuule haeta pikaisesti yhtään mitään! Puoli tuntia saat oottaa tilausta vaikka olisit ainoa asiakas. Vissiin jotain vajakkeja palkattu tiskin taakse


      • Anonyymi00028
        Anonyymi00021 kirjoitti:

        Kesäajalla ruuhkia torjumaan on vielä leirintäalue sekä kiulu.

        Sekä ABC ja Neste ja toivottavasti myös Koskelan keramiikka ja kioski-kahvila Mylly!


      • Anonyymi00031
        Anonyymi00028 kirjoitti:

        Sekä ABC ja Neste ja toivottavasti myös Koskelan keramiikka ja kioski-kahvila Mylly!

        ei kai mylly oo auki ennäään.....


      • Anonyymi00033
        Anonyymi00023 kirjoitti:

        Ähtärin Hesestä ei kuule haeta pikaisesti yhtään mitään! Puoli tuntia saat oottaa tilausta vaikka olisit ainoa asiakas. Vissiin jotain vajakkeja palkattu tiskin taakse

        Siellä tuntuu jatkuvasti olevan vain yksi työntekijä kerrallaan ei ihme että kestää. Kannattaa tilata sovelluksella etukäteen niin ei tarvitse lähteä hakemaan ennenkuin tulee ilmoitus että valmista on.


      • Anonyymi00050

        Missäs se Hesburger on?


      • Anonyymi00051
        Anonyymi00031 kirjoitti:

        ei kai mylly oo auki ennäään.....

        Toivottavasti avataan!


      • Anonyymi00052
        Anonyymi00031 kirjoitti:

        ei kai mylly oo auki ennäään.....

        Uskaltaakos sinne mennä


      • Anonyymi00054
        Anonyymi00050 kirjoitti:

        Missäs se Hesburger on?

        ABC


    • Anonyymi00020

      Hassu Ahteri. Piksruokapaikkoja ja kirpputoreja Ostolantie täynnä. Ei sitten muuta olekaan 😂

    • Anonyymi00022

      Kyllä Ähtärissä vaan on pöhinää.

    • Anonyymi00024

      Täytyy käydä piksruokapaikassa

    • Anonyymi00025

      NESTE PARAS. HAMPURILAISEN NÄLKÄÄN. JA ISOT ANNOKSET.

    • Anonyymi00026

      X-MEAL. Pihvi aivan kylmä.

      • Anonyymi00029

        Ei kai se ketjusta ole kiinni, vaan pihvin paistajasta!


      • Anonyymi00030
        Anonyymi00029 kirjoitti:

        Ei kai se ketjusta ole kiinni, vaan pihvin paistajasta!

        Olenko vajakki sanonut et X-MEAL paistaa.


      • Anonyymi00036
        Anonyymi00029 kirjoitti:

        Ei kai se ketjusta ole kiinni, vaan pihvin paistajasta!

        Enemmän vaikuttaa kauanko kestää paistamisesta syömisen aloitukseen.


    • Anonyymi00032

      Hauskaa kun kilpailevat itsensä hengiltä , oikein Ähtäriläinen tapa.
      Tupajumi alkoi heti kalvamaan Nesteen yrittäjää, on siinä houre vaari.

      • Anonyymi00034

        Rols on eniten omaan makuun nykyisistä. Toivottavasti Pancho Villa tulis myös tänne.


    • Anonyymi00035

      Boikotoin kanssa tupiksen grilliä.juuri tuosta syystä.ei ole reilua alkaa heti kilpailee.

      • Anonyymi00037

        Miksi ihmeessä tupis haluaisi pahaa Nesteen uudelle yrittäjälle, joka on käsittääkseni hänellä vuokralla?! Valtatien varrella oleva huoltoasema ja kylän keskustassa oleva snägäri eivät kilpaile keskenään. Ja ihan erilaista ruokaa rollsissa ja grillillä. Hyvillä mielin voi kuluttaa vaikka molempia :)


    • Anonyymi00038

      No totta tuokin.

    • Anonyymi00039

      Grillejä kylä täysi, mutta kaikki kiinni ja klo 22.49
      Lauantai ilta.
      Lähdettävä Alavudelle.

      • Anonyymi00040

        Kuka pistäis pubin toimintaan niin johan olis grilli lauantai-iltaisin pidempään auki? 😎


      • Anonyymi00042
        Anonyymi00040 kirjoitti:

        Kuka pistäis pubin toimintaan niin johan olis grilli lauantai-iltaisin pidempään auki? 😎

        Ei kukaan täysjärkinen joka ymmärtää että tuottoakin pitäisi saada.
        Hyvänen aika jollain pe, la keskikaljanmyynnillä ei kuluja kateta saati tehdä voittoa.


      • Anonyymi00044
        Anonyymi00042 kirjoitti:

        Ei kukaan täysjärkinen joka ymmärtää että tuottoakin pitäisi saada.
        Hyvänen aika jollain pe, la keskikaljanmyynnillä ei kuluja kateta saati tehdä voittoa.

        🤷


    • Anonyymi00041

      Xmeal huippu.

      • Anonyymi00043

        BESTHAMBURGER HUIPPU!


      • Anonyymi00045
        Anonyymi00043 kirjoitti:

        BESTHAMBURGER HUIPPU!

        Se meni konkkaan.


      • Anonyymi00048
        Anonyymi00045 kirjoitti:

        Se meni konkkaan.

        Mihin konkkaan se meni?


    • Anonyymi00046

      Tg
      X
      On parhaat

    • Anonyymi00047

      Miksi grillit on viikonloppu iltaisin kiinni?

      • Anonyymi00049

        Entiedä, mutta mistäköhän saisi keltaisen grillin? Kaikki olleet mustia, mitä nähnyt..


    • Anonyymi00053

      saako siellä halal lihaa

    • Anonyymi00055

      Oli kyllä ala-arvoinen ateria. Pitkään aikaan en noin huonoa ateriaa ole syönyt. Kerros hampurilainen jäi syömättä koska pihvit vain kävässeet parilalla lämmittelemässä ja ne siis raakoja ja muutenkin hampurilainen näytti valjulta. Ranskalaiset lötköjä ja palvelu ontui mutta yrityshän on vasta alkanut.
      Tämä siis oma ekakertani ja annan mielelläni muidenkin kokea tason. Ei vaan millään jatkoon. Paikka on kyllä kylän parhaimpia mutta sillä ei tuon tason yritystä kauaa pyöritetä.

    • Anonyymi00056

      Neste on paras aivan suvereeni.

    • Anonyymi00057

      Oposta saa parhaat purilaiset

    • Anonyymi00058

      Keskisellä on hyvä grilli.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kela tukee virallisesti Pride-liikettä

      Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k
      Maailman menoa
      113
      4382
    2. Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa

      Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k
      Maailman menoa
      77
      3186
    3. Kävisikö tällainen sopimus?

      Olisitko valmis juttelemaan jo ensi viikolla kahden kesken?
      Ikävä
      99
      1444
    4. Nyt kerrot mies mitä ajattelet minusta

      Ihan suoraan ja suodattamatta.
      Ikävä
      86
      1306
    5. Odotatko vielä vastausta...

      Siihen viestiin? 🤔
      Ikävä
      91
      856
    6. Lähes kaikki keskustelut kasvotusten

      on olleet tärkeitä. Hänen luonne ja ulkokuori, niiden yhdistelmä. Se kaiken keskellä oleva osa on minulle hänessä kaikk
      Ikävä
      21
      696
    7. Omasp hakenut Fincapia ja Gapconia konkurssiin perjantaina 5.6

      Ilkka ei ole vielä ehtinyt uutisoida, mutta Omasp on jättänyt 5.6 konkurssihakemuksen Fincapia ja Gapconia koskien. Ilka
      Seinäjoki
      18
      693
    8. Mitä kirjainta haluaisit

      Ra kastella mahdottomasti?
      Ikävä
      42
      677
    9. Tämän palstan naiseksi esittäytyvät

      Ovatkin kuulemma oikeasti sukupuoleltaan miehiä. Pitääkö paikkansa?
      Sinkut
      111
      653
    10. Ehkä se on niin

      Ettet vaan uskalla lähestyä tämän jälkeen. Ehkä haluaisit. En osaa sanoa.
      Ikävä
      43
      639
    Aihe