Iän takia? Jumalattomuuteensa tyhjyyden tunteen takia?
Vai jokin muu syy?
Murhattiinko?
Miksi rikas ukko murhaisi itsensä?
10
237
Vastaukset
- Anonyymi00001
Calude Lemieus tehnyt "itsemurhan".
https://www.iltalehti.fi/nhl/a/3d9aa8a3-e45f-48e9-bbe5-1c2e817c13ee - Anonyymi00002
Ettei vaan olisi aivojen kanssa ollut ongelmia? Eihän se kivaa ole, kun ei enää muisti pelaa. Jääkiekko olisi hyvä peli, jos siitä kiellettäisiin taklaukset ja tietenkin tappelut. Nyt se on ihan idiotismia, josta kannattaa pysyä kaukana.
- Anonyymi00003
Onko aloittaja halullinen ja miksi alkaa oikeusistunto?
Onko meillä lautamiehinä mahdollisuus tehdä oikeita päätöksiä ja tuomioita.
"älä tuomitse- ettei sinua tuomittaisi"
Kuka on Tuomari- Eli.
kuka hyppäyttää nyt palstalla tapansa mukaan narua, että meidän pitäisi lähteä hyppäämään joutavanpäiväisesti ja kuluttamaan aikaamme. tyhjänpäiväiseen.
Sehän on silloin pois- siitä ajasta- mitä Herran työtä pitäisi tehdä ajassa.
Missä on leiviskämme? - Anonyymi00004
Meillä pitäisi olla aina oikeus ja mahdollisuus jäädä jäähylle omilla pelikentlllä tai vaihtaa lajia kokonaan.
- Anonyymi00005
Vaikea sanoa. On monia erilaisia syitä tehdä itsemurha. Jotkut tehneet itsemurhan ihan pikkusyystä ja jos olisivat eläneet kauvemmin niin olisivat varmaan peruuttaneet ittemurhauksensa, mutta ittensä onnistuneesti murhannut ei saa uutta elämätilaisuutta. Jokainen ittemurhauksista on väärin vaikka saisi eutanasiana kuolemansa ihmissäätöisen saatanallisvaikutteisen ihmislakimuutoksisellisen Jumalan tahton vastaisesti.Jumalan luomakkaiseman ihmisen elämä on luomisteollisuus ja lahjaisuus, jonka ainoastaan Luoja voi päättää, ei ihminen itte, ei myrkyttäjäpyöveli auttaakseen murhaamalla toisen myrkyttämällä myrkyllisellä myrkyllä myrkyttäyneeksi kuolijaaksi myrkyllistyneellisöityneenä.
Selef Urge- Anonyymi00006
Olen eri mieltä. Jos ajatellaan kärsimyksentäyteistä elämään versus normaalia, edes suht hyvää elämää. Elämää isolla Eellä niin kyllä Elämää joka on elämisenarvoista arvostan enemmän kuin kuolinuutisen varjossa elämistä, jossa eri kivut, epätoivon tunteet jne. Pelot on sitä arkea . Sehän on juuri se helvetti johon uskovat uskovat: poispääsyä ei ole, odotat vain kuolemaa . Odotat ja odotat joka saatanan sekuntti jne.
Tällaista on tullut opittua ms- tautia sairastavan rinnalla. Koska ei eutanasiaa niin siinähän hengityskoneessa olet.
Kyllä se ei ole mun Elämää. Itsemurha ennemmin kun inhimillistä kuolemaa ei laki tue. Anonyymi00006 kirjoitti:
Olen eri mieltä. Jos ajatellaan kärsimyksentäyteistä elämään versus normaalia, edes suht hyvää elämää. Elämää isolla Eellä niin kyllä Elämää joka on elämisenarvoista arvostan enemmän kuin kuolinuutisen varjossa elämistä, jossa eri kivut, epätoivon tunteet jne. Pelot on sitä arkea . Sehän on juuri se helvetti johon uskovat uskovat: poispääsyä ei ole, odotat vain kuolemaa . Odotat ja odotat joka saatanan sekuntti jne.
Tällaista on tullut opittua ms- tautia sairastavan rinnalla. Koska ei eutanasiaa niin siinähän hengityskoneessa olet.
Kyllä se ei ole mun Elämää. Itsemurha ennemmin kun inhimillistä kuolemaa ei laki tue.Ps. Allekirjoitus unohtui. Edellinen kirjoitus on siis minun.
- Anonyymi00007
auroraboreallis kirjoitti:
Ps. Allekirjoitus unohtui. Edellinen kirjoitus on siis minun.
Olikos lomareissu sitä elämisen arvoista vai menikö juopotteluksi ihanuus.
Anonyymi00007 kirjoitti:
Olikos lomareissu sitä elämisen arvoista vai menikö juopotteluksi ihanuus.
Miksi selef kirjoitat puskista? En juonut ku ekana iltana, mitään. Join kolo reissulla, lentokentällä ja hotellissa kolme lonkeroa ja Lapponiaa.
- Anonyymi00008
auroraboreallis kirjoitti:
Miksi selef kirjoitat puskista? En juonut ku ekana iltana, mitään. Join kolo reissulla, lentokentällä ja hotellissa kolme lonkeroa ja Lapponiaa.
Oliko niin raskasta että piti kuitenkin ryypätä !?
Etkö kestänyt lomaa ilman pään sekoitusta ja vielä maksoit siitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 62905
- 119704
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp79680Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm36621- 39620
- 86547
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante110535- 41481
- 37475
- 70446