Miksi rikas ukko murhaisi itsensä?

Anonyymi-ap

Iän takia? Jumalattomuuteensa tyhjyyden tunteen takia?

Vai jokin muu syy?

Murhattiinko?

10

237

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
    • Anonyymi00002

      Ettei vaan olisi aivojen kanssa ollut ongelmia? Eihän se kivaa ole, kun ei enää muisti pelaa. Jääkiekko olisi hyvä peli, jos siitä kiellettäisiin taklaukset ja tietenkin tappelut. Nyt se on ihan idiotismia, josta kannattaa pysyä kaukana.

    • Anonyymi00003

      Onko aloittaja halullinen ja miksi alkaa oikeusistunto?
      Onko meillä lautamiehinä mahdollisuus tehdä oikeita päätöksiä ja tuomioita.
      "älä tuomitse- ettei sinua tuomittaisi"
      Kuka on Tuomari- Eli.

      kuka hyppäyttää nyt palstalla tapansa mukaan narua, että meidän pitäisi lähteä hyppäämään joutavanpäiväisesti ja kuluttamaan aikaamme. tyhjänpäiväiseen.

      Sehän on silloin pois- siitä ajasta- mitä Herran työtä pitäisi tehdä ajassa.

      Missä on leiviskämme?

    • Anonyymi00004

      Meillä pitäisi olla aina oikeus ja mahdollisuus jäädä jäähylle omilla pelikentlllä tai vaihtaa lajia kokonaan.

    • Anonyymi00005

      Vaikea sanoa. On monia erilaisia syitä tehdä itsemurha. Jotkut tehneet itsemurhan ihan pikkusyystä ja jos olisivat eläneet kauvemmin niin olisivat varmaan peruuttaneet ittemurhauksensa, mutta ittensä onnistuneesti murhannut ei saa uutta elämätilaisuutta. Jokainen ittemurhauksista on väärin vaikka saisi eutanasiana kuolemansa ihmissäätöisen saatanallisvaikutteisen ihmislakimuutoksisellisen Jumalan tahton vastaisesti.Jumalan luomakkaiseman ihmisen elämä on luomisteollisuus ja lahjaisuus, jonka ainoastaan Luoja voi päättää, ei ihminen itte, ei myrkyttäjäpyöveli auttaakseen murhaamalla toisen myrkyttämällä myrkyllisellä myrkyllä myrkyttäyneeksi kuolijaaksi myrkyllistyneellisöityneenä.

      Selef Urge

      • Anonyymi00006

        Olen eri mieltä. Jos ajatellaan kärsimyksentäyteistä elämään versus normaalia, edes suht hyvää elämää. Elämää isolla Eellä niin kyllä Elämää joka on elämisenarvoista arvostan enemmän kuin kuolinuutisen varjossa elämistä, jossa eri kivut, epätoivon tunteet jne. Pelot on sitä arkea . Sehän on juuri se helvetti johon uskovat uskovat: poispääsyä ei ole, odotat vain kuolemaa . Odotat ja odotat joka saatanan sekuntti jne.
        Tällaista on tullut opittua ms- tautia sairastavan rinnalla. Koska ei eutanasiaa niin siinähän hengityskoneessa olet.
        Kyllä se ei ole mun Elämää. Itsemurha ennemmin kun inhimillistä kuolemaa ei laki tue.


      • Anonyymi00006 kirjoitti:

        Olen eri mieltä. Jos ajatellaan kärsimyksentäyteistä elämään versus normaalia, edes suht hyvää elämää. Elämää isolla Eellä niin kyllä Elämää joka on elämisenarvoista arvostan enemmän kuin kuolinuutisen varjossa elämistä, jossa eri kivut, epätoivon tunteet jne. Pelot on sitä arkea . Sehän on juuri se helvetti johon uskovat uskovat: poispääsyä ei ole, odotat vain kuolemaa . Odotat ja odotat joka saatanan sekuntti jne.
        Tällaista on tullut opittua ms- tautia sairastavan rinnalla. Koska ei eutanasiaa niin siinähän hengityskoneessa olet.
        Kyllä se ei ole mun Elämää. Itsemurha ennemmin kun inhimillistä kuolemaa ei laki tue.

        Ps. Allekirjoitus unohtui. Edellinen kirjoitus on siis minun.


      • Anonyymi00007
        auroraboreallis kirjoitti:

        Ps. Allekirjoitus unohtui. Edellinen kirjoitus on siis minun.

        Olikos lomareissu sitä elämisen arvoista vai menikö juopotteluksi ihanuus.


      • Anonyymi00007 kirjoitti:

        Olikos lomareissu sitä elämisen arvoista vai menikö juopotteluksi ihanuus.

        Miksi selef kirjoitat puskista? En juonut ku ekana iltana, mitään. Join kolo reissulla, lentokentällä ja hotellissa kolme lonkeroa ja Lapponiaa.


      • Anonyymi00008
        auroraboreallis kirjoitti:

        Miksi selef kirjoitat puskista? En juonut ku ekana iltana, mitään. Join kolo reissulla, lentokentällä ja hotellissa kolme lonkeroa ja Lapponiaa.

        Oliko niin raskasta että piti kuitenkin ryypätä !?

        Etkö kestänyt lomaa ilman pään sekoitusta ja vielä maksoit siitä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      62
      905
    2. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      704
    3. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      79
      680
    4. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      36
      621
    5. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      39
      620
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      86
      547
    7. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      110
      535
    8. Pystytkö pitämään

      Taukoa ja eroa ihan hyvillä mielin vai tekeekö tiukkaa
      Ikävä
      41
      481
    9. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      37
      475
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      70
      446
    Aihe