Se on jatkunut ainakin kymmenen vuotta. He tukevat kansainvälistä rikollisuutta.
Yle johtaa sensuuria Suomessa
10
116
Vastaukset
- Anonyymi00001
Ylenkin kautta valtiojohto varasti yli kymmenen miljardia tältä tunnetulta yritykseltä.
- Anonyymi00002
suvivirren laulaminen ei ole synti eikä rikos
- Anonyymi00003
Suvivirttä voi puolestani laulaa ihan vapaasti, olen sen kannattaja. Ei pidä alistua mamujen ja ateistien komennon alle.
- Anonyymi00005
Anonyymi00003 kirjoitti:
Suvivirttä voi puolestani laulaa ihan vapaasti, olen sen kannattaja. Ei pidä alistua mamujen ja ateistien komennon alle.
En ole koskaan kuullut mamujen valittavan suvivirrestä.
Eikä itse asiassa ateistitkaan, kunhan ei pakoteta osallistumaan johonkin uskonnollisiin rituaaleihin. Ei kristinuskonnon tai minkään muunkaan uskonnon rituaaleihin.
Itse en kuulu kirkkoon, mutta ei minua ole tuo suvivirsi tai muutkaan virret mitenkään häirinneet missään tilaisuuksissa yhtään, ei myöskään muiden uskontojen laulut.
Koulussa aikanaan nyt jo aikuiset lapseni osallistuivat kevätjuhliin ihan normaalisti ja lauloivat myös suvivirren muiden mukana.
Lapseni kävivät kansainvälistä koulua, jossa oli lapsia ’ympäri maailmaa’ ja uskontoja vaikka kuin monia. En muista kenenkään muslimien, hindut tms, yms kieltäytyneet suvivirrestä. Opettaja, joka ei kovin hyvin Suomen kieltä osannut lauloi suomeksi omalla aksentillaan. En tiedä mitä uskontoa hän edusti vai edustakoon mitään. Vanhempain illassa kerran asiadta keskusteltiin, siis tuostasuomalaisuuteen kuuluvasta suvivirrestä, niin vain joku suomalainen vanhempi kyseenalaisti onko se tarpeen. Ei islamuskoiset, ei hindut, ei kukaan. He olivat sitä mieltä, että kun ollaan Suomessa, niin kyllä suomalaisia tapoja voi ja saa noudattaa.
Tää suvivirsijuttu on kestoaihe näin keväällä, mutta sen ovat nostaneet esiin aina suomalaiset, ei koskaan ulkomaalaistaustaiset. - Anonyymi00010
Anonyymi00005 kirjoitti:
En ole koskaan kuullut mamujen valittavan suvivirrestä.
Eikä itse asiassa ateistitkaan, kunhan ei pakoteta osallistumaan johonkin uskonnollisiin rituaaleihin. Ei kristinuskonnon tai minkään muunkaan uskonnon rituaaleihin.
Itse en kuulu kirkkoon, mutta ei minua ole tuo suvivirsi tai muutkaan virret mitenkään häirinneet missään tilaisuuksissa yhtään, ei myöskään muiden uskontojen laulut.
Koulussa aikanaan nyt jo aikuiset lapseni osallistuivat kevätjuhliin ihan normaalisti ja lauloivat myös suvivirren muiden mukana.
Lapseni kävivät kansainvälistä koulua, jossa oli lapsia ’ympäri maailmaa’ ja uskontoja vaikka kuin monia. En muista kenenkään muslimien, hindut tms, yms kieltäytyneet suvivirrestä. Opettaja, joka ei kovin hyvin Suomen kieltä osannut lauloi suomeksi omalla aksentillaan. En tiedä mitä uskontoa hän edusti vai edustakoon mitään. Vanhempain illassa kerran asiadta keskusteltiin, siis tuostasuomalaisuuteen kuuluvasta suvivirrestä, niin vain joku suomalainen vanhempi kyseenalaisti onko se tarpeen. Ei islamuskoiset, ei hindut, ei kukaan. He olivat sitä mieltä, että kun ollaan Suomessa, niin kyllä suomalaisia tapoja voi ja saa noudattaa.
Tää suvivirsijuttu on kestoaihe näin keväällä, mutta sen ovat nostaneet esiin aina suomalaiset, ei koskaan ulkomaalaistaustaiset.Antifat ja muu roskasakki!
- Anonyymi00004
Saksa on tuonut Gestapon urkintaverkoston Suomeen.
- Anonyymi00006
Sitä johtaa äärivasemmisto!
- Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Sitä johtaa äärivasemmisto!
Kuten Varis-verkosto ja Antifa!
Naamioivat ääriliikkeensä muka jonkun hyvän asian puolesta!
- Anonyymi00008
Jos näin on kuten aloittaja sanoo, sitten kokoomus johtaa yleä diktatuurin ottein. Kuten on epäilty/tiedetty
- Anonyymi00009
Yleisradion rappiokehityksessä on ollut selviä portaita, jotka enimmäkseen henkilöityvät sen johtajiin. Hella Wuolijoki, Eino S. Repo.
Nykyisen digitaalisen moskan tuotannon alusta en osaa sanoa mitään, kun ei ole YLEn tapahtumat kymmeniin vuosiin kiinnostaneet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad621198- 42901
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että335685- 51651
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116636- 51628
- 93610
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38605- 76582
- 56564