Yle johtaa sensuuria Suomessa

Anonyymi-ap

Se on jatkunut ainakin kymmenen vuotta. He tukevat kansainvälistä rikollisuutta.

10

118

Vastaukset 10

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Ylenkin kautta valtiojohto varasti yli kymmenen miljardia tältä tunnetulta yritykseltä.

• Anonyymi00002

suvivirren laulaminen ei ole synti eikä rikos

• Anonyymi00003

Suvivirttä voi puolestani laulaa ihan vapaasti, olen sen kannattaja. Ei pidä alistua mamujen ja ateistien komennon alle.

• Anonyymi00005
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Suvivirttä voi puolestani laulaa ihan vapaasti, olen sen kannattaja. Ei pidä alistua mamujen ja ateistien komennon alle.

En ole koskaan kuullut mamujen valittavan suvivirrestä.
        Eikä itse asiassa ateistitkaan, kunhan ei pakoteta osallistumaan johonkin uskonnollisiin rituaaleihin. Ei kristinuskonnon tai minkään muunkaan uskonnon rituaaleihin.

Itse en kuulu kirkkoon, mutta ei minua ole tuo suvivirsi tai muutkaan virret mitenkään häirinneet missään tilaisuuksissa yhtään, ei myöskään muiden uskontojen laulut.
        Koulussa aikanaan nyt jo aikuiset lapseni osallistuivat kevätjuhliin ihan normaalisti ja lauloivat myös suvivirren muiden mukana.

Lapseni kävivät kansainvälistä koulua, jossa oli lapsia ’ympäri maailmaa’ ja uskontoja vaikka kuin monia. En muista kenenkään muslimien, hindut tms, yms kieltäytyneet suvivirrestä. Opettaja, joka ei kovin hyvin Suomen kieltä osannut lauloi suomeksi omalla aksentillaan. En tiedä mitä uskontoa hän edusti vai edustakoon mitään. Vanhempain illassa kerran asiadta keskusteltiin, siis tuostasuomalaisuuteen kuuluvasta suvivirrestä, niin vain joku suomalainen vanhempi kyseenalaisti onko se tarpeen. Ei islamuskoiset, ei hindut, ei kukaan. He olivat sitä mieltä, että kun ollaan Suomessa, niin kyllä suomalaisia tapoja voi ja saa noudattaa.

Tää suvivirsijuttu on kestoaihe näin keväällä, mutta sen ovat nostaneet esiin aina suomalaiset, ei koskaan ulkomaalaistaustaiset.

• Anonyymi00010
        Anonyymi00005 kirjoitti:

En ole koskaan kuullut mamujen valittavan suvivirrestä.
        Eikä itse asiassa ateistitkaan, kunhan ei pakoteta osallistumaan johonkin uskonnollisiin rituaaleihin. Ei kristinuskonnon tai minkään muunkaan uskonnon rituaaleihin.

Itse en kuulu kirkkoon, mutta ei minua ole tuo suvivirsi tai muutkaan virret mitenkään häirinneet missään tilaisuuksissa yhtään, ei myöskään muiden uskontojen laulut.
        Koulussa aikanaan nyt jo aikuiset lapseni osallistuivat kevätjuhliin ihan normaalisti ja lauloivat myös suvivirren muiden mukana.

Lapseni kävivät kansainvälistä koulua, jossa oli lapsia ’ympäri maailmaa’ ja uskontoja vaikka kuin monia. En muista kenenkään muslimien, hindut tms, yms kieltäytyneet suvivirrestä. Opettaja, joka ei kovin hyvin Suomen kieltä osannut lauloi suomeksi omalla aksentillaan. En tiedä mitä uskontoa hän edusti vai edustakoon mitään. Vanhempain illassa kerran asiadta keskusteltiin, siis tuostasuomalaisuuteen kuuluvasta suvivirrestä, niin vain joku suomalainen vanhempi kyseenalaisti onko se tarpeen. Ei islamuskoiset, ei hindut, ei kukaan. He olivat sitä mieltä, että kun ollaan Suomessa, niin kyllä suomalaisia tapoja voi ja saa noudattaa.

Tää suvivirsijuttu on kestoaihe näin keväällä, mutta sen ovat nostaneet esiin aina suomalaiset, ei koskaan ulkomaalaistaustaiset.

Antifat ja muu roskasakki!

• Anonyymi00004

Saksa on tuonut Gestapon urkintaverkoston Suomeen.

• Anonyymi00006

Sitä johtaa äärivasemmisto!

• Anonyymi00007
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Sitä johtaa äärivasemmisto!

Kuten Varis-verkosto ja Antifa!
        Naamioivat ääriliikkeensä muka jonkun hyvän asian puolesta!

• Anonyymi00008

Jos näin on kuten aloittaja sanoo, sitten kokoomus johtaa yleä diktatuurin ottein. Kuten on epäilty/tiedetty

• Anonyymi00009

Yleisradion rappiokehityksessä on ollut selviä portaita, jotka enimmäkseen henkilöityvät sen johtajiin. Hella Wuolijoki, Eino S. Repo.

Nykyisen digitaalisen moskan tuotannon alusta en osaa sanoa mitään, kun ei ole YLEn tapahtumat kymmeniin vuosiin kiinnostaneet.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta

Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei
      Kansallinen Kokoomus
      438
      1901
    2. Ei käy sääliksi sitä miestä

Sitä saa mitä tilaa.
      Ikävä
      150
      1237
    3. Olet kuin minä

Jännä huomata tämä kerta toisensa jälkeen eikö ❤️
      Ikävä
      90
      1141
    4. Mitä kaivattusi

pelkää? 👻
      Ikävä
      113
      1131
    5. Mitähän ajattelet

Nykyään minusta tai meistä tai tapahtuneista?
      Ikävä
      69
      1125
    6. Miksi naiset tuoksuvat vaihdevuosien tietyssä vaiheessa todella etäännyttäviltä

Mietin tätä, onko luojalla ollut jokin tarkoitus näin voimakkaan lemun aikaan tekemiselle. Monet ajattelevat miten joku
      Sinkut
      176
      984
    7. Hankkikaa elämä

Tiedetään että hän on mielenkiintoinen mutta rajansa kaikella.
      Ikävä
      100
      783
    8. Sinun silmiisi kun

Katson niin ymmärrän sen. 👁️👁️👀
      Ikävä
      45
      701
    9. Voisitko mies auttaa..

Ottaisit yhteyttä vielä kerran, jos haluat? 🤔 Jätäthän ilkeät kommentit pois.
      Ikävä
      50
      699
    10. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      57
      664
    Aihe