Asutuksen keskellä olleella rakennustyömaalla oli ainakin tapana varoittaa punaista lippua heiluttaen ja huutaen:
- AMPU TULEEEE...!
Ja räjäytyksen jälkeen:
- VAARA OHIII....!
Nyt pitäisi varoittaa juhlasalissa Suvivirrestä:
- SUVIVIRSI TULEEEEEE....!
Ja laulun jälkeen:
- VAARA OHIIIIIIIII....!
Salista poistuneet voivat sen jälkeen palata paikoilleen.
- SUVIVIRSI TULEEEEEEEE...!
3
87
Vastaukset
- Anonyymi00001
Punaista lippua voisi heiluttaa juhlasalissa kulkien vaikka koulun vahtimestari, jos sellaista on, tai joku muu vastaava.
- Anonyymi00002
Vappumarssista varoitus -ahdistun kommunisteista!
- Anonyymi00003
Tuli kerran muinoin vappukulkue vastaan
meidän kirkonkylän keskustassa.
Olin intistä lomalla, suntiskamppeissa.
Välimatkaa oli alun toistakymmentä metriä.
Jos olisimme kohdanneet, olisi pitänyt
armeijan ohjesäännön mukaan ja muutenkin
tervehtiä kulkueen kärjessä ollutta Suomen lippua
viemällä kättä lippaan.
Tein taktisen liikkeen ja pyörähdin viereisen liikerakennuksen päädyssä
olleeseen baariin - ja väistin konkreettisen tervehtimisen,
koska siniristilipun takana oli useita punarättejä.
Hengessä kuitenkin tervehdin - sitä Suomen siniristilippua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791756
- 108987
- 94874
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa19693- 52664
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann41567Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m164523Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45518Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä24485Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;193466