Kun tämä "Perheen-isä" kävelee vastaan.
Muistakaa laittaa Suvivirsi soimaan
22
283
Vastaukset
- Anonyymi00001
Miltähän hänen lapsestaan mahtaa tuo isänsä käytös oikein tuntua?!
- Anonyymi00002
Mikä on aloittajan motiivi kannustaa ihmisiä vainoamaan miestä , joka on nostanut
esiin yhden yhteiskunnan epäkohdan?
Suomi on muutenkin ahdasmielinen maa , jossa on sallittu vain yksi mielipide,
joten sairaalta tuntuu , jos ihmiset vainoamisen uhalla joutuvat olemaan hiljaa.- Anonyymi00004
Älä puutu, kun ei kuulu sinulle!
- Anonyymi00007
Jos hänelle korvauksia maksetaan, niin se on epäkohta.
- Anonyymi00011
Anonyymi00004 kirjoitti:
Älä puutu, kun ei kuulu sinulle!
Totta kai kuuluu minulle. Jos yhteiskunnallisiin epäkohtiin puuttuminen kiellettäisiin,
Suomesta tulisi lopullisesti muitten valtioiden hyljeksimä junttila.
- Anonyymi00003
Olkaapa rehellisiä? Kuka? Kuka teistä todella tykkäsi siitä suvivirrestä koulussa???
Tunnen yhden Suvin! Hän itki kun sitä hoilattiin ja ihan eri syystä. Pojat olisivat soittaneet tai hoilanneet ihan mitä tahansa muuta, vaikka Eppu Normaalia!!
Suomessa on käyty keskustelua esimerkiksi olisiko Finlandia parempi kuin Maammelaulu??
Mutta ei edes räkänokat kiivastele tuosta niikuin täällä muutamat pipopäät ??
Minulle yksi hailee mikä virsi tai Juice laulu siellä hoilataan!!- Anonyymi00008
Minä tykkäsin. Erittäin kaunis laulu.
- Anonyymi00005
Antifa on pipopäitä täynnä!
- Anonyymi00006
Kuinkas Perheen-isän suu sitten pannaan, kun Helsinki rakennetaan täyteen Minareetteja, ja sieltä alkaa joka aamuinen Mullahien kailotus?
- Anonyymi00009
Älä muuta sano.
- Anonyymi00012
Kun tieto leviää niin poika joutuu kiusatuksi,eikä siinä auta isin saamat korvaukset.
- Anonyymi00013
Päinvastoin! Pojasta tulee sankari.
Ei pojat kovin hifistele jollain "suvivirsistä"!!!
Sinä olet ajastasi jäljessä oleva ukko!
- Anonyymi00014
Aion kehua häntä loistavasta työstä. Hän sentään saa aikaan muutosta tässä jeesustelijoiden kansassa. Koulu on oppimista varten, kirkkoon voi mennä laulamaan Jumalasta.
- Anonyymi00016
Toi pellehän on ihan p rrrrrrse eestä !
- Anonyymi00017
Suvivirsi kuuluu suomalaiseen kouluun.
- Anonyymi00018
Jos ei koulussa muuta opi kuin laulamaan suvivirren, niin on mennyt koulunkäynti hukkaan.
Ei opita lukemaan eikä laskemaan, omien aivojen käyttö on kielletty , sitten ihmetellään , että
Pisa tulokset näyttää nollaa. Vaan osataan kiekaista suvivirsi, tuo suomalaisten sivistyksen mittari.
- Anonyymi00019
Suomessa Karhut ovat alkaneet laulaa Suvivirsejä.
Venäjältä niitä tulee lisää,vaikka aitaakin on jo rakennettu Suvivirsien suojaksi.
Toisaalta Kykäkouluja on lakkautettu,Suvivirsien lakkautettavaksi.Aurinko ajan lapset
ovat olleet tässä myötämielisiä omien etujensa turvaamiseksi.
Ajattele ihan ite! Sitten on nämä tuottavat Tuulomyllyt.Näiden tuloilla alkaa Suvivirret tuottamaan,Korona-sotaan lisätuloja.!Toisaalta Tuulimyllyt osoitaa tietämätömille ,Tuulen suunnan.(Tsernobyl)- Anonyymi00020
Ota tuotakin selvä.
- Anonyymi00022
Anonyymi00021 kirjoitti:
No onko nyt hyvä? P iäsitkö miele pihän? https://www.youtube.com/watch?v=aXC4pSWHSqo
Tottahan toki! https://www.youtube.com/watch?v=EK636co6moo
- Anonyymi00023
Minä voin laulaa sen raikuvalla äänellä
- Anonyymi00024
Se taitaa soida päässä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad1011825- 591190
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että4601169- 1701053
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132837- 58831
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä49776- 84773
- 51728
- 57691