Mikään ei voi erottaa mmeitä Jumalan rakkaudesta

Anonyymi-ap

EI:

tsemurhan tekeminen
LGBTQ‑ihmisenä oleminen
lasten antaminen syödä roskaruokaa
tupakointi
äänestäminen Kamalaa
äänestäminen Donaldia
viskin juominen
kuolemansellissä eläminen
ISIS‑taistelijana oleminen
katumaasturin ajaminen
Priuksen ajaminen
ilmastonmuutoksen kieltäminen
usko siihen, että Black Lives Matter
smooth jazzin kuunteleminen
turkiksen käyttäminen
sianlihan syöminen
seksi ennen avioliittoa
epäileminen
usko ilmastonmuutokseen
valkoisen ylivallan kannattaminen
tatuoinnin kantaminen
liiallinen syöminen
Nickelbackin kuunteleminen
ihmisenä oleminen
syöpä tai mikä tahansa sairaus
alkoholismi
seksikaupan edistäminen katsomalla pornoa
Halloweenin juhliminen
mihin tahansa riippuvaiseksi tuleminen
vankilassa oleminen
ahdistus, masennus, pelko
helikopterivanhempana oleminen
”laiskana” vanhempana oleminen
ateistina oleminen
abortti
jumalanpilkka
toivottomuus
Harry Potter ‑kirjojen lukeminen
kuulentojen kieltäminen
epäonnistuminen
usko siihen, että jokin voi erottaa sinut Jumalan rakkaudesta
köyhyys
rikkauksien omistaminen
vihastuminen Jumalaan
liian lähellä ajaminen
ketsupin laittaminen hot dogin päälle
avaruushölmönä oleminen
tele-evankelistana oleminen
evoluutioon uskominen
avioero
Jumalan armon aliarvioiminen
kodittomien ohittaminen
tyhmyys
tanssiminen
nopeusrajoituksen alittaminen
riittämättömyys elämässä tai missä tahansa
Jumalan vihaaminen
Jumalan pettäminen
Jumalan kieltäminen
Jumalan murhaaminen

ei mikään … ei edes me itse.

- Kenneth Tanner -

5

173

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      Tekoälyllä suomennettu. -ap

    • Anonyymi00002

      Kristuksessa oleva on uudesti syntynyt ihminen joka ei elä lihan mukaan. Hän elää Hengessä Hengen mukaan.

      ”Mutta lihan teot ovat ilmeiset, ja ne ovat: haureus, saastaisuus, irstaus, epäjumalanpalvelus, noituus, vihamielisyys, riita, kateellisuus, vihat, juonet, eriseurat, lahkot, kateus, juomingit, mässäykset

      ja muut senkaltaiset, joista teille edeltäpäin sanon, niinkuin jo ennenkin olen sanonut, että ne, jotka semmoista harjoittavat, eivät peri Jumalan valtakuntaa.”
      ‭‭Galatalaiskirje‬ ‭5‬:‭19‬-‭21‬ ‭FB38‬‬

      • Muttta mitä Jeesus sanoi? Hän on rauhanruhtinas.


    • Anonyymi00003

      Kuten edellisistä voi havaita, uskonnollisuus on mielen sairaus.

    • Anonyymi00004

      Käyttääkö jumala edes kortonkia?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      62
      905
    2. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      704
    3. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      79
      680
    4. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      36
      621
    5. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      39
      620
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      86
      547
    7. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      110
      535
    8. Pystytkö pitämään

      Taukoa ja eroa ihan hyvillä mielin vai tekeekö tiukkaa
      Ikävä
      41
      481
    9. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      37
      475
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      70
      446
    Aihe