Suomen talouskasvu

Anonyymi-ap

Tilastot: Maamme talous kasvaa!
Antti Lindman: Se on tietenkin taas Perussuomalaisten vika, äh...eikun...tota, äiti, miten se meni?

26

272

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      Kun ensin saat talouden syksymään yli 3 vuotta alas kuin lehmän häntä? Niin mitä luulet, eikö se edes silloin kun kolisee jo ämpärin pohjaan, nouse edes hetkeksi ylöspäin??

      Jäin tätä miettimään....

      • Anonyymi00019

        Näin se on. Vaikka tuhottais oikein perusteelliseti kaikki kasvun edelleytykset, niin välillä tulee pieniä heilahduksia ylöspäin.
        Muutama pikku pomppu ei kuitenkaan tee vielä kesää.


    • Anonyymi00002

      Mitä ne persut menivät taas tekemään? Saivat maan talouden kasvuun! Voi jummijammi!

    • Anonyymi00004

      Joko ne näin kauan ennen vaaleja saivat talouskasvua? Miten paljon se ehtiikän nousta ensi kevääseen.

    • Anonyymi00005

      Kyllä talous lähtee nyt nousuun. Ihmiset uskaltavat taas käyttää rahojaan. Meilläkin mökin osto aikeet menossa. Pian vietetään kesät landella

      • Anonyymi00011

        Mekin ollaan ostettu kaikenlaista, kun työläisen verot ovat keventyneet.


      • Anonyymi00027
        Anonyymi00011 kirjoitti:

        Mekin ollaan ostettu kaikenlaista, kun työläisen verot ovat keventyneet.

        Minullakin oli varaa ostaa 60 litran bensatankki täyteen 3 vuoden jälkeen. Ei ollut Sannan aikana. Selvä merkki talouskasvusta


    • Anonyymi00006

      Niin kasvaa vaikka vaseliini vassarit ja heidän paras kaveri putin yrittävät kaikinkeinoin tuhota suomen yritykset.

      • Anonyymi00007

        PerläpiPerust kusee innoissan kinttuihinsa! Joka ikinen kuukausi kun tämä Euroopan surkein hallitus on vallassa ollut, on Suomen työttömyys kasvanut järkyttävällä tavalla! Velkaa lapioidaan ennätys tahtiin. Konkurssit 2000 luvun ennätys!

        Lapsiköyhyys 31 tuhatta lasta!!

        Milloinkaan koskaan ei Euroopassa ole ollut yhdessäkään valtiossa näin huonoa hallitusta!!


      • Anonyymi00008
        Anonyymi00007 kirjoitti:

        PerläpiPerust kusee innoissan kinttuihinsa! Joka ikinen kuukausi kun tämä Euroopan surkein hallitus on vallassa ollut, on Suomen työttömyys kasvanut järkyttävällä tavalla! Velkaa lapioidaan ennätys tahtiin. Konkurssit 2000 luvun ennätys!

        Lapsiköyhyys 31 tuhatta lasta!!

        Milloinkaan koskaan ei Euroopassa ole ollut yhdessäkään valtiossa näin huonoa hallitusta!!

        Ei ainakaan yhtään surkeempaan oppositiota ole missään päin mualimaa joka nuolee putinin saapikkaita urakalla.


      • Anonyymi00010
        Anonyymi00008 kirjoitti:

        Ei ainakaan yhtään surkeempaan oppositiota ole missään päin mualimaa joka nuolee putinin saapikkaita urakalla.

        Kommari-isä painostaa tytärtään?


    • Anonyymi00009

      Eduskuntaan kuuluisi ainoastaan Suomen kansalaisuuden omaava..siis ei ns.kaksoiskansalaisuuden omaava ja ministerin syntyperäinen Suomen kansalainen

    • Anonyymi00012

      Vuoden kuluttua Perussuomalaiset ovat saaneet maamme talouden jo niin hurjaan kasvuun, että jarrutella täytyy.

      • Anonyymi00013

        Persut voittoon!


      • Anonyymi00014
        Anonyymi00013 kirjoitti:

        Persut voittoon!

        Kyllä! 🇫🇮


    • Anonyymi00015

      Ei passaa päästää ylikierroksille. Kulutusta ona rajoitettava tarvittaessa veronkorotuksilla.

    • Anonyymi00016

      Onko tottta, että Lindman on omaishoitaja? Hyvä kun pitää vanhuksista huolta.

      • Anonyymi00017

        Ei kai nyt ihan totaalisesti, mutta hänen vaimonsa ja äitinsä lienevät ikätovereita.


    • Anonyymi00018

      Persujen aikaansaama talouskasvu aiheuttaa punanenädemareissa hilsilevää kutinaa, johon ei auta kuin paksu kerros valkovaseliinia!

    • Anonyymi00020

      Faktaa

      Juttu tiivistettynä

      Suomen talous kasvoi alkuvuonna 0,9 prosenttia. Kasvu oli teollisuusmaiden toiseksi nopeinta.
      Kasvu on laaja-alaista ja sitä vauhdittaa kotitalouksien piristynyt kulutus. Ihmiset uskaltavat taas ostaa säästämisen jälkeen.
      Ekonomistien mukaan kasvu voi jatkua loppuvuonnakin. Kotitalouksien kulutus on säilynyt runsaana Iranin sodasta huolimatta.

      kommentti: nollasta on hyvä kasvaa

    • Anonyymi00022

      Oletteko huomanneet?? määräaikaisten sähkösopimusten kWh hinta noussut 20 Prosenttia, eli kyllä se kasvu tähän HYYTYY

      • Anonyymi00023

        Ydinvoimaloita pidetään keinotekoisesti "huollossa" turhan kauan.


    • Anonyymi00024

      Ilman Perussuomalaisia talous olisi laskenut lisää kaksi prosenttia miinukselle.

      • Anonyymi00025

        Meillä täällä Itä-Suomessa on talous huimassa nousussa, kun on tullut paljon uusia tehtaita?
        Työttömänä on enää alle 10 ihmistä ja jos olisi nyt vaalit heti tulossa, niin ei olisi yhtään työtöntä sanoisi persut ja kokoomus.😁Nyt pitäisi saada tänne 25000 uutta työperäistä maahanmuuttajaa, muuten tulee perikato ja tehtaat pysähtyy.😂


      • Anonyymi00026
        Anonyymi00025 kirjoitti:

        Meillä täällä Itä-Suomessa on talous huimassa nousussa, kun on tullut paljon uusia tehtaita?
        Työttömänä on enää alle 10 ihmistä ja jos olisi nyt vaalit heti tulossa, niin ei olisi yhtään työtöntä sanoisi persut ja kokoomus.😁Nyt pitäisi saada tänne 25000 uutta työperäistä maahanmuuttajaa, muuten tulee perikato ja tehtaat pysähtyy.😂

        Eivät pontikkatehtaanne kaipaa duunareita. Automatiikkaa peliin.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1965
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      114
      1052
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      775
    5. 53
      720
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      32
      663
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      618
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      557
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      492
    Aihe