You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta.
Toinen heistä yritti puolustella lapsikastetta Jumalan työnä, eikä ollut tajuavinaan, että kaste on AINA ihmisen työtä. Siinähän ihmiset toimivat ja Jeesus antoi opetuslapsilleen käskyn kastaa! Ei Jumala tullut kastamaan.
Tämä pappi vetosi siihen, että aivan samoin ,kun opetuslapsille annettiin käsky saarnata evankeliumia, niin saarnaaminenhan on ihmisen työtä, ja Jumala vaikuttaa sen avulla.
Totta, mutta tuo pappi ei tajunnut sitä, että pelkkä saarnaaminen ei pelasta ketään, vaikka itse piispa tulisi saarnaamaan. Olihan paljon ihmisiä, jotka kuulivat Jeesuksenkin saarnaavan, mutta vain HARVAT uskoivat!
Kuulijan täytyy ottaa vastaan tuo sanoma ja uskoa siihen, niin silloin vasta hän voi pelastua.
"usko Herraan Jeesukseen, niin sinä pelastut, samoin kuin sinun perhekuntasi."
Joh 1
" Mutta kaikille, jotka ottivat hänet vastaan, hän antoi vallan tulla Jumalan lapsiksi, niille, jotka USKOVAT hänen nimeensä,
jotka eivät ole syntyneet verestä eivätkä lihan tahdosta eivätkä miehen tahdosta, vaan Jumalasta"
Tuo on sitä Hengestä syntymistä!
Samoin on kasteen laita. Vaikka kymmenen pappia tulisi kastamaan, niin se ei hyödytä mitään, ellei kastettava usko Jeesuksen. Mikään ulkoinen ihmisteko, olipa se sakramenttia tai ei, niin ei pelasta. Siksi uskomattoman kastaminen on turhaa.
Keskustelua kasteesta
400
1586
Vastaukset
- Anonyymi00001
Eihän suvivirttäkään saa laulaa.
- Anonyymi00002
Uudestikastaja-inttäjä-eksyttäjä näin raamatussa kitisee tuskaansa jälleen kerran
Kaste on Jumalan työ Raamatussa. Uskovien kastetta Raamattu ei tunne- Anonyymi00004
Hienosti ukastajien väitteet kumottiin videolla
- Anonyymi00003
Juha kettulan aloitus tämä
- Anonyymi00007
Hän puhuu omiaan sillä videossa ei puhuta sanallakaan uskovia kasteesta
Mutta kaste pelastaa jokaisen uskovan. Mutta ei pelkkä kaste kuten ei pelkkä saarnaaminenkaan - Anonyymi00024
Anonyymi00007 kirjoitti:
Hän puhuu omiaan sillä videossa ei puhuta sanallakaan uskovia kasteesta
Mutta kaste pelastaa jokaisen uskovan. Mutta ei pelkkä kaste kuten ei pelkkä saarnaaminenkaannäin on eli hellari valehtelee
- Anonyymi00403
Anonyymi00024 kirjoitti:
näin on eli hellari valehtelee
Se tekee sitä usein
- Anonyymi00404
Anonyymi00007 kirjoitti:
Hän puhuu omiaan sillä videossa ei puhuta sanallakaan uskovia kasteesta
Mutta kaste pelastaa jokaisen uskovan. Mutta ei pelkkä kaste kuten ei pelkkä saarnaaminenkaanSe tekee sitä usein
- Anonyymi00405
Anonyymi00007 kirjoitti:
Hän puhuu omiaan sillä videossa ei puhuta sanallakaan uskovia kasteesta
Mutta kaste pelastaa jokaisen uskovan. Mutta ei pelkkä kaste kuten ei pelkkä saarnaaminenkaanSe tekee sitä usein
- Anonyymi00406
Anonyymi00007 kirjoitti:
Hän puhuu omiaan sillä videossa ei puhuta sanallakaan uskovia kasteesta
Mutta kaste pelastaa jokaisen uskovan. Mutta ei pelkkä kaste kuten ei pelkkä saarnaaminenkaanSe tekee sitä usein
- Anonyymi00407
Anonyymi00007 kirjoitti:
Hän puhuu omiaan sillä videossa ei puhuta sanallakaan uskovia kasteesta
Mutta kaste pelastaa jokaisen uskovan. Mutta ei pelkkä kaste kuten ei pelkkä saarnaaminenkaanSe tekee sitä usein
- Anonyymi00408
Anonyymi00007 kirjoitti:
Hän puhuu omiaan sillä videossa ei puhuta sanallakaan uskovia kasteesta
Mutta kaste pelastaa jokaisen uskovan. Mutta ei pelkkä kaste kuten ei pelkkä saarnaaminenkaanSe tekee sitä usein
- Anonyymi00409
Anonyymi00007 kirjoitti:
Hän puhuu omiaan sillä videossa ei puhuta sanallakaan uskovia kasteesta
Mutta kaste pelastaa jokaisen uskovan. Mutta ei pelkkä kaste kuten ei pelkkä saarnaaminenkaanSe tekee sitä usein
- Anonyymi00410
Anonyymi00007 kirjoitti:
Hän puhuu omiaan sillä videossa ei puhuta sanallakaan uskovia kasteesta
Mutta kaste pelastaa jokaisen uskovan. Mutta ei pelkkä kaste kuten ei pelkkä saarnaaminenkaanSe tekee sitä usein
- Anonyymi00411
Anonyymi00007 kirjoitti:
Hän puhuu omiaan sillä videossa ei puhuta sanallakaan uskovia kasteesta
Mutta kaste pelastaa jokaisen uskovan. Mutta ei pelkkä kaste kuten ei pelkkä saarnaaminenkaanSe tekee sitä usein
- Anonyymi00412
Anonyymi00007 kirjoitti:
Hän puhuu omiaan sillä videossa ei puhuta sanallakaan uskovia kasteesta
Mutta kaste pelastaa jokaisen uskovan. Mutta ei pelkkä kaste kuten ei pelkkä saarnaaminenkaanSe tekee sitä usein
- Anonyymi00413
Anonyymi00007 kirjoitti:
Hän puhuu omiaan sillä videossa ei puhuta sanallakaan uskovia kasteesta
Mutta kaste pelastaa jokaisen uskovan. Mutta ei pelkkä kaste kuten ei pelkkä saarnaaminenkaanSe tekee sitä usein
- Anonyymi00414
Anonyymi00007 kirjoitti:
Hän puhuu omiaan sillä videossa ei puhuta sanallakaan uskovia kasteesta
Mutta kaste pelastaa jokaisen uskovan. Mutta ei pelkkä kaste kuten ei pelkkä saarnaaminenkaanSe tekee sitä usein
- Anonyymi00415
Anonyymi00007 kirjoitti:
Hän puhuu omiaan sillä videossa ei puhuta sanallakaan uskovia kasteesta
Mutta kaste pelastaa jokaisen uskovan. Mutta ei pelkkä kaste kuten ei pelkkä saarnaaminenkaanSe tekee sitä usein
- Anonyymi00416
Anonyymi00007 kirjoitti:
Hän puhuu omiaan sillä videossa ei puhuta sanallakaan uskovia kasteesta
Mutta kaste pelastaa jokaisen uskovan. Mutta ei pelkkä kaste kuten ei pelkkä saarnaaminenkaanSe tekee sitä usein
- Anonyymi00417
Anonyymi00007 kirjoitti:
Hän puhuu omiaan sillä videossa ei puhuta sanallakaan uskovia kasteesta
Mutta kaste pelastaa jokaisen uskovan. Mutta ei pelkkä kaste kuten ei pelkkä saarnaaminenkaanSe tekee sitä usein
- Anonyymi00418
Anonyymi00007 kirjoitti:
Hän puhuu omiaan sillä videossa ei puhuta sanallakaan uskovia kasteesta
Mutta kaste pelastaa jokaisen uskovan. Mutta ei pelkkä kaste kuten ei pelkkä saarnaaminenkaanSe tekee sitä usein
- Anonyymi00419
Anonyymi00007 kirjoitti:
Hän puhuu omiaan sillä videossa ei puhuta sanallakaan uskovia kasteesta
Mutta kaste pelastaa jokaisen uskovan. Mutta ei pelkkä kaste kuten ei pelkkä saarnaaminenkaanSe tekee sitä usein
- Anonyymi00420
Anonyymi00024 kirjoitti:
näin on eli hellari valehtelee
Se tekee sitä usein
- Anonyymi00421
Anonyymi00024 kirjoitti:
näin on eli hellari valehtelee
Se tekee sitä usein
- Anonyymi00422
Anonyymi00024 kirjoitti:
näin on eli hellari valehtelee
Se tekee sitä usein
- Anonyymi00423
Anonyymi00024 kirjoitti:
näin on eli hellari valehtelee
Se tekee sitä usein
- Anonyymi00424
Anonyymi00024 kirjoitti:
näin on eli hellari valehtelee
Se tekee sitä usein
- Anonyymi00425
Anonyymi00024 kirjoitti:
näin on eli hellari valehtelee
Se tekee sitä usein
- Anonyymi00426
Anonyymi00024 kirjoitti:
näin on eli hellari valehtelee
Se tekee sitä usein
- Anonyymi00427
Anonyymi00024 kirjoitti:
näin on eli hellari valehtelee
Se tekee sitä usein
- Anonyymi00428
Anonyymi00024 kirjoitti:
näin on eli hellari valehtelee
Se tekee sitä usein
- Anonyymi00429
Anonyymi00024 kirjoitti:
näin on eli hellari valehtelee
Se tekee sitä usein
- Anonyymi00430
Anonyymi00024 kirjoitti:
näin on eli hellari valehtelee
Se tekee sitä usein
- Anonyymi00431
Anonyymi00024 kirjoitti:
näin on eli hellari valehtelee
Se tekee sitä usein
- Anonyymi00432
Anonyymi00024 kirjoitti:
näin on eli hellari valehtelee
Se tekee sitä usein
- Anonyymi00433
Anonyymi00024 kirjoitti:
näin on eli hellari valehtelee
Se tekee sitä usein
- Anonyymi00434
Anonyymi00024 kirjoitti:
näin on eli hellari valehtelee
Se tekee sitä usein
- Anonyymi00435
Anonyymi00024 kirjoitti:
näin on eli hellari valehtelee
Se tekee sitä usein
- Anonyymi00436
Anonyymi00024 kirjoitti:
näin on eli hellari valehtelee
Se tekee sitä usein
- Anonyymi00437
Anonyymi00024 kirjoitti:
näin on eli hellari valehtelee
Se tekee sitä usein
- Anonyymi00438
Anonyymi00024 kirjoitti:
näin on eli hellari valehtelee
Se tekee sitä usein
- Anonyymi00439
Anonyymi00024 kirjoitti:
näin on eli hellari valehtelee
Se tekee sitä usein
- Anonyymi00440
Anonyymi00024 kirjoitti:
näin on eli hellari valehtelee
Se tekee sitä usein
- Anonyymi00441
Anonyymi00024 kirjoitti:
näin on eli hellari valehtelee
Se tekee sitä usein
- Anonyymi00442
Anonyymi00024 kirjoitti:
näin on eli hellari valehtelee
Se tekee sitä usein
- Anonyymi00443
Anonyymi00024 kirjoitti:
näin on eli hellari valehtelee
Se tekee sitä usein
- Anonyymi00444
Anonyymi00024 kirjoitti:
näin on eli hellari valehtelee
Se tekee sitä usein
- Anonyymi00445
Anonyymi00024 kirjoitti:
näin on eli hellari valehtelee
Se tekee sitä usein
- Anonyymi00446
Anonyymi00024 kirjoitti:
näin on eli hellari valehtelee
Se tekee sitä usein
- Anonyymi00447
Anonyymi00024 kirjoitti:
näin on eli hellari valehtelee
Se tekee sitä usein
- Anonyymi00448
Anonyymi00024 kirjoitti:
näin on eli hellari valehtelee
Se tekee sitä usein
- Anonyymi00449
Anonyymi00024 kirjoitti:
näin on eli hellari valehtelee
Se tekee sitä usein
- Anonyymi00450
Anonyymi00024 kirjoitti:
näin on eli hellari valehtelee
Se tekee sitä usein
- Anonyymi00451
Anonyymi00024 kirjoitti:
näin on eli hellari valehtelee
Se tekee sitä usein
- Anonyymi00452
Anonyymi00024 kirjoitti:
näin on eli hellari valehtelee
Se tekee sitä usein
- Anonyymi00453
Anonyymi00024 kirjoitti:
näin on eli hellari valehtelee
Se tekee sitä usein
- Anonyymi00454
Anonyymi00024 kirjoitti:
näin on eli hellari valehtelee
Se tekee sitä usein
- Anonyymi00455
Anonyymi00024 kirjoitti:
näin on eli hellari valehtelee
Se tekee sitä usein
- Anonyymi00456
Anonyymi00024 kirjoitti:
näin on eli hellari valehtelee
Se tekee sitä usein
- Anonyymi00457
Anonyymi00024 kirjoitti:
näin on eli hellari valehtelee
Se tekee sitä usein
- Anonyymi00458
Anonyymi00024 kirjoitti:
näin on eli hellari valehtelee
Se tekee sitä usein
- Anonyymi00459
Anonyymi00024 kirjoitti:
näin on eli hellari valehtelee
Se tekee sitä usein
- Anonyymi00460
Anonyymi00024 kirjoitti:
näin on eli hellari valehtelee
Se tekee sitä usein
- Anonyymi00461
Anonyymi00024 kirjoitti:
näin on eli hellari valehtelee
Se tekee sitä usein
- Anonyymi00462
Anonyymi00024 kirjoitti:
näin on eli hellari valehtelee
Se tekee sitä usein
- Anonyymi00463
Anonyymi00024 kirjoitti:
näin on eli hellari valehtelee
Se tekee sitä usein
- Anonyymi00464
Anonyymi00024 kirjoitti:
näin on eli hellari valehtelee
Se tekee sitä usein
- Anonyymi00465
Anonyymi00024 kirjoitti:
näin on eli hellari valehtelee
Se tekee sitä usein
- Anonyymi00466
Anonyymi00024 kirjoitti:
näin on eli hellari valehtelee
Se tekee sitä usein
- Anonyymi00467
Anonyymi00024 kirjoitti:
näin on eli hellari valehtelee
Se tekee sitä usein
- Anonyymi00468
Anonyymi00024 kirjoitti:
näin on eli hellari valehtelee
Se tekee sitä usein
- Anonyymi00469
Anonyymi00024 kirjoitti:
näin on eli hellari valehtelee
Se tekee sitä usein
- Anonyymi00470
Anonyymi00024 kirjoitti:
näin on eli hellari valehtelee
Se tekee sitä usein
- Anonyymi00471
Anonyymi00024 kirjoitti:
näin on eli hellari valehtelee
Se tekee sitä usein
- Anonyymi00472
Anonyymi00024 kirjoitti:
näin on eli hellari valehtelee
Se tekee sitä usein
- Anonyymi00473
Anonyymi00024 kirjoitti:
näin on eli hellari valehtelee
Se tekee sitä usein
- Anonyymi00474
Anonyymi00024 kirjoitti:
näin on eli hellari valehtelee
Se tekee sitä usein
- Anonyymi00475
Anonyymi00024 kirjoitti:
näin on eli hellari valehtelee
Se tekee sitä usein
- Anonyymi00476
Anonyymi00024 kirjoitti:
näin on eli hellari valehtelee
Se tekee sitä usein
- Anonyymi00477
Anonyymi00024 kirjoitti:
näin on eli hellari valehtelee
Se tekee sitä usein
- Anonyymi00478
Anonyymi00024 kirjoitti:
näin on eli hellari valehtelee
Se tekee sitä usein
- Anonyymi00479
Anonyymi00024 kirjoitti:
näin on eli hellari valehtelee
Se tekee sitä usein
- Anonyymi00480
Anonyymi00024 kirjoitti:
näin on eli hellari valehtelee
Se tekee sitä usein
- Anonyymi00481
Anonyymi00024 kirjoitti:
näin on eli hellari valehtelee
Se tekee sitä usein
- Anonyymi00482
Anonyymi00024 kirjoitti:
näin on eli hellari valehtelee
Se tekee sitä usein
- Anonyymi00483
Anonyymi00024 kirjoitti:
näin on eli hellari valehtelee
Se tekee sitä usein
- Anonyymi00484
Anonyymi00024 kirjoitti:
näin on eli hellari valehtelee
Se tekee sitä usein
- Anonyymi00485
Anonyymi00024 kirjoitti:
näin on eli hellari valehtelee
Se tekee sitä usein
- Anonyymi00486
Anonyymi00024 kirjoitti:
näin on eli hellari valehtelee
Se tekee sitä usein
- Anonyymi00487
Anonyymi00024 kirjoitti:
näin on eli hellari valehtelee
Se tekee sitä usein
- Anonyymi00488
Anonyymi00024 kirjoitti:
näin on eli hellari valehtelee
Se tekee sitä usein
- Anonyymi00489
Anonyymi00024 kirjoitti:
näin on eli hellari valehtelee
Se tekee sitä usein
- Anonyymi00490
Anonyymi00024 kirjoitti:
näin on eli hellari valehtelee
Se tekee sitä usein
- Anonyymi00491
Anonyymi00024 kirjoitti:
näin on eli hellari valehtelee
Se tekee sitä usein
- Anonyymi00492
Anonyymi00024 kirjoitti:
näin on eli hellari valehtelee
Se tekee sitä usein
- Anonyymi00493
Anonyymi00024 kirjoitti:
näin on eli hellari valehtelee
Se tekee sitä usein
- Anonyymi00494
Anonyymi00024 kirjoitti:
näin on eli hellari valehtelee
Se tekee sitä usein
- Anonyymi00495
Anonyymi00024 kirjoitti:
näin on eli hellari valehtelee
Se tekee sitä usein
- Anonyymi00496
Anonyymi00024 kirjoitti:
näin on eli hellari valehtelee
Se tekee sitä usein
- Anonyymi00497
Anonyymi00024 kirjoitti:
näin on eli hellari valehtelee
Se tekee sitä usein
- Anonyymi00498
Anonyymi00024 kirjoitti:
näin on eli hellari valehtelee
Se tekee sitä usein
- Anonyymi00499
Anonyymi00024 kirjoitti:
näin on eli hellari valehtelee
Se tekee sitä usein
- Anonyymi00500
Anonyymi00024 kirjoitti:
näin on eli hellari valehtelee
Se tekee sitä usein
- Anonyymi00501
Anonyymi00024 kirjoitti:
näin on eli hellari valehtelee
Se tekee sitä usein
- Anonyymi00502
Anonyymi00024 kirjoitti:
näin on eli hellari valehtelee
Se tekee sitä usein
- Anonyymi00503
Anonyymi00024 kirjoitti:
näin on eli hellari valehtelee
Se tekee sitä usein
- Anonyymi00504
Anonyymi00024 kirjoitti:
näin on eli hellari valehtelee
Se tekee sitä usein
- Anonyymi00505
Anonyymi00024 kirjoitti:
näin on eli hellari valehtelee
Se tekee sitä usein
- Anonyymi00506
Anonyymi00024 kirjoitti:
näin on eli hellari valehtelee
Se tekee sitä usein
- Anonyymi00507
Anonyymi00024 kirjoitti:
näin on eli hellari valehtelee
Se tekee sitä usein
- Anonyymi00508
Anonyymi00024 kirjoitti:
näin on eli hellari valehtelee
Se tekee sitä usein
- Anonyymi00509
Anonyymi00024 kirjoitti:
näin on eli hellari valehtelee
Se tekee sitä usein
- Anonyymi00510
Anonyymi00024 kirjoitti:
näin on eli hellari valehtelee
Se tekee sitä usein
- Anonyymi00511
Anonyymi00024 kirjoitti:
näin on eli hellari valehtelee
Se tekee sitä usein
- Anonyymi00512
Anonyymi00024 kirjoitti:
näin on eli hellari valehtelee
Se tekee sitä usein
- Anonyymi00513
Anonyymi00024 kirjoitti:
näin on eli hellari valehtelee
Se tekee sitä usein
- Anonyymi00514
Anonyymi00024 kirjoitti:
näin on eli hellari valehtelee
Se tekee sitä usein
- Anonyymi00515
Anonyymi00024 kirjoitti:
näin on eli hellari valehtelee
Se tekee sitä usein
- Anonyymi00516
Anonyymi00024 kirjoitti:
näin on eli hellari valehtelee
Se tekee sitä usein
- Anonyymi00517
Anonyymi00024 kirjoitti:
näin on eli hellari valehtelee
Se tekee sitä usein
- Anonyymi00518
Anonyymi00024 kirjoitti:
näin on eli hellari valehtelee
Se tekee sitä usein
- Anonyymi00519
Anonyymi00024 kirjoitti:
näin on eli hellari valehtelee
Se tekee sitä usein
- Anonyymi00520
Anonyymi00024 kirjoitti:
näin on eli hellari valehtelee
Se tekee sitä usein
- Anonyymi00521
Anonyymi00024 kirjoitti:
näin on eli hellari valehtelee
Se tekee sitä usein
- Anonyymi00522
Anonyymi00024 kirjoitti:
näin on eli hellari valehtelee
Se tekee sitä usein
- Anonyymi00523
Anonyymi00024 kirjoitti:
näin on eli hellari valehtelee
Se tekee sitä usein
- Anonyymi00524
Anonyymi00024 kirjoitti:
näin on eli hellari valehtelee
Se tekee sitä usein
- Anonyymi00525
Anonyymi00024 kirjoitti:
näin on eli hellari valehtelee
Se tekee sitä usein
- Anonyymi00526
Anonyymi00024 kirjoitti:
näin on eli hellari valehtelee
Se tekee sitä usein
- Anonyymi00527
Anonyymi00024 kirjoitti:
näin on eli hellari valehtelee
Se tekee sitä usein
- Anonyymi00528
Anonyymi00024 kirjoitti:
näin on eli hellari valehtelee
Se tekee sitä usein
- Anonyymi00529
Anonyymi00024 kirjoitti:
näin on eli hellari valehtelee
Se tekee sitä usein
- Anonyymi00530
Anonyymi00024 kirjoitti:
näin on eli hellari valehtelee
Se tekee sitä usein
- Anonyymi00531
Anonyymi00024 kirjoitti:
näin on eli hellari valehtelee
Se tekee sitä usein
- Anonyymi00532
Anonyymi00024 kirjoitti:
näin on eli hellari valehtelee
Se tekee sitä usein
- Anonyymi00533
Anonyymi00024 kirjoitti:
näin on eli hellari valehtelee
Se tekee sitä usein
- Anonyymi00638
Anonyymi00533 kirjoitti:
Se tekee sitä usein
se on sääli
- Anonyymi00639
Anonyymi00533 kirjoitti:
Se tekee sitä usein
se on sääli
- Anonyymi00005
Raamattu puhuu syntisten kasteesta, jossa kasteessa Jumala ensin pesee kaiken syntisyyden pois, jotta sydämeen voidaan vuodattaa Pyhä uskon Henki sinetiksi kuulumisesta uuden liiton jäseneksi.
Apt.2
38 Pietari vastasi: "Kääntykää ja ottakaa itse kukin kaste Jeesuksen Kristuksen nimeen, jotta syntinne annettaisiin anteeksi. Silloin te saatte lahjaksi Pyhän Hengen.
39 Teitä tämä lupaus tarkoittaa, teitä ja teidän lapsianne.- Anonyymi00534
Kyllä, siitä on kyse Raamatusta
- Anonyymi00675
Anonyymi00534 kirjoitti:
Kyllä, siitä on kyse Raamatusta
oikein sanoit
- Anonyymi00676
Anonyymi00534 kirjoitti:
Kyllä, siitä on kyse Raamatusta
oikein sanoit
- Anonyymi00677
Anonyymi00534 kirjoitti:
Kyllä, siitä on kyse Raamatusta
oikein sanoit
- Anonyymi00678
Anonyymi00534 kirjoitti:
Kyllä, siitä on kyse Raamatusta
oikein sanoit
- Anonyymi00679
Anonyymi00534 kirjoitti:
Kyllä, siitä on kyse Raamatusta
oikein sanoit
- Anonyymi00680
Anonyymi00534 kirjoitti:
Kyllä, siitä on kyse Raamatusta
oikein sanoit
- Anonyymi00681
Anonyymi00534 kirjoitti:
Kyllä, siitä on kyse Raamatusta
oikein sanoit
- Anonyymi00682
Anonyymi00534 kirjoitti:
Kyllä, siitä on kyse Raamatusta
oikein sanoit
- Anonyymi00683
Anonyymi00534 kirjoitti:
Kyllä, siitä on kyse Raamatusta
oikein sanoit
- Anonyymi00684
Anonyymi00534 kirjoitti:
Kyllä, siitä on kyse Raamatusta
oikein sanoit
- Anonyymi00685
Anonyymi00534 kirjoitti:
Kyllä, siitä on kyse Raamatusta
oikein sanoit
- Anonyymi00686
Anonyymi00534 kirjoitti:
Kyllä, siitä on kyse Raamatusta
oikein sanoit
- Anonyymi00687
Anonyymi00534 kirjoitti:
Kyllä, siitä on kyse Raamatusta
oikein sanoit
- Anonyymi00688
Anonyymi00534 kirjoitti:
Kyllä, siitä on kyse Raamatusta
oikein sanoit
- Anonyymi00689
Anonyymi00534 kirjoitti:
Kyllä, siitä on kyse Raamatusta
oikein sanoit
- Anonyymi00690
Anonyymi00534 kirjoitti:
Kyllä, siitä on kyse Raamatusta
oikein sanoit
- Anonyymi00691
Anonyymi00534 kirjoitti:
Kyllä, siitä on kyse Raamatusta
oikein sanoit
- Anonyymi00692
Anonyymi00534 kirjoitti:
Kyllä, siitä on kyse Raamatusta
oikein sanoit
- Anonyymi00693
Anonyymi00534 kirjoitti:
Kyllä, siitä on kyse Raamatusta
oikein sanoit
- Anonyymi00694
Anonyymi00534 kirjoitti:
Kyllä, siitä on kyse Raamatusta
oikein sanoit
- Anonyymi00695
Anonyymi00534 kirjoitti:
Kyllä, siitä on kyse Raamatusta
oikein sanoit
- Anonyymi00696
Anonyymi00534 kirjoitti:
Kyllä, siitä on kyse Raamatusta
oikein sanoit
- Anonyymi00697
Anonyymi00534 kirjoitti:
Kyllä, siitä on kyse Raamatusta
oikein sanoit
- Anonyymi00698
Anonyymi00534 kirjoitti:
Kyllä, siitä on kyse Raamatusta
oikein sanoit
- Anonyymi00699
Anonyymi00534 kirjoitti:
Kyllä, siitä on kyse Raamatusta
oikein sanoit
- Anonyymi00700
Anonyymi00534 kirjoitti:
Kyllä, siitä on kyse Raamatusta
oikein sanoit
- Anonyymi00701
Anonyymi00534 kirjoitti:
Kyllä, siitä on kyse Raamatusta
oikein sanoit
- Anonyymi00702
Anonyymi00534 kirjoitti:
Kyllä, siitä on kyse Raamatusta
oikein sanoit
- Anonyymi00703
Anonyymi00534 kirjoitti:
Kyllä, siitä on kyse Raamatusta
oikein sanoit
- Anonyymi00704
Anonyymi00534 kirjoitti:
Kyllä, siitä on kyse Raamatusta
oikein sanoit
- Anonyymi00705
Anonyymi00534 kirjoitti:
Kyllä, siitä on kyse Raamatusta
oikein sanoit
- Anonyymi00706
Anonyymi00534 kirjoitti:
Kyllä, siitä on kyse Raamatusta
oikein sanoit
- Anonyymi00707
Anonyymi00534 kirjoitti:
Kyllä, siitä on kyse Raamatusta
oikein sanoit
- Anonyymi00708
Anonyymi00534 kirjoitti:
Kyllä, siitä on kyse Raamatusta
oikein sanoit
- Anonyymi00709
Anonyymi00534 kirjoitti:
Kyllä, siitä on kyse Raamatusta
oikein sanoit
- Anonyymi00710
Anonyymi00534 kirjoitti:
Kyllä, siitä on kyse Raamatusta
oikein sanoit
- Anonyymi00711
Anonyymi00534 kirjoitti:
Kyllä, siitä on kyse Raamatusta
oikein sanoit
- Anonyymi00006
1. Moos. 7:1
Herra sanoi Nooalle: "Mene perheinesi arkkiin, sillä minä olen havainnut sinut ainoaksi vanhurskaaksi tämän sukupolven joukossa. "
1. Piet.3
"Veden kantamana, ei veteen upottamalla.
20 jotka muinoin eivät totelleet Jumalaa, kun hän Nooan päivinä kärsivällisesti odotti sen ajan, kun arkkia rakennettiin. Vain muutama ihminen, kaikkiaan kahdeksan, pelastui arkissa veden kantamana.
21 Tuon esikuvan mukaisesti TEIDÄT PELASTAA NYT KASTE, ei siksi että te siinä luovuitte saastaisesta elämästä, vaan koska Jumala teki kanssanne hyvän omantunnon liiton. Sen perustuksena on Jeesuksen Kristuksen ylösnousemus.
Ap. t. 16:33
Heti paikalla, keskellä yötä, vanginvartija otti heidät hoiviinsa ja pesi ruoskaniskujen haavat, ja hänet ja hänen perhekuntansa kastettiin heti. - Anonyymi00008
Perheenpään määräyksestä koko perhe kastettiin heti samaan uskoon hänen kanssaan. Mitään sekauskoisia perhekuntia ei hyväksytty sen ajan yhteiskunnassa.
Kastettuun perhekuntaan luettiin kuuluvaksi isäntäperheen kaikkien jäsenten lisäksi kaikki hänen taloudestaan riippuvaiset ihmiset, palvelijat, orjat, työntejät kaikkine heidän perheenjäsenineen.
Suurin tiedetty perhekuntakaste alkukirkon ajalta käsitti noin 400 ihmisen kastamisen samalla kertaa perheenpään määräyksestä samaan uskoon hänen kanssaan. - Anonyymi00009
Ap. t. 16:15 ja hänet ja hänen perhekuntansa kastettiin. Hän sanoi sitten meille: "Jos kerran pidätte minua Herraan uskovana, tulkaa kotiini ja jääkää vieraikseni." Hän vaatimalla vaati meitä tulemaan.
Lyydiatakin alettiin koko perhekunnan kasteen jälkeen kutsumaan kreikankielen sanalla "pistis", uskovainen, koska hän oli kasteessa saanut luvatun Pyhän uskon Hengen lahjan.
Oikea usko onkin hengellinen asia, ei pelkkä käännyttämällä aikaansaatu psykologinen päänusko, mikä tulee kuulosta ja muiden aistien välityksellä.
2. Kor. 4:13
Meillä on sama uskon Henki, josta on kirjoitettu: "Minä uskon, ja siksi puhun."- Anonyymi00229
hyvä huomio sinulta
- Anonyymi00230
hyvä huomio sinulta
- Anonyymi00231
hyvä huomio sinulta
- Anonyymi00232
hyvä huomio sinulta
- Anonyymi00233
hyvä huomio sinulta
- Anonyymi00234
hyvä huomio sinulta
- Anonyymi00235
hyvä huomio sinulta
- Anonyymi00236
hyvä huomio sinulta
- Anonyymi00237
hyvä huomio sinulta
- Anonyymi00238
hyvä huomio sinulta
- Anonyymi00239
hyvä huomio sinulta
- Anonyymi00240
hyvä huomio sinulta
- Anonyymi00241
hyvä huomio sinulta
- Anonyymi00242
hyvä huomio sinulta
- Anonyymi00243
hyvä huomio sinulta
- Anonyymi00244
hyvä huomio sinulta
- Anonyymi00245
hyvä huomio sinulta
- Anonyymi00246
hyvä huomio sinulta
- Anonyymi00247
hyvä huomio sinulta
- Anonyymi00248
hyvä huomio sinulta
- Anonyymi00249
hyvä huomio sinulta
- Anonyymi00250
hyvä huomio sinulta
- Anonyymi00251
hyvä huomio sinulta
- Anonyymi00252
hyvä huomio sinulta
- Anonyymi00253
hyvä huomio sinulta
- Anonyymi00254
hyvä huomio sinulta
- Anonyymi00255
hyvä huomio sinulta
- Anonyymi00256
hyvä huomio sinulta
- Anonyymi00257
hyvä huomio sinulta
- Anonyymi00258
hyvä huomio sinulta
- Anonyymi00259
hyvä huomio sinulta
- Anonyymi00260
hyvä huomio sinulta
- Anonyymi00261
hyvä huomio sinulta
- Anonyymi00262
hyvä huomio sinulta
- Anonyymi00263
hyvä huomio sinulta
- Anonyymi00264
hyvä huomio sinulta
- Anonyymi00265
hyvä huomio sinulta
- Anonyymi00266
hyvä huomio sinulta
- Anonyymi00267
hyvä huomio sinulta
- Anonyymi00268
hyvä huomio sinulta
- Anonyymi00269
hyvä huomio sinulta
- Anonyymi00270
hyvä huomio sinulta
- Anonyymi00271
hyvä huomio sinulta
- Anonyymi00272
hyvä huomio sinulta
- Anonyymi00273
hyvä huomio sinulta
- Anonyymi00274
hyvä huomio sinulta
- Anonyymi00275
hyvä huomio sinulta
- Anonyymi00276
hyvä huomio sinulta
- Anonyymi00277
hyvä huomio sinulta
- Anonyymi00278
hyvä huomio sinulta
- Anonyymi00279
hyvä huomio sinulta
- Anonyymi00280
hyvä huomio sinulta
- Anonyymi00281
hyvä huomio sinulta
- Anonyymi00282
hyvä huomio sinulta
- Anonyymi00283
hyvä huomio sinulta
- Anonyymi00284
hyvä huomio sinulta
- Anonyymi00285
hyvä huomio sinulta
- Anonyymi00286
hyvä huomio sinulta
- Anonyymi00287
hyvä huomio sinulta
- Anonyymi00288
hyvä huomio sinulta
- Anonyymi00289
hyvä huomio sinulta
- Anonyymi00290
hyvä huomio sinulta
- Anonyymi00291
hyvä huomio sinulta
- Anonyymi00292
hyvä huomio sinulta
- Anonyymi00293
hyvä huomio sinulta
- Anonyymi00294
hyvä huomio sinulta
- Anonyymi00295
hyvä huomio sinulta
- Anonyymi00296
hyvä huomio sinulta
- Anonyymi00297
hyvä huomio sinulta
- Anonyymi00298
hyvä huomio sinulta
- Anonyymi00299
hyvä huomio sinulta
- Anonyymi00300
hyvä huomio sinulta
- Anonyymi00301
hyvä huomio sinulta
- Anonyymi00302
hyvä huomio sinulta
- Anonyymi00303
hyvä huomio sinulta
- Anonyymi00304
hyvä huomio sinulta
- Anonyymi00305
hyvä huomio sinulta
- Anonyymi00306
hyvä huomio sinulta
- Anonyymi00307
hyvä huomio sinulta
- Anonyymi00308
hyvä huomio sinulta
- Anonyymi00309
hyvä huomio sinulta
- Anonyymi00310
hyvä huomio sinulta
- Anonyymi00311
hyvä huomio sinulta
- Anonyymi00312
hyvä huomio sinulta
- Anonyymi00313
hyvä huomio sinulta
- Anonyymi00314
hyvä huomio sinulta
- Anonyymi00315
hyvä huomio sinulta
- Anonyymi00316
hyvä huomio sinulta
- Anonyymi00317
hyvä huomio sinulta
- Anonyymi00318
hyvä huomio sinulta
- Anonyymi00319
hyvä huomio sinulta
- Anonyymi00320
hyvä huomio sinulta
- Anonyymi00321
hyvä huomio sinulta
- Anonyymi00322
hyvä huomio sinulta
- Anonyymi00323
hyvä huomio sinulta
- Anonyymi00324
hyvä huomio sinulta
- Anonyymi00325
hyvä huomio sinulta
- Anonyymi00326
hyvä huomio sinulta
- Anonyymi00327
hyvä huomio sinulta
- Anonyymi00328
hyvä huomio sinulta
- Anonyymi00329
hyvä huomio sinulta
- Anonyymi00330
hyvä huomio sinulta
- Anonyymi00331
hyvä huomio sinulta
- Anonyymi00332
hyvä huomio sinulta
- Anonyymi00333
hyvä huomio sinulta
- Anonyymi00334
hyvä huomio sinulta
- Anonyymi00335
hyvä huomio sinulta
- Anonyymi00336
hyvä huomio sinulta
- Anonyymi00337
hyvä huomio sinulta
- Anonyymi00338
hyvä huomio sinulta
- Anonyymi00339
hyvä huomio sinulta
- Anonyymi00340
hyvä huomio sinulta
- Anonyymi00341
hyvä huomio sinulta
- Anonyymi00342
hyvä huomio sinulta
- Anonyymi00343
hyvä huomio sinulta
- Anonyymi00344
hyvä huomio sinulta
- Anonyymi00345
hyvä huomio sinulta
- Anonyymi00346
hyvä huomio sinulta
- Anonyymi00347
hyvä huomio sinulta
- Anonyymi00348
hyvä huomio sinulta
- Anonyymi00349
hyvä huomio sinulta
- Anonyymi00350
hyvä huomio sinulta
- Anonyymi00351
hyvä huomio sinulta
- Anonyymi00352
hyvä huomio sinulta
- Anonyymi00353
hyvä huomio sinulta
- Anonyymi00354
hyvä huomio sinulta
- Anonyymi00355
hyvä huomio sinulta
- Anonyymi00356
hyvä huomio sinulta
- Anonyymi00357
hyvä huomio sinulta
- Anonyymi00358
hyvä huomio sinulta
- Anonyymi00359
hyvä huomio sinulta
- Anonyymi00360
hyvä huomio sinulta
- Anonyymi00361
hyvä huomio sinulta
- Anonyymi00362
hyvä huomio sinulta
- Anonyymi00363
hyvä huomio sinulta
- Anonyymi00364
hyvä huomio sinulta
- Anonyymi00365
hyvä huomio sinulta
- Anonyymi00366
hyvä huomio sinulta
- Anonyymi00367
hyvä huomio sinulta
- Anonyymi00368
hyvä huomio sinulta
- Anonyymi00369
hyvä huomio sinulta
- Anonyymi00370
hyvä huomio sinulta
- Anonyymi00371
hyvä huomio sinulta
- Anonyymi00372
hyvä huomio sinulta
- Anonyymi00373
hyvä huomio sinulta
- Anonyymi00374
hyvä huomio sinulta
- Anonyymi00375
hyvä huomio sinulta
- Anonyymi00376
hyvä huomio sinulta
- Anonyymi00377
hyvä huomio sinulta
- Anonyymi00378
hyvä huomio sinulta
- Anonyymi00379
hyvä huomio sinulta
- Anonyymi00380
hyvä huomio sinulta
- Anonyymi00381
hyvä huomio sinulta
- Anonyymi00382
hyvä huomio sinulta
- Anonyymi00383
hyvä huomio sinulta
- Anonyymi00384
hyvä huomio sinulta
- Anonyymi00385
hyvä huomio sinulta
- Anonyymi00386
hyvä huomio sinulta
- Anonyymi00387
hyvä huomio sinulta
- Anonyymi00388
hyvä huomio sinulta
- Anonyymi00389
hyvä huomio sinulta
- Anonyymi00390
hyvä huomio sinulta
- Anonyymi00391
hyvä huomio sinulta
- Anonyymi00392
hyvä huomio sinulta
- Anonyymi00393
hyvä huomio sinulta
- Anonyymi00394
hyvä huomio sinulta
- Anonyymi00395
hyvä huomio sinulta
- Anonyymi00396
hyvä huomio sinulta
- Anonyymi00397
hyvä huomio sinulta
- Anonyymi00398
hyvä huomio sinulta
- Anonyymi00399
hyvä huomio sinulta
- Anonyymi00400
hyvä huomio sinulta
- Anonyymi00401
hyvä huomio sinulta
- Anonyymi00402
hyvä huomio sinulta
- Anonyymi00010
Lahkolaisissa on villitsevä hurmoshenki, mikä vie ihmistä poispäin Jumalasta.
Älä mene lahkoihin kaadettavaksi selälleen lattialle, se on hyvä tilaisuus Ilmestyskirjan pedon käydä se tunnuslukunsa painamassa käsivarteen ja otsaan kun taju on kankaalla ja järki narikassa.- Anonyymi00012
Älä mene hurmoslahkoihin manipuloitavaksi ja kaadettavaksi lattialle taju kankaalla.
1. Piet. 5:8
Pitäkää mielenne valppaana ja valvokaa. Teidän vastustajanne Saatana kulkee ympäriinsä kuin ärjyvä leijona ja etsii, kenet voisi niellä. - Anonyymi00730
Anonyymi00012 kirjoitti:
Älä mene hurmoslahkoihin manipuloitavaksi ja kaadettavaksi lattialle taju kankaalla.
1. Piet. 5:8
Pitäkää mielenne valppaana ja valvokaa. Teidän vastustajanne Saatana kulkee ympäriinsä kuin ärjyvä leijona ja etsii, kenet voisi niellä.ei tulis mielenkään mennä
- Anonyymi00013
Oikeana helluntaina Jerusalemissa kukaan ei edes horjahdellut, eikä puhunut sekavia molotuksia lahkolaisten tapaan.
- Anonyymi00014
Olitko jo helluntaipäivänä rienaamassa? "toiset pilkkasivat heitä ja sanoivat: "He ovat täynnä makeata viiniä".
- Anonyymi00019
Jerusalemissa helluntaina apostolit puhuivat oikeita vieraita kieliä, ei helluntailaisten henkivaltojen molotusta.
Ap. t. 2:8
Kuinka me sitten kuulemme kukin oman synnyinmaamme kieltä?
Ap. t. 2:11
toiset meistä ovat syntyperäisiä juutalaisia, toiset uskoomme kääntyneitä, meitä on kreetalaisia ja arabialaisia -- ja me kaikki kuulemme heidän julistavan omalla kielellämme Jumalan suuria tekoja."
- Anonyymi00015
Luterilaisuus on alusta loppuun täyttä valehtelua. Joka ikinen kerta kun vain luterilainen tuo esille jotain oppiansa koskevaa tai kirkkoonsa liittyvää, luterilainen valehtelee päin silmiä, sillä luterilaisuus perustuu valehteluun ja samojen valheiden toistamiseen päivästä toiseen ja vuodesta toiseen ja vuosisadasta toiseen.
LUTERILAISET OVAT ÄÄRIÄÄN MYÖTEN TÄYNNÄ HEIDÄN OMAA ISÄÄNSÄ, VALHEEN ISÄÄ!
EI OLE OLEMASSA LUTERILAISUUTTA ILMAN TIETOISTA JA TOISTUVAA VALEHTELUA.- Anonyymi00017
Uudestikastajalässyttäjä vinkuu taas kerran tuskaansa
Tottakai ateistille Jeesuksen Kristuksen kuolema on valehtelua
- Anonyymi00018
Ei kasteella ole mitään väliä miten se tehdään tai tehdäänkö ollenkaan.
Pääasia on toinen toistensa herjaaminen. Se on suurempi asia kuin kaste, usko, Jeesus tai jopa Jumala.
Se on pyhyyden huipentuma.- Anonyymi00020
Kristillinen pelastava kaste on enää tallessa vanhoissa perinteisissä kristillisissä kirkoissa,
ei Jenkkilahkoissa ollenkaan. Siellä on muut henget ja voimat ihmisiä nurin viskomassa.
1. Piet. 3:21
Tuon esikuvan mukaisesti teidät pelastaa nyt kaste, ei siksi että te siinä luovuitte saastaisesta elämästä, vaan koska Jumala teki kanssanne hyvän omantunnon liiton. Sen perustuksena on Jeesuksen Kristuksen ylösnousemus.
- Anonyymi00022
Kumpikaan papeista ei mainitse uskovien kastetta tai kritisoi sitä joten aloittaja puhuu ihan omiaan.
- Anonyymi00023
Eikä kaste ole mikään "ulkoinen seremonia" vaan väylä jonka kautta meidät liitetään Kristusken työhön ja Kristuksen veri pesee syntimme pois
- Anonyymi00637
Anonyymi00023 kirjoitti:
Eikä kaste ole mikään "ulkoinen seremonia" vaan väylä jonka kautta meidät liitetään Kristusken työhön ja Kristuksen veri pesee syntimme pois
hyvin tiivistit!
- Anonyymi00665
Anonyymi00023 kirjoitti:
Eikä kaste ole mikään "ulkoinen seremonia" vaan väylä jonka kautta meidät liitetään Kristusken työhön ja Kristuksen veri pesee syntimme pois
Yksikään apostoli ei kastanut ketään Kristuksen taikka Kristuksen kuolemaan. Uskovaksi kastaminen, Kristukseen liittäminen vesirituaalin avulla otettiin käyttöön apostolien ja Jerusalemin vanhinten kuoltua. Alkoi luopuminen Sanan ilmoituksesta ja Jumala lähetti väkeväneksytyksen niin että uskosta luopuneet uskovat valheen kristityksi kastamisesta.
- Anonyymi00666
Anonyymi00023 kirjoitti:
Eikä kaste ole mikään "ulkoinen seremonia" vaan väylä jonka kautta meidät liitetään Kristusken työhön ja Kristuksen veri pesee syntimme pois
Kristillinen kaste on väylä, jonka kautta kirkko julistaa olevansa Jumala!
- Anonyymi00670
Anonyymi00665 kirjoitti:
Yksikään apostoli ei kastanut ketään Kristuksen taikka Kristuksen kuolemaan. Uskovaksi kastaminen, Kristukseen liittäminen vesirituaalin avulla otettiin käyttöön apostolien ja Jerusalemin vanhinten kuoltua. Alkoi luopuminen Sanan ilmoituksesta ja Jumala lähetti väkeväneksytyksen niin että uskosta luopuneet uskovat valheen kristityksi kastamisesta.
Kyllä kastoi Kristukseen apostolit
- Anonyymi00725
Anonyymi00670 kirjoitti:
Kyllä kastoi Kristukseen apostolit
Näin on näreet
- Anonyymi00726
Anonyymi00670 kirjoitti:
Kyllä kastoi Kristukseen apostolit
Näin on näreet
- Anonyymi00727
Anonyymi00670 kirjoitti:
Kyllä kastoi Kristukseen apostolit
Näin on näreet
- Anonyymi00728
Anonyymi00670 kirjoitti:
Kyllä kastoi Kristukseen apostolit
Näin on näreet
- Anonyymi00729
Anonyymi00670 kirjoitti:
Kyllä kastoi Kristukseen apostolit
Näin on näreet
- Anonyymi00745
Anonyymi00729 kirjoitti:
Näin on näreet
oikein sanoit
- Anonyymi00636
Tuleeko Juha K tänne taas aamulla?
- Anonyymi00667
Kunhan ei latele samoja iänikuisia herjoja, vaan keksisi uusia ja niin edes vähän tuntuisi keskustelulta eikä siltä että kukin kopioi vain entiset herjansa.
- Anonyymi00668
Anonyymi00667 kirjoitti:
Kunhan ei latele samoja iänikuisia herjoja, vaan keksisi uusia ja niin edes vähän tuntuisi keskustelulta eikä siltä että kukin kopioi vain entiset herjansa.
Eikös täällä ole tarkoitus KESKUSTELLA kasteesta, eikä kopioida noita samoja fraaseja veden ihmeellisestä taikavoimasta. Jos ei osaa keskustella, niin voi vaikka siteerata Raamattua:
Ap 8
"Ja Filippus meni Samarian kaupunkiin ja saarnasi heille Kristusta.
Ja KANSA otti yksimielisesti vaarin siitä, mitä Filippus puhui"
" Mutta kun he nyt uskoivat Filippusta, joka julisti evankeliumia Jumalan valtakunnasta ja Jeesuksen Kristuksen nimestä, niin he ottivat kasteen, sekä miehet että naiset".
Tuossa puhutaan siitä, että "kansa" otti vastaan evankeliumin ja heidät kastettiin, , mutta tuohon "kansaan" ei kuulunuyt vauvoja"! - Anonyymi00669
Anonyymi00668 kirjoitti:
Eikös täällä ole tarkoitus KESKUSTELLA kasteesta, eikä kopioida noita samoja fraaseja veden ihmeellisestä taikavoimasta. Jos ei osaa keskustella, niin voi vaikka siteerata Raamattua:
Ap 8
"Ja Filippus meni Samarian kaupunkiin ja saarnasi heille Kristusta.
Ja KANSA otti yksimielisesti vaarin siitä, mitä Filippus puhui"
" Mutta kun he nyt uskoivat Filippusta, joka julisti evankeliumia Jumalan valtakunnasta ja Jeesuksen Kristuksen nimestä, niin he ottivat kasteen, sekä miehet että naiset".
Tuossa puhutaan siitä, että "kansa" otti vastaan evankeliumin ja heidät kastettiin, , mutta tuohon "kansaan" ei kuulunuyt vauvoja"!Uudestikastaja-inttäjäeksyttäjä näin raamatussa kitisee taikavoimasta kuten satanistinoita tekee
Lapset kuuluvat kansaan - Anonyymi00671
Tulihan se
- Anonyymi00672
Anonyymi00669 kirjoitti:
Uudestikastaja-inttäjäeksyttäjä näin raamatussa kitisee taikavoimasta kuten satanistinoita tekee
Lapset kuuluvat kansaanNo siteeraa nyt raamattua mitä siellä sanotaan castaanottavizta vauvoista ok !
Vai estääkö keskiaikainen aivopesu ymmärtämästä yksinkertaista muutamaa lausetta ! - Anonyymi00673
Anonyymi00672 kirjoitti:
No siteeraa nyt raamattua mitä siellä sanotaan castaanottavizta vauvoista ok !
Vai estääkö keskiaikainen aivopesu ymmärtämästä yksinkertaista muutamaa lausetta !Siellä ei sanota mitään "castaaottavizta vauvoista"
Moista termiä ei suomen kielessä ole. Pedokääkkä puhuu omiaan kuten aina - Anonyymi00712
Anonyymi00669 kirjoitti:
Uudestikastaja-inttäjäeksyttäjä näin raamatussa kitisee taikavoimasta kuten satanistinoita tekee
Lapset kuuluvat kansaanNiin kuuluvat. Kun Israelin kansa pääsi pois pakkosiirtolaisuudesta niin pienet lapset pääsivät myös
- Anonyymi00713
Anonyymi00673 kirjoitti:
Siellä ei sanota mitään "castaaottavizta vauvoista"
Moista termiä ei suomen kielessä ole. Pedokääkkä puhuu omiaan kuten ainaUskomme toki että olet todella sakastin vitsikkäimpiä henkilöitä mutta se ei nyt auta kun pitäisi siteerata raamatun vastaanottavista vauvoista !
Tyhmäksi tekeytyminen auttoi vanhanliiton miestä, kun sylkeä partaansa valuttamalla piti henkensä, mutta tässä kysymyksessä se vain sotkee rinnukset ja äiti moittii, poika älä nyt noin ! - Anonyymi00714
Anonyymi00713 kirjoitti:
Uskomme toki että olet todella sakastin vitsikkäimpiä henkilöitä mutta se ei nyt auta kun pitäisi siteerata raamatun vastaanottavista vauvoista !
Tyhmäksi tekeytyminen auttoi vanhanliiton miestä, kun sylkeä partaansa valuttamalla piti henkensä, mutta tässä kysymyksessä se vain sotkee rinnukset ja äiti moittii, poika älä nyt noin !Jeesus sanoi että pieni lapsi ottaa vastaan Jumalan valtakunnan. Ei kannata parkua sitä vastaan.
- Anonyymi00717
Anonyymi00714 kirjoitti:
Jeesus sanoi että pieni lapsi ottaa vastaan Jumalan valtakunnan. Ei kannata parkua sitä vastaan.
Ei kääkkä usko Raamattua
- Anonyymi00718
Anonyymi00714 kirjoitti:
Jeesus sanoi että pieni lapsi ottaa vastaan Jumalan valtakunnan. Ei kannata parkua sitä vastaan.
Mitään sellaista ei jeesus sano eikä käske kastaa vauvoja.
Vain aivopesty rakastaa keskiaikaisia hullutuksia enempi kuin kirkasta raamatun sanomaa.
Vauvat ei ymmärrä mitään eikä päätä mitään, vain maitopaukku kelpaa eikä aina sekään.
Miksi rakastatte aivopesu? - Anonyymi00719
Anonyymi00718 kirjoitti:
Mitään sellaista ei jeesus sano eikä käske kastaa vauvoja.
Vain aivopesty rakastaa keskiaikaisia hullutuksia enempi kuin kirkasta raamatun sanomaa.
Vauvat ei ymmärrä mitään eikä päätä mitään, vain maitopaukku kelpaa eikä aina sekään.
Miksi rakastatte aivopesu?Kyllä sanoo ihan suoraan ja Jeesus käskee kastamaan ja opettamaan kaikkia kansoja
On amerikan lapsityöntekijän aivopesu tehnyt tehtävänsä tuohin rippilastenraiskaajaan - Anonyymi00721
Anonyymi00719 kirjoitti:
Kyllä sanoo ihan suoraan ja Jeesus käskee kastamaan ja opettamaan kaikkia kansoja
On amerikan lapsityöntekijän aivopesu tehnyt tehtävänsä tuohin rippilastenraiskaajaanUskon että kirkkoisien aivopesu on tehnyt tehtävänsä, en epäile sitä!
Siitä todistaa joka kommentissaan toistuvat olkipukin sohimiset ja psittakoosifraasit, eli onnea valitsemallesi uralle !
Ajantuhlausta on siitä enempi puhuminen. - Anonyymi00724
Anonyymi00721 kirjoitti:
Uskon että kirkkoisien aivopesu on tehnyt tehtävänsä, en epäile sitä!
Siitä todistaa joka kommentissaan toistuvat olkipukin sohimiset ja psittakoosifraasit, eli onnea valitsemallesi uralle !
Ajantuhlausta on siitä enempi puhuminen.Uskon että Raamatun Sana on sinulle vain kirkkoisien keksintöä joten mene rääkymään muualle sakastista ja vauvoista ja vaunuista kun et osaa keskustella
Mene vaikka puolukkaan - Anonyymi00744
Anonyymi00724 kirjoitti:
Uskon että Raamatun Sana on sinulle vain kirkkoisien keksintöä joten mene rääkymään muualle sakastista ja vauvoista ja vaunuista kun et osaa keskustella
Mene vaikka puolukkaanSinne tuo katkera vanhus saisi kyllä mennä
- Anonyymi00674
Veden taikavasta puhuu vain uudestikastaja-inttäjä-eksyttäjä näin raamatussa. Hänellä on pakkomielle vauvoihin
- Anonyymi00715
Kuten näemme, sakastia ei kiinnosta katsoa raamatun antamaan totuuteen, koska rakkaus kiduttajiinsa on paljon korkeampaa laatua!
Suuri on luterilaisten rakkaus paavin munkkiin !- Anonyymi00716
Kutenk näemme pedokääkkä vikisee taas tuskaansa
Sen viha uskovia kohtaan vain kasvaa. SE haluaa kiduttaa uskovia
Niin suuri on hänen rakkautensa amerikkalaista lapsityöntekijää kohtaan. - Anonyymi00720
Anonyymi00716 kirjoitti:
Kutenk näemme pedokääkkä vikisee taas tuskaansa
Sen viha uskovia kohtaan vain kasvaa. SE haluaa kiduttaa uskovia
Niin suuri on hänen rakkautensa amerikkalaista lapsityöntekijää kohtaan.Miksi tekeydyt hölmöksi ?!
Tietenkin voit olla oikeasti hölmö, taikka valutat portaali sylkeä, tottakai!
On myös vaihtoehto kiivetä vaunuista ja käyttäytyä aikuiseen tapaan! - Anonyymi00723
Anonyymi00716 kirjoitti:
Kutenk näemme pedokääkkä vikisee taas tuskaansa
Sen viha uskovia kohtaan vain kasvaa. SE haluaa kiduttaa uskovia
Niin suuri on hänen rakkautensa amerikkalaista lapsityöntekijää kohtaan.Se on tyypillistä uudestikastajille
- Anonyymi00746
Jälleen kerran keskustelu on näyttänyt sen miten surkeasti uudestikastajat ovat taas hävinneet. Kristityt ovat kumonneet uudestikastajien väitteet. Kaksi uudestikastajapedofiilia erityisesti on saanut nenilleen: hellarivaari ja uudestikastaja-inttäjä-eksyttäjä näin raamatusasa. Jäkimmäinen on aloituksen tehnyt satanisti.
Ei kannata uudestikastajien märistä enempää, menkää muualle pahaa oloanne purkamaan ja sairaita taipumuksianne esittelemään. Kiitos!- Anonyymi00747
Aamen ja hozaaa!!
Ketjusta on poistettu 356 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kela tukee virallisesti Pride-liikettä
Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k1124368Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa
Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k773176- 991434
- 861306
- 91846
Omasp hakenut Fincapia ja Gapconia konkurssiin perjantaina 5.6
Ilkka ei ole vielä ehtinyt uutisoida, mutta Omasp on jättänyt 5.6 konkurssihakemuksen Fincapia ja Gapconia koskien. Ilka18693Lähes kaikki keskustelut kasvotusten
on olleet tärkeitä. Hänen luonne ja ulkokuori, niiden yhdistelmä. Se kaiken keskellä oleva osa on minulle hänessä kaikk21686- 42667
Tämän palstan naiseksi esittäytyvät
Ovatkin kuulemma oikeasti sukupuoleltaan miehiä. Pitääkö paikkansa?110647- 43639