Keskustelua kasteesta

Anonyymi-ap

You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta.
Toinen heistä yritti puolustella lapsikastetta Jumalan työnä, eikä ollut tajuavinaan, että kaste on AINA ihmisen työtä. Siinähän ihmiset toimivat ja Jeesus antoi opetuslapsilleen käskyn kastaa! Ei Jumala tullut kastamaan.
Tämä pappi vetosi siihen, että aivan samoin ,kun opetuslapsille annettiin käsky saarnata evankeliumia, niin saarnaaminenhan on ihmisen työtä, ja Jumala vaikuttaa sen avulla.
Totta, mutta tuo pappi ei tajunnut sitä, että pelkkä saarnaaminen ei pelasta ketään, vaikka itse piispa tulisi saarnaamaan. Olihan paljon ihmisiä, jotka kuulivat Jeesuksenkin saarnaavan, mutta vain HARVAT uskoivat!
Kuulijan täytyy ottaa vastaan tuo sanoma ja uskoa siihen, niin silloin vasta hän voi pelastua.
"usko Herraan Jeesukseen, niin sinä pelastut, samoin kuin sinun perhekuntasi."
Joh 1
" Mutta kaikille, jotka ottivat hänet vastaan, hän antoi vallan tulla Jumalan lapsiksi, niille, jotka USKOVAT hänen nimeensä,
jotka eivät ole syntyneet verestä eivätkä lihan tahdosta eivätkä miehen tahdosta, vaan Jumalasta"
Tuo on sitä Hengestä syntymistä!
Samoin on kasteen laita. Vaikka kymmenen pappia tulisi kastamaan, niin se ei hyödytä mitään, ellei kastettava usko Jeesuksen. Mikään ulkoinen ihmisteko, olipa se sakramenttia tai ei, niin ei pelasta. Siksi uskomattoman kastaminen on turhaa.

400

1586

    Vastaukset

    • Anonyymi00001

      Eihän suvivirttäkään saa laulaa.

    • Anonyymi00002

      Uudestikastaja-inttäjä-eksyttäjä näin raamatussa kitisee tuskaansa jälleen kerran

      Kaste on Jumalan työ Raamatussa. Uskovien kastetta Raamattu ei tunne

      • Anonyymi00004

        Hienosti ukastajien väitteet kumottiin videolla


    • Anonyymi00003

      Juha kettulan aloitus tämä

      • Anonyymi00007

        Hän puhuu omiaan sillä videossa ei puhuta sanallakaan uskovia kasteesta

        Mutta kaste pelastaa jokaisen uskovan. Mutta ei pelkkä kaste kuten ei pelkkä saarnaaminenkaan


      • Anonyymi00024
        Anonyymi00007 kirjoitti:

        Hän puhuu omiaan sillä videossa ei puhuta sanallakaan uskovia kasteesta

        Mutta kaste pelastaa jokaisen uskovan. Mutta ei pelkkä kaste kuten ei pelkkä saarnaaminenkaan

        näin on eli hellari valehtelee


      • Anonyymi00403
        Anonyymi00024 kirjoitti:

        näin on eli hellari valehtelee

        Se tekee sitä usein


      • Anonyymi00404
        Anonyymi00007 kirjoitti:

        Hän puhuu omiaan sillä videossa ei puhuta sanallakaan uskovia kasteesta

        Mutta kaste pelastaa jokaisen uskovan. Mutta ei pelkkä kaste kuten ei pelkkä saarnaaminenkaan

        Se tekee sitä usein


      • Anonyymi00405
        Anonyymi00007 kirjoitti:

        Hän puhuu omiaan sillä videossa ei puhuta sanallakaan uskovia kasteesta

        Mutta kaste pelastaa jokaisen uskovan. Mutta ei pelkkä kaste kuten ei pelkkä saarnaaminenkaan

        Se tekee sitä usein


      • Anonyymi00406
        Anonyymi00007 kirjoitti:

        Hän puhuu omiaan sillä videossa ei puhuta sanallakaan uskovia kasteesta

        Mutta kaste pelastaa jokaisen uskovan. Mutta ei pelkkä kaste kuten ei pelkkä saarnaaminenkaan

        Se tekee sitä usein


      • Anonyymi00407
        Anonyymi00007 kirjoitti:

        Hän puhuu omiaan sillä videossa ei puhuta sanallakaan uskovia kasteesta

        Mutta kaste pelastaa jokaisen uskovan. Mutta ei pelkkä kaste kuten ei pelkkä saarnaaminenkaan

        Se tekee sitä usein


      • Anonyymi00408
        Anonyymi00007 kirjoitti:

        Hän puhuu omiaan sillä videossa ei puhuta sanallakaan uskovia kasteesta

        Mutta kaste pelastaa jokaisen uskovan. Mutta ei pelkkä kaste kuten ei pelkkä saarnaaminenkaan

        Se tekee sitä usein


      • Anonyymi00409
        Anonyymi00007 kirjoitti:

        Hän puhuu omiaan sillä videossa ei puhuta sanallakaan uskovia kasteesta

        Mutta kaste pelastaa jokaisen uskovan. Mutta ei pelkkä kaste kuten ei pelkkä saarnaaminenkaan

        Se tekee sitä usein


      • Anonyymi00410
        Anonyymi00007 kirjoitti:

        Hän puhuu omiaan sillä videossa ei puhuta sanallakaan uskovia kasteesta

        Mutta kaste pelastaa jokaisen uskovan. Mutta ei pelkkä kaste kuten ei pelkkä saarnaaminenkaan

        Se tekee sitä usein


      • Anonyymi00411
        Anonyymi00007 kirjoitti:

        Hän puhuu omiaan sillä videossa ei puhuta sanallakaan uskovia kasteesta

        Mutta kaste pelastaa jokaisen uskovan. Mutta ei pelkkä kaste kuten ei pelkkä saarnaaminenkaan

        Se tekee sitä usein


      • Anonyymi00412
        Anonyymi00007 kirjoitti:

        Hän puhuu omiaan sillä videossa ei puhuta sanallakaan uskovia kasteesta

        Mutta kaste pelastaa jokaisen uskovan. Mutta ei pelkkä kaste kuten ei pelkkä saarnaaminenkaan

        Se tekee sitä usein


      • Anonyymi00413
        Anonyymi00007 kirjoitti:

        Hän puhuu omiaan sillä videossa ei puhuta sanallakaan uskovia kasteesta

        Mutta kaste pelastaa jokaisen uskovan. Mutta ei pelkkä kaste kuten ei pelkkä saarnaaminenkaan

        Se tekee sitä usein


      • Anonyymi00414
        Anonyymi00007 kirjoitti:

        Hän puhuu omiaan sillä videossa ei puhuta sanallakaan uskovia kasteesta

        Mutta kaste pelastaa jokaisen uskovan. Mutta ei pelkkä kaste kuten ei pelkkä saarnaaminenkaan

        Se tekee sitä usein


      • Anonyymi00415
        Anonyymi00007 kirjoitti:

        Hän puhuu omiaan sillä videossa ei puhuta sanallakaan uskovia kasteesta

        Mutta kaste pelastaa jokaisen uskovan. Mutta ei pelkkä kaste kuten ei pelkkä saarnaaminenkaan

        Se tekee sitä usein


      • Anonyymi00416
        Anonyymi00007 kirjoitti:

        Hän puhuu omiaan sillä videossa ei puhuta sanallakaan uskovia kasteesta

        Mutta kaste pelastaa jokaisen uskovan. Mutta ei pelkkä kaste kuten ei pelkkä saarnaaminenkaan

        Se tekee sitä usein


      • Anonyymi00417
        Anonyymi00007 kirjoitti:

        Hän puhuu omiaan sillä videossa ei puhuta sanallakaan uskovia kasteesta

        Mutta kaste pelastaa jokaisen uskovan. Mutta ei pelkkä kaste kuten ei pelkkä saarnaaminenkaan

        Se tekee sitä usein


      • Anonyymi00418
        Anonyymi00007 kirjoitti:

        Hän puhuu omiaan sillä videossa ei puhuta sanallakaan uskovia kasteesta

        Mutta kaste pelastaa jokaisen uskovan. Mutta ei pelkkä kaste kuten ei pelkkä saarnaaminenkaan

        Se tekee sitä usein


      • Anonyymi00419
        Anonyymi00007 kirjoitti:

        Hän puhuu omiaan sillä videossa ei puhuta sanallakaan uskovia kasteesta

        Mutta kaste pelastaa jokaisen uskovan. Mutta ei pelkkä kaste kuten ei pelkkä saarnaaminenkaan

        Se tekee sitä usein


      • Anonyymi00420
        Anonyymi00024 kirjoitti:

        näin on eli hellari valehtelee

        Se tekee sitä usein


      • Anonyymi00421
        Anonyymi00024 kirjoitti:

        näin on eli hellari valehtelee

        Se tekee sitä usein


      • Anonyymi00422
        Anonyymi00024 kirjoitti:

        näin on eli hellari valehtelee

        Se tekee sitä usein


      • Anonyymi00423
        Anonyymi00024 kirjoitti:

        näin on eli hellari valehtelee

        Se tekee sitä usein


      • Anonyymi00424
        Anonyymi00024 kirjoitti:

        näin on eli hellari valehtelee

        Se tekee sitä usein


      • Anonyymi00425
        Anonyymi00024 kirjoitti:

        näin on eli hellari valehtelee

        Se tekee sitä usein


      • Anonyymi00426
        Anonyymi00024 kirjoitti:

        näin on eli hellari valehtelee

        Se tekee sitä usein


      • Anonyymi00427
        Anonyymi00024 kirjoitti:

        näin on eli hellari valehtelee

        Se tekee sitä usein


      • Anonyymi00428
        Anonyymi00024 kirjoitti:

        näin on eli hellari valehtelee

        Se tekee sitä usein


      • Anonyymi00429
        Anonyymi00024 kirjoitti:

        näin on eli hellari valehtelee

        Se tekee sitä usein


      • Anonyymi00430
        Anonyymi00024 kirjoitti:

        näin on eli hellari valehtelee

        Se tekee sitä usein


      • Anonyymi00431
        Anonyymi00024 kirjoitti:

        näin on eli hellari valehtelee

        Se tekee sitä usein


      • Anonyymi00432
        Anonyymi00024 kirjoitti:

        näin on eli hellari valehtelee

        Se tekee sitä usein


      • Anonyymi00433
        Anonyymi00024 kirjoitti:

        näin on eli hellari valehtelee

        Se tekee sitä usein


      • Anonyymi00434
        Anonyymi00024 kirjoitti:

        näin on eli hellari valehtelee

        Se tekee sitä usein


      • Anonyymi00435
        Anonyymi00024 kirjoitti:

        näin on eli hellari valehtelee

        Se tekee sitä usein


      • Anonyymi00436
        Anonyymi00024 kirjoitti:

        näin on eli hellari valehtelee

        Se tekee sitä usein


      • Anonyymi00437
        Anonyymi00024 kirjoitti:

        näin on eli hellari valehtelee

        Se tekee sitä usein


      • Anonyymi00438
        Anonyymi00024 kirjoitti:

        näin on eli hellari valehtelee

        Se tekee sitä usein


      • Anonyymi00439
        Anonyymi00024 kirjoitti:

        näin on eli hellari valehtelee

        Se tekee sitä usein


      • Anonyymi00440
        Anonyymi00024 kirjoitti:

        näin on eli hellari valehtelee

        Se tekee sitä usein


      • Anonyymi00441
        Anonyymi00024 kirjoitti:

        näin on eli hellari valehtelee

        Se tekee sitä usein


      • Anonyymi00442
        Anonyymi00024 kirjoitti:

        näin on eli hellari valehtelee

        Se tekee sitä usein


      • Anonyymi00443
        Anonyymi00024 kirjoitti:

        näin on eli hellari valehtelee

        Se tekee sitä usein


      • Anonyymi00444
        Anonyymi00024 kirjoitti:

        näin on eli hellari valehtelee

        Se tekee sitä usein


      • Anonyymi00445
        Anonyymi00024 kirjoitti:

        näin on eli hellari valehtelee

        Se tekee sitä usein


      • Anonyymi00446
        Anonyymi00024 kirjoitti:

        näin on eli hellari valehtelee

        Se tekee sitä usein


      • Anonyymi00447
        Anonyymi00024 kirjoitti:

        näin on eli hellari valehtelee

        Se tekee sitä usein


      • Anonyymi00448
        Anonyymi00024 kirjoitti:

        näin on eli hellari valehtelee

        Se tekee sitä usein


      • Anonyymi00449
        Anonyymi00024 kirjoitti:

        näin on eli hellari valehtelee

        Se tekee sitä usein


      • Anonyymi00450
        Anonyymi00024 kirjoitti:

        näin on eli hellari valehtelee

        Se tekee sitä usein


      • Anonyymi00451
        Anonyymi00024 kirjoitti:

        näin on eli hellari valehtelee

        Se tekee sitä usein


      • Anonyymi00452
        Anonyymi00024 kirjoitti:

        näin on eli hellari valehtelee

        Se tekee sitä usein


      • Anonyymi00453
        Anonyymi00024 kirjoitti:

        näin on eli hellari valehtelee

        Se tekee sitä usein


      • Anonyymi00454
        Anonyymi00024 kirjoitti:

        näin on eli hellari valehtelee

        Se tekee sitä usein


      • Anonyymi00455
        Anonyymi00024 kirjoitti:

        näin on eli hellari valehtelee

        Se tekee sitä usein


      • Anonyymi00456
        Anonyymi00024 kirjoitti:

        näin on eli hellari valehtelee

        Se tekee sitä usein


      • Anonyymi00457
        Anonyymi00024 kirjoitti:

        näin on eli hellari valehtelee

        Se tekee sitä usein


      • Anonyymi00458
        Anonyymi00024 kirjoitti:

        näin on eli hellari valehtelee

        Se tekee sitä usein


      • Anonyymi00459
        Anonyymi00024 kirjoitti:

        näin on eli hellari valehtelee

        Se tekee sitä usein


      • Anonyymi00460
        Anonyymi00024 kirjoitti:

        näin on eli hellari valehtelee

        Se tekee sitä usein


      • Anonyymi00461
        Anonyymi00024 kirjoitti:

        näin on eli hellari valehtelee

        Se tekee sitä usein


      • Anonyymi00462
        Anonyymi00024 kirjoitti:

        näin on eli hellari valehtelee

        Se tekee sitä usein


      • Anonyymi00463
        Anonyymi00024 kirjoitti:

        näin on eli hellari valehtelee

        Se tekee sitä usein


      • Anonyymi00464
        Anonyymi00024 kirjoitti:

        näin on eli hellari valehtelee

        Se tekee sitä usein


      • Anonyymi00465
        Anonyymi00024 kirjoitti:

        näin on eli hellari valehtelee

        Se tekee sitä usein


      • Anonyymi00466
        Anonyymi00024 kirjoitti:

        näin on eli hellari valehtelee

        Se tekee sitä usein


      • Anonyymi00467
        Anonyymi00024 kirjoitti:

        näin on eli hellari valehtelee

        Se tekee sitä usein


      • Anonyymi00468
        Anonyymi00024 kirjoitti:

        näin on eli hellari valehtelee

        Se tekee sitä usein


      • Anonyymi00469
        Anonyymi00024 kirjoitti:

        näin on eli hellari valehtelee

        Se tekee sitä usein


      • Anonyymi00470
        Anonyymi00024 kirjoitti:

        näin on eli hellari valehtelee

        Se tekee sitä usein


      • Anonyymi00471
        Anonyymi00024 kirjoitti:

        näin on eli hellari valehtelee

        Se tekee sitä usein


      • Anonyymi00472
        Anonyymi00024 kirjoitti:

        näin on eli hellari valehtelee

        Se tekee sitä usein


      • Anonyymi00473
        Anonyymi00024 kirjoitti:

        näin on eli hellari valehtelee

        Se tekee sitä usein


      • Anonyymi00474
        Anonyymi00024 kirjoitti:

        näin on eli hellari valehtelee

        Se tekee sitä usein


      • Anonyymi00475
        Anonyymi00024 kirjoitti:

        näin on eli hellari valehtelee

        Se tekee sitä usein


      • Anonyymi00476
        Anonyymi00024 kirjoitti:

        näin on eli hellari valehtelee

        Se tekee sitä usein


      • Anonyymi00477
        Anonyymi00024 kirjoitti:

        näin on eli hellari valehtelee

        Se tekee sitä usein


      • Anonyymi00478
        Anonyymi00024 kirjoitti:

        näin on eli hellari valehtelee

        Se tekee sitä usein


      • Anonyymi00479
        Anonyymi00024 kirjoitti:

        näin on eli hellari valehtelee

        Se tekee sitä usein


      • Anonyymi00480
        Anonyymi00024 kirjoitti:

        näin on eli hellari valehtelee

        Se tekee sitä usein


      • Anonyymi00481
        Anonyymi00024 kirjoitti:

        näin on eli hellari valehtelee

        Se tekee sitä usein


      • Anonyymi00482
        Anonyymi00024 kirjoitti:

        näin on eli hellari valehtelee

        Se tekee sitä usein


      • Anonyymi00483
        Anonyymi00024 kirjoitti:

        näin on eli hellari valehtelee

        Se tekee sitä usein


      • Anonyymi00484
        Anonyymi00024 kirjoitti:

        näin on eli hellari valehtelee

        Se tekee sitä usein


      • Anonyymi00485
        Anonyymi00024 kirjoitti:

        näin on eli hellari valehtelee

        Se tekee sitä usein


      • Anonyymi00486
        Anonyymi00024 kirjoitti:

        näin on eli hellari valehtelee

        Se tekee sitä usein


      • Anonyymi00487
        Anonyymi00024 kirjoitti:

        näin on eli hellari valehtelee

        Se tekee sitä usein


      • Anonyymi00488
        Anonyymi00024 kirjoitti:

        näin on eli hellari valehtelee

        Se tekee sitä usein


      • Anonyymi00489
        Anonyymi00024 kirjoitti:

        näin on eli hellari valehtelee

        Se tekee sitä usein


      • Anonyymi00490
        Anonyymi00024 kirjoitti:

        näin on eli hellari valehtelee

        Se tekee sitä usein


      • Anonyymi00491
        Anonyymi00024 kirjoitti:

        näin on eli hellari valehtelee

        Se tekee sitä usein


      • Anonyymi00492
        Anonyymi00024 kirjoitti:

        näin on eli hellari valehtelee

        Se tekee sitä usein


      • Anonyymi00493
        Anonyymi00024 kirjoitti:

        näin on eli hellari valehtelee

        Se tekee sitä usein


      • Anonyymi00494
        Anonyymi00024 kirjoitti:

        näin on eli hellari valehtelee

        Se tekee sitä usein


      • Anonyymi00495
        Anonyymi00024 kirjoitti:

        näin on eli hellari valehtelee

        Se tekee sitä usein


      • Anonyymi00496
        Anonyymi00024 kirjoitti:

        näin on eli hellari valehtelee

        Se tekee sitä usein


      • Anonyymi00497
        Anonyymi00024 kirjoitti:

        näin on eli hellari valehtelee

        Se tekee sitä usein


      • Anonyymi00498
        Anonyymi00024 kirjoitti:

        näin on eli hellari valehtelee

        Se tekee sitä usein


      • Anonyymi00499
        Anonyymi00024 kirjoitti:

        näin on eli hellari valehtelee

        Se tekee sitä usein


      • Anonyymi00500
        Anonyymi00024 kirjoitti:

        näin on eli hellari valehtelee

        Se tekee sitä usein


      • Anonyymi00501
        Anonyymi00024 kirjoitti:

        näin on eli hellari valehtelee

        Se tekee sitä usein


      • Anonyymi00502
        Anonyymi00024 kirjoitti:

        näin on eli hellari valehtelee

        Se tekee sitä usein


      • Anonyymi00503
        Anonyymi00024 kirjoitti:

        näin on eli hellari valehtelee

        Se tekee sitä usein


      • Anonyymi00504
        Anonyymi00024 kirjoitti:

        näin on eli hellari valehtelee

        Se tekee sitä usein


      • Anonyymi00505
        Anonyymi00024 kirjoitti:

        näin on eli hellari valehtelee

        Se tekee sitä usein


      • Anonyymi00506
        Anonyymi00024 kirjoitti:

        näin on eli hellari valehtelee

        Se tekee sitä usein


      • Anonyymi00507
        Anonyymi00024 kirjoitti:

        näin on eli hellari valehtelee

        Se tekee sitä usein


      • Anonyymi00508
        Anonyymi00024 kirjoitti:

        näin on eli hellari valehtelee

        Se tekee sitä usein


      • Anonyymi00509
        Anonyymi00024 kirjoitti:

        näin on eli hellari valehtelee

        Se tekee sitä usein


      • Anonyymi00510
        Anonyymi00024 kirjoitti:

        näin on eli hellari valehtelee

        Se tekee sitä usein


      • Anonyymi00511
        Anonyymi00024 kirjoitti:

        näin on eli hellari valehtelee

        Se tekee sitä usein


      • Anonyymi00512
        Anonyymi00024 kirjoitti:

        näin on eli hellari valehtelee

        Se tekee sitä usein


      • Anonyymi00513
        Anonyymi00024 kirjoitti:

        näin on eli hellari valehtelee

        Se tekee sitä usein


      • Anonyymi00514
        Anonyymi00024 kirjoitti:

        näin on eli hellari valehtelee

        Se tekee sitä usein


      • Anonyymi00515
        Anonyymi00024 kirjoitti:

        näin on eli hellari valehtelee

        Se tekee sitä usein


      • Anonyymi00516
        Anonyymi00024 kirjoitti:

        näin on eli hellari valehtelee

        Se tekee sitä usein


      • Anonyymi00517
        Anonyymi00024 kirjoitti:

        näin on eli hellari valehtelee

        Se tekee sitä usein


      • Anonyymi00518
        Anonyymi00024 kirjoitti:

        näin on eli hellari valehtelee

        Se tekee sitä usein


      • Anonyymi00519
        Anonyymi00024 kirjoitti:

        näin on eli hellari valehtelee

        Se tekee sitä usein


      • Anonyymi00520
        Anonyymi00024 kirjoitti:

        näin on eli hellari valehtelee

        Se tekee sitä usein


      • Anonyymi00521
        Anonyymi00024 kirjoitti:

        näin on eli hellari valehtelee

        Se tekee sitä usein


      • Anonyymi00522
        Anonyymi00024 kirjoitti:

        näin on eli hellari valehtelee

        Se tekee sitä usein


      • Anonyymi00523
        Anonyymi00024 kirjoitti:

        näin on eli hellari valehtelee

        Se tekee sitä usein


      • Anonyymi00524
        Anonyymi00024 kirjoitti:

        näin on eli hellari valehtelee

        Se tekee sitä usein


      • Anonyymi00525
        Anonyymi00024 kirjoitti:

        näin on eli hellari valehtelee

        Se tekee sitä usein


      • Anonyymi00526
        Anonyymi00024 kirjoitti:

        näin on eli hellari valehtelee

        Se tekee sitä usein


      • Anonyymi00527
        Anonyymi00024 kirjoitti:

        näin on eli hellari valehtelee

        Se tekee sitä usein


      • Anonyymi00528
        Anonyymi00024 kirjoitti:

        näin on eli hellari valehtelee

        Se tekee sitä usein


      • Anonyymi00529
        Anonyymi00024 kirjoitti:

        näin on eli hellari valehtelee

        Se tekee sitä usein


      • Anonyymi00530
        Anonyymi00024 kirjoitti:

        näin on eli hellari valehtelee

        Se tekee sitä usein


      • Anonyymi00531
        Anonyymi00024 kirjoitti:

        näin on eli hellari valehtelee

        Se tekee sitä usein


      • Anonyymi00532
        Anonyymi00024 kirjoitti:

        näin on eli hellari valehtelee

        Se tekee sitä usein


      • Anonyymi00533
        Anonyymi00024 kirjoitti:

        näin on eli hellari valehtelee

        Se tekee sitä usein


      • Anonyymi00638
        Anonyymi00533 kirjoitti:

        Se tekee sitä usein

        se on sääli


      • Anonyymi00639
        Anonyymi00533 kirjoitti:

        Se tekee sitä usein

        se on sääli


    • Anonyymi00005

      Raamattu puhuu syntisten kasteesta, jossa kasteessa Jumala ensin pesee kaiken syntisyyden pois, jotta sydämeen voidaan vuodattaa Pyhä uskon Henki sinetiksi kuulumisesta uuden liiton jäseneksi.

      Apt.2
      38 Pietari vastasi: "Kääntykää ja ottakaa itse kukin kaste Jeesuksen Kristuksen nimeen, jotta syntinne annettaisiin anteeksi. Silloin te saatte lahjaksi Pyhän Hengen.
      39 Teitä tämä lupaus tarkoittaa, teitä ja teidän lapsianne.

      • Anonyymi00534

        Kyllä, siitä on kyse Raamatusta


      • Anonyymi00675
        Anonyymi00534 kirjoitti:

        Kyllä, siitä on kyse Raamatusta

        oikein sanoit


      • Anonyymi00676
        Anonyymi00534 kirjoitti:

        Kyllä, siitä on kyse Raamatusta

        oikein sanoit


      • Anonyymi00677
        Anonyymi00534 kirjoitti:

        Kyllä, siitä on kyse Raamatusta

        oikein sanoit


      • Anonyymi00678
        Anonyymi00534 kirjoitti:

        Kyllä, siitä on kyse Raamatusta

        oikein sanoit


      • Anonyymi00679
        Anonyymi00534 kirjoitti:

        Kyllä, siitä on kyse Raamatusta

        oikein sanoit


      • Anonyymi00680
        Anonyymi00534 kirjoitti:

        Kyllä, siitä on kyse Raamatusta

        oikein sanoit


      • Anonyymi00681
        Anonyymi00534 kirjoitti:

        Kyllä, siitä on kyse Raamatusta

        oikein sanoit


      • Anonyymi00682
        Anonyymi00534 kirjoitti:

        Kyllä, siitä on kyse Raamatusta

        oikein sanoit


      • Anonyymi00683
        Anonyymi00534 kirjoitti:

        Kyllä, siitä on kyse Raamatusta

        oikein sanoit


      • Anonyymi00684
        Anonyymi00534 kirjoitti:

        Kyllä, siitä on kyse Raamatusta

        oikein sanoit


      • Anonyymi00685
        Anonyymi00534 kirjoitti:

        Kyllä, siitä on kyse Raamatusta

        oikein sanoit


      • Anonyymi00686
        Anonyymi00534 kirjoitti:

        Kyllä, siitä on kyse Raamatusta

        oikein sanoit


      • Anonyymi00687
        Anonyymi00534 kirjoitti:

        Kyllä, siitä on kyse Raamatusta

        oikein sanoit


      • Anonyymi00688
        Anonyymi00534 kirjoitti:

        Kyllä, siitä on kyse Raamatusta

        oikein sanoit


      • Anonyymi00689
        Anonyymi00534 kirjoitti:

        Kyllä, siitä on kyse Raamatusta

        oikein sanoit


      • Anonyymi00690
        Anonyymi00534 kirjoitti:

        Kyllä, siitä on kyse Raamatusta

        oikein sanoit


      • Anonyymi00691
        Anonyymi00534 kirjoitti:

        Kyllä, siitä on kyse Raamatusta

        oikein sanoit


      • Anonyymi00692
        Anonyymi00534 kirjoitti:

        Kyllä, siitä on kyse Raamatusta

        oikein sanoit


      • Anonyymi00693
        Anonyymi00534 kirjoitti:

        Kyllä, siitä on kyse Raamatusta

        oikein sanoit


      • Anonyymi00694
        Anonyymi00534 kirjoitti:

        Kyllä, siitä on kyse Raamatusta

        oikein sanoit


      • Anonyymi00695
        Anonyymi00534 kirjoitti:

        Kyllä, siitä on kyse Raamatusta

        oikein sanoit


      • Anonyymi00696
        Anonyymi00534 kirjoitti:

        Kyllä, siitä on kyse Raamatusta

        oikein sanoit


      • Anonyymi00697
        Anonyymi00534 kirjoitti:

        Kyllä, siitä on kyse Raamatusta

        oikein sanoit


      • Anonyymi00698
        Anonyymi00534 kirjoitti:

        Kyllä, siitä on kyse Raamatusta

        oikein sanoit


      • Anonyymi00699
        Anonyymi00534 kirjoitti:

        Kyllä, siitä on kyse Raamatusta

        oikein sanoit


      • Anonyymi00700
        Anonyymi00534 kirjoitti:

        Kyllä, siitä on kyse Raamatusta

        oikein sanoit


      • Anonyymi00701
        Anonyymi00534 kirjoitti:

        Kyllä, siitä on kyse Raamatusta

        oikein sanoit


      • Anonyymi00702
        Anonyymi00534 kirjoitti:

        Kyllä, siitä on kyse Raamatusta

        oikein sanoit


      • Anonyymi00703
        Anonyymi00534 kirjoitti:

        Kyllä, siitä on kyse Raamatusta

        oikein sanoit


      • Anonyymi00704
        Anonyymi00534 kirjoitti:

        Kyllä, siitä on kyse Raamatusta

        oikein sanoit


      • Anonyymi00705
        Anonyymi00534 kirjoitti:

        Kyllä, siitä on kyse Raamatusta

        oikein sanoit


      • Anonyymi00706
        Anonyymi00534 kirjoitti:

        Kyllä, siitä on kyse Raamatusta

        oikein sanoit


      • Anonyymi00707
        Anonyymi00534 kirjoitti:

        Kyllä, siitä on kyse Raamatusta

        oikein sanoit


      • Anonyymi00708
        Anonyymi00534 kirjoitti:

        Kyllä, siitä on kyse Raamatusta

        oikein sanoit


      • Anonyymi00709
        Anonyymi00534 kirjoitti:

        Kyllä, siitä on kyse Raamatusta

        oikein sanoit


      • Anonyymi00710
        Anonyymi00534 kirjoitti:

        Kyllä, siitä on kyse Raamatusta

        oikein sanoit


      • Anonyymi00711
        Anonyymi00534 kirjoitti:

        Kyllä, siitä on kyse Raamatusta

        oikein sanoit


    • Anonyymi00006

      1. Moos. 7:1

      Herra sanoi Nooalle: "Mene perheinesi arkkiin, sillä minä olen havainnut sinut ainoaksi vanhurskaaksi tämän sukupolven joukossa. "

      1. Piet.3

      "Veden kantamana, ei veteen upottamalla.

      20 jotka muinoin eivät totelleet Jumalaa, kun hän Nooan päivinä kärsivällisesti odotti sen ajan, kun arkkia rakennettiin. Vain muutama ihminen, kaikkiaan kahdeksan, pelastui arkissa veden kantamana.

      21 Tuon esikuvan mukaisesti TEIDÄT PELASTAA NYT KASTE, ei siksi että te siinä luovuitte saastaisesta elämästä, vaan koska Jumala teki kanssanne hyvän omantunnon liiton. Sen perustuksena on Jeesuksen Kristuksen ylösnousemus.

      Ap. t. 16:33

      Heti paikalla, keskellä yötä, vanginvartija otti heidät hoiviinsa ja pesi ruoskaniskujen haavat, ja hänet ja hänen perhekuntansa kastettiin heti.

    • Anonyymi00008

      Perheenpään määräyksestä koko perhe kastettiin heti samaan uskoon hänen kanssaan. Mitään sekauskoisia perhekuntia ei hyväksytty sen ajan yhteiskunnassa.

      Kastettuun perhekuntaan luettiin kuuluvaksi isäntäperheen kaikkien jäsenten lisäksi kaikki hänen taloudestaan riippuvaiset ihmiset, palvelijat, orjat, työntejät kaikkine heidän perheenjäsenineen.

      Suurin tiedetty perhekuntakaste alkukirkon ajalta käsitti noin 400 ihmisen kastamisen samalla kertaa perheenpään määräyksestä samaan uskoon hänen kanssaan.

    • Anonyymi00009

      Ap. t. 16:15 ja hänet ja hänen perhekuntansa kastettiin. Hän sanoi sitten meille: "Jos kerran pidätte minua Herraan uskovana, tulkaa kotiini ja jääkää vieraikseni." Hän vaatimalla vaati meitä tulemaan.

      Lyydiatakin alettiin koko perhekunnan kasteen jälkeen kutsumaan kreikankielen sanalla "pistis", uskovainen, koska hän oli kasteessa saanut luvatun Pyhän uskon Hengen lahjan.

      Oikea usko onkin hengellinen asia, ei pelkkä käännyttämällä aikaansaatu psykologinen päänusko, mikä tulee kuulosta ja muiden aistien välityksellä.

      2. Kor. 4:13

      Meillä on sama uskon Henki, josta on kirjoitettu: "Minä uskon, ja siksi puhun."

      • Anonyymi00229

        hyvä huomio sinulta


      • Anonyymi00230

        hyvä huomio sinulta


      • Anonyymi00231

        hyvä huomio sinulta


      • Anonyymi00232

        hyvä huomio sinulta


      • Anonyymi00233

        hyvä huomio sinulta


      • Anonyymi00234

        hyvä huomio sinulta


      • Anonyymi00235

        hyvä huomio sinulta


      • Anonyymi00236

        hyvä huomio sinulta


      • Anonyymi00237

        hyvä huomio sinulta


      • Anonyymi00238

        hyvä huomio sinulta


      • Anonyymi00239

        hyvä huomio sinulta


      • Anonyymi00240

        hyvä huomio sinulta


      • Anonyymi00241

        hyvä huomio sinulta


      • Anonyymi00242

        hyvä huomio sinulta


      • Anonyymi00243

        hyvä huomio sinulta


      • Anonyymi00244

        hyvä huomio sinulta


      • Anonyymi00245

        hyvä huomio sinulta


      • Anonyymi00246

        hyvä huomio sinulta


      • Anonyymi00247

        hyvä huomio sinulta


      • Anonyymi00248

        hyvä huomio sinulta


      • Anonyymi00249

        hyvä huomio sinulta


      • Anonyymi00250

        hyvä huomio sinulta


      • Anonyymi00251

        hyvä huomio sinulta


      • Anonyymi00252

        hyvä huomio sinulta


      • Anonyymi00253

        hyvä huomio sinulta


      • Anonyymi00254

        hyvä huomio sinulta


      • Anonyymi00255

        hyvä huomio sinulta


      • Anonyymi00256

        hyvä huomio sinulta


      • Anonyymi00257

        hyvä huomio sinulta


      • Anonyymi00258

        hyvä huomio sinulta


      • Anonyymi00259

        hyvä huomio sinulta


      • Anonyymi00260

        hyvä huomio sinulta


      • Anonyymi00261

        hyvä huomio sinulta


      • Anonyymi00262

        hyvä huomio sinulta


      • Anonyymi00263

        hyvä huomio sinulta


      • Anonyymi00264

        hyvä huomio sinulta


      • Anonyymi00265

        hyvä huomio sinulta


      • Anonyymi00266

        hyvä huomio sinulta


      • Anonyymi00267

        hyvä huomio sinulta


      • Anonyymi00268

        hyvä huomio sinulta


      • Anonyymi00269

        hyvä huomio sinulta


      • Anonyymi00270

        hyvä huomio sinulta


      • Anonyymi00271

        hyvä huomio sinulta


      • Anonyymi00272

        hyvä huomio sinulta


      • Anonyymi00273

        hyvä huomio sinulta


      • Anonyymi00274

        hyvä huomio sinulta


      • Anonyymi00275

        hyvä huomio sinulta


      • Anonyymi00276

        hyvä huomio sinulta


      • Anonyymi00277

        hyvä huomio sinulta


      • Anonyymi00278

        hyvä huomio sinulta


      • Anonyymi00279

        hyvä huomio sinulta


      • Anonyymi00280

        hyvä huomio sinulta


      • Anonyymi00281

        hyvä huomio sinulta


      • Anonyymi00282

        hyvä huomio sinulta


      • Anonyymi00283

        hyvä huomio sinulta


      • Anonyymi00284

        hyvä huomio sinulta


      • Anonyymi00285

        hyvä huomio sinulta


      • Anonyymi00286

        hyvä huomio sinulta


      • Anonyymi00287

        hyvä huomio sinulta


      • Anonyymi00288

        hyvä huomio sinulta


      • Anonyymi00289

        hyvä huomio sinulta


      • Anonyymi00290

        hyvä huomio sinulta


      • Anonyymi00291

        hyvä huomio sinulta


      • Anonyymi00292

        hyvä huomio sinulta


      • Anonyymi00293

        hyvä huomio sinulta


      • Anonyymi00294

        hyvä huomio sinulta


      • Anonyymi00295

        hyvä huomio sinulta


      • Anonyymi00296

        hyvä huomio sinulta


      • Anonyymi00297

        hyvä huomio sinulta


      • Anonyymi00298

        hyvä huomio sinulta


      • Anonyymi00299

        hyvä huomio sinulta


      • Anonyymi00300

        hyvä huomio sinulta


      • Anonyymi00301

        hyvä huomio sinulta


      • Anonyymi00302

        hyvä huomio sinulta


      • Anonyymi00303

        hyvä huomio sinulta


      • Anonyymi00304

        hyvä huomio sinulta


      • Anonyymi00305

        hyvä huomio sinulta


      • Anonyymi00306

        hyvä huomio sinulta


      • Anonyymi00307

        hyvä huomio sinulta


      • Anonyymi00308

        hyvä huomio sinulta


      • Anonyymi00309

        hyvä huomio sinulta


      • Anonyymi00310

        hyvä huomio sinulta


      • Anonyymi00311

        hyvä huomio sinulta


      • Anonyymi00312

        hyvä huomio sinulta


      • Anonyymi00313

        hyvä huomio sinulta


      • Anonyymi00314

        hyvä huomio sinulta


      • Anonyymi00315

        hyvä huomio sinulta


      • Anonyymi00316

        hyvä huomio sinulta


      • Anonyymi00317

        hyvä huomio sinulta


      • Anonyymi00318

        hyvä huomio sinulta


      • Anonyymi00319

        hyvä huomio sinulta


      • Anonyymi00320

        hyvä huomio sinulta


      • Anonyymi00321

        hyvä huomio sinulta


      • Anonyymi00322

        hyvä huomio sinulta


      • Anonyymi00323

        hyvä huomio sinulta


      • Anonyymi00324

        hyvä huomio sinulta


      • Anonyymi00325

        hyvä huomio sinulta


      • Anonyymi00326

        hyvä huomio sinulta


      • Anonyymi00327

        hyvä huomio sinulta


      • Anonyymi00328

        hyvä huomio sinulta


      • Anonyymi00329

        hyvä huomio sinulta


      • Anonyymi00330

        hyvä huomio sinulta


      • Anonyymi00331

        hyvä huomio sinulta


      • Anonyymi00332

        hyvä huomio sinulta


      • Anonyymi00333

        hyvä huomio sinulta


      • Anonyymi00334

        hyvä huomio sinulta


      • Anonyymi00335

        hyvä huomio sinulta


      • Anonyymi00336

        hyvä huomio sinulta


      • Anonyymi00337

        hyvä huomio sinulta


      • Anonyymi00338

        hyvä huomio sinulta


      • Anonyymi00339

        hyvä huomio sinulta


      • Anonyymi00340

        hyvä huomio sinulta


      • Anonyymi00341

        hyvä huomio sinulta


      • Anonyymi00342

        hyvä huomio sinulta


      • Anonyymi00343

        hyvä huomio sinulta


      • Anonyymi00344

        hyvä huomio sinulta


      • Anonyymi00345

        hyvä huomio sinulta


      • Anonyymi00346

        hyvä huomio sinulta


      • Anonyymi00347

        hyvä huomio sinulta


      • Anonyymi00348

        hyvä huomio sinulta


      • Anonyymi00349

        hyvä huomio sinulta


      • Anonyymi00350

        hyvä huomio sinulta


      • Anonyymi00351

        hyvä huomio sinulta


      • Anonyymi00352

        hyvä huomio sinulta


      • Anonyymi00353

        hyvä huomio sinulta


      • Anonyymi00354

        hyvä huomio sinulta


      • Anonyymi00355

        hyvä huomio sinulta


      • Anonyymi00356

        hyvä huomio sinulta


      • Anonyymi00357

        hyvä huomio sinulta


      • Anonyymi00358

        hyvä huomio sinulta


      • Anonyymi00359

        hyvä huomio sinulta


      • Anonyymi00360

        hyvä huomio sinulta


      • Anonyymi00361

        hyvä huomio sinulta


      • Anonyymi00362

        hyvä huomio sinulta


      • Anonyymi00363

        hyvä huomio sinulta


      • Anonyymi00364

        hyvä huomio sinulta


      • Anonyymi00365

        hyvä huomio sinulta


      • Anonyymi00366

        hyvä huomio sinulta


      • Anonyymi00367

        hyvä huomio sinulta


      • Anonyymi00368

        hyvä huomio sinulta


      • Anonyymi00369

        hyvä huomio sinulta


      • Anonyymi00370

        hyvä huomio sinulta


      • Anonyymi00371

        hyvä huomio sinulta


      • Anonyymi00372

        hyvä huomio sinulta


      • Anonyymi00373

        hyvä huomio sinulta


      • Anonyymi00374

        hyvä huomio sinulta


      • Anonyymi00375

        hyvä huomio sinulta


      • Anonyymi00376

        hyvä huomio sinulta


      • Anonyymi00377

        hyvä huomio sinulta


      • Anonyymi00378

        hyvä huomio sinulta


      • Anonyymi00379

        hyvä huomio sinulta


      • Anonyymi00380

        hyvä huomio sinulta


      • Anonyymi00381

        hyvä huomio sinulta


      • Anonyymi00382

        hyvä huomio sinulta


      • Anonyymi00383

        hyvä huomio sinulta


      • Anonyymi00384

        hyvä huomio sinulta


      • Anonyymi00385

        hyvä huomio sinulta


      • Anonyymi00386

        hyvä huomio sinulta


      • Anonyymi00387

        hyvä huomio sinulta


      • Anonyymi00388

        hyvä huomio sinulta


      • Anonyymi00389

        hyvä huomio sinulta


      • Anonyymi00390

        hyvä huomio sinulta


      • Anonyymi00391

        hyvä huomio sinulta


      • Anonyymi00392

        hyvä huomio sinulta


      • Anonyymi00393

        hyvä huomio sinulta


      • Anonyymi00394

        hyvä huomio sinulta


      • Anonyymi00395

        hyvä huomio sinulta


      • Anonyymi00396

        hyvä huomio sinulta


      • Anonyymi00397

        hyvä huomio sinulta


      • Anonyymi00398

        hyvä huomio sinulta


      • Anonyymi00399

        hyvä huomio sinulta


      • Anonyymi00400

        hyvä huomio sinulta


      • Anonyymi00401

        hyvä huomio sinulta


      • Anonyymi00402

        hyvä huomio sinulta


    • Anonyymi00010

      Lahkolaisissa on villitsevä hurmoshenki, mikä vie ihmistä poispäin Jumalasta.

      Älä mene lahkoihin kaadettavaksi selälleen lattialle, se on hyvä tilaisuus Ilmestyskirjan pedon käydä se tunnuslukunsa painamassa käsivarteen ja otsaan kun taju on kankaalla ja järki narikassa.

      • Anonyymi00012

        Älä mene hurmoslahkoihin manipuloitavaksi ja kaadettavaksi lattialle taju kankaalla.

        1. Piet. 5:8

        Pitäkää mielenne valppaana ja valvokaa. Teidän vastustajanne Saatana kulkee ympäriinsä kuin ärjyvä leijona ja etsii, kenet voisi niellä.


      • Anonyymi00730
        Anonyymi00012 kirjoitti:

        Älä mene hurmoslahkoihin manipuloitavaksi ja kaadettavaksi lattialle taju kankaalla.

        1. Piet. 5:8

        Pitäkää mielenne valppaana ja valvokaa. Teidän vastustajanne Saatana kulkee ympäriinsä kuin ärjyvä leijona ja etsii, kenet voisi niellä.

        ei tulis mielenkään mennä


    • Anonyymi00013

      Oikeana helluntaina Jerusalemissa kukaan ei edes horjahdellut, eikä puhunut sekavia molotuksia lahkolaisten tapaan.

      • Anonyymi00014

        Olitko jo helluntaipäivänä rienaamassa? "toiset pilkkasivat heitä ja sanoivat: "He ovat täynnä makeata viiniä".


      • Anonyymi00019

        Jerusalemissa helluntaina apostolit puhuivat oikeita vieraita kieliä, ei helluntailaisten henkivaltojen molotusta.

        Ap. t. 2:8

        Kuinka me sitten kuulemme kukin oman synnyinmaamme kieltä?

        Ap. t. 2:11

        toiset meistä ovat syntyperäisiä juutalaisia, toiset uskoomme kääntyneitä, meitä on kreetalaisia ja arabialaisia -- ja me kaikki kuulemme heidän julistavan omalla kielellämme Jumalan suuria tekoja."


    • Anonyymi00015

      Luterilaisuus on alusta loppuun täyttä valehtelua. Joka ikinen kerta kun vain luterilainen tuo esille jotain oppiansa koskevaa tai kirkkoonsa liittyvää, luterilainen valehtelee päin silmiä, sillä luterilaisuus perustuu valehteluun ja samojen valheiden toistamiseen päivästä toiseen ja vuodesta toiseen ja vuosisadasta toiseen.

      LUTERILAISET OVAT ÄÄRIÄÄN MYÖTEN TÄYNNÄ HEIDÄN OMAA ISÄÄNSÄ, VALHEEN ISÄÄ!
      EI OLE OLEMASSA LUTERILAISUUTTA ILMAN TIETOISTA JA TOISTUVAA VALEHTELUA.

      • Anonyymi00017

        Uudestikastajalässyttäjä vinkuu taas kerran tuskaansa

        Tottakai ateistille Jeesuksen Kristuksen kuolema on valehtelua


    • Anonyymi00018

      Ei kasteella ole mitään väliä miten se tehdään tai tehdäänkö ollenkaan.

      Pääasia on toinen toistensa herjaaminen. Se on suurempi asia kuin kaste, usko, Jeesus tai jopa Jumala.

      Se on pyhyyden huipentuma.

      • Anonyymi00020

        Kristillinen pelastava kaste on enää tallessa vanhoissa perinteisissä kristillisissä kirkoissa,
        ei Jenkkilahkoissa ollenkaan. Siellä on muut henget ja voimat ihmisiä nurin viskomassa.

        1. Piet. 3:21

        Tuon esikuvan mukaisesti teidät pelastaa nyt kaste, ei siksi että te siinä luovuitte saastaisesta elämästä, vaan koska Jumala teki kanssanne hyvän omantunnon liiton. Sen perustuksena on Jeesuksen Kristuksen ylösnousemus.


    • Anonyymi00022

      Kumpikaan papeista ei mainitse uskovien kastetta tai kritisoi sitä joten aloittaja puhuu ihan omiaan.

      • Anonyymi00023

        Eikä kaste ole mikään "ulkoinen seremonia" vaan väylä jonka kautta meidät liitetään Kristusken työhön ja Kristuksen veri pesee syntimme pois


      • Anonyymi00637
        Anonyymi00023 kirjoitti:

        Eikä kaste ole mikään "ulkoinen seremonia" vaan väylä jonka kautta meidät liitetään Kristusken työhön ja Kristuksen veri pesee syntimme pois

        hyvin tiivistit!


      • Anonyymi00665
        Anonyymi00023 kirjoitti:

        Eikä kaste ole mikään "ulkoinen seremonia" vaan väylä jonka kautta meidät liitetään Kristusken työhön ja Kristuksen veri pesee syntimme pois

        Yksikään apostoli ei kastanut ketään Kristuksen taikka Kristuksen kuolemaan. Uskovaksi kastaminen, Kristukseen liittäminen vesirituaalin avulla otettiin käyttöön apostolien ja Jerusalemin vanhinten kuoltua. Alkoi luopuminen Sanan ilmoituksesta ja Jumala lähetti väkeväneksytyksen niin että uskosta luopuneet uskovat valheen kristityksi kastamisesta.


      • Anonyymi00666
        Anonyymi00023 kirjoitti:

        Eikä kaste ole mikään "ulkoinen seremonia" vaan väylä jonka kautta meidät liitetään Kristusken työhön ja Kristuksen veri pesee syntimme pois

        Kristillinen kaste on väylä, jonka kautta kirkko julistaa olevansa Jumala!


      • Anonyymi00670
        Anonyymi00665 kirjoitti:

        Yksikään apostoli ei kastanut ketään Kristuksen taikka Kristuksen kuolemaan. Uskovaksi kastaminen, Kristukseen liittäminen vesirituaalin avulla otettiin käyttöön apostolien ja Jerusalemin vanhinten kuoltua. Alkoi luopuminen Sanan ilmoituksesta ja Jumala lähetti väkeväneksytyksen niin että uskosta luopuneet uskovat valheen kristityksi kastamisesta.

        Kyllä kastoi Kristukseen apostolit


      • Anonyymi00725
        Anonyymi00670 kirjoitti:

        Kyllä kastoi Kristukseen apostolit

        Näin on näreet


      • Anonyymi00726
        Anonyymi00670 kirjoitti:

        Kyllä kastoi Kristukseen apostolit

        Näin on näreet


      • Anonyymi00727
        Anonyymi00670 kirjoitti:

        Kyllä kastoi Kristukseen apostolit

        Näin on näreet


      • Anonyymi00728
        Anonyymi00670 kirjoitti:

        Kyllä kastoi Kristukseen apostolit

        Näin on näreet


      • Anonyymi00729
        Anonyymi00670 kirjoitti:

        Kyllä kastoi Kristukseen apostolit

        Näin on näreet


      • Anonyymi00745
        Anonyymi00729 kirjoitti:

        Näin on näreet

        oikein sanoit


    • Anonyymi00636

      Tuleeko Juha K tänne taas aamulla?

      • Anonyymi00667

        Kunhan ei latele samoja iänikuisia herjoja, vaan keksisi uusia ja niin edes vähän tuntuisi keskustelulta eikä siltä että kukin kopioi vain entiset herjansa.


      • Anonyymi00668
        Anonyymi00667 kirjoitti:

        Kunhan ei latele samoja iänikuisia herjoja, vaan keksisi uusia ja niin edes vähän tuntuisi keskustelulta eikä siltä että kukin kopioi vain entiset herjansa.

        Eikös täällä ole tarkoitus KESKUSTELLA kasteesta, eikä kopioida noita samoja fraaseja veden ihmeellisestä taikavoimasta. Jos ei osaa keskustella, niin voi vaikka siteerata Raamattua:
        Ap 8
        "Ja Filippus meni Samarian kaupunkiin ja saarnasi heille Kristusta.
        Ja KANSA otti yksimielisesti vaarin siitä, mitä Filippus puhui"
        " Mutta kun he nyt uskoivat Filippusta, joka julisti evankeliumia Jumalan valtakunnasta ja Jeesuksen Kristuksen nimestä, niin he ottivat kasteen, sekä miehet että naiset".

        Tuossa puhutaan siitä, että "kansa" otti vastaan evankeliumin ja heidät kastettiin, , mutta tuohon "kansaan" ei kuulunuyt vauvoja"!


      • Anonyymi00669
        Anonyymi00668 kirjoitti:

        Eikös täällä ole tarkoitus KESKUSTELLA kasteesta, eikä kopioida noita samoja fraaseja veden ihmeellisestä taikavoimasta. Jos ei osaa keskustella, niin voi vaikka siteerata Raamattua:
        Ap 8
        "Ja Filippus meni Samarian kaupunkiin ja saarnasi heille Kristusta.
        Ja KANSA otti yksimielisesti vaarin siitä, mitä Filippus puhui"
        " Mutta kun he nyt uskoivat Filippusta, joka julisti evankeliumia Jumalan valtakunnasta ja Jeesuksen Kristuksen nimestä, niin he ottivat kasteen, sekä miehet että naiset".

        Tuossa puhutaan siitä, että "kansa" otti vastaan evankeliumin ja heidät kastettiin, , mutta tuohon "kansaan" ei kuulunuyt vauvoja"!

        Uudestikastaja-inttäjäeksyttäjä näin raamatussa kitisee taikavoimasta kuten satanistinoita tekee

        Lapset kuuluvat kansaan


      • Anonyymi00671

        Tulihan se


      • Anonyymi00672
        Anonyymi00669 kirjoitti:

        Uudestikastaja-inttäjäeksyttäjä näin raamatussa kitisee taikavoimasta kuten satanistinoita tekee

        Lapset kuuluvat kansaan

        No siteeraa nyt raamattua mitä siellä sanotaan castaanottavizta vauvoista ok !

        Vai estääkö keskiaikainen aivopesu ymmärtämästä yksinkertaista muutamaa lausetta !


      • Anonyymi00673
        Anonyymi00672 kirjoitti:

        No siteeraa nyt raamattua mitä siellä sanotaan castaanottavizta vauvoista ok !

        Vai estääkö keskiaikainen aivopesu ymmärtämästä yksinkertaista muutamaa lausetta !

        Siellä ei sanota mitään "castaaottavizta vauvoista"

        Moista termiä ei suomen kielessä ole. Pedokääkkä puhuu omiaan kuten aina


      • Anonyymi00712
        Anonyymi00669 kirjoitti:

        Uudestikastaja-inttäjäeksyttäjä näin raamatussa kitisee taikavoimasta kuten satanistinoita tekee

        Lapset kuuluvat kansaan

        Niin kuuluvat. Kun Israelin kansa pääsi pois pakkosiirtolaisuudesta niin pienet lapset pääsivät myös


      • Anonyymi00713
        Anonyymi00673 kirjoitti:

        Siellä ei sanota mitään "castaaottavizta vauvoista"

        Moista termiä ei suomen kielessä ole. Pedokääkkä puhuu omiaan kuten aina

        Uskomme toki että olet todella sakastin vitsikkäimpiä henkilöitä mutta se ei nyt auta kun pitäisi siteerata raamatun vastaanottavista vauvoista !

        Tyhmäksi tekeytyminen auttoi vanhanliiton miestä, kun sylkeä partaansa valuttamalla piti henkensä, mutta tässä kysymyksessä se vain sotkee rinnukset ja äiti moittii, poika älä nyt noin !


      • Anonyymi00714
        Anonyymi00713 kirjoitti:

        Uskomme toki että olet todella sakastin vitsikkäimpiä henkilöitä mutta se ei nyt auta kun pitäisi siteerata raamatun vastaanottavista vauvoista !

        Tyhmäksi tekeytyminen auttoi vanhanliiton miestä, kun sylkeä partaansa valuttamalla piti henkensä, mutta tässä kysymyksessä se vain sotkee rinnukset ja äiti moittii, poika älä nyt noin !

        Jeesus sanoi että pieni lapsi ottaa vastaan Jumalan valtakunnan. Ei kannata parkua sitä vastaan.


      • Anonyymi00717
        Anonyymi00714 kirjoitti:

        Jeesus sanoi että pieni lapsi ottaa vastaan Jumalan valtakunnan. Ei kannata parkua sitä vastaan.

        Ei kääkkä usko Raamattua


      • Anonyymi00718
        Anonyymi00714 kirjoitti:

        Jeesus sanoi että pieni lapsi ottaa vastaan Jumalan valtakunnan. Ei kannata parkua sitä vastaan.

        Mitään sellaista ei jeesus sano eikä käske kastaa vauvoja.
        Vain aivopesty rakastaa keskiaikaisia hullutuksia enempi kuin kirkasta raamatun sanomaa.

        Vauvat ei ymmärrä mitään eikä päätä mitään, vain maitopaukku kelpaa eikä aina sekään.

        Miksi rakastatte aivopesu?


      • Anonyymi00719
        Anonyymi00718 kirjoitti:

        Mitään sellaista ei jeesus sano eikä käske kastaa vauvoja.
        Vain aivopesty rakastaa keskiaikaisia hullutuksia enempi kuin kirkasta raamatun sanomaa.

        Vauvat ei ymmärrä mitään eikä päätä mitään, vain maitopaukku kelpaa eikä aina sekään.

        Miksi rakastatte aivopesu?

        Kyllä sanoo ihan suoraan ja Jeesus käskee kastamaan ja opettamaan kaikkia kansoja

        On amerikan lapsityöntekijän aivopesu tehnyt tehtävänsä tuohin rippilastenraiskaajaan


      • Anonyymi00721
        Anonyymi00719 kirjoitti:

        Kyllä sanoo ihan suoraan ja Jeesus käskee kastamaan ja opettamaan kaikkia kansoja

        On amerikan lapsityöntekijän aivopesu tehnyt tehtävänsä tuohin rippilastenraiskaajaan

        Uskon että kirkkoisien aivopesu on tehnyt tehtävänsä, en epäile sitä!
        Siitä todistaa joka kommentissaan toistuvat olkipukin sohimiset ja psittakoosifraasit, eli onnea valitsemallesi uralle !

        Ajantuhlausta on siitä enempi puhuminen.


      • Anonyymi00724
        Anonyymi00721 kirjoitti:

        Uskon että kirkkoisien aivopesu on tehnyt tehtävänsä, en epäile sitä!
        Siitä todistaa joka kommentissaan toistuvat olkipukin sohimiset ja psittakoosifraasit, eli onnea valitsemallesi uralle !

        Ajantuhlausta on siitä enempi puhuminen.

        Uskon että Raamatun Sana on sinulle vain kirkkoisien keksintöä joten mene rääkymään muualle sakastista ja vauvoista ja vaunuista kun et osaa keskustella

        Mene vaikka puolukkaan


      • Anonyymi00744
        Anonyymi00724 kirjoitti:

        Uskon että Raamatun Sana on sinulle vain kirkkoisien keksintöä joten mene rääkymään muualle sakastista ja vauvoista ja vaunuista kun et osaa keskustella

        Mene vaikka puolukkaan

        Sinne tuo katkera vanhus saisi kyllä mennä


    • Anonyymi00674

      Veden taikavasta puhuu vain uudestikastaja-inttäjä-eksyttäjä näin raamatussa. Hänellä on pakkomielle vauvoihin

    • Anonyymi00715

      Kuten näemme, sakastia ei kiinnosta katsoa raamatun antamaan totuuteen, koska rakkaus kiduttajiinsa on paljon korkeampaa laatua!

      Suuri on luterilaisten rakkaus paavin munkkiin !

      • Anonyymi00716

        Kutenk näemme pedokääkkä vikisee taas tuskaansa

        Sen viha uskovia kohtaan vain kasvaa. SE haluaa kiduttaa uskovia

        Niin suuri on hänen rakkautensa amerikkalaista lapsityöntekijää kohtaan.


      • Anonyymi00720
        Anonyymi00716 kirjoitti:

        Kutenk näemme pedokääkkä vikisee taas tuskaansa

        Sen viha uskovia kohtaan vain kasvaa. SE haluaa kiduttaa uskovia

        Niin suuri on hänen rakkautensa amerikkalaista lapsityöntekijää kohtaan.

        Miksi tekeydyt hölmöksi ?!

        Tietenkin voit olla oikeasti hölmö, taikka valutat portaali sylkeä, tottakai!

        On myös vaihtoehto kiivetä vaunuista ja käyttäytyä aikuiseen tapaan!


      • Anonyymi00723
        Anonyymi00716 kirjoitti:

        Kutenk näemme pedokääkkä vikisee taas tuskaansa

        Sen viha uskovia kohtaan vain kasvaa. SE haluaa kiduttaa uskovia

        Niin suuri on hänen rakkautensa amerikkalaista lapsityöntekijää kohtaan.

        Se on tyypillistä uudestikastajille


    • Anonyymi00746

      Jälleen kerran keskustelu on näyttänyt sen miten surkeasti uudestikastajat ovat taas hävinneet. Kristityt ovat kumonneet uudestikastajien väitteet. Kaksi uudestikastajapedofiilia erityisesti on saanut nenilleen: hellarivaari ja uudestikastaja-inttäjä-eksyttäjä näin raamatusasa. Jäkimmäinen on aloituksen tehnyt satanisti.

      Ei kannata uudestikastajien märistä enempää, menkää muualle pahaa oloanne purkamaan ja sairaita taipumuksianne esittelemään. Kiitos!

      • Anonyymi00747

        Aamen ja hozaaa!!


    Ketjusta on poistettu 356 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kela tukee virallisesti Pride-liikettä

      Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k
      Maailman menoa
      112
      4368
    2. Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa

      Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k
      Maailman menoa
      77
      3176
    3. Kävisikö tällainen sopimus?

      Olisitko valmis juttelemaan jo ensi viikolla kahden kesken?
      Ikävä
      99
      1434
    4. Nyt kerrot mies mitä ajattelet minusta

      Ihan suoraan ja suodattamatta.
      Ikävä
      86
      1306
    5. Odotatko vielä vastausta...

      Siihen viestiin? 🤔
      Ikävä
      91
      846
    6. Omasp hakenut Fincapia ja Gapconia konkurssiin perjantaina 5.6

      Ilkka ei ole vielä ehtinyt uutisoida, mutta Omasp on jättänyt 5.6 konkurssihakemuksen Fincapia ja Gapconia koskien. Ilka
      Seinäjoki
      18
      693
    7. Lähes kaikki keskustelut kasvotusten

      on olleet tärkeitä. Hänen luonne ja ulkokuori, niiden yhdistelmä. Se kaiken keskellä oleva osa on minulle hänessä kaikk
      Ikävä
      21
      686
    8. Mitä kirjainta haluaisit

      Ra kastella mahdottomasti?
      Ikävä
      42
      667
    9. Tämän palstan naiseksi esittäytyvät

      Ovatkin kuulemma oikeasti sukupuoleltaan miehiä. Pitääkö paikkansa?
      Sinkut
      110
      647
    10. Ehkä se on niin

      Ettet vaan uskalla lähestyä tämän jälkeen. Ehkä haluaisit. En osaa sanoa.
      Ikävä
      43
      639
    Aihe