Oletkin todella herkkä ja ihana nainen, vaikka pelkäsin että yritit haavoittaa minua. Eikö olisi jo aika, että hyvitän käytökseni sinua kohtaan? Etkö sä halua tuntea minua, viettää aikaa ilman huolia ja olla toisillemme hellä? Haluan olla tukenasi, toinen siipesi ja näyttää maailmani sinulle
Rakkauttesi kosketti minua syvästi
18
760
Vastaukset
- Anonyymi00001
Erään kyllä...
- Anonyymi00002
Sanoisit sen hänelle!
- Anonyymi00003
Keneltä kenelle? Minä kyllä olisin onnellisin jos joku joskus antaisi minulle eikä vain ottaisi.
T: Marika - Anonyymi00004
Haluan tuntea sinut ja olla toisillemme helliä. Minäkin haluaisin olla tukenasi. Toivottavasti toteutuu pian. Olisi mielenkiintoista nähdä maailmasi, samalla tutustuisit minun maailmaani.
- Anonyymi00005
Niin, Kuinkas siinä kävikään. Sinä pelkäsit ja sinä satutit?
- Anonyymi00007
Vai pitäisikö käyttää monikkoa?
Ihminen pelkää yleensä sitä, mitä itse harrastaa tai mihin on itse valmis.
Kunhan pohdin.
- Anonyymi00006
Ei ehkä voi rakkaudesta puhua. Mutta jos sinua ei yhtäkkiä olisi, tuntuisi todella oudolta. Surin meidän välisen tilanteen vuosia sitten…ja olin aikoinaan vihainenkin, mutta en enää. Olisihan se helpottavaa, että voisi jakaa huolensa toisen kanssa, mutta en halu tehdä sitä toisten ihmisten kustannuksella.
- Anonyymi00009
Ajamme yhteisiä asioita tässäkin. Kivuliasta on se rikkominenkin.
Ei ole hyvää ulospääsyä. - Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
Ajamme yhteisiä asioita tässäkin. Kivuliasta on se rikkominenkin.
Ei ole hyvää ulospääsyä.Sivusta tämä. Mieheltä.
- Anonyymi00008
Tiedätkö, minä pelkäsin sinusta samaa. Toisaalta en saattanut uskoa sitä ja se tuntui todella musertavalta. Minun maailmani ei koskaan ollut sodassa maailmasi kanssa eikä toisinpäin. Me vain luultiin niin.
- Anonyymi00011
haluaisin tuntea sinut ehdottomasti läpikotaisin.. ja rakastaa aina
- Anonyymi00012
Voisit hyvittää. Olen kärsinyt ja ollut sitkeä. Minulla on ollut niin raskasta, että moni olisi luhistunut. Sillä olisi tosi iso merkitys, jos juttelisit. Se ei ole keneltäkään pois. En kiusaa, en sano pahasti. Olet saanut paljon. Miksi et voi nyt tukea edes hetken?
- Anonyymi00013
En voi tulla niin vain puhumaan sinulle. Tulisin jos voisin mutta se ei vain käy.
- Anonyymi00014
Anonyymi00013 kirjoitti:
En voi tulla niin vain puhumaan sinulle. Tulisin jos voisin mutta se ei vain käy.
Sitten se on niin. Unohda.
- Anonyymi00015
Vain pelkkiä sanoja paikassa jossa on hyvin monta tuntematonta kävijää, tietysti jos koet tuon kirjoittamisen terapiaksi niin hyvä.
- Anonyymi00016
Aloita vaikka kertomalla kuka haluaa hyvittää, kenelle sekä ehkä vähän myös mitä.
- Anonyymi00017
Pysy poissa. Jätä rauhaan.
- Anonyymi00018
Ihanaa jos olet tuntenut ja tunnet noin. Haluan tuntea sinut ja haluaisin vähän enemmänkin, mutta en voi kuten hyvin tiedät.. Tiedän että toivot minulle vain kaikkea hyvää, sitä samaa minäkin toivon sinulle <3
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka oli töllöntyön tekijä?
Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt343239Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja
Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.441609Kun kohtaat jotain ainutlaatuista
ja upeaa, johon rakastut ehkä ensimmäistä kertaa ihan tosissaan. Sitten sähläät kaiken omien epävarmuuksien vuoksi. Eikö191001Mua ahdistaa
Tämä juttu. Miksi nainen torjuit minut vaikka kiinnostuksen merkkejä oli? Eihän tämän jutun olisi tarvinut johtaa sen pi32989- 59953
Ei tämä enää tervettä oo
Sydän pamppaillen oon jo tunnin meinannu laittaa sulle viestiä... Sormi tärisee lähetä kuvakkeen kohdalla.22948Tuli vain mieleen
että etkös sä yritäkin muiden miehiä? Se sun tuttava kertoi. En arvosta tuollaista naista, ihmekös kun oot sinkku. m -37860Perämoottoreiden huolto melkoisen kallista
Minulla on tuollainen keskikokoinen perämoottori ja yleistä merkkiä. Kyselin sille keväthuoltoa paikallisista liikkeistä36813Tanskademarit: ilman risusavottaa ei rahaa!
Näin persuna on pakko ihailla noita Tanskan demareita. Tanskalaisessa sosiaalidemokratiassa ei työtön saa rahaa ellei os173803- 48719