Toivottavasti tämä laulu kuuluu huomenna mahdollisimman monessa suomalaisessa koulussa.
https://www.facebook.com/share/v/1FoKKFYHnh/
Suvivirsi
16
389
Vastaukset
- Anonyymi00001
Kyllä! Suomessa pitäisi tulla hiljainen hetki jolloin kaikki laulavat suvivirren. Vaikka sitten YLEn radiokanavien välittämällä sävelet. Suomi on kristinuskon maa ja olemme ylpeitä siitä kuten myös suvivirrestämme.
- Anonyymi00002
No mutta 😊 Eikös raamatun mukaan Jumala ole kaikkivaltias, hänellä kaikki valta ja voima. Eli jos hän haluaa, niin se lauletaan joka ikisessä koulussa. Samalla hän lopettaa kaikki rikokset. Ihmisiä ei tapeta, ketään ei raiskata, ihmisiä ei käytetä hyväksi. Kenenkään ei tarvitse elää Suomessa köyhyydessä. Toki ellei hän haluaa tarkoituksella aiheuttaa näitä asioita ihmisille...onhan hänellä tosiaan kaikki valta tehdä mitä ikinä hän haluaa. 👍
- Anonyymi00005
Kyllä, mutta Jumala myös antoi ihmiselle vapaan tahdon valita, myös syntiinlankeemuksen, Hän vain kertoi, mitä siitä seuraisi.
Nyt ihminen toteuttaa maapallolla vapaata tahtoansa ja ihminen näkee oman tahtonsa seuraukset.
Jumala kyllä voisi tämän kaiken lopettaa, milloin tahansa mutta Hän myös haluaa, että ihminen näkee oman vapaan tahtonsa seuraukset, että ihminen oppisi, kumpi on parempi, hyvä vai paha.
Taivaassa pahaa ei enää ole, mutta siinäkin ihmisellä on vapaa tahto valita, haluaako hän taivaaseen vaan ei.
Jos ihminen myöntää syntisyytensä, katuu syntejään ja myöntää, että Jumalan tahto on sittenkin parempi ihmiselle kuin ihmisen oma päätös, ihminen pääsee taivaaseen. Silti Jumala ei sinnekään ihmistä pakota.
- Anonyymi00003
Minulle on ainakin ihan sama. Laulaa kuka haluaa, mutta persuthan taas populisteina kärjistivät ja vääristelevät.
- Anonyymi00004
Kuuluu ja näkyy.
- Anonyymi00006
Mitähän ne molopäät oikein on kun niin suvivirttä moittivat ja niin hieno laulu kun se on onhan se varma kesän alkamisen merkki kun se laulu kajahtaa
- Anonyymi00007
Lauantaina laulettiin Suvivirttä.
- Anonyymi00008
Kristillinen Suomi.
- Anonyymi00009
Tekeepäs mieli laulaa Suvivirttä
- Anonyymi00010
Hyvä että kaikuu.
- Anonyymi00011
Kantaväestö hyökkää itseään vastaan jos ei arvoista omia perinteitään.
- Anonyymi00012
Tämä tilaisuus saattaa sisältää suvivirren, tai laktoosia.
- Anonyymi00013
Saattaa sisältää pieniä määriä Suvivirttä..
- Anonyymi00014
Espoon epävirallinen kansallislaulu Suvivirsi.
- Anonyymi00015
Suosittu kappale.
- Anonyymi00016
Pitäisikö juhannuskokoilla alkaa laulamaan suvivirttä?
Mukava yhteinen lauluhetki.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251258
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89914- 94904
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede23837Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat284739- 93727
- 109636
- 34628
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.50571Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet129550