Lomille lompss
ja tietenkin Suvivirsi ensin sehän avaa vasta avaa kesän.
Ja niin sitten
8
539
Vastaukset 8
- Anonyymi00001
Onneksi oma lapsi pääsee pois ja loppuja ei samaan kouluun laitetakaan. On aivan järkyttävää touhua rehtorilta ja kumppaneilta. Huh huh. Mitenkä nämä saavat vielä olla lasten kanssa töissä?
- Anonyymi00005
Olen kuullut useammalta vanhemmalta kauhujuttuja tästä touhusta. Sais kaikki asianosaiset laittaa pois ja lopuille lasten kanssa työskenteleville rikosrekisteri tarkistus.
- Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Olen kuullut useammalta vanhemmalta kauhujuttuja tästä touhusta. Sais kaikki asianosaiset laittaa pois ja lopuille lasten kanssa työskenteleville rikosrekisteri tarkistus.
Tälle asialle pitää tulla muutos ennen syksyä. Ei nämä pervot voi enää jatkaa opettajina. Yksi tuomittiin jo käräjillä aiemmin.
- Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Tälle asialle pitää tulla muutos ennen syksyä. Ei nämä pervot voi enää jatkaa opettajina. Yksi tuomittiin jo käräjillä aiemmin.
Tämä käsityönopettaja pahin. Ihme armeija juttuja kokoajan, hermostuu pienimmästäkin kysymyksestä. Ottaa ilman varoitusta kurkusta lukko otteeseen. Hiplaa kädellä aina jostain.
- Anonyymi00002
Raamatun päälle voi ulostaa, on se niin turha opus.
- Anonyymi00004
No teeniin ja tee vaikka toisenkin kerran mutta
ei sun sitä tää kannata kertoa son sun oma asia.
- Anonyymi00003
Pitääkö puutöissä vielä harjoitella talttausta open sylissä?? Onneksi pääsin tuolta helvetinkolosta pois jo.
- Anonyymi00009
Tule Suonenjoelle.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei3391155Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.3971093- 102905
- 82817
- 78792
- 82746
- 37676
- 50675
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui39670- 103664