Mulla on 77euroa viikkorahasta jäljellä. Mikä olisi hyödyllinen lisäaine, josta saa boostia ja hinta max 77euroa.
Käytän multitabsia, d-vitamiinilisää, omega3 pilleriä
11
266
Vastaukset
Mäkin käytän multivitaa, d-vitamiinia ja pellavansiemenrouheesta saa omega3. Ostan seuraavaksi kollageenia. Vaikeaa sulle on sikäli vastata kun en tiedä ootko mies vai nainen.
- Anonyymi00001
Olen homostelematon mies. Haluan kollageenia jos siitä on terveyshyötyä.
Anonyymi00001 kirjoitti:
Olen homostelematon mies. Haluan kollageenia jos siitä on terveyshyötyä.
Se vaikuttaa ihoon, hiuksiin, ja kynsiin.
- Anonyymi00005
auroraboreallis kirjoitti:
Se vaikuttaa ihoon, hiuksiin, ja kynsiin.
Purkki kollageenia maksoi kaupassa n.20 euroa 120 kpl purkki. Jätin ostamatta, koska purkin kyljessä luki kauneus englanniksi ja koska hinta oli korkea.
Nyt olen miettynyt asiaa että voisihan sen ostaa sittenkin kun ei ole nyt muutakaan mielestäni parempaa käyttöä rahoille. Säpsäytti vaan se n.20 euron hinta pikkupurkista, mutta nyt kotona olen ajatellut että ei se niin kova hinta loppujen lopuksi ole kun ajattelee että siitä riittää 4 kuukaudeksi tarvitsemaani ainetta.
Katsoin myös toista ehdotusta merilevää, mutta en tiedä sen hinnoista mitään myöskään,äkkiseltään vaikuttaisi sitä että tarvitsen merilevää enemmän kuin kollageenia, mutta varmasti en tiedä. Pitää kysyä Herralta tästä asiasta ja jollen saa selvää vastausta niin teen arvonnan pelikorteilla.
Saako arvonnan tehdä näillä korteilla joissa on pataa,herttaa,ruutua, ristiä? Tarot korteilla en tietenkään sellaista tekisi, mutta toisinaan arvon erilaisia asioita pelikorteilla jos tulee tällaisia tilanteita että ei tiedä kumpi/mikä on lopulta parempi vaihtoehto.
Kiitos ehdotuksesta sinulle ja toiselle ehdottaneelle. En tarvitse enempää ehdotuksia elleivät ne ole selkeästi näitä kahta ehdotettua parempia. En olisi tullut ajatelleeksi mitään merilevää, kollageenin kyllä tiesin, mutta en niin että olisin sitä hankkinut vaan varmaan jonkun magnesiumin kun en muutakaan olis keksinyt, sinkkipurkin ostin joskus, mutta sitähän tulee magnesiumin ohella multitabseistakin. Anonyymi00005 kirjoitti:
Purkki kollageenia maksoi kaupassa n.20 euroa 120 kpl purkki. Jätin ostamatta, koska purkin kyljessä luki kauneus englanniksi ja koska hinta oli korkea.
Nyt olen miettynyt asiaa että voisihan sen ostaa sittenkin kun ei ole nyt muutakaan mielestäni parempaa käyttöä rahoille. Säpsäytti vaan se n.20 euron hinta pikkupurkista, mutta nyt kotona olen ajatellut että ei se niin kova hinta loppujen lopuksi ole kun ajattelee että siitä riittää 4 kuukaudeksi tarvitsemaani ainetta.
Katsoin myös toista ehdotusta merilevää, mutta en tiedä sen hinnoista mitään myöskään,äkkiseltään vaikuttaisi sitä että tarvitsen merilevää enemmän kuin kollageenia, mutta varmasti en tiedä. Pitää kysyä Herralta tästä asiasta ja jollen saa selvää vastausta niin teen arvonnan pelikorteilla.
Saako arvonnan tehdä näillä korteilla joissa on pataa,herttaa,ruutua, ristiä? Tarot korteilla en tietenkään sellaista tekisi, mutta toisinaan arvon erilaisia asioita pelikorteilla jos tulee tällaisia tilanteita että ei tiedä kumpi/mikä on lopulta parempi vaihtoehto.
Kiitos ehdotuksesta sinulle ja toiselle ehdottaneelle. En tarvitse enempää ehdotuksia elleivät ne ole selkeästi näitä kahta ehdotettua parempia. En olisi tullut ajatelleeksi mitään merilevää, kollageenin kyllä tiesin, mutta en niin että olisin sitä hankkinut vaan varmaan jonkun magnesiumin kun en muutakaan olis keksinyt, sinkkipurkin ostin joskus, mutta sitähän tulee magnesiumin ohella multitabseistakin.Luin netistä, että joku lääkäri oli tehnyt tutkimusta että kollageenista on todella hyötyä.
Se ei ole yhtään vaarallista se on kuin söisi ruokaa.
Pelikortit … ei kai ne syntiä ainakaan ole, sillä vanhassa testamentissa usein jumalan tahto selvitettiin arvalla.
- Anonyymi00002
Merileväjodi
- Anonyymi00003
Merileväjodia, mitä sääntöjen vastaista?
- Anonyymi00009
mikä olet sitä kysymään, tuollaisilleko vielä vastaamaankin.
- Anonyymi00006
Alfalipoiini 90 kpl n. 30 Eur, ja mikä tahansa monivitamiini n. 15 Eur. Möllerin kalaöljy. Alfalipoiini ja kalaöljy vuoropäivinä, monivitamiini joka päivä.
- Anonyymi00007
Normiruoka riittää mitään noita purkkihumpuukeja ei tarvita!
Pillerinpurkittajat nauraa partoihinsa kun lapsellisia losotetaan linssiin !
- Anonyymi00008
Ei-helluntailainen kommentti:
K2-vitamiini sopii D-vitamiinin yhteyteen, jotta ei kalsiumilla tehtäisi vain valtimonkovettumatautia, vaan menisi luihin asti.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 62905
- 119704
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp79680Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm36621- 39620
- 86547
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante110535- 41481
- 37475
- 70446