Käytän multitabsia, d-vitamiinilisää, omega3 pilleriä

Anonyymi-ap

Mulla on 77euroa viikkorahasta jäljellä. Mikä olisi hyödyllinen lisäaine, josta saa boostia ja hinta max 77euroa.

11

266

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mäkin käytän multivitaa, d-vitamiinia ja pellavansiemenrouheesta saa omega3. Ostan seuraavaksi kollageenia. Vaikeaa sulle on sikäli vastata kun en tiedä ootko mies vai nainen.

      • Anonyymi00001

        Olen homostelematon mies. Haluan kollageenia jos siitä on terveyshyötyä.


      • Anonyymi00001 kirjoitti:

        Olen homostelematon mies. Haluan kollageenia jos siitä on terveyshyötyä.

        Se vaikuttaa ihoon, hiuksiin, ja kynsiin.


      • Anonyymi00005
        auroraboreallis kirjoitti:

        Se vaikuttaa ihoon, hiuksiin, ja kynsiin.

        Purkki kollageenia maksoi kaupassa n.20 euroa 120 kpl purkki. Jätin ostamatta, koska purkin kyljessä luki kauneus englanniksi ja koska hinta oli korkea.

        Nyt olen miettynyt asiaa että voisihan sen ostaa sittenkin kun ei ole nyt muutakaan mielestäni parempaa käyttöä rahoille. Säpsäytti vaan se n.20 euron hinta pikkupurkista, mutta nyt kotona olen ajatellut että ei se niin kova hinta loppujen lopuksi ole kun ajattelee että siitä riittää 4 kuukaudeksi tarvitsemaani ainetta.

        Katsoin myös toista ehdotusta merilevää, mutta en tiedä sen hinnoista mitään myöskään,äkkiseltään vaikuttaisi sitä että tarvitsen merilevää enemmän kuin kollageenia, mutta varmasti en tiedä. Pitää kysyä Herralta tästä asiasta ja jollen saa selvää vastausta niin teen arvonnan pelikorteilla.

        Saako arvonnan tehdä näillä korteilla joissa on pataa,herttaa,ruutua, ristiä? Tarot korteilla en tietenkään sellaista tekisi, mutta toisinaan arvon erilaisia asioita pelikorteilla jos tulee tällaisia tilanteita että ei tiedä kumpi/mikä on lopulta parempi vaihtoehto.

        Kiitos ehdotuksesta sinulle ja toiselle ehdottaneelle. En tarvitse enempää ehdotuksia elleivät ne ole selkeästi näitä kahta ehdotettua parempia. En olisi tullut ajatelleeksi mitään merilevää, kollageenin kyllä tiesin, mutta en niin että olisin sitä hankkinut vaan varmaan jonkun magnesiumin kun en muutakaan olis keksinyt, sinkkipurkin ostin joskus, mutta sitähän tulee magnesiumin ohella multitabseistakin.


      • Anonyymi00005 kirjoitti:

        Purkki kollageenia maksoi kaupassa n.20 euroa 120 kpl purkki. Jätin ostamatta, koska purkin kyljessä luki kauneus englanniksi ja koska hinta oli korkea.

        Nyt olen miettynyt asiaa että voisihan sen ostaa sittenkin kun ei ole nyt muutakaan mielestäni parempaa käyttöä rahoille. Säpsäytti vaan se n.20 euron hinta pikkupurkista, mutta nyt kotona olen ajatellut että ei se niin kova hinta loppujen lopuksi ole kun ajattelee että siitä riittää 4 kuukaudeksi tarvitsemaani ainetta.

        Katsoin myös toista ehdotusta merilevää, mutta en tiedä sen hinnoista mitään myöskään,äkkiseltään vaikuttaisi sitä että tarvitsen merilevää enemmän kuin kollageenia, mutta varmasti en tiedä. Pitää kysyä Herralta tästä asiasta ja jollen saa selvää vastausta niin teen arvonnan pelikorteilla.

        Saako arvonnan tehdä näillä korteilla joissa on pataa,herttaa,ruutua, ristiä? Tarot korteilla en tietenkään sellaista tekisi, mutta toisinaan arvon erilaisia asioita pelikorteilla jos tulee tällaisia tilanteita että ei tiedä kumpi/mikä on lopulta parempi vaihtoehto.

        Kiitos ehdotuksesta sinulle ja toiselle ehdottaneelle. En tarvitse enempää ehdotuksia elleivät ne ole selkeästi näitä kahta ehdotettua parempia. En olisi tullut ajatelleeksi mitään merilevää, kollageenin kyllä tiesin, mutta en niin että olisin sitä hankkinut vaan varmaan jonkun magnesiumin kun en muutakaan olis keksinyt, sinkkipurkin ostin joskus, mutta sitähän tulee magnesiumin ohella multitabseistakin.

        Luin netistä, että joku lääkäri oli tehnyt tutkimusta että kollageenista on todella hyötyä.
        Se ei ole yhtään vaarallista se on kuin söisi ruokaa.
        Pelikortit … ei kai ne syntiä ainakaan ole, sillä vanhassa testamentissa usein jumalan tahto selvitettiin arvalla.


    • Anonyymi00002

      Merileväjodi

    • Anonyymi00003

      Merileväjodia, mitä sääntöjen vastaista?

      • Anonyymi00009

        mikä olet sitä kysymään, tuollaisilleko vielä vastaamaankin.


    • Anonyymi00006

      Alfalipoiini 90 kpl n. 30 Eur, ja mikä tahansa monivitamiini n. 15 Eur. Möllerin kalaöljy. Alfalipoiini ja kalaöljy vuoropäivinä, monivitamiini joka päivä.

      • Anonyymi00007

        Normiruoka riittää mitään noita purkkihumpuukeja ei tarvita!

        Pillerinpurkittajat nauraa partoihinsa kun lapsellisia losotetaan linssiin !


    • Anonyymi00008

      Ei-helluntailainen kommentti:

      K2-vitamiini sopii D-vitamiinin yhteyteen, jotta ei kalsiumilla tehtäisi vain valtimonkovettumatautia, vaan menisi luihin asti.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      62
      905
    2. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      704
    3. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      79
      680
    4. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      36
      621
    5. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      39
      620
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      86
      547
    7. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      110
      535
    8. Pystytkö pitämään

      Taukoa ja eroa ihan hyvillä mielin vai tekeekö tiukkaa
      Ikävä
      41
      481
    9. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      37
      475
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      70
      446
    Aihe