Isoja vai pieniä.
Minkä kokosta otatte pehvaan
19
756
Vastaukset
20/5 dildo on kiva
- Anonyymi00005
Hyh hyi mees nyt porsas muualle röhkii.
- Anonyymi00011
Katos tuo määkivä papupukaija onki sitten röhkivä porsas. Mitäs olet hehehee.
- Anonyymi00013
Lapsi liittynyt keskusteluun.
- Anonyymi00022
Anonyymi00013 kirjoitti:
Lapsi liittynyt keskusteluun.
Hyvä tietää, katoit peiliin
- Anonyymi00001
En osaa sanoa kun olen vielä koskematon sieltä. M59
- Anonyymi00014
Lapsi kommentoi.
kyllä pienellä on hyvä aloittaa , ei sinne kannata löylykauhaa tunkea , vaikka tuo yksi älykääpiö sitä esittääkin 😅
- Anonyymi00023
Kurkku sohvatyynyjen väliin.sillä on hyvä harjotella ottaan kyrpää sisään .mahtava runkata samalla
- Anonyymi00017
vaimon mielestä kaverillamme liian suuri niinpä minä otin vaimo katseli ihastuneena vieressä kyllä 22cm tuntuu ja liukuu ihanasti eestaas
- Anonyymi00019
Exllä on 19 cm, halusi usein naida minua peppuun kuulemma tuntui kuin olisi renkaat terskan ympärillä. Aluksi jännitin, parin kerran jälkeen opin rentoutumaan. Meillä oli haaveina saisin tuplaa. Eron myötä jäi haaveeksi.
- Anonyymi00020
14cm oon peppuun saanu. Aluksi oli vähän vaikeaa rentoutua,mut ku harjoitteli niin alkoi sujua. Nyt kelpaisi vähän isompikin. Mielellään pilluun ja perseeseen vuorotellen.
- Anonyymi00021
Ohut 15 cm ottaisin eka kertaa pyllyyni(Satakunta)
- Anonyymi00024
niin suurta kun löytyy
- Anonyymi00025
Minulla ei ole väliä minkä kokoinen se kalu on. Uskoisin että voin ottaa kaiken kokoisia kalua joita miehillä nyt yleensä on. Kaikki tuntuu hyviltä.
- Anonyymi00026
Paljalla ohutta kullia mulle eka kertaa.M70 02
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201185
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89874- 83727
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18699- 89673
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat276665- 107604
- 28540
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49533Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet110497