Jeesus tulee maan päälle ihmisten kuninkaaksi.
Ps. 115:16
Taivas on Herran, maan hän on antanut ihmisille.
Ap. t. 1:11
Nämä sanoivat: "Galilean miehet, mitä te siinä seisotte katselemassa taivaalle? Tämä Jeesus, joka otettiin teidän luotanne taivaaseen, tulee kerran takaisin, samalla tavoin kuin näitte hänen taivaaseen menevän."
Jeesus tulee maan päälle
16
148
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
1. Moos. 8:22
Niin kauan kuin maa pysyy, ei lakkaa kylväminen eikä leikkaaminen, ei vilu eikä helle, ei kesä eikä talvi, ei päivä eikä yö." - Anonyymi00002UUSI
Jeesus tapettiin aika kauan sitten ja on taatusti maatunut jo huolella, onkohan luitakaan jäljellä? Miten sellainen tulee takaisin mihinkään, vai tarkoitetaanko tuulen mukana tulevaa hiekkaa ja pölyä itämaista?
- Anonyymi00003UUSI
Nyt Jeesus on vielä taivaassa, mutta tulee sieltä ihmisenä takaisin maan päälle, missä alkaa tuhatvuotinen valtakunta. Hän on joutunut vaihtamaan nimensä, koska antikristukset
ja muut eksyttäjät ottivat sen nimen käyttöönsä kun hän nousi taivaaseen.
Ilm. 3:12
Joka voittaa, sen minä teen pylvääksi Jumalani temppeliin, eikä hän koskaan enää lähde sieltä ulos, ja minä kirjoitan häneen Jumalani nimen ja Jumalani kaupungin nimen, sen uuden Jerusalemin, joka laskeutuu alas taivaasta minun Jumalani tyköä, ja oman uuden nimeni. - Anonyymi00004UUSI
Anonyymi00003 kirjoitti:
Nyt Jeesus on vielä taivaassa, mutta tulee sieltä ihmisenä takaisin maan päälle, missä alkaa tuhatvuotinen valtakunta. Hän on joutunut vaihtamaan nimensä, koska antikristukset
ja muut eksyttäjät ottivat sen nimen käyttöönsä kun hän nousi taivaaseen.
Ilm. 3:12
Joka voittaa, sen minä teen pylvääksi Jumalani temppeliin, eikä hän koskaan enää lähde sieltä ulos, ja minä kirjoitan häneen Jumalani nimen ja Jumalani kaupungin nimen, sen uuden Jerusalemin, joka laskeutuu alas taivaasta minun Jumalani tyköä, ja oman uuden nimeni.Jeesus varoitti hänen nimeään käyttävistä hihhuleista, jenkkilahkojen eksytyksestä.
Matt.24: 24 Sillä väärät Kristukset ja väärät prophetat nousevat, ja tekevät suuria ihmeitä ja merkkejä: niin että myös, jos taitais tapahtua, valitutkin eksytettäisiin. - Anonyymi00011UUSI
Anonyymi00004 kirjoitti:
Jeesus varoitti hänen nimeään käyttävistä hihhuleista, jenkkilahkojen eksytyksestä.
Matt.24: 24 Sillä väärät Kristukset ja väärät prophetat nousevat, ja tekevät suuria ihmeitä ja merkkejä: niin että myös, jos taitais tapahtua, valitutkin eksytettäisiin.On se hyvä asia, Teuvo, että sinä et opeta harhavihaoppejasi missään kirkossa. Olet todellinen eksyttäjä.
- Anonyymi00005UUSI
Ei ihmisillä ole mitään asiaa Jumalan taivaaseen.
Älä usko niihin valheisiin, kun joku kehuu käyneensä taivaassa Jeesusta morjestamassa.
Joh.3:13 "Ei kukaan ole noussut ylös taivaaseen, paitsi hän, joka taivaasta tuli alas, Ihmisen Poika, joka on taivaassa."- Anonyymi00006UUSI
1. Tim. 6:16
Hän yksin on kuolematon, hän asuu valossa, jota ei voi lähestyä. Häntä ei yksikään ihminen ole nähnyt eikä voi nähdä. Hänen on kunnia ja ikuinen valta. Aamen
Stefanos näki Jeesuksen taivaassa, ei missään erämaissa murhamiesten porukoissa menossa Syyriaan.
Ap. t. 7:55
Mutta Pyhää Henkeä täynnä Stefanos nosti katseensa taivasta kohti ja näki Jumalan kirkkauden ja Jeesuksen, joka seisoi Jumalan oikealla puolella.
- Anonyymi00007UUSI
Ei ketään suoraan taivaaseen temmata. Ne on satuja sellaiset puheet.
1. Piet. 4:5
Mutta heidän on tehtävä tili hänelle, joka on valmis tuomitsemaan eläviä ja kuolleita. - Anonyymi00008UUSI
Jeesus asettuu asumaan Jerusalemiin, jossa on Juutalaisten temppeli. Ei se temppeli missään taivaassa ole, vaan maan päällä.
Ilm. 21:12
siinä oli suuri ja korkea muuri, jossa oli kaksitoista porttia ja porteilla kaksitoista enkeliä, ja niihin oli kirjoitettu nimiä, ja ne ovat Israelin lasten kahdentoista sukukunnan nimet;
Ilm. 21:21
Porttitorneina oli kaksitoista helmeä -- kukin kahdestatoista tornista oli tehty yhdestä helmestä. Kaupungin valtakatu oli kultaa, puhdasta kuin läpinäkyvä lasi.
Hepr. 9:4
Siellä oli kultainen suitsutusalttari ja liitonarkku, joka oli kauttaaltaan kullalla päällystetty. Arkussa oli kultainen, mannaa sisältävä astia ja Aaronin sauva, joka puhkesi lehteen, sekä liiton taulut.
Ilm. 21:14
Ja kaupungin muurilla oli kaksitoista perustusta, ja niissä Karitsan kahdentoista apostolin kaksitoista nimeä. - Anonyymi00009UUSI
Pakkokasteetkin tulee vielä käyttöön, jotta kaikilla häävierailla olisi hääpuku päällä.
Itämailla oli tapana, että häätalon isäntä antaa kaikille vieraille hääpuvut. Omat hyvätkän vaatteet ei kelpaa mennä sisälle häätaloon.
Luuk. 14:23
Niin Herra sanoi palvelijalle: 'Mene teille ja aitovierille ja pakota heitä tulemaan sisälle, että minun taloni täyttyisi;- Anonyymi00010UUSI
Kasteessa saadaan Kristuksen vanhurskaus lahjaksi.
Gal. 3:27
Kaikki te, jotka olette Kristukseen kastettuja, olette pukeneet Kristuksen yllenne.
Jes. 12:3
Te saatte riemuiten ammentaa vettä pelastuksen lähteistä.
Ilm. 3:11
Minä tulen pian; pidä, mitä sinulla on, ettei kukaan ottaisi sinun kruunuasi.
- Anonyymi00012UUSI
Juutalaiset ymmärsivät hyvin kasteen veden merkityksen.
4. Moos. 8:7
"Ja puhdistaaksesi heidät tee näin: Pirskoita heihin synnistä puhdistavaa vettä." - Anonyymi00013UUSI
Mielikuvitusolento se pystyy mitä ihmeellisimpiin temppuihin. Kuvittele huvikses.
- Anonyymi00014UUSI
Se Jeesukseksi mainittu vakuutti tulevansa takaisin Maan päälle pian tuomitakseen ihmiset, ja tämän piti tapahtua vielä osan kuulijoistaan henkeä huokuessa.
Onko miestä nähty tuomaroimassa?
Ei ole.
Petkuhuiputusta, sanon minä.
Matteus 15:27-28
"27Ihmisen Poika on tuleva Isänsä kirkkaudessa enkeliensä kanssa, ja silloin hän maksaa jokaiselle tämän tekojen mukaan.
28Totisesti: tässä joukossa on muutamia, jotka eivät kohtaa kuolemaa ennen kuin näkevät Ihmisen Pojan tulevan valtakuntansa kuninkaana."- Anonyymi00015UUSI
Korjaus - Matteus 16:27-28.
- Anonyymi00016UUSI
Minun mielestäni uskovaisia on petetty.
John Lennon oli. " Jeesus."
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle253130Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A122279Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?
Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.712153Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen
Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell1051929Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.761623Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥411431Sointu Borg tilittää - Ei suostu enää tähän työhön: "Katastrofi"
Sointu Borg on mediapersoona, joka löi itsensä läpi Diili-realityssä. Borg on monipuolinen tekijä: mediapersoona, juonta171354Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti4001285- 1141130
Tulipalo viimeyönä
Olipa ikävä kuulla tämä tulipalo, nyt on jatkuvasti asuinpaloja.Grillikausi alkanut.Grillit pois parvekkeilta ja asuntoj151096