Mm jääkiekko

Anonyymi-ap

Näin keskustan pastallakin seurataan. Melkein jo taputeltu, voi näin jo sanoa lopputuloksen.
1. Kanada
2. Sveitsi
3. Suomi
4. Norja

Nyt Sveitsi Norja 5-0, 3 erän puoliväli.
Iltaottelu Kanada Suomi.
Hävineet huomiseen pronssi otteluun.
Voittajat kulta hopea ottelu sunnutaina, päättää kisan.

25

289

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      Aloittaja: Vaikken nyt niin hirveä fani ole jääkekkoon, menettänyt hohtoa kiinni pitämitämiset ja eteen lusteluissa, ennen näistä tuli jäähyt. Tämä peli taputeltu !

    • Ei tämä vielä ole taputeltu. Suomella on mahdollisuus päästä loppuotteluun. Suomen pitäisi saada kuriin ennen muuta Kanadan ykkösketju Crosby - Celebrini - Cozens. Macklin Celebriniä piidän ehkä tämän hetken parhaana pelaajana koko maailmassa. Hänessä on ainesta Wayne Gretzkyn tapaiseksi legendaksi. Ongelma on se, että Suomelta ei taida löytyä sellaista vitjaa, joka pysäyttäisi tämän ketjun. Suomen ykkösketjun Barkov- Granlund - Helenius pitää keskittyä hyökkäykseen ja maalintekoon, joten sen ei kannatta asettua kanukkien ykkösvitjan pysäyttäjäksi. Celebrini noista on erityisesti merkattava, niin ehkä se joltain ketjulta onnistuu. Suomi on altavastaaja, mutta todennäköisesti motivoituneempi ryhmä kuin Kanada. Tosin kanukkeja sapettaa olympiakullan menetys, joten näyttöhaluja voi olla. Suomen puolutustajryhmä vaikuttaa kohtuuhyvältä, mutta tätä maalivahtivalintaa olen aika lailla ihmetellyt. Ratkaisevaa on myös se, miten ketjumme Puljujärvi - Räty - Manninen onnistuu. Se on pelannut tähän asti yli odotusten. Räty vaikuttaa varsin lupaavalta pelaajalta. Pulju on sympaattinen, mutta tehoja hukkuu laajoihin luistelukaareteluihin. Manninen on ratkaissut aiemmin MM-mestaruuksia. Kanukiit merkkaavat ykkösketjumme ja ehkä unohtavat tämän kakkosen.

      • Anonyymi00002

        Paljot lyöt veikkaa, olen tässä järjestysessä. Hävinnyt tarjoaa kakkukahvit, vaikka tuossa leipomon kahvioss, tiedät paikan, liki sinua asun.


      • Anonyymi00002 kirjoitti:

        Paljot lyöt veikkaa, olen tässä järjestysessä. Hävinnyt tarjoaa kakkukahvit, vaikka tuossa leipomon kahvioss, tiedät paikan, liki sinua asun.

        Ketä kiinnostaa Skoda Cuppi?


      • Anonyymi00003
        Oikeiston.SosDem kirjoitti:

        Ketä kiinnostaa Skoda Cuppi?

        Niin, Neuvostoliitto puuttuu, nyt Venäjä. Katkerako?


      • Anonyymi00002 kirjoitti:

        Paljot lyöt veikkaa, olen tässä järjestysessä. Hävinnyt tarjoaa kakkukahvit, vaikka tuossa leipomon kahvioss, tiedät paikan, liki sinua asun.

        En lyö vetoa epäluotettavien ihmisten kanssa. Tiedän kyllä sen leipomon kahvilan, missä useinkin asioin. Laadukas, suosittu ja miellyttävä paikka. Luulen, että se oli myös Juha Sipilän mielipaikka silloin, kun hän asui täälläpäin. Tällaisia paikkoja saisi olla enemmänkin Suomessa. Jos olisi vielä tuossa enemmän meren rannalla, niin olisi tosi ihanteellinen paikka. Ei näillä seuduin kyllä taida asua ketään keksusta suuntaista. Sitäkin enemmän svensk språkiga folkiin kuuluvia. He ovat usein avarakatseista väkeä, joka ei nipota turhista eikä taatusti kannata persuja.

        Noin virtuaalisesti voi veikata, että Suom häviää maalein 5 - 2 tai sitten voittaa pelin rankkarikisassa, jos oikein hyvin käy. Se edellyttää, ettei kanukkaja saa päästää tekemään kuin enintään kaksi maalia varsinaisella peliajalla. Siihen kahteen Suomikin voi pystyä.

        Suomella on ainakin kaksi ongelmaa. Maalivahti ja valmennusjohto. Jos ne nyt onnistuisivat eli sattuisi se pöljä päivä, kaikki on mahdollista. Jos käy huonosti, niin pitää huomenna kannustaa Sveitsiä, joka on yllättävän hyvä joukkue ja on s ansainnut paikan loppuottelussa.


      • Anonyymi00004
        mielipidepankki kirjoitti:

        En lyö vetoa epäluotettavien ihmisten kanssa. Tiedän kyllä sen leipomon kahvilan, missä useinkin asioin. Laadukas, suosittu ja miellyttävä paikka. Luulen, että se oli myös Juha Sipilän mielipaikka silloin, kun hän asui täälläpäin. Tällaisia paikkoja saisi olla enemmänkin Suomessa. Jos olisi vielä tuossa enemmän meren rannalla, niin olisi tosi ihanteellinen paikka. Ei näillä seuduin kyllä taida asua ketään keksusta suuntaista. Sitäkin enemmän svensk språkiga folkiin kuuluvia. He ovat usein avarakatseista väkeä, joka ei nipota turhista eikä taatusti kannata persuja.

        Noin virtuaalisesti voi veikata, että Suom häviää maalein 5 - 2 tai sitten voittaa pelin rankkarikisassa, jos oikein hyvin käy. Se edellyttää, ettei kanukkaja saa päästää tekemään kuin enintään kaksi maalia varsinaisella peliajalla. Siihen kahteen Suomikin voi pystyä.

        Suomella on ainakin kaksi ongelmaa. Maalivahti ja valmennusjohto. Jos ne nyt onnistuisivat eli sattuisi se pöljä päivä, kaikki on mahdollista. Jos käy huonosti, niin pitää huomenna kannustaa Sveitsiä, joka on yllättävän hyvä joukkue ja on s ansainnut paikan loppuottelussa.

        Sveitsistähän on tullut arvokisojen vakiomenestyjä. Noussut tavallaan Venäjän tilalle.


      • Anonyymi00005
        mielipidepankki kirjoitti:

        En lyö vetoa epäluotettavien ihmisten kanssa. Tiedän kyllä sen leipomon kahvilan, missä useinkin asioin. Laadukas, suosittu ja miellyttävä paikka. Luulen, että se oli myös Juha Sipilän mielipaikka silloin, kun hän asui täälläpäin. Tällaisia paikkoja saisi olla enemmänkin Suomessa. Jos olisi vielä tuossa enemmän meren rannalla, niin olisi tosi ihanteellinen paikka. Ei näillä seuduin kyllä taida asua ketään keksusta suuntaista. Sitäkin enemmän svensk språkiga folkiin kuuluvia. He ovat usein avarakatseista väkeä, joka ei nipota turhista eikä taatusti kannata persuja.

        Noin virtuaalisesti voi veikata, että Suom häviää maalein 5 - 2 tai sitten voittaa pelin rankkarikisassa, jos oikein hyvin käy. Se edellyttää, ettei kanukkaja saa päästää tekemään kuin enintään kaksi maalia varsinaisella peliajalla. Siihen kahteen Suomikin voi pystyä.

        Suomella on ainakin kaksi ongelmaa. Maalivahti ja valmennusjohto. Jos ne nyt onnistuisivat eli sattuisi se pöljä päivä, kaikki on mahdollista. Jos käy huonosti, niin pitää huomenna kannustaa Sveitsiä, joka on yllättävän hyvä joukkue ja on s ansainnut paikan loppuottelussa.

        Ketä kiinnostaa sanoit. Nytkö kiinnostaa. Kaverini Kapin kanssa tunnemme sinut ihan nimeltä.


      • Anonyymi00003 kirjoitti:

        Niin, Neuvostoliitto puuttuu, nyt Venäjä. Katkerako?

        Katson Giroa koska en ole karjalalippisjuntti.


    • Anonyymi00006

      Ketjun aloittajan taputtelu meni pahasti pieleen, sillä loppuottelussa pelaavat Sveitsi ja Suomi ja pronssiottelussa Norja ja Kanada.

      • Anonyymi00007

        Ketjun aloittaja-pankkomajuri ei oikein osaa ennustaa. Aina menee pieleen hänellä. Kaksissa edellisissä ek-vaaleissa aloittaja ennusti Keskustalle roimaa voitto. 26% piti saada sekä 2019 vaaleissa, samoin kuin 2023 vaaleissa. No -19 tuli 13% ja - 23 tuli 11%.

        Odotellaanpa mitä hän ennustaa huomisen loppuottelun tulokseksi.


    • Anonyymi00008

      Miten avaajan mielestä kepulainen tukiennustus meni?

    • Anonyymi00009

      Tiukka ottelu tulee olemaan kumpi tahansa voi voittaa sveitsillä kova joukkue , ainoastaan nämä turhat "asiantuntijat" pilaa koko ottelun samaa asiaa jauhetaan minkä juuri selostaja on kertonut ..onneksi on Elisa viihde voi katsella nauhoituksen kautta ja kelata nämä typerät "asiantuntija" kommentit pois..

    • Anonyymi00010

      Yhtään en tiedä miten on tulokset,
      onko kuka pelannut jo ja miten käynyt,
      edes missä päin on kilpailut tai edes yhtä ainutta
      pelaajan nimeä mitä tahansa joukkueesta,
      mukaanlukien Suomen joukkue.
      Olen joskus vuosia sitten kuitenkin nähnyt NHL
      otteluita muutaman.

    • Anonyymi00011

      Ihan aitona kepulaisena kysyn omasta ja persu puolisoni puolesta että jos Suomi tänään häivää niin loppuuko kisat Suomen osalta siihen.

    • Anonyymi00012

      Ketä vastaan Suomi tänään pelaa?
      Missä kaupungissa kilpailut pidetään?

      • Anonyymi00014

        Kuulemma mahd8llisuus viidenteen Skoda Cup mestaruuteen.


    • Anonyymi00013

      HIFK on arvoltaan noin €15 miljoonaa euroa
      New York Rangers on noin $4.000 miljoonaa Dollaria,
      Rangers on siis noin 260 HIFK joukkuetta!
      Ei ole ihme että palkat on niinkuin on ja
      että HIFK'sta halutaan Rangers'iin
      eikä toisin päin.

    • Anonyymi00015

      Yhdysvallat onkin kokonaisuudessa maailman rikkain maa olemalla
      yli 30% maailman rahallisesta arvosta,
      josta Suomi on 0.2%,
      Ruotsi on 0.8%
      Tanska 0.4%
      Norja 0.4%
      Siinä hyvin ilmenee että Ruotsi Tanska ja Norja ovat suhteellisesti
      tasoissa asukaslukuun nähden koska Ruotsi on 2x,
      mutta Suomessa on sama väkiluku Tanskan ja Norjan kanssa
      ja Suomi onkin vain 50%......puolet arvosta.
      Yhdysvallat osaa ja pystyy niinkuin Nike sanoo JUST DO IT!!

    • Anonyymi00016

      Suomi voitti jääkiekoneuroviisut eikä sitä estäneet edes ruottalaiset tuomari jotka oli saaneet ruskeita kirjekuoria sveitsistä :D

    • Anonyymi00017

      Juha Kanerva pois kaikista urheiluohjelmista.Ylimielinen besserwisser.

      • Anonyymi00019

        Älä, hifimoukkien viisastelu jääkiekosta on aina hienoa.


    • Anonyymi00018

      Finaali oli otteluna vaatimaton, mutta välierä Kanada - Suomi oli mitä mainioin. Joukkueemme peli luisti hienosti.

      Antti Pennanen on selvästi mainettaan parempi valmentaja. Ajatus juoksee hyvin, ja hän ymmärtää pelistä selvästi enemmän kuin kriitikkona.

      Suomi olisi voittanut Sveitsin selvemmin, jos joukkueemme olisi saanut lepoedun. Olisi siinä voinut käydä huonomminkin.

      Kulta on nyt lakkarissa. Viisi voittoa ja tappioita noin tuplaten finaaleissa on heikko suoritus. Vaatimus on suurinpiirtein fifti- fifti.,

      • Anonyymi00020

        Vaatimus on oppia voittamaan tappioiden kautta, se on jääkiekkoa. 10/10.

        Kovemmat joukkueet siinä finaalissa oli kuin välierässä. Hyvä peli, vaikka oli 0-0.

        Sveitsillä hyvä maalivahti ja puolustivat yllättävän hyvin. Jatkoajan maalitölmäily tietty pois lukien.

        Suomen asenne ja ilme ilahdutti ja lupasi hyvää finaalin avausvaihdoista alkaen. Näki että on opeteltu voittamista.


      • Anonyymi00021

        Tuo on totta, että rasitusero vähän näkyi ottelun mittaan. Tulipa silti selätettyä sekin mörkö. Ja ansaitusti eli pelaamallahan Sveitsi lepoedun sai.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      112
      1226
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      120
      1101
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      993
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      812
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      306
      787
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      704
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      626
    8. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      609
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe