Näin keskustan pastallakin seurataan. Melkein jo taputeltu, voi näin jo sanoa lopputuloksen.
1. Kanada
2. Sveitsi
3. Suomi
4. Norja
Nyt Sveitsi Norja 5-0, 3 erän puoliväli.
Iltaottelu Kanada Suomi.
Hävineet huomiseen pronssi otteluun.
Voittajat kulta hopea ottelu sunnutaina, päättää kisan.
Mm jääkiekko
25
289
Vastaukset
- Anonyymi00001
Aloittaja: Vaikken nyt niin hirveä fani ole jääkekkoon, menettänyt hohtoa kiinni pitämitämiset ja eteen lusteluissa, ennen näistä tuli jäähyt. Tämä peli taputeltu !
Ei tämä vielä ole taputeltu. Suomella on mahdollisuus päästä loppuotteluun. Suomen pitäisi saada kuriin ennen muuta Kanadan ykkösketju Crosby - Celebrini - Cozens. Macklin Celebriniä piidän ehkä tämän hetken parhaana pelaajana koko maailmassa. Hänessä on ainesta Wayne Gretzkyn tapaiseksi legendaksi. Ongelma on se, että Suomelta ei taida löytyä sellaista vitjaa, joka pysäyttäisi tämän ketjun. Suomen ykkösketjun Barkov- Granlund - Helenius pitää keskittyä hyökkäykseen ja maalintekoon, joten sen ei kannatta asettua kanukkien ykkösvitjan pysäyttäjäksi. Celebrini noista on erityisesti merkattava, niin ehkä se joltain ketjulta onnistuu. Suomi on altavastaaja, mutta todennäköisesti motivoituneempi ryhmä kuin Kanada. Tosin kanukkeja sapettaa olympiakullan menetys, joten näyttöhaluja voi olla. Suomen puolutustajryhmä vaikuttaa kohtuuhyvältä, mutta tätä maalivahtivalintaa olen aika lailla ihmetellyt. Ratkaisevaa on myös se, miten ketjumme Puljujärvi - Räty - Manninen onnistuu. Se on pelannut tähän asti yli odotusten. Räty vaikuttaa varsin lupaavalta pelaajalta. Pulju on sympaattinen, mutta tehoja hukkuu laajoihin luistelukaareteluihin. Manninen on ratkaissut aiemmin MM-mestaruuksia. Kanukiit merkkaavat ykkösketjumme ja ehkä unohtavat tämän kakkosen.
- Anonyymi00002
Paljot lyöt veikkaa, olen tässä järjestysessä. Hävinnyt tarjoaa kakkukahvit, vaikka tuossa leipomon kahvioss, tiedät paikan, liki sinua asun.
Anonyymi00002 kirjoitti:
Paljot lyöt veikkaa, olen tässä järjestysessä. Hävinnyt tarjoaa kakkukahvit, vaikka tuossa leipomon kahvioss, tiedät paikan, liki sinua asun.
Ketä kiinnostaa Skoda Cuppi?
- Anonyymi00003
Oikeiston.SosDem kirjoitti:
Ketä kiinnostaa Skoda Cuppi?
Niin, Neuvostoliitto puuttuu, nyt Venäjä. Katkerako?
Anonyymi00002 kirjoitti:
Paljot lyöt veikkaa, olen tässä järjestysessä. Hävinnyt tarjoaa kakkukahvit, vaikka tuossa leipomon kahvioss, tiedät paikan, liki sinua asun.
En lyö vetoa epäluotettavien ihmisten kanssa. Tiedän kyllä sen leipomon kahvilan, missä useinkin asioin. Laadukas, suosittu ja miellyttävä paikka. Luulen, että se oli myös Juha Sipilän mielipaikka silloin, kun hän asui täälläpäin. Tällaisia paikkoja saisi olla enemmänkin Suomessa. Jos olisi vielä tuossa enemmän meren rannalla, niin olisi tosi ihanteellinen paikka. Ei näillä seuduin kyllä taida asua ketään keksusta suuntaista. Sitäkin enemmän svensk språkiga folkiin kuuluvia. He ovat usein avarakatseista väkeä, joka ei nipota turhista eikä taatusti kannata persuja.
Noin virtuaalisesti voi veikata, että Suom häviää maalein 5 - 2 tai sitten voittaa pelin rankkarikisassa, jos oikein hyvin käy. Se edellyttää, ettei kanukkaja saa päästää tekemään kuin enintään kaksi maalia varsinaisella peliajalla. Siihen kahteen Suomikin voi pystyä.
Suomella on ainakin kaksi ongelmaa. Maalivahti ja valmennusjohto. Jos ne nyt onnistuisivat eli sattuisi se pöljä päivä, kaikki on mahdollista. Jos käy huonosti, niin pitää huomenna kannustaa Sveitsiä, joka on yllättävän hyvä joukkue ja on s ansainnut paikan loppuottelussa.- Anonyymi00004
mielipidepankki kirjoitti:
En lyö vetoa epäluotettavien ihmisten kanssa. Tiedän kyllä sen leipomon kahvilan, missä useinkin asioin. Laadukas, suosittu ja miellyttävä paikka. Luulen, että se oli myös Juha Sipilän mielipaikka silloin, kun hän asui täälläpäin. Tällaisia paikkoja saisi olla enemmänkin Suomessa. Jos olisi vielä tuossa enemmän meren rannalla, niin olisi tosi ihanteellinen paikka. Ei näillä seuduin kyllä taida asua ketään keksusta suuntaista. Sitäkin enemmän svensk språkiga folkiin kuuluvia. He ovat usein avarakatseista väkeä, joka ei nipota turhista eikä taatusti kannata persuja.
Noin virtuaalisesti voi veikata, että Suom häviää maalein 5 - 2 tai sitten voittaa pelin rankkarikisassa, jos oikein hyvin käy. Se edellyttää, ettei kanukkaja saa päästää tekemään kuin enintään kaksi maalia varsinaisella peliajalla. Siihen kahteen Suomikin voi pystyä.
Suomella on ainakin kaksi ongelmaa. Maalivahti ja valmennusjohto. Jos ne nyt onnistuisivat eli sattuisi se pöljä päivä, kaikki on mahdollista. Jos käy huonosti, niin pitää huomenna kannustaa Sveitsiä, joka on yllättävän hyvä joukkue ja on s ansainnut paikan loppuottelussa.Sveitsistähän on tullut arvokisojen vakiomenestyjä. Noussut tavallaan Venäjän tilalle.
- Anonyymi00005
mielipidepankki kirjoitti:
En lyö vetoa epäluotettavien ihmisten kanssa. Tiedän kyllä sen leipomon kahvilan, missä useinkin asioin. Laadukas, suosittu ja miellyttävä paikka. Luulen, että se oli myös Juha Sipilän mielipaikka silloin, kun hän asui täälläpäin. Tällaisia paikkoja saisi olla enemmänkin Suomessa. Jos olisi vielä tuossa enemmän meren rannalla, niin olisi tosi ihanteellinen paikka. Ei näillä seuduin kyllä taida asua ketään keksusta suuntaista. Sitäkin enemmän svensk språkiga folkiin kuuluvia. He ovat usein avarakatseista väkeä, joka ei nipota turhista eikä taatusti kannata persuja.
Noin virtuaalisesti voi veikata, että Suom häviää maalein 5 - 2 tai sitten voittaa pelin rankkarikisassa, jos oikein hyvin käy. Se edellyttää, ettei kanukkaja saa päästää tekemään kuin enintään kaksi maalia varsinaisella peliajalla. Siihen kahteen Suomikin voi pystyä.
Suomella on ainakin kaksi ongelmaa. Maalivahti ja valmennusjohto. Jos ne nyt onnistuisivat eli sattuisi se pöljä päivä, kaikki on mahdollista. Jos käy huonosti, niin pitää huomenna kannustaa Sveitsiä, joka on yllättävän hyvä joukkue ja on s ansainnut paikan loppuottelussa.Ketä kiinnostaa sanoit. Nytkö kiinnostaa. Kaverini Kapin kanssa tunnemme sinut ihan nimeltä.
Anonyymi00003 kirjoitti:
Niin, Neuvostoliitto puuttuu, nyt Venäjä. Katkerako?
Katson Giroa koska en ole karjalalippisjuntti.
- Anonyymi00006
Ketjun aloittajan taputtelu meni pahasti pieleen, sillä loppuottelussa pelaavat Sveitsi ja Suomi ja pronssiottelussa Norja ja Kanada.
- Anonyymi00007
Ketjun aloittaja-pankkomajuri ei oikein osaa ennustaa. Aina menee pieleen hänellä. Kaksissa edellisissä ek-vaaleissa aloittaja ennusti Keskustalle roimaa voitto. 26% piti saada sekä 2019 vaaleissa, samoin kuin 2023 vaaleissa. No -19 tuli 13% ja - 23 tuli 11%.
Odotellaanpa mitä hän ennustaa huomisen loppuottelun tulokseksi.
- Anonyymi00008
Miten avaajan mielestä kepulainen tukiennustus meni?
- Anonyymi00009
Tiukka ottelu tulee olemaan kumpi tahansa voi voittaa sveitsillä kova joukkue , ainoastaan nämä turhat "asiantuntijat" pilaa koko ottelun samaa asiaa jauhetaan minkä juuri selostaja on kertonut ..onneksi on Elisa viihde voi katsella nauhoituksen kautta ja kelata nämä typerät "asiantuntija" kommentit pois..
- Anonyymi00010
Yhtään en tiedä miten on tulokset,
onko kuka pelannut jo ja miten käynyt,
edes missä päin on kilpailut tai edes yhtä ainutta
pelaajan nimeä mitä tahansa joukkueesta,
mukaanlukien Suomen joukkue.
Olen joskus vuosia sitten kuitenkin nähnyt NHL
otteluita muutaman. - Anonyymi00011
Ihan aitona kepulaisena kysyn omasta ja persu puolisoni puolesta että jos Suomi tänään häivää niin loppuuko kisat Suomen osalta siihen.
- Anonyymi00012
Ketä vastaan Suomi tänään pelaa?
Missä kaupungissa kilpailut pidetään?- Anonyymi00014
Kuulemma mahd8llisuus viidenteen Skoda Cup mestaruuteen.
- Anonyymi00013
HIFK on arvoltaan noin €15 miljoonaa euroa
New York Rangers on noin $4.000 miljoonaa Dollaria,
Rangers on siis noin 260 HIFK joukkuetta!
Ei ole ihme että palkat on niinkuin on ja
että HIFK'sta halutaan Rangers'iin
eikä toisin päin. - Anonyymi00015
Yhdysvallat onkin kokonaisuudessa maailman rikkain maa olemalla
yli 30% maailman rahallisesta arvosta,
josta Suomi on 0.2%,
Ruotsi on 0.8%
Tanska 0.4%
Norja 0.4%
Siinä hyvin ilmenee että Ruotsi Tanska ja Norja ovat suhteellisesti
tasoissa asukaslukuun nähden koska Ruotsi on 2x,
mutta Suomessa on sama väkiluku Tanskan ja Norjan kanssa
ja Suomi onkin vain 50%......puolet arvosta.
Yhdysvallat osaa ja pystyy niinkuin Nike sanoo JUST DO IT!! - Anonyymi00016
Suomi voitti jääkiekoneuroviisut eikä sitä estäneet edes ruottalaiset tuomari jotka oli saaneet ruskeita kirjekuoria sveitsistä :D
- Anonyymi00017
Juha Kanerva pois kaikista urheiluohjelmista.Ylimielinen besserwisser.
- Anonyymi00019
Älä, hifimoukkien viisastelu jääkiekosta on aina hienoa.
- Anonyymi00018
Finaali oli otteluna vaatimaton, mutta välierä Kanada - Suomi oli mitä mainioin. Joukkueemme peli luisti hienosti.
Antti Pennanen on selvästi mainettaan parempi valmentaja. Ajatus juoksee hyvin, ja hän ymmärtää pelistä selvästi enemmän kuin kriitikkona.
Suomi olisi voittanut Sveitsin selvemmin, jos joukkueemme olisi saanut lepoedun. Olisi siinä voinut käydä huonomminkin.
Kulta on nyt lakkarissa. Viisi voittoa ja tappioita noin tuplaten finaaleissa on heikko suoritus. Vaatimus on suurinpiirtein fifti- fifti.,- Anonyymi00020
Vaatimus on oppia voittamaan tappioiden kautta, se on jääkiekkoa. 10/10.
Kovemmat joukkueet siinä finaalissa oli kuin välierässä. Hyvä peli, vaikka oli 0-0.
Sveitsillä hyvä maalivahti ja puolustivat yllättävän hyvin. Jatkoajan maalitölmäily tietty pois lukien.
Suomen asenne ja ilme ilahdutti ja lupasi hyvää finaalin avausvaihdoista alkaen. Näki että on opeteltu voittamista. - Anonyymi00021
Tuo on totta, että rasitusero vähän näkyi ottelun mittaan. Tulipa silti selätettyä sekin mörkö. Ja ansaitusti eli pelaamallahan Sveitsi lepoedun sai.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121226
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1201101- 138993
- 96812
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten306787Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82704Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54626Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49609Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592- 75514