Näin keskustan pastallakin seurataan. Melkein jo taputeltu, voi näin jo sanoa lopputuloksen.
1. Kanada
2. Sveitsi
3. Suomi
4. Norja
Nyt Sveitsi Norja 5-0, 3 erän puoliväli.
Iltaottelu Kanada Suomi.
Hävineet huomiseen pronssi otteluun.
Voittajat kulta hopea ottelu sunnutaina, päättää kisan.
Mm jääkiekko
8
111
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Aloittaja: Vaikken nyt niin hirveä fani ole jääkekkoon, menettänyt hohtoa kiinni pitämitämiset ja eteen lusteluissa, ennen näistä tuli jäähyt. Tämä peli taputeltu !
Ei tämä vielä ole taputeltu. Suomella on mahdollisuus päästä loppuotteluun. Suomen pitäisi saada kuriin ennen muuta Kanadan ykkösketju Crosby - Celebrini - Cozens. Macklin Celebriniä piidän ehkä tämän hetken parhaana pelaajana koko maailmassa. Hänessä on ainesta Wayne Gretzkyn tapaiseksi legendaksi. Ongelma on se, että Suomelta ei taida löytyä sellaista vitjaa, joka pysäyttäisi tämän ketjun. Suomen ykkösketjun Barkov- Granlund - Helenius pitää keskittyä hyökkäykseen ja maalintekoon, joten sen ei kannatta asettua kanukkien ykkösvitjan pysäyttäjäksi. Celebrini noista on erityisesti merkattava, niin ehkä se joltain ketjulta onnistuu. Suomi on altavastaaja, mutta todennäköisesti motivoituneempi ryhmä kuin Kanada. Tosin kanukkeja sapettaa olympiakullan menetys, joten näyttöhaluja voi olla. Suomen puolutustajryhmä vaikuttaa kohtuuhyvältä, mutta tätä maalivahtivalintaa olen aika lailla ihmetellyt. Ratkaisevaa on myös se, miten ketjumme Puljujärvi - Räty - Manninen onnistuu. Se on pelannut tähän asti yli odotusten. Räty vaikuttaa varsin lupaavalta pelaajalta. Pulju on sympaattinen, mutta tehoja hukkuu laajoihin luistelukaareteluihin. Manninen on ratkaissut aiemmin MM-mestaruuksia. Kanukiit merkkaavat ykkösketjumme ja ehkä unohtavat tämän kakkosen.
- Anonyymi00002UUSI
Paljot lyöt veikkaa, olen tässä järjestysessä. Hävinnyt tarjoaa kakkukahvit, vaikka tuossa leipomon kahvioss, tiedät paikan, liki sinua asun.
Anonyymi00002 kirjoitti:
Paljot lyöt veikkaa, olen tässä järjestysessä. Hävinnyt tarjoaa kakkukahvit, vaikka tuossa leipomon kahvioss, tiedät paikan, liki sinua asun.
Ketä kiinnostaa Skoda Cuppi?
- Anonyymi00003UUSI
Oikeiston.SosDem kirjoitti:
Ketä kiinnostaa Skoda Cuppi?
Niin, Neuvostoliitto puuttuu, nyt Venäjä. Katkerako?
Anonyymi00002 kirjoitti:
En lyö vetoa epäluotettavien ihmisten kanssa. Tiedän kyllä sen leipomon kahvilan, missä useinkin asioin. Laadukas, suosittu ja miellyttävä paikka. Luulen, että se oli myös Juha Sipilän mielipaikka silloin, kun hän asui täälläpäin. Tällaisia paikkoja saisi olla enemmänkin Suomessa. Jos olisi vielä tuossa enemmän meren rannalla, niin olisi tosi ihanteellinen paikka. Ei näillä seuduin kyllä taida asua ketään keksusta suuntaista. Sitäkin enemmän svensk språkiga folkiin kuuluvia. He ovat usein avarakatseista väkeä, joka ei nipota turhista eikä taatusti kannata persuja.
Noin virtuaalisesti voi veikata, että Suom häviää maalein 5 - 2 tai sitten voittaa pelin rankkarikisassa, jos oikein hyvin käy. Se edellyttää, ettei kanukkaja saa päästää tekemään kuin enintään kaksi maalia varsinaisella peliajalla. Siihen kahteen Suomikin voi pystyä.
Suomella on ainakin kaksi ongelmaa. Maalivahti ja valmennusjohto. Jos ne nyt onnistuisivat eli sattuisi se pöljä päivä, kaikki on mahdollista. Jos käy huonosti, niin pitää huomenna kannustaa Sveitsiä, joka on yllättävän hyvä joukkue ja on s ansainnut paikan loppuottelussa.- Anonyymi00004UUSI
mielipidepankki kirjoitti:
En lyö vetoa epäluotettavien ihmisten kanssa. Tiedän kyllä sen leipomon kahvilan, missä useinkin asioin. Laadukas, suosittu ja miellyttävä paikka. Luulen, että se oli myös Juha Sipilän mielipaikka silloin, kun hän asui täälläpäin. Tällaisia paikkoja saisi olla enemmänkin Suomessa. Jos olisi vielä tuossa enemmän meren rannalla, niin olisi tosi ihanteellinen paikka. Ei näillä seuduin kyllä taida asua ketään keksusta suuntaista. Sitäkin enemmän svensk språkiga folkiin kuuluvia. He ovat usein avarakatseista väkeä, joka ei nipota turhista eikä taatusti kannata persuja.
Noin virtuaalisesti voi veikata, että Suom häviää maalein 5 - 2 tai sitten voittaa pelin rankkarikisassa, jos oikein hyvin käy. Se edellyttää, ettei kanukkaja saa päästää tekemään kuin enintään kaksi maalia varsinaisella peliajalla. Siihen kahteen Suomikin voi pystyä.
Suomella on ainakin kaksi ongelmaa. Maalivahti ja valmennusjohto. Jos ne nyt onnistuisivat eli sattuisi se pöljä päivä, kaikki on mahdollista. Jos käy huonosti, niin pitää huomenna kannustaa Sveitsiä, joka on yllättävän hyvä joukkue ja on s ansainnut paikan loppuottelussa.Sveitsistähän on tullut arvokisojen vakiomenestyjä. Noussut tavallaan Venäjän tilalle.
- Anonyymi00005UUSI
mielipidepankki kirjoitti:
Suomella on ainakin kaksi ongelmaa. Maalivahti ja valmennusjohto. Jos ne nyt onnistuisivat eli sattuisi se pöljä päivä, kaikki on mahdollista. Jos käy huonosti, niin pitää huomenna kannustaa Sveitsiä, joka on yllättävän hyvä joukkue ja on s ansainnut paikan loppuottelussa.Ketä kiinnostaa sanoit. Nytkö kiinnostaa. Kaverini Kapin kanssa tunnemme sinut ihan nimeltä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle222808Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A101932Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?
Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.521775Oletko nainen alkanut kammoamaan minua
Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom671769Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen
Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell971693Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä
Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise1211674Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.701450Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti4001245Sointu Borg tilittää - Ei suostu enää tähän työhön: "Katastrofi"
Sointu Borg on mediapersoona, joka löi itsensä läpi Diili-realityssä. Borg on monipuolinen tekijä: mediapersoona, juonta121198Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥311198