En tiedä mitään mukavampaa puuhaa kuin juopottelun. Harrastan sitä joka päivä, koska on niin kivaa.
Juopottelu on paras asia elämässä
26
176
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Juu, ihan parasta.
- Anonyymi00002UUSI
Kyllä. Asia on juurikin niin.
- Anonyymi00003UUSI
Persun elämää.
- Anonyymi00004UUSI
Olen demareita äänestävä vassari.
- Anonyymi00021UUSI
Anonyymi00004 kirjoitti:
Olen demareita äänestävä vassari.
Heilutko puukon kanssa umpikännissä ?
- Anonyymi00023UUSI
Anonyymi00021 kirjoitti:
Heilutko puukon kanssa umpikännissä ?
En heilu. Puukkoa käytän lähinnä makkaran paistossa ja kalojen puhkaisussa.
- Anonyymi00005UUSI
Ilo ilman viinaa on teeskentelyä.
- Anonyymi00006UUSI
Ja ilman hauskaakin voi olla viinaa.
- Anonyymi00024UUSI
Anonyymi00006 kirjoitti:
Ja ilman hauskaakin voi olla viinaa.
Hulluilla on kuulemma ilmaiset huvit.
- Anonyymi00007UUSI
Ei tuu krapulaa kun dokaa koko ajan.
- Anonyymi00013UUSI
Joo, tosin sitten kun yrität lopettaa dokaamisen pitkän putken jälkeen tulee jopa hengen vievä delirium tremens, eikä silloin enää naureskella.
- Anonyymi00008UUSI
Elämä ei ole parasta huumetta.
- Anonyymi00009UUSI
Niin ole huolta huomisesta ainoa huoli on mistä seuraava pullo helpoin elämä mitä löytyy maine on toki si mikä on mutta itse ansaittu ei voi syyttää ketään muuta kuin itseä maineestaan menikö hienosti näi uteliaisuudesta mä en henkilökohtaisesti tiedä kun onnistuin jo pelkillä huhupuheilla ja juorujenkin edelleen kertomisella pitää sen maineen yllä minkä ukki ja setäni minun duvun miehille hankki miksi pidin yllä ei ole lapsilla i sen paremmat lähtökohdat kuin minulla (helpoin tapa pitää ne onnettomat runkkarit etäällä "etsivät elättäjää" kun eivät itse mitään osaa tai seuraavaa äitiä
- Anonyymi00010UUSI
Suosittelen lämpömysti katsomaan youtubesta, kanavalta Tyhmät Työmiehet, videon: Paluu erakkoveljesten metsämökille.
Siinä on hyvin kerrottu ja kuvitettu aution mökin juoppojen veljesten tarina. Viina sai ykkössijan elämässä.- Anonyymi00011UUSI
Töissä pitää käydä viinarahat tienaamassa. Muuten kyllä menee aika juopotellessa. Pirun mukavaa puuhaa tämä. Suosittelen kaikille.
- Anonyymi00012UUSI
Anonyymi00011 kirjoitti:
Töissä pitää käydä viinarahat tienaamassa. Muuten kyllä menee aika juopotellessa. Pirun mukavaa puuhaa tämä. Suosittelen kaikille.
Toivottavasti poliisi sut nappaa usein pahnoille, pois ihmisten silmistä.
- Anonyymi00014UUSI
Anonyymi00011 kirjoitti:
Tuskinpa työssä jaksat käydä jos jatkuvasti ryyppäät. Tai ainakaan et jaksa kovin pitkään, kyllä se jossain vaiheessa napsahtaa niin että ole työkyvytön.
- Anonyymi00016UUSI
Anonyymi00012 kirjoitti:
Toivottavasti poliisi sut nappaa usein pahnoille, pois ihmisten silmistä.
No minkä ihmeen takia? Minä ryyppään kalliisti verotettuja juomia itse tienaamillani rahoilla.
- Anonyymi00018UUSI
Anonyymi00011 kirjoitti:
Parin päivän jälkeen pelkkää krapulan siirtämistä. Oikein pitkään juotuna ryyppääminen on vain vieroitusoireiden välttelyä. En suosittele ihmisille mutta kokoomushenkilöiden kannattaa ottaa oikein paljon.
- Anonyymi00015UUSI
Siinä saattaa mennä henki.
- Anonyymi00017UUSI
Sinolia pyllymajassa menee.
- Anonyymi00019UUSI
Joka päivä ei pysty, mutta tänään pystyy. Lähinnähän se on pakenemista tästä kaikesta nykypaskasta. Kun normaali olo tuntuu hyvältä...
- Anonyymi00020UUSI
Onhan dokaaminen ihan kivaa, mutta ei siitä ammattia kannata ottaa.
- Anonyymi00022UUSI
Jatkuva juopottelu vaatisi etukäteen hamstrauksen viinaksia, jos ei ole joku joka kuskaa lisää viinaa. Eihän ne myy nykyisin itse juopottelijalle, vaan pitää hakea viina selvinpäin.
- Anonyymi00025UUSI
En tiedä miks lopettaa
Onen töissä Lähitapola itä firmassa ja työt sujuu ihan hyvin
Samaa sontaa päivästä toiseen vakuutuksista itkijöitä p - Anonyymi00026UUSI
En tunne mitään kivempaa kuin maksakirroosi ja haimatulehdus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle273455Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A122619Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?
Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.1172582Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen
Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell1112231Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.761703Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥481614Sointu Borg tilittää - Ei suostu enää tähän työhön: "Katastrofi"
Sointu Borg on mediapersoona, joka löi itsensä läpi Diili-realityssä. Borg on monipuolinen tekijä: mediapersoona, juonta261566Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti4001315- 1371267
Tulipalo viimeyönä
Olipa ikävä kuulla tämä tulipalo, nyt on jatkuvasti asuinpaloja.Grillikausi alkanut.Grillit pois parvekkeilta ja asuntoj151166