Sillä usein sellaiset osoittautuvat pelkiksi tekopyhiksi käärmeensikiöiksi.
Vain harvat pelastuvat.
Onko todellisia Herran palvelijoita täällä
4
255
Vastaukset 4
- Anonyymi00001
Jaa. Oletko muuten koskaan miettinyt että kun on jumalanpalvelus niin palveleeko jumala ihmisiä vai ihmiset jumalaa?
- Anonyymi00003
Maan tavat ovat kaukana taivaan tavoista.
- Anonyymi00002
Eli et edelleenkään ole valmis ottamaan vastaan Herran palvelijoita, vaan vain määrittää itse millainen hänen tulee olla ja mitä sanoa. Vuonna 1998 Isä antoi saatanan käsiin JUMALAN KOKO VOIMAN. Hänestä tuli silloin tämän maailman Jumala. Eikä Herran palvelijoilla ole enää painoarvoa. Jumalan voimalla saatana kykenee kumoamaan heidän kaikki sanansa ja tekonsa. Kaikki maailman valtakunnat ja niiden loisto on nyt saatanan. Lisäksi hän on tämän maailman tuomari. Mikäli Jeesus tullessaan aikoo saada kuninkuuden tai tuomarin viran pitää hänen kumartaa saatanaa. Ja sen tietää mihin se johtaa....... Olla saatanan palvojan palvelija ei ole mikään itsetarkoitus. Vaan olla oman elämänsä Herra sekä seistä hyvällä omallatunnolla Isän edessä.
- Anonyymi00004
Täyttä valhetta kirjoitat ja tulet sitä katumaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän49956Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll15848Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl501788- 46717
- 42654
- 37599
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30596Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE169536Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37530Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan56487