Koska Suomi on EU
Kyläkoulut ja kaupat pois
Koska Suomi on EU
Daattakeskukset Suomeen
Koska Suomi on EU
Lentokone vanat
Koska Suomi on EU
Kanan munan demonisointi
Koska Suomi on EU ???
Sammakko kahvit halvalla!
3
190
Vastaukset
- Anonyymi00001
Sääli ettei EU vaadi myös mielisairaita (pakko)hoitoon.
Vielä.
Se 90 luvun alun mielisairaanhoidon ulkoistus laitoksista kadulle oli kyllä yksi Suomen Historian kauheimpia tekoja.- Anonyymi00002
Temun mustamaalaaminen
Koska Suomi kuuluu EU ?
Sinun tuo käyttäytymisesi johtuu nyt, oletkohan syönyt liian suuren palan Fazerina kakkua
Siinä on muistaakseni 30 E koodia ja ne ei ole mitään terveellisiä.
Kuulin että suklaata tuotetaan nykyään labroissa keinotekoisesti. Joku oli syönyt sellaista ja hänelle oli tullut siitä huano olo. - Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Temun mustamaalaaminen
Koska Suomi kuuluu EU ?
Sinun tuo käyttäytymisesi johtuu nyt, oletkohan syönyt liian suuren palan Fazerina kakkua
Siinä on muistaakseni 30 E koodia ja ne ei ole mitään terveellisiä.
Kuulin että suklaata tuotetaan nykyään labroissa keinotekoisesti. Joku oli syönyt sellaista ja hänelle oli tullut siitä huano olo.Tuosta E koodista, vaikka itse seuraankin allergioiden takia kaikkea syömäni E kooditusta niin sellainen ei automaattosesti ole huono asia.
Määrät yms merkitsee myös.
Muistutan että ihan puhtaalla vedellä saa hengen pois monilla tavoin, esim pelkästään juomalla tai toimittamalla sitä keuhkoihin. Mutta ilman sitä delaa myös nopeasti.
Ja ei, en ole edes nähnyt fazerin kakkua pariin vuosikymmeneen muuten kuin valokuvassa (jollaisia en syö), niitä ei tänne asti eksy.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad831332- 45950
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että367788- 142749
- 55689
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän117667- 51648
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38625- 76612
- 56594