Esimerkiksi vain entistä suurempi joukko suoimalaisia ihmisiä kyseenalaistaa Naton nykyisen toimivuuden, eikä näin sitten enää lainkaan luota Naton luomaan turvaan. Pikkuhiljaa ollaan täällä Suomessa palaamassa siihen normaali ajatteluun, kun Naton kannatus oli Suomessa 20%. Ja pitkään oli suomalaiset ihmiset oli juuri tätä mieltä. Nykyään vain entistä suurempi joukko suomalaisista kyseenalaistaa Suomen nykyisten päättäjien tekemät täysin hätiköidyt ratkaisut ! Lähes paniikki tunnelmissa, mitä normi jäyhä , isänmaallinen suomalainen ei voi koskaan ymmärtää. Tällä palstalla riekkuvat pelkästään vain ne muutamat innokkaat natolaiset, jotka näyttävät karkoittavan kaikki loputkin vähiin käyvät Nato kannattajat täältä Suomesta pois.
Nato alkaa olla tiensä päässä!
104
351
Vastaukset
Ketä aiot äänestää ja montako kansanedustajaa luulet saavasi kannallesi?
- Anonyymi00002UUSI
Minä en ole tällä vuosituhannella enää äänestänyt missään vaaleissa, kun ymmärsin sen tosiasian, ettei vaaleissa äänestämällä koskaan pysty vaikuttamaan yhtään mihinkään.
Anonyymi00002 kirjoitti:
Minä en ole tällä vuosituhannella enää äänestänyt missään vaaleissa, kun ymmärsin sen tosiasian, ettei vaaleissa äänestämällä koskaan pysty vaikuttamaan yhtään mihinkään.
Eli sinä et siis ole valitsemassa sellaisia kansanedustajia, jotka eroaisivat NATO:sta. Ilman heitä eroa ei tapahdu. Ja siinäkin tietysti olet totaalisen väärässä, etteikö äänestämällä pystyisi vaikuttamaan asioihin, aivan kuten kaikessa muussakin, tiltu.
- Anonyymi00003UUSI
moloch_horridus kirjoitti:
Eli sinä et siis ole valitsemassa sellaisia kansanedustajia, jotka eroaisivat NATO:sta. Ilman heitä eroa ei tapahdu. Ja siinäkin tietysti olet totaalisen väärässä, etteikö äänestämällä pystyisi vaikuttamaan asioihin, aivan kuten kaikessa muussakin, tiltu.
Suomalaiset poliitikothan ovat jo aina todella kuuluisia ihan ympäri maailmaa siitä, että he aina esimerkiksi pettävät kaikki omat vaalilupauksensa. Eivätkä sitten näin ollen ole koskaan omien tekojensa tai sanojensa takana täysin loppuun asti
Minä olen kumminkin jo sen verran elämää nähnyt täysin rehellinen suomalainen ihminen, joka on tottunut siihen että omista teoista, puheista tai kirjoituksista kannetaan aina myös se vastuu ja seuraukset.
Miksi sinä et nyt lainkaan näköjään kanna koskaan minkäänlaista vastuuta omista tekemisistasi tai sanomisistasi? Miksi sinä olet nyt noin heikko ja epävarma itsestäsi? - Anonyymi00004UUSI
Anonyymi00002 kirjoitti:
äänestä vasemmistoliittoa vie 5 minuuttia, vaikka huviksi sitten
Anonyymi00002 kirjoitti:
Mutta ajattelit että trollaaminen suomi24 palstalla on se tehokas teko...
Kuten tuossa jo tuotu esille, niin VAIN kansanedustajat lopulta päättävät suomen NATO:oon kuulumisen taikka kuulumattomuuden.- Anonyymi00006UUSI
Harrastamasi moloismihän on kyllä aina todella hauskaa, huvittavaa, mutta täysin tarpeetonta. Se on sellaista turhaketta joka perustuu aina vain siihen näennäiseen kehäpäätelmään. Nimimerkki moloch_horridus itse puhuukin mielellään aina vain omien tarpeiden tyydyttämisestä, juuri siksi hän puhuukin aina vain ihan pelkkää paskaa. Nimimerkki moloch_horridus tyydyttää omat tarpeensa käymällä tällä palstalla paskalla ihan päivittäin monta kertaa. Päinvastoin kuin nimimerkki moloch_horridukselle, meille muille palstalaisille paskallakäynti ei ole koskaan muodostunut minkäänlaiseksi sairaalloiseksi intohimoksi, vaan se on ihan luonnollinen asia. Se mitä nimimerkki moloch_horridus tekee tarpeidensa teon jälkeisellä ajallaan on erityisesti sitä, mitä me emme tahdo hänen kanssaan koskaan missään edes jakaa. Samaa sontaahan sekin tosin aina vain on.
Noin vakavasti puhuen oikku ei ole valinnanvapautta. Jos nimimerkki moloch_horridus tahtoo määrittää itse omat tarpeensa, ja se tarve on esimerkiksi minkin nahalla päällystetty, timantein koristettu kengurukeppi niin täällä Suomessa hänenlaisilleen ei ainakaan ole kyllä lainkaan tilaa missään. Eikä pitäisi olla moloismissakaan, sillä esimerkiksi juuri nyt kaksi miljardia ihmistä näkee jatkuvasti nälkää, ja joka päivä maailmassa kuolee yli 9000 lasta erilaisiin sairauksiin, jotka olisivat esim. kahdella eurolla täysin hoidettavissa terveiksi.
Nuo mainitsemani kuolemat ovat nyt siis täysin turhia ja johtuvat esimerkiksi meidän halustamme syödä jouluna vaikkapa suklaata. Nimimerkki moloch_horridukselle ei edes se riitä, hän tahtoo kumminkin aivan varmasti tryffelisuklaata. Sika mikä sika millä en todellakaan tahdo koskaan mitenkään halventaa tanskalaista pakastekinkkuamme. - Anonyymi00007UUSI
santtu_1975X kirjoitti:
Kuten tuossa jo tuotu esille, niin VAIN kansanedustajat lopulta päättävät suomen NATO:oon kuulumisen taikka kuulumattomuuden.ite oot trolli.
- Anonyymi00008UUSI
Anonyymi00006 kirjoitti:
Harrastamasi moloismihän on kyllä aina todella hauskaa, huvittavaa, mutta täysin tarpeetonta. Se on sellaista turhaketta joka perustuu aina vain siihen näennäiseen kehäpäätelmään. Nimimerkki moloch_horridus itse puhuukin mielellään aina vain omien tarpeiden tyydyttämisestä, juuri siksi hän puhuukin aina vain ihan pelkkää paskaa. Nimimerkki moloch_horridus tyydyttää omat tarpeensa käymällä tällä palstalla paskalla ihan päivittäin monta kertaa. Päinvastoin kuin nimimerkki moloch_horridukselle, meille muille palstalaisille paskallakäynti ei ole koskaan muodostunut minkäänlaiseksi sairaalloiseksi intohimoksi, vaan se on ihan luonnollinen asia. Se mitä nimimerkki moloch_horridus tekee tarpeidensa teon jälkeisellä ajallaan on erityisesti sitä, mitä me emme tahdo hänen kanssaan koskaan missään edes jakaa. Samaa sontaahan sekin tosin aina vain on.
Noin vakavasti puhuen oikku ei ole valinnanvapautta. Jos nimimerkki moloch_horridus tahtoo määrittää itse omat tarpeensa, ja se tarve on esimerkiksi minkin nahalla päällystetty, timantein koristettu kengurukeppi niin täällä Suomessa hänenlaisilleen ei ainakaan ole kyllä lainkaan tilaa missään. Eikä pitäisi olla moloismissakaan, sillä esimerkiksi juuri nyt kaksi miljardia ihmistä näkee jatkuvasti nälkää, ja joka päivä maailmassa kuolee yli 9000 lasta erilaisiin sairauksiin, jotka olisivat esim. kahdella eurolla täysin hoidettavissa terveiksi.
Nuo mainitsemani kuolemat ovat nyt siis täysin turhia ja johtuvat esimerkiksi meidän halustamme syödä jouluna vaikkapa suklaata. Nimimerkki moloch_horridukselle ei edes se riitä, hän tahtoo kumminkin aivan varmasti tryffelisuklaata. Sika mikä sika millä en todellakaan tahdo koskaan mitenkään halventaa tanskalaista pakastekinkkuamme.Nyt sinä pahoitit molon mielen ihan vallan kokonaan.
santtu_1975X kirjoitti:
Kuten tuossa jo tuotu esille, niin VAIN kansanedustajat lopulta päättävät suomen NATO:oon kuulumisen taikka kuulumattomuuden.Putinatsien logiikka onkin tässä arvoitus, siis että Natosta pitäisi erota mutta ei kuitenkaan eduskunnan päätöksellä, joka kuitenkin on ainoa laillinen konsti siihen.
Paitsi jos menemme niin pitkälle, että oletamme heidän uskovan Venäjää villisti kannattavan Jeesuksen tulevan heidän avukseen, kuten jotkut ihan oikeasti uskovatkin.Anonyymi00002 kirjoitti:
Okei, se on vapaassa maassa laillista. Mutta kerro nyt meille oikein hitaasti, miten sitten ajattelit Suomen joskus voivan erota Natosta tahtosi mukaisesti, jos te Venäjä-mieliset ette halua äänestää eduskuntaan Naton vastustajia – samalla kun me muut kuitenkin todistetusti äänestämme sinne vakaasti sen kannattajia?
Odotatko jonkin taikuuden hoitavan homman? Jeesus Kristusko hyppää palauttamaan meidät Idän yhteyteen?Anonyymi00003 kirjoitti:
Suomalaiset poliitikothan ovat jo aina todella kuuluisia ihan ympäri maailmaa siitä, että he aina esimerkiksi pettävät kaikki omat vaalilupauksensa. Eivätkä sitten näin ollen ole koskaan omien tekojensa tai sanojensa takana täysin loppuun asti
Minä olen kumminkin jo sen verran elämää nähnyt täysin rehellinen suomalainen ihminen, joka on tottunut siihen että omista teoista, puheista tai kirjoituksista kannetaan aina myös se vastuu ja seuraukset.
Miksi sinä et nyt lainkaan näköjään kanna koskaan minkäänlaista vastuuta omista tekemisistasi tai sanomisistasi? Miksi sinä olet nyt noin heikko ja epävarma itsestäsi?Tarkoitat lyhyesti sanottuna siis että Naton vastustajiksi ilmoittautuneet ehdokkaat eivät päättäjinä kuitenkaan sitä vastustaisi. Miten olet päätynyt tällaiseen näkemykseen? Ovatko nuo ihmiset poikkeuksellisen epärehellisiä, tunnetko heitä fyysisesti?
Kaikki viime vaaleissa Naton kannattajiksi ilmoittautuneet kansanedustajat tiettävästi kannattavat sitä tänäänkin, eli yksikään ei ole pettänyt äänestäjiään tässä tosi isossa kysymyksessä.- Anonyymi00015UUSI
Anonyymi00006 kirjoitti:
Nuo mainitsemani kuolemat ovat nyt siis täysin turhia ja johtuvat esimerkiksi meidän halustamme syödä jouluna vaikkapa suklaata. Nimimerkki moloch_horridukselle ei edes se riitä, hän tahtoo kumminkin aivan varmasti tryffelisuklaata. Sika mikä sika millä en todellakaan tahdo koskaan mitenkään halventaa tanskalaista pakastekinkkuamme.Joku kai ymmärsi tästä jotain........?
- Anonyymi00019UUSI
Anonyymi00015 kirjoitti:
Joku kai ymmärsi tästä jotain........?
Toivottavasti ymmärsi.
- Anonyymi00024UUSI
Anonyymi00006 kirjoitti:
Nuo mainitsemani kuolemat ovat nyt siis täysin turhia ja johtuvat esimerkiksi meidän halustamme syödä jouluna vaikkapa suklaata. Nimimerkki moloch_horridukselle ei edes se riitä, hän tahtoo kumminkin aivan varmasti tryffelisuklaata. Sika mikä sika millä en todellakaan tahdo koskaan mitenkään halventaa tanskalaista pakastekinkkuamme.Molokki sama tyyppi kun IronmikeSS.
- Anonyymi00025UUSI
Repe_RuutikaIlo kirjoitti:
Okei, se on vapaassa maassa laillista. Mutta kerro nyt meille oikein hitaasti, miten sitten ajattelit Suomen joskus voivan erota Natosta tahtosi mukaisesti, jos te Venäjä-mieliset ette halua äänestää eduskuntaan Naton vastustajia – samalla kun me muut kuitenkin todistetusti äänestämme sinne vakaasti sen kannattajia?
Odotatko jonkin taikuuden hoitavan homman? Jeesus Kristusko hyppää palauttamaan meidät Idän yhteyteen?"Mutta kerro nyt meille oikein hitaasti..."
WTF?? IronmikeSS pitäis vaihtaa takaisin niin tiedettäis kuka on kukin. - Anonyymi00031UUSI
Anonyymi00024 kirjoitti:
Molokki sama tyyppi kun IronmikeSS.
Juu tiedetään, molo todellakin trollaa täällä ihan päivittäin usealla nimimerkillä.
- Anonyymi00045UUSI
Anonyymi00003 kirjoitti:
Miksi sinä et nyt lainkaan näköjään kanna koskaan minkäänlaista vastuuta omista tekemisistasi tai sanomisistasi? Miksi sinä olet nyt noin heikko ja epävarma itsestäsi?Pelle 🤡
Anonyymi00003 kirjoitti:
Miksi sinä et nyt lainkaan näköjään kanna koskaan minkäänlaista vastuuta omista tekemisistasi tai sanomisistasi? Miksi sinä olet nyt noin heikko ja epävarma itsestäsi?LOL. Hevonpaskaa, tiltu. Et sinä ole rehellinen suomalainen.
Anonyymi00006 kirjoitti:
Nuo mainitsemani kuolemat ovat nyt siis täysin turhia ja johtuvat esimerkiksi meidän halustamme syödä jouluna vaikkapa suklaata. Nimimerkki moloch_horridukselle ei edes se riitä, hän tahtoo kumminkin aivan varmasti tryffelisuklaata. Sika mikä sika millä en todellakaan tahdo koskaan mitenkään halventaa tanskalaista pakastekinkkuamme.LOL.
- Anonyymi00052UUSI
LOL.
Miksi naurat itsellesi?
- Anonyymi00053UUSI
LOL. Hevonpaskaa, tiltu. Et sinä ole rehellinen suomalainen.
Miksi valehtelet?
- Anonyymi00054UUSI
Anonyymi00045 kirjoitti:
Pelle 🤡
Otan osaa.
- Anonyymi00060UUSI
Putinatsien logiikka onkin tässä arvoitus, siis että Natosta pitäisi erota mutta ei kuitenkaan eduskunnan päätöksellä, joka kuitenkin on ainoa laillinen konsti siihen.
Paitsi jos menemme niin pitkälle, että oletamme heidän uskovan Venäjää villisti kannattavan Jeesuksen tulevan heidän avukseen, kuten jotkut ihan oikeasti uskovatkin.Miten eduskunta on käsitellyt Suomen ilmatilassa lentävien lennokkeiden asiaa?
Niillä on lähes sadan kilom räjähdelasti ja yksikään viranomainen ei suostu kertomaan, valtamedia ei kysy. - Anonyymi00061UUSI
Odotatko jonkin taikuuden hoitavan homman? Jeesus Kristusko hyppää palauttamaan meidät Idän yhteyteen?Laittomasti liitetty on helppo purkaa.
Anonyymi00031 kirjoitti:
Juu tiedetään, molo todellakin trollaa täällä ihan päivittäin usealla nimimerkillä.
Aivan varmasti juu yli kolmesta miljoonasta Nato-myönteisiä puolueita äänestävästä ei tänne löydy kuin yksi ainoa tyyppi Natoa kannattavien nimimerkkien taakse. 😂
Et sä ainakaan pitkää matikkaa ole lukenut, etkä varmasti opiskellut puolta päivääkään tilastotiedettä tai todennäköisyyslaskentaa. 🥱Anonyymi00061 kirjoitti:
Laittomasti liitetty on helppo purkaa.
No nyt lähestytään asiaa. Miten siis ajattelet tuon purkamisen tapahtuvan?
Autan sen verran, että perustuslakivaliokunta on lukuisia asiantuntijoita kuultuaan todennut Natoon hakemisen ja liittymisen perustuslain mukaiseksi. Pitäisi siis saada perustuslakivaliokunta käsittelemään asiaa uudelleen ja päätyvän päinvastaiseen tulokseen kuin aiemmat valiokunnat. Tämä on aivan äärettömän epätodennäköistä, kun seuraava eduskunta on ilmeisesti täysin Nato-mielinen siinä missä nykyisessä on vielä jokunen jäsenyyttä vastustava.
Tietysti jos saatte eduskuntaan joukoittain Naton vastustajia, sitten voi tapahtua mitä vain. Mutta vain niin, eikä mitään muuta mahdollisuutta toiveittenne toteutumiseen ole eikä tule.Anonyymi00060 kirjoitti:
Miten eduskunta on käsitellyt Suomen ilmatilassa lentävien lennokkeiden asiaa?
Niillä on lähes sadan kilom räjähdelasti ja yksikään viranomainen ei suostu kertomaan, valtamedia ei kysy.Koetas nyt pysyä asiassa. Lennokeille on ihan omat ketjunsa. 😃
Anonyymi00002 kirjoitti:
HEHEH .... tai sitten psykan asiantuntijat tutkivat tapaukses ja antoivat lausuntonsa ...
"Ei missään tapauksessa ole enää OIKEUSTOIMIKELPOINEN".
Siihen loppui kaltaises äänestämiset, eduskunta- ja presidentivaaleissa. Mutta itselle kiusallisen FAK-TAn voi toki muotoilla valheellisesti muotoon "mua ei kiinnosta äänestää".
:-)Anonyymi00025 kirjoitti:
"Mutta kerro nyt meille oikein hitaasti..."
WTF?? IronmikeSS pitäis vaihtaa takaisin niin tiedettäis kuka on kukin.Hittoako höpiset? Mikset sano mitään MoktarGuptasta? 🤪
- Anonyymi00005UUSI
Nato ist kaputt.
- Anonyymi00009UUSI
Se olisi hienoa. Tämä tietenkin edellyttää että venäjästä olisi tullut rauhantahtoinen maa. Se tulee kyllä viemään sukupolvia vaikka KGB: kätyreistä kohta aika jättää.
- Anonyymi00010UUSI
Miksi natoon ei enää lainkaan luoteta?
Ettehän te putinatsit ole siihen koskaan luottaneet – eli toisin sanoen tiedätte sen estävän rysäpöksyn inhat aikeet, jos niitä aletaan tälle suunnalle tarjoilla.
- Anonyymi00014UUSI
Ettehän te putinatsit ole siihen koskaan luottaneet – eli toisin sanoen tiedätte sen estävän rysäpöksyn inhat aikeet, jos niitä aletaan tälle suunnalle tarjoilla.
Nato on nykyään pelkkä heikko ja helposti syttyvä paperitiikeri.
- Anonyymi00038UUSI
Se, ettei ehta venäläinen Tiltu Natoon luota, on vain kunniaksi Natolle! Päinvastainen olisi SUURI HÄPEÄ!
Anonyymi00014 kirjoitti:
Nato on nykyään pelkkä heikko ja helposti syttyvä paperitiikeri.
Joka sinun juttujesi mukaan kuitenkin suunnittelee hyökkäystä Venäjälle. On se aika epeli se Nato!
- Anonyymi00071UUSI
Joka sinun juttujesi mukaan kuitenkin suunnittelee hyökkäystä Venäjälle. On se aika epeli se Nato!
Sinähän se näköjään vapiset jo silkasta pelosta.:-))
- Anonyymi00011UUSI
Mielipidettä joka paljastaa Suomen päättäjien ja nettipanelistien touhun päättömyyden ei julkaista.
- Anonyymi00012UUSI
Totta!
Tuota noin, mielipide ei tietenkään paljasta mitään, sehän on vain mielipide, mutta faktat, todisteet ja näyttö voivat paljastaa, jos niitä on.
Alapa siis esittää. Ainakaan minä en poistata mitään. 🍿Sä et esitä mitään "mielipiteitä", vaan jauhat vain silkkaa paskaa.
Älä siis ihmettele, VALTAKUNNANVALEHTELIJA, miksi niitä ei julkaista!.
- Anonyymi00016UUSI
Esimerkiksi vain entistä suurempi joukko suoimalaisia ihmisiä kyseenalaistaa Naton nykyisen toimivuuden-
Tällä viikolla yks Suomessa asuva venäjänrakastaja kertoi nakkarilla niin. - Anonyymi00017UUSI
Natoon on yhä tunkua.
Erityiskiitos tästä Putinille.
Maailma tarvitsee esimerkkejä, myös varoittavia. - Anonyymi00018UUSI
Euroopa aseistautuu kaikkein pirullisimilla dooneilla myrkyttävillä ja hermot repivillä hyökkääjiltä ja poltaen tappavilla niskaan vain paloöljyä juoksuttavilla
EUROOPA RAKENTAA ITSESTÄMME VAHVAN- Anonyymi00020UUSI
Miksi valehtelet?
- Anonyymi00023UUSI
Höpö höpö. Aloittaja voisi kerrankin ajoissa ottaa skitsofrenialääkkeeensä.
- Anonyymi00026UUSI
Mene hoitoon!
- Anonyymi00081UUSI
Anonyymi00026 kirjoitti:
Mene hoitoon!
Ei vaan aloittajasta oli kysymys.
- Anonyymi00027UUSI
Näyttää siltä, että yks täällä keksii väitteitä ja vastaväitteitä.
- Anonyymi00028UUSI
Miksi teet sitten noin?
- Anonyymi00029UUSI
Kannatetaan! Päätös lähteä Natoon oli täysin tarpeeton, vastuuton ja vaarantaa maamme. Tunnepohjainen ulkopolitiikka joutaa historian kirjoihin yhtenä kummastelun aiheena jälkipolville.
Mutta ihan sama mitä mieltä olet tuosta, niin pätös tehtiin ja Suomi on NATO:n jäsen. Se asia ei siitä muutu kuin eduskunnan päätöksellä, eli sinun pitää koittaa saada eduskuntaan sellaiset kansanedustajat jotka hakuavat alkaa ajamaan Suomen NATO eroa, mikään muu ei auta.
Ei auta mitkään mielipidetiedustelut eikä vastustuslukemat. Vain Eduskunnan mielipiteellä on väliä, eli ala tehdä hartiavoimin töitä että ensi vaaleissa valitaan haluamiasi henkilöitä eduskuntaan jotka tuota asiaa edistävät. Tosin, kuinka mentä sellaista ehdokasta edes on?- Anonyymi00030UUSI
santtu_1975X kirjoitti:
Mutta ihan sama mitä mieltä olet tuosta, niin pätös tehtiin ja Suomi on NATO:n jäsen. Se asia ei siitä muutu kuin eduskunnan päätöksellä, eli sinun pitää koittaa saada eduskuntaan sellaiset kansanedustajat jotka hakuavat alkaa ajamaan Suomen NATO eroa, mikään muu ei auta.
Ei auta mitkään mielipidetiedustelut eikä vastustuslukemat. Vain Eduskunnan mielipiteellä on väliä, eli ala tehdä hartiavoimin töitä että ensi vaaleissa valitaan haluamiasi henkilöitä eduskuntaan jotka tuota asiaa edistävät. Tosin, kuinka mentä sellaista ehdokasta edes on?Miksi ihmeessä enää jonkun naton takia kenenkään tarvitsee tehdä enää yhtään mitään?
Sillä nythän on jo todella selkeästi naton kuolinkorinat menossa jo todella pitkällä, ja näin sitten nato onkin pelkkää historiaa ihan jo tässä lähitulevaisuudessa. - Anonyymi00035UUSI
Anonyymi00030 kirjoitti:
Miksi ihmeessä enää jonkun naton takia kenenkään tarvitsee tehdä enää yhtään mitään?
Sillä nythän on jo todella selkeästi naton kuolinkorinat menossa jo todella pitkällä, ja näin sitten nato onkin pelkkää historiaa ihan jo tässä lähitulevaisuudessa."Sillä nythän on jo todella selkeästi naton kuolinkorinat menossa jo todella pitkällä, ja näin sitten nato onkin pelkkää historiaa ihan jo tässä lähitulevaisuudessa."
Ihan kuin olisin kuullut samanlaista puhetta 1990 luvun alussa sen aikaisilta kommunisteilta "Nato Eu ja Amerikka tulee hajoamaan " se oli vähän ennen kuin neuvostoliitto sitten kuopattiin - Anonyymi00037UUSI
Anonyymi00035 kirjoitti:
"Sillä nythän on jo todella selkeästi naton kuolinkorinat menossa jo todella pitkällä, ja näin sitten nato onkin pelkkää historiaa ihan jo tässä lähitulevaisuudessa."
Ihan kuin olisin kuullut samanlaista puhetta 1990 luvun alussa sen aikaisilta kommunisteilta "Nato Eu ja Amerikka tulee hajoamaan " se oli vähän ennen kuin neuvostoliitto sitten kuopattiin"Nato Eu ja Amerikka tulee hajoamaan "
S inä sen nyt sitten kerroit. Noin tulee juuri tapahtumaan. Anonyymi00030 kirjoitti:
Miksi ihmeessä enää jonkun naton takia kenenkään tarvitsee tehdä enää yhtään mitään?
Sillä nythän on jo todella selkeästi naton kuolinkorinat menossa jo todella pitkällä, ja näin sitten nato onkin pelkkää historiaa ihan jo tässä lähitulevaisuudessa.No sittenhän noita jatkuvia "oli Suomelta virhe liittyä NATO:oon" aloituksia voisi olla tekemättä ja odotatte vain tuota NATO:n hajoamista niin sillähän tuosta NATO tuskastanne pääsette.
- Anonyymi00040UUSI
Anonyymi00037 kirjoitti:
"Nato Eu ja Amerikka tulee hajoamaan "
S inä sen nyt sitten kerroit. Noin tulee juuri tapahtumaan."S inä sen nyt sitten kerroit. Noin tulee juuri tapahtumaan."
Tuota tiltut hoki juuri ennen neuvostoliiton loppua ...historia tuntuu toistavan itseään 😁"Z" natsien venäjästä tulee monta pikkumaata 😉 - Anonyymi00042UUSI
Anonyymi00035 kirjoitti:
"Sillä nythän on jo todella selkeästi naton kuolinkorinat menossa jo todella pitkällä, ja näin sitten nato onkin pelkkää historiaa ihan jo tässä lähitulevaisuudessa."
Ihan kuin olisin kuullut samanlaista puhetta 1990 luvun alussa sen aikaisilta kommunisteilta "Nato Eu ja Amerikka tulee hajoamaan " se oli vähän ennen kuin neuvostoliitto sitten kuopattiinBrexit hajotti EU:n.
- Anonyymi00051UUSI
Anonyymi00040 kirjoitti:
"S inä sen nyt sitten kerroit. Noin tulee juuri tapahtumaan."
Tuota tiltut hoki juuri ennen neuvostoliiton loppua ...historia tuntuu toistavan itseään 😁"Z" natsien venäjästä tulee monta pikkumaata 😉Miksi valehtelet?
Anonyymi00037 kirjoitti:
"Nato Eu ja Amerikka tulee hajoamaan "
S inä sen nyt sitten kerroit. Noin tulee juuri tapahtumaan.Ennen Jeesuksen paluuhyökkäystä vai vasta sen jälkeen?
santtu_1975X kirjoitti:
No sittenhän noita jatkuvia "oli Suomelta virhe liittyä NATO:oon" aloituksia voisi olla tekemättä ja odotatte vain tuota NATO:n hajoamista niin sillähän tuosta NATO tuskastanne pääsette.
Onkin kummallista, että Naton vääjäämättömään hajoamiseen uskojat eivät tunnu kuitenkaan tosissaan luottavan sen tapahtuvan vielä heidän elinaikanaan. Kiireesti pitäisi itse erota pian muutenkin hajoavasta liitosta...
Ja mikä hauskinta, Natoa lähes kokonaan kannattavan eduskunnan pitäisi toteuttaa tuo heidän henkkkoht haaveensa. Vastaavaa peliliikettä ei Suomen poliittinen historia taida tunteakaan, siis että eduskunta päättäisi jotain täysin oman tahtonsa vastaisesti. Sotasyyllisyyskysymys varmaan oli lähinnä vastaava, ja siinähän oli armoton suurvallan painostus takana.- Anonyymi00083UUSI
Onkin kummallista, että Naton vääjäämättömään hajoamiseen uskojat eivät tunnu kuitenkaan tosissaan luottavan sen tapahtuvan vielä heidän elinaikanaan. Kiireesti pitäisi itse erota pian muutenkin hajoavasta liitosta...
Ja mikä hauskinta, Natoa lähes kokonaan kannattavan eduskunnan pitäisi toteuttaa tuo heidän henkkkoht haaveensa. Vastaavaa peliliikettä ei Suomen poliittinen historia taida tunteakaan, siis että eduskunta päättäisi jotain täysin oman tahtonsa vastaisesti. Sotasyyllisyyskysymys varmaan oli lähinnä vastaava, ja siinähän oli armoton suurvallan painostus takana.Ei natosta nyt kenenkään tarvitse erota, kun nato nyt tässä ihan lähitulevaisuudessa tulee hajoamaan ihan kokonaan.
- Anonyymi00084UUSI
Ennen Jeesuksen paluuhyökkäystä vai vasta sen jälkeen?
Mietihän sitä nyt ihan itse.
- Anonyymi00032UUSI
"Esimerkiksi vain entistä suurempi joukko suoimalaisia ihmisiä kyseenalaistaa Naton nykyisen toimivuuden..."
Ai ,onko Igori saanut aate toverin jostakin toisesta mamusta 😁- Anonyymi00033UUSI
Sinä se et ilmeisesti nyt edes lainkaan kuulu suomalaiseen reserviin.
- Anonyymi00046UUSI
Kovin vähän tälläkin Pietarin Igorin mokelluksella näyttää olevan lukijakuntaa.
- Anonyymi00050UUSI
Äitiskö sano?
- Anonyymi00070UUSI
Anonyymi00050 kirjoitti:
Äitiskö sano?
Voi kuinka sinua onkaan kaivattu!
- Anonyymi00047UUSI
NATO
Tämän planeetan ylivoimainen
S O T A K O N E I K K O .
Jos minä saisin päättää
Huomenna
venäjää ei enää olisi.
Maailma olisi paljon parempi paikka. - Anonyymi00048UUSI
Heh, asia on juuri päinvastoin, Nato voi erittäin hyvin ja on vahvempi kuin koskaan.
Juuri oli harjoituskin Suomessa.
https://youtu.be/9KZxMl8Xc-M?is=YoL7Q-C3Yv6BNNZv
https://youtu.be/xZ5LrnoX5E0?is=YiaawReZ-49AZYnl- Anonyymi00049UUSI
Miksi valehtelet?
Putinatsien mukaan Suomikin on miehitetty ja täällä on 14 Yhdysvaltain tukikohtaa. Ei hassumpaa; Kalsarinmyrkyttäjä voi tehdä kaikenlaista, mutta ei ikinä hyökätä amerikkalaisjoukkojen kimppuun.
- Anonyymi00082UUSI
Putinatsien mukaan Suomikin on miehitetty ja täällä on 14 Yhdysvaltain tukikohtaa. Ei hassumpaa; Kalsarinmyrkyttäjä voi tehdä kaikenlaista, mutta ei ikinä hyökätä amerikkalaisjoukkojen kimppuun.
Trump ja Putinhan ovat hyviä kavereita. Ei kaverit toisinsa kimppuun koskaan hyökkää.
- Anonyymi00087UUSI
Turhaan höpötät....ne tukikohdat on laittomia.
Yksi laiton sopimus lisää DCA.
- Anonyymi00055UUSI
Karavaani kulkee ja koirat haukkuu.
https://youtu.be/AWgf4fHnDA4?is=KSb9jjPgpYdVAFYP - Anonyymi00056UUSI
Alkoi heti jorjottamaan. Hieno video!
- Anonyymi00057UUSI
Nato on varmasti tätä nykyään sen suuremmassa kriisissä. USA on etääntymässä tästä sotaisasta liittoutumasta, ja se on lisäksi yli korvien sitoutunut kannattamaan ääri nazeja ukrainassa. Eli sillä ei ole ollut enään pitkään aikaa mitään tekemistä demokratian ja ihmisoikeuksien kanssa, muuta kuin demokratian vastustamisessa ja tuhoamisessa.
- Anonyymi00058UUSI
Natosta tulee heikko ilmanYhdysvaltojen tukea.
Anonyymi00058 kirjoitti:
Natosta tulee heikko ilmanYhdysvaltojen tukea.
Ja silti se aikoo sinun juttujesi mukaan hyökätä Venäjälle... 🤣
- Anonyymi00069UUSI
Ja silti se aikoo sinun juttujesi mukaan hyökätä Venäjälle... 🤣
Äitiskö sano?
- Anonyymi00059UUSI
Nato voi hyvin ja se on ylipääsemätön este idän "Z" natseille .
Venäjä joka on menettänyt itsenäisyytensä järjettömän fuhrerinsa hyökättyä Ukrainaan jonka seurauksena pohjoiskorean sotilaat marssivat punaisen torin natsiparaateissa ylistettyinä venäjän pelastajina ja venäjän talous on täysin Kiinan hallussa ...itsenäistä venäjää ei siis käytännössä ole olemassakaan enään 😧🤣- Anonyymi00062UUSI
Miksi valehtelet?
Siinä mielessä ei ole, että jos Kiinan tuki ja tuonti Kiinasta yhtäkkiä loppuisivat Venäjältä kokonaan, edessä olisi koko yhteiskunnan täydellinen romahdus. Siis toistan täydellinen, ei yhtään vähemmän.
- Anonyymi00068UUSI
Siinä mielessä ei ole, että jos Kiinan tuki ja tuonti Kiinasta yhtäkkiä loppuisivat Venäjältä kokonaan, edessä olisi koko yhteiskunnan täydellinen romahdus. Siis toistan täydellinen, ei yhtään vähemmän.
Jos lehmällä olisi siivet, se osaisi aivan varmasti silloin lentää.:- hehehehheheheee
- Anonyymi00063UUSI
Suomalaisetko yksittäiset ihmisetkö päättävät mielestäsi Naton tulevaisuuden?
- Anonyymi00064UUSI
NATO KUSETTAA SUOMEA MYÖS JENKIT, VENÄJÄ, UKRAINA JA KOKO EUROOPPA KUN LEHTIÄ LUKEEJA SUOMEN TOLLOT POLITIIKOT EI YMMÄRRÄ TOSI ASIOITA. EI HÄTIÄ ORPON JUNA, RATIKKA, JUHLAT KANSAN PIIKKIIN PELASTAA KAIKEN AINAKIN TURUN KOKOOMUSLAISET. SUOMEN KANSASTA EI VÄLIÄ.
Veikkaan että aika moni täällä ei lue näitä maailmannapa-äidinkultien huutamia isojen kirjainten viestejä lainkaan. Tuollainen itsekeskeisyys kun on aika vastenmielistä.
- Anonyymi00067UUSI
Veikkaan että aika moni täällä ei lue näitä maailmannapa-äidinkultien huutamia isojen kirjainten viestejä lainkaan. Tuollainen itsekeskeisyys kun on aika vastenmielistä.
Miksi valehtelet?
- Anonyymi00065UUSI
Eipä tietenkään. Suomessa ei Natosta päätetä mitään, Me olemme sen kahleissa.
- Anonyymi00066UUSI
Totta!
- Anonyymi00075UUSI
Heh, Suomella on Natossa hyvin paljon sananvaltaa, meidän yli ei kukaan kävele, ei kukaan.
- Anonyymi00072UUSI
Olemme onnellisessa tilanteessa yli 30 ystävämaan kanssa yhteistyössä ja se takaa sen että minäkin voin haistattaa pask...t diktaatuureille "Z" natseille kuin myös nauraa ja huvittaa itseäni näillä palstan yhellä tai korkeintaan kahella ahdistuneella ja pelokkaalla tiltulla 😁
- Anonyymi00073UUSI
Inkerinmaalla toivovat että joskus Suomi tulee ja vapauttaa heidät.
- Anonyymi00074UUSI
Tuskinpa vain.
- Anonyymi00077UUSI
Ei varmasti toivo!
- Anonyymi00078UUSI
Eiköhän nekin vAPAUDU KUN PUTIN SAA VENÄJÄN TUHOAMISEN PÄÄTÖKSEEN 😧😉
- Anonyymi00079UUSI
Anonyymi00077 kirjoitti:
Ei varmasti toivo!
Miksi eivät toivoisi, kaikki haluaa terroristivenäjän otteesta eroon jos vain suinkin pääsevät.
- Anonyymi00080UUSI
Anonyymi00079 kirjoitti:
Miksi eivät toivoisi, kaikki haluaa terroristivenäjän otteesta eroon jos vain suinkin pääsevät.
Miksi valehtelet?
- Anonyymi00085UUSI
Anonyymi00080 kirjoitti:
Miksi valehtelet?
Miksi luulet että lähes kaikki itäeuroopan neuvostoliitosta itsenäistyneet maat hakivat Natoon ja EU jäseniksi eivätkä halunneet talous tai puolustusliittoja venäjän kanssa ?
- Anonyymi00086UUSI
Anonyymi00080 kirjoitti:
Miksi valehtelet?
Käy lukemassa Puolustusvoimien kanavalta kommentteja.
Kyllä siellä joku kommentoi Inkerinmaalta että Suomi tulisi ja vapauttaisi heidät.
- Anonyymi00088UUSI
Nato PELKÄÄ rauhassa?
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka oli töllöntyön tekijä?
Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt333124Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja
Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.441550Kun kohtaat jotain ainutlaatuista
ja upeaa, johon rakastut ehkä ensimmäistä kertaa ihan tosissaan. Sitten sähläät kaiken omien epävarmuuksien vuoksi. Eikö19971Mua ahdistaa
Tämä juttu. Miksi nainen torjuit minut vaikka kiinnostuksen merkkejä oli? Eihän tämän jutun olisi tarvinut johtaa sen pi32959- 59943
Ei tämä enää tervettä oo
Sydän pamppaillen oon jo tunnin meinannu laittaa sulle viestiä... Sormi tärisee lähetä kuvakkeen kohdalla.22928Tuli vain mieleen
että etkös sä yritäkin muiden miehiä? Se sun tuttava kertoi. En arvosta tuollaista naista, ihmekös kun oot sinkku. m -37850Perämoottoreiden huolto melkoisen kallista
Minulla on tuollainen keskikokoinen perämoottori ja yleistä merkkiä. Kyselin sille keväthuoltoa paikallisista liikkeistä36803Tanskademarit: ilman risusavottaa ei rahaa!
Näin persuna on pakko ihailla noita Tanskan demareita. Tanskalaisessa sosiaalidemokratiassa ei työtön saa rahaa ellei os173793- 48709