Miten kumppareilla voi tyydyttää urospuolisen henkilön??? Poikakaveri katselee minun kumppareita isän mökillä ja luulen, että se tykkäisi sessiosta. Vastatkaa viisaat naiset.
miten kumppareilla
26
7845
Vastaukset
- leikkuupuimuri
Yleisesti suositellaan metsurinsaappailla suoraan kasseille niin oppiipahan olemaan.
Tykkäisitkö sie lähteä kattomaan joku yö kun mie jernin riekkoja Pötönkankaalla? - vastaan
Laita miehesi selälleen ja astu hänen mahalleen ja paina koko painollasi korko vatsaan. Jos pitää siitä tiedät mitä pitää tehdä.
- jonna
Paina kaverin seisova mulkku reittä vasten ja sitten alat kumpparilla duunaamaan. Toinen vaihtoehto on ottaa muna molempien kumpparien väliin ja vatkata sitä. Asento on vähän vaikea. Molempia on koettu ja minun poikakaveri tykkää reittä vasten hieromisesta.
- peksu
Noin toivoisin sen tehtävän. Kumpparinaisia ei vaan löydy.
- tytteli
miten tyttökaveri tulee tyydytettyä jos mies ekana runkataa kuiviin kumppareilla
- ansku
Terve mies kestää muutaman laakin. Pese sen kumpparihomman jäljiltä ystäväsi pippeli ja käy käsiksi.
- peeman
no onhan miehellä sormet ja kieli nillä tyydyttää naisen ja ei kaikilla seisokki laske laukeamiseen. =)
- kumpparifani
Paola Suhonen kumppareissa. Niidenkin hinkattavaksi voisin suostua. http://www.iltalehti.fi/osastot/kuvagalleria/data/yleinen/262/6.shtml
- Kaisa
Laita miehen pippeli vasemman jalan kumpparin etuosan päälle ja polje oikean jalan kumpparilla siihen ja hieroskele. Lähtee siemenet lentoon ja sitten voittekin miettiä loppuja.
- mies
Tuolta trample.netistä löytyy paljon saappailla ja muilla kengillä tehtäviä runkkauskuvia. Valitettavasti ei kumppareilla. Ehkä sieltä saat mallia.
- jonna
Laita mies selälleen lattialle haarat levälleen. Ota tuoli ja istu sille, tietenkin kun olet vetänyt ne kumpparit jalkaan. Tuolissa istuen on helpompi hieroskella kuin seisten.
- kontiofani
Noin juuri se pitää tehdä. Äsken oli Puutarhaunelmia televisiossa, jossa toinen juontajista oli keltaisissa kumppareissa. Olivat vaan Rukan kumpparit, joten harmi.
- tepsu
Miksiköhän miehet tykkäävät niin paljon naisten kumppareista??? Polkisiko sitä miehen kikkeliä niinkuin käärmeitä kumpparilla poljin puolenkymmentä vuotta sitten. Ehkä se tuntuisi samalta. Ensin kovalta ja sitten veltostuisi. Tosin ei ihan niin rajua käsittelyä kuin tapoin kyitä. Silloin poljin kumpparin kantapäällä käärmettä päähän, mutta miehen "kalulle" kävisi siinä köpelösti. Onneksi on kesäloma ja opiskelut alkavat vasta piiitkän alan kuluttua. Saa lukea näitä teidän höpöjuttujanne kumppareista ja muista erikoisuuksista.
- nainen
Miehet nyt vaan tykkäävät naisten kumppareista. Yllätin poikakaverin joku vuosi sitten runkkailemasta minun kumppareilla. Silloin sanoin, että voin minä laittaa ne kumpparit jalkaan ja sitten runkata sinua. Olen joutunut pukemaan ne punaiset Kontiot monta kertaa jalkaan sen jälkeen. Ei kovasti, mutta päättäväisesti täytyy polkea. Kumisaapas on pehmeä jalkine ja miehen kulli tykkää siitä enemmän kuin korkkareista.
- Mies
nainen kirjoitti:
Miehet nyt vaan tykkäävät naisten kumppareista. Yllätin poikakaverin joku vuosi sitten runkkailemasta minun kumppareilla. Silloin sanoin, että voin minä laittaa ne kumpparit jalkaan ja sitten runkata sinua. Olen joutunut pukemaan ne punaiset Kontiot monta kertaa jalkaan sen jälkeen. Ei kovasti, mutta päättäväisesti täytyy polkea. Kumisaapas on pehmeä jalkine ja miehen kulli tykkää siitä enemmän kuin korkkareista.
Niin tykätäänkin teidän kumisaappaista, varsinkin Kontioista. Ei tahdo olla niitä kumpparinaisia niin kovasti paljon. Ainakaan niitä, jotka herkeäisivät tuollaisiin temppuihin.
- Jatta
Potki vähän ja hellästi kiveksille kumpparin kärjellä , jos ei pojan mulkku jo seiso. Sitten polje seisova muna mahaa vasten ja aloita pyörittely ja hyväily. Kohta saatkin roiskeet kumppareillesi. Toimii varmasti.
- munille
Potku munille on kivulias, vaikka sen tekisikin kumpparilla. Näin joskus 70-luvulla, kun nuori tyttö potkaisi punaisella Hailla yhtä poikaa (minua) munille. Poika oli pitkään kippurassa maassa ja valitti monta päivää kipua. Niillä Hai-kumppareilla myöhemmin sain leikkiä muutaman kerran.
- jatta
Älä anna heti miehen/pojan tulla. Lopeta hieroskelu vähää vaille ja anna pojan pyytää lisää kumpparia. Vasta sitten annat sille ne muutamat ratkaisevat polkaisut.
- mies
Tuntuuko Sinusta mukavalta tehdä noin?
Nautitko siitä itsekin?Olen monasti
haaveillut jos saisin tuollaisen
käsittelyn,mutta nykyinen kumppanini
ei suostu kokeilemaan.nautinnollisia
hetkiä Sinulle. - Jatta
mies kirjoitti:
Tuntuuko Sinusta mukavalta tehdä noin?
Nautitko siitä itsekin?Olen monasti
haaveillut jos saisin tuollaisen
käsittelyn,mutta nykyinen kumppanini
ei suostu kokeilemaan.nautinnollisia
hetkiä Sinulle.Mielelläni pidän kumppareita ja niillä muokkaan ja härnään pojan kalua.
- Mies
En ole viisas nainen, vaan mies. Laita tiukat farkut tai trikoot saappaiden lisäksi jalkaasi, Rukan keltainen tai punainen sadetakki päällesi ja anna miehen nautiskella katselusta. Usein miehet saavat aivan liian vähän silmänruokaa, joten varaudu tunninkin katseluun. Jos sadetakissa tulee kuuma, voit heittää sen pois. Pääasia, että saappaat ovat jalassa. Kun miehesi alkaa käymään jo turhankin kuumana, voit kysyä haluaako hän kokeilla jalkojenvälirakastelua. Menet tuoliin istualteen jalat ylhäällä ja mies polvistuu eteesi. Laitat saappaiden pohjat hellästi yhteen siten, että heppi on pohjien välissä. Sitten vain edestakaisin liikettä jaloilla ja varmasti lentää. Kun jätät saappaat jalkaan sänkyyn, kekesitte sängyssä varmasti yhdessä paljon kivaa tekemistä.
Kiva, että olet huomannut poikakaverisi mieltymyksen kumppareihin. Usein asiasta on hieman vaikea kertoa, varsinkin suhteen alussa ja pyyttää sessioita saappaiden kanssa. Kerro sitten, miten sujui ja tykkäsikö saappaiden katselusta ja lähemmästä tutustumisesta niihin. - Kumisaapas
Miten se poikakaveri katselee niitä sun kumppareita mökillä? Silloin, kun ne on sun jalassa, vai ihan muuten vain? Alkaako sillä seisomaan, kun se katselee?
- tyttö
Silloin ainakin katselee, kun ne kumpparit on minulla jalassa. Kyllä sillä näyttää seisovan Kontiot nähdessään.
- "lena"
tyttö kirjoitti:
Silloin ainakin katselee, kun ne kumpparit on minulla jalassa. Kyllä sillä näyttää seisovan Kontiot nähdessään.
no ei kyllä kontiot minun miestäni sytytä mutta
nokian korolliset citysaappaat kyllä. olen tien-
nyt sen ja meidän mökillä ne toimii uskoisin että kumin tuoksu se on mikä kiihottaa etupäässä
minusta kyllä myös ulkonäkö siis saappaassa on
tärkeä ,ainakin meillä sessio on ihan itsestään
selvää minulla mustat saappaat melkrin aina myös
stayup-sukat ja hame ukolla kyllä silloin on jo
kovana .yleensä olen aurinkotuolissa ja sääret yh- dessä .hän ottaa saappaiden koroista otteen
ja työntelee rasvattua penistä varsien välissä
nauttii näkymistä ja lopun kyllä arvaa näyttää
uskomattoman kiihottavalta kun mies purkautuu
näin - Kumisaapas
tyttö kirjoitti:
Sitten ei muuta, kuin saappaat jalkaan ja kysymään suoraan poitsulta, että mitä haluaisit tehdä? Katselua ensin vai suoraan asiaan?
- Anonyymi
Laita mies eteesi polvilleen , ja potki Hai-saappaillasi munille. Hänellä alkaa todennäköisesti seisomaan. Ja sitten pääset polkemaan. Astu seisovan siittimen päälle saappaallasi. Sitten voit polkea molemmilla saappailla ihan niin kauan siitin on litistynyt.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1498841Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde492609Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja282397- 432381
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1961823- 971817
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai231693Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä411219Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1091187Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61126