miten kumppareilla

tyttö

Miten kumppareilla voi tyydyttää urospuolisen henkilön??? Poikakaveri katselee minun kumppareita isän mökillä ja luulen, että se tykkäisi sessiosta. Vastatkaa viisaat naiset.

26

7774

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • leikkuupuimuri

      Yleisesti suositellaan metsurinsaappailla suoraan kasseille niin oppiipahan olemaan.
      Tykkäisitkö sie lähteä kattomaan joku yö kun mie jernin riekkoja Pötönkankaalla?

    • vastaan

      Laita miehesi selälleen ja astu hänen mahalleen ja paina koko painollasi korko vatsaan. Jos pitää siitä tiedät mitä pitää tehdä.

    • jonna

      Paina kaverin seisova mulkku reittä vasten ja sitten alat kumpparilla duunaamaan. Toinen vaihtoehto on ottaa muna molempien kumpparien väliin ja vatkata sitä. Asento on vähän vaikea. Molempia on koettu ja minun poikakaveri tykkää reittä vasten hieromisesta.

      • peksu

        Noin toivoisin sen tehtävän. Kumpparinaisia ei vaan löydy.


    • tytteli

      miten tyttökaveri tulee tyydytettyä jos mies ekana runkataa kuiviin kumppareilla

      • ansku

        Terve mies kestää muutaman laakin. Pese sen kumpparihomman jäljiltä ystäväsi pippeli ja käy käsiksi.


      • peeman

        no onhan miehellä sormet ja kieli nillä tyydyttää naisen ja ei kaikilla seisokki laske laukeamiseen. =)


    • kumpparifani
    • Kaisa

      Laita miehen pippeli vasemman jalan kumpparin etuosan päälle ja polje oikean jalan kumpparilla siihen ja hieroskele. Lähtee siemenet lentoon ja sitten voittekin miettiä loppuja.

    • mies

      Tuolta trample.netistä löytyy paljon saappailla ja muilla kengillä tehtäviä runkkauskuvia. Valitettavasti ei kumppareilla. Ehkä sieltä saat mallia.

    • jonna

      Laita mies selälleen lattialle haarat levälleen. Ota tuoli ja istu sille, tietenkin kun olet vetänyt ne kumpparit jalkaan. Tuolissa istuen on helpompi hieroskella kuin seisten.

      • kontiofani

        Noin juuri se pitää tehdä. Äsken oli Puutarhaunelmia televisiossa, jossa toinen juontajista oli keltaisissa kumppareissa. Olivat vaan Rukan kumpparit, joten harmi.


    • tepsu

      Miksiköhän miehet tykkäävät niin paljon naisten kumppareista??? Polkisiko sitä miehen kikkeliä niinkuin käärmeitä kumpparilla poljin puolenkymmentä vuotta sitten. Ehkä se tuntuisi samalta. Ensin kovalta ja sitten veltostuisi. Tosin ei ihan niin rajua käsittelyä kuin tapoin kyitä. Silloin poljin kumpparin kantapäällä käärmettä päähän, mutta miehen "kalulle" kävisi siinä köpelösti. Onneksi on kesäloma ja opiskelut alkavat vasta piiitkän alan kuluttua. Saa lukea näitä teidän höpöjuttujanne kumppareista ja muista erikoisuuksista.

      • nainen

        Miehet nyt vaan tykkäävät naisten kumppareista. Yllätin poikakaverin joku vuosi sitten runkkailemasta minun kumppareilla. Silloin sanoin, että voin minä laittaa ne kumpparit jalkaan ja sitten runkata sinua. Olen joutunut pukemaan ne punaiset Kontiot monta kertaa jalkaan sen jälkeen. Ei kovasti, mutta päättäväisesti täytyy polkea. Kumisaapas on pehmeä jalkine ja miehen kulli tykkää siitä enemmän kuin korkkareista.


      • Mies
        nainen kirjoitti:

        Miehet nyt vaan tykkäävät naisten kumppareista. Yllätin poikakaverin joku vuosi sitten runkkailemasta minun kumppareilla. Silloin sanoin, että voin minä laittaa ne kumpparit jalkaan ja sitten runkata sinua. Olen joutunut pukemaan ne punaiset Kontiot monta kertaa jalkaan sen jälkeen. Ei kovasti, mutta päättäväisesti täytyy polkea. Kumisaapas on pehmeä jalkine ja miehen kulli tykkää siitä enemmän kuin korkkareista.

        Niin tykätäänkin teidän kumisaappaista, varsinkin Kontioista. Ei tahdo olla niitä kumpparinaisia niin kovasti paljon. Ainakaan niitä, jotka herkeäisivät tuollaisiin temppuihin.


    • Jatta

      Potki vähän ja hellästi kiveksille kumpparin kärjellä , jos ei pojan mulkku jo seiso. Sitten polje seisova muna mahaa vasten ja aloita pyörittely ja hyväily. Kohta saatkin roiskeet kumppareillesi. Toimii varmasti.

      • munille

        Potku munille on kivulias, vaikka sen tekisikin kumpparilla. Näin joskus 70-luvulla, kun nuori tyttö potkaisi punaisella Hailla yhtä poikaa (minua) munille. Poika oli pitkään kippurassa maassa ja valitti monta päivää kipua. Niillä Hai-kumppareilla myöhemmin sain leikkiä muutaman kerran.


    • jatta

      Älä anna heti miehen/pojan tulla. Lopeta hieroskelu vähää vaille ja anna pojan pyytää lisää kumpparia. Vasta sitten annat sille ne muutamat ratkaisevat polkaisut.

      • mies

        Tuntuuko Sinusta mukavalta tehdä noin?
        Nautitko siitä itsekin?Olen monasti
        haaveillut jos saisin tuollaisen
        käsittelyn,mutta nykyinen kumppanini
        ei suostu kokeilemaan.nautinnollisia
        hetkiä Sinulle.


      • Jatta
        mies kirjoitti:

        Tuntuuko Sinusta mukavalta tehdä noin?
        Nautitko siitä itsekin?Olen monasti
        haaveillut jos saisin tuollaisen
        käsittelyn,mutta nykyinen kumppanini
        ei suostu kokeilemaan.nautinnollisia
        hetkiä Sinulle.

        Mielelläni pidän kumppareita ja niillä muokkaan ja härnään pojan kalua.


    • Mies

      En ole viisas nainen, vaan mies. Laita tiukat farkut tai trikoot saappaiden lisäksi jalkaasi, Rukan keltainen tai punainen sadetakki päällesi ja anna miehen nautiskella katselusta. Usein miehet saavat aivan liian vähän silmänruokaa, joten varaudu tunninkin katseluun. Jos sadetakissa tulee kuuma, voit heittää sen pois. Pääasia, että saappaat ovat jalassa. Kun miehesi alkaa käymään jo turhankin kuumana, voit kysyä haluaako hän kokeilla jalkojenvälirakastelua. Menet tuoliin istualteen jalat ylhäällä ja mies polvistuu eteesi. Laitat saappaiden pohjat hellästi yhteen siten, että heppi on pohjien välissä. Sitten vain edestakaisin liikettä jaloilla ja varmasti lentää. Kun jätät saappaat jalkaan sänkyyn, kekesitte sängyssä varmasti yhdessä paljon kivaa tekemistä.
      Kiva, että olet huomannut poikakaverisi mieltymyksen kumppareihin. Usein asiasta on hieman vaikea kertoa, varsinkin suhteen alussa ja pyyttää sessioita saappaiden kanssa. Kerro sitten, miten sujui ja tykkäsikö saappaiden katselusta ja lähemmästä tutustumisesta niihin.

    • Kumisaapas

      Miten se poikakaveri katselee niitä sun kumppareita mökillä? Silloin, kun ne on sun jalassa, vai ihan muuten vain? Alkaako sillä seisomaan, kun se katselee?

      • tyttö

        Silloin ainakin katselee, kun ne kumpparit on minulla jalassa. Kyllä sillä näyttää seisovan Kontiot nähdessään.


      • "lena"
        tyttö kirjoitti:

        Silloin ainakin katselee, kun ne kumpparit on minulla jalassa. Kyllä sillä näyttää seisovan Kontiot nähdessään.

        no ei kyllä kontiot minun miestäni sytytä mutta
        nokian korolliset citysaappaat kyllä. olen tien-
        nyt sen ja meidän mökillä ne toimii uskoisin että kumin tuoksu se on mikä kiihottaa etupäässä
        minusta kyllä myös ulkonäkö siis saappaassa on
        tärkeä ,ainakin meillä sessio on ihan itsestään
        selvää minulla mustat saappaat melkrin aina myös
        stayup-sukat ja hame ukolla kyllä silloin on jo
        kovana .yleensä olen aurinkotuolissa ja sääret yh- dessä .hän ottaa saappaiden koroista otteen
        ja työntelee rasvattua penistä varsien välissä
        nauttii näkymistä ja lopun kyllä arvaa näyttää
        uskomattoman kiihottavalta kun mies purkautuu
        näin


      • Kumisaapas
        tyttö kirjoitti:

        Silloin ainakin katselee, kun ne kumpparit on minulla jalassa. Kyllä sillä näyttää seisovan Kontiot nähdessään.

        Sitten ei muuta, kuin saappaat jalkaan ja kysymään suoraan poitsulta, että mitä haluaisit tehdä? Katselua ensin vai suoraan asiaan?


    • Anonyymi

      Laita mies eteesi polvilleen , ja potki Hai-saappaillasi munille. Hänellä alkaa todennäköisesti seisomaan. Ja sitten pääset polkemaan. Astu seisovan siittimen päälle saappaallasi. Sitten voit polkea molemmilla saappailla ihan niin kauan siitin on litistynyt.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      3040
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      117
      2194
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      43
      1604
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1408
    5. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      73
      1067
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      921
    7. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      894
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      890
    9. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      805
    10. Ma 30.9 tosiko tv klo 18 suorana Tikkalanmäeltä

      Virastolta suorana. Äänestyksistä sitten puhutaan illalla ja huomenna, onko kepuvasemmisto kuntalaisten tahdon mukaan to
      Pyhäjärvi
      93
      746
    Aihe