Mikäli tänne sujahtaa yli 100 rallatusta, suomi24 on luvannut meille vip-bileet...kerron myöhemmin lisää...
Postaa tänne!
15
484
Vastaukset
- eijarina
uskottavaa! Mut yritetään parasta:)
mut yritys hyvä kybä....:)))
- porumies
sain ylläpidolta viestin jonka mukaan 100 postausta on tultava tunnin sisällä...
- eijarina
pitää mut pidetään peukkuja:)
- Rutkuttaja
Ei onnistu tällä tahdilla. Vauhtia tytöt ja pojat!
- porumies
Rutkuttaja kirjoitti:
Ei onnistu tällä tahdilla. Vauhtia tytöt ja pojat!
ny prkl, mä ainakin haluun vip-bileisii..
- Hartte-Vainaa
porumies kirjoitti:
ny prkl, mä ainakin haluun vip-bileisii..
Tällä vauhdilla pääsemme vain kuuteenkymmeneen viestiin tunnissa!
- Rallattaja
Rallatilaa, rallallallaaa, rallarallarallallaaa........
Olen oman osani rallatellut, nyt saa toiset rallatella!- Hartte-Vainaa
Hartte-Vainaa on rallatellut myös!
- yksitypy
mullepas luvattiin aikaa huomiseen asti ja bileet tiedossa :=)))
Käydäänkös kisaamaan :=)))- porumies
puhut huuhaa-mulderia
- yksitypy
porumies kirjoitti:
puhut huuhaa-mulderia
Älä yritäkään olla ovela ja saada mua vastaamaan sun ketjuun :=))))
Nyt en enää vastaa. Et niin kivaa kysymystä pysty tekemään mulle että tänne tulisin enää :=)))
Tässä käydään nyt valtataistelua. :=))))
- porumies
sain juuri viestin...
'olette säälittäviä heikkejä, 20 minuutissa 11 postausta. mitä te luulette olevanne? teidän saastaiset nickinne poistetaan rekisteristä kunhan vuorokausi vaihtuu. menkää nyt ihan tosi jonnekin muualla pilaamaan ilmapiiriä'-suomi24 ylläpito-
se siitä sitten?- yksitypy
alas tulla sitten mun ketjuun. Vielä huomiseen asti aikaa. Ja pääset sitten sinäkin niihin bileisiin :=)))
Ei kantsis alkaa rohmuamaan :=)))
- Dark-angels
kerroha sit et missäs ne bileet pidetähän oikeen=)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1381289
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä35820Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46587- 14580
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad27566Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä26538Ajatteletko ollenkaan minua
Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott30526- 24501
Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .15472Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver15472