Jenkkilahkojen kastekaava

Anonyymi-ap

Jenkkilahkojen yhteinen kastekaava on kirjoitettuna Mormonin Kirjaan,

Moroni, luku-8

Pienten lapsien vanhempia uhataan kuolemalla ja helvetillä, jos he aikovat viedä lapsensa kastettavaksi kristityiksi.

78

668

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Emme ole koskaan soittaneet.

• Anonyymi00002

Suvivirttä?

• Anonyymi00004

"Jenkkilahkojen kastekaava"??????

Raamattu ei tunne mitään kaavoja. Niitä tarvitsee vain kuollut kirkko. Ohjeet kastettavalle ovat selvät:Ap 8
        "Matkan jatkuessa he tulivat paikkaan, jossa oli vettä. Silloin hoviherra sanoi: »Tässä on vettä. Estääkö mikään kastamasta minua?"Filippos sanoi hänelle: »Jos koko sydämestäsi uskot, se on mahdollista.» Hoviherra vastasi: »Minä uskon, että Jeesus Kristus on Jumalan Poika."Hän käski pysäyttää vaunut, ja he molemmat, Filippos ja hoviherra, astuivat veteen, ja Filippos kastoi hänet.

• Anonyymi00005
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Raamattu ei tunne mitään kaavoja. Niitä tarvitsee vain kuollut kirkko. Ohjeet kastettavalle ovat selvät:Ap 8
        "Matkan jatkuessa he tulivat paikkaan, jossa oli vettä. Silloin hoviherra sanoi: »Tässä on vettä. Estääkö mikään kastamasta minua?"Filippos sanoi hänelle: »Jos koko sydämestäsi uskot, se on mahdollista.» Hoviherra vastasi: »Minä uskon, että Jeesus Kristus on Jumalan Poika."Hän käski pysäyttää vaunut, ja he molemmat, Filippos ja hoviherra, astuivat veteen, ja Filippos kastoi hänet.

Kasteen edellä pitää tunnustaa syntisyys. Kaste on syntisten kaste.
        Johannes ei kastanut ollenkaan itsensä uskoviksi julistaneita lahkolaisia, vaan kutsui heitä käärmeen sikiöiksi.

Veden löytyminen erämaasta mahdollisti hoviherran kastamisen, ei mikään uskontunnustus, mikä jae puuttuu alkuperäisistä käsikirjoituksista kokonaan.

Asiasta on varoitus -Apt.8:37 kohdalla -92 painoksessa

37 Filippos sanoi hänelle: "Jos koko sydämestäsi uskot, se on mahdollista." Hoviherra vastasi: "Minä uskon, että Jeesus Kristus on Jumalan Poika."]* [Jae puuttuu vanhimmista käsikirjoituksista.]

KR 33/38 Apt.8:37 jae on jätetty kokonaan pois.

36 Ja kulkiessaan tietä he tulivat veden ääreen; ja hoviherra sanoi: "Katso, tässä on vettä. Mikä estää kastamasta minua?"
        -
        38 Ja hän käski pysäyttää vaunut, ja he astuivat kumpikin veteen, sekä Filippus että hoviherra, ja Filippus kastoi hänet.

• Anonyymi00010
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Jeesus käski kastamaan Isän ja Pojan ja Pyäh Hengen nimeen.

Onko helluntaiseraukunta kuollut kirkko kun käyttää tuota kaavaa?

• Anonyymi00011
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Sitähän tuo helluntailainen haluaa sanoa

• Anonyymi00407
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Oletko koskaan käynyt kyseisessä tilaisuudessa ?

• Anonyymi00003

Virsien veisaaminen ja Katekismuksen luku on kiellettyä, koska siellä on suoria lainauksia Raamatusta.

• Anonyymi00006

Jenkkilahkoilla on omat opit, pyhät kirjat ja "raamatut", mihinkä he oppinsa perustaa.

Oikea Kirkkoraamattu voi olla hyllyssä tai pöydällä sitä varten, että uusi tulokas luulisi olevansa liittymässä kristilliseen seurakuntaan.

• Anonyymi00008

Raamattu on Jumalan ilmoitus ihmisille. Raamattua on luettava niinkuin sinne on kirjoitettu kokonaisuutena kustakin kohdasta, Joissakin raamatuissa on linkkejä samaan asiaan raamatun toiseen kohtaan, joissa on samasta asiasta ilmoitettu, ymmärtämisen helpottamisesksi.

• Anonyymi00408
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Jenkkilahkoilla on omat opit, pyhät kirjat ja "raamatut", mihinkä he oppinsa perustaa.

Oikea Kirkkoraamattu voi olla hyllyssä tai pöydällä sitä varten, että uusi tulokas luulisi olevansa liittymässä kristilliseen seurakuntaan.

Lyther perusti omalle nimelleen oman uskonsa yhteisön, joka ei toteuta tydellistä kristillistä opppia.
        Vapaissa suunnissa, Vapaakirkko, helluntailaiset, noudattavat paremmin Jumalan antamia ohjeita, niinkuin Jumala on ne opettanut Raamatussa.

• Anonyymi00007

Jenkkilahkot eivät tee koskaan kädellään ristinmerkkiä, koska he kieltävät Kristittyjen Kolmiyhteisen Jumalan: Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen.

• Anonyymi00012

Osa niistä kieltää sen

• Anonyymi00409

Ei mitkään kädenliikkeet ratkaise/todista ihmisen kristillisyyttä.

• Anonyymi00411
        Anonyymi00409 kirjoitti:

Ei mitkään kädenliikkeet ratkaise/todista ihmisen kristillisyyttä.

Ristinmerkki kuvaa ristin muotoa, johon Jeesus ristiinnaulittiin.

• Anonyymi00418
        UUSI
        Anonyymi00411 kirjoitti:

Ristinmerkki kuvaa ristin muotoa, johon Jeesus ristiinnaulittiin.

Ristinmerkin tekemiseen Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen liittyy siunaus.

• Anonyymi00009

7 pv. Adventismi on vanhin Jenkkilahko, josta eräästä haaraumasta muodostettiin Jehovantodistajien uskonliike ja niin edelleen Mormonismi ja Pentecostalismi.
      Ne kaikki ovat samaa uskontoperhettä. Eivät edes yritä käännyttää toisiaan.

• Anonyymi00086

Jenkkilahkojen yhteinen käännyttämisen kohderyhmä ovat kristityt ihmiset. Eivät edes yritä käännyttää toisiaan.
        Oppeja on tarkoituksella hieman eriytetty markkinoiden laajentamiseksi ja segmentoimiseksi.

• Anonyymi00410

Hitler lautherfaina teki kansan murhaa.

• Anonyymi00412
        Anonyymi00410 kirjoitti:

Luther vihasi toisinajattelevia.
        1.Joh.2:
        7. Rakkaani, en minä kirjoita teille uutta käskyä, vaan vanhan käskyn, joka teillä on alusta ollut; tämä vanha käsky on se sana, jonka te olette kuulleet. 8. Ja kuitenkin minä kirjoitan teille uuden käskyn, sen, mikä on totta hänessä ja teissä; sillä pimeys katoaa, ja totinen valkeus jo loistaa. 9. Joka sanoo valkeudessa olevansa, mutta vihaa veljeänsä, se on yhä vielä pimeydessä. 10. Joka rakastaa veljeänsä, se pysyy valkeudessa, ja hänessä ei ole pahennusta. 11. Mutta joka vihaa veljeänsä, se on pimeydessä ja vaeltaa pimeydessä, eikä hän tiedä, mihin menee; sillä pimeys on sokaissut hänen silmänsä.

• Anonyymi00414
        UUSI
        Anonyymi00410 kirjoitti:

Kuka on laurherfanina? Ei ole suomen kielessö tuollaista termiä

• Anonyymi00415
        UUSI
        Anonyymi00414 kirjoitti:

Kuka on laurherfanina? Ei ole suomen kielessö tuollaista termiä

Ehkä se on sitä kielillä molotusta?

• Anonyymi00416
      UUSI

Saatana molottaa kaatolahkoissa hurmoskielisiä kirouksiaan ihmisten päälle.

Jumalan sanat ovat selkeitä sanoja, ei mitään salakielistä molotusta.

Ps. 12:7

Herran sanat ovat selkeitä sanoja, hopeata, joka kirkkaana valuu sulattimesta maahan, seitsenkertaisesti puhdistettua.

• Anonyymi00417
        UUSI

Hab. 2:2

Ja Herra vastasi minulle ja sanoi: "Kirjoita näky ja piirrä selvästi tauluihin, niin että sen voi juostessa lukea".

• Anonyymi00419
      UUSI

Ketjussa näkyy luterilaisuuden todelliset kasvot, jumalattomien julma uskonto:
      Dokumentit osoittavat, että Luther ja Melanchthon antoivat useita jyrkkiä ja väkivallan sallivia lausuntoja TOSIUSKOVISTA. He eivät pelkästään hyväksyneet ihmisten vainoamista ja heihin kohdistettua fyysistä väkivaltaa, vaan jopa kannustivat vallanpitäjiä siihen sekä maallisin että teologisin perustein.
      Luther joutui ottamaan kantaa TOSIUSKOVIEN tappamiseen vuonna 1527. Hän antoi suostumuksensa laille ja kuolemantuomioille, vaikka tapahtumia hänen omien sanojensa mukaan olikin ”kauheaa katsella”.
      Luther perusteli TOSIUSKOVILLE määrättyä kuolemantuomiota hengelliseltä kannalta: Silmä silmästä ja hammas hampaasta. Rakasta lähimmäistäsi ja vihaa vihollistasi.
      Mutta on paradoksaalista, että samalla TOISUSKOVIEN toiminta kiellettiin kuolemantuomion uhalla. Koska kuolemantuomio koski kaikkia TOSIUSKOVIA, tapahtumaa on pidetty lain varjolla toteutettuna KANSAN- JA MASSAMURHANA!

• Anonyymi00421
        UUSI

Ei vaan uudestikastajar haluavat tappaa uskovia

• Anonyymi00420
      UUSI

TV7:lla helluntailainen nainen kertoi, että alkoi kokouksissa hokemaan kolmea keksimäänsä outoa sanaa kiihtyvällä tahdilla, niin arvostus kasvoi huomattavasti siinä uskonyhteisössä, mihinkä hän kuului.

• Anonyymi00422
      UUSI

Anabaptistiset Jenkkilahkot kannattaa kiertää kaukaa.

Niihin ei pidä mennä edes uteliaisuuttaan.

Sananl. 27:12

Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja saavat vahingon.

• Anonyymi00423
        UUSI

Samaa mieltä tuosta.

• Anonyymi00424
        UUSI
        Anonyymi00423 kirjoitti:

Samaa mieltä tuosta.

Siunattu olet!

• Anonyymi00425
      UUSI

Luterilaiset ovat, kuten he itse itseään kutsuvat luterilaisia: Lutherin seuraajia ja Lutherin ihailijoita, aivan ymmärrettävää.
      Mutta olen todella hämmästynyt nähdessäni, kuinka uudesti syntyneet ja helluntailaiset pastorit ja vanhimmat ovat myös Lutherin opetuslapsia ja kuinka helluntaiseurakunnat ovat ottaneet Lutherin opit käyttöönsä. Jeesus itse todistaa vääristä profeetoista: Heidän hedelmistä he tunnette eksyttäjät ja väärät profeetat.
      Lutherin hedelmät ovat kammottavia: vainoja, kidutuksia, murhia ja raakuuksia, maastakarkotuksia ja sotia ja kansanmurhia. Luther antoi antisemitismin natseille ja näin Lutherin hedelmiä ovat myös holokausti ja toinen maailmansota. Luther on levittämillään opeilla ja hyväksymällä raakuudet aiheuttanut kymmenien miljoonien ihmisten kuoleman.
      Eikö mikään vuodatetun veren määrä riitä todistamaan Lutheria vääräksi profeetaksi? Miksi helluntaijohtajat eivät usko Jeesusta?

• Anonyymi00426
      UUSI

toinen helluntai - toinen henki -toinen kaste - toinen herra

• Anonyymi00427
      UUSI

Lahkoihinsa kristittyjä saalistavat hurmahenget eivät ole oikeita kristittyjä, niitä pitää varoa. Yrittävät sitoa kristittyjä lahkoihinsa tekemillään antikristillisillä uudestikasteilla.

• Anonyymi00428
        UUSI

Amerikasta tulleet uudestikastajat ovat Kristittyjen Pyhän Hengen vastavoima, antikristillinen henkimaailma.

Sillä vääriä kristuksia ja vääriä profeettoja nousee, ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että eksyttävät, jos mahdollista, valitutkin.

• Anonyymi00429
        UUSI
        Anonyymi00428 kirjoitti:

Amerikasta tulleet uudestikastajat ovat Kristittyjen Pyhän Hengen vastavoima, antikristillinen henkimaailma.

Sillä vääriä kristuksia ja vääriä profeettoja nousee, ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että eksyttävät, jos mahdollista, valitutkin.

Hes. 13:20

Sentähden, näin sanoo Herra, Herra: Minä käyn käsiksi teidän taikasiteisiinne, joilla olette pyydystäneet sieluja niinkuin lintuja, ja revin ne teidän käsivarsistanne ja lasken ne sielut irti-sielut, jotka te olette pyydystäneet-niinkuin linnut.

• Anonyymi00431
        UUSI
        Anonyymi00429 kirjoitti:

Hes. 13:20

Sentähden, näin sanoo Herra, Herra: Minä käyn käsiksi teidän taikasiteisiinne, joilla olette pyydystäneet sieluja niinkuin lintuja, ja revin ne teidän käsivarsistanne ja lasken ne sielut irti-sielut, jotka te olette pyydystäneet-niinkuin linnut.

Tarkoittaako tuo "taikasiteet" pakollista lapsikastetta?
        Sillähän pyydystetään jäseniä lut kirkkoon.

• Anonyymi00432
        UUSI
        Anonyymi00431 kirjoitti:

Uudestikastaja-inttäjäeksyttäjä näin raamatussa kitisee tuskaansa jälleen kerran

Kasteessa liitytään seurakuntaan

• Anonyymi00433
        UUSI
        Anonyymi00431 kirjoitti:

Uudestikaste lahkoon ja hurmahenkiin sitominen on lahkolaisten keinoja saada ihminen sidottua henkimaailmaan.

toinen helluntai - toinen henki - toinen kaste - toinen herra

• Anonyymi00430
      UUSI

Uudestikasteen kirouksesta voi päästä eroon.

Monet on päässeet eroon lahkolaisten epäpyhästä villitsevästä hurmahengestä menemällä kristilliseen kirkkoon Herran Pyhälle Ehtoolliselle.

Näin he ovat saaneet rauhan sielulleen. Eikä hurmoskokemuksien perässä enää tarvi juosta. Lahkoralli päättyy siihen.

Joh. 14:27

Rauhan minä jätän teille: minun rauhani-sen minä annan teille.

• Anonyymi00434
      UUSI

Lahkoista on vaikea päästä irti vapaaksi.

Helluntailaisuuden otteesta irtaantumaan onnistunut mies on perustanut Uskontojen Uhrien auttavan palvelun.

• Anonyymi00435
      UUSI

Lahkosta eroava rivijäsen unohdetaan täysin, eikä häneen pidetä mitään yhteyttä.

Sisäpiiriläisen erotessa lahkosta häntä ei jätetä rauhaan, koska hän on uhka lahkon uskottavuudelle.

• Anonyymi00436
      UUSI

Erästäkin jo neljä vuotta sitten lahkosta eronnutta miestä maalitetaan nimeltä täyttä päätä eri palstoilla.

• Anonyymi00450
        UUSI

Tarkotat varmaan kojootin huutoa kirkonmäellä jalkapuussa !

• Anonyymi00437
      UUSI

Jokainen järkevä ihminen käsittää, että ei Kristinuskoa tuotu Suomeen vasta sata vuotta sitten Amerikasta.

• Anonyymi00438
        UUSI

Näin Jeesus opettaa: Minä olen ovi; jos joku minun kauttani menee sisälle, niin hän pelastuu, ja hän on käyvä sisälle ja käyvä ulos ja löytävä laitumen... "Minä olen tie ja totuus ja elämä; ei kukaan tule Isän tykö muutoin kuin minun kauttani.
        Siis Jeesus on ainoa ovi Jumalan valtakuntaan. Sen sijaan luterilaisuudessa, sen virallisen opin mukaan, ennen Jeesusta on heidän oma, kirkon pystyttämä ovi, ns. kaste. Tie Taivasten valtakuntaan käy luterilaisuudessa vain ja ainoastaan tämän kirkon pystyttämän oven kautta: Taivasten valtakuntaan astutaan kasteen sakramentin kautta,
        Jeesus itse jatkaa ja opettaa: Totisesti, totisesti minä sanon teille: joka ei mene ovesta lammastarhaan, vaan nousee sinne muualta, se on varas ja ryöväri.
        Jos ei käy sisälle yhdestä ja ainoasta ovesta, Jeesuksen kautta, vaan nousee muualta lammastarhaan on varas ja ryöväri, näin Jeesus opettaa.
        Kastevesi ei ole Jeesus, näin ollen kasteen kautta Taivasten valtakuntaan astuneet ovat varkaita ja ryöväreitä.

• Anonyymi00439
        UUSI
        Anonyymi00438 kirjoitti:

Näin Jeesus opettaa: Minä olen ovi; jos joku minun kauttani menee sisälle, niin hän pelastuu, ja hän on käyvä sisälle ja käyvä ulos ja löytävä laitumen... "Minä olen tie ja totuus ja elämä; ei kukaan tule Isän tykö muutoin kuin minun kauttani.
        Siis Jeesus on ainoa ovi Jumalan valtakuntaan. Sen sijaan luterilaisuudessa, sen virallisen opin mukaan, ennen Jeesusta on heidän oma, kirkon pystyttämä ovi, ns. kaste. Tie Taivasten valtakuntaan käy luterilaisuudessa vain ja ainoastaan tämän kirkon pystyttämän oven kautta: Taivasten valtakuntaan astutaan kasteen sakramentin kautta,
        Jeesus itse jatkaa ja opettaa: Totisesti, totisesti minä sanon teille: joka ei mene ovesta lammastarhaan, vaan nousee sinne muualta, se on varas ja ryöväri.
        Jos ei käy sisälle yhdestä ja ainoasta ovesta, Jeesuksen kautta, vaan nousee muualta lammastarhaan on varas ja ryöväri, näin Jeesus opettaa.
        Kastevesi ei ole Jeesus, näin ollen kasteen kautta Taivasten valtakuntaan astuneet ovat varkaita ja ryöväreitä.

Uudestikastajalässyttäjä kopksaa samaa viestiä hädissään

Kristus on ovi ja Kristukseen meidät kastetaan. täysin raamatullista

• Anonyymi00440
        UUSI
        Anonyymi00439 kirjoitti:

Uudestikastajalässyttäjä kopksaa samaa viestiä hädissään

Kristus on ovi ja Kristukseen meidät kastetaan. täysin raamatullista

Miksi se kristukseen kastaminen ei näy missään arkielossa !
        Kansa on niin jumalatonta kuin olla voi!@#$

Pakko kysyä oletteko hölmöjä sokeita vaiko kuuroja!

• Anonyymi00442
        UUSI

Kommenttisi on hölmö vai tuliko se muka silloin kun keihäillä pisteltiin suomalaisia takapuolesta pakkokasteelle !

• Anonyymi00460
        UUSI
        Anonyymi00440 kirjoitti:

Miksi se kristukseen kastaminen ei näy missään arkielossa !
        Kansa on niin jumalatonta kuin olla voi!@#$

Pakko kysyä oletteko hölmöjä sokeita vaiko kuuroja!

Se ei ole kasteen vika jos kansa on jumalaton

Eipä se näy sinussakaan mitenkään

• Anonyymi00461
        UUSI
        Anonyymi00442 kirjoitti:

Kommenttisi on hölmö vai tuliko se muka silloin kun keihäillä pisteltiin suomalaisia takapuolesta pakkokasteelle !

älä vikise ja opettele argumentoimaan

• Anonyymi00441
      UUSI

Helluntaina Jerusalemissa kukaan molissut sekavia hurmoskieliä eikä kaatuillut maahan selälleen helluntailaisten tapaan.

• Anonyymi00444
        UUSI

Luterilaiset kiemuurtelee himoksella kuin mato purkissa !

Kasteen armossa toki.

• Anonyymi00446
        UUSI

Miksi valehtelet, etkös lue sakastin seinästä mitä raamattu sanoo sellaista menoa !

• Anonyymi00462
        UUSI
        Anonyymi00444 kirjoitti:

Luterilaiset kiemuurtelee himoksella kuin mato purkissa !

Kasteen armossa toki.

ei vaan helluntailaisen kiemurtelee himoksella,

Helluntailaien raiskaa lapsia

• Anonyymi00463
        UUSI
        Anonyymi00446 kirjoitti:

Miksi valehtelet, etkös lue sakastin seinästä mitä raamattu sanoo sellaista menoa !

mitä se kellarin käkätys taas parkuu, mene muualle

• Anonyymi00443
      UUSI

Amerikassa lahkolaisten hurmoskielistä kielilläpuhumista nauhoitettiin ja sitä verrattiin oikeisiin ääniin.
      Yksikin nainen kirkui niin mahdottomasti, ja kun ääntä verrattiin oikeisiin ääniin, niin se vastasi kojootin kiimahuutoa.

• Anonyymi00449
        UUSI

No nyt taisi tulla se kuuluisa emävale !

Tuleeko 39 raippaa poksereihin lopputilillä !

• Anonyymi00464
        UUSI
        Anonyymi00449 kirjoitti:

No nyt taisi tulla se kuuluisa emävale !

Tuleeko 39 raippaa poksereihin lopputilillä !

ei vaan täysi totuus

• Anonyymi00445
      UUSI

Helluntaina Jerusalemissa kukaan ei molissut sekavia hurmoskieliä lahkolaisten tapaan.

Älä anna eksyttää itseäsi. Älä mene lahkoon.

Ap. t. 2:8

Kuinka me sitten kuulemme kukin sen maan kieltä, jossa olemme syntyneet?

• Anonyymi00447
        UUSI

Nämä työttömät luuserit moiseen päivästä toiseen lutterin selän takaa ja kynsii kokoon pappien palkkarahoja !

Tänäkin vuonna kynsijät vähenee 50000 jopa enemmän, lopuille jo hiki tulee kasteotsaan.

• Anonyymi00465
        UUSI
        Anonyymi00447 kirjoitti:

Nämä työttömät luuserit moiseen päivästä toiseen lutterin selän takaa ja kynsii kokoon pappien palkkarahoja !

Tänäkin vuonna kynsijät vähenee 50000 jopa enemmän, lopuille jo hiki tulee kasteotsaan.

siinä työtöm pedoluuserikääkkä vikisee tuskaansa

Sitä ärsyttää muiden palkot

• Anonyymi00448
      UUSI

Kaikilla Jenkkilahkoilla on omat pyhät kirjat, raamatut ja oppikirjat, mihinkä he uskonsa perustaa.

Jehovalaisuus: Charles Russell & knit, Vartiotornilehdet.
      Helluntailaisuus: Charles Fox Parham, Raamattu kansalle ja Parhamin novumit.
      Mormonismi: Joseph Smith, Mormonin Kirja, Opin ja liittojen kirjat
      Adventismi: Ellen G. White, Suuri taistelu

• Anonyymi00451
        UUSI

Jenkkilahkot kieltävät Kolmiyhteisen Jumalan, Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen.
        Eivät tee ristinmerkkiä, missä Kolmiyhteinen Jumala mainitaan.

Jenkkilahkojen harhaopin mukaan kaste tai ehtoollinen ei liity mitenkään ihmisen syntiongelmaan.

Jenkkilahkot kieltävät koko syntiinlankeemuksen eli kollektiivisen perisynnin.

ja monta muuta ihan keskeistä Raamatun totuutta.
        --------------------------------------------------------------------

Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja saavat vahingon.

• Anonyymi00452
        UUSI

Piisaako enää 39 raippaa, joko pitää leikata jostain pala pois !
        Ainakin soffallamakuutuki, venkulalisä ja tyhjäntoimitusapuraha pois !

• Anonyymi00454
        UUSI
        Anonyymi00451 kirjoitti:

Jenkkilahkot kieltävät Kolmiyhteisen Jumalan, Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen.
        Eivät tee ristinmerkkiä, missä Kolmiyhteinen Jumala mainitaan.

Jenkkilahkojen harhaopin mukaan kaste tai ehtoollinen ei liity mitenkään ihmisen syntiongelmaan.

Jenkkilahkot kieltävät koko syntiinlankeemuksen eli kollektiivisen perisynnin.

ja monta muuta ihan keskeistä Raamatun totuutta.
        --------------------------------------------------------------------

Uudestisyntyneet viis veisaa talismaaneista ja käsien heilutteluista muminoineen, katolisista taikamenoista!

Raamatun oppi ja kirkkoisien humpuukia on kaksi eri asiaa.

• Anonyymi00467
        UUSI
        Anonyymi00454 kirjoitti:

Uudestisyntyneet viis veisaa talismaaneista ja käsien heilutteluista muminoineen, katolisista taikamenoista!

Raamatun oppi ja kirkkoisien humpuukia on kaksi eri asiaa.

Ei käsien heoluttelu ole katolinen taikamono vaan uudestikastajien taikameno, kuten endaumenttikin

Raamatun oppi on vaarille kirkkoisien humpuukia

• Anonyymi00452
      UUSI

The Sodomy of Charles Parham - James Attebury
      James Attebury
      https://jamesattebury.wordpress.com › ...
      ·
      Käännä tämä sivu
      9.7.2025 — On July 20, 1907, Charles Fox Parham and J. J. Jourdan, a Jewish boy, were charged with sodomy.

• Anonyymi00455
        UUSI

Mitä tapahtuu ylöstempauksessa lutterien kesken !

Ei yhtään mitään!
        Muutama mummo lähtee että ainot jää kamarin lattialle ja kissa katsoo perään viikset täristen, siinä kaikki.

Valtaosa jää sotkemaan piletyspaikkoja ja puukotettu tantereelle, se on siinä.

• Anonyymi00468
        UUSI
        Anonyymi00455 kirjoitti:

Mitä tapahtuu ylöstempauksessa lutterien kesken !

Ei yhtään mitään!
        Muutama mummo lähtee että ainot jää kamarin lattialle ja kissa katsoo perään viikset täristen, siinä kaikki.

Valtaosa jää sotkemaan piletyspaikkoja ja puukotettu tantereelle, se on siinä.

lutteri lutteri lutteri... eikö tuo pedokääkkä osaa mitään muuta inistä?

Ylöstempausta ei tarvitse odottaa vaan Jeesusta Kristusta

Mutta kun Vapahtaja saapuu niin vanhus jää tänne, hehe

• Anonyymi00457
      UUSI

Lopulta oikella kristillisellä kasteella kastetut ovat todellisessä hädässä: samoin Kristuskin, kerran uhrattuna ottaakseen pois monien synnit, on toistamiseen ilman syntiä ilmestyvä pelastukseksi niille, jotka häntä odottavat.
      Jeesus ottaa luokseen ne, jotka Häntä odottavat. Sanaei puhu sanaakaan niistä, jotka ovat kastetut oikealla kristillisellä kasteella, vaan niistä jotka etsivät ja anovat ja kolkuttavat. Sylissä makaaminen ja vieläpä nukkuminen, ei ole kolkuttamista eikä anomista.

• Anonyymi00458
        UUSI

Aivan, tuohon on aamenta annettava !

• Anonyymi00459
        UUSI
        Anonyymi00458 kirjoitti:

Aivan, tuohon on aamenta annettava !

Millään kasteella ei ole pienintäkään uudedtisynnyttävää merkitystä, vaan yksilön on tunnettava syntiongelmansa evankeliumin kuulemisen kautta , ja tultava kasvokkain hengessä jumalan Pyhän Hengen kanssa!

Tämän kohtaamisen tuloksena tulee uusi syntyminen hengessä ja sen tuloksena ihmispolo kasvattaa itsensä eli tunnustautuu jeesuksen seuraajaksi.

Kaste ei synnytä mitään, eikä tarvitsekaan koska syntyminen on jo tapahtunut, uusi hengellinen lapsi pestään ja puhtaan syntymisen jälkeen.

Tämä on kirkasta ja lookista ja pitää yhtä kaiken apostolien opin ja opetuksen kanssa.

Se vei myös kuoleman paikalle terveet miehet ja sama henki on ilmassa edelleen ja pysyy loppuun asti.

• Anonyymi00469
        UUSI

Sanaa puhuu kastetuista ja seurakunnan jäsenet ovat kastettuja

• Anonyymi00470
        UUSI
        Anonyymi00459 kirjoitti:

Millään kasteella ei ole pienintäkään uudedtisynnyttävää merkitystä, vaan yksilön on tunnettava syntiongelmansa evankeliumin kuulemisen kautta , ja tultava kasvokkain hengessä jumalan Pyhän Hengen kanssa!

Tämän kohtaamisen tuloksena tulee uusi syntyminen hengessä ja sen tuloksena ihmispolo kasvattaa itsensä eli tunnustautuu jeesuksen seuraajaksi.

Kaste ei synnytä mitään, eikä tarvitsekaan koska syntyminen on jo tapahtunut, uusi hengellinen lapsi pestään ja puhtaan syntymisen jälkeen.

Tämä on kirkasta ja lookista ja pitää yhtä kaiken apostolien opin ja opetuksen kanssa.

Se vei myös kuoleman paikalle terveet miehet ja sama henki on ilmassa edelleen ja pysyy loppuun asti.

HAhahaahah!!! "Millään kasteella ei ole pienintäkään uudedtisynnyttävää merkityst"???

Siis tuo pedokääkkä kumoaa koko kristinuskon historian ja apostolien opiun!!!! Pyhä Henki nimenomaan toimii kasteessa kuten Sanakin opettaa

Kastessa Jumala synnyttää uudesti, kaste on uudestisyntymisen peso

Raamtattu ei tunne mitään uudestisyntyneen pesoa, tämä on kirkasta ja loogista vaikka vanhus yrittää kitistä vasteen.

• Anonyymi00471
        UUSI
        Anonyymi00459 kirjoitti:

" sama henki on ilmassa edelleen ja pysyy loppuun asti."

Joo, sama viha näkyy myös sinussa

• Anonyymi00473
        UUSI
        Anonyymi00470 kirjoitti:

HAhahaahah!!! "Millään kasteella ei ole pienintäkään uudedtisynnyttävää merkityst"???

Siis tuo pedokääkkä kumoaa koko kristinuskon historian ja apostolien opiun!!!! Pyhä Henki nimenomaan toimii kasteessa kuten Sanakin opettaa

Kastessa Jumala synnyttää uudesti, kaste on uudestisyntymisen peso

Raamtattu ei tunne mitään uudestisyntyneen pesoa, tämä on kirkasta ja loogista vaikka vanhus yrittää kitistä vasteen.

Jumala pese meidät puhtaaksi

"anna kastaa itsesi ja pestä synitisi pois"

Vain synnit anteeksi saanut ihminen on uudestisyntynyt!

• Anonyymi00472
      UUSI

Kyllä on taas vaari ollut pahalla päällä

• Anonyymi00474
        UUSI

Uskomme Raamattua, emmekä tuota vanhusta!

Ketjusta on poistettu 396 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka oli töllöntyön tekijä?

Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt
      Pieksämäki
      28
      4068
    2. Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja

Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.
      Pieksämäki
      45
      2105
    3. Kun kohtaat jotain ainutlaatuista

ja upeaa, johon rakastut ehkä ensimmäistä kertaa ihan tosissaan. Sitten sähläät kaiken omien epävarmuuksien vuoksi. Eikö
      Ikävä
      45
      1330
    4. Minkälaisessa asunnossa

haluaisit kaivattusi kanssa asua?
      Ikävä
      82
      1185
    5. Mua ahdistaa

Tämä juttu. Miksi nainen torjuit minut vaikka kiinnostuksen merkkejä oli? Eihän tämän jutun olisi tarvinut johtaa sen pi
      Ikävä
      38
      1138
    6. Ei tämä enää tervettä oo

Sydän pamppaillen oon jo tunnin meinannu laittaa sulle viestiä... Sormi tärisee lähetä kuvakkeen kohdalla.
      Ikävä
      25
      1106
    7. Perämoottoreiden huolto melkoisen kallista

Minulla on tuollainen keskikokoinen perämoottori ja yleistä merkkiä. Kyselin sille keväthuoltoa paikallisista liikkeistä
      Savonlinna
      49
      1047
    8. Pasi Turunen: Ensimmäisenä Helluntaina ei kastettu sylivauvoja!

Tänään 31.5.2026 Pasi Turunen noin vastasi soittajan kysymykseen! Raamattu EI KERRO ketä kastettiin
      Kaste
      161
      935
    9. Tanskademarit: ilman risusavottaa ei rahaa!

Näin persuna on pakko ihailla noita Tanskan demareita. Tanskalaisessa sosiaalidemokratiassa ei työtön saa rahaa ellei os
      Maailman menoa
      173
      861
    10. Mikä siinä on että sinkku yrittää varattua?

Siis ihan aina yrittävät muiden puolisoita.
      Sinkut
      57
      845
    Aihe