Onneksi Venäläiset eivät päässeet pilaamaan tätä kisaa.
Vastaukset 23
- Anonyymi00001
Hienoa jotain hyötyä boikotistakin.
- Anonyymi00002
Venäjä tappaa ja tapattaa, sen meitin täytyy aina muistaa
- Anonyymi00003
Virkiäkö siellä voitti..
- Anonyymi00004
"Suomeen tarvitaan Venäjä ja Unkarin kaltaista kansallismielistä johtotyyliä, ei näitä bensan hintaa korottavia ja Voguen kuvauksissa juoksevia kassaneitejä"?
-Mauri Peltokangas- Anonyymi00005
Viroonko me sitten hyökättäisiin tappamaan, jos näin olisi?
- Anonyymi00007
Mauri voisi ryypätä jossain muualla kuin auton ratissa.
- Anonyymi00010
Juu, tarvitaan Maurin kaltaisia öyhöttäviä populisteja joilla ei ole alkeellisiakaan käytöstapoja ja saavat yhtenään ylinopeussakkoja ja ajokieltoja.
Unkarissa näytettiin kuinka he tykkäsivät "kansallismielistä" Orbania ja nyt setä onkin kusessa kun rikokset ja rahan ryöstäminen tutkitaan. Venäjästä puhumattakaan kun Putin tapattaa nuoria miehiään oman valtansa menettämisen pelossa. - Anonyymi00011
Anonyymi00007 kirjoitti:
Mauri voisi ryypätä jossain muualla kuin auton ratissa.
Pensakangas ei ryyppää vaan kaahaa, ylinopeudesta se sen ajokortti vietiin.
- Anonyymi00013
Anonyymi00011 kirjoitti:
Pensakangas ei ryyppää vaan kaahaa, ylinopeudesta se sen ajokortti vietiin.
Jos se on venäjämielinen, kyllä se myös juo.
- Anonyymi00018
Trump sanoo amerikka ensin,siinä on oikea kansanjohtaja
- Anonyymi00008
Kultaa tuli. Kiitos kaikille palaajille valmentajille ja faneille. On kiva olla suomalainen, lapualainen ja tiisteläinen ja tällainen suuri päättäjä, joka on joka paikassa mukana. Mutta eihän nuo leijonat voi mua äänestää. No olkoon menneeksi. Onnea heillekin
Toivoo S - Anonyymi00009
Eipä Venäjä ole aikoihin pärjännyt, vaikka on ollut mukana.
- Anonyymi00012
Venäjä ei oo ollut mukana vuosikausiin, 2022 vuodesta lähtien noita ei ole enää ollenkaan huolittu mm-jäille, pakotteet tosin alkoi jo 2014 Krimin tapahtumista.
- Anonyymi00014
Toivottavasti noi ry s s ät ei enää koskaan pelaa muuta kuin keskenään.
- Anonyymi00015
On vaikea ymmärtää miten tuollainen 140-miljoonaa silmäparia oleva kansa on niin sitä sotahullua diktaattoriaan kunnioittavaa sakkia.
Eikö ne Stalinin ajoista ole oppinut yhtään mitään. Samanlainen kus'pää tuo on, paitsi nottei oo Stalinin tavoin umpikommunisti, vaan 'putte' on oligarkkeja palvova äärioikestolainen. - Anonyymi00016
Anonyymi00015 kirjoitti:
On vaikea ymmärtää miten tuollainen 140-miljoonaa silmäparia oleva kansa on niin sitä sotahullua diktaattoriaan kunnioittavaa sakkia.
Eikö ne Stalinin ajoista ole oppinut yhtään mitään. Samanlainen kus'pää tuo on, paitsi nottei oo Stalinin tavoin umpikommunisti, vaan 'putte' on oligarkkeja palvova äärioikestolainen.Eikös se oo meidän kokoomuksen sisarpuolue?
- Anonyymi00017
Anonyymi00015 kirjoitti:
Eikö ne Stalinin ajoista ole oppinut yhtään mitään. Samanlainen kus'pää tuo on, paitsi nottei oo Stalinin tavoin umpikommunisti, vaan 'putte' on oligarkkeja palvova äärioikestolainen.Oligarkit on varastaneet omaisuutensa venäjän kansalta ja putte varastaa ts.sosialisoi naapurimaan omaisuutta.
- Anonyymi00019
Halusiko pelaajatkaa tälläisiä tynkäkisoja,aina jää jossittelunvaraa kun kaikkien aikojen paras joukkue on poissa
- Anonyymi00021
1960-70 ja 80-luvulla pärjäsi hyvinkin, MUTTA Venäjä ei ole sama asia kuin Neuvostoliitto joka koostui 15 neuvostotasavallasta, (1991 hajoamisprosessissa näistä jokainen itsenäistyi omaksi valtiokseen). Toisin sanoen itse Venäjä ei ole koskaan ollut kovin hääppöisesti menestynyt jääkiekkomaa.
- Anonyymi00023
Kaikkien aikojen doupatuin ainakin. Ei se enää pärjännyt, kun alettiin testaamaan.
- Anonyymi00020
Politiikka pilaa urheilun ja laulukilpailut, ei kumpaakaan enää kiinnosta seurata.
- Anonyymi00022
IKL pilasi lapuualaasen kansan luanteen, näkyy tälläkin saitilla eriomaasesti.
- Anonyymi00024
Anonyymi00022 kirjoitti:
IKL pilasi lapuualaasen kansan luanteen, näkyy tälläkin saitilla eriomaasesti.
Kysyppä tuolla kadulla keltä tahansa alle kolmekymppiseltä mikä on ikl, niin ei ole koskaan kuullutkaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791339
- 851236
- 96977
- 48823
Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa
ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su40723Haluatko, että kierrän sinut kauempaa
Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.83609Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni
mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä30538Mikä on vahvuutesi palstalla?
Oletko kuullut asian joltain toiselta vai oletko itse sitä mieltä? Itse luen avarakatseisuuden omaksi vahvuudekseni. Yr111520Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su44488Tunnetta ja sinua on vaikea kuvailla
Paremmin se varmaan aukeaa muulla tavalla. Olen merellä, jossa kovin usein puhkeaa rajuilma ja huomaan taistelevani hu33475