Suomalaisen nykyjoukkueurheilun ikoni

Anonyymi-ap

25

215

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
      UUSI

Hauskaa miten nykyään 'vajomiseksi' lasketaan videon julkaiseminen. Keskusteluketjun avaaminen siitä, että toinen julkaisi Shorts-videon, jää sitten ilmeisesti ylemmälle tasolle.

• Anonyymi00002
        UUSI

• Anonyymi00004
        UUSI
        Anonyymi00002 kirjoitti:

https://youtube.com/shorts/C_sp_Amri60?is=DlL7fqRc1sQjAK5_

Kyllä, on jo niin ylemmällä tasolla, ettei tuon alemmalle tasolle kukaan täysissä järjissään oleva voi mennä.

Jos mittarina on se, että joku tekee videon ja toinen käyttää aikaansa sen paheksumiseen keskustelupalstalla, niin en olisi aivan varma kumman tasoa tässä pitäisi arvioida.

• Anonyymi00003
      UUSI

Onko mikään ihme miksi meitä vanhoja ihmisiä ei pidetä nyky-yhteiskunnassa missään arvossa?
      Metsämaneja, trumppeja ja putineja ollaan kaikki vanhat.
      Omituisia seniilejä höpäköitä jotka olisi 60-luvulla viety Pölkkyinniemeen.

• Anonyymi00005
        UUSI

Mielenkiintoinen logiikka: ensin ihmetellään miksi vanhoja ei arvosteta, sitten perustellaan asia haukkumalla kaikki vanhat omituisiksi seniileiksi. Eipä siinä paljon arvostusta jää jäljelle.

• Anonyymi00012
        UUSI
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Mielenkiintoinen logiikka: ensin ihmetellään miksi vanhoja ei arvosteta, sitten perustellaan asia haukkumalla kaikki vanhat omituisiksi seniileiksi. Eipä siinä paljon arvostusta jää jäljelle.

Mikä teitä vänkääjiä vaivaa?

• Anonyymi00025
        UUSI

Hehe,Hauska ilmaisu tuo pölkkyinniemi. Olin siellä itse aikoinaan monet vuodet. Töissä.

• Anonyymi00006
      UUSI

"Jos mittarina on se, että joku tekee videon ja toinen käyttää aikaansa sen paheksumiseen keskustelupalstalla, niin en olisi aivan varma kumman tasoa tässä pitäisi arvioida."

Se ei ole paheksumista vaan totuus.
      Yhdelläkään videolla ei ole näkynyt, että metsäman olisi ruuhkavuosia elänyt ja kenestäkään huolta pitänyt.

• Anonyymi00008
        UUSI

Mielenkiintoinen arviointimenetelmä. Jos jokin asia ei ole näkynyt YouTubessa, sen päätellään jääneen kokonaan tapahtumatta. Sillä logiikalla suurin osa ihmisten elämästä ei ole koskaan tapahtunut.

• Anonyymi00007
      UUSI

Sinustakin muiden pitäisi huolehtia,vai

• Anonyymi00009
      UUSI

"Mielenkiintoinen logiikka: ensin ihmetellään miksi vanhoja ei arvosteta, sitten perustellaan asia haukkumalla kaikki vanhat omituisiksi seniileiksi. Eipä siinä paljon arvostusta jää jäljelle."

Sinä itse käytät kaiken tekoälyenergian vanhojen ihmisten haukkumiseen.

• Anonyymi00011
        UUSI

Mielenkiintoista, että kukaan ei vieläkään kommentoi itse ristiriitaa. Sen sijaan keskustelu on siirtynyt tekoälyyn. Missä kohtaa haukuin vanhoja ihmisiä? Huomautin vain siitä, että on vaikea vaatia arvostusta vanhuksille samalla kun kutsuu vanhoja ihmisiä seniileiksi höpäköiksi.

• Anonyymi00010
      UUSI

"Mielenkiintoinen arviointimenetelmä. Jos jokin asia ei ole näkynyt YouTubessa, sen päätellään jääneen kokonaan tapahtumatta. Sillä logiikalla suurin osa.

Kerro mitä metsäman on Youtubeen lataamillaan 8000 videolla jättänyt näyttämättä?

• Anonyymi00014
        UUSI

Mistä minä voisin tietää, mitä joku ei ole näyttänyt? Juuri siitä tässä on kyse. Se, ettei jotain näy YouTubessa, ei ole todiste siitä, ettei sitä olisi olemassa tai tapahtunut.

• Anonyymi00013
      UUSI

Kun katsoo tänään suomalaisia metsiä niin joka puolella näkee umpeutuvia ylitiheitä ryteiköitä.

Merkittävä osa, jopa lähes 800 000 hehtaaria taimikoita ja nuoria kasvatusmetsiä on hoitamatta.
      Syynä metsien hoitamattomuuten ovat metsänomistajien vanhuus, köyhyys, kuolinpesien jakamattomuus, laiskuus, omistajien asuminen kaukana metsistään, tiedon, taidon, työhalujen, ajan ja työvoiman puute.

Taimikon hoito raivaussahan valjaissa on kovaa ja hikistä työtä. Metsässä nykynuorta pelottaa, helle, hyttyset, käärmeet, paarmat, mäkäräiset ja karhut.
      Metsä on v'ttumainen työpaikka.

• Anonyymi00024
        UUSI

Mielenkiintoista, että samassa viestissä metsien hoitamattomuus selitetään vanhuudella, köyhyydellä, kuolinpesillä, etäomistuksella, ajanpuutteella ja lopuksi nuorten karhupelolla. Näyttää siltä, että syitä on niin monta, ettei yhtä todellista syyllistä oikein löydy.

• Anonyymi00016
      UUSI

"Mielenkiintoinen logiikka: ensin ihmetellään miksi vanhoja ei arvosteta, sitten perustellaan asia haukkumalla kaikki vanhat omituisiksi seniileiksi. Eipä siinä paljon arvostusta jää jäljelle."

Missä haukun vanhoja ihmisiä omituisiksi seniileiksi, onko sinulla vajavaisuutta myös luetun ymmärtämisessä?

Lue vielä kerran mitä kirjoitin:
      "Onko mikään ihme miksi meitä vanhoja ihmisiä ei pidetä nyky-yhteiskunnassa missään arvossa?
      Metsämaneja, trumppeja ja putineja ollaan kaikki vanhat.
      Omituisia seniilejä höpäköitä jotka olisi 60-luvulla viety Pölkkyinniemeen."

• Anonyymi00020
        UUSI

Jos tarkoituksesi oli kuvata yhteiskunnan asenteita vanhoja kohtaan, se ei välttämättä välity tekstistä kovin selvästi. Siksi moni lukee kohdan 'omituisia seniilejä höpäköitä' kirjoittajan omana luonnehdintana eikä lainauksena yhteiskunnan asenteista.

• Anonyymi00017
      UUSI
      • Anonyymi00021
        UUSI

Tuleva vene-esittely näyttää kiinnostavan ainakin siinä määrin, että siitä ehditään närkästyä jo ennen kuin itse esittelyä on julkaistu.

• Anonyymi00018
      UUSI

Sitä ollaan nyt Tuusniemen eliittiä, eivät kauppiaiden rouvat hyllyjen takaa silmiään oudosti muljauttele vaan silmät tähtinä tuikkien, kasvot kauniin hymyn saattelemana lemmen kutsuja ilmoille lennättelevät.

Kyllä on hienoo.

• Anonyymi00022
        UUSI

Mielenkiintoista, miten venevideosta päädyttiin kauppiaiden rouviin ja lemmenkutsuihin. Mielikuvitus näyttää täydentävän ne kohdat, joita videolla ei ollut.

• Anonyymi00019
      UUSI

Nuoret naiset luovat sääliviä katseita vanhaan naiseen.
      Nuoret naiset eivät luo edes katseita vanhaan mieheen.

• Anonyymi00023
        UUSI

Jos ihmisten katseita alkaa tulkita sääliksi tai täydelliseksi välinpitämättömyydeksi, kertoo se usein enemmän tulkitsijasta kuin katsojista.

• Anonyymi00026
      UUSI

"Jos ihmisten katseita alkaa tulkita sääliksi tai täydelliseksi välinpitämättömyydeksi, kertoo se usein enemmän tulkitsijasta kuin katsojista."

Kyllä sinä olet ääliö, etkö jo itse huomaa?

Eikö silmän muljauttelijan tai katseen pois päin kääntäjän näkijä ole katsoja ja tulkitsija.

Kun ihminen näkee STOP-liikennemerkin niin miten sen merkin näkeminen pitää tulkita.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka oli töllöntyön tekijä?

Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt
      Pieksämäki
      44
      4826
    2. Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja

Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.
      Pieksämäki
      61
      2701
    3. Jenkkilahkojen kastekaava

Jenkkilahkojen yhteinen kastekaava on kirjoitettuna Mormonin Kirjaan, Moroni, luku-8 Pienten lapsien vanhempia uhataan
      Kaste
      139
      1064
    4. Pasi Turunen: Ensimmäisenä Helluntaina ei kastettu sylivauvoja!

Tänään 31.5.2026 Pasi Turunen noin vastasi soittajan kysymykseen! Raamattu EI KERRO ketä kastettiin
      Kaste
      161
      1035
    5. Odotan sitä hetkeä

kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh
      Ikävä
      71
      1034
    6. Leijonat Maailmanmestareita!

Ihanaa Leijonat, ihanaa!!!
      Maailman menoa
      124
      989
    7. Olen melko vakuuttunut

etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok
      Ikävä
      72
      964
    8. Vihamielisyys naisia kohtaan on jo yllättävän suuri ongelma

Esiintyy laajemmassa mittakaavassa, mitä vain tällä palstalla. Mistä tuo ilmiö nyt oikein johtuu, ja saa alkuvoimansa?
      Sinkut
      185
      878
    9. Mitä ajatuksia miehet, jos..?

Nainen on 40v eikä ole omia lapsia?
      Ikävä
      137
      865
    10. Se mies rakastaa minua

Ja minä rakastan häntä. 😌
      Ikävä
      49