Pridekulkue kiellettävä?

Näin täällä suoraan vaaditaan. Perusteina mitä mielikuvituksellisimmat tarinat. No, miksi ihmeessä kukaan ei ole samalla tavalla voisi vaatia että Jeesus-marssi tulisi kieltää? Perusteena esim se että kristinusko vetoaa väkivaltaisiin tarinoihin ja suhtautuu rasistisesti eri vähemmistöihin...

179

861

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      Otahan nyt huomioon että tämä on uskovaisten palsta. Pride on lähtökohtaisesti kristillisen ihmiskäsityksen vinoutuma. Jumala loi miehen ja naisen, ei mitään muita komboja. Kaikki saa Suomessa juhlia pridea tai vaikka satanismia, meillä on uskonnonvapaus(sisältää ideologiat).

      • Anonyymi00002

        Kristillinen ihmiskäsitys sisältää monenlaisia esimerkkejä. Eiköhän aito rakkaus ja rakastaminen ole silti ihan se keskeisin viesti.


      • Anonyymi00006

        Raamattu on kokoelma mielikuvitustarinoita ja jokainen täysijärkinen ymmärtää tämän tosiasian.


      • Anonyymi00010

        "tämä on uskovaisten palsta"

        Ei muuten todellakaan ole.


      • Se että on miehiä ja naisia, liittyy samalla ihmisten erilaisuuteen. Kristinusko on varsin uusi asia ihmisen historiassa,


      • Anonyymi00010 kirjoitti:

        "tämä on uskovaisten palsta"

        Ei muuten todellakaan ole.

        Ei olekaan . Tämä on palsta jossa keskustellaan luterilaisuudesta. Niin kuin tuossa ohjeessa sanotaan: "Hei! Luterilaisuus-palstan tarkoituksena on keskustella luterilaisuudesta sekä sen kanssa risteävistä ilmiöistä."

        Typerä väite myös siksi, että sehän tarkoittaisi että Suomi 24 palstan ateismi-osiossa ei saisi olla uskonnollista tekstiä, jota siellä on mielimäärin. Tässä taas hyvä osoitus kuinka uskon- ja sanavapaus kuuluu laitauskovien mukaan heille, mutta ei muille.


      • Anonyymi00017
        Mitäsnäitäoikeintulee kirjoitti:

        Ei olekaan . Tämä on palsta jossa keskustellaan luterilaisuudesta. Niin kuin tuossa ohjeessa sanotaan: "Hei! Luterilaisuus-palstan tarkoituksena on keskustella luterilaisuudesta sekä sen kanssa risteävistä ilmiöistä."

        Typerä väite myös siksi, että sehän tarkoittaisi että Suomi 24 palstan ateismi-osiossa ei saisi olla uskonnollista tekstiä, jota siellä on mielimäärin. Tässä taas hyvä osoitus kuinka uskon- ja sanavapaus kuuluu laitauskovien mukaan heille, mutta ei muille.

        Koska näyttää siltä, että osaat lukea, niin miksi et tee näitä homoaloituksia niille varatuille sivuille ?


      • Anonyymi00018
        Anonyymi00017 kirjoitti:

        Koska näyttää siltä, että osaat lukea, niin miksi et tee näitä homoaloituksia niille varatuille sivuille ?

        Ehkä siksi, että juuri luterilaisuus-osiossa on kommentoitu pride-kulkueiden kieltämisen puolesta.


      • Anonyymi00021
        Anonyymi00018 kirjoitti:

        Ehkä siksi, että juuri luterilaisuus-osiossa on kommentoitu pride-kulkueiden kieltämisen puolesta.

        Sinä itse se olet, joka näitä eniten kommentoit ja teet näitä aloituksia.
        Siis Mnot, joka valehtelet, ettet tee homoaloituksia, etkä vastaa anona, molempia teet kuitenkin. M. O. T.


      • Anonyymi00021 kirjoitti:

        Sinä itse se olet, joka näitä eniten kommentoit ja teet näitä aloituksia.
        Siis Mnot, joka valehtelet, ettet tee homoaloituksia, etkä vastaa anona, molempia teet kuitenkin. M. O. T.

        Voi voi voii. Varo nyt että verenpaine ei nouse liikaa, kun joku taisi juuri lainata ilman lupaa sinun leikkiautoasi....


      • Anonyymi00025
        Anonyymi00021 kirjoitti:

        Sinä itse se olet, joka näitä eniten kommentoit ja teet näitä aloituksia.
        Siis Mnot, joka valehtelet, ettet tee homoaloituksia, etkä vastaa anona, molempia teet kuitenkin. M. O. T.

        En ole Mnot, enkä juuri palstalla kommentoi ja en ole koskaan tehnyt aloitusta tällä tai millään muullakaan palstalla.


      • Anonyymi00026
        Mitäsnäitäoikeintulee kirjoitti:

        Voi voi voii. Varo nyt että verenpaine ei nouse liikaa, kun joku taisi juuri lainata ilman lupaa sinun leikkiautoasi....

        Olisit voinut samalla kommentoida hänelle korjaamalla, että kommentoija Anonyymi00018 ei ollut sinä.


      • Anonyymi00031
        torre3 kirjoitti:

        Se että on miehiä ja naisia, liittyy samalla ihmisten erilaisuuteen. Kristinusko on varsin uusi asia ihmisen historiassa,

        " . Kristinusko on varsin uusi asia ihmisen historiassa,"

        Kristinusko on yhtä vanha, kuin ihminen, vaikkei se siitä alussa tätä nimeä käytetty.
        Jeesus aloitti uudenliiton ja sen jälkeen kristinusko otettiin käyttöön...

        1. Moos.1.
        1 Alussa loi Jumala taivaan ja maan.
        2 Ja maa oli autio ja tyhjä, ja pimeys oli syvyyden päällä, ja Jumalan Henki liikkui vetten päällä. jne..

        Tässä taas näkee, minkälainen Raamatun tuntemus sinulla on, ja pyydän älä vastaa, valehtelun voisit kuitenkin lopettaa.


      • Anonyymi00033
        Anonyymi00031 kirjoitti:

        " . Kristinusko on varsin uusi asia ihmisen historiassa,"

        Kristinusko on yhtä vanha, kuin ihminen, vaikkei se siitä alussa tätä nimeä käytetty.
        Jeesus aloitti uudenliiton ja sen jälkeen kristinusko otettiin käyttöön...

        1. Moos.1.
        1 Alussa loi Jumala taivaan ja maan.
        2 Ja maa oli autio ja tyhjä, ja pimeys oli syvyyden päällä, ja Jumalan Henki liikkui vetten päällä. jne..

        Tässä taas näkee, minkälainen Raamatun tuntemus sinulla on, ja pyydän älä vastaa, valehtelun voisit kuitenkin lopettaa.

        "Jeesus aloitti uudenliiton ja sen jälkeen kristinusko otettiin käyttöön..."

        Todella nuoresta asiasta kysymys verratuna noin Mooseksen kirjoihin.


      • Anonyymi00031 kirjoitti:

        " . Kristinusko on varsin uusi asia ihmisen historiassa,"

        Kristinusko on yhtä vanha, kuin ihminen, vaikkei se siitä alussa tätä nimeä käytetty.
        Jeesus aloitti uudenliiton ja sen jälkeen kristinusko otettiin käyttöön...

        1. Moos.1.
        1 Alussa loi Jumala taivaan ja maan.
        2 Ja maa oli autio ja tyhjä, ja pimeys oli syvyyden päällä, ja Jumalan Henki liikkui vetten päällä. jne..

        Tässä taas näkee, minkälainen Raamatun tuntemus sinulla on, ja pyydän älä vastaa, valehtelun voisit kuitenkin lopettaa.

        Kristinusko perustuu Jeesukseen.

        Ei ole olemassa ketään, joka olisi ollut paikalla todistamassa sanojasi. Jeesus taisi tehdä uuden liiton yhdentoista opetuslapsen kanssa.


      • Anonyymi00052

        "Otahan nyt huomioon että tämä on uskovaisten palsta."

        Tämä on ulkokullattujen ja tekopyhien palsta.


      • Anonyymi00053
        torre3 kirjoitti:

        Kristinusko perustuu Jeesukseen.

        Ei ole olemassa ketään, joka olisi ollut paikalla todistamassa sanojasi. Jeesus taisi tehdä uuden liiton yhdentoista opetuslapsen kanssa.

        Oliko tuossa muka jotain väärää?

        Tuohon aikaan nykyisen Israelin seuduilla oli täysin normaalia, että miehellä oli 12 puolisoa.


      • Anonyymi00053 kirjoitti:

        Oliko tuossa muka jotain väärää?

        Tuohon aikaan nykyisen Israelin seuduilla oli täysin normaalia, että miehellä oli 12 puolisoa.

        Oli sellainen, että joku luuli uuden liiton tehdyn kaikkien kanssa.


      • Anonyymi00002 kirjoitti:

        Kristillinen ihmiskäsitys sisältää monenlaisia esimerkkejä. Eiköhän aito rakkaus ja rakastaminen ole silti ihan se keskeisin viesti.

        Håmåstelu ei ole rakkautta.🏳️‍🌈☠️👎


      • Anonyymi00006 kirjoitti:

        Raamattu on kokoelma mielikuvitustarinoita ja jokainen täysijärkinen ymmärtää tämän tosiasian.

        Et vaikuta täysijärkiseltä.🎃


      • Anonyymi00101
        Anonyymi00002 kirjoitti:

        Kristillinen ihmiskäsitys sisältää monenlaisia esimerkkejä. Eiköhän aito rakkaus ja rakastaminen ole silti ihan se keskeisin viesti.

        Ei ole, vaan se on syntien anteeksi antaminen.


      • Anonyymi00102
        Anonyymi00010 kirjoitti:

        "tämä on uskovaisten palsta"

        Ei muuten todellakaan ole.

        Nimeltään on, mutta käytännössä näemmä ei olekaan.


      • Anonyymi00107

        Juu. Persukin uskoo, että maapallo on litteä, Kokoomus on kommunistinen ja kororokotukset ovat uskomuspiikkejä.
        Meistä jokainen tulkoon uskollaan autuaaksi.


      • Anonyymi00108
        Anonyymi00053 kirjoitti:

        Oliko tuossa muka jotain väärää?

        Tuohon aikaan nykyisen Israelin seuduilla oli täysin normaalia, että miehellä oli 12 puolisoa.

        Jeesuksellakin oli peräti 12 MIESTÄ. Yökaudet niitten kanssa oliivipuulehdossa vehtaili.


      • Anonyymi00113
        torre3 kirjoitti:

        Se että on miehiä ja naisia, liittyy samalla ihmisten erilaisuuteen. Kristinusko on varsin uusi asia ihmisen historiassa,

        Uskonnot on ihmisen keksimää kaikki.
        Islamin perusti väkivaltainen pedofiili ihminen. Yeshua ei perusta mitään vaan RAKKAUDEN,loput teki ihmiset.


      • Demokrates kirjoitti:

        Håmåstelu ei ole rakkautta.🏳️‍🌈☠️👎

        Sinulla ei näytä olevan mitään tietoa ihmisistä.


      • Anonyymi00129
        Anonyymi00006 kirjoitti:

        Raamattu on kokoelma mielikuvitustarinoita ja jokainen täysijärkinen ymmärtää tämän tosiasian.

        Raamattu on tietolähteenä yhtä uskottava kuin Kalevala.


    • Anonyymi00003

      ArtoTTT

      Niin kuka muuten on vaatinut?

      • Anonyymi00004

        On sitä täällä vuosien aikana vaadittu.


      • Anonyymi00007
        Anonyymi00004 kirjoitti:

        On sitä täällä vuosien aikana vaadittu.

        ArtoTTT

        Niinkö? Kuka on vaatinut sellaista?


      • Anonyymi00009

        Vuoden sisällä jo toinen hyvä kysymys Artolta.


      • Anonyymi00013
        Anonyymi00007 kirjoitti:

        ArtoTTT

        Niinkö? Kuka on vaatinut sellaista?

        Aloituksen tekijä elää harhaisessa maailmassa, ehkä nämä sieltä kumpuavat.


      • Kuules nyt Arto TTT. Tätä pride-kieltoa on palstalla vaatinut usea laitauskovainen. Esimerkiksi silloin kun Orban kielsi Budapestin priden ja kun se siitä huolimatta järjestettiin, niin hän määräsi vangittavaksi Budapestin kaupunginjohtajan, joka salli pride-kulkueen.

        https://yle.fi/a/74-20169840

        https://www.hs.fi/maailma/art-2000011780322.html

        https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/918203cb-a630-4401-aca3-d8e24bff29cc

        Tuossa yhteydessä palstalla käytiin keskustelua Unkarin tilanteesta ja ei ole vaikea arvata mitä mieltä Arto TTT sinun jengisi oli aiheesta, kumman puolelle se asettui. Samalla myös vaadittiin että pride-tapahtuma tulisi kieltää myös Suomessa.

        Eikä tämä ole suinkaan ainoa kerta kun tätä on vaadittu. Tähän kokosin ihan vain aivan muutamia joita Suomi 24-palstan keskusteluista löytyi. Joten oliko sinulla Arto TTT vielä muuta?

        PS. Niin ja voithan sinä koota tänne vastaavan jossa vaaditaan Jeesus-marssin kieltämistä....


        Anonyymi
        2022-06-21 08:33:54

        Mutta eikö näitä typeriä "ylpeästi" kulkueita voisi järjestää jossain saaressa tai kellarissa.

        Vasta kun pride-marssi julistetaan laittomaksi

        Anonyymi
        2021-07-07 09:14:40

        Niin kauan kun pride-marssit ja eloapina-katuhäiriköinti ovat laillisia, en aio laittaa rikkaa ristiin ilmaston ja maapallon pelastamiseksi. Minulla on tiettyjä laatuvaatimuksia sille, minkälainen se pelastettu maapallo tulee olla, eikä siihen kuulu räyhääjäsakit ja eikä biologiankieltäjät. Joku laatuvaatimus täytyy olla, kaikkein huonointa vaihtoehtoa ei tarvitse hyväksyä.


        Anonyymi
        2024-10-18 12:47:50

        Anonyymi kirjoitti:
        Kukaan ei kaipaa teidän pridejänne, sotianne ja armeijoitanne.

        hyvä. pian laitonta täälläkin päin



        Anonyymi
        2025-06-15 15:51:12

        täyskielto


        Anonyymi
        2025-06-24 23:38:17

        Mielestäni nuo homot ja lesbot voivat pitää tuon seuransa, mutta joutava asian esittely marsseineen on hullutusta! Ei täällä maailmassa muutkaan poikkeavat eaittele itseään marssien ympäri kaupunkia! Juuri tuo joutava marssihömpötys ärsyttää ja se olisi syytä lopettaa!

        Pride ja Woke kiellettävä lailla suomessa.

        Anonyymi-ap
        2025-06-02 12:18:49
        Muuten voi tulla riski että Trump nostaa suomen tullimaksuja woke hyväksynnän takia.

        Anonyymi
        2025-06-02 12:24:50

        Kansalaisaloite olisi täynnä päivässä

        Anonyymi
        2025-06-02 13:03:46

        Toivottavasti joku tekee kansalaisaloitteen woken ja canceloinnin sekä lgbt-ideologian ja niiden juhlimisen kieltämisestä julkisessa hallinnossa.

        Anonyymi
        2025-07-09 17:09:39

        https://yle.fi/a/74-20171425 . AIVAN HYVIN MÄN

        Anonyymi
        2025-10-10 12:07:37

        seta alas. pride alas

        Anonyymi00015
        2026-05-29 08:21:37

        Koko priden voisi haudata jo, miksi moista pitää ylläpitää?? Ei ennenkään mitään mellakoita pidetty seksijuttujen takia. Homous on vain ja ainoastaan pervojen asiaa.


      • Anonyymi00016

        Pride kulkueet ja homoilut kiellettävä

        Anonyymi-ap
        2023-04-20 18:39:19
        Ilmoita
        suomessa jo lailla, touhu on niin sairasta että huh huh...vankeutta vähintään pride tukijoille.


      • Mitäsnäitäoikeintulee kirjoitti:

        Kuules nyt Arto TTT. Tätä pride-kieltoa on palstalla vaatinut usea laitauskovainen. Esimerkiksi silloin kun Orban kielsi Budapestin priden ja kun se siitä huolimatta järjestettiin, niin hän määräsi vangittavaksi Budapestin kaupunginjohtajan, joka salli pride-kulkueen.

        https://yle.fi/a/74-20169840

        https://www.hs.fi/maailma/art-2000011780322.html

        https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/918203cb-a630-4401-aca3-d8e24bff29cc

        Tuossa yhteydessä palstalla käytiin keskustelua Unkarin tilanteesta ja ei ole vaikea arvata mitä mieltä Arto TTT sinun jengisi oli aiheesta, kumman puolelle se asettui. Samalla myös vaadittiin että pride-tapahtuma tulisi kieltää myös Suomessa.

        Eikä tämä ole suinkaan ainoa kerta kun tätä on vaadittu. Tähän kokosin ihan vain aivan muutamia joita Suomi 24-palstan keskusteluista löytyi. Joten oliko sinulla Arto TTT vielä muuta?

        PS. Niin ja voithan sinä koota tänne vastaavan jossa vaaditaan Jeesus-marssin kieltämistä....


        Anonyymi
        2022-06-21 08:33:54

        Mutta eikö näitä typeriä "ylpeästi" kulkueita voisi järjestää jossain saaressa tai kellarissa.

        Vasta kun pride-marssi julistetaan laittomaksi

        Anonyymi
        2021-07-07 09:14:40

        Niin kauan kun pride-marssit ja eloapina-katuhäiriköinti ovat laillisia, en aio laittaa rikkaa ristiin ilmaston ja maapallon pelastamiseksi. Minulla on tiettyjä laatuvaatimuksia sille, minkälainen se pelastettu maapallo tulee olla, eikä siihen kuulu räyhääjäsakit ja eikä biologiankieltäjät. Joku laatuvaatimus täytyy olla, kaikkein huonointa vaihtoehtoa ei tarvitse hyväksyä.


        Anonyymi
        2024-10-18 12:47:50

        Anonyymi kirjoitti:
        Kukaan ei kaipaa teidän pridejänne, sotianne ja armeijoitanne.

        hyvä. pian laitonta täälläkin päin



        Anonyymi
        2025-06-15 15:51:12

        täyskielto


        Anonyymi
        2025-06-24 23:38:17

        Mielestäni nuo homot ja lesbot voivat pitää tuon seuransa, mutta joutava asian esittely marsseineen on hullutusta! Ei täällä maailmassa muutkaan poikkeavat eaittele itseään marssien ympäri kaupunkia! Juuri tuo joutava marssihömpötys ärsyttää ja se olisi syytä lopettaa!

        Pride ja Woke kiellettävä lailla suomessa.

        Anonyymi-ap
        2025-06-02 12:18:49
        Muuten voi tulla riski että Trump nostaa suomen tullimaksuja woke hyväksynnän takia.

        Anonyymi
        2025-06-02 12:24:50

        Kansalaisaloite olisi täynnä päivässä

        Anonyymi
        2025-06-02 13:03:46

        Toivottavasti joku tekee kansalaisaloitteen woken ja canceloinnin sekä lgbt-ideologian ja niiden juhlimisen kieltämisestä julkisessa hallinnossa.

        Anonyymi
        2025-07-09 17:09:39

        https://yle.fi/a/74-20171425 . AIVAN HYVIN MÄN

        Anonyymi
        2025-10-10 12:07:37

        seta alas. pride alas

        Anonyymi00015
        2026-05-29 08:21:37

        Koko priden voisi haudata jo, miksi moista pitää ylläpitää?? Ei ennenkään mitään mellakoita pidetty seksijuttujen takia. Homous on vain ja ainoastaan pervojen asiaa.

        No Arto TTT mihin jäi sun vastaus? Vai yritätkö taas epätoivoisesti keksiä, miten sinä voisit siirtää maalitolppia....


      • Anonyymi00022
        Mitäsnäitäoikeintulee kirjoitti:

        No Arto TTT mihin jäi sun vastaus? Vai yritätkö taas epätoivoisesti keksiä, miten sinä voisit siirtää maalitolppia....

        ArtoTTT

        No kuule ihan hammaslääkärissä olin aamupäivällä, enkä muutenkaan ehdi päivystää täällä 24/7 tahtiin, ihan töitäkin pitäisi ehtiä tehdä.

        Löysit siis anonyymejä kirjoituksia, jossa sinun tulkintasi mukaan vaaditaan priden kieltämistä, mistä siis tiedät keitä nämä anonyymit ovat, ettei ateistit vain itse ole kirjoitelleet niitä provoilumielessä, onko esim. tuollaista kansalaisaloitetta laitettu vireille jossa pride kiellettäisiin, onko siinä jo kuinka paljon allekirjoituksia. Entä kuinka monta aloitusta Luterilaisuus palstalta löytyy jossa priden kieltämistä vaaditaan, siis sinun oman aloituksesi lisäksi. Se että jokin asian katsoo olevan vahingollista ja ärsyttävää, siitä on vielä melkoisen pitkä matkaa siihen että jokin asia lailla kiellettäisiin.

        MNOT:lla sen sijaan on provoilumielessä pyrkimys rakentaa olkiukkoja maalitauluksi, jonka jälkeen alkaa itse ateisti kavereiden kanssa pieksemään noita olkiukkoja.


      • Anonyymi00022 kirjoitti:

        ArtoTTT

        No kuule ihan hammaslääkärissä olin aamupäivällä, enkä muutenkaan ehdi päivystää täällä 24/7 tahtiin, ihan töitäkin pitäisi ehtiä tehdä.

        Löysit siis anonyymejä kirjoituksia, jossa sinun tulkintasi mukaan vaaditaan priden kieltämistä, mistä siis tiedät keitä nämä anonyymit ovat, ettei ateistit vain itse ole kirjoitelleet niitä provoilumielessä, onko esim. tuollaista kansalaisaloitetta laitettu vireille jossa pride kiellettäisiin, onko siinä jo kuinka paljon allekirjoituksia. Entä kuinka monta aloitusta Luterilaisuus palstalta löytyy jossa priden kieltämistä vaaditaan, siis sinun oman aloituksesi lisäksi. Se että jokin asian katsoo olevan vahingollista ja ärsyttävää, siitä on vielä melkoisen pitkä matkaa siihen että jokin asia lailla kiellettäisiin.

        MNOT:lla sen sijaan on provoilumielessä pyrkimys rakentaa olkiukkoja maalitauluksi, jonka jälkeen alkaa itse ateisti kavereiden kanssa pieksemään noita olkiukkoja.

        Heh hehe hehe hehe hee. Tämä nyt oli todellinen rimanalitus jopa sinulta Arto TTT. Että ihan ateistit ovat nuo kaikki kirjoittaneet noin niin kuin provoilumielessä? Etkö sä nyt yhtään parempaan pysty? Varsinkin kun sinä itsekin kirjoitat tänne anona, koska et ole rekannut nikkiäsi.

        Mitä tulee siihen että provoilisin täällä, niin minä esitän teille inhottavia kysymyksiä / rinnastuksia, joista te ette tykkää. Eli teidän porukka on tämän tästä vaatinut että pride pitää kieltää, mutta sinä et löydä yhtäkään vastaavaa jossa vastapuoli olisi vaatinut jeesus-marssin kieltoa.

        Tästä huolimatta teillä on pokkaa väittää, että teitä muka Suomessa yhä enemmän ja enemmän vainotaan. Ja että suuret vainot ovat alkamassa. Tätä on täyttä roskaa, koska teitä ei vainota pätkääkään. Naureskellaan kylläkin, sen verran vanhakantaisia ovat teidän "ajatukset" nykymenosta.


      • Anonyymi00028
        Mitäsnäitäoikeintulee kirjoitti:

        Heh hehe hehe hehe hee. Tämä nyt oli todellinen rimanalitus jopa sinulta Arto TTT. Että ihan ateistit ovat nuo kaikki kirjoittaneet noin niin kuin provoilumielessä? Etkö sä nyt yhtään parempaan pysty? Varsinkin kun sinä itsekin kirjoitat tänne anona, koska et ole rekannut nikkiäsi.

        Mitä tulee siihen että provoilisin täällä, niin minä esitän teille inhottavia kysymyksiä / rinnastuksia, joista te ette tykkää. Eli teidän porukka on tämän tästä vaatinut että pride pitää kieltää, mutta sinä et löydä yhtäkään vastaavaa jossa vastapuoli olisi vaatinut jeesus-marssin kieltoa.

        Tästä huolimatta teillä on pokkaa väittää, että teitä muka Suomessa yhä enemmän ja enemmän vainotaan. Ja että suuret vainot ovat alkamassa. Tätä on täyttä roskaa, koska teitä ei vainota pätkääkään. Naureskellaan kylläkin, sen verran vanhakantaisia ovat teidän "ajatukset" nykymenosta.

        " Että ihan ateistit ovat nuo kaikki kirjoittaneet noin niin kuin provoilumielessä?"

        No yleensä näin että ateistit eli jumalattomat täällä kirjoittelevat vain provoilumielessä mikä on yleistä somessa.

        Kuitenkin me uskovat osaamme käyttää tätä provoilua hyväksemme rakkauden tuomiseksi kaikelle kansalle. Tässä paha valjastetaan siis hyvän ja rakkauden palvelukseen, koska Jumala on valjastanut näin, sillä ...

        Room. 8:28

        Mutta me tiedämme, että kaikki yhdessä vaikuttaa niiden parhaaksi, jotka Jumalaa rakastavat, niiden, jotka hänen aivoituksensa mukaan ovat kutsutut.


      • Anonyymi00029
        Mitäsnäitäoikeintulee kirjoitti:

        Heh hehe hehe hehe hee. Tämä nyt oli todellinen rimanalitus jopa sinulta Arto TTT. Että ihan ateistit ovat nuo kaikki kirjoittaneet noin niin kuin provoilumielessä? Etkö sä nyt yhtään parempaan pysty? Varsinkin kun sinä itsekin kirjoitat tänne anona, koska et ole rekannut nikkiäsi.

        Mitä tulee siihen että provoilisin täällä, niin minä esitän teille inhottavia kysymyksiä / rinnastuksia, joista te ette tykkää. Eli teidän porukka on tämän tästä vaatinut että pride pitää kieltää, mutta sinä et löydä yhtäkään vastaavaa jossa vastapuoli olisi vaatinut jeesus-marssin kieltoa.

        Tästä huolimatta teillä on pokkaa väittää, että teitä muka Suomessa yhä enemmän ja enemmän vainotaan. Ja että suuret vainot ovat alkamassa. Tätä on täyttä roskaa, koska teitä ei vainota pätkääkään. Naureskellaan kylläkin, sen verran vanhakantaisia ovat teidän "ajatukset" nykymenosta.

        "Mitä tulee siihen että provoilisin täällä, niin minä esitän teille inhottavia kysymyksiä / rinnastuksia, joista te ette tykkää."

        Älä nyt sentään valehtelemaan ala sillä juuri sinun "kysymyksiäsi" käytämme evankeliumin parhaaksi sillä olemme huomanneet kuinka lapsellisia jumalattomien ihmisten ennakkoluulot Jeesus-uskosta on.


      • Anonyymi00030
        Mitäsnäitäoikeintulee kirjoitti:

        Heh hehe hehe hehe hee. Tämä nyt oli todellinen rimanalitus jopa sinulta Arto TTT. Että ihan ateistit ovat nuo kaikki kirjoittaneet noin niin kuin provoilumielessä? Etkö sä nyt yhtään parempaan pysty? Varsinkin kun sinä itsekin kirjoitat tänne anona, koska et ole rekannut nikkiäsi.

        Mitä tulee siihen että provoilisin täällä, niin minä esitän teille inhottavia kysymyksiä / rinnastuksia, joista te ette tykkää. Eli teidän porukka on tämän tästä vaatinut että pride pitää kieltää, mutta sinä et löydä yhtäkään vastaavaa jossa vastapuoli olisi vaatinut jeesus-marssin kieltoa.

        Tästä huolimatta teillä on pokkaa väittää, että teitä muka Suomessa yhä enemmän ja enemmän vainotaan. Ja että suuret vainot ovat alkamassa. Tätä on täyttä roskaa, koska teitä ei vainota pätkääkään. Naureskellaan kylläkin, sen verran vanhakantaisia ovat teidän "ajatukset" nykymenosta.

        "Tätä on täyttä roskaa, koska teitä ei vainota pätkääkään. Naureskellaan kylläkin, sen verran vanhakantaisia ovat teidän "ajatukset" nykymenosta."

        Tässä olet oikeassa, että nauru on vainon ilkein ja salakavalin vainoamisen muoto minkä keinoin lapsia ja nuoria kouluissa suorastaan tuhotaan mielisairaiksi ja ahdistuneiksi.

        Täytyy tiedostaa että isot koululaitokset ovat ihmistuhontalaitoksia!!!


      • Anonyymi00036
        Anonyymi00016 kirjoitti:

        Pride kulkueet ja homoilut kiellettävä

        Anonyymi-ap
        2023-04-20 18:39:19
        Ilmoita
        suomessa jo lailla, touhu on niin sairasta että huh huh...vankeutta vähintään pride tukijoille.

        Kaikki marssit kiellettävä, kaikki!


      • Anonyymi00028 kirjoitti:

        " Että ihan ateistit ovat nuo kaikki kirjoittaneet noin niin kuin provoilumielessä?"

        No yleensä näin että ateistit eli jumalattomat täällä kirjoittelevat vain provoilumielessä mikä on yleistä somessa.

        Kuitenkin me uskovat osaamme käyttää tätä provoilua hyväksemme rakkauden tuomiseksi kaikelle kansalle. Tässä paha valjastetaan siis hyvän ja rakkauden palvelukseen, koska Jumala on valjastanut näin, sillä ...

        Room. 8:28

        Mutta me tiedämme, että kaikki yhdessä vaikuttaa niiden parhaaksi, jotka Jumalaa rakastavat, niiden, jotka hänen aivoituksensa mukaan ovat kutsutut.

        Paavali satuili kaikenlaista. Voi sinua!


      • Anonyymi00063
        Anonyymi00036 kirjoitti:

        Kaikki marssit kiellettävä, kaikki!

        Jos korostettua hetero seksuaalisuutta tuodaan esille niin sitä pidetään jo säädyttömänä verrattuna sukupuoli vähemmistöihin?


      • Anonyymi00022 kirjoitti:

        ArtoTTT

        No kuule ihan hammaslääkärissä olin aamupäivällä, enkä muutenkaan ehdi päivystää täällä 24/7 tahtiin, ihan töitäkin pitäisi ehtiä tehdä.

        Löysit siis anonyymejä kirjoituksia, jossa sinun tulkintasi mukaan vaaditaan priden kieltämistä, mistä siis tiedät keitä nämä anonyymit ovat, ettei ateistit vain itse ole kirjoitelleet niitä provoilumielessä, onko esim. tuollaista kansalaisaloitetta laitettu vireille jossa pride kiellettäisiin, onko siinä jo kuinka paljon allekirjoituksia. Entä kuinka monta aloitusta Luterilaisuus palstalta löytyy jossa priden kieltämistä vaaditaan, siis sinun oman aloituksesi lisäksi. Se että jokin asian katsoo olevan vahingollista ja ärsyttävää, siitä on vielä melkoisen pitkä matkaa siihen että jokin asia lailla kiellettäisiin.

        MNOT:lla sen sijaan on provoilumielessä pyrkimys rakentaa olkiukkoja maalitauluksi, jonka jälkeen alkaa itse ateisti kavereiden kanssa pieksemään noita olkiukkoja.

        Tässä on sinulle Arto TTT lisää "provoja". Ihan tästä juoksutuksesta poimittuja tuolta lopusta. Edelleenkö sinä väität että nämä ovat ateistien tänne rustaamia tekstejä? Älä nyt ole naurettava.

        Laitauskovaiset haluavat todella kieltää priden, kuten nämä kaikki kirjoitukset todistavat. Myös sinä. Mutta kerro mistä löytyy tekstejä joissa attet haluvat kieltää jeesus-marssin? Koeta nyt vain etsiä niitä...

        Anonyymi00111
        2026-06-02 21:26:56

        Sodomialippumarssit on parasta kieltää kokonaan.


        Äänestä

        Kommentoi


        Anonyymi00112
        2026-06-02 21:39:38

        Pride on likaista,saastaa oikeasti.Pysykää vaan kaapissa kun se on outoa.
        Luterilaisuus on pride ja outoa nykyisin ja suoraan sanottuna ihmisen keksimä uskonto kuten muutikin ja varsin pedo Islam.
        Silti uskon mutten nähin roskaan.
        Kuitenkin on aina mikä on ylin: RAKKAUS !
        Hieman ristiriitaista..


        Äänestä

        Kommentoi

        Anonyymi00115
        2026-06-02 21:47:16

        Pridekulkue kiellettävä?

        Kyllä,se on irvokas ja lapset näkee. Onhan siinä tivolia,että nähdään ja naureskellaan sirkukselle.
        Ihan pride kansa voi olla omiaan mutta miksi marssia?
        Jotkut hyväksyy ja jotkut ei koskaan ?
        Minä olen,etten hyväksy mutta RAKKAUS on kuitenkin minun ohje kaikelle mutta ei irstailu.


        Äänestä

        Kommentoi

        Anonyymi00117
        2026-06-02 22:33:39

        Pride on hyvä esimerkki länsimaisesta turmeluksesta, ja rappiosta, kuin Rooma ennen tuhoaan, mutta ehkä siitäkin selvitään.

        Eikä sekään ole enää mikään mukava homojen yhteinen juhla, vaan kaiken maailman pervojen, ja ideologisten idioottien kokoontumisajot, ei siellä homotkaan enää viihdy, jos eivät välitä näistä porukoista, jotka ovat liittyneet Prideen mukaan, moni homo ei ole mikään vihervassari.


        Äänestä

        Kommentoi

        Anonyymi00122
        2026-06-03 07:13:58

        Täysin hyödytön kulkue, tiellä vaan muunliikenteen. Tulee periä vuokraa tienkäytöstä jokaiselta osallistujalta 2000 euroa/ osallistuja/ pv


      • Anonyymi00133
        Mitäsnäitäoikeintulee kirjoitti:

        Kuules nyt Arto TTT. Tätä pride-kieltoa on palstalla vaatinut usea laitauskovainen. Esimerkiksi silloin kun Orban kielsi Budapestin priden ja kun se siitä huolimatta järjestettiin, niin hän määräsi vangittavaksi Budapestin kaupunginjohtajan, joka salli pride-kulkueen.

        https://yle.fi/a/74-20169840

        https://www.hs.fi/maailma/art-2000011780322.html

        https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/918203cb-a630-4401-aca3-d8e24bff29cc

        Tuossa yhteydessä palstalla käytiin keskustelua Unkarin tilanteesta ja ei ole vaikea arvata mitä mieltä Arto TTT sinun jengisi oli aiheesta, kumman puolelle se asettui. Samalla myös vaadittiin että pride-tapahtuma tulisi kieltää myös Suomessa.

        Eikä tämä ole suinkaan ainoa kerta kun tätä on vaadittu. Tähän kokosin ihan vain aivan muutamia joita Suomi 24-palstan keskusteluista löytyi. Joten oliko sinulla Arto TTT vielä muuta?

        PS. Niin ja voithan sinä koota tänne vastaavan jossa vaaditaan Jeesus-marssin kieltämistä....


        Anonyymi
        2022-06-21 08:33:54

        Mutta eikö näitä typeriä "ylpeästi" kulkueita voisi järjestää jossain saaressa tai kellarissa.

        Vasta kun pride-marssi julistetaan laittomaksi

        Anonyymi
        2021-07-07 09:14:40

        Niin kauan kun pride-marssit ja eloapina-katuhäiriköinti ovat laillisia, en aio laittaa rikkaa ristiin ilmaston ja maapallon pelastamiseksi. Minulla on tiettyjä laatuvaatimuksia sille, minkälainen se pelastettu maapallo tulee olla, eikä siihen kuulu räyhääjäsakit ja eikä biologiankieltäjät. Joku laatuvaatimus täytyy olla, kaikkein huonointa vaihtoehtoa ei tarvitse hyväksyä.


        Anonyymi
        2024-10-18 12:47:50

        Anonyymi kirjoitti:
        Kukaan ei kaipaa teidän pridejänne, sotianne ja armeijoitanne.

        hyvä. pian laitonta täälläkin päin



        Anonyymi
        2025-06-15 15:51:12

        täyskielto


        Anonyymi
        2025-06-24 23:38:17

        Mielestäni nuo homot ja lesbot voivat pitää tuon seuransa, mutta joutava asian esittely marsseineen on hullutusta! Ei täällä maailmassa muutkaan poikkeavat eaittele itseään marssien ympäri kaupunkia! Juuri tuo joutava marssihömpötys ärsyttää ja se olisi syytä lopettaa!

        Pride ja Woke kiellettävä lailla suomessa.

        Anonyymi-ap
        2025-06-02 12:18:49
        Muuten voi tulla riski että Trump nostaa suomen tullimaksuja woke hyväksynnän takia.

        Anonyymi
        2025-06-02 12:24:50

        Kansalaisaloite olisi täynnä päivässä

        Anonyymi
        2025-06-02 13:03:46

        Toivottavasti joku tekee kansalaisaloitteen woken ja canceloinnin sekä lgbt-ideologian ja niiden juhlimisen kieltämisestä julkisessa hallinnossa.

        Anonyymi
        2025-07-09 17:09:39

        https://yle.fi/a/74-20171425 . AIVAN HYVIN MÄN

        Anonyymi
        2025-10-10 12:07:37

        seta alas. pride alas

        Anonyymi00015
        2026-05-29 08:21:37

        Koko priden voisi haudata jo, miksi moista pitää ylläpitää?? Ei ennenkään mitään mellakoita pidetty seksijuttujen takia. Homous on vain ja ainoastaan pervojen asiaa.

        Perähikeän sekakuorossa paistaa totuus ja uskomukset ,kuuntelipa tai katselipa sitä läheltä taikka kaukaan.


      • Anonyymi00028 kirjoitti:

        " Että ihan ateistit ovat nuo kaikki kirjoittaneet noin niin kuin provoilumielessä?"

        No yleensä näin että ateistit eli jumalattomat täällä kirjoittelevat vain provoilumielessä mikä on yleistä somessa.

        Kuitenkin me uskovat osaamme käyttää tätä provoilua hyväksemme rakkauden tuomiseksi kaikelle kansalle. Tässä paha valjastetaan siis hyvän ja rakkauden palvelukseen, koska Jumala on valjastanut näin, sillä ...

        Room. 8:28

        Mutta me tiedämme, että kaikki yhdessä vaikuttaa niiden parhaaksi, jotka Jumalaa rakastavat, niiden, jotka hänen aivoituksensa mukaan ovat kutsutut.

        Tässä sinullekin lisää "provokirjoituksia", jotka on poimittu juuri tästä tekstijuoksutuksesta tuolta alempaa.

        Laitauskovaiset haluavat todella kieltää priden, kuten nämä kaikki kirjoitukset todistavat. Myös sinä. Mutta kerro mistä löytyy tekstejä joissa attet haluvat kieltää jeesus-marssin? Koeta nyt vain etsiä niitä...

        Anonyymi00111
        2026-06-02 21:26:56

        Sodomialippumarssit on parasta kieltää kokonaan.


        Äänestä

        Kommentoi


        Anonyymi00112
        2026-06-02 21:39:38

        Pride on likaista,saastaa oikeasti.Pysykää vaan kaapissa kun se on outoa.
        Luterilaisuus on pride ja outoa nykyisin ja suoraan sanottuna ihmisen keksimä uskonto kuten muutikin ja varsin pedo Islam.
        Silti uskon mutten nähin roskaan.
        Kuitenkin on aina mikä on ylin: RAKKAUS !
        Hieman ristiriitaista..


        Äänestä

        Kommentoi

        Anonyymi00115
        2026-06-02 21:47:16

        Pridekulkue kiellettävä?

        Kyllä,se on irvokas ja lapset näkee. Onhan siinä tivolia,että nähdään ja naureskellaan sirkukselle.
        Ihan pride kansa voi olla omiaan mutta miksi marssia?
        Jotkut hyväksyy ja jotkut ei koskaan ?
        Minä olen,etten hyväksy mutta RAKKAUS on kuitenkin minun ohje kaikelle mutta ei irstailu.


        Äänestä

        Kommentoi

        Anonyymi00117
        2026-06-02 22:33:39

        Pride on hyvä esimerkki länsimaisesta turmeluksesta, ja rappiosta, kuin Rooma ennen tuhoaan, mutta ehkä siitäkin selvitään.

        Eikä sekään ole enää mikään mukava homojen yhteinen juhla, vaan kaiken maailman pervojen, ja ideologisten idioottien kokoontumisajot, ei siellä homotkaan enää viihdy, jos eivät välitä näistä porukoista, jotka ovat liittyneet Prideen mukaan, moni homo ei ole mikään vihervassari.


        Äänestä

        Kommentoi

        Anonyymi00122
        2026-06-03 07:13:58

        Täysin hyödytön kulkue, tiellä vaan muunliikenteen. Tulee periä vuokraa tienkäytöstä jokaiselta osallistujalta 2000 euroa/ osallistuja/ pv


    • Anonyymi00005

      Pikkuvika se on kävellä hölmönä kadulla sen vuoksi, että on Jumala jalassa ja housut mielessä, kun jotkut nahkapäät marssii sen vuoksi että vain heille kuuluu ihmisoikeudet ja jotkut jopa sen vuoksi että joku valtio voi tehdä mitä tahansa, niin se siunataan.

    • Anonyymi00008

      Saathan sinä mennä marssimaan jos niin haluat, mutta ei siitä totta vie tarvitse kaikkien pitää ja tottakai sitä saa vastustaakin jos ei pidä sitä hyvänä asiana.

      • Anonyymi00011

        Kyllä pitääkin vastustaa eikä pitää hyvän asiana jos marssitaan sen vuoksi että jotkut voi tehdä mitä tahansa pahaa, niin se pitää siunata.

        Haiseva vastalause siitä täytyy tietenkin esittää.


      • Anonyymi00011 kirjoitti:

        Kyllä pitääkin vastustaa eikä pitää hyvän asiana jos marssitaan sen vuoksi että jotkut voi tehdä mitä tahansa pahaa, niin se pitää siunata.

        Haiseva vastalause siitä täytyy tietenkin esittää.

        Homous ei ole sitä, että tekee pahaa. Jos saa huomauttaa.


    • Anonyymi00012

      Meistä jokainen on joskus kuuluva seksuaalivähemmistöön. Tai on joskus ollut..
      Sinunkin lapsi ( kellä on) voi syntyä homoseksualistiksi.

    • Anonyymi00014

      Tässä jälleen homoaloitus, vaikka väität, ettet näitä tee.

      • Anonyymi00019

        Missä hän on niin väittänyt?


      • Minä pyysin sinua listaamaan noita minun "homoaloituksia", mutta eipä ole listaa näkynyt....


      • Anonyymi00032
        Mitäsnäitäoikeintulee kirjoitti:

        Minä pyysin sinua listaamaan noita minun "homoaloituksia", mutta eipä ole listaa näkynyt....

        Katso omasta piilotetusta profiilistasi...


      • Anonyymi00035
        Mitäsnäitäoikeintulee kirjoitti:

        Minä pyysin sinua listaamaan noita minun "homoaloituksia", mutta eipä ole listaa näkynyt....

        Mutta homo-kommentteja Mnot laskettelee alvariinsa!!!


      • Anonyymi00032 kirjoitti:

        Katso omasta piilotetusta profiilistasi...

        Kuule kun tuolla juuri äsken joku teikäläisistä julisti että väitteen esittäjällä tulee olla todisteet asiansa puolesta. Joten mennään tämän klassisen todistuksen mukaisesti. Ole hyvä ja todista väitteesi. Ja siksi ei sitten riitä mikään kaatumakokouksessa kuultu saarnaajan puhe, jossa puhutaan homojen kauhistuttavasta roolista mediassa....


      • Anonyymi00038
        Anonyymi00035 kirjoitti:

        Mutta homo-kommentteja Mnot laskettelee alvariinsa!!!

        Niin tietysti, koska käsittelee omaa suuntaustaan ja yrittää vääntää mustaa valkoiseksi, joka on koomista...


      • Anonyymi00039
        Mitäsnäitäoikeintulee kirjoitti:

        Kuule kun tuolla juuri äsken joku teikäläisistä julisti että väitteen esittäjällä tulee olla todisteet asiansa puolesta. Joten mennään tämän klassisen todistuksen mukaisesti. Ole hyvä ja todista väitteesi. Ja siksi ei sitten riitä mikään kaatumakokouksessa kuultu saarnaajan puhe, jossa puhutaan homojen kauhistuttavasta roolista mediassa....

        Olet kaatunut usein ja lapsena sinua satutettiin pahasti "sieltä", joka jätti jälkensä.


      • Anonyymi00057
        Anonyymi00038 kirjoitti:

        Niin tietysti, koska käsittelee omaa suuntaustaan ja yrittää vääntää mustaa valkoiseksi, joka on koomista...

        Jos noin on, niin tuosta samasta syystä aito_lainen tekee myös niin. koska käsittelee omaa suuntaustaan ja yrittää vääntää mustaa valkoiseksi. Sehr komisch.


      • Anonyymi00092
        Anonyymi00057 kirjoitti:

        Jos noin on, niin tuosta samasta syystä aito_lainen tekee myös niin. koska käsittelee omaa suuntaustaan ja yrittää vääntää mustaa valkoiseksi. Sehr komisch.

        Paljon mahdollista, siitä puhe mistä puute.


    • Anonyymi00015

      Aloitukseen. Poikkean hieman aiheesta ja palaan tämän vuoden jääkiekon MM-turnaukseen. Kun urheilustakin pidän. Ja tietysti siinäkin tarvitaan sekä taitoa, että onnea. Ja paljon suurempaakin ulottuvuutta.
      Mielenkiintoinen ulottuvuus tuon tapahtuman mitalistimaiden lippusymboliikka.
      Suomen lipussa risti, Norjan lipussa risti, Sveitsin lipussa risti.
      Mitä tällaisesta "merkistä" voisi ajatella?
      Sen voisi nähdä sekä symbolisesti lisäämällä siihen hieman uskonulottuvuuksia. Luterilaisella palstalla, kun ollaan.
      Joten ihan uskiksena sanon: "1 plus 1, on kolme.

      • Anonyymi00020

      • Anonyymi00078
        Anonyymi00020 kirjoitti:

        Kaikki lähti Dannebrogista ja siihen liittyvästä tarinasta.
        https://fi.wikipedia.org/wiki/Tanskan_lippu

        Joo kiitos luin tuon läpi, mielenkiintoista historiaa Tanskan lipusta, joka on maailman vanhin yhä käytössä oleva lippu. Dannebrog siis Tanskan kangas nimeltään.
        Tuli vaan lukiessani mieleen, että tipahtiko Suomen lippukin taivaasta taistellessamme Neuvostoarmeijaa vastaan tässä lähihistoriassa.?
        Kuitenkin edes salaa uskon toisinaan Korkeampaan matematiikkaan ja ihmeisiin.
        Sillä olen niin lapsellinen.


      • Anonyymi00128
        Anonyymi00078 kirjoitti:

        Joo kiitos luin tuon läpi, mielenkiintoista historiaa Tanskan lipusta, joka on maailman vanhin yhä käytössä oleva lippu. Dannebrog siis Tanskan kangas nimeltään.
        Tuli vaan lukiessani mieleen, että tipahtiko Suomen lippukin taivaasta taistellessamme Neuvostoarmeijaa vastaan tässä lähihistoriassa.?
        Kuitenkin edes salaa uskon toisinaan Korkeampaan matematiikkaan ja ihmeisiin.
        Sillä olen niin lapsellinen.

        Lyhykäisyydessään nykyinen Suomen lippu on väreiltään Venäjän laivaston lippu, jonka ristin purjehdusseura Nyländska Jaktklubben ensimmäisenä käänsi samaan muotoon kuin Ruotsin ja Tanskan lipuissa. Siis eri tausta kuin Dannebrogilla.


    • Anonyymi00023

      Suorat sanat ei vaadi mielen kieroutta lainkaan.

    • Anonyymi00024

      Erään tutkimuksen mukaan kolmas lapsi voi olla homoseksualisti.

    • Anonyymi00027

      Eräällä tavalla Pride on osa ihmistuhontaa, missä epäsuoraan johdatellaan ihmisiä kohti helvetin kauhuja. Näin siis elävän kristinuskon mukaan!!

      • Pride koskee seksuaalisia vähemmistöjä, ei helvetin kauhuja. Elävä kristinusko on kamala.


    • Anonyymi00034
    • Anonyymi00037

      Luther edusti Jumalaa.
      Sateenkarilaiset pilkkaa Jumalaa.

      Mielikuvitus on edistyksellinen voima vie kehitystä eteenpäin ja kuten Jeesuksen ylittämätön moraali ja etiikka se perustuu pyyteettömään rakkauteen altruismiin.
      Viisaus ilman etiikkaa on julmuutta.

      Jeesus tuli taivaasta toisesta luomakunnasta, uusi kuvakulma : uomakunnan periaatteet on päätetty maailmankaikkeuden ulkopuolella Taivaassa.

      • Homoseksuaalisuus on seksuaalinen suuntautuminen, ei ole pilkkaa.


      • Anonyymi00041

        Sinustako Jumalan pilkkaa ei ole palvoa Jeesusta kuoliaaksi kidutettuna ja;kirottuna,ä - opettamanaan - taivasten valtakunnan isä Jumalana, ja syödä ehtoollisella Paavalin sanoin teurastettuna uhrilampaana?


      • Anonyymi00042

        Raamatun mielikuvitustarinoiden Jumala on mielikuvitusolento, kuten kaikki muutkin jumalat.


      • Anonyymi00095
        Anonyymi00041 kirjoitti:

        Sinustako Jumalan pilkkaa ei ole palvoa Jeesusta kuoliaaksi kidutettuna ja;kirottuna,ä - opettamanaan - taivasten valtakunnan isä Jumalana, ja syödä ehtoollisella Paavalin sanoin teurastettuna uhrilampaana?

        Pääsitkö lomille niuvasta baalin palvoja...

        Et edelleenkään ymmärrä miten sekavia kirjoittelet..


      • Anonyymi00116
        torre3 kirjoitti:

        Homoseksuaalisuus on seksuaalinen suuntautuminen, ei ole pilkkaa.

        Ihminen keksinyt mokomatkin suuntaukset!


      • Anonyymi00116 kirjoitti:

        Ihminen keksinyt mokomatkin suuntaukset!

        Ei kai ihan niin ole. Kukin on luonnostaan sellainen kuin on.


      • Anonyymi00142
        torre3 kirjoitti:

        Ei kai ihan niin ole. Kukin on luonnostaan sellainen kuin on.

        Torre voisi lukea vaikka ilmestyskirjaa välillä!


    • Anonyymi00040

      Miten kristinuskossa uskovaiset toistuvasti vetoavat siihen, että mikä on Jumalan käsitys mistäkin asiasta, kun he omin sanoin palvovat Jeesuksen nimeen itse Luojajumalan kuoliaaksi kiduttamista ja kiroamista, jonka syövät?

      • Anonyymi00043

        Pikku hiljaa teillä olisi syytä alkaa perustelemaan näitä loistavia uskontoideoitanne.


      • Anonyymi00044

        Huomaan ettet usko Raamatun Pyhään sanaan. - pelkää vääristelyä alusta loppuun!
        Jeesus kärsi synnit syyttömänä Jumalan oli pakko herättää hänet henkiin, että Hän olisi vanhurskaus. Vanhurskaus vanhurskas saa elää uskossa.
        Jeesus on Jumala,
        Vääristely on syntiä itse perkeleestä mitä Jeesus sanoi.
        Että silleen!


      • Anonyymi00045
        Anonyymi00044 kirjoitti:

        Huomaan ettet usko Raamatun Pyhään sanaan. - pelkää vääristelyä alusta loppuun!
        Jeesus kärsi synnit syyttömänä Jumalan oli pakko herättää hänet henkiin, että Hän olisi vanhurskaus. Vanhurskaus vanhurskas saa elää uskossa.
        Jeesus on Jumala,
        Vääristely on syntiä itse perkeleestä mitä Jeesus sanoi.
        Että silleen!

        <<<Jeesus kärsi synnit syyttömänä Jumalan oli pakko herättää hänet henkiin,<<<

        Oletko nyt unohtanut, että Jeesushan Kristuksena on itse opettamansa Jumala kristinuskossa uhrina?

        Paavalin Galatalaiskirje:

        <<<3:13 Kristus on lunastanut meidät lain kirouksesta, kun hän TULI KIROUKSEKSI - sillä kirjoitettu on: "Kirottu on jokainen, joka on puuhun ripustettu"<<

        Kuka Jumala herätti KIROUS henkiin?


      • Anonyymi00046
        Anonyymi00045 kirjoitti:

        <<<Jeesus kärsi synnit syyttömänä Jumalan oli pakko herättää hänet henkiin,<<<

        Oletko nyt unohtanut, että Jeesushan Kristuksena on itse opettamansa Jumala kristinuskossa uhrina?

        Paavalin Galatalaiskirje:

        <<<3:13 Kristus on lunastanut meidät lain kirouksesta, kun hän TULI KIROUKSEKSI - sillä kirjoitettu on: "Kirottu on jokainen, joka on puuhun ripustettu"<<

        Kuka Jumala herätti KIROUS henkiin?

        Siksi toiseksi, kun Paavali antaa ehtoollisen asetussanat 1.korinttolaiskirjeessään, hän sanoo, että sillä julistetaan Herran kuolemaa.

        <<<11:26 Sillä niin usein kuin te syötte tätä leipää ja juotte tämän maljan, TE JULISTATTE HERRAN KUOLEMAA<<<

        https://www.koivuniemi.com/raamattu?tila=luku&kaannos=fi-38&kirja=1ko&luku=11

        "Huomaan ettet usko Raamatun Pyhään sanaan"

        Kerrotko, että missä kohdassa se Pyhyys on?


      • Anonyymi00047
        Anonyymi00046 kirjoitti:

        Siksi toiseksi, kun Paavali antaa ehtoollisen asetussanat 1.korinttolaiskirjeessään, hän sanoo, että sillä julistetaan Herran kuolemaa.

        <<<11:26 Sillä niin usein kuin te syötte tätä leipää ja juotte tämän maljan, TE JULISTATTE HERRAN KUOLEMAA<<<

        https://www.koivuniemi.com/raamattu?tila=luku&kaannos=fi-38&kirja=1ko&luku=11

        "Huomaan ettet usko Raamatun Pyhään sanaan"

        Kerrotko, että missä kohdassa se Pyhyys on?

        Mitä pyhää on palvoa Jeesusta Kristuksena, itse Luojajumalana, kirottuna kiroukseksi helvettiin ja syödä kannibalistisella ihmissyöntiaterialla Herran kuoleman julistamiseksi?


      • Anonyymi00049
        Anonyymi00045 kirjoitti:

        <<<Jeesus kärsi synnit syyttömänä Jumalan oli pakko herättää hänet henkiin,<<<

        Oletko nyt unohtanut, että Jeesushan Kristuksena on itse opettamansa Jumala kristinuskossa uhrina?

        Paavalin Galatalaiskirje:

        <<<3:13 Kristus on lunastanut meidät lain kirouksesta, kun hän TULI KIROUKSEKSI - sillä kirjoitettu on: "Kirottu on jokainen, joka on puuhun ripustettu"<<

        Kuka Jumala herätti KIROUS henkiin?

        Isä Jumala
        Lue uskontunnustus ja puhu sitten,

        Minä uskon Jumalaan,
        Isään, Kaikkivaltiaaseen,
        taivaan ja maan Luojaan,

        ja Jeesukseen Kristukseen,
        Jumalan ainoaan Poikaan, meidän Herraamme,
        joka sikisi Pyhästä Hengestä,
        syntyi neitsyt Mariasta,
        kärsi Pontius Pilatuksen aikana,
        ristiinnaulittiin, kuoli ja haudattiin,
        astui alas tuonelaan,
        nousi kolmantena päivänä kuolleista,
        astui ylös taivaisiin,
        istuu Jumalan, Isän, Kaikkivaltiaan, oikealla puolella
        ja on sieltä tuleva tuomitsemaan eläviä ja kuolleita,

        ja Pyhään Henkeen,
        pyhän yhteisen seurakunnan,
        pyhäin yhteyden,
        syntien anteeksiantamisen,
        ruumiin ylösnousemisen
        ja iankaikkisen elämän.


      • Anonyymi00051
        Anonyymi00047 kirjoitti:

        Mitä pyhää on palvoa Jeesusta Kristuksena, itse Luojajumalana, kirottuna kiroukseksi helvettiin ja syödä kannibalistisella ihmissyöntiaterialla Herran kuoleman julistamiseksi?

        Uskonnollinen kieli ja rituaalit ovat symbolien ja yhteisön työkaluja, eivät kirjaimellisia valehtelevia hyökkäyksiä ihmisyyttä vastaan. Se, mikä teille on pyhää — Jeesuksen kärsimys, lunastus ja veren merkitys — on kertomus armosta ja anteeksiannosta, ei väkivallasta tai kannibalismista. Kristillinen sakramentti korostaa yhteyttä, muistin ja osallisuuden tajua: leipä ja viini ovat vertauskuvia, tapoja ottaa vastaan armoa, eivät väkivaltaa.

        Kutsu tarkastelemaan historiallista ja teologista kontekstia, jossa rituaalit symboloivat uhria ja lunastusta, eivät fyysistä syömistä. Selitä, että sana "kirous" tai "kirottu" on ymmärrettävä teologisesti — kristinusko kutsuu Jeesusta pelastajaksi, ei tuomituksi pahantekijäksi; ristin merkitys on ristiriidan kääntö: häpeästä tuli voitto.

        Tutustu symboliin , sakramentin merkityksestä ja siitä, miksi usko pitää kiinni näistä kuvista — se voi avata ymmärrystä ja hillitä pelkoa, joka sinuun on syntyy väärinymmärryksestä.


      • Anonyymi00056
        Anonyymi00051 kirjoitti:

        Uskonnollinen kieli ja rituaalit ovat symbolien ja yhteisön työkaluja, eivät kirjaimellisia valehtelevia hyökkäyksiä ihmisyyttä vastaan. Se, mikä teille on pyhää — Jeesuksen kärsimys, lunastus ja veren merkitys — on kertomus armosta ja anteeksiannosta, ei väkivallasta tai kannibalismista. Kristillinen sakramentti korostaa yhteyttä, muistin ja osallisuuden tajua: leipä ja viini ovat vertauskuvia, tapoja ottaa vastaan armoa, eivät väkivaltaa.

        Kutsu tarkastelemaan historiallista ja teologista kontekstia, jossa rituaalit symboloivat uhria ja lunastusta, eivät fyysistä syömistä. Selitä, että sana "kirous" tai "kirottu" on ymmärrettävä teologisesti — kristinusko kutsuu Jeesusta pelastajaksi, ei tuomituksi pahantekijäksi; ristin merkitys on ristiriidan kääntö: häpeästä tuli voitto.

        Tutustu symboliin , sakramentin merkityksestä ja siitä, miksi usko pitää kiinni näistä kuvista — se voi avata ymmärrystä ja hillitä pelkoa, joka sinuun on syntyy väärinymmärryksestä.

        Kuule, niistä ei Saatana Jumalaksi muutu, eikä helvetti taivaaksi, eikä katoa kirkon kannibalistinen ihmissyöntiriitti kirouksin.


      • Anonyymi00049 kirjoitti:

        Isä Jumala
        Lue uskontunnustus ja puhu sitten,

        Minä uskon Jumalaan,
        Isään, Kaikkivaltiaaseen,
        taivaan ja maan Luojaan,

        ja Jeesukseen Kristukseen,
        Jumalan ainoaan Poikaan, meidän Herraamme,
        joka sikisi Pyhästä Hengestä,
        syntyi neitsyt Mariasta,
        kärsi Pontius Pilatuksen aikana,
        ristiinnaulittiin, kuoli ja haudattiin,
        astui alas tuonelaan,
        nousi kolmantena päivänä kuolleista,
        astui ylös taivaisiin,
        istuu Jumalan, Isän, Kaikkivaltiaan, oikealla puolella
        ja on sieltä tuleva tuomitsemaan eläviä ja kuolleita,

        ja Pyhään Henkeen,
        pyhän yhteisen seurakunnan,
        pyhäin yhteyden,
        syntien anteeksiantamisen,
        ruumiin ylösnousemisen
        ja iankaikkisen elämän.

        Kaikkeen sinäkin uskot.


      • Anonyymi00044 kirjoitti:

        Huomaan ettet usko Raamatun Pyhään sanaan. - pelkää vääristelyä alusta loppuun!
        Jeesus kärsi synnit syyttömänä Jumalan oli pakko herättää hänet henkiin, että Hän olisi vanhurskaus. Vanhurskaus vanhurskas saa elää uskossa.
        Jeesus on Jumala,
        Vääristely on syntiä itse perkeleestä mitä Jeesus sanoi.
        Että silleen!

        Eli Jumala herätti itsensä henkiin. Olipa somaa.


      • Anonyymi00064
        Anonyymi00051 kirjoitti:

        Uskonnollinen kieli ja rituaalit ovat symbolien ja yhteisön työkaluja, eivät kirjaimellisia valehtelevia hyökkäyksiä ihmisyyttä vastaan. Se, mikä teille on pyhää — Jeesuksen kärsimys, lunastus ja veren merkitys — on kertomus armosta ja anteeksiannosta, ei väkivallasta tai kannibalismista. Kristillinen sakramentti korostaa yhteyttä, muistin ja osallisuuden tajua: leipä ja viini ovat vertauskuvia, tapoja ottaa vastaan armoa, eivät väkivaltaa.

        Kutsu tarkastelemaan historiallista ja teologista kontekstia, jossa rituaalit symboloivat uhria ja lunastusta, eivät fyysistä syömistä. Selitä, että sana "kirous" tai "kirottu" on ymmärrettävä teologisesti — kristinusko kutsuu Jeesusta pelastajaksi, ei tuomituksi pahantekijäksi; ristin merkitys on ristiriidan kääntö: häpeästä tuli voitto.

        Tutustu symboliin , sakramentin merkityksestä ja siitä, miksi usko pitää kiinni näistä kuvista — se voi avata ymmärrystä ja hillitä pelkoa, joka sinuun on syntyy väärinymmärryksestä.

        No, onneksi jo raamattu lupaa teille valehtelijoille helvetin tulen käristyksen, ja toivon, että se olisi valhetta, että paavi Franciscus olisi sulkenut jo helvetin!


    • Anonyymi00050

      Jeesus nousi kuolleista kuolemalla kuoleman voitti ja haudassa oleville elämän antoi
      Jeesus nousi kuolleista kuolemalla kuoleman voitti ja haudassa oleville elämän antoi
      Jeesus nousi kuolleista kuolemalla kuoleman voitti ja haudassa oleville elämän antoi

      • Anonyymi00054

        Joku lasten loru?


      • Anonyymi00055
        Anonyymi00054 kirjoitti:

        Joku lasten loru?

        Kuin joku suvivirsi - niin kaunista ja somaa kaiken karmeuden päällä.


    • Anonyymi00058

      "Tutustu symboliin , sakramentin merkityksestä ja siitä, miksi usko pitää kiinni näistä kuvista — se voi avata ymmärrystä ja hillitä pelkoa, joka sinuun on syntyy väärinymmärryksestä."

      Annan tässä ihan kädestä pitäen Raamatusta oikean ymmärryksen:

      Johanneksen evankeliumi, 8. luku, Jeesus sanoo juutalaisten Isää Saatanaksi - huomaa hän pronomini, kyse ei ole juutalaisten arvostelusta.

      "Te olette lähtöisin SAATANASTA. Hän on teidän isänne, ja HÄNEN halunsa te tahdotte tyydyttää. SAATANA on ollut murhaaja alusta asti. HÄN on kaukana totuudesta, se on hänelle vieras. Kun hän valehtelee, hän todella PUHUU omiaan, sillä hän on valehtelija ja valheen isä. "

      https://www.raamattu.fi/raamattu/KR92/JHN.8

      Saatana on siis puhuva Pedon kuva. Ja tämä sitten löytyy Ilmestyskirjan 13. luvusta:

      13:15 Ja sille annettiin valta antaa PEDON KUVALLE HENKI; ETTÄ PEDON KUVA PUHUISIKIN, ja saisi aikaan, että ketkä vain eivät kumartaneet pedon kuvaa, ne tapettaisiin. Ja se saa kaikki, pienet ja suuret, sekä rikkaat että köyhät, sekä vapaat että orjat, panemaan merkin oikeaan käteensä tai otsaansa, ettei kukaan muu voisi ostaa eikä myydä kuin se, jossa on merkki: pedon nimi tai sen nimen luku.

      TÄSSÄ ON VIISAUS, JOLLA ON YMMÄRRYS, SE LASKEKOON PEDON LUVUN, SILLÄ SE ON IHMISEN LUKU, JA SE LUKU ON KUUSISATAA KUUSIKYMMENTÄ KUUSI.

      https://www.koivuniemi.com/raamattu?tila=luku&kaannos=fi-38&kirja=ilm&luku=13

      Niin, ja tänä päivähän on erittäin helppoa Raamatusta löytyy, että kenen ihmisen luvusta on kyse - se käy erittäin näppärästi, kun laittaa tuon luvun raamattuhakuun:

      1.Kuningasten kirja:

      "10:14 Sen kullan paino, mikä yhtenä vuotena tuli Salomolle, oli kuusisataa kuusikymmentä kuusi talenttia kultaa"

      2.Aikakirja:

      "9:13 Kullan paino, mikä yhtenä vuotena tuli Salomolle, oli kuusisataa kuusikymmentä kuusi talenttia kultaa"

      • Anonyymi00059

        1.Kuningasten kirja:

        "12:21 Ja kun Rehabeam tuli Jerusalemiin, kokosi hän KOKO JUUDAAN HEIMON ja Benjaminin sukukunnan, satakahdeksankymmentä tuhatta sotakuntoista valiomiestä, sotimaan ISRAELIN HEIMOA vastaan ja palauttamaan kuninkuutta Rehabeamille, SALOMON POJALLE.""

        Näin tiedämme, että kuningas Salomo liittyy nimeenomaan juutalaisiin, eikä israelilaisiin. Puhuva Pedon kuva on siis juutalaisuuden jumaluus. Ja tämä löytyy vastaavasti täältä:

        2,Kuningasten kirja:

        23:9 UHRIKUKKULAPAPIT eivät kuitenkaan saaneet nousta Herran alttarille Jerusalemissa; he saivat vain syödä HAPPAMATONTA LEIPÄÄ veljiensä kanssa. Hän saastutti myöskin polttopaikan Ben-Hinnomin laaksossa, ettei kukaan voisi panna poikaansa tai tytärtänsä kulkemaan tulen läpi MOLOKIN kunniaksi. Ja ne UHRIKUKKULAT, jotka olivat itään päin Jerusalemista, etelään päin Turmiovuoresta, ja jotka SALOMO, ISRAELIN KUNINGAS, oli rakentanut ASTARTELLE - ne kuningas saastutti."

        https://www.koivuniemi.com/raamattu?tila=luku&kaannos=fi-38&kirja=2ku&luku=23

        Nyt meillä on tietoa juutalaisista, kuningas Salomosta, jonka puhuva Pedon kuva liittyy lasten uhraukseen ja nimeen ASTARTE, toiselta nimeltään ASERA.

        Ja sitten voikin lyödä kirsikan tutkintakakun päälle:

        "JAHVEN pohjalta muodostuivat juutalaisuuden lisäksi myös muiden vanhaa seemiläistä kulttuuriperimää olevien yksijumalaisten uskontojen, kuten KRISTINUSKON ja islamin, JUMALKÄSITYKSET.

        JAHVE saattoi olla alun perin midianilaisten soturijumala ja TULIVUORENJUMALA, sillä Jahve ilmestyi Moosekselle ensi kerran juuri Midianissa.[3] Ašera (Astarte) oli tuolloin ilmeisesti Jahven äiti, mutta myöhemmin Jahven aseman vahvistuessa hänet nähtiin Jahven puolisona, jonka Jahve lopulta syrjäytti kokonaan.[5][6].

        Kuningas Salomo rakensi Jahvelle temppelin Jerusalemiin 900-luvulla eaa."

        https://fi.wikipedia.org/wiki/Jahve

        Jeesus oli oikeassa. juutalaisten Jumala on puhuva Pedon kuva, Jahve, kristinuskon Jumala, alkuperäiseltä nimeltään Baal-jumala, joka vastaavasti löytyy Israelin Jumalan sanomana Jeremia 7 luku, kun tämä kertoo miten juutalaiset tekivät jumalahuijauksen viemällä hänen nimiin laitettuun Jerusalemin temppeliin Baalin uhrikultti-iljetyksen.


      • Anonyymi00060
        Anonyymi00059 kirjoitti:

        1.Kuningasten kirja:

        "12:21 Ja kun Rehabeam tuli Jerusalemiin, kokosi hän KOKO JUUDAAN HEIMON ja Benjaminin sukukunnan, satakahdeksankymmentä tuhatta sotakuntoista valiomiestä, sotimaan ISRAELIN HEIMOA vastaan ja palauttamaan kuninkuutta Rehabeamille, SALOMON POJALLE.""

        Näin tiedämme, että kuningas Salomo liittyy nimeenomaan juutalaisiin, eikä israelilaisiin. Puhuva Pedon kuva on siis juutalaisuuden jumaluus. Ja tämä löytyy vastaavasti täältä:

        2,Kuningasten kirja:

        23:9 UHRIKUKKULAPAPIT eivät kuitenkaan saaneet nousta Herran alttarille Jerusalemissa; he saivat vain syödä HAPPAMATONTA LEIPÄÄ veljiensä kanssa. Hän saastutti myöskin polttopaikan Ben-Hinnomin laaksossa, ettei kukaan voisi panna poikaansa tai tytärtänsä kulkemaan tulen läpi MOLOKIN kunniaksi. Ja ne UHRIKUKKULAT, jotka olivat itään päin Jerusalemista, etelään päin Turmiovuoresta, ja jotka SALOMO, ISRAELIN KUNINGAS, oli rakentanut ASTARTELLE - ne kuningas saastutti."

        https://www.koivuniemi.com/raamattu?tila=luku&kaannos=fi-38&kirja=2ku&luku=23

        Nyt meillä on tietoa juutalaisista, kuningas Salomosta, jonka puhuva Pedon kuva liittyy lasten uhraukseen ja nimeen ASTARTE, toiselta nimeltään ASERA.

        Ja sitten voikin lyödä kirsikan tutkintakakun päälle:

        "JAHVEN pohjalta muodostuivat juutalaisuuden lisäksi myös muiden vanhaa seemiläistä kulttuuriperimää olevien yksijumalaisten uskontojen, kuten KRISTINUSKON ja islamin, JUMALKÄSITYKSET.

        JAHVE saattoi olla alun perin midianilaisten soturijumala ja TULIVUORENJUMALA, sillä Jahve ilmestyi Moosekselle ensi kerran juuri Midianissa.[3] Ašera (Astarte) oli tuolloin ilmeisesti Jahven äiti, mutta myöhemmin Jahven aseman vahvistuessa hänet nähtiin Jahven puolisona, jonka Jahve lopulta syrjäytti kokonaan.[5][6].

        Kuningas Salomo rakensi Jahvelle temppelin Jerusalemiin 900-luvulla eaa."

        https://fi.wikipedia.org/wiki/Jahve

        Jeesus oli oikeassa. juutalaisten Jumala on puhuva Pedon kuva, Jahve, kristinuskon Jumala, alkuperäiseltä nimeltään Baal-jumala, joka vastaavasti löytyy Israelin Jumalan sanomana Jeremia 7 luku, kun tämä kertoo miten juutalaiset tekivät jumalahuijauksen viemällä hänen nimiin laitettuun Jerusalemin temppeliin Baalin uhrikultti-iljetyksen.

        Niin mistä tuli Jahve-Baal-jumalalla - puhuvalla Pedon kuvalla - kuningas Salomolle 666 tallentti kultaa vuodessa?

        Se löytyy juutalaisuuden riitistä Pidyon Haben, kun juutalaisisä vie neliviikkoisen esikoispojan ruokatarjottimella kultakorujen seassa papin eteen ja maksaa lunastusmaksun hengen säästämisestä.

        Israelin Jumalan esikoispojan syöminen kirkon ehtoollisella mukailee niiden lasten syöntiä, joiden hengen säästämisestä ei oltu maksettu papeille.


      • Anonyymi00061
        Anonyymi00060 kirjoitti:

        Niin mistä tuli Jahve-Baal-jumalalla - puhuvalla Pedon kuvalla - kuningas Salomolle 666 tallentti kultaa vuodessa?

        Se löytyy juutalaisuuden riitistä Pidyon Haben, kun juutalaisisä vie neliviikkoisen esikoispojan ruokatarjottimella kultakorujen seassa papin eteen ja maksaa lunastusmaksun hengen säästämisestä.

        Israelin Jumalan esikoispojan syöminen kirkon ehtoollisella mukailee niiden lasten syöntiä, joiden hengen säästämisestä ei oltu maksettu papeille.

        Tämä on kirkon ehtoollisen perusta - happamattomalla leivällä, kuten edellä lukee, kun tuhotaan kuningas Salomon rakentamat uhrikukkulapappien lasten uhrauspaikat.


      • Anonyymi00062
        Anonyymi00061 kirjoitti:

        Tämä on kirkon ehtoollisen perusta - happamattomalla leivällä, kuten edellä lukee, kun tuhotaan kuningas Salomon rakentamat uhrikukkulapappien lasten uhrauspaikat.

        Mutta Paavalipa rakensi ne uhripaikat uudelleen kristityille nimeltä kristinusko puhuvalla Pedon kuvalla, itse taivasten valtakunnan isä Jumalan kiroamisena ja kuoliaaksi kiduttamisena sekä syömisenä Jeesuksen nimeen! Ja tämä on teidän mielestänne Pyhyyttä!


      • Anonyymi00065
        Anonyymi00062 kirjoitti:

        Mutta Paavalipa rakensi ne uhripaikat uudelleen kristityille nimeltä kristinusko puhuvalla Pedon kuvalla, itse taivasten valtakunnan isä Jumalan kiroamisena ja kuoliaaksi kiduttamisena sekä syömisenä Jeesuksen nimeen! Ja tämä on teidän mielestänne Pyhyyttä!

        Kristinusko on Molokin palvontaa.


      • Anonyymi00066
        Anonyymi00065 kirjoitti:

        Kristinusko on Molokin palvontaa.

        sinähän Molokia palvot, isästä saatanasata,


      • Anonyymi00071
        Anonyymi00059 kirjoitti:

        1.Kuningasten kirja:

        "12:21 Ja kun Rehabeam tuli Jerusalemiin, kokosi hän KOKO JUUDAAN HEIMON ja Benjaminin sukukunnan, satakahdeksankymmentä tuhatta sotakuntoista valiomiestä, sotimaan ISRAELIN HEIMOA vastaan ja palauttamaan kuninkuutta Rehabeamille, SALOMON POJALLE.""

        Näin tiedämme, että kuningas Salomo liittyy nimeenomaan juutalaisiin, eikä israelilaisiin. Puhuva Pedon kuva on siis juutalaisuuden jumaluus. Ja tämä löytyy vastaavasti täältä:

        2,Kuningasten kirja:

        23:9 UHRIKUKKULAPAPIT eivät kuitenkaan saaneet nousta Herran alttarille Jerusalemissa; he saivat vain syödä HAPPAMATONTA LEIPÄÄ veljiensä kanssa. Hän saastutti myöskin polttopaikan Ben-Hinnomin laaksossa, ettei kukaan voisi panna poikaansa tai tytärtänsä kulkemaan tulen läpi MOLOKIN kunniaksi. Ja ne UHRIKUKKULAT, jotka olivat itään päin Jerusalemista, etelään päin Turmiovuoresta, ja jotka SALOMO, ISRAELIN KUNINGAS, oli rakentanut ASTARTELLE - ne kuningas saastutti."

        https://www.koivuniemi.com/raamattu?tila=luku&kaannos=fi-38&kirja=2ku&luku=23

        Nyt meillä on tietoa juutalaisista, kuningas Salomosta, jonka puhuva Pedon kuva liittyy lasten uhraukseen ja nimeen ASTARTE, toiselta nimeltään ASERA.

        Ja sitten voikin lyödä kirsikan tutkintakakun päälle:

        "JAHVEN pohjalta muodostuivat juutalaisuuden lisäksi myös muiden vanhaa seemiläistä kulttuuriperimää olevien yksijumalaisten uskontojen, kuten KRISTINUSKON ja islamin, JUMALKÄSITYKSET.

        JAHVE saattoi olla alun perin midianilaisten soturijumala ja TULIVUORENJUMALA, sillä Jahve ilmestyi Moosekselle ensi kerran juuri Midianissa.[3] Ašera (Astarte) oli tuolloin ilmeisesti Jahven äiti, mutta myöhemmin Jahven aseman vahvistuessa hänet nähtiin Jahven puolisona, jonka Jahve lopulta syrjäytti kokonaan.[5][6].

        Kuningas Salomo rakensi Jahvelle temppelin Jerusalemiin 900-luvulla eaa."

        https://fi.wikipedia.org/wiki/Jahve

        Jeesus oli oikeassa. juutalaisten Jumala on puhuva Pedon kuva, Jahve, kristinuskon Jumala, alkuperäiseltä nimeltään Baal-jumala, joka vastaavasti löytyy Israelin Jumalan sanomana Jeremia 7 luku, kun tämä kertoo miten juutalaiset tekivät jumalahuijauksen viemällä hänen nimiin laitettuun Jerusalemin temppeliin Baalin uhrikultti-iljetyksen.

        nyt uhrataan Gazassa.


      • Anonyymi00082
        Anonyymi00066 kirjoitti:

        sinähän Molokia palvot, isästä saatanasata,

        Kuvitteletko, sinä typerys, etten minä tiedä mistä puhun?


    • Anonyymi00067

      Tässä on Raamatun ydinsanoma: sovitti maailman synnit: pyhäin yhteyden,
      syntien anteeksiantamisen.

      Jeesukseen Kristukseen,
      Jumalan ainoaan Poikaan, meidän Herraamme,
      joka sikisi Pyhästä Hengestä,
      syntyi neitsyt Mariasta,
      kärsi Pontius Pilatuksen aikana,
      ristiinnaulittiin, kuoli ja haudattiin,
      astui alas tuonelaan,
      nousi kolmantena päivänä kuolleista,
      astui ylös taivaisiin,
      istuu Jumalan, Isän, Kaikkivaltiaan, oikealla puolella
      ja on sieltä tuleva tuomitsemaan eläviä ja kuolleita,

      ja Pyhään Henkeen,
      pyhän yhteisen seurakunnan,
      pyhäin yhteyden,
      syntien anteeksiantamisen,
      ruumiin ylösnousemisen
      ja iankaikkisen elämän.

      • Anonyymi00068

        Jeesus on antanut itse Raamatun.

        Luukas: 24:25 Niin hän sanoi heille: "Oi, te ymmärtämättömät ja hitaat sydämeltä uskomaan kaikkea sitä, minkä profeetat ovat puhuneet!
        24:26 Eikö Kristuksen pitänyt tätä kärsimän ja sitten menemän kirkkauteensa?"
        24:27 Ja hän alkoi Mooseksesta ja kaikista profeetoista ja selitti heille, mitä hänestä oli kaikissa kirjoituksissa sanottu.


      • Anonyymi00069
        Anonyymi00068 kirjoitti:

        Jeesus on antanut itse Raamatun.

        Luukas: 24:25 Niin hän sanoi heille: "Oi, te ymmärtämättömät ja hitaat sydämeltä uskomaan kaikkea sitä, minkä profeetat ovat puhuneet!
        24:26 Eikö Kristuksen pitänyt tätä kärsimän ja sitten menemän kirkkauteensa?"
        24:27 Ja hän alkoi Mooseksesta ja kaikista profeetoista ja selitti heille, mitä hänestä oli kaikissa kirjoituksissa sanottu.

        Ja hän alkoi Mooseksesta ja kaikista profeetoista ja selitti heille, mitä hänestä oli kaikissa kirjoituksissa sanottu.


      • Anonyymi00070
        Anonyymi00069 kirjoitti:

        Ja hän alkoi Mooseksesta ja kaikista profeetoista ja selitti heille, mitä hänestä oli kaikissa kirjoituksissa sanottu.

        mitä hänestä oli kaikissa kirjoituksissa sanottu.


      • Anonyymi00068 kirjoitti:

        Jeesus on antanut itse Raamatun.

        Luukas: 24:25 Niin hän sanoi heille: "Oi, te ymmärtämättömät ja hitaat sydämeltä uskomaan kaikkea sitä, minkä profeetat ovat puhuneet!
        24:26 Eikö Kristuksen pitänyt tätä kärsimän ja sitten menemän kirkkauteensa?"
        24:27 Ja hän alkoi Mooseksesta ja kaikista profeetoista ja selitti heille, mitä hänestä oli kaikissa kirjoituksissa sanottu.

        Luukas oli se, joka sanoi kuulleensa juttuja Jeesuksesta ja uskonut ne.

        Eli mitä Jeesuksesta oli kirjoitettu?


      • Anonyymi00083
        Anonyymi00069 kirjoitti:

        Ja hän alkoi Mooseksesta ja kaikista profeetoista ja selitti heille, mitä hänestä oli kaikissa kirjoituksissa sanottu.

        Löytyikö jotakin, minkä Jeesus olisi itse sanonut, vai oliko kaikki juutalaisen Jeesuksen vihamiehen hänen sanomaksi kirjoittamaa teidän uskon synnyttämiseksi?


    • Anonyymi00072

      "Eräällä tavalla Pride on osa ihmistuhontaa, missä epäsuoraan johdatellaan ihmisiä kohti helvetin kauhuja. Näin siis elävän kristinuskon mukaan!!"

      Tämä on Priden syvin olemus, että johdattaa ihmisiä Jumalan tahdon vastaisiin tekoihin, myös kirkko osallistuu tähän työhön.

      Alunperinhän kirkon tehtävä oli johdattaa ihmisiä Jumalan luo ja Jumalan tahdon tielle.

      Nykyään kirkon tehtäväksi on muodostunut johdattaa varsinkin homoseksuaaleja Jumalan tahdon vastaiselle tielle rohkaisemalla heitä tekemään syntiä Jumalaa vastaan.

      • Luuletko, että ihmiset yleensä tekevät just niinkuin Jumala tahtoo? Kirkko ei ole ainakaan minua ole johdattanut muuta kuin tunnustamaan syntini Jumalalle.


      • Anonyymi00074
        torre3 kirjoitti:

        Luuletko, että ihmiset yleensä tekevät just niinkuin Jumala tahtoo? Kirkko ei ole ainakaan minua ole johdattanut muuta kuin tunnustamaan syntini Jumalalle.

        Tästä syystä ihmisten, myös homoseksuaalien, tulee tulla uskoon Jeesukseen sillä Hän antaa voiman tulla Jumalan lapseksi. Ja uskoon tullessa myös homoseksuaali saa mahdollisuuden eheytyä kuten meillä heteroille on käynyt. Jokaisella kun on omat seksuaalisuuden alueella olevat ongelmat.


      • Anonyymi00074 kirjoitti:

        Tästä syystä ihmisten, myös homoseksuaalien, tulee tulla uskoon Jeesukseen sillä Hän antaa voiman tulla Jumalan lapseksi. Ja uskoon tullessa myös homoseksuaali saa mahdollisuuden eheytyä kuten meillä heteroille on käynyt. Jokaisella kun on omat seksuaalisuuden alueella olevat ongelmat.

        Homoilla tuskin on seksuaalisuudessa ongelmia, vailla sinulla on ollut.


    • Anonyymi00073

      Miljoona ihmistä on saanut Jeesuksen evankeliumista lohtua. Jeesus rakastaa heitä pyyteettömästi; he rakastavat myös muita ihmisiä, ja heitä rakastetaan — se on suuri ilo kokea Jumalan rakkaus ja armo. Kun ymmärtää, että armo on tullut Jeesuksen kärsimyksestä, hän sovitti ja palautti yhteyden Jumalaan, lepytti Jumalan ja teki rauhan ihmisten ja Jumalan välillä: Jeesuksen kautta. Kuinka kaunista — voinko olla parempi, oli se sitten totta tai tarua, kun se toimii?

      • Anonyymi00076

        Jeesuksen evankeliumi on Paavalin sanoin kirottu, ja kristinuskon Jumala on juutalaisuuden Saatana ja valheen isä Jeesuksen sanoin.


      • Anonyymi00077
        Anonyymi00076 kirjoitti:

        Jeesuksen evankeliumi on Paavalin sanoin kirottu, ja kristinuskon Jumala on juutalaisuuden Saatana ja valheen isä Jeesuksen sanoin.

        Ja nämä Paavalin opin syntisäkit ovat Jeesuksen kylväjävertauksen vihollisen kylvämää rikkaviljaa, joka elonleikkuussa kootaan yhteen ja poltetaan tulessa - kirkon vainajan siunaaminen fyysiseen ylösnousemukseen, kun koko maailma palaa. se narsistinen hymistely on nyt loppu, ja ihmiset ryhtyvät vastaamaan itse omista teoistaan.


    • Anonyymi00075

      Minä: <<<Kristinusko on Molokin palvontaa.<<<

      Hän: <<<sinähän Molokia palvot, isästä saatanasata,<<<

      Olet tavallaan oikeassakin, me nimittäin Jeesuksen kanssa emme oikein pidä teistä, ja olemme vähän salaakin iloisia mihin te päädytte, kun ette uskoneet Jeesusta. Kyse on Jeesuksen kylväjävertauksesta, kun luonnostaan vihattavat, vihollisen kylvämä rikkavilja kootaan pois ja poltetaan tulessa.

      2.kuningastenkirja, luku 23;

      "Hän saastutti myöskin polttopaikan Ben-Hinnomin laaksossa, ettei kukaan voisi panna poikaansa tai tytärtänsä kulkemaan tulen läpi MOLOKIN kunniaksi."

      Jeesus:

      "Te olette lähtöisin SAATANASTA. Hän on teidän isänne, ja HÄNEN halunsa te tahdotte tyydyttää. "

      https://www.raamattu.fi/raamattu/KR92/JHN.8

      Ja Paavali kruunaa kaiken:

      <<<3:12 Mutta JOS JOKU RAKENTAA tälle perustukselle, rakensipa kullasta, hopeasta, jalokivistä, puusta, heinistä tai oljista, niin kunkin TEKO (rakentaa tälle perustukselle) ON TULEVA NÄKYVIIN; SILLÄ SEN ON SAATTAVA ILMI SE PÄIVÄ, JOKA TULESSA ILMESTYY<<<

      https://www.koivuniemi.com/raamattu?tila=luku&kaannos=fi-38&kirja=1ko&luku=3

      Te nimettäin olette Paavalin tarinan Molokilla uhrattavia uhreja juutalaisten Baal-jumalalle (Gal.3:13) kirousta seuraamalla, ettei juutalaisten tarvitse uhrata esikoispoikiaan.

      • Anonyymi00079

        Jos te itse väännätte Mooseksen laista, mihin te kuvittelitte kadonneen Mooseksen lain määräkset juutalaisille itselleen?! Paavali hoiti sen näppärästi:

        1.Kor."3:13 KRISTUS ON LUNASTANUT MEIDÄT LAIN KIROUKSESTA, kun hän tuli KIROUKSEKSI meidän edestämme - sillä kirjoitettu on: "Kirottu on jokainen, joka on puuhun ripustettu"

        Vapautti juutalaiseet lain kirouksesta.


      • Anonyymi00080
        Anonyymi00079 kirjoitti:

        Jos te itse väännätte Mooseksen laista, mihin te kuvittelitte kadonneen Mooseksen lain määräkset juutalaisille itselleen?! Paavali hoiti sen näppärästi:

        1.Kor."3:13 KRISTUS ON LUNASTANUT MEIDÄT LAIN KIROUKSESTA, kun hän tuli KIROUKSEKSI meidän edestämme - sillä kirjoitettu on: "Kirottu on jokainen, joka on puuhun ripustettu"

        Vapautti juutalaiseet lain kirouksesta.

        Ja te olette, uskovaiset, uhreina Molokilla.


      • Anonyymi00081
        Anonyymi00080 kirjoitti:

        Ja te olette, uskovaiset, uhreina Molokilla.

        Tällä hetkellä kristinuskon 45.000 eri kirkkokunnan 2,4 miljardilla uskovaisella.


      • Anonyymi00084
        Anonyymi00081 kirjoitti:

        Tällä hetkellä kristinuskon 45.000 eri kirkkokunnan 2,4 miljardilla uskovaisella.

        Ja mitä enemmän te uskovaiset valehtelette Jeesuksen nimeen - te kyykäärmeen sikiöt - sitä kuumemmat hiilet on tiedossa.


      • Anonyymi00086
        Anonyymi00084 kirjoitti:

        Ja mitä enemmän te uskovaiset valehtelette Jeesuksen nimeen - te kyykäärmeen sikiöt - sitä kuumemmat hiilet on tiedossa.

        Jeesus yritetään tappaa, se juuri on saatanasta.


      • Anonyymi00088
        Anonyymi00084 kirjoitti:

        Ja mitä enemmän te uskovaiset valehtelette Jeesuksen nimeen - te kyykäärmeen sikiöt - sitä kuumemmat hiilet on tiedossa.

        Jeesuksen sanaa vääristellään, Jeesus sanoi sydämettömille kylmille lain vaatijoille, ei kristityille.


      • Anonyymi00090
        Anonyymi00088 kirjoitti:

        Jeesuksen sanaa vääristellään, Jeesus sanoi sydämettömille kylmille lain vaatijoille, ei kristityille.

        Ihan riittää kun uskoo Jeesusta, kun sanoi juutalaisuuden jumalaa SAATANAKSI JA VALHEEN ISÄKSI MIHIN KRISTINUSKO PERUSTUU.


    • Anonyymi00085

      <<Jeesuksen evankeliumi on Paavalin sanoin kirottu, ja kristinuskon Jumala on juutalaisuuden Saatana ja valheen isä Jeesuksen sanoin.<<

      Kuinka sinä kirkastat Jeesusta? se puuttuu ja saatana hallitsee. sinun sanoma!

      • Anonyymi00091

        Se Jeesuksen sanoin on kyllä edelleenkin Juutalaisuuden jumaluus, SAATANA,, mille palvotte Jeesusta kiroukseksi kirottuna uhrina jopa Luojajumalana.


      • Anonyymi00093

        Minä todellakin olen syytön siihen, että Paavali kiroaa Jeesuksen julistamaksi käskemän taivasten valtakunnan evankeliumin Raamatussa, vaikka sitä lausuisi itse enkeli taivaasta.


    • Anonyymi00087

      Kristitylle ilosanoma evankeliumi.
      Heb. 10:14 Sillä hän on yhdellä ainoalla uhrilla ainiaaksi tehnyt täydellisiksi ne, jotka pyhitetään.
      10:15 Todistaahan sen meille myös Pyhä Henki; sillä sanottuaan:
      10:16 "Tämä on se liitto, jonka minä näiden päivien jälkeen teen heidän kanssaan", sanoo Herra: "Minä panen lakini heidän sydämiinsä ja kirjoitan ne heidän mieleensä";
      10:17 ja: "heidän syntejänsä ja laittomuuksiansa en minä enää muista".

      10:16 "Tämä on se liitto, jonka minä näiden päivien jälkeen teen heidän kanssaan", sanoo Herra: "Minä panen lakini heidän sydämiinsä ja kirjoitan ne heidän mieleensä";
      10:17 ja: "heidän syntejänsä ja laittomuuksiansa en minä enää muista".

      • Anonyymi00094

        Juu ja joutuu helvettiin, jos ei palvo Jeesusta opettamanaan taivasten valtakunnan isä Jumalana kiroukseksi kirottuna uhrina. Tiedetään.


      • Anonyymi00096

        Ja aitoa Paavalia Mooseksen puhuvalla tulivuorijumalalla, Pedon kuvalla, Baal-jumalan veriliitossa Israelin Jumalan uhraamisella Jeesuksen nimeen.

        En minä ole väittänyt, etteikö luonnostaan vihattavia ihmisiä olisi, ei Paavalikaan.


      • Anonyymi00097

        Mutta taivaan isä Jumala kyllä muistaa kaikki laittomuudet, ei kannata tehdä.


      • Anonyymi00098
        Anonyymi00097 kirjoitti:

        Mutta taivaan isä Jumala kyllä muistaa kaikki laittomuudet, ei kannata tehdä.

        Jeesuksen sanoin taivasten valtakunta on vain niiden, jotka täyttävät taivaallisen isän tahdon. Siinä evankeliumissa on unohdettu kokonaan katua sitä mitä on tehty, toteutetaan vain sitä mitä tahdotaan.


      • Anonyymi00099
        Anonyymi00098 kirjoitti:

        Jeesuksen sanoin taivasten valtakunta on vain niiden, jotka täyttävät taivaallisen isän tahdon. Siinä evankeliumissa on unohdettu kokonaan katua sitä mitä on tehty, toteutetaan vain sitä mitä tahdotaan.

        Ja kyllä minäkin suoraan sanon, että helvetisti nyppii tuo uskovaisten pahojen tekojensa jatkuva ruikuttaminen, jos olisin Isä Jumala, niin löisin vappuhuiskalla naamaan. Ihme valittamista.


    • Anonyymi00089

      "Miljoona ihmistä on saanut Jeesuksen evankeliumista lohtua. "

      Sadat miljoonat ihmiset ovat saaneet lohtua elämäänsä uskoontulon Jeesukseen kautta ja näin tunnemme olevamme velkaa myös homoseksuaaleille, kun julistamme heille rakkausta ja pelastusta uskoontulossa Jeesukseen. Tämä on ainut tapa eheytyä pois Jumalan tahdon vastaisista aktiviteeteista. Ei ainoastaan meille heteroille kuulu eheytyminen Jeesuksen avulla vaan myös homoseksuaaleilla on oikeus eheytä uskoontulossa Jeesukseen.

      • Anonyymi00100

        Se on hienoa, olisihan se ihan hirveää, jos Jumalakin olisi uhrattu ja kirottu ja kuoliaaksi kidutettu täysin turhaan.


      • Anonyymi00103

        Tuntuu varmaan oikein narsistisen kivalta ololta, noin niin kuin itsen kannalta, siis tuo olo.


      • Anonyymi00104
        Anonyymi00100 kirjoitti:

        Se on hienoa, olisihan se ihan hirveää, jos Jumalakin olisi uhrattu ja kirottu ja kuoliaaksi kidutettu täysin turhaan.

        Onhan se mielenkiintoista, että Jumala kiroaminen ja kuoliaaksi kiduttaminen on ainoa keino eheytyä pois Jumalan tahdon vastaisista aktiviteeteista.


      • Anonyymi00105
        Anonyymi00104 kirjoitti:

        Onhan se mielenkiintoista, että Jumala kiroaminen ja kuoliaaksi kiduttaminen on ainoa keino eheytyä pois Jumalan tahdon vastaisista aktiviteeteista.

        Vähän kuulostaa samalta, kuin juoda viinaa eheytyäkseen alkoholismista?!


      • Anonyymi00109

        Homous on irstautta uskovalle, Raamatussa iljetys, näin on kirjoitettu taivaasta Jumala ilmoittanut, se on eriasia mitä ihmiset ajattelee, ihmiset kinaa keskenään,

        Mihin aukkoon homous viittaa, se on luonnottomuutta, se ei ole rakkautta, jotain pielessä kun rakkaus ei tuota hedelmää: uutta elämää.


      • Anonyymi00110
        Anonyymi00100 kirjoitti:

        Se on hienoa, olisihan se ihan hirveää, jos Jumalakin olisi uhrattu ja kirottu ja kuoliaaksi kidutettu täysin turhaan.

        Kuinka Jeesuksen veri on puhdistanut sinun sydäntäsi ja kun sinulla on vielä noin sairas ihmiskäsitys, niin Jeesus on vaan sinulle uhka ja siksi hyökkäät kristittyjä vastaan muutkin vainoojat?


      • Anonyymi00114
        Anonyymi00109 kirjoitti:

        Homous on irstautta uskovalle, Raamatussa iljetys, näin on kirjoitettu taivaasta Jumala ilmoittanut, se on eriasia mitä ihmiset ajattelee, ihmiset kinaa keskenään,

        Mihin aukkoon homous viittaa, se on luonnottomuutta, se ei ole rakkautta, jotain pielessä kun rakkaus ei tuota hedelmää: uutta elämää.

        "Homous on irstautta uskovalle, Raamatussa iljetys,
        Raamattu ei sano mitään itse homoudesta.


      • Anonyymi00109 kirjoitti:

        Homous on irstautta uskovalle, Raamatussa iljetys, näin on kirjoitettu taivaasta Jumala ilmoittanut, se on eriasia mitä ihmiset ajattelee, ihmiset kinaa keskenään,

        Mihin aukkoon homous viittaa, se on luonnottomuutta, se ei ole rakkautta, jotain pielessä kun rakkaus ei tuota hedelmää: uutta elämää.

        Lapset on eri asia kuin esimerkiksi avioliitto. Rakkautta voi olla, vaikka ei olisi lapsia. Homoilla on täsmälleen samat aukot kuin muillakin miehillä.

        Sinulla on paljon pielessä.


      • Edes Raamatussa homot eivät eheydy. Jeesus ei siihen edes kehoittanut.


    • Anonyymi00106

      <<Onhan se mielenkiintoista, että Jumala kiroaminen ja kuoliaaksi kiduttaminen on ainoa keino eheytyä pois Jumalan tahdon vastaisista aktiviteeteista.<<

      Tämä edustaa suoraan BDSM kidutusta ja ruoskintaa ja kaikkea pervoutta, paheita.

    • Anonyymi00111

      Sodomialippumarssit on parasta kieltää kokonaan.

    • Anonyymi00112

      Pride on likaista,saastaa oikeasti.Pysykää vaan kaapissa kun se on outoa.
      Luterilaisuus on pride ja outoa nykyisin ja suoraan sanottuna ihmisen keksimä uskonto kuten muutikin ja varsin pedo Islam.
      Silti uskon mutten nähin roskaan.
      Kuitenkin on aina mikä on ylin: RAKKAUS !
      Hieman ristiriitaista..

    • Anonyymi00115

      Pridekulkue kiellettävä?

      Kyllä,se on irvokas ja lapset näkee. Onhan siinä tivolia,että nähdään ja naureskellaan sirkukselle.
      Ihan pride kansa voi olla omiaan mutta miksi marssia?
      Jotkut hyväksyy ja jotkut ei koskaan ?
      Minä olen,etten hyväksy mutta RAKKAUS on kuitenkin minun ohje kaikelle mutta ei irstailu.

    • Anonyymi00117

      Pride on hyvä esimerkki länsimaisesta turmeluksesta, ja rappiosta, kuin Rooma ennen tuhoaan, mutta ehkä siitäkin selvitään.

      Eikä sekään ole enää mikään mukava homojen yhteinen juhla, vaan kaiken maailman pervojen, ja ideologisten idioottien kokoontumisajot, ei siellä homotkaan enää viihdy, jos eivät välitä näistä porukoista, jotka ovat liittyneet Prideen mukaan, moni homo ei ole mikään vihervassari.

      • Anonyymi00118

        Niinpä, on täysin turhaa höpöttää sodista, maanjäristyksistä, onnettomuuksista, viruksista pahdemioista tai rokotuksista, jos niitä ei pystytä edes kehittämään homofobiaa varten.


      • Anonyymi00119
        Anonyymi00118 kirjoitti:

        Niinpä, on täysin turhaa höpöttää sodista, maanjäristyksistä, onnettomuuksista, viruksista pahdemioista tai rokotuksista, jos niitä ei pystytä edes kehittämään homofobiaa varten.

        Sanopa muuta - miten maailma onkaan näin turmeltunut.


      • heh heh hee...ompas huvittavaa...laitauskova puhuu ideologisten idiooteista samalla kun itse kumartavat trumppia....ota osaa...ja hymyilen itse siihen päälle äänekkäästi, jotta laitauskovainen saa taas meuhkata kuinka häntä taas kerran vainotaan....


      • Anonyymi00120
        Mitäsnäitäoikeintulee kirjoitti:

        heh heh hee...ompas huvittavaa...laitauskova puhuu ideologisten idiooteista samalla kun itse kumartavat trumppia....ota osaa...ja hymyilen itse siihen päälle äänekkäästi, jotta laitauskovainen saa taas meuhkata kuinka häntä taas kerran vainotaan....

        En ymmärtänyt ollenkaan sekavia sepukstuksiasi, oletko kännissä, oletko siis sitä mieltä, ettei mitään rappiota, ja turmellusta ole olemassakaan, kyllä sellainen on ihan todellinen tila yhteiskunnassa, ei ole natsien salaliittoa, tai muuta vastaavaa, eikö vassaritkaan ole mielestäsi ideologisia idioottejakaan?

        En ole uskovainen, enkä ideologioistakaan kiinnostunut, ne ovat molemmat saman kolikon eri puolia, ihan samaa idiotismia molemmat, kuvitellaan olevansa muista parempia, ja kaikessa oikeassa.


      • Anonyymi00121
        Anonyymi00118 kirjoitti:

        Niinpä, on täysin turhaa höpöttää sodista, maanjäristyksistä, onnettomuuksista, viruksista pahdemioista tai rokotuksista, jos niitä ei pystytä edes kehittämään homofobiaa varten.

        Juu, ei ole pervoja, ei turmellustakaan, uskovaiset ovat tylsiä tiukkapipoja, niin jotkut ovatkin, onneksi Islam tulee, kohta on turmellus ohi, sitten voittekin itkeä kristinuskon perään, tai kääntyä muslimeiksi, ihan miten vaan, nauttikaa sitten siitä ahdasmielisyydestä, jonka rinnalla luterilaisuuskin on vapaa-ajattelijoiden lahko.


      • Ja tuo vuodatus, vaikka homous ei ole mitään pahantekoa.


      • Anonyymi00124
        Mitäsnäitäoikeintulee kirjoitti:

        heh heh hee...ompas huvittavaa...laitauskova puhuu ideologisten idiooteista samalla kun itse kumartavat trumppia....ota osaa...ja hymyilen itse siihen päälle äänekkäästi, jotta laitauskovainen saa taas meuhkata kuinka häntä taas kerran vainotaan....

        Oletko varmasti jo päässyt alakoulusta, varmista asia ainakin!


      • Anonyymi00125
        torre3 kirjoitti:

        Ja tuo vuodatus, vaikka homous ei ole mitään pahantekoa.

        Onko betonisänky viileä vai miten ?


      • Anonyymi00120 kirjoitti:

        En ymmärtänyt ollenkaan sekavia sepukstuksiasi, oletko kännissä, oletko siis sitä mieltä, ettei mitään rappiota, ja turmellusta ole olemassakaan, kyllä sellainen on ihan todellinen tila yhteiskunnassa, ei ole natsien salaliittoa, tai muuta vastaavaa, eikö vassaritkaan ole mielestäsi ideologisia idioottejakaan?

        En ole uskovainen, enkä ideologioistakaan kiinnostunut, ne ovat molemmat saman kolikon eri puolia, ihan samaa idiotismia molemmat, kuvitellaan olevansa muista parempia, ja kaikessa oikeassa.

        Kerro nyt kuule missä historiallisessa yhteiskunnassa sinä olisit halunnut elää jossa olot olisivat olleet paremmat kuin nyt tässä länsimaisessa elämänmenossa? Oleppas hyvä. Jään odottamaan vastausta....


      • Anonyymi00124 kirjoitti:

        Oletko varmasti jo päässyt alakoulusta, varmista asia ainakin!

        Kerro toki missä me voisimme tavata? Ihan aika ja paikka? Oleppas hyvä...


      • Anonyymi00130
        Mitäsnäitäoikeintulee kirjoitti:

        Kerro nyt kuule missä historiallisessa yhteiskunnassa sinä olisit halunnut elää jossa olot olisivat olleet paremmat kuin nyt tässä länsimaisessa elämänmenossa? Oleppas hyvä. Jään odottamaan vastausta....

        Ei kai uskovat halua elää missään historiallisessa yhteiskunnassa koska KAIKKI ne ovat pahuuden valtaamia yhteiskuntia, missä ihmiset keskittyy vain tuhoamaan toisensa.

        Meidän uskovien tavoite on yhteiskunta missä Jeesus on Kuningas ja me uskovat Hänen kanssa hallitsijoitaan.


      • Anonyymi00130 kirjoitti:

        Ei kai uskovat halua elää missään historiallisessa yhteiskunnassa koska KAIKKI ne ovat pahuuden valtaamia yhteiskuntia, missä ihmiset keskittyy vain tuhoamaan toisensa.

        Meidän uskovien tavoite on yhteiskunta missä Jeesus on Kuningas ja me uskovat Hänen kanssa hallitsijoitaan.

        Näinpä sitä taas laitauskovainen kiertää kysymyksen eikä vastaa siihen mitä kysytään. Eipäs ollut yllätys....


      • Anonyymi00137
        torre3 kirjoitti:

        Ja tuo vuodatus, vaikka homous ei ole mitään pahantekoa.

        Huh huh mitä ilveilyä siellä!

        Etkä edes ymmärrä hävetä.


    • Anonyymi00122

      Täysin hyödytön kulkue, tiellä vaan muunliikenteen. Tulee periä vuokraa tienkäytöstä jokaiselta osallistujalta 2000 euroa/ osallistuja/ pv

    • Anonyymi00123

      Rooman valtakunnan hyvinä aikoina homoudessa ei nähty ongelmia. Ihminen sai rakastaa toista ihmistä. Sitten tuli kristinusko, ja homoille alettiin antaa tuomioita. Lopulta koko Rooma meni nurin.

      • Anonyymi00127

        Homohistoriaan suuresti vaikuttaneita ihmisiä on roomalainen kirkkoisä Pyhä Johannes Krysostomos. Aikaisemmin Sodoman ja Gomorran kauheita tapahtumia oli pidetty lähinnä vieraanvaraisuuden puutteen aiheuttamina, mutta Pyhä Johannes alkoi voimallisesti saarnata samasukupuolisen rakkauden syntisyyttä vastaan Sodoman ja Gomorran kohdalla. Näistä saarnoista on moni homo myöhemmin joutunut kärsimään.


      • Anonyymi00131

        "Sitten tuli kristinusko, ja homoille alettiin antaa tuomioita. Lopulta koko Rooma meni nurin."

        Näinhän kristinusko eli elävä usko Jeesukseen toimii ja on toiminut aina Sodomasta lähtien ja tulee toimimaan aina jatkossakin. Pahuus kun aika tuhotaan lopulta.


      • Anonyymi00132
        Anonyymi00131 kirjoitti:

        "Sitten tuli kristinusko, ja homoille alettiin antaa tuomioita. Lopulta koko Rooma meni nurin."

        Näinhän kristinusko eli elävä usko Jeesukseen toimii ja on toiminut aina Sodomasta lähtien ja tulee toimimaan aina jatkossakin. Pahuus kun aika tuhotaan lopulta.

        Homoseksuaalisuus on homoseksuaalisuutta. Pahuus on jotain muuta.


      • Anonyymi00131 kirjoitti:

        "Sitten tuli kristinusko, ja homoille alettiin antaa tuomioita. Lopulta koko Rooma meni nurin."

        Näinhän kristinusko eli elävä usko Jeesukseen toimii ja on toiminut aina Sodomasta lähtien ja tulee toimimaan aina jatkossakin. Pahuus kun aika tuhotaan lopulta.

        Ikävä kyllä minun elinaikana ei pahuutta ole tuhottu. Sitä hetkeä odotellessa.


      • Anonyymi00127 kirjoitti:

        Homohistoriaan suuresti vaikuttaneita ihmisiä on roomalainen kirkkoisä Pyhä Johannes Krysostomos. Aikaisemmin Sodoman ja Gomorran kauheita tapahtumia oli pidetty lähinnä vieraanvaraisuuden puutteen aiheuttamina, mutta Pyhä Johannes alkoi voimallisesti saarnata samasukupuolisen rakkauden syntisyyttä vastaan Sodoman ja Gomorran kohdalla. Näistä saarnoista on moni homo myöhemmin joutunut kärsimään.

        Jeesuksen mukaan Sodomassa elettiin tavallista elämää. Ainakin sellaista sanaa on kirjoitettu.


      • Anonyymi00136
        torre3 kirjoitti:

        Jeesuksen mukaan Sodomassa elettiin tavallista elämää. Ainakin sellaista sanaa on kirjoitettu.

        Kaksi ToIIoa siellä ilveilemässä Pridessa.


      • Anonyymi00143
        torre3 kirjoitti:

        Ikävä kyllä minun elinaikana ei pahuutta ole tuhottu. Sitä hetkeä odotellessa.

        Ja pahuus senkuin lisääntyy!


    • Anonyymi00126

      Huvittavaa — todella huvittavaa. Pilalle leikatuilla ja kalsarimyrkyillä heillä on täysin sekava ajattelumaailma. Se on kyllä tästä maailmasta: siinä menee puurot ja vellit ja jätteet sekaisin yhteen samaan kasaan. Ei niillä ole erottelukykyä.
      Heille Raamattu on vain pilkan kohde, vaikka se on Pyhä Jumalan sana, taivaasta annettu, toisesta luomakunnasta, maailmankaikkeuden ulkopuolelta.

      Näin oikea kristitty kannustaa toimimaan:
      6:27 Mutta teille, jotka kuulette, minä sanon: rakastakaa vihollisianne, tehkää hyvää niille, jotka teitä vihaavat,
      6:28 siunatkaa niitä, jotka teitä kiroavat, rukoilkaa niiden edestä, jotka teitä parjaavat.
      6:29 Jos joku lyö sinua poskelle, tarjoa hänelle toinenkin, ja jos joku ottaa sinulta vaipan, älä häneltä kiellä ihokastasikaan.
      6:30 Anna jokaiselle, joka sinulta anoo, äläkä vaadi takaisin siltä, joka sinun omaasi ottaa.
      6:31 Ja niin kuin te tahdotte ihmisten teille tekevän, niin tehkää tekin heille.
      6:32 Ja jos te rakastatte niitä, jotka teitä rakastavat, mitä kiitosta teille siitä tulee? Rakastavathan syntisetkin niitä, jotka heitä rakastavat.

      • Anonyymi00134

        Ei hullumpi i ajatus, että Raamattu olisi taivaasta/sieltä jostakin toisaalta annettu - on se niin verrattoman ylimaallisen älykäs, ja jopa tieteeseen perustuen, kun kertoo ja todistaa, miksi ihminen oli sidottava materialla aikaan, kun tuli hyvällä tiedolla ja pahalla tiedolla jumalien kaltaiseksi luomaan sanan voimalla.

        Löytyy 1.Moos.3:22

        Raamatun uskonnon tarinassa pahalla tiedolla Saatanastakin luodaan Jumala, jolle uhrina on Jumala, eivätkä uskojat edes tiedon perusteella ymmärrä pahuutta, vaan luulevat todella Saatanan olevan Jumala.

        On Luojajumalan todistus siitä, että miksi ihmeiden teko oli suojattava.


      • Mitä höliset? Kun alettiin tekemään Raamattua, niin siihen pieni porukka kokosi kirjoituksia. Raamattu on siten sen näköinen kuin he halusivat.


      • Anonyymi00135
        torre3 kirjoitti:

        Mitä höliset? Kun alettiin tekemään Raamattua, niin siihen pieni porukka kokosi kirjoituksia. Raamattu on siten sen näköinen kuin he halusivat.

        Siellä kaksi PeIIeä Pridessa.

        Molemmat todella Iihavia ToIIoja.


      • Anonyymi00138
        Anonyymi00134 kirjoitti:

        Ei hullumpi i ajatus, että Raamattu olisi taivaasta/sieltä jostakin toisaalta annettu - on se niin verrattoman ylimaallisen älykäs, ja jopa tieteeseen perustuen, kun kertoo ja todistaa, miksi ihminen oli sidottava materialla aikaan, kun tuli hyvällä tiedolla ja pahalla tiedolla jumalien kaltaiseksi luomaan sanan voimalla.

        Löytyy 1.Moos.3:22

        Raamatun uskonnon tarinassa pahalla tiedolla Saatanastakin luodaan Jumala, jolle uhrina on Jumala, eivätkä uskojat edes tiedon perusteella ymmärrä pahuutta, vaan luulevat todella Saatanan olevan Jumala.

        On Luojajumalan todistus siitä, että miksi ihmeiden teko oli suojattava.

        Eiköhän kenenkään päässä syty lamppu, kun Jumalan sanalla julistetaan Jumalan kiroamista?!


      • Anonyymi00139
        torre3 kirjoitti:

        Mitä höliset? Kun alettiin tekemään Raamattua, niin siihen pieni porukka kokosi kirjoituksia. Raamattu on siten sen näköinen kuin he halusivat.

        Jos jiutalainen lopettaisit.


      • Anonyymi00140
        Anonyymi00139 kirjoitti:

        Jos jiutalainen lopettaisit.

        Torre on juutalainen.


    • oikeastaan niitä tarvittaisiin erään uskonnon leviämisen takia juurikin. olen kyllä kristillisiä arvoja arvostava mies mutta en pelkää homoja en ole kaappihomo joten senkään vuoksi eikä oikeastaan muut kun fanaatikot sitä vihaa lietsovat tietyt uskonnot..ja ajatusmaailmat

      • Anonyymi00141

        Kristillisiä arvoja kuuluukin tietysti arvostaa - kuten viattoman etiikkaa ja moraalia opettaneen opettajan kidutusmurhaa ja kiroamista kiroukseksi tosi Jumalana (Gal.3:13), että opin tehneen juutalaisen tärkeimmän opetuskirjeen, kirje Roomalaisille luvun 7 mukaan, pelastuu tekemään vaikka sitä pahaa mitä vihaa. Unohtamatta myöskään kannibalistista ihmissyöntiriittiä, kun on kuviteltava veren ja ruumiin olevan todellisesti läsnä, kun ne nautitaan (Augsburgin tunnustus).


    • Anonyymi00144

      Yhdenvertaisuus- ja tasa-arvolautakunta meidän, rukous.
      Yhdenvertaisuus- ja tasa-arvolautakunta meidän,
      joka olet iankaikkisessa palaverissa.
      Pyhitetty olkoon nimesi.
      Tulkoon sinun yksimielinen päätöksesi.
      Tapahtukoon sinun tahtosi, myös
      maan päällä niin kuin koulujen kevätjuhlissa.
      Anna meille tänä päivänä meidän jokapäiväinen
      Pride-kulkueemme.
      Ja anna meille meidän typeryytemme anteeksi,
      niin kuin mekin anteeksi annamme niille,
      jotka ovat meille sananvapaudesta puhuneet.
      Äläkä saata meitä demokratiaan,
      vaan päästä meidät pahasta.
      Sillä sinun on lautakunta ja päätös ja tuomio iankaikkisesti.
      Aamen.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää

      jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole
      Maailman menoa
      43
      2478
    2. Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä

      ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi
      Maailman menoa
      74
      2457
    3. Belfastissa käynnissä kunnon persuilu

      Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä
      Maailman menoa
      73
      2352
    4. Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus

      jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.
      Maailman menoa
      51
      2102
    5. Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään

      Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl
      Maailman menoa
      25
      1837
    6. Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen

      Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma
      Maailman menoa
      80
      1663
    7. Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista

      Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko
      Kotimaiset julkkisjuorut
      21
      1108
    8. Riikka runnoo! sähkön hinta +25 %, bensan hina +16 %

      Euron bensa! Tuo legendaarinen persujen vaalilupaus. Sannan hallitus pudotti sähköenergan alv:n 10 prosenttiin, Riikka r
      Maailman menoa
      7
      1014
    9. Rakastan sinua hiljaisuudessa

      Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi
      Rakkaus ja rakastaminen
      40
      979
    10. Eläköön kuningas, kuningas on kuollut

      Heikki Nivala kaatui kuin mies. Kavaltaja käveli juuri edelliseen toukokuun kokoukseen hankkimansa puku päällä. Eläköön
      Kemijärvi
      55
      864
    Aihe