Jos jumala on olemassa ja on sellainen ärripurri kuin uskovaiset antavat ymmärtää niin eikö heidänkin olisi parempi psykopaattijumalaan uskomisen sijaan alkaa toivomaan ettei jumalaa olekaan?
Vastaukset 6
- Anonyymi00001
Toivossa on hyvä elää sanoi lapamato.
Kristinuskonharhan ja muiden esitettyjen jumalien olemattomuutta ei tarvitse toivoa, koska se on fakta.
Ateistina tosin toivon oikean jumalan olevan olemassa ja tuomitsevan aikanaan jesusianistit, muhammadanistit ja muut hörhöt epäjumalan palvelemisesta.- Anonyymi00002
Jumala olisi tosiaan hoidon tarpeessa oleva potilas, jos siis olisi olemassa. Menettää hermonsa jo siitä, jos mainitsee hänen nimensä huvin vuoksi. Kun nyt sanon Jumala, Jumala, Jumala, Jumala, Jumala, Jumala, Jumala, Jumala, Jumala, Jumala, Jumala, Jumala, hän karjuisi raivoissaan niin, että Jeesus ja Pyhä Henki pakenisivat Helvetin puolelle.
Ja uskovaiset odottavat sellaiselta hermoheikolta kuolemansa jälkeen jotain hyvää. Naurettavaa!- Anonyymi00005
Ei minkään jumalan nimi ole Jumala
- Anonyymi00003
Curtis family - on yksi esimerkki perheestä. Joka kokoaa rhythm
Bändin. Tämä on Usassa hyvin
yleistä. Gospel, ym genred, lapsilla
5 (aikuisia) mikrofoni tukat.
Hyvin tiukka suhde " lähteeseen "
mutta ei perinteistä Jeesus- ylistystä.
Toivorikkaus on keskeinen teema
Kun musiikki on verissä koko perheellä
Suhde Jumalaan expansoituu.
https://www.youtube.com/live/x2uGA_RLNgs?is=nSEmbMUrURtlLn0o- Anonyymi00004
Kirkolla on ollut tärkeä asema afroamerikkalaisissa yhteisöissä. Orjuuden, rotuerottelun ja muiden vaikeiden aikojen keskellä kirkko ei ollut vain uskonnollinen paikka, vaan myös yhteisön keskus, jossa ihmiset kokoontuivat, tukivat toisiaan ja ilmaisivat itseään musiikin kautta. Monet tunnetut artistit aloittivat laulamisen juuri kirkkokuoroissa.
Esimerkiksi The Jackson 5, Aretha Franklin, Stevie Wonder ja Whitney Houston saivat kaikki vaikutteita gospelista ja kirkkomusiikista.
Toiseksi perheen yhdessä musisoiminen on ollut käytännöllistä ja luonnollista. Kun kotona on soitettu, laulettu ja käyty kirkossa, lapset ovat oppineet musiikkia pienestä pitäen. Siksi on syntynyt paljon perhebändejä, joissa vanhemmat ja lapset esiintyvät yhdessä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791732
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.109913En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58745Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo105705Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset207654- 133628
- 51575
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus51562Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä18549- 37546