Köyhillä 50% tukileikkaukset nyt meneillään

Anonyymi-ap

Lisäksi väittävät etteivät ihmiset käytä tukia mihin tarkoitettu, eli köyhimmät leimataan heti rikollisiksi. Laskujen jälkeen ei monille jää yhtään rahaa ruokaan tai muuhun. Mitään rajaa ei ole huonossa kohtelussa tai leikkaamisessa. Kuvittelevat että "ihmisten toimeentulo ei ole vaarantunut". Ilmallako joku elää? Ja ilman wc-paperia tai ilman mitään. Lisäksi osaa sossu kuulustelee "narkkarina" jotka sinne erehtyvät, työkkäri tai muu kyttäyspalvelu. Tilanne on todella paha ja ihmisoikeustilanne heikko.

25

221

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Mä takerruin nyt tuohon "ihmiset ei käytä tukia, mihin on oikeutettu". Näistä uutisoidaan tämän tästä, mutta mistä helvft7stä ihmiset voi tietää, mihin on oikeutettu, kun satavarmaa on se, ettei kukaan Kelassa kerro, että olisi mahdollista saada tätä tai tätä. Ei tavalliset ihmiset tiedä eikä osaa edes kysyä ja Kelan työntekijät ei varmasti kerro! Tämän voisi mediakin huomioida, mutta ei vahingossakaan kerro tai edes sitä, kuinka Kela kusettaa alkuperäiskansaa.
      Ps. En ole kelan asiakad

• Anonyymi00002

Mistä tuesta ei Kelan sivuilla kerrota?

• Anonyymi00003

Nitä tukiahan ei leikata köyhyyden takia, vaan laiminlyöntien.

• Anonyymi00004

Hulttioille ja vätyksille raippaa ja reippaille työstä kiinnostuneille porkkanaa.

• Anonyymi00005

Jep. Pakolla osalla on sen verran varakas perhe etteivät halua olla työkkärin kanssa missään tekemisissä vaan ottavat kelalta sen minimirahan jolla kattaa vuokran ja hyväksyttävät menot.

• Anonyymi00008

Et voi syyttää, rankaista ja tuomita ihmisiä. Onko tämä noitavaino? Sairasta.

• Anonyymi00009
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Jep. Pakolla osalla on sen verran varakas perhe etteivät halua olla työkkärin kanssa missään tekemisissä vaan ottavat kelalta sen minimirahan jolla kattaa vuokran ja hyväksyttävät menot.

Ei voi olettaa että perhe varakas. Ei perhe auta kaikkia. Sen varaan ei voi laskea mitään. Moni asuu yksin ja pelkää.

• Anonyymi00007

Hämmästyin jo -70-luvun alussa kun sain tietää, että ihminen saa niin
      paljon tukiaisia että hän voi tulottomana elää jossakin asunnossa.
      Tuolloin kun ilmoitti että "minut on heitetty kotoa ulos" niin sossu järjesti asunnon
      minkä vuokrat myös maksettiin sossun toimesta vuositolkulla.
      Pidin tuota toimintaa jo silloin pöyristyttävänä ! Sitä se on vieläkin !
      Yhteiskunta siis maksaa asunnon sellaiselle, joka ei käy kouluja eikä tee töitä.
      En tule ikinä hyväksymään sellaista toimintaa.
      Jokaisen ihmisen pitää itse kustantaa elämästään johtuvat kulut.

• Anonyymi00010

Et voi luulla jokaista rikolliseksi. Ei sun hyväksyntää kysytä muiden ihmisten elämään ja hyvinvointiin. Sinä estät sen epäluuloillasi. Moni kärsii teidän kaltaisten vuoksi täysin ilman rahaa!

• Anonyymi00011

Olet ilkeä ja vainoat köyhiä. Juutalsisvainot. Moni ahdistunut ei voi olla normaalissa työpaikassa tai opiskella. Tai muita vaivoja. Saat itse pahan takaisin.

• Anonyymi00012
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Et voi luulla jokaista rikolliseksi. Ei sun hyväksyntää kysytä muiden ihmisten elämään ja hyvinvointiin. Sinä estät sen epäluuloillasi. Moni kärsii teidän kaltaisten vuoksi täysin ilman rahaa!

Apina

• Anonyymi00014
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Ei minulla ole mitään tekemistä jonkun rahattoman kärsimysten kanssa .
        Mutta siitä olen tarkka että kohtuu eläkettäni ei sosialisoida turhuuksiin.
        Käytän kerättyjä rahojani vain omiin ja läheisteni tarpeisiin, mikä on oikein.
        Jos jollain on elämässä sitä pahoinvointia niin lienee itse järjestettyä.
        En myöskään osallistu mihinkään ulkomaille meneviin tukikeräyksiin.

• Anonyymi00016
        UUSI
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Apina

Kuten kaikki Kokoomuslaiset!

• Anonyymi00021
        UUSI
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Kuten kaikki Kokoomuslaiset!

🍌🙉🙊🙈🐵

• Anonyymi00025
        UUSI
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Olet ilkeä ja vainoat köyhiä. Juutalsisvainot. Moni ahdistunut ei voi olla normaalissa työpaikassa tai opiskella. Tai muita vaivoja. Saat itse pahan takaisin.

Miten nuo ahdistuneet pärjäsivät 100 vuotta sitten, vai onko työnteon estävä ahdistuneisuus uusi tuista johtuva sairaus?

• Anonyymi00013

Niinhän se Saksassakin alkoi ensin juutalaisten kohtelu johon paremmassa osassa olevat ihmiset liittyivät ja edistivät tuota sortoa ja lopulta tuhoamista kuten nyt käy työttömien ja köyhien suhteen.

• Anonyymi00015

Entä Romanian seivästäjä Vladi , oliko vielä hurjempi.

• Anonyymi00017
      UUSI

Jos olisi oikeus elintarvikkeisiin, niin ihmisillä olisi mistä syödä. Alelaarissa voi olla myös valmiselintarvikkeita ja mistä sitä köyhällä aina olisi edes sitäkään ostaa? Monesti vaihtoehdot ovat kahden huonon välillä, on joko jotakin erikoista teollisuuden sivuvirtojen öljyä annoksessa lillumassa tai suolan ja sokerin korvikkeita. Ja senhän tietää miten siinä käy, jos ei ole oikeita aineita käytössä. Ihmiset sairastuvat teollisuuden kemikaaleihin.

Mutta ei niin huonoa, etteikö joskus jotakin pahempaakin. Eräs hyvä esimerkki alelaarituunauksien mahdollisuuksista on viimeaikoina päätään nostanut kebabkiusaus. Siinä alelaarista otetaan jokin perunabaassikseksella oleva kiusaus (kalat ja kasvikset ovat haastavia) ja kaivetaan se pois alumiinivuoasta muovinkippoon. Tämän jälkeen sekoitetaan perunabaassikseen grillimaustetta, jauhelihamaustetta tai pizzamaustetta, jos niitä on löytynyt alelaareista. Ja paistetut alelaarikebablastus sekä soyamauste huolellisesti keskenään ja sijoitetaan seos uuteen alumiinivuokaan siten, että kebabinlastut säilyvät ehjinä ja kiertoilmauunitetaan annos sen originaalin leivontaohjeen mukaisella lämpötilalla ja paistinajalla.

Täten syntynyt kebabkiusaus voidaan syödä joko voin jäätävän kylmän colan tai punaisen maidon kanssa.

• Anonyymi00018
      UUSI

Kun oivaltaa hyödyntää nuo -30% tuotteet ja ostaa niitä sopivasti kulutukseen
      sekä pakkaseen niin saa vähäisille rahoilleen runsaasti lisää ostovoimaa.
      On mukavaa sitten loihtia pakasteesta vaikka ne wieninleikkeet pannulle.
      Muusin ja salaattien kanssa se on oikein mehevä annos . Unohtakaa makaroonit.

• Anonyymi00019
      UUSI

Se on työkkärissä ollut monnta vuotta jo asenne että työtön on rikollinen ja alkoholisti. Minusta kirjoitettiin lausunto että minä käytän päihteitä ja alkoholia ja sen takia en kykene normaaleihin töihin. Henkilölle eli minut laitetaan kuntoouttavaan töihin. lausunnossa luki. Siellä oli työkkärissä sossutyöntekijä myös jotka en ollut koskaan tavannut edes. SIlti ne noin vaan väitti ettei minulla ole elämänhallintaa. Tein rikosilmoituksen sossuakastaja typin akasta ja ne lopulta tuomittiin.

• Anonyymi00022
        UUSI

No kerro minkä tuomion saivat.

• Anonyymi00020
      UUSI

aaaaaaaaaa kaikki rahat kaljaaaaaan aaaaaaaaaaaaaaa

• Anonyymi00023
        UUSI

Siis elämänhallinta on karannut käsistä.

• Anonyymi00024
      UUSI

Hyvähän se on jos köyhältä leikataan tupakkirahat pois. Työkunto huononeee koko ajan kun köyhä vetää tupakkia aamusta iltaan.

• Anonyymi00026
        UUSI

Viinakaan ei helpota oloa vaan siitä tulee haimaan kavalaa sairautta.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vihamielisyys naisia kohtaan on jo yllättävän suuri ongelma

Esiintyy laajemmassa mittakaavassa, mitä vain tällä palstalla. Mistä tuo ilmiö nyt oikein johtuu, ja saa alkuvoimansa?
      Sinkut
      637
      2923
    2. Muistatko kaivattusi

Syntymäpäivän? Päivämäärä riittää. 🌹
      Ikävä
      108
      1542
    3. Odotan sitä hetkeä

kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh
      Ikävä
      69
      1508
    4. Olen melko vakuuttunut

etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok
      Ikävä
      83
      1390
    5. Minkälaisessa asennossa

Haluaisit kaivattusi kanssa olla?
      Ikävä
      115
      1287
    6. Leijonat Maailmanmestareita!

Ihanaa Leijonat, ihanaa!!!
      Maailman menoa
      138
      1276
    7. 104
      1135
    8. Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!

https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro
      Maailman menoa
      138
      1051
    9. Sinä siellä lähistöllä

Tahtoisin tutustua paremmin 💫
      Ikävä
      48
      970
    10. Mulla on ikävä

sua nainen ja niitä katseita ❤️ Lupaatko, että katseemme kohtaa taas?
      Ikävä
      49
      939
    Aihe