Vai viime vuonna.
Oletko käynyt mall8rcalla jo nyt
4
87
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Enpä oo aurinkolomilla käynyt. Oon käynyt vain Prahassa, Budapestissä ja Wienissö :) niistä tykkäsin. Ihana kyllä olisi päästä jollekin vaikka Kreetalle tai Rodokselle :)
- Anonyymi00002UUSI
Ei vielä Mallorcalla, eikä niin kiinnostakaan. Turkki uus suosikkikohteeni ⛱️❤️ Portugaliin kuitenkin seuraavaksi syssymmällä sitten.
- Anonyymi00003UUSI
Ensimmäinen ulkomaanmatka joskus 1980-luvulla. Bacardi pullo maksoi Suomessa noin 200 markkaa, Mallorcalla se maksoi 10 markkaa ruokakaupassa siihen aikaan, joten päätin ostaa kaksi 750 ml pulloa. Oli muuten inhottava olo kiemurrella lämpimässä Mallorcan illassa parvekkeella. Silloin ymmärsi oikein hyvin miksi paikalliset eivät juo paljoa alkoholia. Ensinnäkin se on halpaa kuin maito ja tosiaan siinä ilmastossa, ei ole todellakaan viisasta ainakaan liikaa juoda.
- Anonyymi00004UUSI
Kuumaa, kosteutta ja hikeä löytyy meiltä kotoakin. Sanoi äiskä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vihamielisyys naisia kohtaan on jo yllättävän suuri ongelma
Esiintyy laajemmassa mittakaavassa, mitä vain tällä palstalla. Mistä tuo ilmiö nyt oikein johtuu, ja saa alkuvoimansa?3201802Olen melko vakuuttunut
etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok831277Odotan sitä hetkeä
kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh751274- 1341147
- 79937
- 85871
- 48833
Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!
https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro118794- 48780
Sitä saattaa vähän hölmöillä
rakkauspäissään, jos tunteita on enemmän kuin osaa käsitellä. Alkuhölmöilyt on söpöä ja sallittavaa.60726