Parin opissa

Anonyymi-ap

Tuttava pariskunnan Rouva, olisko noin 40 v. hoikka ja mun mielestä kaunis nainen, pyysi minua jäämään mökilleen yöksi maalausurakan päätyttyä. Olin silloin 16 v. ja alkoi sataa, joten kevarilla olisin kastunut kotimatkalla.

Mies kysyi saunassa minulta onko minulla tyttöystävää ? Kun vastasin kieltävästi. Jatkokysymys oli olenko koskaan saanut naista ? Kun ravistin päätäni, mies ehdotti suoraan omaa vaimoaan "pantavaksi".

Sitten hän huusi vaimolleen, että mee laittautumaan, täältä tulee kohta kaksi miestä tositoimiin. Vaimo sanoi jotakin, mitä en kuullut. Mies kuitenkin iski silmää ja nyökkäsi.

Saunassa ja uimassa käytiin ja sitten mentiin olkkariin. Naista ei näkynyt, mutta makuuhuoneesta kuului ääniä. Hetken kuluttu ovi avautui ja sieltä ilmestyi tuo uskomattoman seksikkäästi pukeutunut nainen.

Mies kysyi, että haluutko panna mun vaimoa ? Ja kun en osannut vastata, mies nykäisi puuheliinan päältäni ja minulla seisoi... komeasti. Haluaa poika, hän sanoi, katso vaikka. Nainen tuli, ja otti minua kädestä ja ohjasi makuuhuoneen sängylle.

Mies katseli ovelta, miten juttu edistyisi. Ja eihän se editynyt, minua jännitti kauheasti. Olin aivan kankea, siis kaikki. paitsi se. Mies sanoi, että suljen oven ja menen pois, niin saatte olla rauhassa kahdestaan.

Ei siitä touhusta mitään tullut, ei seisonut kunnolla ja niin sanotusti poikuus meni poikittain. En osannut laittaa kalua naisen sisään, tai siis eihän se velttona menekkään. Kondomikin haittasi suoritusta.

Sitten mies tuli huoneeseen ja otti minua kalusta kiinni, tempaisi kondomin pois, ja veti esinahkaani edestakaisin. Olen 100 % hetero, mutta muutama edestakainen runkkausliike mieheltä sai paisuvaislihakseni turpoamaan.

Vaimo oli kontallaan sängyllä sukkiin ja korkkareihin pukeutuneena. Mies ohjasi kaluni oikeaa paikkaa kohden ja raotti samalla toisella kävellä vaimon häpyhuulia.
Pyyhkäisi pari kertaa ylös alas kalulla ja laittoi sen juuri oikean paikkaa ja sanoi työnnä tuonne.

Neljännellä yrittämällä penikseni lupsahti naisen sisään. Ja nyt sitten työntelet edestakaisin, mies ohjeisti. Kondomi, minä sanoin. Mies sanoi ei sitä tarvita, anna mennä vaan. Ja kuin taikasanoista, laukesin sisälle heti.

Vaimo katseli sen näköisenä, että tässäkö se nyt sitten oli. Ei ollut, mies pani tosi kovalla tempolla ja nainen voihkaisi. Näin se käy, sanoi mies ja jatkoi... kaksi miestä on aina kaksi miestä. Vaimo lisäsi, että mies ja varamies.

Jäin yöksi ja nukuin samassa sängyssä parin kanssa. Joku tarttui kyrpääni ja imi sitä. Vaimo oli kiivennyt viereeni ja hivuttautui päälleni ohjaten heppini juuri oikeaan paikkaan. Mies kuorsasi toisella puolella sänkyä. Ei hän herää, nukkuu aina kuin tukki, vaimo vakuutti. Tule vain, kun siltä tuntuu, hän lisäsi. Ja minä laukesin naisen sisään.

Aamukahveella mies kysyi, miltä nyt tuntuu ? Vaimo hymyili viehkeästi.

0

128

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vihamielisyys naisia kohtaan on jo yllättävän suuri ongelma

Esiintyy laajemmassa mittakaavassa, mitä vain tällä palstalla. Mistä tuo ilmiö nyt oikein johtuu, ja saa alkuvoimansa?
        Sinkut
        609
        2782
      2. Muistatko kaivattusi

Syntymäpäivän? Päivämäärä riittää. 🌹
        Ikävä
        107
        1462
      3. Odotan sitä hetkeä

kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh
        Ikävä
        67
        1456
      4. Olen melko vakuuttunut

etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok
        Ikävä
        83
        1370
      5. Leijonat Maailmanmestareita!

Ihanaa Leijonat, ihanaa!!!
        Maailman menoa
        138
        1256
      6. Minkälaisessa asennossa

Haluaisit kaivattusi kanssa olla?
        Ikävä
        114
        1244
      7. 101
        1058
      8. Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!

https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro
        Maailman menoa
        135
        1023
      9. Sinä siellä lähistöllä

Tahtoisin tutustua paremmin 💫
        Ikävä
        48
        940
      10. Mulla on ikävä

sua nainen ja niitä katseita ❤️ Lupaatko, että katseemme kohtaa taas?
        Ikävä
        47
        881
      Aihe