Tekoäly MURSKASI Usko Toivosen asiayhteys-jorinat

Anonyymi-ap

Tekoäly on mestari eri kielten kieliopeissa.

Aivan hiiljattain se paljasti, kuinka surkuhupaisan hahmon Usko Toivonen on onnistunut itsestään tekemäään uskomattoman keinotekoisilla ASIAYHTEYS-jorinoillaan, joilla hän on tuputtanut omaa oppiaan.

Jos joku ihminen on milloinkaan käyttänyt asiayhteys-sanaa niin päin prinkkalaa kuin Usko Toivonen, haluaisin kuulla sellaisesta "nerosta"!

😂😂😂

20

200

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Usko Toivonen on paha eksyttäjä.

• Anonyymi00002

Kannattaisi muuttaa nimimerkki "uskoa epätoivoisasti".

• Anonyymi00003

Muistat varmaankin, kun israelilaiset tekivät itselleen kultaisen vasikan, jota jumaloivat.

Kysyin sinulta tuossa "tekoäly"-ketjussasi:

Jeesuksen tavoin:

24 Jeesus vastasi ja sanoi heille: "Minä myös teen teille yhden kysymyksen; jos te minulle siihen vastaatte, niin minäkin sanon teille, millä vallalla minä näitä teen.
      25 Mistä Johanneksen kaste oli? Taivaastako vai ihmisistä?" ( Matt 21)

Mistä tekoäly on?

Onko se ihmisistä?
      Vai onko se taivaasta?

Pelastuksen evankeliumin ja sydämen uskon puolesta.

Usko Toivonen

• Anonyymi00004

Mainiota tämä sinun naurettava väistelysi. Taisit lukea sen tekstin ja huomata, kuinka naurattaviksi ne sinun uuvattimaiset ASIAYHTEYS-jokeltelut osoittautuivat.

• Anonyymi00005

usko toivosen evankeliumi on loppujen lopuksi luterilaisen kirkon oppi pelastavista sakramenteista, kirkon omistamista armon välineistä, joiden kautta kirkko jakaa kasteen armoa ja osuuksia ensimmäiseen ylösnousemukseen.
        usko toivonen, et pysy kieltämään kirkkosi oppia. Raamatun jakeet eivät todista yhtään mitään sinun uskostasi ja opista, vaan kopioit Raamatun jakeita pelkästään hämäykseksi, sillä tiedät, etteivät pyhät saata sanoa pahaa Raamatusta

• Anonyymi00006
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Mainiota tämä sinun naurettava väistelysi. Taisit lukea sen tekstin ja huomata, kuinka naurattaviksi ne sinun uuvattimaiset ASIAYHTEYS-jokeltelut osoittautuivat.

Tässä on kysymys siihen, mikä on lähteenä opille, onko se ihmisoppi, joka tukeutuu siihen, mikä on ihmisen luomaa, kuten tekoälyt ovat.

Tekoäly on ihmisistä, ei taivaasta.

Mikä sitten on taivaasta, Jumalalta?

1 Niinpä, kun minä tulin teidän tykönne, veljet, en tullut puheen tai viisauden loistolla teille Jumalan todistusta julistamaan.
        2 Sillä minä olin päättänyt olla teidän tykönänne tuntematta mitään muuta paitsi Jeesuksen Kristuksen, ja hänet ristiinnaulittuna.
        3 Ja ollessani teidän tykönänne minä olin heikkouden vallassa ja pelossa ja suuressa vavistuksessa,
        4 ja minun puheeni ja saarnani ei ollut kiehtovia viisauden sanoja, vaan Hengen ja voiman osoittamista,
        5 ettei teidän uskonne perustuisi ihmisten viisauteen, vaan Jumalan voimaan.
        ( 1Kor 2)

Omat opit perustuvat ihmisviisauteen, kuten huomaamme ja sitä uskoa ruokitaan ihmisviisaudella.

Tekoäly tulee silloin viisaudeksi.

Sen sijaan uskovien, Jeesuksessa Kristuksessa pyhitetyille Jeesus Kristus on tullut Jumalalta viisaudeksi.

30 Mutta hänestä on teidän olemisenne Kristuksessa Jeesuksessa, joka on tullut meille viisaudeksi Jumalalta ja vanhurskaudeksi ja pyhitykseksi ja lunastukseksi,
        31 että kävisi, niinkuin kirjoitettu on: "Joka kerskaa, sen kerskauksena olkoon Herra".
        ( 1Kor 1)

Siis Kristuksessa Jeesuksessa olevien osalta on näin.

Paavalihan todistaa omakohtaisesta Kristuksessa olemisestaan-

7 Tervehdys Andronikukselle ja Juniaalle, heimolaisilleni ja vankeustovereilleni, joilla on suuri arvo apostolien joukossa ja jotka jo ennen minua ovat olleet Kristuksessa.
        ( Room 16)

Usko Toivonen

• Anonyymi00008
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Tässä on kysymys siihen, mikä on lähteenä opille, onko se ihmisoppi, joka tukeutuu siihen, mikä on ihmisen luomaa, kuten tekoälyt ovat.

Tekoäly on ihmisistä, ei taivaasta.

Mikä sitten on taivaasta, Jumalalta?

1 Niinpä, kun minä tulin teidän tykönne, veljet, en tullut puheen tai viisauden loistolla teille Jumalan todistusta julistamaan.
        2 Sillä minä olin päättänyt olla teidän tykönänne tuntematta mitään muuta paitsi Jeesuksen Kristuksen, ja hänet ristiinnaulittuna.
        3 Ja ollessani teidän tykönänne minä olin heikkouden vallassa ja pelossa ja suuressa vavistuksessa,
        4 ja minun puheeni ja saarnani ei ollut kiehtovia viisauden sanoja, vaan Hengen ja voiman osoittamista,
        5 ettei teidän uskonne perustuisi ihmisten viisauteen, vaan Jumalan voimaan.
        ( 1Kor 2)

Omat opit perustuvat ihmisviisauteen, kuten huomaamme ja sitä uskoa ruokitaan ihmisviisaudella.

Tekoäly tulee silloin viisaudeksi.

Sen sijaan uskovien, Jeesuksessa Kristuksessa pyhitetyille Jeesus Kristus on tullut Jumalalta viisaudeksi.

30 Mutta hänestä on teidän olemisenne Kristuksessa Jeesuksessa, joka on tullut meille viisaudeksi Jumalalta ja vanhurskaudeksi ja pyhitykseksi ja lunastukseksi,
        31 että kävisi, niinkuin kirjoitettu on: "Joka kerskaa, sen kerskauksena olkoon Herra".
        ( 1Kor 1)

Siis Kristuksessa Jeesuksessa olevien osalta on näin.

Paavalihan todistaa omakohtaisesta Kristuksessa olemisestaan-

7 Tervehdys Andronikukselle ja Juniaalle, heimolaisilleni ja vankeustovereilleni, joilla on suuri arvo apostolien joukossa ja jotka jo ennen minua ovat olleet Kristuksessa.
        ( Room 16)

Usko Toivonen

Kappas, kuinka läpinäkyvän teennäinen jokellus taas!

Tuolla logiikalla sinä et voi koskaan tarkistaa vaikkapa jonkin alkukreikan sanan merkitystä nettisanakirjasta, koska nettisanakirja "on ihmisestä, ei taivaasta".

🤣🤣🤣

Uskomatonta, kuinka sinä jaksat siteerata tuota YHTÄ AINOAA SAMAA JAETTA (koska MUITA sinulla ei ole tarjota), jolla yrität tehdä tyhjäksi sen, mitä Paavali ITSE - SAMA PAAVALI - kirjoittaa kolossalaiskirjeessä:

"HÄNESSÄ luotiin KAIKKI, mikä taivaissa ja mikä maan päällä on, näkyväiset ja näkymättömät, olkoot ne valtaistuimia tai herrauksia, hallituksia tai valtoja, kaikki on luotu HÄNEN KAUTTANSA ja HÄNEEN."

Jeesuksessa Kristuksessa, Hänen kauttaan ja HÄNEEN on luotu KAIKKI, KOKO TODELLISUUS.

Ja sinä uuvatti kuvittelet KUMOAVASI TÄMÄN OBJEKTIIVISEN KRISTUS-TODELLISUUDEN tuollla YHDELLÄ JAKEELLA, jossa Paavali puhuu omasta SUBJEKTIIVISESTA, SISÄISESTÄ KOKEMUKSESTAAN, ei OBJEKTIIVISESTA KRISTUS-TODELLISUUDESTA!!!

Kukaan ei VOI olla noin idiootti!

🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

• Anonyymi00011
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Kappas, kuinka läpinäkyvän teennäinen jokellus taas!

Tuolla logiikalla sinä et voi koskaan tarkistaa vaikkapa jonkin alkukreikan sanan merkitystä nettisanakirjasta, koska nettisanakirja "on ihmisestä, ei taivaasta".

🤣🤣🤣

Uskomatonta, kuinka sinä jaksat siteerata tuota YHTÄ AINOAA SAMAA JAETTA (koska MUITA sinulla ei ole tarjota), jolla yrität tehdä tyhjäksi sen, mitä Paavali ITSE - SAMA PAAVALI - kirjoittaa kolossalaiskirjeessä:

"HÄNESSÄ luotiin KAIKKI, mikä taivaissa ja mikä maan päällä on, näkyväiset ja näkymättömät, olkoot ne valtaistuimia tai herrauksia, hallituksia tai valtoja, kaikki on luotu HÄNEN KAUTTANSA ja HÄNEEN."

Jeesuksessa Kristuksessa, Hänen kauttaan ja HÄNEEN on luotu KAIKKI, KOKO TODELLISUUS.

Ja sinä uuvatti kuvittelet KUMOAVASI TÄMÄN OBJEKTIIVISEN KRISTUS-TODELLISUUDEN tuollla YHDELLÄ JAKEELLA, jossa Paavali puhuu omasta SUBJEKTIIVISESTA, SISÄISESTÄ KOKEMUKSESTAAN, ei OBJEKTIIVISESTA KRISTUS-TODELLISUUDESTA!!!

Kukaan ei VOI olla noin idiootti!

🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Et kai pidä Paavalia idioottina?

Tämähän on Paavalin omakohtainen todistus Kristuksessa olemisestaan.

( Room 16)

Jos olet tekoälyn varassa, niin mikset kysy tekoälyltä oliko Paavali ennen Andronikusta Kristuksessa.

Minä luen ihan suomenkielisestä Raamaattuun kirjoitetusta sen, kuinka Paavali omakohtaisesti todistaa.

Usko Toivonen

• Anonyymi00012
        Anonyymi00011 kirjoitti:

( Room 16)

Jos olet tekoälyn varassa, niin mikset kysy tekoälyltä oliko Paavali ennen Andronikusta Kristuksessa.

Minä luen ihan suomenkielisestä Raamaattuun kirjoitetusta sen, kuinka Paavali omakohtaisesti todistaa.

Usko Toivonen

Ajjatteltiko sinä urpo tuota jaetta toistelemalla saada tehtyä tyhhjäksi sen, että

🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

• Anonyymi00014
        Anonyymi00011 kirjoitti:

( Room 16)

Usko Toivonen

Usko Toivonen=sleyn luterilainen, voitko siirtyä omalle, luterilaisuutta, sinun uskontoasi käsittelevälle palstalle!

• Anonyymi00015
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Ajjatteltiko sinä urpo tuota jaetta toistelemalla saada tehtyä tyhhjäksi sen, että

Miksi kysyt? Tämä luominenhan on ilmoitettu.

1 Alussa oli Sana, ja Sana oli Jumalan tykönä, ja Sana oli Jumala.
        2 Hän oli alussa Jumalan tykönä.
        3 Kaikki on saanut syntynsä hänen kauttaan, ja ilman häntä ei ole syntynyt mitään, mikä syntynyt on.
        .
        10 Maailmassa hän oli, ja maailma on hänen kauttaan saanut syntynsä, ja maailma ei häntä tuntenut.
        11 Hän tuli omiensa tykö, ja hänen omansa eivät ottaneet häntä vastaan.
        12 Mutta kaikille, jotka ottivat hänet vastaan, hän antoi voiman tulla Jumalan lapsiksi, niille, jotka uskovat hänen nimeensä,
        13 jotka eivät ole syntyneet verestä eikä lihan tahdosta eikä miehen tahdosta, vaan Jumalasta.
        14 Ja Sana tuli lihaksi ja asui meidän keskellämme, ja me katselimme hänen kirkkauttansa, senkaltaista kirkkautta, kuin ainokaisella Pojalla on Isältä; ja hän oli täynnä armoa ja totuutta. ( Joh 1)

Kaikki Jumalan lapset Jeesuksessa Kristuksessa ovat sitä uskon kautta.
        He ovat ottaneet Jeesuksen vastaan ja saaneet voiman tulla Jumalan lapsiksi uskomalla Hänen nimeensä ja syntyneet Jumalasta.

Niin myöskin ne uskovat ja pyhäy kolossalaiset, joista Raamatun ilmoitus todistaa.

2 Kolossassa asuville pyhille ja uskoville veljille Kristuksessa. Armo teille ja rauha Jumalalta, meidän Isältämme! ( Kol 1)

6 Niinkuin te siis olette omaksenne ottaneet Kristuksen Jeesuksen, Herran, niin vaeltakaa hänessä,
        7 juurtuneina häneen ja hänessä rakentuen ja uskossa vahvistuen, niinkuin teille on opetettu; ja olkoon teidän kiitoksenne ylitsevuotavainen.
        8 Katsokaa, ettei kukaan saa teitä saaliikseen järkeisopilla ja tyhjällä petoksella, pitäytyen ihmisten perinnäissääntöihin ja maailman alkeisvoimiin eikä Kristukseen.
        ( Kol 2)

Jumala vanhurskauttaa sen, jolla on usko Jeesukseen.

1 Jos te siis olette herätetyt Kristuksen kanssa, niin etsikää sitä, mikä on ylhäällä, jossa Kristus on, istuen Jumalan oikealla puolella.
        2 Olkoon mielenne siihen, mikä ylhäällä on, älköön siihen, mikä on maan päällä.
        ( Kol 3)

Maailma ei voi ottaa vastaan ..

16 Ja minä olen rukoileva Isää, ja hän antaa teille toisen Puolustajan olemaan teidän kanssanne iankaikkisesti,
        17 totuuden Hengen, jota maailma ei voi ottaa vastaan, koska se ei näe häntä eikä tunne häntä; mutta te tunnette hänet, sillä hän pysyy teidän tykönänne ja on teissä oleva.
        ( Joh 14)

Jokaista Jumalan lasta Jeesuksessa Kristuksessa sen sijaan kuljettaa, johdatta Jumalan Henki, Totuuden Henki.

14 Sillä kaikki, joita Jumalan Henki kuljettaa, ovat Jumalan lapsia.
        15 Sillä te ette ole saaneet orjuuden henkeä ollaksenne jälleen pelossa, vaan te olette saaneet lapseuden hengen, jossa me huudamme: "Abba! Isä!"
        16 Henki itse todistaa meidän henkemme kanssa, että me olemme Jumalan lapsia.
        17 Mutta jos olemme lapsia, niin olemme myöskin perillisiä, Jumalan perillisiä ja Kristuksen kanssaperillisiä, jos kerran yhdessä hänen kanssaan kärsimme, että me yhdessä myös kirkastuisimme. ( Room 8)

Pelastuksene avnkeliumin ja sydämen uskon puolesta

Usko Toivonen

• Anonyymi00016
        Anonyymi00015 kirjoitti:

3 Kaikki on saanut syntynsä hänen kauttaan, ja ilman häntä ei ole syntynyt mitään, mikä syntynyt on.
        .
        10 Maailmassa hän oli, ja maailma on hänen kauttaan saanut syntynsä, ja maailma ei häntä tuntenut.
        12 Mutta kaikille, jotka ottivat hänet vastaan, hän antoi voiman tulla Jumalan lapsiksi, niille, jotka uskovat hänen nimeensä,
        13 jotka eivät ole syntyneet verestä eikä lihan tahdosta eikä miehen tahdosta, vaan Jumalasta.
        14 Ja Sana tuli lihaksi ja asui meidän keskellämme, ja me katselimme hänen kirkkauttansa, senkaltaista kirkkautta, kuin ainokaisella Pojalla on Isältä; ja hän oli täynnä armoa ja totuutta. ( Joh 1)

He ovat ottaneet Jeesuksen vastaan ja saaneet voiman tulla Jumalan lapsiksi uskomalla Hänen nimeensä ja syntyneet Jumalasta.

Niin myöskin ne uskovat ja pyhäy kolossalaiset, joista Raamatun ilmoitus todistaa.

2 Kolossassa asuville pyhille ja uskoville veljille Kristuksessa. Armo teille ja rauha Jumalalta, meidän Isältämme! ( Kol 1)

6 Niinkuin te siis olette omaksenne ottaneet Kristuksen Jeesuksen, Herran, niin vaeltakaa hänessä,
        7 juurtuneina häneen ja hänessä rakentuen ja uskossa vahvistuen, niinkuin teille on opetettu; ja olkoon teidän kiitoksenne ylitsevuotavainen.
        8 Katsokaa, ettei kukaan saa teitä saaliikseen järkeisopilla ja tyhjällä petoksella, pitäytyen ihmisten perinnäissääntöihin ja maailman alkeisvoimiin eikä Kristukseen.
        ( Kol 2)

1 Jos te siis olette herätetyt Kristuksen kanssa, niin etsikää sitä, mikä on ylhäällä, jossa Kristus on, istuen Jumalan oikealla puolella.
        ( Kol 3)

16 Ja minä olen rukoileva Isää, ja hän antaa teille toisen Puolustajan olemaan teidän kanssanne iankaikkisesti,
        17 totuuden Hengen, jota maailma ei voi ottaa vastaan, koska se ei näe häntä eikä tunne häntä; mutta te tunnette hänet, sillä hän pysyy teidän tykönänne ja on teissä oleva.
        ( Joh 14)

Jokaista Jumalan lasta Jeesuksessa Kristuksessa sen sijaan kuljettaa, johdatta Jumalan Henki, Totuuden Henki.

15 Sillä te ette ole saaneet orjuuden henkeä ollaksenne jälleen pelossa, vaan te olette saaneet lapseuden hengen, jossa me huudamme: "Abba! Isä!"
        17 Mutta jos olemme lapsia, niin olemme myöskin perillisiä, Jumalan perillisiä ja Kristuksen kanssaperillisiä, jos kerran yhdessä hänen kanssaan kärsimme, että me yhdessä myös kirkastuisimme. ( Room 8)

Usko Toivonen

Usko Toivosen menetelmä:

leikkaa ja liimaa sieltä ja täältä ja muista kaiken aikaa olla pysymättä yhdessä asiassa ja höpötä vimmatusti päälle omaa oppiasi.

Sekoita kaikki käsitteet keskenään ja hämmennä ja sössötä.

Sanojen paljous on puolellasi.

Kruunaa jorinasi väittämällä, jota ei löydy Uudesta testamentista:

"Kaikki Jumalan lapset Jeesuksessa Kristuksessa ovat sitä uskon kautta."

• Anonyymi00017
        Anonyymi00015 kirjoitti:

.

( Kol 2)

( Kol 3)

( Joh 14)

Usko Toivonen

usko toivonen, ilman uskoa ja ilman Pyhää Henkeä olet joutunut jumalattomien rienaajien pilkattavaksi. Rienaajat vietät usko toivosta kuin litran mittaa.

• Anonyymi00019
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Usko Toivosen menetelmä:

leikkaa ja liimaa sieltä ja täältä ja muista kaiken aikaa olla pysymättä yhdessä asiassa ja höpötä vimmatusti päälle omaa oppiasi.

Sekoita kaikki käsitteet keskenään ja hämmennä ja sössötä.

Sanojen paljous on puolellasi.

Kruunaa jorinasi väittämällä, jota ei löydy Uudesta testamentista:

"Kaikki Jumalan lapset Jeesuksessa Kristuksessa ovat sitä uskon kautta."

Uudessa Testamentissa on kirjoitettuna:

1 Oi te älyttömät galatalaiset! Kuka on lumonnut teidät, joiden silmäin eteen Jeesus Kristus oli kuvattu ristiinnaulittuna?
        2 Tämän vain tahdon saada teiltä tietää: lain teoistako saitte Hengen vai uskossa kuulemisesta?
        .
        13 Kristus on lunastanut meidät lain kirouksesta, kun hän tuli kiroukseksi meidän edestämme-sillä kirjoitettu on: "Kirottu on jokainen, joka on puuhun ripustettu" -
        14 että Aabrahamin siunaus tulisi Jeesuksessa Kristuksessa pakanain osaksi ja me niin uskon kautta saisimme luvatun Hengen.
        .
        22 Mutta Raamattu on sulkenut kaikki synnin alle, että se, mikä luvattu oli, annettaisiin uskosta Jeesukseen Kristukseen niille, jotka uskovat.
        .
        24 Niinmuodoin on laista tullut meille kasvattaja Kristukseen, että me uskosta vanhurskaiksi tulisimme.
        25 Mutta uskon tultua me emme enää ole kasvattajan alaisia.
        26 Sillä te olette kaikki uskon kautta Jumalan lapsia Kristuksessa Jeesuksessa.
        ( Gal 3)

Tästä tämä käy ilmi.

Ja todellakin Paavali ei ollut Jeesuksessa Kristuksessa vielä silloin, kuin Andronikus ja Junias jo olivat Jeesuksessa kristuksessa.

Kuten hän nöyrästi todistaa:

(Room 16)

Usko Toivonen

• Anonyymi00009

Saatana käskee ovelin keinoin omiaan, hyökkäämään väkevien julistajien kimppuun, valheen koko voimalla. Samalla he hyökkäävät Jumalan Pyhää Raamatun kokonaisvaltaista sanomaa vastaan. Nämä muutamat raivopäät voi jättää huoleti oman mestarinsa valtaan. Aikuinen kristitty näkee erehtymättä harhautukset.

• Anonyymi00013

Kauhean ylväältä ja jumaliselta kuulostavaa hevonpaskaa!

• Anonyymi00018

Pelastuksen kannalta tärkein sovituksen sana ja teko on KASTE.

Jos se puuttuu lauseesta, niin ole varovainen sellaisen julistajan opetuksen kanssa, vaikka kuinka kikkailisivat kreikankielen yksittäisten sanojensa kanssa.

1. Piet. 3:21

Tuon esikuvan mukaisesti TEIDÄT PELASTA NYT KASTE, ei siksi että te siinä luovuitte saastaisesta elämästä, vaan koska Jumala teki kanssanne hyvän omantunnon liiton. Sen perustuksena on Jeesuksen Kristuksen ylösnousemus.

• Anonyymi00020

Tekoäly ihmisviisautta.

Pyhä Henki johdattaa kaikkeen totuuteen.

• Anonyymi00022

Kumma kun Hän ei ole johdattanut sinua... 😶

• Anonyymi00021

Onko tämä unohtunut?

Johanneksen evankeliumi:
      16:13 Mutta kun hän tulee, totuuden Henki, johdattaa hän teidät kaikkeen totuuteen. Sillä se, mitä hän puhuu, ei ole hänestä itsestään; vaan minkä hän kuulee, sen hän puhuu, ja tulevaiset hän teille julistaa.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Missä kokoomuksen naiset?

Hähmäistä ukkotarinaa kuultu koko viikonloppu. Kukaan ei ole kokoomuksessa edes yrittänyt pitää naisten puolta. Jopa
      Maailman menoa
      23
      3294
    2. Finland is now Petter place

Audin B-ryhmän ralliautolla saatiin kansa voimaan hyvin. Kiitos kokoomus huumoripläjäyksestä.
      Maailman menoa
      17
      2244
    3. Ilman Stadia Suomessa ei olisi kunnon lihajalosteita

HK, Helsingin makkaratehdas, Votkin, mitä näitä nyt onkaan. Böndellä ei ole kunnollisia jalostajia.
      Maailman menoa
      130
      1869
    4. Huomasitko? Tidjan Ban tyttöystävä paljastui - Tuttu kohutusta rakkausrealitystä

Ban tyttöystävä on Kolmiodraama-realityn Heidi Kytö. Ba ja Kytö kertoivat maaliskuussa 2026 somessa, että he ovat seurus
      Suomalaiset julkkikset
      10
      1276
    5. Alkuperäinen Jeesuksen antama kastekäsky on Matteuksen evankeliumissa

Matt.28:16-20 16 Ja ne yksitoista opetuslasta vaelsivat Galileaan sille vuorelle, jonne Jeesus oli käskenyt heidän menn
      Kaste
      163
      1137
    6. Vilpitön totuudenetsiä löytää totuuden kasteesta.

Nykyaikana on niin paljon tietoa saatavilla että vilpitön totuudenetsiä löytää totuuden myös kristillisestä kasteesta. R
      Kaste
      450
      1022
    7. Pistä joku tunniste vuosien takaa

Meidän välillä. Naiselta pyydän.
      Ikävä
      39
      910
    8. Pidätkö vielä elämäsi

Rakkautena minua
      Ikävä
      54
      788
    9. Mietin tässä yhtä kysymystä

Pysyisitkö minun kävelytahdissa mukana?
      Ikävä
      67
      731
    10. Toivon että kuulut elämääni

Mutta aika näyttää miten läheisesti. Lupaan kertoa jossain sivulauseessa, kun muutan paikkaa.
      Ikävä
      30
      725
    Aihe