Siis tosi tosi tosi ujon...
Miten pääsee ujon naisen pään sisään?
137
1445
Vastaukset
- Anonyymi00001
Miks pitäisi päästä?
- Anonyymi00002
No kyllä hekin ehkä puolison haluavat joskus.
- Anonyymi00047
Anonyymi00002 kirjoitti:
No kyllä hekin ehkä puolison haluavat joskus.
Ujous voi olla myös suojakuori? Herkkyydellä voi olla myös se ronskimpi puoli olemassa? Joskus lukenut jostain, että tällaiset roolin vetäjät ovat parhaita sängyssä, kun antavat siellä kaikkensa? Voivat olla myös arvaamattomia uhriutuessaan? Ole varovainen, älä leiki, jollet ole valmis myös ottamaan taka-askelia ja pettymyksiä?
- Anonyymi00091
Anonyymi00047 kirjoitti:
Ujous voi olla myös suojakuori? Herkkyydellä voi olla myös se ronskimpi puoli olemassa? Joskus lukenut jostain, että tällaiset roolin vetäjät ovat parhaita sängyssä, kun antavat siellä kaikkensa? Voivat olla myös arvaamattomia uhriutuessaan? Ole varovainen, älä leiki, jollet ole valmis myös ottamaan taka-askelia ja pettymyksiä?
Voi elämä, mitä ”viisauksia”.
- Anonyymi00100
Anonyymi00047 kirjoitti:
Ujous voi olla myös suojakuori? Herkkyydellä voi olla myös se ronskimpi puoli olemassa? Joskus lukenut jostain, että tällaiset roolin vetäjät ovat parhaita sängyssä, kun antavat siellä kaikkensa? Voivat olla myös arvaamattomia uhriutuessaan? Ole varovainen, älä leiki, jollet ole valmis myös ottamaan taka-askelia ja pettymyksiä?
Olen ujo en mikään uhriutuja, ihme ajatelmia täällä. Jos ei mies puhu mitään niin en itsekään keksi puhuttavaa. En jaksa vääntää small talkkia, ilmoja pidellyt joo.
- Anonyymi00103
Anonyymi00091 kirjoitti:
Voi elämä, mitä ”viisauksia”.
Voi olla joidenkin kohdalla näin?
- Anonyymi00148
Anonyymi00103 kirjoitti:
Voi olla joidenkin kohdalla näin?
Aloittaja sun kuuluu laittaa se pää sen ujon naisen sisään.
- Anonyymi00003
Laita viestiä sille ja kysy, varmasti saat jonkun vastauksen.
- Anonyymi00006
Entä jos hän on emmätiiättelijä?
- Anonyymi00008
Anonyymi00006 kirjoitti:
Entä jos hän on emmätiiättelijä?
Sepä. Sitä kun ei voi tietää. Ihmisen mieli on ailahteleva. Vai aika kertoo
- Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Sepä. Sitä kun ei voi tietää. Ihmisen mieli on ailahteleva. Vai aika kertoo
Entä jos se tykkää mutta on niin estynyt ettei osaa vastata muuta?
- Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
Entä jos se tykkää mutta on niin estynyt ettei osaa vastata muuta?
Nii i. Sitäpä lun ei oikein voi tosiaan kanssa, tietää..
Ihmisillä voi olla niin monenlsia psyykkisia, lukkoja
Taustalla voi olla, kaikenlaista... - Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
Nii i. Sitäpä lun ei oikein voi tosiaan kanssa, tietää..
Ihmisillä voi olla niin monenlsia psyykkisia, lukkoja
Taustalla voi olla, kaikenlaista...Kauheaa jos tilanne jää auki iäksi.
- Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
Kauheaa jos tilanne jää auki iäksi.
Ei ne yleesä iäksi auki jää. Mutta joskus tuollaset jutut saattaa viiä kyllä aikansa
- Anonyymi00013
Anonyymi00011 kirjoitti:
Kauheaa jos tilanne jää auki iäksi.
Häirikön kanssa en halua koskaan keskustella mistään! Ei ole mitään tarvetta siihen!
- Anonyymi00036
Tuu sitten haisteltavaksi.
- Anonyymi00141
Anonyymi00013 kirjoitti:
Häirikön kanssa en halua koskaan keskustella mistään! Ei ole mitään tarvetta siihen!
Itteeskö tarkoitit!
- Anonyymi00004
Tarvitaan lempeyttä, kärsivällisyyttä ja hyvää tahtoa.
- Anonyymi00005
No ei ainakaan ahdistavalla tyylillä vaan tosi tosi varovasti
Ja siten aikahan näyttää tykkääkö hän- Anonyymi00007
Meinaan täklä, että tyyliin luobteva hymy. Ehkä sana pari myöhemmin. Muttei kannata nennä iholle suin päin
- Anonyymi00014
eipä oikein mitenkään.😌
- Anonyymi00015
Tää
Terv umpisokea ujon ujon ujompi mies, jonka viereen on istunu nsinen kylkeen kiinni ja minä olen menmy kipsiin kuin patsas eikä sanan sanaasuusta - Anonyymi00016
Anonyymi00015 kirjoitti:
Tää
Terv umpisokea ujon ujon ujompi mies, jonka viereen on istunu nsinen kylkeen kiinni ja minä olen menmy kipsiin kuin patsas eikä sanan sanaasuustanäin se menee. tilanteet viuhuvat ohi vain
- Anonyymi00017
Kaipaatko sinä täällä jotakuta? Superujot naiset on jollakin tapaa kiehtovia. Semmosiä mysteerejä.
- Anonyymi00019
Anonyymi00017 kirjoitti:
Kaipaatko sinä täällä jotakuta? Superujot naiset on jollakin tapaa kiehtovia. Semmosiä mysteerejä.
en oikein tiedä :) luultavasti en ole valmis mihinkään en edes kekseille
- Anonyymi00020
Anonyymi00016 kirjoitti:
näin se menee. tilanteet viuhuvat ohi vain
Jep 🫢🤔 näin se vaan on
Sosiaalisesti kun on ihan pas ka, vaikka monella muulla osiolla oiskii ihan ok - Anonyymi00021
Anonyymi00015 kirjoitti:
Tää
Terv umpisokea ujon ujon ujompi mies, jonka viereen on istunu nsinen kylkeen kiinni ja minä olen menmy kipsiin kuin patsas eikä sanan sanaasuustaNyt puhuttiin naisista.
- Anonyymi00024
Anonyymi00020 kirjoitti:
Jep 🫢🤔 näin se vaan on
Sosiaalisesti kun on ihan pas ka, vaikka monella muulla osiolla oiskii ihan okjeb
- Anonyymi00027
Anonyymi00021 kirjoitti:
Nyt puhuttiin naisista.
Eipä ole vain naisten piirre
Tämä on vapaa pslsta puhua - Anonyymi00028
Anonyymi00020 kirjoitti:
Jep 🫢🤔 näin se vaan on
Sosiaalisesti kun on ihan pas ka, vaikka monella muulla osiolla oiskii ihan okMitäköhän ne muut osiot on?
- Anonyymi00029
Anonyymi00017 kirjoitti:
Kaipaatko sinä täällä jotakuta? Superujot naiset on jollakin tapaa kiehtovia. Semmosiä mysteerejä.
Mutta onko kiehtova mysteeri enää kiehtova mysteeri, kun siihen tutustuu?
- Anonyymi00038
Anonyymi00029 kirjoitti:
Mutta onko kiehtova mysteeri enää kiehtova mysteeri, kun siihen tutustuu?
Mysteerit tulee selvittää. Perinpohjin.
- Anonyymi00041
Anonyymi00027 kirjoitti:
Eipä ole vain naisten piirre
Tämä on vapaa pslsta puhuaMutta se on tämän ketjun aihe.
- Anonyymi00042
Anonyymi00028 kirjoitti:
Mitäköhän ne muut osiot on?
No kaikenlaista. Teen työni hyvin, hoidan harrastukseni, huolehdin terveydestäni.
Iänikuiset on ne kysymykset "no eikö ole vielä perhettä"
"no miksi vain yhä sinkkuna"
"no mitä ihmettä sitä ujostelemaan"
No sepä kun ei ole halusta kiinni, se on synnynnäinen temperamenttipiirre, jolleka ei juuri mitään voi - Anonyymi00046
Anonyymi00041 kirjoitti:
Mutta se on tämän ketjun aihe.
So.
- Anonyymi00048
Anonyymi00021 kirjoitti:
Nyt puhuttiin naisista.
Ei näitä ketjuja ja aloituksia, kukaan omista
- Anonyymi00051
Anonyymi00048 kirjoitti:
Ei näitä ketjuja ja aloituksia, kukaan omista
No haista vttu sit.
Hehhehehhehhehheh - Anonyymi00052
Anonyymi00029 kirjoitti:
Mutta onko kiehtova mysteeri enää kiehtova mysteeri, kun siihen tutustuu?
Minua ei kiinnosta mysteerit. Osaan kyllä puhua ihmisten kanssa, mutta sellaista ihmistä en hyväksy koskaan elämääni, joka stalkkaa! Odotan korvauksia ja kun ne saan, alan etsiä uutta ikäistäni ystävää ja puhetta riittää varmasti minun puolelta! Kyse paljon nuorempaan liittyen on siitä. että koen hänet liian nuoreksi minulle kaverina ja koska pidän vain lyhyistä ikäisistäni miehistä, niin sille en voi mitään! Se on ollut minun makuni aina! Ja koen vain ikäiseni lyhyet miehet sellaisina joita haluan halata! Pidän kasvoista joissa näkyy elämä! Nuo asiat ovat olleet minulle aina tärkeitä ja koen, että ikäiseni miehen kanssa kokisin olevani ns. perillä kotona! Eikö muka kenelläkään muulla ole sellaisia asioita, jotka kokee itselleen tärkeiksi toisessa ihmisessä!
- Anonyymi00018
Millainen on tosi tosi ujo? Ei pysty juttelemaan kokonaisia lauseita vai miten.
🤔- Anonyymi00033
Harvemmin puhuu ollenkaan.
- Anonyymi00092
Anonyymi00033 kirjoitti:
Harvemmin puhuu ollenkaan.
Ei se tarkoita että on ujo. Tunnen monia, jotka ei ole ujoja eivätkä hölötä koko ajan. Puhuvat kun on asiaa.
- Anonyymi00131
Only for you😘
- Anonyymi00132
Anonyymi00131 kirjoitti:
Only for you😘
Ja ny vdduun jo
- Anonyymi00022
Kuka on niin ujo?
- Anonyymi00032
Mitä väliä sillä on kuka se on?
- Anonyymi00035
Hyvin monikin
- Anonyymi00023
Aika monet luottaa toivomiseen.
Sitten voi kokeilla tavallisimpia kuten viittomat, kuvatuki, tekstiviesti ja puhe.
Jos vastaus on ”emmätiiä”,
sekin on vastaus.- Anonyymi00030
Ei se ole vastaus mihinkään.
- Anonyymi00043
Anonyymi00030 kirjoitti:
Ei se ole vastaus mihinkään.
Olet vaativa.
Jos emmätiiä ei riitä, kannattaako jatkaa?
Ole rehellinen ja täräytä ekalla replalla mitä haluat.
Tai ole eksoottinen:
Päijäthämäläiset ei sano edes päivää,
ne sanoo heti ekana esim.: ompa sulla korkea hiusraja tai
ne tiedustelee heti genitaalien kuulumisia. - Anonyymi00049
Anonyymi00043 kirjoitti:
Olet vaativa.
Jos emmätiiä ei riitä, kannattaako jatkaa?
Ole rehellinen ja täräytä ekalla replalla mitä haluat.
Tai ole eksoottinen:
Päijäthämäläiset ei sano edes päivää,
ne sanoo heti ekana esim.: ompa sulla korkea hiusraja tai
ne tiedustelee heti genitaalien kuulumisia.Jos ujolle noin täräyttelee, siihen loppuu samantien. Voit olla varma, ettei toiste tarvitse lähestyä
- Anonyymi00055
Anonyymi00049 kirjoitti:
Jos ujolle noin täräyttelee, siihen loppuu samantien. Voit olla varma, ettei toiste tarvitse lähestyä
Saattaa olla, ettet ole päijäthämeestä.
Älä vie ujoa treffikumppania sille alueelle.
Ne ei ymmärrä nyansseja, ne jakaa traumoja toisilleen. - Anonyymi00075
Anonyymi00055 kirjoitti:
Saattaa olla, ettet ole päijäthämeestä.
Älä vie ujoa treffikumppania sille alueelle.
Ne ei ymmärrä nyansseja, ne jakaa traumoja toisilleen.Entisenä päijäthämäläisenä tuo vähän naurattaa. Ehkä siinä on perää!
- Anonyymi00082
Anonyymi00075 kirjoitti:
Entisenä päijäthämäläisenä tuo vähän naurattaa. Ehkä siinä on perää!
Eli sulla on pahat mielessä.
Anna olla. - Anonyymi00128
Anonyymi00082 kirjoitti:
Eli sulla on pahat mielessä.
Anna olla.Kerrotko variaatioita mitä tämä absoluuttinen paha vois tolla nettikekeäijällä ym esim olla
- Anonyymi00129
Anonyymi00055 kirjoitti:
Saattaa olla, ettet ole päijäthämeestä.
Älä vie ujoa treffikumppania sille alueelle.
Ne ei ymmärrä nyansseja, ne jakaa traumoja toisilleen.No ny rupes kiinnostamaan kerro lisää rouhiaa
- Anonyymi00031
Nainen voi olla tietoisestikin sellainen, ellei halua mitään lähestymistä.
- Anonyymi00056
Juuri noin se on ollut liittyen paljon nuorempaan henkilöön! Siksi vaihdoin usein kadun toiselle puolelle ja oletin hänen siitä ymmärtävän etten halua tutustua häneen! Normaalisti ihminen ei jatkaisi enää, kun huomaisi että nainen siirtyi useamman kerran kadun toiselle puolelle, jotta ei tarvitsisi kohdata tiettyä henkilöä! En ole koskaan kokenut mitään tarvetta tutustua yhteenkään paljon nuorempaan henkilöön!
- Anonyymi00064
Anonyymi00056 kirjoitti:
Juuri noin se on ollut liittyen paljon nuorempaan henkilöön! Siksi vaihdoin usein kadun toiselle puolelle ja oletin hänen siitä ymmärtävän etten halua tutustua häneen! Normaalisti ihminen ei jatkaisi enää, kun huomaisi että nainen siirtyi useamman kerran kadun toiselle puolelle, jotta ei tarvitsisi kohdata tiettyä henkilöä! En ole koskaan kokenut mitään tarvetta tutustua yhteenkään paljon nuorempaan henkilöön!
Varohan pfiili, ihniset ei suhtaudu lämmölöä sellasiin missään.
- Anonyymi00127
Anonyymi00064 kirjoitti:
Varohan pfiili, ihniset ei suhtaudu lämmölöä sellasiin missään.
Juu ja palstaäijää varmaan tarkotat etkä yritä mitää outoo? Ku näist ei voi ikinä kato tiätää
- Anonyymi00034
Helposti. Silmien kautta.
- Anonyymi00044
Nimenomaan, kun imee silmät nenän kautta puhki
- Anonyymi00125
Anonyymi00044 kirjoitti:
Nimenomaan, kun imee silmät nenän kautta puhki
So your demons live alive and well in you consuming day by day tic tac?
- Anonyymi00126
Anonyymi00125 kirjoitti:
So your demons live alive and well in you consuming day by day tic tac?
And oh well Pardon me 2
- Anonyymi00039
Se on se alku, jos on ihastunut. Kun on ihastunut. Tekemätön paikka. Sinunvoi olla vaikea ymmärtää.
- Anonyymi00040
Porakoneella.
- Anonyymi00045
Psycho killer
- Anonyymi00062
Mautonta vitsailua. 😡
Purkinavaaja on oikea työkalu. - Anonyymi00070
Anonyymi00062 kirjoitti:
Mautonta vitsailua. 😡
Purkinavaaja on oikea työkalu.Oikeasti porakone voisi olla ratkaisu. Olisi siis yhdessä tekemistä, jotain reikien poraamista, jolloin huomio keskittyy tekemiseen, eikä toisen ihmisen huomion kohteena olemiseen.
- Anonyymi00073
Anonyymi00070 kirjoitti:
Oikeasti porakone voisi olla ratkaisu. Olisi siis yhdessä tekemistä, jotain reikien poraamista, jolloin huomio keskittyy tekemiseen, eikä toisen ihmisen huomion kohteena olemiseen.
Pään sisällä on ahdasta, ei sinne millään mahdu kahta, vaikka kuinka tekisi ilma-aukkoja.
- Anonyymi00122
Hienoa oliko tässä ripaus samaistuttavaa tervettä tunnetta? -täti kehän
- Anonyymi00123
Anonyymi00122 kirjoitti:
Hienoa oliko tässä ripaus samaistuttavaa tervettä tunnetta? -täti kehän
Nii- mää oon vaa hyvin alentuva välillä törkeetä kelkkaa aihetta meitä syyttää ja kaikkia syyttää aina se syyttää
- Anonyymi00057
Voin näyttää miten sinun pään sisään pääsee, kusen korvaasi
Nyt oot oikee ku si pääääää 😂😂 - Anonyymi00058
Ihmisistä tulee siksi ujoja kun heidän asioita udellaan ja arvostellaan liikaa, ja se johtaa myös itsetunnon ongelmiin. Olisi hienoa jos se ujo vaikka tietäisi ensin sinusta jotain eikä tarvisi tuiki tuntemattomalle avata koko elämänkertaa, mikä voi olla hyvin epämiellyttävä kokemus, se että joku haluaa ”pään sisään”…
- Anonyymi00059
Ei ihmisistä ns tule sellasia. Ympäristö vaikuttaa kyllä, mutta tuo on ihan synnynnäinen temperamenttipiirre joillain. Jos on hyvin ujo, sitä ei millään esiintymisterapialla paranneta
Toisekseen ei ole syytäkään. Ihmisen täytyy saada olla just semmonen kuin on - Anonyymi00065
Anonyymi00059 kirjoitti:
Ei ihmisistä ns tule sellasia. Ympäristö vaikuttaa kyllä, mutta tuo on ihan synnynnäinen temperamenttipiirre joillain. Jos on hyvin ujo, sitä ei millään esiintymisterapialla paranneta
Toisekseen ei ole syytäkään. Ihmisen täytyy saada olla just semmonen kuin onSitä suuremmalla syyllä, älä tunge väkisin kenenkään pään sisään!
- Anonyymi00068
Anonyymi00065 kirjoitti:
Sitä suuremmalla syyllä, älä tunge väkisin kenenkään pään sisään!
Niin, kerro se tuolle ketä alotti tämän ketjunsa
- Anonyymi00060
Ujo sinkku?
- Anonyymi00061
Sellaisia on paljon maailmassa
- Anonyymi00063
Miksi pitää päästä jonnekin, minne ei ole kutsuttu?
- Anonyymi00066
Niin. Aika äkkiä se nainen näyttää vihreää valoa jos näyttääkseen. Kyylääjistä tuskin tykkää ujo tai vähemmän ujokaan
- Anonyymi00067
Voiko jotain luulla ujoksi, jos hän osaa vaieta tarvittaessa ja poistua paikalta myös. Hyviä taitoja, sanoisin. 😃
- Anonyymi00069
Samaa mietin, että ehkä se on kohteliasta torjuntaa ja väistelyä, ei ujoutta.
- Anonyymi00071
Anonyymi00069 kirjoitti:
Samaa mietin, että ehkä se on kohteliasta torjuntaa ja väistelyä, ei ujoutta.
Tuolleen minä just teen. Yleensä ei jää epäselväksi.
- Anonyymi00072
Anonyymi00069 kirjoitti:
Samaa mietin, että ehkä se on kohteliasta torjuntaa ja väistelyä, ei ujoutta.
Sitä se on. Siten käyttäytyvä ihminen voi olla hyvinkin reipas ja estoton. Halutessaan.
- Anonyymi00076
Anonyymi00072 kirjoitti:
Sitä se on. Siten käyttäytyvä ihminen voi olla hyvinkin reipas ja estoton. Halutessaan.
Niin. Joskus on meilkä miehillä outo tapa, olettaa esim. että kassaneiti kun hymyilee, se on jo ihastunut.
Kassaneiti tekee työtään ja saa varmaan niitä iskuytityksiäkin kyllästymiseen asti.
Itsekin olin joskus vuonna kivi ja keppi pöljä ja olin siinä luulossa. Nykyään en edes häpeäisi flirttailla, töissäolevalle kassanaiselle - Anonyymi00078
Muttavoi olla myös ujoutta juuri tuollainen käytös. Ainakin itsellä.
- Anonyymi00119
Anonyymi00076 kirjoitti:
Niin. Joskus on meilkä miehillä outo tapa, olettaa esim. että kassaneiti kun hymyilee, se on jo ihastunut.
Kassaneiti tekee työtään ja saa varmaan niitä iskuytityksiäkin kyllästymiseen asti.
Itsekin olin joskus vuonna kivi ja keppi pöljä ja olin siinä luulossa. Nykyään en edes häpeäisi flirttailla, töissäolevalle kassanaiselle” Nykyään en edes häpeäisi flirttailla, töissäolevalle kassanaiselle” Eikä pidä, ellei vihjaa että tiiän missä autos on
- Anonyymi00074
Mun kohdalla elämän oppitunnit ovat tehneet tehtävänsä- ujous+suojakuori
- Anonyymi00118
Kännit auttaa joo monesti muttei liian tiukat
- Anonyymi00077
Ei mitenkään
- Anonyymi00079
Kieli korvaan 🤔
- Anonyymi00136
Hehheh, minä olen ujo ja tuolla tempulla saisi ainakin jotain aikaan.
- Anonyymi00080
Hmmmm....
Voi olla vaikeaa, jos se ujo nainen on aiemmin yrittänyt bondailla ja on saanut viileä vastaanoton.- Anonyymi00094
Ryhtyä James Bondiksi?
- Anonyymi00081
Ujon kaveriksi toinen ujo
- Anonyymi00089
En minä ole sillä tavalla ujo, ettenkä osaisi keskustella, mutta siitä olen tarkka kenen kanssa haluan tai voisin aikaani viettää! En puhu sellaisille ihmisille joita en koe ns. omakseni! Iällä on suurin merkitys minulla, pidän vain samaa ikäluokkaa olevista ihmisistä kuin itse olen ja halaaminen vain ikäiseni miehen kanssa! En jaksa ruveta ketään todella ujoa enää tämän ikäisenä ns. kouluttamaan!
- Anonyymi00149
Anonyymi00089 kirjoitti:
En minä ole sillä tavalla ujo, ettenkä osaisi keskustella, mutta siitä olen tarkka kenen kanssa haluan tai voisin aikaani viettää! En puhu sellaisille ihmisille joita en koe ns. omakseni! Iällä on suurin merkitys minulla, pidän vain samaa ikäluokkaa olevista ihmisistä kuin itse olen ja halaaminen vain ikäiseni miehen kanssa! En jaksa ruveta ketään todella ujoa enää tämän ikäisenä ns. kouluttamaan!
''ruveta miestä kouluttamaan ''
Moni mies ei tykkää kun nainen kouluttaa häntä mielisekssen -ei tossukaksi.
- Anonyymi00083
Jos oot aivokirurgi ja sullon kallopora.
- Anonyymi00084
Anna olla.
Peräänny. - Anonyymi00085
Riippuu naisen iästä.
- Anonyymi00116
Kyllä minä mehut voin jo nassikoiden tarjota siinä iässä 6 tetra pillimehui tai jossain kojulla
- Anonyymi00086
Ei ole mitään käyttöohjeita, vaan lähelle haisemaan, olemattomilla asioillansa, morjens.
https://m.youtube.com/watch?v=bNAyPK2O4fk- Anonyymi00088
Hämäläinen ohjaa toista: mene haisemaan.
- Anonyymi00115
Anonyymi00088 kirjoitti:
Hämäläinen ohjaa toista: mene haisemaan.
Tämähä voi muuttaa kaiken? Sivusta
- Anonyymi00087
Mennä sisälle ujon päähän, sisältää
jo agressiivisen otteen.
Back off.
Anna olla. Älä mene.- Anonyymi00090
En ole ajatellutkaan mennä!
- Anonyymi00114
Anonyymi00090 kirjoitti:
En ole ajatellutkaan mennä!
Etpä tietenkään. Sivusta kuha hihitän
- Anonyymi00093
Se mikään ujo ole, tekee sinusta syväanalyysia.
- Anonyymi00102
Ehkä. 🤭
- Anonyymi00111
Kiihottaako ajatus sua? Sivusta nii muute teenki mut kaikista
- Anonyymi00112
Anonyymi00111 kirjoitti:
Kiihottaako ajatus sua? Sivusta nii muute teenki mut kaikista
Ehkä tää aloitus mikä tahansa aloitus ei puhu fiksaatiostanne
- Anonyymi00095
Yritä alakautta!
- Anonyymi00110
Onpa lennokasta nytte
- Anonyymi00096
Ehkä ei ujo, vaan traumatisoitunut ja vihainen.
- Anonyymi00098
Pyh
- Anonyymi00109
No julu onpa herkkää kuvitusta. Hell naah
- Anonyymi00097
demari ja vihreä pääsee suomalaisen pään sisään sekoittamalla
- Anonyymi00099
Ujo nainen kyllä piereskelee, myös hymyilee.
Näin :).
https://m.youtube.com/watch?v=mReBGiiubl0&pp=ygUWc3BlY2lhbCBlZCBwcmFuayBjYWxscw== - Anonyymi00105
ota ota ota ota ota selvää
- Anonyymi00106
Jätä semmosia karamelleja lampipolun rannalle
- Anonyymi00113
Olethan itse tosi tosi tosi reipas, aloitteellinen, suora ja hyvä kommunikoimaan?
- Anonyymi00133
Jätä mun pää rauhaan, kiitos.
- Anonyymi00135
Ai juu ja narsisti ei ole ujo esittää moista vaan eri seura eri rooli siinä se ain v ituksi meneekin ja jopa niin varmiistaa huoran maineen itselleen ihan itse omatoimisesti
- Anonyymi00138
Purkinavaajalla. Hommaa sellainen mikä on tarkoitettu isoille 3l ravintola tölkeille. Kyllä aukee.
- Anonyymi00139
Sydämen kautta yleensä. Se toimii filtterinä, joka poistaa väärin motiivein liikenteessä olevat toimijat jotka yrittävät ujuttautua pään sisään.
- Anonyymi00140
Puhut sille vaan ummet ja lammet. Ihan kaikesta mahdollisesta tykkäsi tai ei. Voi olla että joku juttu alkaa kantamaan hedelmää.
- Anonyymi00143
Tää on muuten monesti ihan käyttökelpoinen. Oppii tuntemaan ja jännitys vähenee. Kunhan ei ole liian tunkeileva, eikä mee ns. iholle.
- Anonyymi00151
Anonyymi00143 kirjoitti:
Tää on muuten monesti ihan käyttökelpoinen. Oppii tuntemaan ja jännitys vähenee. Kunhan ei ole liian tunkeileva, eikä mee ns. iholle.
Arvostat yhtään naista olet herrasmiesmäinen.
Myöhemmin voit heittää läppää.Oikeasti naiset tykkää kaikki romantiikasta. - Anonyymi00153
Anonyymi00151 kirjoitti:
Arvostat yhtään naista olet herrasmiesmäinen.
Myöhemmin voit heittää läppää.Oikeasti naiset tykkää kaikki romantiikasta.Moukka ei saa olla,kusi ja paska huumori kuuluu pitkään parisuhteeseen vasta.
- Anonyymi00144
Maxwell Edison kyllä tietää.
- Anonyymi00145
Miehet joilla on paljon siskoja oppii varmasti kaikki manipuloinnin niksit
- Anonyymi00146
Naiset oppii itsensä heikkouksien kautta parhaiten miten toisia naisia nöyryytetään.
- Anonyymi00147
ROHKEA ROKAN SYÖ, ANNA PALAA!
- Anonyymi00150
Et sä pääse, jos hän ei päästä.
- Anonyymi00154
Kyseessä on autismi. Ei ujous. Et mitenkään. Ei toimi. Teistä ei voi tulla paria...valitettavasti.
- Anonyymi00155
Rakkaudella ja hellyydellä ❤️
Ketjusta on poistettu 19 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2643448
Kenellä oli ryppyinen paita, josta Halla-aho mielensä pahoitti?
Ei ollut Keskisarja, jonka paita vain repsotti housujen päällä puolittain. Muistatteko tapausta?372983Miksi Halla-aho on niin hyvin menestynyt - mutta punavihreä ei?
Hyvin näkee kuinka punavihreää ottaa pahasti päähän kun Virta on taas töppäillyt pahasti. Ja kun punavihreä ei pärjää, n342218Ruoan arvonlisävero menee käytännössä tukijussille
Ilman juomia elintarvikkeiden myynti vuonna 2025 oli reilut 15 miljardia euroa. Tuolla tasolla arvonlisävero pyörii pari452131Vihreät REPEÄMÄSSÄ oijoijoi....Virran sekoilut on liikaa
Jo ennestään vihreiden kannatus on suossa vaikka puolue istuu oppositiossa, nyt tuli Virran temppu kun häipyi tuosta vaa791999Sofia Virta SUURI POLIITIKKO
Osallistumalla Erikoisjoukkoihin nostaa Vihreät kauaksi ohi perussuomalaisista, joka on muutenkin hajoamassa omaan mahdo841776Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh501706Mitä ikävöit eniten ikäväsi kohteesta?
Rahaa, turvallisuutta, kauniita katseita,seksiä, läheisyyttä vai jotain muuta?1251577Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr561454Poliisi tutkii keskiviikkoiltana Kiuruveden keskustassa tapahtunutta väkivallantekoa.
Itä-Suomen poliisi tutkii Kiuruveden keskustassa keskiviikkoiltana tapahtunutta epäiltyä väkivallantekoa. Tapaus on herä151400