Siis tosi tosi tosi ujon...
Miten pääsee ujon naisen pään sisään?
98
639
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Miks pitäisi päästä?
- Anonyymi00002UUSI
No kyllä hekin ehkä puolison haluavat joskus.
- Anonyymi00047UUSI
Anonyymi00002 kirjoitti:
No kyllä hekin ehkä puolison haluavat joskus.
Ujous voi olla myös suojakuori? Herkkyydellä voi olla myös se ronskimpi puoli olemassa? Joskus lukenut jostain, että tällaiset roolin vetäjät ovat parhaita sängyssä, kun antavat siellä kaikkensa? Voivat olla myös arvaamattomia uhriutuessaan? Ole varovainen, älä leiki, jollet ole valmis myös ottamaan taka-askelia ja pettymyksiä?
- Anonyymi00091UUSI
Anonyymi00047 kirjoitti:
Ujous voi olla myös suojakuori? Herkkyydellä voi olla myös se ronskimpi puoli olemassa? Joskus lukenut jostain, että tällaiset roolin vetäjät ovat parhaita sängyssä, kun antavat siellä kaikkensa? Voivat olla myös arvaamattomia uhriutuessaan? Ole varovainen, älä leiki, jollet ole valmis myös ottamaan taka-askelia ja pettymyksiä?
Voi elämä, mitä ”viisauksia”.
- Anonyymi00100UUSI
Anonyymi00047 kirjoitti:
Olen ujo en mikään uhriutuja, ihme ajatelmia täällä. Jos ei mies puhu mitään niin en itsekään keksi puhuttavaa. En jaksa vääntää small talkkia, ilmoja pidellyt joo.
- Anonyymi00103UUSI
Anonyymi00091 kirjoitti:
Voi elämä, mitä ”viisauksia”.
Voi olla joidenkin kohdalla näin?
- Anonyymi00003UUSI
Laita viestiä sille ja kysy, varmasti saat jonkun vastauksen.
- Anonyymi00006UUSI
Entä jos hän on emmätiiättelijä?
- Anonyymi00008UUSI
Anonyymi00006 kirjoitti:
Entä jos hän on emmätiiättelijä?
Sepä. Sitä kun ei voi tietää. Ihmisen mieli on ailahteleva. Vai aika kertoo
- Anonyymi00009UUSI
Anonyymi00008 kirjoitti:
Sepä. Sitä kun ei voi tietää. Ihmisen mieli on ailahteleva. Vai aika kertoo
Entä jos se tykkää mutta on niin estynyt ettei osaa vastata muuta?
- Anonyymi00010UUSI
Anonyymi00009 kirjoitti:
Entä jos se tykkää mutta on niin estynyt ettei osaa vastata muuta?
Nii i. Sitäpä lun ei oikein voi tosiaan kanssa, tietää..
Ihmisillä voi olla niin monenlsia psyykkisia, lukkoja
Taustalla voi olla, kaikenlaista... - Anonyymi00011UUSI
Anonyymi00010 kirjoitti:
Nii i. Sitäpä lun ei oikein voi tosiaan kanssa, tietää..
Ihmisillä voi olla niin monenlsia psyykkisia, lukkoja
Taustalla voi olla, kaikenlaista...Kauheaa jos tilanne jää auki iäksi.
- Anonyymi00012UUSI
Anonyymi00011 kirjoitti:
Kauheaa jos tilanne jää auki iäksi.
Ei ne yleesä iäksi auki jää. Mutta joskus tuollaset jutut saattaa viiä kyllä aikansa
- Anonyymi00013UUSI
Anonyymi00011 kirjoitti:
Kauheaa jos tilanne jää auki iäksi.
Häirikön kanssa en halua koskaan keskustella mistään! Ei ole mitään tarvetta siihen!
- Anonyymi00036UUSI
Tuu sitten haisteltavaksi.
- Anonyymi00004UUSI
Tarvitaan lempeyttä, kärsivällisyyttä ja hyvää tahtoa.
- Anonyymi00005UUSI
No ei ainakaan ahdistavalla tyylillä vaan tosi tosi varovasti
Ja siten aikahan näyttää tykkääkö hän- Anonyymi00007UUSI
Meinaan täklä, että tyyliin luobteva hymy. Ehkä sana pari myöhemmin. Muttei kannata nennä iholle suin päin
- Anonyymi00014UUSI
eipä oikein mitenkään.😌
- Anonyymi00015UUSI
Tää
Terv umpisokea ujon ujon ujompi mies, jonka viereen on istunu nsinen kylkeen kiinni ja minä olen menmy kipsiin kuin patsas eikä sanan sanaasuusta - Anonyymi00016UUSI
Anonyymi00015 kirjoitti:
Tää
Terv umpisokea ujon ujon ujompi mies, jonka viereen on istunu nsinen kylkeen kiinni ja minä olen menmy kipsiin kuin patsas eikä sanan sanaasuustanäin se menee. tilanteet viuhuvat ohi vain
- Anonyymi00017UUSI
Kaipaatko sinä täällä jotakuta? Superujot naiset on jollakin tapaa kiehtovia. Semmosiä mysteerejä.
- Anonyymi00019UUSI
Anonyymi00017 kirjoitti:
Kaipaatko sinä täällä jotakuta? Superujot naiset on jollakin tapaa kiehtovia. Semmosiä mysteerejä.
en oikein tiedä :) luultavasti en ole valmis mihinkään en edes kekseille
- Anonyymi00020UUSI
Anonyymi00016 kirjoitti:
näin se menee. tilanteet viuhuvat ohi vain
Jep 🫢🤔 näin se vaan on
Sosiaalisesti kun on ihan pas ka, vaikka monella muulla osiolla oiskii ihan ok - Anonyymi00021UUSI
Anonyymi00015 kirjoitti:
Tää
Terv umpisokea ujon ujon ujompi mies, jonka viereen on istunu nsinen kylkeen kiinni ja minä olen menmy kipsiin kuin patsas eikä sanan sanaasuustaNyt puhuttiin naisista.
- Anonyymi00024UUSI
Anonyymi00020 kirjoitti:
Jep 🫢🤔 näin se vaan on
Sosiaalisesti kun on ihan pas ka, vaikka monella muulla osiolla oiskii ihan okjeb
- Anonyymi00027UUSI
Anonyymi00021 kirjoitti:
Nyt puhuttiin naisista.
Eipä ole vain naisten piirre
Tämä on vapaa pslsta puhua - Anonyymi00028UUSI
Anonyymi00020 kirjoitti:
Jep 🫢🤔 näin se vaan on
Sosiaalisesti kun on ihan pas ka, vaikka monella muulla osiolla oiskii ihan okMitäköhän ne muut osiot on?
- Anonyymi00029UUSI
Anonyymi00017 kirjoitti:
Mutta onko kiehtova mysteeri enää kiehtova mysteeri, kun siihen tutustuu?
- Anonyymi00038UUSI
Anonyymi00029 kirjoitti:
Mysteerit tulee selvittää. Perinpohjin.
- Anonyymi00041UUSI
Anonyymi00027 kirjoitti:
Eipä ole vain naisten piirre
Tämä on vapaa pslsta puhuaMutta se on tämän ketjun aihe.
- Anonyymi00042UUSI
Anonyymi00028 kirjoitti:
Mitäköhän ne muut osiot on?
No kaikenlaista. Teen työni hyvin, hoidan harrastukseni, huolehdin terveydestäni.
Iänikuiset on ne kysymykset "no eikö ole vielä perhettä"
"no miksi vain yhä sinkkuna"
"no mitä ihmettä sitä ujostelemaan"
No sepä kun ei ole halusta kiinni, se on synnynnäinen temperamenttipiirre, jolleka ei juuri mitään voi - Anonyymi00046UUSI
Anonyymi00041 kirjoitti:
Mutta se on tämän ketjun aihe.
So.
- Anonyymi00048UUSI
Anonyymi00021 kirjoitti:
Nyt puhuttiin naisista.
Ei näitä ketjuja ja aloituksia, kukaan omista
- Anonyymi00051UUSI
Anonyymi00048 kirjoitti:
Ei näitä ketjuja ja aloituksia, kukaan omista
No haista vttu sit.
Hehhehehhehhehheh - Anonyymi00052UUSI
Anonyymi00029 kirjoitti:
Minua ei kiinnosta mysteerit. Osaan kyllä puhua ihmisten kanssa, mutta sellaista ihmistä en hyväksy koskaan elämääni, joka stalkkaa! Odotan korvauksia ja kun ne saan, alan etsiä uutta ikäistäni ystävää ja puhetta riittää varmasti minun puolelta! Kyse paljon nuorempaan liittyen on siitä. että koen hänet liian nuoreksi minulle kaverina ja koska pidän vain lyhyistä ikäisistäni miehistä, niin sille en voi mitään! Se on ollut minun makuni aina! Ja koen vain ikäiseni lyhyet miehet sellaisina joita haluan halata! Pidän kasvoista joissa näkyy elämä! Nuo asiat ovat olleet minulle aina tärkeitä ja koen, että ikäiseni miehen kanssa kokisin olevani ns. perillä kotona! Eikö muka kenelläkään muulla ole sellaisia asioita, jotka kokee itselleen tärkeiksi toisessa ihmisessä!
- Anonyymi00018UUSI
Millainen on tosi tosi ujo? Ei pysty juttelemaan kokonaisia lauseita vai miten.
🤔- Anonyymi00033UUSI
Harvemmin puhuu ollenkaan.
- Anonyymi00092UUSI
Anonyymi00033 kirjoitti:
Harvemmin puhuu ollenkaan.
Ei se tarkoita että on ujo. Tunnen monia, jotka ei ole ujoja eivätkä hölötä koko ajan. Puhuvat kun on asiaa.
- Anonyymi00022UUSI
Kuka on niin ujo?
- Anonyymi00032UUSI
Mitä väliä sillä on kuka se on?
- Anonyymi00035UUSI
Hyvin monikin
- Anonyymi00023UUSI
Aika monet luottaa toivomiseen.
Sitten voi kokeilla tavallisimpia kuten viittomat, kuvatuki, tekstiviesti ja puhe.
Jos vastaus on ”emmätiiä”,
sekin on vastaus.- Anonyymi00030UUSI
Ei se ole vastaus mihinkään.
- Anonyymi00043UUSI
Anonyymi00030 kirjoitti:
Ei se ole vastaus mihinkään.
Olet vaativa.
Jos emmätiiä ei riitä, kannattaako jatkaa?
Ole rehellinen ja täräytä ekalla replalla mitä haluat.
Tai ole eksoottinen:
Päijäthämäläiset ei sano edes päivää,
ne sanoo heti ekana esim.: ompa sulla korkea hiusraja tai
ne tiedustelee heti genitaalien kuulumisia. - Anonyymi00049UUSI
Anonyymi00043 kirjoitti:
Olet vaativa.
Jos emmätiiä ei riitä, kannattaako jatkaa?
Ole rehellinen ja täräytä ekalla replalla mitä haluat.
Tai ole eksoottinen:
Päijäthämäläiset ei sano edes päivää,
ne sanoo heti ekana esim.: ompa sulla korkea hiusraja tai
ne tiedustelee heti genitaalien kuulumisia.Jos ujolle noin täräyttelee, siihen loppuu samantien. Voit olla varma, ettei toiste tarvitse lähestyä
- Anonyymi00055UUSI
Anonyymi00049 kirjoitti:
Jos ujolle noin täräyttelee, siihen loppuu samantien. Voit olla varma, ettei toiste tarvitse lähestyä
Saattaa olla, ettet ole päijäthämeestä.
Älä vie ujoa treffikumppania sille alueelle.
Ne ei ymmärrä nyansseja, ne jakaa traumoja toisilleen. - Anonyymi00075UUSI
Anonyymi00055 kirjoitti:
Saattaa olla, ettet ole päijäthämeestä.
Älä vie ujoa treffikumppania sille alueelle.
Ne ei ymmärrä nyansseja, ne jakaa traumoja toisilleen.Entisenä päijäthämäläisenä tuo vähän naurattaa. Ehkä siinä on perää!
- Anonyymi00082UUSI
Anonyymi00075 kirjoitti:
Entisenä päijäthämäläisenä tuo vähän naurattaa. Ehkä siinä on perää!
Eli sulla on pahat mielessä.
Anna olla.
- Anonyymi00031UUSI
Nainen voi olla tietoisestikin sellainen, ellei halua mitään lähestymistä.
- Anonyymi00056UUSI
Juuri noin se on ollut liittyen paljon nuorempaan henkilöön! Siksi vaihdoin usein kadun toiselle puolelle ja oletin hänen siitä ymmärtävän etten halua tutustua häneen! Normaalisti ihminen ei jatkaisi enää, kun huomaisi että nainen siirtyi useamman kerran kadun toiselle puolelle, jotta ei tarvitsisi kohdata tiettyä henkilöä! En ole koskaan kokenut mitään tarvetta tutustua yhteenkään paljon nuorempaan henkilöön!
- Anonyymi00064UUSI
Anonyymi00056 kirjoitti:
Juuri noin se on ollut liittyen paljon nuorempaan henkilöön! Siksi vaihdoin usein kadun toiselle puolelle ja oletin hänen siitä ymmärtävän etten halua tutustua häneen! Normaalisti ihminen ei jatkaisi enää, kun huomaisi että nainen siirtyi useamman kerran kadun toiselle puolelle, jotta ei tarvitsisi kohdata tiettyä henkilöä! En ole koskaan kokenut mitään tarvetta tutustua yhteenkään paljon nuorempaan henkilöön!
Varohan pfiili, ihniset ei suhtaudu lämmölöä sellasiin missään.
- Anonyymi00034UUSI
Helposti. Silmien kautta.
- Anonyymi00044UUSI
Nimenomaan, kun imee silmät nenän kautta puhki
- Anonyymi00039UUSI
Se on se alku, jos on ihastunut. Kun on ihastunut. Tekemätön paikka. Sinunvoi olla vaikea ymmärtää.
- Anonyymi00040UUSI
Porakoneella.
- Anonyymi00045UUSI
Psycho killer
- Anonyymi00062UUSI
Mautonta vitsailua. 😡
Purkinavaaja on oikea työkalu. - Anonyymi00070UUSI
Anonyymi00062 kirjoitti:
Mautonta vitsailua. 😡
Purkinavaaja on oikea työkalu.Oikeasti porakone voisi olla ratkaisu. Olisi siis yhdessä tekemistä, jotain reikien poraamista, jolloin huomio keskittyy tekemiseen, eikä toisen ihmisen huomion kohteena olemiseen.
- Anonyymi00073UUSI
Anonyymi00070 kirjoitti:
Oikeasti porakone voisi olla ratkaisu. Olisi siis yhdessä tekemistä, jotain reikien poraamista, jolloin huomio keskittyy tekemiseen, eikä toisen ihmisen huomion kohteena olemiseen.
Pään sisällä on ahdasta, ei sinne millään mahdu kahta, vaikka kuinka tekisi ilma-aukkoja.
- Anonyymi00057UUSI
Voin näyttää miten sinun pään sisään pääsee, kusen korvaasi
Nyt oot oikee ku si pääääää 😂😂 - Anonyymi00058UUSI
Ihmisistä tulee siksi ujoja kun heidän asioita udellaan ja arvostellaan liikaa, ja se johtaa myös itsetunnon ongelmiin. Olisi hienoa jos se ujo vaikka tietäisi ensin sinusta jotain eikä tarvisi tuiki tuntemattomalle avata koko elämänkertaa, mikä voi olla hyvin epämiellyttävä kokemus, se että joku haluaa ”pään sisään”…
- Anonyymi00059UUSI
Ei ihmisistä ns tule sellasia. Ympäristö vaikuttaa kyllä, mutta tuo on ihan synnynnäinen temperamenttipiirre joillain. Jos on hyvin ujo, sitä ei millään esiintymisterapialla paranneta
Toisekseen ei ole syytäkään. Ihmisen täytyy saada olla just semmonen kuin on - Anonyymi00065UUSI
Anonyymi00059 kirjoitti:
Ei ihmisistä ns tule sellasia. Ympäristö vaikuttaa kyllä, mutta tuo on ihan synnynnäinen temperamenttipiirre joillain. Jos on hyvin ujo, sitä ei millään esiintymisterapialla paranneta
Toisekseen ei ole syytäkään. Ihmisen täytyy saada olla just semmonen kuin onSitä suuremmalla syyllä, älä tunge väkisin kenenkään pään sisään!
- Anonyymi00068UUSI
Anonyymi00065 kirjoitti:
Sitä suuremmalla syyllä, älä tunge väkisin kenenkään pään sisään!
Niin, kerro se tuolle ketä alotti tämän ketjunsa
- Anonyymi00060UUSI
Ujo sinkku?
- Anonyymi00061UUSI
Sellaisia on paljon maailmassa
- Anonyymi00063UUSI
Miksi pitää päästä jonnekin, minne ei ole kutsuttu?
- Anonyymi00066UUSI
Niin. Aika äkkiä se nainen näyttää vihreää valoa jos näyttääkseen. Kyylääjistä tuskin tykkää ujo tai vähemmän ujokaan
- Anonyymi00067UUSI
Voiko jotain luulla ujoksi, jos hän osaa vaieta tarvittaessa ja poistua paikalta myös. Hyviä taitoja, sanoisin. 😃
- Anonyymi00069UUSI
Samaa mietin, että ehkä se on kohteliasta torjuntaa ja väistelyä, ei ujoutta.
- Anonyymi00071UUSI
Anonyymi00069 kirjoitti:
Tuolleen minä just teen. Yleensä ei jää epäselväksi.
- Anonyymi00072UUSI
Anonyymi00069 kirjoitti:
Sitä se on. Siten käyttäytyvä ihminen voi olla hyvinkin reipas ja estoton. Halutessaan.
- Anonyymi00076UUSI
Anonyymi00072 kirjoitti:
Sitä se on. Siten käyttäytyvä ihminen voi olla hyvinkin reipas ja estoton. Halutessaan.
Niin. Joskus on meilkä miehillä outo tapa, olettaa esim. että kassaneiti kun hymyilee, se on jo ihastunut.
Kassaneiti tekee työtään ja saa varmaan niitä iskuytityksiäkin kyllästymiseen asti.
Itsekin olin joskus vuonna kivi ja keppi pöljä ja olin siinä luulossa. Nykyään en edes häpeäisi flirttailla, töissäolevalle kassanaiselle - Anonyymi00078UUSI
Muttavoi olla myös ujoutta juuri tuollainen käytös. Ainakin itsellä.
- Anonyymi00074UUSI
Mun kohdalla elämän oppitunnit ovat tehneet tehtävänsä- ujous+suojakuori
- Anonyymi00077UUSI
Ei mitenkään
- Anonyymi00079UUSI
Kieli korvaan 🤔
- Anonyymi00080UUSI
Hmmmm....
Voi olla vaikeaa, jos se ujo nainen on aiemmin yrittänyt bondailla ja on saanut viileä vastaanoton.- Anonyymi00094UUSI
Ryhtyä James Bondiksi?
- Anonyymi00081UUSI
Ujon kaveriksi toinen ujo
- Anonyymi00089UUSI
En minä ole sillä tavalla ujo, ettenkä osaisi keskustella, mutta siitä olen tarkka kenen kanssa haluan tai voisin aikaani viettää! En puhu sellaisille ihmisille joita en koe ns. omakseni! Iällä on suurin merkitys minulla, pidän vain samaa ikäluokkaa olevista ihmisistä kuin itse olen ja halaaminen vain ikäiseni miehen kanssa! En jaksa ruveta ketään todella ujoa enää tämän ikäisenä ns. kouluttamaan!
- Anonyymi00083UUSI
Jos oot aivokirurgi ja sullon kallopora.
- Anonyymi00084UUSI
Anna olla.
Peräänny. - Anonyymi00085UUSI
Riippuu naisen iästä.
- Anonyymi00086UUSI
Ei ole mitään käyttöohjeita, vaan lähelle haisemaan, olemattomilla asioillansa, morjens.
https://m.youtube.com/watch?v=bNAyPK2O4fk- Anonyymi00088UUSI
Hämäläinen ohjaa toista: mene haisemaan.
- Anonyymi00087UUSI
Mennä sisälle ujon päähän, sisältää
jo agressiivisen otteen.
Back off.
Anna olla. Älä mene.- Anonyymi00090UUSI
En ole ajatellutkaan mennä!
- Anonyymi00093UUSI
Se mikään ujo ole, tekee sinusta syväanalyysia.
- Anonyymi00102UUSI
Ehkä. 🤭
- Anonyymi00095UUSI
Yritä alakautta!
- Anonyymi00096UUSI
Ehkä ei ujo, vaan traumatisoitunut ja vihainen.
- Anonyymi00098UUSI
Pyh
- Anonyymi00097UUSI
demari ja vihreä pääsee suomalaisen pään sisään sekoittamalla
- Anonyymi00099UUSI
Ujo nainen kyllä piereskelee, myös hymyilee.
Näin :).
https://m.youtube.com/watch?v=mReBGiiubl0&pp=ygUWc3BlY2lhbCBlZCBwcmFuayBjYWxscw== - Anonyymi00101UUSI
Pyydät häntä ottamaan lerssin suuhunsa.
- Anonyymi00105UUSI
ota ota ota ota ota selvää
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vihamielisyys naisia kohtaan on jo yllättävän suuri ongelma
Esiintyy laajemmassa mittakaavassa, mitä vain tällä palstalla. Mistä tuo ilmiö nyt oikein johtuu, ja saa alkuvoimansa?3201802Odotan sitä hetkeä
kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh751284Olen melko vakuuttunut
etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok831277- 1341147
- 79937
- 85881
- 48833
Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!
https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro118794- 48780
Sitä saattaa vähän hölmöillä
rakkauspäissään, jos tunteita on enemmän kuin osaa käsitellä. Alkuhölmöilyt on söpöä ja sallittavaa.60736