Miten pääsee ujon naisen pään sisään?

Anonyymi-ap

Siis tosi tosi tosi ujon...

137

1445

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      Miks pitäisi päästä?

      • Anonyymi00002

        No kyllä hekin ehkä puolison haluavat joskus.


      • Anonyymi00047
        Anonyymi00002 kirjoitti:

        No kyllä hekin ehkä puolison haluavat joskus.

        Ujous voi olla myös suojakuori? Herkkyydellä voi olla myös se ronskimpi puoli olemassa? Joskus lukenut jostain, että tällaiset roolin vetäjät ovat parhaita sängyssä, kun antavat siellä kaikkensa? Voivat olla myös arvaamattomia uhriutuessaan? Ole varovainen, älä leiki, jollet ole valmis myös ottamaan taka-askelia ja pettymyksiä?


      • Anonyymi00091
        Anonyymi00047 kirjoitti:

        Ujous voi olla myös suojakuori? Herkkyydellä voi olla myös se ronskimpi puoli olemassa? Joskus lukenut jostain, että tällaiset roolin vetäjät ovat parhaita sängyssä, kun antavat siellä kaikkensa? Voivat olla myös arvaamattomia uhriutuessaan? Ole varovainen, älä leiki, jollet ole valmis myös ottamaan taka-askelia ja pettymyksiä?

        Voi elämä, mitä ”viisauksia”.


      • Anonyymi00100
        Anonyymi00047 kirjoitti:

        Ujous voi olla myös suojakuori? Herkkyydellä voi olla myös se ronskimpi puoli olemassa? Joskus lukenut jostain, että tällaiset roolin vetäjät ovat parhaita sängyssä, kun antavat siellä kaikkensa? Voivat olla myös arvaamattomia uhriutuessaan? Ole varovainen, älä leiki, jollet ole valmis myös ottamaan taka-askelia ja pettymyksiä?

        Olen ujo en mikään uhriutuja, ihme ajatelmia täällä. Jos ei mies puhu mitään niin en itsekään keksi puhuttavaa. En jaksa vääntää small talkkia, ilmoja pidellyt joo.


      • Anonyymi00103
        Anonyymi00091 kirjoitti:

        Voi elämä, mitä ”viisauksia”.

        Voi olla joidenkin kohdalla näin?


      • Anonyymi00148
        Anonyymi00103 kirjoitti:

        Voi olla joidenkin kohdalla näin?

        Aloittaja sun kuuluu laittaa se pää sen ujon naisen sisään.


    • Anonyymi00003

      Laita viestiä sille ja kysy, varmasti saat jonkun vastauksen.

      • Anonyymi00006

        Entä jos hän on emmätiiättelijä?


      • Anonyymi00008
        Anonyymi00006 kirjoitti:

        Entä jos hän on emmätiiättelijä?

        Sepä. Sitä kun ei voi tietää. Ihmisen mieli on ailahteleva. Vai aika kertoo


      • Anonyymi00009
        Anonyymi00008 kirjoitti:

        Sepä. Sitä kun ei voi tietää. Ihmisen mieli on ailahteleva. Vai aika kertoo

        Entä jos se tykkää mutta on niin estynyt ettei osaa vastata muuta?


      • Anonyymi00010
        Anonyymi00009 kirjoitti:

        Entä jos se tykkää mutta on niin estynyt ettei osaa vastata muuta?

        Nii i. Sitäpä lun ei oikein voi tosiaan kanssa, tietää..

        Ihmisillä voi olla niin monenlsia psyykkisia, lukkoja
        Taustalla voi olla, kaikenlaista...


      • Anonyymi00011
        Anonyymi00010 kirjoitti:

        Nii i. Sitäpä lun ei oikein voi tosiaan kanssa, tietää..

        Ihmisillä voi olla niin monenlsia psyykkisia, lukkoja
        Taustalla voi olla, kaikenlaista...

        Kauheaa jos tilanne jää auki iäksi.


      • Anonyymi00012
        Anonyymi00011 kirjoitti:

        Kauheaa jos tilanne jää auki iäksi.

        Ei ne yleesä iäksi auki jää. Mutta joskus tuollaset jutut saattaa viiä kyllä aikansa


      • Anonyymi00013
        Anonyymi00011 kirjoitti:

        Kauheaa jos tilanne jää auki iäksi.

        Häirikön kanssa en halua koskaan keskustella mistään! Ei ole mitään tarvetta siihen!


      • Anonyymi00036

        Tuu sitten haisteltavaksi.


      • Anonyymi00141
        Anonyymi00013 kirjoitti:

        Häirikön kanssa en halua koskaan keskustella mistään! Ei ole mitään tarvetta siihen!

        Itteeskö tarkoitit!


    • Anonyymi00004

      Tarvitaan lempeyttä, kärsivällisyyttä ja hyvää tahtoa.

    • Anonyymi00005

      No ei ainakaan ahdistavalla tyylillä vaan tosi tosi varovasti

      Ja siten aikahan näyttää tykkääkö hän

      • Anonyymi00007

        Meinaan täklä, että tyyliin luobteva hymy. Ehkä sana pari myöhemmin. Muttei kannata nennä iholle suin päin


    • Anonyymi00014

      eipä oikein mitenkään.😌

      • Anonyymi00015

        Tää

        Terv umpisokea ujon ujon ujompi mies, jonka viereen on istunu nsinen kylkeen kiinni ja minä olen menmy kipsiin kuin patsas eikä sanan sanaasuusta


      • Anonyymi00016
        Anonyymi00015 kirjoitti:

        Tää

        Terv umpisokea ujon ujon ujompi mies, jonka viereen on istunu nsinen kylkeen kiinni ja minä olen menmy kipsiin kuin patsas eikä sanan sanaasuusta

        näin se menee. tilanteet viuhuvat ohi vain


      • Anonyymi00017

        Kaipaatko sinä täällä jotakuta? Superujot naiset on jollakin tapaa kiehtovia. Semmosiä mysteerejä.


      • Anonyymi00019
        Anonyymi00017 kirjoitti:

        Kaipaatko sinä täällä jotakuta? Superujot naiset on jollakin tapaa kiehtovia. Semmosiä mysteerejä.

        en oikein tiedä :) luultavasti en ole valmis mihinkään en edes kekseille


      • Anonyymi00020
        Anonyymi00016 kirjoitti:

        näin se menee. tilanteet viuhuvat ohi vain

        Jep 🫢🤔 näin se vaan on
        Sosiaalisesti kun on ihan pas ka, vaikka monella muulla osiolla oiskii ihan ok


      • Anonyymi00021
        Anonyymi00015 kirjoitti:

        Tää

        Terv umpisokea ujon ujon ujompi mies, jonka viereen on istunu nsinen kylkeen kiinni ja minä olen menmy kipsiin kuin patsas eikä sanan sanaasuusta

        Nyt puhuttiin naisista.


      • Anonyymi00024
        Anonyymi00020 kirjoitti:

        Jep 🫢🤔 näin se vaan on
        Sosiaalisesti kun on ihan pas ka, vaikka monella muulla osiolla oiskii ihan ok

        jeb


      • Anonyymi00027
        Anonyymi00021 kirjoitti:

        Nyt puhuttiin naisista.

        Eipä ole vain naisten piirre
        Tämä on vapaa pslsta puhua


      • Anonyymi00028
        Anonyymi00020 kirjoitti:

        Jep 🫢🤔 näin se vaan on
        Sosiaalisesti kun on ihan pas ka, vaikka monella muulla osiolla oiskii ihan ok

        Mitäköhän ne muut osiot on?


      • Anonyymi00029
        Anonyymi00017 kirjoitti:

        Kaipaatko sinä täällä jotakuta? Superujot naiset on jollakin tapaa kiehtovia. Semmosiä mysteerejä.

        Mutta onko kiehtova mysteeri enää kiehtova mysteeri, kun siihen tutustuu?


      • Anonyymi00038
        Anonyymi00029 kirjoitti:

        Mutta onko kiehtova mysteeri enää kiehtova mysteeri, kun siihen tutustuu?

        Mysteerit tulee selvittää. Perinpohjin.


      • Anonyymi00041
        Anonyymi00027 kirjoitti:

        Eipä ole vain naisten piirre
        Tämä on vapaa pslsta puhua

        Mutta se on tämän ketjun aihe.


      • Anonyymi00042
        Anonyymi00028 kirjoitti:

        Mitäköhän ne muut osiot on?

        No kaikenlaista. Teen työni hyvin, hoidan harrastukseni, huolehdin terveydestäni.

        Iänikuiset on ne kysymykset "no eikö ole vielä perhettä"
        "no miksi vain yhä sinkkuna"
        "no mitä ihmettä sitä ujostelemaan"

        No sepä kun ei ole halusta kiinni, se on synnynnäinen temperamenttipiirre, jolleka ei juuri mitään voi


      • Anonyymi00046
        Anonyymi00041 kirjoitti:

        Mutta se on tämän ketjun aihe.

        So.


      • Anonyymi00048
        Anonyymi00021 kirjoitti:

        Nyt puhuttiin naisista.

        Ei näitä ketjuja ja aloituksia, kukaan omista


      • Anonyymi00051
        Anonyymi00048 kirjoitti:

        Ei näitä ketjuja ja aloituksia, kukaan omista

        No haista vttu sit.

        Hehhehehhehhehheh


      • Anonyymi00052
        Anonyymi00029 kirjoitti:

        Mutta onko kiehtova mysteeri enää kiehtova mysteeri, kun siihen tutustuu?

        Minua ei kiinnosta mysteerit. Osaan kyllä puhua ihmisten kanssa, mutta sellaista ihmistä en hyväksy koskaan elämääni, joka stalkkaa! Odotan korvauksia ja kun ne saan, alan etsiä uutta ikäistäni ystävää ja puhetta riittää varmasti minun puolelta! Kyse paljon nuorempaan liittyen on siitä. että koen hänet liian nuoreksi minulle kaverina ja koska pidän vain lyhyistä ikäisistäni miehistä, niin sille en voi mitään! Se on ollut minun makuni aina! Ja koen vain ikäiseni lyhyet miehet sellaisina joita haluan halata! Pidän kasvoista joissa näkyy elämä! Nuo asiat ovat olleet minulle aina tärkeitä ja koen, että ikäiseni miehen kanssa kokisin olevani ns. perillä kotona! Eikö muka kenelläkään muulla ole sellaisia asioita, jotka kokee itselleen tärkeiksi toisessa ihmisessä!


    • Anonyymi00018

      Millainen on tosi tosi ujo? Ei pysty juttelemaan kokonaisia lauseita vai miten.


      🤔

      • Anonyymi00033

        Harvemmin puhuu ollenkaan.


      • Anonyymi00092
        Anonyymi00033 kirjoitti:

        Harvemmin puhuu ollenkaan.

        Ei se tarkoita että on ujo. Tunnen monia, jotka ei ole ujoja eivätkä hölötä koko ajan. Puhuvat kun on asiaa.


      • Anonyymi00131

        Only for you😘


      • Anonyymi00132
        Anonyymi00131 kirjoitti:

        Only for you😘

        Ja ny vdduun jo


    • Anonyymi00022

      Kuka on niin ujo?

      • Anonyymi00032

        Mitä väliä sillä on kuka se on?


      • Anonyymi00035

        Hyvin monikin


    • Anonyymi00023

      Aika monet luottaa toivomiseen.

      Sitten voi kokeilla tavallisimpia kuten viittomat, kuvatuki, tekstiviesti ja puhe.

      Jos vastaus on ”emmätiiä”,
      sekin on vastaus.

      • Anonyymi00030

        Ei se ole vastaus mihinkään.


      • Anonyymi00043
        Anonyymi00030 kirjoitti:

        Ei se ole vastaus mihinkään.

        Olet vaativa.
        Jos emmätiiä ei riitä, kannattaako jatkaa?

        Ole rehellinen ja täräytä ekalla replalla mitä haluat.

        Tai ole eksoottinen:
        Päijäthämäläiset ei sano edes päivää,
        ne sanoo heti ekana esim.: ompa sulla korkea hiusraja tai
        ne tiedustelee heti genitaalien kuulumisia.


      • Anonyymi00049
        Anonyymi00043 kirjoitti:

        Olet vaativa.
        Jos emmätiiä ei riitä, kannattaako jatkaa?

        Ole rehellinen ja täräytä ekalla replalla mitä haluat.

        Tai ole eksoottinen:
        Päijäthämäläiset ei sano edes päivää,
        ne sanoo heti ekana esim.: ompa sulla korkea hiusraja tai
        ne tiedustelee heti genitaalien kuulumisia.

        Jos ujolle noin täräyttelee, siihen loppuu samantien. Voit olla varma, ettei toiste tarvitse lähestyä


      • Anonyymi00055
        Anonyymi00049 kirjoitti:

        Jos ujolle noin täräyttelee, siihen loppuu samantien. Voit olla varma, ettei toiste tarvitse lähestyä

        Saattaa olla, ettet ole päijäthämeestä.
        Älä vie ujoa treffikumppania sille alueelle.

        Ne ei ymmärrä nyansseja, ne jakaa traumoja toisilleen.


      • Anonyymi00075
        Anonyymi00055 kirjoitti:

        Saattaa olla, ettet ole päijäthämeestä.
        Älä vie ujoa treffikumppania sille alueelle.

        Ne ei ymmärrä nyansseja, ne jakaa traumoja toisilleen.

        Entisenä päijäthämäläisenä tuo vähän naurattaa. Ehkä siinä on perää!


      • Anonyymi00082
        Anonyymi00075 kirjoitti:

        Entisenä päijäthämäläisenä tuo vähän naurattaa. Ehkä siinä on perää!

        Eli sulla on pahat mielessä.

        Anna olla.


      • Anonyymi00128
        Anonyymi00082 kirjoitti:

        Eli sulla on pahat mielessä.

        Anna olla.

        Kerrotko variaatioita mitä tämä absoluuttinen paha vois tolla nettikekeäijällä ym esim olla


      • Anonyymi00129
        Anonyymi00055 kirjoitti:

        Saattaa olla, ettet ole päijäthämeestä.
        Älä vie ujoa treffikumppania sille alueelle.

        Ne ei ymmärrä nyansseja, ne jakaa traumoja toisilleen.

        No ny rupes kiinnostamaan kerro lisää rouhiaa


    • Anonyymi00031

      Nainen voi olla tietoisestikin sellainen, ellei halua mitään lähestymistä.

      • Anonyymi00056

        Juuri noin se on ollut liittyen paljon nuorempaan henkilöön! Siksi vaihdoin usein kadun toiselle puolelle ja oletin hänen siitä ymmärtävän etten halua tutustua häneen! Normaalisti ihminen ei jatkaisi enää, kun huomaisi että nainen siirtyi useamman kerran kadun toiselle puolelle, jotta ei tarvitsisi kohdata tiettyä henkilöä! En ole koskaan kokenut mitään tarvetta tutustua yhteenkään paljon nuorempaan henkilöön!


      • Anonyymi00064
        Anonyymi00056 kirjoitti:

        Juuri noin se on ollut liittyen paljon nuorempaan henkilöön! Siksi vaihdoin usein kadun toiselle puolelle ja oletin hänen siitä ymmärtävän etten halua tutustua häneen! Normaalisti ihminen ei jatkaisi enää, kun huomaisi että nainen siirtyi useamman kerran kadun toiselle puolelle, jotta ei tarvitsisi kohdata tiettyä henkilöä! En ole koskaan kokenut mitään tarvetta tutustua yhteenkään paljon nuorempaan henkilöön!

        Varohan pfiili, ihniset ei suhtaudu lämmölöä sellasiin missään.


      • Anonyymi00127
        Anonyymi00064 kirjoitti:

        Varohan pfiili, ihniset ei suhtaudu lämmölöä sellasiin missään.

        Juu ja palstaäijää varmaan tarkotat etkä yritä mitää outoo? Ku näist ei voi ikinä kato tiätää


    • Anonyymi00034

      Helposti. Silmien kautta.

      • Anonyymi00044

        Nimenomaan, kun imee silmät nenän kautta puhki


      • Anonyymi00125
        Anonyymi00044 kirjoitti:

        Nimenomaan, kun imee silmät nenän kautta puhki

        So your demons live alive and well in you consuming day by day tic tac?


      • Anonyymi00126
        Anonyymi00125 kirjoitti:

        So your demons live alive and well in you consuming day by day tic tac?

        And oh well Pardon me 2


    • Anonyymi00039

      Se on se alku, jos on ihastunut. Kun on ihastunut. Tekemätön paikka. Sinunvoi olla vaikea ymmärtää.

    • Anonyymi00040

      Porakoneella.

      • Anonyymi00045

        Psycho killer


      • Anonyymi00062

        Mautonta vitsailua. 😡
        Purkinavaaja on oikea työkalu.


      • Anonyymi00070
        Anonyymi00062 kirjoitti:

        Mautonta vitsailua. 😡
        Purkinavaaja on oikea työkalu.

        Oikeasti porakone voisi olla ratkaisu. Olisi siis yhdessä tekemistä, jotain reikien poraamista, jolloin huomio keskittyy tekemiseen, eikä toisen ihmisen huomion kohteena olemiseen.


      • Anonyymi00073
        Anonyymi00070 kirjoitti:

        Oikeasti porakone voisi olla ratkaisu. Olisi siis yhdessä tekemistä, jotain reikien poraamista, jolloin huomio keskittyy tekemiseen, eikä toisen ihmisen huomion kohteena olemiseen.

        Pään sisällä on ahdasta, ei sinne millään mahdu kahta, vaikka kuinka tekisi ilma-aukkoja.


      • Anonyymi00122

        Hienoa oliko tässä ripaus samaistuttavaa tervettä tunnetta? -täti kehän


      • Anonyymi00123
        Anonyymi00122 kirjoitti:

        Hienoa oliko tässä ripaus samaistuttavaa tervettä tunnetta? -täti kehän

        Nii- mää oon vaa hyvin alentuva välillä törkeetä kelkkaa aihetta meitä syyttää ja kaikkia syyttää aina se syyttää


    • Anonyymi00057

      Voin näyttää miten sinun pään sisään pääsee, kusen korvaasi

      Nyt oot oikee ku si pääääää 😂😂

    • Anonyymi00058

      Ihmisistä tulee siksi ujoja kun heidän asioita udellaan ja arvostellaan liikaa, ja se johtaa myös itsetunnon ongelmiin. Olisi hienoa jos se ujo vaikka tietäisi ensin sinusta jotain eikä tarvisi tuiki tuntemattomalle avata koko elämänkertaa, mikä voi olla hyvin epämiellyttävä kokemus, se että joku haluaa ”pään sisään”…

      • Anonyymi00059

        Ei ihmisistä ns tule sellasia. Ympäristö vaikuttaa kyllä, mutta tuo on ihan synnynnäinen temperamenttipiirre joillain. Jos on hyvin ujo, sitä ei millään esiintymisterapialla paranneta

        Toisekseen ei ole syytäkään. Ihmisen täytyy saada olla just semmonen kuin on


      • Anonyymi00065
        Anonyymi00059 kirjoitti:

        Ei ihmisistä ns tule sellasia. Ympäristö vaikuttaa kyllä, mutta tuo on ihan synnynnäinen temperamenttipiirre joillain. Jos on hyvin ujo, sitä ei millään esiintymisterapialla paranneta

        Toisekseen ei ole syytäkään. Ihmisen täytyy saada olla just semmonen kuin on

        Sitä suuremmalla syyllä, älä tunge väkisin kenenkään pään sisään!


      • Anonyymi00068
        Anonyymi00065 kirjoitti:

        Sitä suuremmalla syyllä, älä tunge väkisin kenenkään pään sisään!

        Niin, kerro se tuolle ketä alotti tämän ketjunsa


    • Anonyymi00060

      Ujo sinkku?

      • Anonyymi00061

        Sellaisia on paljon maailmassa


    • Anonyymi00063

      Miksi pitää päästä jonnekin, minne ei ole kutsuttu?

      • Anonyymi00066

        Niin. Aika äkkiä se nainen näyttää vihreää valoa jos näyttääkseen. Kyylääjistä tuskin tykkää ujo tai vähemmän ujokaan


    • Anonyymi00067

      Voiko jotain luulla ujoksi, jos hän osaa vaieta tarvittaessa ja poistua paikalta myös. Hyviä taitoja, sanoisin. 😃

      • Anonyymi00069

        Samaa mietin, että ehkä se on kohteliasta torjuntaa ja väistelyä, ei ujoutta.


      • Anonyymi00071
        Anonyymi00069 kirjoitti:

        Samaa mietin, että ehkä se on kohteliasta torjuntaa ja väistelyä, ei ujoutta.

        Tuolleen minä just teen. Yleensä ei jää epäselväksi.


      • Anonyymi00072
        Anonyymi00069 kirjoitti:

        Samaa mietin, että ehkä se on kohteliasta torjuntaa ja väistelyä, ei ujoutta.

        Sitä se on. Siten käyttäytyvä ihminen voi olla hyvinkin reipas ja estoton. Halutessaan.


      • Anonyymi00076
        Anonyymi00072 kirjoitti:

        Sitä se on. Siten käyttäytyvä ihminen voi olla hyvinkin reipas ja estoton. Halutessaan.

        Niin. Joskus on meilkä miehillä outo tapa, olettaa esim. että kassaneiti kun hymyilee, se on jo ihastunut.
        Kassaneiti tekee työtään ja saa varmaan niitä iskuytityksiäkin kyllästymiseen asti.

        Itsekin olin joskus vuonna kivi ja keppi pöljä ja olin siinä luulossa. Nykyään en edes häpeäisi flirttailla, töissäolevalle kassanaiselle


      • Anonyymi00078

        Muttavoi olla myös ujoutta juuri tuollainen käytös. Ainakin itsellä.


      • Anonyymi00119
        Anonyymi00076 kirjoitti:

        Niin. Joskus on meilkä miehillä outo tapa, olettaa esim. että kassaneiti kun hymyilee, se on jo ihastunut.
        Kassaneiti tekee työtään ja saa varmaan niitä iskuytityksiäkin kyllästymiseen asti.

        Itsekin olin joskus vuonna kivi ja keppi pöljä ja olin siinä luulossa. Nykyään en edes häpeäisi flirttailla, töissäolevalle kassanaiselle

        ” Nykyään en edes häpeäisi flirttailla, töissäolevalle kassanaiselle” Eikä pidä, ellei vihjaa että tiiän missä autos on


    • Anonyymi00074

      Mun kohdalla elämän oppitunnit ovat tehneet tehtävänsä- ujous+suojakuori

      • Anonyymi00118

        Kännit auttaa joo monesti muttei liian tiukat


    • Anonyymi00077

      Ei mitenkään

    • Anonyymi00079

      Kieli korvaan 🤔

      • Anonyymi00136

        Hehheh, minä olen ujo ja tuolla tempulla saisi ainakin jotain aikaan.


    • Anonyymi00080

      Hmmmm....

      Voi olla vaikeaa, jos se ujo nainen on aiemmin yrittänyt bondailla ja on saanut viileä vastaanoton.

      • Anonyymi00094

        Ryhtyä James Bondiksi?


    • Anonyymi00081

      Ujon kaveriksi toinen ujo

      • Anonyymi00089

        En minä ole sillä tavalla ujo, ettenkä osaisi keskustella, mutta siitä olen tarkka kenen kanssa haluan tai voisin aikaani viettää! En puhu sellaisille ihmisille joita en koe ns. omakseni! Iällä on suurin merkitys minulla, pidän vain samaa ikäluokkaa olevista ihmisistä kuin itse olen ja halaaminen vain ikäiseni miehen kanssa! En jaksa ruveta ketään todella ujoa enää tämän ikäisenä ns. kouluttamaan!


      • Anonyymi00149
        Anonyymi00089 kirjoitti:

        En minä ole sillä tavalla ujo, ettenkä osaisi keskustella, mutta siitä olen tarkka kenen kanssa haluan tai voisin aikaani viettää! En puhu sellaisille ihmisille joita en koe ns. omakseni! Iällä on suurin merkitys minulla, pidän vain samaa ikäluokkaa olevista ihmisistä kuin itse olen ja halaaminen vain ikäiseni miehen kanssa! En jaksa ruveta ketään todella ujoa enää tämän ikäisenä ns. kouluttamaan!

        ''ruveta miestä kouluttamaan ''
        Moni mies ei tykkää kun nainen kouluttaa häntä mielisekssen -ei tossukaksi.


    • Anonyymi00083

      Jos oot aivokirurgi ja sullon kallopora.

    • Anonyymi00084

      Anna olla.
      Peräänny.

    • Anonyymi00085

      Riippuu naisen iästä.

      • Anonyymi00116

        Kyllä minä mehut voin jo nassikoiden tarjota siinä iässä 6 tetra pillimehui tai jossain kojulla


    • Anonyymi00086
      • Anonyymi00088

        Hämäläinen ohjaa toista: mene haisemaan.


      • Anonyymi00115
        Anonyymi00088 kirjoitti:

        Hämäläinen ohjaa toista: mene haisemaan.

        Tämähä voi muuttaa kaiken? Sivusta


    • Anonyymi00087

      Mennä sisälle ujon päähän, sisältää
      jo agressiivisen otteen.

      Back off.

      Anna olla. Älä mene.

      • Anonyymi00090

        En ole ajatellutkaan mennä!


      • Anonyymi00114
        Anonyymi00090 kirjoitti:

        En ole ajatellutkaan mennä!

        Etpä tietenkään. Sivusta kuha hihitän


    • Anonyymi00093

      Se mikään ujo ole, tekee sinusta syväanalyysia.

      • Anonyymi00102

        Ehkä. 🤭


      • Anonyymi00111

        Kiihottaako ajatus sua? Sivusta nii muute teenki mut kaikista


      • Anonyymi00112
        Anonyymi00111 kirjoitti:

        Kiihottaako ajatus sua? Sivusta nii muute teenki mut kaikista

        Ehkä tää aloitus mikä tahansa aloitus ei puhu fiksaatiostanne


    • Anonyymi00095

      Yritä alakautta!

      • Anonyymi00110

        Onpa lennokasta nytte


    • Anonyymi00096

      Ehkä ei ujo, vaan traumatisoitunut ja vihainen.

      • Anonyymi00098

        Pyh


      • Anonyymi00109

        No julu onpa herkkää kuvitusta. Hell naah


    • Anonyymi00097

      demari ja vihreä pääsee suomalaisen pään sisään sekoittamalla

    • Anonyymi00099
    • Anonyymi00105

      ota ota ota ota ota selvää

    • Anonyymi00106

      Jätä semmosia karamelleja lampipolun rannalle

    • Anonyymi00113

      Olethan itse tosi tosi tosi reipas, aloitteellinen, suora ja hyvä kommunikoimaan?

    • Anonyymi00133

      Jätä mun pää rauhaan, kiitos.

    • Anonyymi00135

      Ai juu ja narsisti ei ole ujo esittää moista vaan eri seura eri rooli siinä se ain v ituksi meneekin ja jopa niin varmiistaa huoran maineen itselleen ihan itse omatoimisesti

    • Anonyymi00138

      Purkinavaajalla. Hommaa sellainen mikä on tarkoitettu isoille 3l ravintola tölkeille. Kyllä aukee.

    • Anonyymi00139

      Sydämen kautta yleensä. Se toimii filtterinä, joka poistaa väärin motiivein liikenteessä olevat toimijat jotka yrittävät ujuttautua pään sisään.

    • Anonyymi00140

      Puhut sille vaan ummet ja lammet. Ihan kaikesta mahdollisesta tykkäsi tai ei. Voi olla että joku juttu alkaa kantamaan hedelmää.

      • Anonyymi00143

        Tää on muuten monesti ihan käyttökelpoinen. Oppii tuntemaan ja jännitys vähenee. Kunhan ei ole liian tunkeileva, eikä mee ns. iholle.


      • Anonyymi00151
        Anonyymi00143 kirjoitti:

        Tää on muuten monesti ihan käyttökelpoinen. Oppii tuntemaan ja jännitys vähenee. Kunhan ei ole liian tunkeileva, eikä mee ns. iholle.

        Arvostat yhtään naista olet herrasmiesmäinen.
        Myöhemmin voit heittää läppää.Oikeasti naiset tykkää kaikki romantiikasta.


      • Anonyymi00153
        Anonyymi00151 kirjoitti:

        Arvostat yhtään naista olet herrasmiesmäinen.
        Myöhemmin voit heittää läppää.Oikeasti naiset tykkää kaikki romantiikasta.

        Moukka ei saa olla,kusi ja paska huumori kuuluu pitkään parisuhteeseen vasta.


    • Anonyymi00144

      Maxwell Edison kyllä tietää.

    • Anonyymi00145

      Miehet joilla on paljon siskoja oppii varmasti kaikki manipuloinnin niksit

      • Anonyymi00146

        Naiset oppii itsensä heikkouksien kautta parhaiten miten toisia naisia nöyryytetään.


    • Anonyymi00147

      ROHKEA ROKAN SYÖ, ANNA PALAA!

    • Anonyymi00150

      Et sä pääse, jos hän ei päästä.

    • Anonyymi00154

      Kyseessä on autismi. Ei ujous. Et mitenkään. Ei toimi. Teistä ei voi tulla paria...valitettavasti.

    • Anonyymi00155

      Rakkaudella ja hellyydellä ❤️

    Ketjusta on poistettu 19 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tunnustusten lauantai

      Mitä haluat sanoa kaivatullesi?
      Ikävä
      264
      3448
    2. Kenellä oli ryppyinen paita, josta Halla-aho mielensä pahoitti?

      Ei ollut Keskisarja, jonka paita vain repsotti housujen päällä puolittain. Muistatteko tapausta?
      Maailman menoa
      37
      2983
    3. Miksi Halla-aho on niin hyvin menestynyt - mutta punavihreä ei?

      Hyvin näkee kuinka punavihreää ottaa pahasti päähän kun Virta on taas töppäillyt pahasti. Ja kun punavihreä ei pärjää, n
      Maailman menoa
      34
      2218
    4. Ruoan arvonlisävero menee käytännössä tukijussille

      Ilman juomia elintarvikkeiden myynti vuonna 2025 oli reilut 15 miljardia euroa. Tuolla tasolla arvonlisävero pyörii pari
      Maailman menoa
      45
      2131
    5. Vihreät REPEÄMÄSSÄ oijoijoi....Virran sekoilut on liikaa

      Jo ennestään vihreiden kannatus on suossa vaikka puolue istuu oppositiossa, nyt tuli Virran temppu kun häipyi tuosta vaa
      Maailman menoa
      79
      1999
    6. Sofia Virta SUURI POLIITIKKO

      Osallistumalla Erikoisjoukkoihin nostaa Vihreät kauaksi ohi perussuomalaisista, joka on muutenkin hajoamassa omaan mahdo
      Maailman menoa
      84
      1776
    7. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

      palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      50
      1706
    8. Mitä ikävöit eniten ikäväsi kohteesta?

      Rahaa, turvallisuutta, kauniita katseita,seksiä, läheisyyttä vai jotain muuta?
      Ikävä
      125
      1577
    9. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

      "Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      56
      1454
    10. Poliisi tutkii keskiviikkoiltana Kiuruveden keskustassa tapahtunutta väkivallantekoa.

      Itä-Suomen poliisi tutkii Kiuruveden keskustassa keskiviikkoiltana tapahtunutta epäiltyä väkivallantekoa. Tapaus on herä
      Kiuruvesi
      15
      1400
    Aihe