Suklaatakin on vielä jäljellä.
Jaksetaan sitten koko yö valvoa.
Sanotaan, että suklaa on seksin korvike tjsp. joten tällee etänä se on ihan ok nautinto ja korvike.
:/
Nainen, juodaanko vielä iltakahvit?
29
286
Vastaukset
- Anonyymi00001
OHI
- Anonyymi00002
Voin ihan ystävänä tulla seuraksi. Ilman suklaata ja seksiä. Otatko rinkelin? Enkelit on kieroja kuin rinkelit....
LS- Anonyymi00003
Pipari kelpaa ja sitähän tarjontaa löytyy kyllä ihan hyllyltä.
:/ - Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
:/Pidätkö paksummista pipareista vai ohuista?
LS - Anonyymi00005
Anonyymi00003 kirjoitti:
:/Kastatko piparia kaviin vai syötkö paljaaltaan?
LS - Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Kastatko piparia kaviin vai syötkö paljaaltaan?
LSSiis kahviin...
- Anonyymi00007
Anonyymi00003 kirjoitti:
:/Käynkö ihan hitaalla..?
LS - Anonyymi00008
Anonyymi00004 kirjoitti:
Pidätkö paksummista pipareista vai ohuista?
LSNo nämä on niitä kotimaisia paksumpia pipareita mitä löytyy kaapista alahyllyltä.
Niitä kaikkein halvimpia.
:/ - Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
No nämä on niitä kotimaisia paksumpia pipareita mitä löytyy kaapista alahyllyltä.
Niitä kaikkein halvimpia.
:/Hyvä, kun vielä jäljellä.
No miten olet voinut muutoin? Oletko ollut terveenä? Onko ketään käynyt kylässä viime aikoina? Ihanko yksinään tietokoneen tai puhelimen äärellä aikaa vietät?
LS - Anonyymi00011
Anonyymi00009 kirjoitti:
Hyvä, kun vielä jäljellä.
No miten olet voinut muutoin? Oletko ollut terveenä? Onko ketään käynyt kylässä viime aikoina? Ihanko yksinään tietokoneen tai puhelimen äärellä aikaa vietät?
LSNo tilanne on vituttanut ja varsinkin se ettei pääse sinne Italiaan sitä espressoa siemailemaan sen gelatton kera.
Siellä olisi sitä mamma miiaa ja meloniakin, mutta kuten arvata saattaa, niin tällaiset panttivanki kaappaustilanteet häiritsevät aika paljon sitä normaalia elämisen arvoista elämää.
:/ - Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
No tilanne on vituttanut ja varsinkin se ettei pääse sinne Italiaan sitä espressoa siemailemaan sen gelatton kera.
Siellä olisi sitä mamma miiaa ja meloniakin, mutta kuten arvata saattaa, niin tällaiset panttivanki kaappaustilanteet häiritsevät aika paljon sitä normaalia elämisen arvoista elämää.
:/Miten sinut on kaapattu. Etkö saa lähteä pois suomesta, onko jokin maasta poistumiskielto ja odotat tuomiota? Vai mikä estää lähtemästä melonien ja gelattojen luvattuun maahan?
LS - Anonyymi00017
Anonyymi00012 kirjoitti:
Miten sinut on kaapattu. Etkö saa lähteä pois suomesta, onko jokin maasta poistumiskielto ja odotat tuomiota? Vai mikä estää lähtemästä melonien ja gelattojen luvattuun maahan?
LSSillee salaisesti ja järjestelmällisesti polkemalla ne oikeudet ja mahdollisuudet tiettyjen tahojen ja hyssyttelijöiden toimesta.
Eihän ne sitä enää voi kauan estää, kun asiasta tietää jo interpolit ja mamma miiat niitä Italian meloneja myöden.
Mutta tutkinnat kestää ja poistumiskiellot ja tuomiot tulee tästä toiminnasta kyllä ihan muille kuin Möttöselle.
:/ - Anonyymi00018
Anonyymi00011 kirjoitti:
No tilanne on vituttanut ja varsinkin se ettei pääse sinne Italiaan sitä espressoa siemailemaan sen gelatton kera.
:/Jos minä tarjoaisin sellaisen italialaisen rinkelin. Bageli, jossa on mozzarellaa, tomaattia, basilikaa. Laitoin margariinia, olisi ollut varmaan parempi voidella se jollain yrttituorejuustolla.
Auttaako se italian kaipuuseen vai pysytäänkö niissä turvallisissa pipareissa mitä kaapista löytyy?
LS - Anonyymi00019
Anonyymi00017 kirjoitti:
Sillee salaisesti ja järjestelmällisesti polkemalla ne oikeudet ja mahdollisuudet tiettyjen tahojen ja hyssyttelijöiden toimesta.
Eihän ne sitä enää voi kauan estää, kun asiasta tietää jo interpolit ja mamma miiat niitä Italian meloneja myöden.
Mutta tutkinnat kestää ja poistumiskiellot ja tuomiot tulee tästä toiminnasta kyllä ihan muille kuin Möttöselle.
:/Asia selvä eli semmoinen maasta poistumiskielto.
No onpa harmi. Kyllä siellä Italiassa toimisi varmasti viranomaistyö paremmin ilman korruptioita ja asian selvittelykin olisi sutjakkaampaa. Ei se auta sitten kuin masentua täällä Suomessa.
LS - Anonyymi00020
Anonyymi00018 kirjoitti:
Jos minä tarjoaisin sellaisen italialaisen rinkelin. Bageli, jossa on mozzarellaa, tomaattia, basilikaa. Laitoin margariinia, olisi ollut varmaan parempi voidella se jollain yrttituorejuustolla.
Auttaako se italian kaipuuseen vai pysytäänkö niissä turvallisissa pipareissa mitä kaapista löytyy?
LSPs. Kyllå nämä italianherkut on vähän mauttomia. Ei maistu mozzarellat miltään. Ei tämä nyt ihan sitä ilotulitusta ollut suuhustooni.
LS - Anonyymi00022
Anonyymi00019 kirjoitti:
Asia selvä eli semmoinen maasta poistumiskielto.
No onpa harmi. Kyllä siellä Italiassa toimisi varmasti viranomaistyö paremmin ilman korruptioita ja asian selvittelykin olisi sutjakkaampaa. Ei se auta sitten kuin masentua täällä Suomessa.
LSNo juu sellainen viranomaisista koostuva epävirallinen hyssyttely myrkytys ja murhasakki tässä on kuvioissa pyörinyt pitämässä panttivankitilannetta yllä.
Voihan sitä maastapoistumiskielloksikin sanoa, mutta ei sille olisi minkäänlaisia laillisia perusteita, joten kyseessä on rikollisten ylläpitämä panttivankitilanne.
Italiassa on viranomaiset osaavia juuri tällaisissa virkamafioiden aiheuttamissa asioissa, toisin kuin Suomessa jossa minkäänlaista korruptiota viranomaisten keskuudessa ei edes tunneta eikä myönnetä.
Se jos jokin masentaa kun oikeusvaltiossa ei oikeudet toimikaan........
:/ - Anonyymi00023
Anonyymi00022 kirjoitti:
No juu sellainen viranomaisista koostuva epävirallinen hyssyttely myrkytys ja murhasakki tässä on kuvioissa pyörinyt pitämässä panttivankitilannetta yllä.
Voihan sitä maastapoistumiskielloksikin sanoa, mutta ei sille olisi minkäänlaisia laillisia perusteita, joten kyseessä on rikollisten ylläpitämä panttivankitilanne.
Italiassa on viranomaiset osaavia juuri tällaisissa virkamafioiden aiheuttamissa asioissa, toisin kuin Suomessa jossa minkäänlaista korruptiota viranomaisten keskuudessa ei edes tunneta eikä myönnetä.
Se jos jokin masentaa kun oikeusvaltiossa ei oikeudet toimikaan........
:/Kyllä sinä vielä sinne italiaan pääset ja elämä alkaa hymyillä. Pidetään sille peukkuja.
LS - Anonyymi00024
Anonyymi00018 kirjoitti:
Jos minä tarjoaisin sellaisen italialaisen rinkelin. Bageli, jossa on mozzarellaa, tomaattia, basilikaa. Laitoin margariinia, olisi ollut varmaan parempi voidella se jollain yrttituorejuustolla.
LSItalian kaipuu on sellainen vapauden manifesto, jonne jokainen voi mennä.
Tiedän kyllä että ongelmia on sielläkin, enkä sinne olisi jäämässä, se olisi vain waypointti.
Ei minua vilkkaat kaupungit ja turistirysät niin kiinnosta, mutta ei myöskään vankina oleminen vailla oikeuksia ja mahdollisuuksia.
Ne turvalliset piparit ovat myös sellaisia, että pitäähän niitäkin päästä hakemaan myös muualta kuin sieltä lähikaupasta.
:/ - Anonyymi00025
Anonyymi00024 kirjoitti:
Italian kaipuu on sellainen vapauden manifesto, jonne jokainen voi mennä.
Tiedän kyllä että ongelmia on sielläkin, enkä sinne olisi jäämässä, se olisi vain waypointti.
Ei minua vilkkaat kaupungit ja turistirysät niin kiinnosta, mutta ei myöskään vankina oleminen vailla oikeuksia ja mahdollisuuksia.
Ne turvalliset piparit ovat myös sellaisia, että pitäähän niitäkin päästä hakemaan myös muualta kuin sieltä lähikaupasta.
:/Niin jänmäpiparit on ikävän makuisia suussa. Houkutteleva pakkaus ja tosi ikävän makuinen ja huono keksi.
LS - Anonyymi00028
Anonyymi00025 kirjoitti:
Niin jänmäpiparit on ikävän makuisia suussa. Houkutteleva pakkaus ja tosi ikävän makuinen ja huono keksi.
LSNiin, oikeuksiin kuuluu vapaus valita.
Yhteiskunta pakottaa tyytymään siihen halvimpaan ja lähimpään.
Ja jos en luota yhteiskuntaan en luota sen tarjontaankaan.
- Anonyymi00010
Jos minä juon iltakahvit en nuku koko yönä! Seksin korviketta en tarvitse, koska lopetin seksin harrastamisen jo 13 vuotta sitten! Yhtään sellaista miestä ei maan päällä ole, jonka kanssa haluaisin seksiä harrastaa! Juuri siksi etsin pelkkää ystävää minua muutamaa vuotta vanhemmasta miehestä!
- Anonyymi00013
Seksi harrastuksena ei olekaan hyvä harrastus.
Se läheinen ystävä jos löytyy niin sen kanssa sitten voi tarpeeksi lähentyessä jopa ne intiimit hetketkin tulla kuvioihin mukaan ihan itsestään ja luonnollisesti.
:/ - Anonyymi00026
Anonyymi00013 kirjoitti:
Seksi harrastuksena ei olekaan hyvä harrastus.
Se läheinen ystävä jos löytyy niin sen kanssa sitten voi tarpeeksi lähentyessä jopa ne intiimit hetketkin tulla kuvioihin mukaan ihan itsestään ja luonnollisesti.
:/Ei tule minulle, on sellainen saíraus joka vie myös halut, koska se aiheuttaa kipua ja paikat ovat sen sairauden takia lähes tunnottomat! Siitä mistä pystyin ennen sitä sairauden puhkeamista nauttimaan ei enää ole, koska sairaus on runnellut paikat rikki! En pysty enää juuri koskemaan enää itseäni itsekään, koska tärkeät paikat ovat lähes tunnottomat! En siis enää pysty nauttimaan seksistä edes oman käteni kanssa, koska se aiheuttaa kipua minulle jo parissa minuutissa! Siihen ei mikään voide auta ja siksi en pysty saamaan juuri minkäänlaista nautintoa seksistä! Ja siksi en enää ole moneen kuukauteen koskenut itseeni, eikä kyllö olel ollut halujakaan! Olen aika varma siitä, että tämä sairaus puhkesi sen takia, kun menetin minulle hyvin tärkeän vakituisen työpaikan! Olin sen valtavan pettymyksen takia kauan todella huonossa kunnossa ja myös sen takia, etten ymmärtänyt mistään mitään siitä, mitä minulle täysin vieraat ihmiset yrittivät minulle kertoa niissä kaikissa vieraissa työpaikoissa! Ajatelkaa nyt sitä, jos minulta olisi kysytty ne kysymykset ennen projektin aloitusta, olisin hyvin todennäköisesti välttynyt kahdelta krooniselta sairaudelta ja olisin saanut tehdä itselle hyvin mieluissa työtä! Pahinta oli se, ettei minulle kerrottu projektista juuri mitään ja se on erityispiirteiselle valtavan ahdistuksen aihe, kun ei ollut mitään käsitystä siitä ensimmäiseen neljään vuoteen, että mikä sen koko projetin tarkoitus ylipäätään oli!
- Anonyymi00029
Anonyymi00026 kirjoitti:
Ei tule minulle, on sellainen saíraus joka vie myös halut, koska se aiheuttaa kipua ja paikat ovat sen sairauden takia lähes tunnottomat! Siitä mistä pystyin ennen sitä sairauden puhkeamista nauttimaan ei enää ole, koska sairaus on runnellut paikat rikki! En pysty enää juuri koskemaan enää itseäni itsekään, koska tärkeät paikat ovat lähes tunnottomat! En siis enää pysty nauttimaan seksistä edes oman käteni kanssa, koska se aiheuttaa kipua minulle jo parissa minuutissa! Siihen ei mikään voide auta ja siksi en pysty saamaan juuri minkäänlaista nautintoa seksistä! Ja siksi en enää ole moneen kuukauteen koskenut itseeni, eikä kyllö olel ollut halujakaan! Olen aika varma siitä, että tämä sairaus puhkesi sen takia, kun menetin minulle hyvin tärkeän vakituisen työpaikan! Olin sen valtavan pettymyksen takia kauan todella huonossa kunnossa ja myös sen takia, etten ymmärtänyt mistään mitään siitä, mitä minulle täysin vieraat ihmiset yrittivät minulle kertoa niissä kaikissa vieraissa työpaikoissa! Ajatelkaa nyt sitä, jos minulta olisi kysytty ne kysymykset ennen projektin aloitusta, olisin hyvin todennäköisesti välttynyt kahdelta krooniselta sairaudelta ja olisin saanut tehdä itselle hyvin mieluissa työtä! Pahinta oli se, ettei minulle kerrottu projektista juuri mitään ja se on erityispiirteiselle valtavan ahdistuksen aihe, kun ei ollut mitään käsitystä siitä ensimmäiseen neljään vuoteen, että mikä sen koko projetin tarkoitus ylipäätään oli!
Oletko kokeillut CBD:tä?
Voi auttaa kipuihin ehkä........
- Anonyymi00014
Ei saa unta jos nyt juon
- Anonyymi00015
Valkosuklaata kiitti ja Kismet on kanssa nannaa
- Anonyymi00016
Ei..... Pakko saada
- Anonyymi00021
Tummaa haluan.... valkosuklaa on pahaa!
- Anonyymi00027
Olen samaa mieltä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1301896
- 1211375
Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!
https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro1401150Keitä oli kunnanjohtajan erottajat?
Kouluja ei ole varaa ylläpitää mutta johtajasopimukseen palaa 100000 euroa ja uuden johtajan hakuprosessi maksaa kymmeni591071Atte Harjanne usuttaa eläkeläisvihaan
Karmeeta kuultavaa aamun uutislähetyksessä, kun Atte Harjanne, tunnettu eläkeläisvihaaja, suitsii sukupolvien välistä v2831053- 491049
- 1361024
Milloin bikineistä
Tuli juhla tai esiintymis asu? Pikkasen harkintaa vois käyttää. Bikinit kuuluvat uimarannalle. No, mitä maailman tähdet88862Mä oon tyytyväinen, että ei ole enää tunteita.
Samalla tajusin, että sun kohdalla tykkäsin enemmän niistä tunteista kuin sinusta persoonana. Halusin väkisin nähdä sinu58819Helsingin Mäntymäki muuttui Kultajuhlan jälkeen kaatopaikaksi.
Mitä se kertoo jääkiokosta ja lätkäfaneista? Saikkua huomenna huusi fani yöllä?77816