Keskusta haluaa eläkkeen ikäiset töihin
Nuoret kulkee kädet housuntaskuis kaduilla yökaudet ja nukkuu päivät
Ei kaikilla edes mitään koulutusta, ei varsinkaan osaamista
Moni ei yli 20 kymppisinä ole tehnyt yhtään työpäivää joka 70 kymppisten ja vanhempien olisi ollut ihan epänormaalia, silloin kun itse oltiin 12 vuotiasta töissä, lapsenlikkana, huoltoasemilla, puutarha ja kauppa apulainaja paljon muuta
Paljon on ammatillista koulutusta moitittu kun ei tule osaavia työntekijöitä, perusasiat on jätetty opettamatta ja kun nuoret pääsee töihin niin sitoo jonkun vakityöntekijöistä opettamaan perusasiat ja saa vielä vahtia tuleeko tehtyä kun on puhelin aina käsissä
Työmoraali heikkoa, usein myöhästelyä tai kokonaisia rokulipäiviä
Olisi korkea aika kiinnittää huomio siihen että oppilaitoksissa opitaan ja työpaikan kuri ja vastuullinen tekeminen on minkä tahansa työpaikan menestymisen tae.
Seniorit töihin
Anonyymi-ap
3
<50
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Kes kusta valuu pit kin ka tu ja.
- Anonyymi00002UUSI
Puolet nuorista sairastaa mt tä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vihamielisyys naisia kohtaan on jo yllättävän suuri ongelma
Esiintyy laajemmassa mittakaavassa, mitä vain tällä palstalla. Mistä tuo ilmiö nyt oikein johtuu, ja saa alkuvoimansa?3121691Odotan sitä hetkeä
kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh751254Olen melko vakuuttunut
etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok831237- 1331116
- 48793
- 57784
- 74759
Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!
https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro117757- 48740
Sitä saattaa vähän hölmöillä
rakkauspäissään, jos tunteita on enemmän kuin osaa käsitellä. Alkuhölmöilyt on söpöä ja sallittavaa.60696