Samalla tajusin, että sun kohdalla tykkäsin enemmän niistä tunteista kuin sinusta persoonana. Halusin väkisin nähdä sinussa niitä asioita, mitä halusin nähdä. Välillä jos mietin sua, tajuan että haluan pelkästään rakastua. Rakastan rakkautta. Nyt pitäisi vain löytää kai kohde sille "tarpeelle"... Joku joka oikeasti täyttääkin ne mun toiveet.
Mä oon tyytyväinen, että ei ole enää tunteita.
40
413
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Rakkaus on illuusio, joka hajoaa viimeistään siinä vaiheessa kun tajuaa, ettei toinen missään vaiheessa halunnut eikä olisi koskaan halunnutkaan mitään hyvää sulle.
- Anonyymi00028UUSI
Minun kohdalla tämä meni niin, että tajusin exäni olevan kateellinen minulle ja tajusin, että kaikki ne "vahingot", mitä tapahtui/hän teki oli ihan tarkoitettu satuttamaan minua.
Vieläkin tulee oksu kurkkuun, jos joku puhuu hänestä. - Anonyymi00031UUSI
Anonyymi00028 kirjoitti:
Minun kohdalla tämä meni niin, että tajusin exäni olevan kateellinen minulle ja tajusin, että kaikki ne "vahingot", mitä tapahtui/hän teki oli ihan tarkoitettu satuttamaan minua.
Vieläkin tulee oksu kurkkuun, jos joku puhuu hänestä.Miehet ja naiset voivat olla parisuhteessa toisilleen kateellisia, mikä on hullua.
- Anonyymi00040UUSI
Paitsi jos oletkin juuri sen hyvän tyypin kans, 👌
- Anonyymi00002UUSI
No minä ainakin rakastin ja rakastan miest. Mitä toiveita en täyttänyt? ❤️
- Anonyymi00006UUSI
Meni miehelle. Ei ne putkiaivot tunnu paljoa rakkaudesta ymmärtävän. Keski-ikää lähestyvät miehet ei enää opi, että miten naisten kanssa pitäisi toimia.
- Anonyymi00026UUSI
Anonyymi00006 kirjoitti:
Meni miehelle. Ei ne putkiaivot tunnu paljoa rakkaudesta ymmärtävän. Keski-ikää lähestyvät miehet ei enää opi, että miten naisten kanssa pitäisi toimia.
Ehkä sunlaisten naisten takia miehetkin yleistävät monia naisia vähemmän hyvällä tavalla. Joskus kuullut sanonnan, sitä saa mitä tilaa? Arvostus harvemmin syntyy tyhjästä, yleensä siellä on ne yhdessä koetut tilanteet jne. Jonka jälkeen syntyy kunnioitus ja arvostus, jos on syntyäkseen?
- Anonyymi00032UUSI
Anonyymi00026 kirjoitti:
Ehkä sunlaisten naisten takia miehetkin yleistävät monia naisia vähemmän hyvällä tavalla. Joskus kuullut sanonnan, sitä saa mitä tilaa? Arvostus harvemmin syntyy tyhjästä, yleensä siellä on ne yhdessä koetut tilanteet jne. Jonka jälkeen syntyy kunnioitus ja arvostus, jos on syntyäkseen?
Pitäähän sitä pikkumiesten saada pikkuveikalle äksöniä, ymmärretty.
- Anonyymi00034UUSI
Anonyymi00032 kirjoitti:
Pitäähän sitä pikkumiesten saada pikkuveikalle äksöniä, ymmärretty.
Ja pikkulutkien sille halkoämpärilleen täytetää, ymmärretty.
- Anonyymi00035UUSI
Anonyymi00034 kirjoitti:
Voih pientä. Taisi osua pieneen.
- Anonyymi00036UUSI
Anonyymi00034 kirjoitti:
Kokenut vain pilalle venyneitä 🤭 moneen kertaan revenneitä
- Anonyymi00037UUSI
Anonyymi00036 kirjoitti:
Kokenut vain pilalle venyneitä 🤭 moneen kertaan revenneitä
Vanhoja mummoja. Silli lemottaa. Kuivassa pienen on paha edetä.
- Anonyymi00039UUSI
Anonyymi00026 kirjoitti:
Valitettavasti iällä oleva mies ei taivu parisuhteen vaatimuksiin. Kaikilla miehillä keski-iässä ongelmia.
- Anonyymi00003UUSI
Kuulostaa että olet sitoutumiskammoinen.
- Anonyymi00004UUSI
En ole ollenkaan sitoutumiskammoinen, päinvastoin.
- Anonyymi00005UUSI
Anonyymi00004 kirjoitti:
En ole ollenkaan sitoutumiskammoinen, päinvastoin.
Sitoutumiskammoinen haluaa vai rakastua ja rakastaa sitä tunnetta. Juoksee karkuun kun alkaa muuttua vakavamaksi.
- Anonyymi00008UUSI
Anonyymi00005 kirjoitti:
Sitoutumiskammoinen haluaa vai rakastua ja rakastaa sitä tunnetta. Juoksee karkuun kun alkaa muuttua vakavamaksi.
En juoksisi karkuun, jos toinen olisi myös halunnut kohdella mua kauniisti, jos toinen olisi halunnut minulle hyvää. Sellaiset tunteet pitää tappaa, jotka kohdistuu ihmiseen, joka haluaa toiselle pelkkää huonoa. Rakastuneella voi kestää tajuta hetken, että mikä on vastapuolen motiivi.
- Anonyymi00010UUSI
Anonyymi00005 kirjoitti:
Jollakin voi olla noin. Mutta on muitakin syitä. Jokainen tuntekoon itsensä, ja toivon mukaan kumppaninsa.
- Anonyymi00011UUSI
Anonyymi00008 kirjoitti:
En juoksisi karkuun, jos toinen olisi myös halunnut kohdella mua kauniisti, jos toinen olisi halunnut minulle hyvää. Sellaiset tunteet pitää tappaa, jotka kohdistuu ihmiseen, joka haluaa toiselle pelkkää huonoa. Rakastuneella voi kestää tajuta hetken, että mikä on vastapuolen motiivi.
Miten ihmeessä rakastuit ihmiseen joka ei ollut sulle hyvä?
- Anonyymi00015UUSI
Anonyymi00005 kirjoitti:
Mikäs kammo se on, jos juoksee jo ihastumisvaiheessa karkuun?
- Anonyymi00016UUSI
Anonyymi00011 kirjoitti:
Miten ihmeessä rakastuit ihmiseen joka ei ollut sulle hyvä?
Koska rakastuin varmaan edellä, ja vaikka näin merkit, en millään halunnut uskoa, enkä olisi halunnut luopua. Järki pakotti. Rakkaus sokaisee vanhan sanonnan mukaan.
- Anonyymi00017UUSI
Anonyymi00015 kirjoitti:
Mikäs kammo se on, jos juoksee jo ihastumisvaiheessa karkuun?
Sitoutumiskammoinen rakastuu kyllä mut pelkää sitoutua on koukussa rakastumisen tunteeseen. Pitkässä suhteessa rakastumisen huuma hälvenee ja tilalle tulee rakastamisen tunne. Siinä vaiheessa sitoutumiskammoinen häipäsee. Ei rakastuminen ole sama kuin ihastuminen.
- Anonyymi00007UUSI
Hyvä sitte et meni näin
- Anonyymi00009UUSI
Päivän ties monesko omija
- Anonyymi00012UUSI
Oletko idealisti nousukas, jota epäilen? Maksullisista löytyy kyllä kivoja naisia.
- Anonyymi00018UUSI
Ohi. Prostituoiduilta saat alapääsi mukavan epätasaisesti. Lisäksi olihan niitä monta muutakin. Ei ole sinulle.
- Anonyymi00020UUSI
Anonyymi00018 kirjoitti:
Ohi. Prostituoiduilta saat alapääsi mukavan epätasaisesti. Lisäksi olihan niitä monta muutakin. Ei ole sinulle.
Siis kuppaiseksi. Saat pyyhiskellä märkiviä paiseita muutaman kuukauden. Siitä vain, kun maissia sellaiseen haluat käyttää.
- Anonyymi00029UUSI
Anonyymi00018 kirjoitti:
Sinulle vielä jälkikommenttina, että kyllähän me nousukkaat täällä cohibat huulilla, listalla soi Heute Nacht Heute Nacht könn'n wir unsterblich sein. Wir bleiben wach. Herzen schlagen und wir leben frei.
Jää sinä vain arvosteluinesi omaan arvoosi. Se on jännä juttu tuo prostituutio. Miehet luulee, että nainen ottaa tuon kommentin huonosti, päinvastoin. Vieläkin hihityttää. En tiedä oliko se tuo kuohari vai se, että edelleen kyttäät kirjoituksia, vai seurako tekee kaltaisekseen. Itse asiassa lauseesi ertoo sanojastaan paljon, ja minä en ole niin moukkamainen, että avaisin.. uskon että ymmärrät. - Anonyymi00030UUSI
Nousukkaan kadehtijalle myöhemmin alla kommentti. Sen verran humala teettää että menee väärään osoitteeseen
- Anonyymi00038UUSI
Anonyymi00029 kirjoitti:
Sinulle vielä jälkikommenttina, että kyllähän me nousukkaat täällä cohibat huulilla, listalla soi Heute Nacht Heute Nacht könn'n wir unsterblich sein. Wir bleiben wach. Herzen schlagen und wir leben frei.
Jää sinä vain arvosteluinesi omaan arvoosi. Se on jännä juttu tuo prostituutio. Miehet luulee, että nainen ottaa tuon kommentin huonosti, päinvastoin. Vieläkin hihityttää. En tiedä oliko se tuo kuohari vai se, että edelleen kyttäät kirjoituksia, vai seurako tekee kaltaisekseen. Itse asiassa lauseesi ertoo sanojastaan paljon, ja minä en ole niin moukkamainen, että avaisin.. uskon että ymmärrät.-Sivusta, Nousukas voi olla myös kehu -rikas
- Anonyymi00013UUSI
On tärkeää tehdä tuollaisia havaintoja, ettei missään tapauksessa enää sekoita hänen elämäänsä. Hän ansaitsee kaiken rakkauden toiselta, niin kuin sinäkin aikanaan.
- Anonyymi00014UUSI
Kahdelle sanoin ei siinä välissä kun mietin vain sua. Toisen kanssa ehkä olisi jotain voinut tulla. Ehkä olisin oppinut rakastamaan häntä. En tiedä, enkä ehkä halua enää ottaa selvää. Tunteita on välillä vaikea hallita.
- Anonyymi00019UUSI
Tuntuu silti hyvältä kun päästiin pois palstalta vaikka ei lähdettyään yhdessä
- Anonyymi00021UUSI
Ohi. Miltä palstalta. Jos oot tämä yksi palsta-asukki, niin ei mene sinulle edelleenkään. Luuletko, että en jutellut monelle. Huoh.
- Anonyymi00024UUSI
Kuka pääsi, kuka ei. Wanhaaaaaa saa aina.
- Anonyymi00022UUSI
Täytyykin tästä mennä kun on tuo aulabaari auki. Iltapaukku tekee hyvää ja miksei puolituttujen miesten kanssa voi kerran vuodessa sytyttää cohibaa projektin päätteeksi. Se sulle siitä nousukkaasta *röhönaurut* Adjö
- Anonyymi00023UUSI
Ei multa.
- Anonyymi00025UUSI
Hieno homma. Voin sitten tuntea sinunkin edestä.
- Anonyymi00027UUSI
Hohohohoho.....
- Anonyymi00033UUSI
No mitä tapahtui?
Eikö hän halunnut sinulle hyvää ja miten se ilmeni?
Onko kaikki hyvin? Kuinka voit?
Olet arvokas ihminen ja tärkeintä on rakastaa itseäsi ja kuunnella itseäsi ja muistaa että olet täydellinen juuri itsenäsi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vihamielisyys naisia kohtaan on jo yllättävän suuri ongelma
Esiintyy laajemmassa mittakaavassa, mitä vain tällä palstalla. Mistä tuo ilmiö nyt oikein johtuu, ja saa alkuvoimansa?3191761Odotan sitä hetkeä
kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh751264Olen melko vakuuttunut
etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok831257- 1331136
- 74883
- 84843
- 48823
Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!
https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro117777- 48770
Sitä saattaa vähän hölmöillä
rakkauspäissään, jos tunteita on enemmän kuin osaa käsitellä. Alkuhölmöilyt on söpöä ja sallittavaa.60716