Mä oon tyytyväinen, että ei ole enää tunteita.

Anonyymi-ap

Samalla tajusin, että sun kohdalla tykkäsin enemmän niistä tunteista kuin sinusta persoonana. Halusin väkisin nähdä sinussa niitä asioita, mitä halusin nähdä. Välillä jos mietin sua, tajuan että haluan pelkästään rakastua. Rakastan rakkautta. Nyt pitäisi vain löytää kai kohde sille "tarpeelle"... Joku joka oikeasti täyttääkin ne mun toiveet.

60

941

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      Rakkaus on illuusio, joka hajoaa viimeistään siinä vaiheessa kun tajuaa, ettei toinen missään vaiheessa halunnut eikä olisi koskaan halunnutkaan mitään hyvää sulle.

      • Anonyymi00028

        Minun kohdalla tämä meni niin, että tajusin exäni olevan kateellinen minulle ja tajusin, että kaikki ne "vahingot", mitä tapahtui/hän teki oli ihan tarkoitettu satuttamaan minua.
        Vieläkin tulee oksu kurkkuun, jos joku puhuu hänestä.


      • Anonyymi00031
        Anonyymi00028 kirjoitti:

        Minun kohdalla tämä meni niin, että tajusin exäni olevan kateellinen minulle ja tajusin, että kaikki ne "vahingot", mitä tapahtui/hän teki oli ihan tarkoitettu satuttamaan minua.
        Vieläkin tulee oksu kurkkuun, jos joku puhuu hänestä.

        Miehet ja naiset voivat olla parisuhteessa toisilleen kateellisia, mikä on hullua.


      • Anonyymi00040

        Paitsi jos oletkin juuri sen hyvän tyypin kans, 👌


      • Anonyymi00052
        Anonyymi00040 kirjoitti:

        Paitsi jos oletkin juuri sen hyvän tyypin kans, 👌

        Hyviä tyyppejä on vähän.


      • Anonyymi00054
        Anonyymi00052 kirjoitti:

        Hyviä tyyppejä on vähän.

        Hyvät tyypit on varattu ja jos ne lähtee sinkun matkaan, kannattaa miettiä että ovatko edes niin hyviä tyyppejä


      • Anonyymi00057
        Anonyymi00054 kirjoitti:

        Hyvät tyypit on varattu ja jos ne lähtee sinkun matkaan, kannattaa miettiä että ovatko edes niin hyviä tyyppejä

        Onko hyvän tyypin oltava huonon tyypin kanssa?


      • Anonyymi00058
        Anonyymi00054 kirjoitti:

        Hyvät tyypit on varattu ja jos ne lähtee sinkun matkaan, kannattaa miettiä että ovatko edes niin hyviä tyyppejä

        Tämä, eli hyvät tyypit on jo varattu huonoille mut silti lopulta kaikki on vaa pascoja.


    • Anonyymi00002

      No minä ainakin rakastin ja rakastan miest. Mitä toiveita en täyttänyt? ❤️

      • Anonyymi00006

        Meni miehelle. Ei ne putkiaivot tunnu paljoa rakkaudesta ymmärtävän. Keski-ikää lähestyvät miehet ei enää opi, että miten naisten kanssa pitäisi toimia.


      • Anonyymi00026
        Anonyymi00006 kirjoitti:

        Meni miehelle. Ei ne putkiaivot tunnu paljoa rakkaudesta ymmärtävän. Keski-ikää lähestyvät miehet ei enää opi, että miten naisten kanssa pitäisi toimia.

        Ehkä sunlaisten naisten takia miehetkin yleistävät monia naisia vähemmän hyvällä tavalla. Joskus kuullut sanonnan, sitä saa mitä tilaa? Arvostus harvemmin syntyy tyhjästä, yleensä siellä on ne yhdessä koetut tilanteet jne. Jonka jälkeen syntyy kunnioitus ja arvostus, jos on syntyäkseen?


      • Anonyymi00032
        Anonyymi00026 kirjoitti:

        Ehkä sunlaisten naisten takia miehetkin yleistävät monia naisia vähemmän hyvällä tavalla. Joskus kuullut sanonnan, sitä saa mitä tilaa? Arvostus harvemmin syntyy tyhjästä, yleensä siellä on ne yhdessä koetut tilanteet jne. Jonka jälkeen syntyy kunnioitus ja arvostus, jos on syntyäkseen?

        Pitäähän sitä pikkumiesten saada pikkuveikalle äksöniä, ymmärretty.


      • Anonyymi00034
        Anonyymi00032 kirjoitti:

        Pitäähän sitä pikkumiesten saada pikkuveikalle äksöniä, ymmärretty.

        Ja pikkulutkien sille halkoämpärilleen täytetää, ymmärretty.


      • Anonyymi00035
        Anonyymi00034 kirjoitti:

        Ja pikkulutkien sille halkoämpärilleen täytetää, ymmärretty.

        Voih pientä. Taisi osua pieneen.


      • Anonyymi00036
        Anonyymi00034 kirjoitti:

        Ja pikkulutkien sille halkoämpärilleen täytetää, ymmärretty.

        Kokenut vain pilalle venyneitä 🤭 moneen kertaan revenneitä


      • Anonyymi00037
        Anonyymi00036 kirjoitti:

        Kokenut vain pilalle venyneitä 🤭 moneen kertaan revenneitä

        Vanhoja mummoja. Silli lemottaa. Kuivassa pienen on paha edetä.


      • Anonyymi00039
        Anonyymi00026 kirjoitti:

        Ehkä sunlaisten naisten takia miehetkin yleistävät monia naisia vähemmän hyvällä tavalla. Joskus kuullut sanonnan, sitä saa mitä tilaa? Arvostus harvemmin syntyy tyhjästä, yleensä siellä on ne yhdessä koetut tilanteet jne. Jonka jälkeen syntyy kunnioitus ja arvostus, jos on syntyäkseen?

        Valitettavasti iällä oleva mies ei taivu parisuhteen vaatimuksiin. Kaikilla miehillä keski-iässä ongelmia.


      • Anonyymi00041
        Anonyymi00037 kirjoitti:

        Vanhoja mummoja. Silli lemottaa. Kuivassa pienen on paha edetä.

        Kyllä ne hajusilli pallitkin etoo kuivina että hikisinä.. se on hirveää vanhoja pappoja.


      • Anonyymi00046
        Anonyymi00035 kirjoitti:

        Voih pientä. Taisi osua pieneen.

        Töihin menijät nukkuu. Toisekseen tunne ensin ihminen, kuka kehtaa mitäkin suustansa päästää. Kaikki ei ole tyhmiä.


    • Anonyymi00003

      Kuulostaa että olet sitoutumiskammoinen.

      • Anonyymi00004

        En ole ollenkaan sitoutumiskammoinen, päinvastoin.


      • Anonyymi00005
        Anonyymi00004 kirjoitti:

        En ole ollenkaan sitoutumiskammoinen, päinvastoin.

        Sitoutumiskammoinen haluaa vai rakastua ja rakastaa sitä tunnetta. Juoksee karkuun kun alkaa muuttua vakavamaksi.


      • Anonyymi00008
        Anonyymi00005 kirjoitti:

        Sitoutumiskammoinen haluaa vai rakastua ja rakastaa sitä tunnetta. Juoksee karkuun kun alkaa muuttua vakavamaksi.

        En juoksisi karkuun, jos toinen olisi myös halunnut kohdella mua kauniisti, jos toinen olisi halunnut minulle hyvää. Sellaiset tunteet pitää tappaa, jotka kohdistuu ihmiseen, joka haluaa toiselle pelkkää huonoa. Rakastuneella voi kestää tajuta hetken, että mikä on vastapuolen motiivi.


      • Anonyymi00010
        Anonyymi00005 kirjoitti:

        Sitoutumiskammoinen haluaa vai rakastua ja rakastaa sitä tunnetta. Juoksee karkuun kun alkaa muuttua vakavamaksi.

        Jollakin voi olla noin. Mutta on muitakin syitä. Jokainen tuntekoon itsensä, ja toivon mukaan kumppaninsa.


      • Anonyymi00011
        Anonyymi00008 kirjoitti:

        En juoksisi karkuun, jos toinen olisi myös halunnut kohdella mua kauniisti, jos toinen olisi halunnut minulle hyvää. Sellaiset tunteet pitää tappaa, jotka kohdistuu ihmiseen, joka haluaa toiselle pelkkää huonoa. Rakastuneella voi kestää tajuta hetken, että mikä on vastapuolen motiivi.

        Miten ihmeessä rakastuit ihmiseen joka ei ollut sulle hyvä?


      • Anonyymi00015
        Anonyymi00005 kirjoitti:

        Sitoutumiskammoinen haluaa vai rakastua ja rakastaa sitä tunnetta. Juoksee karkuun kun alkaa muuttua vakavamaksi.

        Mikäs kammo se on, jos juoksee jo ihastumisvaiheessa karkuun?


      • Anonyymi00016
        Anonyymi00011 kirjoitti:

        Miten ihmeessä rakastuit ihmiseen joka ei ollut sulle hyvä?

        Koska rakastuin varmaan edellä, ja vaikka näin merkit, en millään halunnut uskoa, enkä olisi halunnut luopua. Järki pakotti. Rakkaus sokaisee vanhan sanonnan mukaan.


      • Anonyymi00017
        Anonyymi00015 kirjoitti:

        Mikäs kammo se on, jos juoksee jo ihastumisvaiheessa karkuun?

        Sitoutumiskammoinen rakastuu kyllä mut pelkää sitoutua on koukussa rakastumisen tunteeseen. Pitkässä suhteessa rakastumisen huuma hälvenee ja tilalle tulee rakastamisen tunne. Siinä vaiheessa sitoutumiskammoinen häipäsee. Ei rakastuminen ole sama kuin ihastuminen.


      • Anonyymi00048
        Anonyymi00008 kirjoitti:

        En juoksisi karkuun, jos toinen olisi myös halunnut kohdella mua kauniisti, jos toinen olisi halunnut minulle hyvää. Sellaiset tunteet pitää tappaa, jotka kohdistuu ihmiseen, joka haluaa toiselle pelkkää huonoa. Rakastuneella voi kestää tajuta hetken, että mikä on vastapuolen motiivi.

        Minulle tuo ei ole ollut mikään ongelma, koska en ole ollut rakastunut keneenkään muuhun kuin lasteni isään.


      • Anonyymi00049
        Anonyymi00015 kirjoitti:

        Mikäs kammo se on, jos juoksee jo ihastumisvaiheessa karkuun?

        Se on sellainen kammo, kun ei ole minkäänlaista kiinnostusta enää löytää ketään elämäänsä! Ei ole mitään tarvetta enää rakastua keneenkään!


    • Anonyymi00007

      Hyvä sitte et meni näin

      • Anonyymi00009

        Päivän ties monesko omija


    • Anonyymi00012

      Oletko idealisti nousukas, jota epäilen? Maksullisista löytyy kyllä kivoja naisia.

      • Anonyymi00018

        Ohi. Prostituoiduilta saat alapääsi mukavan epätasaisesti. Lisäksi olihan niitä monta muutakin. Ei ole sinulle.


      • Anonyymi00020
        Anonyymi00018 kirjoitti:

        Ohi. Prostituoiduilta saat alapääsi mukavan epätasaisesti. Lisäksi olihan niitä monta muutakin. Ei ole sinulle.

        Siis kuppaiseksi. Saat pyyhiskellä märkiviä paiseita muutaman kuukauden. Siitä vain, kun maissia sellaiseen haluat käyttää.


      • Anonyymi00029
        Anonyymi00018 kirjoitti:

        Ohi. Prostituoiduilta saat alapääsi mukavan epätasaisesti. Lisäksi olihan niitä monta muutakin. Ei ole sinulle.

        Sinulle vielä jälkikommenttina, että kyllähän me nousukkaat täällä cohibat huulilla, listalla soi Heute Nacht Heute Nacht könn'n wir unsterblich sein. Wir bleiben wach. Herzen schlagen und wir leben frei.
        Jää sinä vain arvosteluinesi omaan arvoosi. Se on jännä juttu tuo prostituutio. Miehet luulee, että nainen ottaa tuon kommentin huonosti, päinvastoin. Vieläkin hihityttää. En tiedä oliko se tuo kuohari vai se, että edelleen kyttäät kirjoituksia, vai seurako tekee kaltaisekseen. Itse asiassa lauseesi ertoo sanojastaan paljon, ja minä en ole niin moukkamainen, että avaisin.. uskon että ymmärrät.


      • Anonyymi00030

        Nousukkaan kadehtijalle myöhemmin alla kommentti. Sen verran humala teettää että menee väärään osoitteeseen


      • Anonyymi00038
        Anonyymi00029 kirjoitti:

        Sinulle vielä jälkikommenttina, että kyllähän me nousukkaat täällä cohibat huulilla, listalla soi Heute Nacht Heute Nacht könn'n wir unsterblich sein. Wir bleiben wach. Herzen schlagen und wir leben frei.
        Jää sinä vain arvosteluinesi omaan arvoosi. Se on jännä juttu tuo prostituutio. Miehet luulee, että nainen ottaa tuon kommentin huonosti, päinvastoin. Vieläkin hihityttää. En tiedä oliko se tuo kuohari vai se, että edelleen kyttäät kirjoituksia, vai seurako tekee kaltaisekseen. Itse asiassa lauseesi ertoo sanojastaan paljon, ja minä en ole niin moukkamainen, että avaisin.. uskon että ymmärrät.

        -Sivusta, Nousukas voi olla myös kehu -rikas


    • Anonyymi00013

      On tärkeää tehdä tuollaisia havaintoja, ettei missään tapauksessa enää sekoita hänen elämäänsä. Hän ansaitsee kaiken rakkauden toiselta, niin kuin sinäkin aikanaan.

    • Anonyymi00014

      Kahdelle sanoin ei siinä välissä kun mietin vain sua. Toisen kanssa ehkä olisi jotain voinut tulla. Ehkä olisin oppinut rakastamaan häntä. En tiedä, enkä ehkä halua enää ottaa selvää. Tunteita on välillä vaikea hallita.

    • Anonyymi00019

      Tuntuu silti hyvältä kun päästiin pois palstalta vaikka ei lähdettyään yhdessä

      • Anonyymi00021

        Ohi. Miltä palstalta. Jos oot tämä yksi palsta-asukki, niin ei mene sinulle edelleenkään. Luuletko, että en jutellut monelle. Huoh.


      • Anonyymi00024

        Kuka pääsi, kuka ei. Wanhaaaaaa saa aina.


    • Anonyymi00022

      Täytyykin tästä mennä kun on tuo aulabaari auki. Iltapaukku tekee hyvää ja miksei puolituttujen miesten kanssa voi kerran vuodessa sytyttää cohibaa projektin päätteeksi. Se sulle siitä nousukkaasta *röhönaurut* Adjö

    • Anonyymi00023

      Ei multa.

    • Anonyymi00025

      Hieno homma. Voin sitten tuntea sinunkin edestä.

    • Anonyymi00027

      Hohohohoho.....

    • Anonyymi00033

      No mitä tapahtui?

      Eikö hän halunnut sinulle hyvää ja miten se ilmeni?

      Onko kaikki hyvin? Kuinka voit?

      Olet arvokas ihminen ja tärkeintä on rakastaa itseäsi ja kuunnella itseäsi ja muistaa että olet täydellinen juuri itsenäsi.

    • Anonyymi00042

      Et semmoinen limerenssi tapaus siellä sitten ..
      Sivusta

    • Anonyymi00043

      On asioita jotka voi jättää sanomatta

      • Anonyymi00044

        Se olis varmaan sitä sydämen sivistystä semmonen.


      • Anonyymi00045

        Onko? Miksi pitäisi jättää sanomatta? Oletko taas niitä miehiä, jotka yrittävät vaientaa naisen.
        Juhliminen jatkui vielä kun baari sulkeutui. Oho, pitää mennä nukkumaan.


    • Anonyymi00047

      Keskenkasvuisen aloitus. Noita tällä palstalla riittää.

      • Anonyymi00050

        Sitäpä juuri!


      • Anonyymi00053

        Niin täällä riittää teitä keskenkasvuisia pikkumiehiäkin. 🥸 Naamakarvoitua ei sitä peitä. 😉


      • Anonyymi00059
        Anonyymi00053 kirjoitti:

        Niin täällä riittää teitä keskenkasvuisia pikkumiehiäkin. 🥸 Naamakarvoitua ei sitä peitä. 😉

        Kirjoittaja oli aikuinen nainen.


    • Anonyymi00051

      Voi älä pliis häiritse enää muita noilla tunteillasi!

    • Anonyymi00056

      Jos et tutustunut kunnolla, niin voi olla kuitenkin ihan sopiva. No, jos noin päättää, sekin on ihan hyvä. Kyllä hän silti varmaan ajattelee sinusta pelkkää hyvää. Jos toinen tilanne, niin ok. Voimia! (sivusta.)

    • Anonyymi00060

      Sinä haluat vain huomiota / rakkautta millä voitelisit sieluasi . Olet kovin itserakas etkä silloin sovi hengailu kaveriksikaan . Ei miehet /pojat halua olla lypsettävänä kaiken kivan suhteen

      • Anonyymi00061

        Höpöhöpö. Miksi kirjoitat noin katkerasti ihmisestä, jota et tunne ollenkaan?


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tunnustusten lauantai

      Mitä haluat sanoa kaivatullesi?
      Ikävä
      257
      3389
    2. Kenellä oli ryppyinen paita, josta Halla-aho mielensä pahoitti?

      Ei ollut Keskisarja, jonka paita vain repsotti housujen päällä puolittain. Muistatteko tapausta?
      Maailman menoa
      36
      2972
    3. Miksi Halla-aho on niin hyvin menestynyt - mutta punavihreä ei?

      Hyvin näkee kuinka punavihreää ottaa pahasti päähän kun Virta on taas töppäillyt pahasti. Ja kun punavihreä ei pärjää, n
      Maailman menoa
      34
      2208
    4. Ruoan arvonlisävero menee käytännössä tukijussille

      Ilman juomia elintarvikkeiden myynti vuonna 2025 oli reilut 15 miljardia euroa. Tuolla tasolla arvonlisävero pyörii pari
      Maailman menoa
      42
      2122
    5. Vihreät REPEÄMÄSSÄ oijoijoi....Virran sekoilut on liikaa

      Jo ennestään vihreiden kannatus on suossa vaikka puolue istuu oppositiossa, nyt tuli Virran temppu kun häipyi tuosta vaa
      Maailman menoa
      78
      1994
    6. Sofia Virta SUURI POLIITIKKO

      Osallistumalla Erikoisjoukkoihin nostaa Vihreät kauaksi ohi perussuomalaisista, joka on muutenkin hajoamassa omaan mahdo
      Maailman menoa
      84
      1766
    7. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

      palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      49
      1687
    8. Mitä ikävöit eniten ikäväsi kohteesta?

      Rahaa, turvallisuutta, kauniita katseita,seksiä, läheisyyttä vai jotain muuta?
      Ikävä
      122
      1547
    9. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

      "Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      56
      1444
    10. Poliisi tutkii keskiviikkoiltana Kiuruveden keskustassa tapahtunutta väkivallantekoa.

      Itä-Suomen poliisi tutkii Kiuruveden keskustassa keskiviikkoiltana tapahtunutta epäiltyä väkivallantekoa. Tapaus on herä
      Kiuruvesi
      15
      1350
    Aihe