Samalla tajusin, että sun kohdalla tykkäsin enemmän niistä tunteista kuin sinusta persoonana. Halusin väkisin nähdä sinussa niitä asioita, mitä halusin nähdä. Välillä jos mietin sua, tajuan että haluan pelkästään rakastua. Rakastan rakkautta. Nyt pitäisi vain löytää kai kohde sille "tarpeelle"... Joku joka oikeasti täyttääkin ne mun toiveet.
Mä oon tyytyväinen, että ei ole enää tunteita.
60
941
Vastaukset
- Anonyymi00001
Rakkaus on illuusio, joka hajoaa viimeistään siinä vaiheessa kun tajuaa, ettei toinen missään vaiheessa halunnut eikä olisi koskaan halunnutkaan mitään hyvää sulle.
- Anonyymi00028
Minun kohdalla tämä meni niin, että tajusin exäni olevan kateellinen minulle ja tajusin, että kaikki ne "vahingot", mitä tapahtui/hän teki oli ihan tarkoitettu satuttamaan minua.
Vieläkin tulee oksu kurkkuun, jos joku puhuu hänestä. - Anonyymi00031
Anonyymi00028 kirjoitti:
Minun kohdalla tämä meni niin, että tajusin exäni olevan kateellinen minulle ja tajusin, että kaikki ne "vahingot", mitä tapahtui/hän teki oli ihan tarkoitettu satuttamaan minua.
Vieläkin tulee oksu kurkkuun, jos joku puhuu hänestä.Miehet ja naiset voivat olla parisuhteessa toisilleen kateellisia, mikä on hullua.
- Anonyymi00040
Paitsi jos oletkin juuri sen hyvän tyypin kans, 👌
- Anonyymi00052
Anonyymi00040 kirjoitti:
Paitsi jos oletkin juuri sen hyvän tyypin kans, 👌
Hyviä tyyppejä on vähän.
- Anonyymi00054
Anonyymi00052 kirjoitti:
Hyviä tyyppejä on vähän.
Hyvät tyypit on varattu ja jos ne lähtee sinkun matkaan, kannattaa miettiä että ovatko edes niin hyviä tyyppejä
- Anonyymi00057
Anonyymi00054 kirjoitti:
Hyvät tyypit on varattu ja jos ne lähtee sinkun matkaan, kannattaa miettiä että ovatko edes niin hyviä tyyppejä
Onko hyvän tyypin oltava huonon tyypin kanssa?
- Anonyymi00058
Anonyymi00054 kirjoitti:
Hyvät tyypit on varattu ja jos ne lähtee sinkun matkaan, kannattaa miettiä että ovatko edes niin hyviä tyyppejä
Tämä, eli hyvät tyypit on jo varattu huonoille mut silti lopulta kaikki on vaa pascoja.
- Anonyymi00002
No minä ainakin rakastin ja rakastan miest. Mitä toiveita en täyttänyt? ❤️
- Anonyymi00006
Meni miehelle. Ei ne putkiaivot tunnu paljoa rakkaudesta ymmärtävän. Keski-ikää lähestyvät miehet ei enää opi, että miten naisten kanssa pitäisi toimia.
- Anonyymi00026
Anonyymi00006 kirjoitti:
Meni miehelle. Ei ne putkiaivot tunnu paljoa rakkaudesta ymmärtävän. Keski-ikää lähestyvät miehet ei enää opi, että miten naisten kanssa pitäisi toimia.
Ehkä sunlaisten naisten takia miehetkin yleistävät monia naisia vähemmän hyvällä tavalla. Joskus kuullut sanonnan, sitä saa mitä tilaa? Arvostus harvemmin syntyy tyhjästä, yleensä siellä on ne yhdessä koetut tilanteet jne. Jonka jälkeen syntyy kunnioitus ja arvostus, jos on syntyäkseen?
- Anonyymi00032
Anonyymi00026 kirjoitti:
Ehkä sunlaisten naisten takia miehetkin yleistävät monia naisia vähemmän hyvällä tavalla. Joskus kuullut sanonnan, sitä saa mitä tilaa? Arvostus harvemmin syntyy tyhjästä, yleensä siellä on ne yhdessä koetut tilanteet jne. Jonka jälkeen syntyy kunnioitus ja arvostus, jos on syntyäkseen?
Pitäähän sitä pikkumiesten saada pikkuveikalle äksöniä, ymmärretty.
- Anonyymi00034
Anonyymi00032 kirjoitti:
Pitäähän sitä pikkumiesten saada pikkuveikalle äksöniä, ymmärretty.
Ja pikkulutkien sille halkoämpärilleen täytetää, ymmärretty.
- Anonyymi00035
Anonyymi00034 kirjoitti:
Ja pikkulutkien sille halkoämpärilleen täytetää, ymmärretty.
Voih pientä. Taisi osua pieneen.
- Anonyymi00036
Anonyymi00034 kirjoitti:
Ja pikkulutkien sille halkoämpärilleen täytetää, ymmärretty.
Kokenut vain pilalle venyneitä 🤭 moneen kertaan revenneitä
- Anonyymi00037
Anonyymi00036 kirjoitti:
Kokenut vain pilalle venyneitä 🤭 moneen kertaan revenneitä
Vanhoja mummoja. Silli lemottaa. Kuivassa pienen on paha edetä.
- Anonyymi00039
Anonyymi00026 kirjoitti:
Ehkä sunlaisten naisten takia miehetkin yleistävät monia naisia vähemmän hyvällä tavalla. Joskus kuullut sanonnan, sitä saa mitä tilaa? Arvostus harvemmin syntyy tyhjästä, yleensä siellä on ne yhdessä koetut tilanteet jne. Jonka jälkeen syntyy kunnioitus ja arvostus, jos on syntyäkseen?
Valitettavasti iällä oleva mies ei taivu parisuhteen vaatimuksiin. Kaikilla miehillä keski-iässä ongelmia.
- Anonyymi00041
Anonyymi00037 kirjoitti:
Vanhoja mummoja. Silli lemottaa. Kuivassa pienen on paha edetä.
Kyllä ne hajusilli pallitkin etoo kuivina että hikisinä.. se on hirveää vanhoja pappoja.
- Anonyymi00046
Anonyymi00035 kirjoitti:
Voih pientä. Taisi osua pieneen.
Töihin menijät nukkuu. Toisekseen tunne ensin ihminen, kuka kehtaa mitäkin suustansa päästää. Kaikki ei ole tyhmiä.
- Anonyymi00003
Kuulostaa että olet sitoutumiskammoinen.
- Anonyymi00004
En ole ollenkaan sitoutumiskammoinen, päinvastoin.
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
En ole ollenkaan sitoutumiskammoinen, päinvastoin.
Sitoutumiskammoinen haluaa vai rakastua ja rakastaa sitä tunnetta. Juoksee karkuun kun alkaa muuttua vakavamaksi.
- Anonyymi00008
Anonyymi00005 kirjoitti:
Sitoutumiskammoinen haluaa vai rakastua ja rakastaa sitä tunnetta. Juoksee karkuun kun alkaa muuttua vakavamaksi.
En juoksisi karkuun, jos toinen olisi myös halunnut kohdella mua kauniisti, jos toinen olisi halunnut minulle hyvää. Sellaiset tunteet pitää tappaa, jotka kohdistuu ihmiseen, joka haluaa toiselle pelkkää huonoa. Rakastuneella voi kestää tajuta hetken, että mikä on vastapuolen motiivi.
- Anonyymi00010
Anonyymi00005 kirjoitti:
Sitoutumiskammoinen haluaa vai rakastua ja rakastaa sitä tunnetta. Juoksee karkuun kun alkaa muuttua vakavamaksi.
Jollakin voi olla noin. Mutta on muitakin syitä. Jokainen tuntekoon itsensä, ja toivon mukaan kumppaninsa.
- Anonyymi00011
Anonyymi00008 kirjoitti:
En juoksisi karkuun, jos toinen olisi myös halunnut kohdella mua kauniisti, jos toinen olisi halunnut minulle hyvää. Sellaiset tunteet pitää tappaa, jotka kohdistuu ihmiseen, joka haluaa toiselle pelkkää huonoa. Rakastuneella voi kestää tajuta hetken, että mikä on vastapuolen motiivi.
Miten ihmeessä rakastuit ihmiseen joka ei ollut sulle hyvä?
- Anonyymi00015
Anonyymi00005 kirjoitti:
Sitoutumiskammoinen haluaa vai rakastua ja rakastaa sitä tunnetta. Juoksee karkuun kun alkaa muuttua vakavamaksi.
Mikäs kammo se on, jos juoksee jo ihastumisvaiheessa karkuun?
- Anonyymi00016
Anonyymi00011 kirjoitti:
Miten ihmeessä rakastuit ihmiseen joka ei ollut sulle hyvä?
Koska rakastuin varmaan edellä, ja vaikka näin merkit, en millään halunnut uskoa, enkä olisi halunnut luopua. Järki pakotti. Rakkaus sokaisee vanhan sanonnan mukaan.
- Anonyymi00017
Anonyymi00015 kirjoitti:
Mikäs kammo se on, jos juoksee jo ihastumisvaiheessa karkuun?
Sitoutumiskammoinen rakastuu kyllä mut pelkää sitoutua on koukussa rakastumisen tunteeseen. Pitkässä suhteessa rakastumisen huuma hälvenee ja tilalle tulee rakastamisen tunne. Siinä vaiheessa sitoutumiskammoinen häipäsee. Ei rakastuminen ole sama kuin ihastuminen.
- Anonyymi00048
Anonyymi00008 kirjoitti:
En juoksisi karkuun, jos toinen olisi myös halunnut kohdella mua kauniisti, jos toinen olisi halunnut minulle hyvää. Sellaiset tunteet pitää tappaa, jotka kohdistuu ihmiseen, joka haluaa toiselle pelkkää huonoa. Rakastuneella voi kestää tajuta hetken, että mikä on vastapuolen motiivi.
Minulle tuo ei ole ollut mikään ongelma, koska en ole ollut rakastunut keneenkään muuhun kuin lasteni isään.
- Anonyymi00049
Anonyymi00015 kirjoitti:
Mikäs kammo se on, jos juoksee jo ihastumisvaiheessa karkuun?
Se on sellainen kammo, kun ei ole minkäänlaista kiinnostusta enää löytää ketään elämäänsä! Ei ole mitään tarvetta enää rakastua keneenkään!
- Anonyymi00007
Hyvä sitte et meni näin
- Anonyymi00009
Päivän ties monesko omija
- Anonyymi00012
Oletko idealisti nousukas, jota epäilen? Maksullisista löytyy kyllä kivoja naisia.
- Anonyymi00018
Ohi. Prostituoiduilta saat alapääsi mukavan epätasaisesti. Lisäksi olihan niitä monta muutakin. Ei ole sinulle.
- Anonyymi00020
Anonyymi00018 kirjoitti:
Ohi. Prostituoiduilta saat alapääsi mukavan epätasaisesti. Lisäksi olihan niitä monta muutakin. Ei ole sinulle.
Siis kuppaiseksi. Saat pyyhiskellä märkiviä paiseita muutaman kuukauden. Siitä vain, kun maissia sellaiseen haluat käyttää.
- Anonyymi00029
Anonyymi00018 kirjoitti:
Ohi. Prostituoiduilta saat alapääsi mukavan epätasaisesti. Lisäksi olihan niitä monta muutakin. Ei ole sinulle.
Sinulle vielä jälkikommenttina, että kyllähän me nousukkaat täällä cohibat huulilla, listalla soi Heute Nacht Heute Nacht könn'n wir unsterblich sein. Wir bleiben wach. Herzen schlagen und wir leben frei.
Jää sinä vain arvosteluinesi omaan arvoosi. Se on jännä juttu tuo prostituutio. Miehet luulee, että nainen ottaa tuon kommentin huonosti, päinvastoin. Vieläkin hihityttää. En tiedä oliko se tuo kuohari vai se, että edelleen kyttäät kirjoituksia, vai seurako tekee kaltaisekseen. Itse asiassa lauseesi ertoo sanojastaan paljon, ja minä en ole niin moukkamainen, että avaisin.. uskon että ymmärrät. - Anonyymi00030
Nousukkaan kadehtijalle myöhemmin alla kommentti. Sen verran humala teettää että menee väärään osoitteeseen
- Anonyymi00038
Anonyymi00029 kirjoitti:
Sinulle vielä jälkikommenttina, että kyllähän me nousukkaat täällä cohibat huulilla, listalla soi Heute Nacht Heute Nacht könn'n wir unsterblich sein. Wir bleiben wach. Herzen schlagen und wir leben frei.
Jää sinä vain arvosteluinesi omaan arvoosi. Se on jännä juttu tuo prostituutio. Miehet luulee, että nainen ottaa tuon kommentin huonosti, päinvastoin. Vieläkin hihityttää. En tiedä oliko se tuo kuohari vai se, että edelleen kyttäät kirjoituksia, vai seurako tekee kaltaisekseen. Itse asiassa lauseesi ertoo sanojastaan paljon, ja minä en ole niin moukkamainen, että avaisin.. uskon että ymmärrät.-Sivusta, Nousukas voi olla myös kehu -rikas
- Anonyymi00013
On tärkeää tehdä tuollaisia havaintoja, ettei missään tapauksessa enää sekoita hänen elämäänsä. Hän ansaitsee kaiken rakkauden toiselta, niin kuin sinäkin aikanaan.
- Anonyymi00014
Kahdelle sanoin ei siinä välissä kun mietin vain sua. Toisen kanssa ehkä olisi jotain voinut tulla. Ehkä olisin oppinut rakastamaan häntä. En tiedä, enkä ehkä halua enää ottaa selvää. Tunteita on välillä vaikea hallita.
- Anonyymi00019
Tuntuu silti hyvältä kun päästiin pois palstalta vaikka ei lähdettyään yhdessä
- Anonyymi00021
Ohi. Miltä palstalta. Jos oot tämä yksi palsta-asukki, niin ei mene sinulle edelleenkään. Luuletko, että en jutellut monelle. Huoh.
- Anonyymi00024
Kuka pääsi, kuka ei. Wanhaaaaaa saa aina.
- Anonyymi00022
Täytyykin tästä mennä kun on tuo aulabaari auki. Iltapaukku tekee hyvää ja miksei puolituttujen miesten kanssa voi kerran vuodessa sytyttää cohibaa projektin päätteeksi. Se sulle siitä nousukkaasta *röhönaurut* Adjö
- Anonyymi00023
Ei multa.
- Anonyymi00025
Hieno homma. Voin sitten tuntea sinunkin edestä.
- Anonyymi00027
Hohohohoho.....
- Anonyymi00033
No mitä tapahtui?
Eikö hän halunnut sinulle hyvää ja miten se ilmeni?
Onko kaikki hyvin? Kuinka voit?
Olet arvokas ihminen ja tärkeintä on rakastaa itseäsi ja kuunnella itseäsi ja muistaa että olet täydellinen juuri itsenäsi. - Anonyymi00042
Et semmoinen limerenssi tapaus siellä sitten ..
Sivusta - Anonyymi00043
On asioita jotka voi jättää sanomatta
- Anonyymi00044
Se olis varmaan sitä sydämen sivistystä semmonen.
- Anonyymi00045
Onko? Miksi pitäisi jättää sanomatta? Oletko taas niitä miehiä, jotka yrittävät vaientaa naisen.
Juhliminen jatkui vielä kun baari sulkeutui. Oho, pitää mennä nukkumaan.
- Anonyymi00047
Keskenkasvuisen aloitus. Noita tällä palstalla riittää.
- Anonyymi00050
Sitäpä juuri!
- Anonyymi00053
Niin täällä riittää teitä keskenkasvuisia pikkumiehiäkin. 🥸 Naamakarvoitua ei sitä peitä. 😉
- Anonyymi00059
Anonyymi00053 kirjoitti:
Niin täällä riittää teitä keskenkasvuisia pikkumiehiäkin. 🥸 Naamakarvoitua ei sitä peitä. 😉
Kirjoittaja oli aikuinen nainen.
- Anonyymi00051
Voi älä pliis häiritse enää muita noilla tunteillasi!
- Anonyymi00056
Jos et tutustunut kunnolla, niin voi olla kuitenkin ihan sopiva. No, jos noin päättää, sekin on ihan hyvä. Kyllä hän silti varmaan ajattelee sinusta pelkkää hyvää. Jos toinen tilanne, niin ok. Voimia! (sivusta.)
- Anonyymi00060
Sinä haluat vain huomiota / rakkautta millä voitelisit sieluasi . Olet kovin itserakas etkä silloin sovi hengailu kaveriksikaan . Ei miehet /pojat halua olla lypsettävänä kaiken kivan suhteen
- Anonyymi00061
Höpöhöpö. Miksi kirjoitat noin katkerasti ihmisestä, jota et tunne ollenkaan?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2573389
Kenellä oli ryppyinen paita, josta Halla-aho mielensä pahoitti?
Ei ollut Keskisarja, jonka paita vain repsotti housujen päällä puolittain. Muistatteko tapausta?362972Miksi Halla-aho on niin hyvin menestynyt - mutta punavihreä ei?
Hyvin näkee kuinka punavihreää ottaa pahasti päähän kun Virta on taas töppäillyt pahasti. Ja kun punavihreä ei pärjää, n342208Ruoan arvonlisävero menee käytännössä tukijussille
Ilman juomia elintarvikkeiden myynti vuonna 2025 oli reilut 15 miljardia euroa. Tuolla tasolla arvonlisävero pyörii pari422122Vihreät REPEÄMÄSSÄ oijoijoi....Virran sekoilut on liikaa
Jo ennestään vihreiden kannatus on suossa vaikka puolue istuu oppositiossa, nyt tuli Virran temppu kun häipyi tuosta vaa781994Sofia Virta SUURI POLIITIKKO
Osallistumalla Erikoisjoukkoihin nostaa Vihreät kauaksi ohi perussuomalaisista, joka on muutenkin hajoamassa omaan mahdo841766Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh491687Mitä ikävöit eniten ikäväsi kohteesta?
Rahaa, turvallisuutta, kauniita katseita,seksiä, läheisyyttä vai jotain muuta?1221547Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr561444Poliisi tutkii keskiviikkoiltana Kiuruveden keskustassa tapahtunutta väkivallantekoa.
Itä-Suomen poliisi tutkii Kiuruveden keskustassa keskiviikkoiltana tapahtunutta epäiltyä väkivallantekoa. Tapaus on herä151350