Mistä saaa

Anonyymi-ap

Löytyykö Seinäjoelta hampurilaisgrilliä, josta saa kunnon hampurilaisia?

Siis, sellaista hampparia jossa on : salaatinlehtiä, tomaattia, kurkkua, salaatinkastiketta ja pihvi tietty + mausteet.😋
En siis tarkoita mäkkärin 1e: n valmis- mössöjä, enkä burken kingiä.

33

497

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      Viimeksi ku kävin grillillä, niin Jompan-grillillä oli hyvä hampurilainen.

      • Anonyymi00004

        Eli oot käyny grillillä noin 40 vuotta sitten?


      • Anonyymi00012
        Anonyymi00004 kirjoitti:

        Eli oot käyny grillillä noin 40 vuotta sitten?

        Niin se aika rientää.


    • Anonyymi00002

      Kaikista oikeista grillistä saa tuollaista. Mutta unohda mäkkärit ja sen semmoset..

    • Anonyymi00003

      Pohjanmaan Grillillä parhaat.

    • Anonyymi00007

      Seinäjoen grillit on vaan oikeasti surkeita kaikki.samburger on täysin ala arvoinen,hirveetä shittiä

      • Anonyymi00009

        Höpö höpö. Pohjanmaa on kuuluista hyvistä grilleistä. Ei oikein muualla päin Suomea ole edes enää paljoakaan grillejä


      • Anonyymi00014
        Anonyymi00009 kirjoitti:

        Höpö höpö. Pohjanmaa on kuuluista hyvistä grilleistä. Ei oikein muualla päin Suomea ole edes enää paljoakaan grillejä

        Niinpä. Muualla jo tiedostetaan rilliruuan haitat.


      • Anonyymi00018
        Anonyymi00014 kirjoitti:

        Niinpä. Muualla jo tiedostetaan rilliruuan haitat.

        Sinulta ei kukaan kysynyt mitään..


      • Anonyymi00020
        Anonyymi00014 kirjoitti:

        Niinpä. Muualla jo tiedostetaan rilliruuan haitat.

        Laiskiainen ei nauti hyvästä ruuasta kun pelkää että joutuu kuluttaa sen pois 😂


      • Anonyymi00022
        Anonyymi00020 kirjoitti:

        Laiskiainen ei nauti hyvästä ruuasta kun pelkää että joutuu kuluttaa sen pois 😂

        Liikkuminen on ihanaa kun siihen moodiin pääsöö. Sitä oloa ei kannata pilata rasvaisella rilliruualla, ravintoa pitää olla.


    • Anonyymi00008
      • Anonyymi00010

        Täysliha pihvi pitää olla


      • Anonyymi00011

        Ei minulla ole reissumiestä. Omani tekee etätöitä


    • Anonyymi00013

      Miehesi. Imi siis Omania.

    • Anonyymi00015
      • Anonyymi00016

        Rasvaa 37 g!
        Kaloreita yhdessä Saarioisten hampurilaisessa 649!
        Ravintokuitua vain 2,9g!
        Höttöhiilaria 47g, josta silkkaa sokeria 7,1g
        Suolaa 3,2g!
        En edes testaa ei jatkoon.
        Tunti pitäs hikoilla juosten pyöräillen tms. jotta tuon kuluttaisi pois, sillä ei jää ainoaksi ruuaksi päivän aikana. Liikaa suolaa. Liian vähän kuituja jotta nälkä pysyys pois.


      • Anonyymi00017
        Anonyymi00016 kirjoitti:

        Rasvaa 37 g!
        Kaloreita yhdessä Saarioisten hampurilaisessa 649!
        Ravintokuitua vain 2,9g!
        Höttöhiilaria 47g, josta silkkaa sokeria 7,1g
        Suolaa 3,2g!
        En edes testaa ei jatkoon.
        Tunti pitäs hikoilla juosten pyöräillen tms. jotta tuon kuluttaisi pois, sillä ei jää ainoaksi ruuaksi päivän aikana. Liikaa suolaa. Liian vähän kuituja jotta nälkä pysyys pois.

        Saarioisten hampurilaises on 15 g rasvaa sataagrammaa kohden joka on silti huomattavasti vähemmän mitä grilliltä ostetussa roskaruuassa. Ja 12g proteiinimäärä per 100g kohden kielii laadukkaamman pihvin lihasta.


      • Anonyymi00019
        Anonyymi00016 kirjoitti:

        Rasvaa 37 g!
        Kaloreita yhdessä Saarioisten hampurilaisessa 649!
        Ravintokuitua vain 2,9g!
        Höttöhiilaria 47g, josta silkkaa sokeria 7,1g
        Suolaa 3,2g!
        En edes testaa ei jatkoon.
        Tunti pitäs hikoilla juosten pyöräillen tms. jotta tuon kuluttaisi pois, sillä ei jää ainoaksi ruuaksi päivän aikana. Liikaa suolaa. Liian vähän kuituja jotta nälkä pysyys pois.

        Voi kauheeta jos joutuu kuluttaa pois 😂
        Laiskat ei nauti hyvästä ruuasta kun joutuu pian nousta soffalta ylös ja liikkuu 😂


      • Anonyymi00023
        Anonyymi00017 kirjoitti:

        Saarioisten hampurilaises on 15 g rasvaa sataagrammaa kohden joka on silti huomattavasti vähemmän mitä grilliltä ostetussa roskaruuassa. Ja 12g proteiinimäärä per 100g kohden kielii laadukkaamman pihvin lihasta.

        Ei kukaan syö hampurilaisesta vain 100 gramman osaa. Annoksen 245 g tietoja kannattaa katsoa ei 100 gramman tietoja.


    • Anonyymi00021

      Kyllä löytyy jokaiselta grilliltä. Paljon olet selvästi maailmaa nähnyt?

    • Anonyymi00024

      Jykän Grilli on hyvä.

    • Anonyymi00025

      assjoella ei ole kunnon grillejä eikä salaatti kuulu hampurilaiseen,mee Sampan grillille Lapualle

    • Anonyymi00027

      Tuonne Törtsille on tullut joku karvakäsi pitseria pitsan 4,50e.
      Mutta, ihan kauheeta ei voi syödä olikohan korkiksesta kerätyt ainekset🤮
      Kyllä kotipitsa on paras , jos ei kotona ehi tehdä.

      • Anonyymi00028

        Kotipizza on järkyttävän kallis ja pitsa aivan naurettavan pieni. Maku ihan jees, mutta pitäis ostaa kaksi pitsaa että nälkä siirtyis edes vähän.


      • Anonyymi00033
        Anonyymi00028 kirjoitti:

        Kotipizza on järkyttävän kallis ja pitsa aivan naurettavan pieni. Maku ihan jees, mutta pitäis ostaa kaksi pitsaa että nälkä siirtyis edes vähän.

        Mahdat olla aika lösöö kun noin paljon pitää pitsaa mättää! Itse syön kotipitsaa ainoastaan koska turvalliset raaka-aineet. 1/4 pala riittää nautintoon oluen kera.


    • Anonyymi00030

      Viimeksi käynyt kun maksoi 7 euroo.normipizza. hinnat varmaan noussut tovin?

    • Anonyymi00031

      Notta miten nää lätyt liittyy aloitukseen,joka toki provo,eli haetaan että joku kehuisi omaa Samburgeria

    • Anonyymi00032

      Ei ole Eiran jälkeen

    • Huh huh annoin naiselleni paljasta ja nyt se o tiineenä

    • Anonyymi00034

      Tuskin kukaan enää kehuu Samburgeria. Oli loistopaikka vielä 90-luvulla muttei enää.
      Hlökunta vaihtuu joka viikko eikä ne osaa tehdä burgeria.
      Erehdyin käymäään siellä hiljan kun oli nälkä. Purilainen oli kasattu sikinsokin
      ja mausteet oli valuneet paperiin eli koko paketti räjähti käsiin kun pääsin sen
      kanssa kotiin ja yritin syödä sitä. Samaa paskaa aina jos sinne erehtyy.

    • Anonyymi00035

      Purra käski ylipainoisia syömään kuusenkerkkiä

      • Anonyymi00036

        Se istuu tuolla hillotolpalla vielä liki vuodenpäivät ihan jo senkin takia ettei vaankaan sopeutusrahoja poistettaisi. Itsehän tuo natsahtava persuakka jää sopeutusrahoille kun ministeripesti päättyy; sillä eihän äänestäjät kyseistä täystuholaista toistamiseen äänestä.


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      141
      1478
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      115
      1225
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      1043
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      984
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      313
      871
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      833
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      722
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      676
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      658
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      644
    Aihe