Omasta mielestäni hänen vahvuuksiaan ovat suoraselkäisyys ja se, että hän uskaltaa sanoa mielipiteensä myös silloin, kun ne eivät ole valtavirran mukaisia. Hänellä tuntuu olevan paljon tietoa erityisesti puolustus-, turvallisuus- ja metsästysasioista, ja hän perustelee näkemyksiään melko perusteellisesti. Vaikka kaikkien ei tarvitse olla hänen kanssaan samaa mieltä, arvostan sitä, että hän osallistuu aktiivisesti yhteiskunnalliseen keskusteluun.
Mitkä ovat mielestänne Westerholmin parhaat puolet?
Mitä mieltä olette Arno Westerholmista?
Anonyymi-ap
7
113
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Asialliselta ukolta vaikuttaa.
- Anonyymi00002UUSI
Piristävä ukkeli noihin eduskunnan nuhjuisiin persuihin.
Mutta pysyykö ase kotelossa ?- Anonyymi00003UUSI
Westerholm on tunnollinen metsästäjä ja armeijan käynyt mies. Varmasti hallitsee piippulinjan ja turvallisen aseenkäytön muutenkin.
- Anonyymi00004UUSI
Kerrohan, oletko sinä itse Arno Westerholm ? into piukeena
- Anonyymi00005UUSI
En. En ole myöskään luotsi tai th jollaiseksi minua aina väität.
- Anonyymi00006UUSI
Äänestäisin jos olisi oman alueen ehdokas.
- Anonyymi00007UUSI
Omakehu ei ole oikein fiksua - täällähän se toimii, kun voi häiriköidä vapaasti. Lukijakunta vaan on kovin suppea, kuten ketjuistasi voit havaita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vihamielisyys naisia kohtaan on jo yllättävän suuri ongelma
Esiintyy laajemmassa mittakaavassa, mitä vain tällä palstalla. Mistä tuo ilmiö nyt oikein johtuu, ja saa alkuvoimansa?3722033Odotan sitä hetkeä
kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh751326Olen melko vakuuttunut
etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok831310- 1361193
- 851087
- 90946
Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!
https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro122890- 48880
- 48818
Sitä saattaa vähän hölmöillä
rakkauspäissään, jos tunteita on enemmän kuin osaa käsitellä. Alkuhölmöilyt on söpöä ja sallittavaa.60760