Tervetuloa Laitaatsiltaan Lidl!!

Anonyymi-ap

Onpa mukava meille länsipuolen asukkaille, että saatiin Lidl takaisin! Mukava hakea kassi täyteen tuoreita hedelmiä, vihanneksia ja muita herkkuja. Kassalla hämmästyy loppuhintaa, kun vertaa, mitä on maksanut muihin kauppoihin Lidlin ollessa kaukana. Toivottavasti jää nyt tänne!

30

564

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      Totta! Ostin kolme kassillista tavaraa mm. vicyä pakkauksen, kolmenlaisia hedelmiä, tuoremehua, jauhelihaa, porsaanleikkeitä, leipää, leikkeleitä, jäätelöä ym. lasku alle 50€! Epäilen, että satasen olisi saanut pulittaa marketeissa.

      • Anonyymi00011

        Oliko luomua?


    • Anonyymi00002

      Se on vaan lainassa.
      Miekkoniemen kiinteistö puretaan ja siihen rakennetaan uusi kauppakiinteistö, jonka ykköskauppa on Savonlinnan ainoa Lidl.

      • Anonyymi00003

        Ainakin asiakkaita näyttää Lsitaatsillassa riittävän. Nyt on hyvä parkkipaikka ja mukavan tilavat sisätilatkin. Kaikilla ei ole autoa, joten hyvin riittäisi varmaan kävijöitä lännessäkin.


      • Anonyymi00004

        Ehkä joskus puretaan, mutta siihen ei rakenneta yhtään mitään.


      • Anonyymi00006
        Anonyymi00004 kirjoitti:

        Ehkä joskus puretaan, mutta siihen ei rakenneta yhtään mitään.

        Miksi Lidl olisi ostanut Miekkoniemen rakennuksen, mikäli ei aio tehdä siihen uutta?


      • Anonyymi00007
        Anonyymi00006 kirjoitti:

        Miksi Lidl olisi ostanut Miekkoniemen rakennuksen, mikäli ei aio tehdä siihen uutta?

        Lidl ei ole ostanut vanhaa Miekkoniemen kiinteistöä, se on pelkkä huhu. Todellisempi huhu on Hernemäen Nesteen tontin osto, tosin sekään ei mahda toteutua..


      • Anonyymi00008
        Anonyymi00006 kirjoitti:

        Miksi Lidl olisi ostanut Miekkoniemen rakennuksen, mikäli ei aio tehdä siihen uutta?

        Paikallisissa huhuissa "vuokranantajan tekemä suuri kiinteistökauppa alueella" on muuttunut matkan varrella muotoon "Lidl osti rakennuksen".


    • Anonyymi00005

      Niinpä 👍👍👍Ihmettelen ässäuskovaisia.

      • Anonyymi00009

        Me käydään varmaan 90% Liiterissä. Se vaan on mieleisin kauppa.


    • Anonyymi00010

      Aiheesta mieleen: Hernemäen Nesteen poikkeuksellisen järjetön, (~20 snt/l) muita korkeampi hintataso johti sen asiakaskatoon ja lopulta konkurssiin tammikuussa 2023.

      • Anonyymi00012

        Lidl jos ottaisi vielä Muhosen ruisleivän myyntiin, muita kauppoja en käyttäisi.


      • Anonyymi00014
        Anonyymi00012 kirjoitti:

        Lidl jos ottaisi vielä Muhosen ruisleivän myyntiin, muita kauppoja en käyttäisi.

        Muhosen tuotanto ei riittäisi lidlin tarpeisiin


      • Anonyymi00015
        Anonyymi00014 kirjoitti:

        Muhosen tuotanto ei riittäisi lidlin tarpeisiin

        Vain paikalliseen Lidliin, olisi hyvä markkinarako.


      • Anonyymi00016
        Anonyymi00015 kirjoitti:

        Vain paikalliseen Lidliin, olisi hyvä markkinarako.

        Kaikki tuotteet kulkevat Lidlin suurten jakelukeskusten kautta. Yksittäinen myymälä ei voi ostaa tavaraa ohi tämän ketjun.


    • Anonyymi00013

      Savonlinnan seurakuntahan myi kevättalvella Miekkoniemen seurakuntakodin tilat Cibus Grocery Finlandille, jossa oli myös Lidlin tilat,,,

    • Anonyymi00017

      En ymmärrä miten sanovat että sama ostoskori maksaa lidlissä huomattavasti vähemmän kun eihän sielä ole käytännössä mitään samaa mitä s ja k kaupoissa myydään...

      • Anonyymi00018

        Totta, Lidlissä on TUOREITA hedelmiä ja vihanneksia, mitä ei muista löydy.


      • Anonyymi00023
        Anonyymi00018 kirjoitti:

        Totta, Lidlissä on TUOREITA hedelmiä ja vihanneksia, mitä ei muista löydy.

        Eiköhän nuo hedelmät tule samalla banaanilaivalla... eipähän lidlin tuotteista taida paljoa mennä paikallisille lähituottajille saatikka suomalaiselle maataloudelle, saadaan ne maatilat tapettua tälleinkin että ostetaan saksalaista.


      • Anonyymi00026
        Anonyymi00023 kirjoitti:

        Eiköhän nuo hedelmät tule samalla banaanilaivalla... eipähän lidlin tuotteista taida paljoa mennä paikallisille lähituottajille saatikka suomalaiselle maataloudelle, saadaan ne maatilat tapettua tälleinkin että ostetaan saksalaista.

        Tmä on aika yleinen, mutta väärä käsitys.
        Lidlin ruokatuotteista noin 60 prosenttia on kotimaista alkuperää. Lidl tekee yhteistyötä suomalaisten toimittajien kanssa ja esim. tuore liha ja kanatuotteet, ovat 100% kotimaisia.

        Myös grilli - ja muissa makkaroissa kotimaisuusaste on iso. Suuri osa Lidlin makkaratuotteista valmistetaan Suomessa kotimaisesta lihasta. Lisäksi löytyy myös muiden suomalaisten merkkien tuotteita.
        Lidlin paistopisteen tuotteistakin yli puolet on kotimaisia.


    • Anonyymi00019

      lidli on hyvä kauppa mutta pikkusen liikaa kahisee tuulipuvut ja jalka laahaa joten ei jatkoon

      • Anonyymi00020

        Muista nuo sanasi, vuosia tulee nopeammin kuin huomaatkaan!


      • Anonyymi00021
        Anonyymi00020 kirjoitti:

        Muista nuo sanasi, vuosia tulee nopeammin kuin huomaatkaan!

        En koskaan ole niin vanha, että olisi tuulipukua, saati samanlaista puolison kanssa.


      • Anonyymi00022
        Anonyymi00021 kirjoitti:

        En koskaan ole niin vanha, että olisi tuulipukua, saati samanlaista puolison kanssa.

        Varmaan hommaisit sen puvun jo tänään, jos sinulla reppanalla vaan olisi se puoliso.


      • Anonyymi00025
        Anonyymi00022 kirjoitti:

        Varmaan hommaisit sen puvun jo tänään, jos sinulla reppanalla vaan olisi se puoliso.

        Olisiko hetki aikaa keskustella ex puolisostasi? jolla on sama sukunimi kuin sinulla😁


    • Anonyymi00024

      Ei kellään voi mennä niin huonosti, että tuulipuvussa ihmisen ilmoilla liikkuisi...eikun

      • Anonyymi00027

        Miksi ulkoiluvaatteilla ei voisi mennä kauppaan? Omituista...


    • Anonyymi00028

      Mikä ees on tuulipuku?

      • Anonyymi00029

        Tuulipuku on kevyt ja tuulenpitävä ulkoiluasu, johon kuuluu yleensä takki ja housut.


    • Anonyymi00030

      Joo, kauppakassin hinta on huomattavasti halvempi Lidlissä käydessä ja hevi-tuotteet sekä paistopisteen tarjonta huomattavasti monopoliketjujen tarjontaa parempi. Vaikka Lidl asemoidaan "halpakaupaksi", käyn itse siellä tuotteiden laadun takia, joka on ainakin minun mielestäni S- ja K-ryhmää parempi. Toki rahapussikin tykkää enemmän LIdlistä kuin noista kahdesta muusta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta

      Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama
      Maailman menoa
      121
      7930
    2. Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?

      Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä
      Maailman menoa
      151
      6658
    3. Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille

      Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve
      Maailman menoa
      183
      4775
    4. Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa

      asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu
      Maailman menoa
      245
      3245
    5. Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa

      https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta
      Maailman menoa
      101
      2744
    6. Ruotsissa uusi monikulttuurisuusongelma: Mummonraiskuut

      Ilmiö räjähti käsiin ja nyt painetaan paniikkinappulaa. Moni vanhustenhoivayhtiö on joutunut jopa lopettamaan, koska keh
      Maailman menoa
      107
      2266
    7. Ruoan arvonlisävero menee käytännössä tukijussille

      Ilman juomia elintarvikkeiden myynti vuonna 2025 oli reilut 15 miljardia euroa. Tuolla tasolla arvonlisävero pyörii pari
      Maailman menoa
      12
      1906
    8. Tunnustusten lauantai

      Mitä haluat sanoa kaivatullesi?
      Ikävä
      150
      1905
    9. Vihreät REPEÄMÄSSÄ oijoijoi....Virran sekoilut on liikaa

      Jo ennestään vihreiden kannatus on suossa vaikka puolue istuu oppositiossa, nyt tuli Virran temppu kun häipyi tuosta vaa
      Maailman menoa
      29
      1710
    10. Yhteydenotto

      Tiedätkö tai ymmärrätkö syyn, miksi kaivattusi ei ota sinuun yhteyttä? Mikä se syy on?
      Ikävä
      197
      1614
    Aihe