Muslimit Suomalaisia

Anonyymi-ap

Muslimi tuli vastaan sanoi minä olen Suomalainen sanoin että et kyllä ole yhtään Suomalaisen näkönen mene ja kato vaikka peilistä kumpi on oikeessa 🤣

19

323

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      Sinä olet. Tätä täytyy aina korostaa työpaikalla näille ettei he ole koskaan suomalaisia

    • Anonyymi00002

      Suomessa on ollut muslimeja aina ja uskonto ei ole mikään este suomalaisuudelle. Eikä tietysti ulkonäkökään.

      Vähiten suomalaisia on juuri sinunkaltaiset, jotka eivät kestä erilaisuutta ulkonäön ja tapojen osalta eikä erilaisia maailmankatsomuksen. Suomalaiseen kulttuuriin kuuluu oleellisesti suvaitsevaisuus ja kaikkien ihmisten taustastaan riippumatta hyväksyminen.

      • Anonyymi00003

        Miksei siis muslimit ole suvaitsevaisia ??? Kertoisitko.


      • Anonyymi00004
        Anonyymi00003 kirjoitti:

        Miksei siis muslimit ole suvaitsevaisia ??? Kertoisitko.

        En tiedä.
        Itselläni ei ole kokemusta siitä, mutta sen sijaan runsaasti kokemusta monista ei-muslimeista. Tosin tunnen vähemmän muslimeja kuin ei-muslimeja.

        Ehkä samasta syystä monet muslimitkin ovat suvaitsemattomia kuin monet suomalaisetkin.

        Eli miksi monet suomalaiset ei-muslimit ja monet suomalaiset muslimit sekä monet ulkomaalaiset ei-muslimit ja monet ulkomaalaiset muslimit ovat suvaitsemattomia?
        Kertoisitko?


      • Anonyymi00005
        Anonyymi00003 kirjoitti:

        Miksei siis muslimit ole suvaitsevaisia ??? Kertoisitko.

        Suomalaiset muslimit, siis ne kantasuomalaiset muslimit, joita on asunut Suomessa aina, tuskin ovat yhtään vähemmän suvaitsemattomia kuin muutkaan kantasuomalaiset. Epäilen, että jopa vähemmän, kun koskaan ei julkisuudessa ainakaan ole näkynyt suvaitsemattomia asenteita erilaisuutta kohtaan.

        Kertoisitko miksi näin?


      • Anonyymi00018

        Ruotsissa maahanmuutto ja rikollisuus liittyvät saumattomasti yhteen! Niin Suomessakin!
        Poliittisesti kontrolloidun etnisen sekoittamisen kritiikki
        Sanandaji kritisoi Ruotsissa myös globalistipuolue sosiaalidemokraattien ehdotusta niin sanotusta poliittisesti kontrolloidusta etnisestä sekoittamisesta ratkaisuna integraatio-ongelmiin. Hän uskoo, että tällaiset toimenpiteet uhkaavat levittää sosiaalisia ongelmia useampiin osiin maata sen sijaan, että ne ratkaisisivat ne.
        Hänen mukaansa lisääntynyt muuttoliike yhdistettynä tällaiseen politiikkaan uhkaa johtaa lisääntyneeseen turvattomuuteen useammissa ruotsalaisissa kunnissa. Hän yhdistää asian myös taloudellisiin seurauksiin viitaten tutkimuksiin, jotka osoittavat, että rikollisuus ja turvattomuus vaikuttavat yritysten halukkuuteen investoida, rekrytoida ja laajentua.


      • Anonyymi00019
        Anonyymi00018 kirjoitti:

        Ruotsissa maahanmuutto ja rikollisuus liittyvät saumattomasti yhteen! Niin Suomessakin!
        Poliittisesti kontrolloidun etnisen sekoittamisen kritiikki
        Sanandaji kritisoi Ruotsissa myös globalistipuolue sosiaalidemokraattien ehdotusta niin sanotusta poliittisesti kontrolloidusta etnisestä sekoittamisesta ratkaisuna integraatio-ongelmiin. Hän uskoo, että tällaiset toimenpiteet uhkaavat levittää sosiaalisia ongelmia useampiin osiin maata sen sijaan, että ne ratkaisisivat ne.
        Hänen mukaansa lisääntynyt muuttoliike yhdistettynä tällaiseen politiikkaan uhkaa johtaa lisääntyneeseen turvattomuuteen useammissa ruotsalaisissa kunnissa. Hän yhdistää asian myös taloudellisiin seurauksiin viitaten tutkimuksiin, jotka osoittavat, että rikollisuus ja turvattomuus vaikuttavat yritysten halukkuuteen investoida, rekrytoida ja laajentua.

        Niin, suomalaiset maahanmuuttajat ovat olleetkin Ruotsin rikostilastojen kärjessä. Varsinkin 60-70 -luvuilla se näkyi kaikkialla.


    • Anonyymi00006

      Ei hiirikään oo hevonen vaikka asusta hevosen piltuussa.

      • Anonyymi00009

        Entäpä jo samassa pilttuussa on ruskea ja valkoinen hevonen? . Joku voi olla mustakin.
        Hevosia kaikki…


    • Anonyymi00007

      Ei tule vieraan maan kansalaisesta suomalaista. On vaan mahdollisesti saanut suomen kansalaisuuden, mutta ei suomalaisuutta saada kuin syntyperäisen suomalaisena.

      • Anonyymi00008

        Erittäin iso osa maahanmuuttajataustaisissa nuorista ja lapsista on syntynyt Suomessa.


      • Anonyymi00010
        Anonyymi00008 kirjoitti:

        Erittäin iso osa maahanmuuttajataustaisissa nuorista ja lapsista on syntynyt Suomessa.

        Kyllä varmaan juu. Ovat Suomessa syntyneitä vaan eivät suomen alkuperäiskansaa. Ja lisää tulee koko ajan.


      • Anonyymi00011
        Anonyymi00010 kirjoitti:

        Kyllä varmaan juu. Ovat Suomessa syntyneitä vaan eivät suomen alkuperäiskansaa. Ja lisää tulee koko ajan.

        Syntyperäisiä suomalaisia ovat


      • Anonyymi00013
        Anonyymi00010 kirjoitti:

        Kyllä varmaan juu. Ovat Suomessa syntyneitä vaan eivät suomen alkuperäiskansaa. Ja lisää tulee koko ajan.

        Saamelaiset ovat Suomen alkuperäiskansaa..


      • Anonyymi00014
        Anonyymi00011 kirjoitti:

        Syntyperäisiä suomalaisia ovat

        Muuta vaikka somppulandiaan elämään vakituisesti ja väkää siellä valkonaama mukula. Ei tule tuosta mukulasta somppua, vaikka sais sen maan kansalaisuuden syntymämaan mukaan. Olet suomalainen valkonaama, jolla on somppulandian passi.


      • Anonyymi00015
        Anonyymi00014 kirjoitti:

        Muuta vaikka somppulandiaan elämään vakituisesti ja väkää siellä valkonaama mukula. Ei tule tuosta mukulasta somppua, vaikka sais sen maan kansalaisuuden syntymämaan mukaan. Olet suomalainen valkonaama, jolla on somppulandian passi.

        Eihän Suomi ole Somalia, joten nuo höpinäsi on typeriä….


    • Anonyymi00012

      Aloittajalle on tullut virhe.
      Islam on uskonto, ei ihonväri tai kansalaisuus.

    • Anonyymi00016

      Islam on vihauskonto. Fakta.

      • Anonyymi00017

        Onko? Miten se näkyy aina Suomessa asuneiden kantasuomalaisten islamuskoisten käytöksessä?


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      114
      1259
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      122
      1143
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1013
    4. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      45
      975
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      99
      853
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      317
      802
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      704
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    Aihe