Nainen, kesäbiisi meille kahdelle

Anonyymi-ap

Mustan pakun starttaan,
rannalle kahdestaan ajellaan,
uidaan, ongitaan, grillataan,
ja pakussa rakastellaan.

Makaamme vierekkäin,
ja on hyvä olla näin,
ihan selvin päin,
jopa päällekkäin.

Kaikki yhdessä koetaan,
pakukin katsastetaan,
ja iskarit tarkastetaan,
kun siellä rakastellaan.

Paku heiluu natisee,
jouset kovaa nitisee,
tarkastamme huolella,
jouset joka puolella.

Onnessamme myös olemme,
kun pakun katsastukseen viemme,
ei tule hylkyä iskareista jousista,
koristaa paperia hyväksytty leima.

Päästötkin oli kohdillaan,
ei ollut vikakoodejakaan,
eikä puolla jarrutkaan,
ja valot kirkkaina loistaa.

Siitä suoraan ABC kuppilaan,
ajamme sumpit ostamaan,
ja kylmälaukkuun grillattavaa,
ja rannalle taas rakastelemaan.

:/

13

246

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      Uuh musta paku

    • Anonyymi00002

      Ajamme ohi tokmannin,
      siellä teemme pit stopin,
      ostamme öljyä kanisterin,
      sitä menee välillä litrakin.

      Jäätelöt ostamme mukaamme,
      limpparitkin pakuun pakkaamme,
      ja rannalle kaukaiselle suuntaamme,
      ja siellä jälleen grillaamme rakastelemme.

      On elämä vaan niin ihanaa,
      pakussa ollaan ja asutaan,
      päästään menemään minne vaan,
      kunhan ahkerasti vain tankataan.

      Koko Suomi pian jo nähty on,
      joka rannalla melkein rakasteltu on,
      kun on tuhansien järvien maa,
      tuhat kertaa rakastella saa.

      :/

      • Anonyymi00003

        Yhtä rakastelua koko homma,minä en ainakaan jaksa,ota joku muu.


    • Anonyymi00004

      Saamme sitten idean mahtavan,
      teemme pakuumme kattoikkunan,
      ja alla tähti taivahan ja pohjan tähden,
      minä tulen ja sinäkin taivaan nähden.

      Ja kun me rakastelemme,
      jumalatkin vaikenee,
      hekin pakusta haaveilee,
      ja kateellisina meitä katselee.

      Lähdemme siitä puuhamaahan,
      siellä on niin jännä paikka,
      valitsimme sadepäivän,
      on koko paikka siis vain meidän.

      Ei me jonotella, ei ole aikarajoja,
      saamme pitkään joutsenella polkea,
      golfautollakin monta kierrosta ajella,
      pelihallissa kaikkia pelejä pelata.

      Päivän päätteeksi pakuun rakastelemaan,
      on ollut koko päivä meillä niin mukavaa,
      kateelliset jumalat koittivat päivän sateella pilata,
      mutta siitäkin oli meille vain pelkkää iloa.

      Niin jälleen vaikenevat jumalat,
      on meillä dopamiini humalat,
      kun päivä päättyi rakkauteen,
      pakun vuoteeseen pehmoiseen.

      :/

    • Anonyymi00005

      Järviä rantoja maailmassa riittää,
      pakumme moottoritiellä kiitää,
      joku sisko tahtoisi jo kyydistä jäädä,
      mutta moottoritie on kuuma,
      ja rannat meitä odottaa........

      120 on meillä lasissa,
      ilmanvastus mahtava,
      löpöä hörppii pakumme,
      kun matkaamme rannalle.

      Myrskypyörteet tankissa,
      kelpaa pakulle joka pisara,
      on kone puhdas karstaton,
      kun tankissa sitä vettäkin on.

      Tankkaamme täyteen tankin,
      140€ löpölaskun sillä hankin,
      melko kallista, mut elämä on,
      kunhan rakkautta vain ilmassa on.

      Ja pian rannalle me saavutaan,
      arvaat varmaan mikä alkaa taas.
      no tietenkin kiihkeät rakastelut,
      ne meidän lemmen urheilu ottelut.

      :/

    • Anonyymi00006

      Aamen

    • Anonyymi00007

      Miks musta?

    • Anonyymi00008

      Joo, oispa sellanen retkeilypaku.
      Vois kierrellä sillä kaikki festarit.

      :/

      • Anonyymi00010

        Sun jutut ovat aika lapsenomaisia.
        Ihan kaikin tavoin.
        Ei viihdytä, ei kiihdytä.
        Tuo ei ole todellista elämää.
        Sellaista elokuvamaista fantasiaa.

        Mutta ehkä sun einsteinin aivot, ne on tehty tuohon.

        LS


    • Anonyymi00009

      Sori, mut ei tuu meneen leimasta kerralla..

    • Anonyymi00011

      Yleisin väri kun on halpa sama valkosen ja harmaan kanssa maksaa liikaa laittaa väriä autoon

    • Anonyymi00012

      Mitä huumeita käytät?

      • Anonyymi00013

        Vauhtia saa mistä?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta

      Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama
      Maailman menoa
      19
      4959
    2. Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?

      Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä
      Maailman menoa
      59
      3974
    3. Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille

      Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve
      Maailman menoa
      71
      3549
    4. Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä

      ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi
      Maailman menoa
      100
      2880
    5. On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää

      jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole
      Maailman menoa
      62
      2708
    6. Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus

      jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.
      Maailman menoa
      73
      2668
    7. Belfastissa käynnissä kunnon persuilu

      Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä
      Maailman menoa
      98
      2634
    8. Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa

      asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu
      Maailman menoa
      147
      2433
    9. Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa

      https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta
      Maailman menoa
      59
      2318
    10. Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään

      Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl
      Maailman menoa
      59
      2099
    Aihe