Mustan pakun starttaan,
rannalle kahdestaan ajellaan,
uidaan, ongitaan, grillataan,
ja pakussa rakastellaan.
Makaamme vierekkäin,
ja on hyvä olla näin,
ihan selvin päin,
jopa päällekkäin.
Kaikki yhdessä koetaan,
pakukin katsastetaan,
ja iskarit tarkastetaan,
kun siellä rakastellaan.
Paku heiluu natisee,
jouset kovaa nitisee,
tarkastamme huolella,
jouset joka puolella.
Onnessamme myös olemme,
kun pakun katsastukseen viemme,
ei tule hylkyä iskareista jousista,
koristaa paperia hyväksytty leima.
Päästötkin oli kohdillaan,
ei ollut vikakoodejakaan,
eikä puolla jarrutkaan,
ja valot kirkkaina loistaa.
Siitä suoraan ABC kuppilaan,
ajamme sumpit ostamaan,
ja kylmälaukkuun grillattavaa,
ja rannalle taas rakastelemaan.
:/
Nainen, kesäbiisi meille kahdelle
13
246
Vastaukset
- Anonyymi00001
Uuh musta paku
- Anonyymi00002
Ajamme ohi tokmannin,
siellä teemme pit stopin,
ostamme öljyä kanisterin,
sitä menee välillä litrakin.
Jäätelöt ostamme mukaamme,
limpparitkin pakuun pakkaamme,
ja rannalle kaukaiselle suuntaamme,
ja siellä jälleen grillaamme rakastelemme.
On elämä vaan niin ihanaa,
pakussa ollaan ja asutaan,
päästään menemään minne vaan,
kunhan ahkerasti vain tankataan.
Koko Suomi pian jo nähty on,
joka rannalla melkein rakasteltu on,
kun on tuhansien järvien maa,
tuhat kertaa rakastella saa.
:/- Anonyymi00003
Yhtä rakastelua koko homma,minä en ainakaan jaksa,ota joku muu.
- Anonyymi00004
Saamme sitten idean mahtavan,
teemme pakuumme kattoikkunan,
ja alla tähti taivahan ja pohjan tähden,
minä tulen ja sinäkin taivaan nähden.
Ja kun me rakastelemme,
jumalatkin vaikenee,
hekin pakusta haaveilee,
ja kateellisina meitä katselee.
Lähdemme siitä puuhamaahan,
siellä on niin jännä paikka,
valitsimme sadepäivän,
on koko paikka siis vain meidän.
Ei me jonotella, ei ole aikarajoja,
saamme pitkään joutsenella polkea,
golfautollakin monta kierrosta ajella,
pelihallissa kaikkia pelejä pelata.
Päivän päätteeksi pakuun rakastelemaan,
on ollut koko päivä meillä niin mukavaa,
kateelliset jumalat koittivat päivän sateella pilata,
mutta siitäkin oli meille vain pelkkää iloa.
Niin jälleen vaikenevat jumalat,
on meillä dopamiini humalat,
kun päivä päättyi rakkauteen,
pakun vuoteeseen pehmoiseen.
:/ - Anonyymi00005
Järviä rantoja maailmassa riittää,
pakumme moottoritiellä kiitää,
joku sisko tahtoisi jo kyydistä jäädä,
mutta moottoritie on kuuma,
ja rannat meitä odottaa........
120 on meillä lasissa,
ilmanvastus mahtava,
löpöä hörppii pakumme,
kun matkaamme rannalle.
Myrskypyörteet tankissa,
kelpaa pakulle joka pisara,
on kone puhdas karstaton,
kun tankissa sitä vettäkin on.
Tankkaamme täyteen tankin,
140€ löpölaskun sillä hankin,
melko kallista, mut elämä on,
kunhan rakkautta vain ilmassa on.
Ja pian rannalle me saavutaan,
arvaat varmaan mikä alkaa taas.
no tietenkin kiihkeät rakastelut,
ne meidän lemmen urheilu ottelut.
:/ - Anonyymi00006
Aamen
- Anonyymi00007
Miks musta?
- Anonyymi00008
Joo, oispa sellanen retkeilypaku.
Vois kierrellä sillä kaikki festarit.
:/- Anonyymi00010
Sun jutut ovat aika lapsenomaisia.
Ihan kaikin tavoin.
Ei viihdytä, ei kiihdytä.
Tuo ei ole todellista elämää.
Sellaista elokuvamaista fantasiaa.
Mutta ehkä sun einsteinin aivot, ne on tehty tuohon.
LS
- Anonyymi00009
Sori, mut ei tuu meneen leimasta kerralla..
- Anonyymi00011
Yleisin väri kun on halpa sama valkosen ja harmaan kanssa maksaa liikaa laittaa väriä autoon
- Anonyymi00012
Mitä huumeita käytät?
- Anonyymi00013
Vauhtia saa mistä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta
Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama194959Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?
Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä593974Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille
Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve713549Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi1002880On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole622708Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.732668Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä982634Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa
asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu1472433Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta592318Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl592099