Ei kai huoli-ilmoitusta tarvitse alkaa harkitsemaan
Vastaukset 6
- Anonyymi00001
Kannattaa tehdä ehdottomasti
- Anonyymi00002
Tässä huoli-ilmoitus, päättäjä luikkii piiloon;
"Eronpyyntö kaupunginvaltuuston puheenjohtajan tehtävästä 15.6.2026
alkaen.
Eronpyynnön perusteena ovat kuntavaalien 2025 jälkeisten
paikkaneuvottelujen yhteydessä sovitut järjestelyt ja sopimus.
Pyydän kaupunginvaltuustoa myöntämään eron kaupunginvaltuuston
puheenjohtajan tehtävästä sekä valitsemaan uuden puheenjohtajan
luottamushenkilöiden paikkajakosopimuksen mukaisesti.
Ähtärissä 27.5.2026
Mikko Savola" - Anonyymi00003
Olen huolissani kun kepulaiset haluavat siirtyä teollisuusbisneksiin. Tämähän tarkoittaisi toimitilojen rakentamista yrityksille vastikkeetta, jotkut huijarit tulisivat kunnan maksaman tuen houkuttelemana ja häipyisivät alle vuodessa kun kaikki on löydetty omaan taskuun. Totutusti velat jäisivät Ähtärille. Onneksi tulee pakkoliitos.
VALTUUSTOALOITE: TEOLLISUUSPOLIITTISEN STRATEGIAN LAATIMINEN /
MIKKO SAVOLA & KESKUSTAN VALTUUSTORYHMÄ! - Anonyymi00004
Kuten ylläolevien viestien sävystä ja laadusta voimme päätellä jotenkin kaveria pitäisi auttaa
- Anonyymi00005
Kyllä Hilikan tapauskin selviää kun yhdymme. Sen verran kovia seriffejä saapuu 5 000 henkilöä.
- Anonyymi00006
Vuan eipä pärjää kukaan niistä Chicago Bullsille 🙂
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Herkkyydestä
Toisessa ketjussa toivottiin keskustelua herkkyydestä. Aloitan omalla näkemykselläni. Mielestäni herkät ihmiset ovat l267858- 67665
Arvaako kukaan?
"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni42635Tuntuu pahalta meidän molempien puolesta
Anteeksi, että olen tällainen pelkuri. En vaan usko rakkauteen enää miehen ja naisen välillä omalla kohdalla. Tiedän, et34548- 51487
Olen kiinnostunut sinusta, en seksistä
Vihjailuja toiseen suuntaan on tullut niin paljon, että asia on korjattava. En näe sinua esineenä, vaan hienona persoona30450En pyytele enää koskaan anteeksi mitään sinulta
Olet ollut kohtuuttoman kylmä ja tyly tilanteeseen nähden.45437- 30434
- 38426
- 45417