Haagarin perilliset karkotetaan pois luvatun maan alueelta.
Nyt eletään juuri Raamatullisia aikoja.
2. Moos. 23:31
Minä ulotan sinun rajasi Kaislamerestä* filistealaisten mereen ja Siinain autiomaasta Eufratvirtaan saakka. Minä annan sen maan asukkaat teidän käsiinne, ja te voitte karkottaa heidät tieltänne. [Kaislameri tarkoittanee Punaistamerta, filistealaisten meri Välimerta.]
Haagarin perilliset
18
123
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Jumala antoi siunauksensa myös Haagarille ja hänen pojalleen ja jälkeläisilleen.
1 Mooses 21
13 "Mutta myöskin orjattaren pojasta minä teen suuren kansan, koska hän on sinun jälkeläisesi."- Anonyymi00003UUSI
Iso porukkahan se on, mutta heille tulee äkkilähtö Israelin jälkiläisille luvatusta maasta.
Goljat oli Hamasin miehiä.
- Anonyymi00002UUSI
Israel saattaa kadota maailmankartalta.
Ei mikään valtio voi kauaa pysyä pystyssä vihamielisten arabien ympäröimänä.
Juutalaiset ehkä muuttavat Ameriikkaan omiensa luo turvaan.- Anonyymi00004UUSI
Israelista tulee kaikkien pakanavaltioiden johtaja valtio.
Ihmisten ja kansojen kohtalot riippuvat siitä, miten he ovat suhtautuneet Israelin valtioon ja Juutalaisiin, Jumalan valittuun kansaan.
Sak. 2:12
Herra Sebaot on oman kunniansa tähden lähettänyt minut niiden kansojen luo, jotka ovat ryöstäneet teitä. Hän sanoo niille näin: -- Joka koskee minun kansaani, se koskee minun silmäterääni.
- Anonyymi00005UUSI
Jeesus tarkoittaa "veljellä" toista Juutalaista.
Matt. 25:40
Kuningas vastaa heille: 'Totisesti: kaiken, minkä te olette tehneet yhdelle näistä vähäisimmistä veljistäni, sen te olette tehneet minulle.' - Anonyymi00006UUSI
Siinai on annettu Egyptille.
Se pitää vallata heti takaisin ja rikkoa välit ainoan arabimaan kanssa, jonka kanssa eletetään rauhanomaisesti.
Pakko niin tehdä kun kerran sana sanoo että Siinai kuulu meille eikä Egyptille.- Anonyymi00007UUSI
Kyllä kaikki Raamatun profetiat toteutuu ajastaaan.
Vasta sen jälkeen Jeesus tulee takaisin kuninkaaksi kun kaikki luvatun maan alueet on Israelin hallussa. - Anonyymi00008UUSI
Anonyymi00007 kirjoitti:
Vasta sen jälkeen Jeesus tulee takaisin kuninkaaksi kun kaikki luvatun maan alueet on Israelin hallussa.Siinä vaiheessa kaikki valtion käyvät Israelia vastaan. Sillä ei ole siinä vaiheessa yhtään liittolaista. Sitä sotaa kutsutan Harmagedoniksi.
- Anonyymi00009UUSI
Anonyymi00008 kirjoitti:
Siinä vaiheessa kaikki valtion käyvät Israelia vastaan. Sillä ei ole siinä vaiheessa yhtään liittolaista. Sitä sotaa kutsutan Harmagedoniksi.
Jumala puuttuu näkyvällä tavalla Harmgedonin sotaan ja sen jälkeen alkaa tuhatvuotinen rauhan valtakunta. Miekat taotaan auroiksi jne. Kukaan ei opettele sotimaan.
- Anonyymi00015UUSI
Anonyymi00007 kirjoitti:
Vasta sen jälkeen Jeesus tulee takaisin kuninkaaksi kun kaikki luvatun maan alueet on Israelin hallussa.Sitten Jeesus on kukkona tunkiolla.
- Anonyymi00010UUSI
Jos jumala loi koko maailmankaikkeuden niin siellä täytyy olla miljardeja galakseja, niissä planeettoja sopivalla elämän vyöhykkeellä emotähteensä nähden .ja sivilisaatioita lukematon määrä.
Miten juuri meidän pallolle on joutunut Jumalan valittu kansa. Universumin muiden sivilisaatioiden joukosta.
Löytyykö vastausta? Oma käsitys on että juutalaiset eivät ole mikään valittu kansa vaan kansa kansojen joukossa.- Anonyymi00011UUSI
Paratiisi oli maan päällä, minne ihmiset on luotu.
Nyt se on hävitetty. - Anonyymi00014UUSI
Anonyymi00011 kirjoitti:
Paratiisi oli maan päällä, minne ihmiset on luotu.
Nyt se on hävitetty.Missä päin se oli? Kadonnut manner, meren pohjassa? Atlantis?
- Anonyymi00012UUSI
Tulee olemaa kova työ ottaa Siinai Egyptiltä vaikka se saattiin silloin haltuun muutaman päivän sodalla, mutta kun luovutettiin takaisin vapaaehtoisesti, niin olisi outoa ottaa sen ihmisiä tappamalla takaisin.
Voi hyvin pitkälle olla niin että joku sotahulluudessa tulkinnut Raamattua väärin.- Anonyymi00013UUSI
Jumalan suunnitelmat toteutuu kirjaimellisesti.
- Anonyymi00016UUSI
Anonyymi00013 kirjoitti:
Jumalan suunnitelmat toteutuu kirjaimellisesti.
Universum kuulemma romahtaa. Jumalan suunnitelmilla olis nyt kiirus.
Vaan se universumin romahdus voikin olla sen Jumalan suunnitelma.
Pamauttaa sitten uuden universumin laajenemaan.
- Anonyymi00017UUSI
Arabimaailma vähän eri kuin kuuden päivän sodassa.
Israel ei tule saamaan Siinaita vaikka sotahullut miten toivoo sitä.- Anonyymi00018UUSI
Jumala toteuttaa suunnitelmansa, ei sille kukaan mitään mahda.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Turussa Varissuolla bussikuski ajoi lapsen yli lapsi kuoli
Poliisi " Epäilee " kuskia törkeästä liikenneturvallisuuden vaarantamisesta ja törkeästä kuolemantuottamuksesta.2511556IS: Väitöstutkimus - Pyöräilybuumi oli pelkkä kupla!
Pyöräilybuumista paljastui karu totuus Väitöstutkimuksen mukaan suuri suomalainen pyöräilyrenessanssi olikin vain pelkk311471Milloin bikineistä
Tuli juhla tai esiintymis asu? Pikkasen harkintaa vois käyttää. Bikinit kuuluvat uimarannalle. No, mitä maailman tähdet1501219Mene perheinesi arkkiin - kasteelle !
Juutalaiset oli hyvin lapsirakkaita, mitään ehkäisyä ei käytetty. Perheissä oli paljon lapsia. Viiden koko perheen kast4701027- 136998
Olimmeko molemmat
ujoja ja hankalia, vai minä vain? Mietin, oliko se silloin epävarmuutta vai kiinnostuksen puutetta.73933Johanna Tukiainen ei suostu muuttamaan pois vuokra-asunnosta!
Seiska kertoi tänään, että Johanna Tukiainen ei ole suostunut poistumaan Helsingin Munkkisaarenkadun vuokra-asunnostaan.70916Apostolit kastoivat eri tavalla kuin kirkko
Raamatussa on kaksi ristiriitaista kastekaavaa. Toinen ei voi olla oikea. Kumpi on alkuperäinen? "Menkää siis ja tehkää421863Mun on ikävä sua J ,
Mun on ikävä sua J, haluaisin tutustua paremmin (vaikka tämä aivan älytöntä onkin). Voitaisiinko nähdä ja jutella ihan47852Kesä ja nuorison mopoilu
Tänään neljä mopoa ajelivat yöllä ihan miten sattuu pitkin kyliä liikenteenjakajan väärältä puolelta hirveää ylinopeutta136818