Haagarin perilliset

Anonyymi-ap

Haagarin perilliset karkotetaan pois luvatun maan alueelta.

Nyt eletään juuri Raamatullisia aikoja.

2. Moos. 23:31

Minä ulotan sinun rajasi Kaislamerestä* filistealaisten mereen ja Siinain autiomaasta Eufratvirtaan saakka. Minä annan sen maan asukkaat teidän käsiinne, ja te voitte karkottaa heidät tieltänne. [Kaislameri tarkoittanee Punaistamerta, filistealaisten meri Välimerta.]

18

155

Vastaukset 18

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Jumala antoi siunauksensa myös Haagarille ja hänen pojalleen ja jälkeläisilleen.
      1 Mooses 21
      13 "Mutta myöskin orjattaren pojasta minä teen suuren kansan, koska hän on sinun jälkeläisesi."

• Anonyymi00003

Iso porukkahan se on, mutta heille tulee äkkilähtö Israelin jälkiläisille luvatusta maasta.

Goljat oli Hamasin miehiä.

• Anonyymi00002

Israel saattaa kadota maailmankartalta.
      Ei mikään valtio voi kauaa pysyä pystyssä vihamielisten arabien ympäröimänä.
      Juutalaiset ehkä muuttavat Ameriikkaan omiensa luo turvaan.

• Anonyymi00004

Israelista tulee kaikkien pakanavaltioiden johtaja valtio.

Ihmisten ja kansojen kohtalot riippuvat siitä, miten he ovat suhtautuneet Israelin valtioon ja Juutalaisiin, Jumalan valittuun kansaan.

Sak. 2:12

Herra Sebaot on oman kunniansa tähden lähettänyt minut niiden kansojen luo, jotka ovat ryöstäneet teitä. Hän sanoo niille näin: -- Joka koskee minun kansaani, se koskee minun silmäterääni.

• Anonyymi00005

Jeesus tarkoittaa "veljellä" toista Juutalaista.

Matt. 25:40

Kuningas vastaa heille: 'Totisesti: kaiken, minkä te olette tehneet yhdelle näistä vähäisimmistä veljistäni, sen te olette tehneet minulle.'

• Anonyymi00006

Siinai on annettu Egyptille.

Se pitää vallata heti takaisin ja rikkoa välit ainoan arabimaan kanssa, jonka kanssa eletetään rauhanomaisesti.

Pakko niin tehdä kun kerran sana sanoo että Siinai kuulu meille eikä Egyptille.

• Anonyymi00007

Kyllä kaikki Raamatun profetiat toteutuu ajastaaan.

Vasta sen jälkeen Jeesus tulee takaisin kuninkaaksi kun kaikki luvatun maan alueet on Israelin hallussa.

• Anonyymi00008
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Vasta sen jälkeen Jeesus tulee takaisin kuninkaaksi kun kaikki luvatun maan alueet on Israelin hallussa.

Siinä vaiheessa kaikki valtion käyvät Israelia vastaan. Sillä ei ole siinä vaiheessa yhtään liittolaista. Sitä sotaa kutsutan Harmagedoniksi.

• Anonyymi00009
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Siinä vaiheessa kaikki valtion käyvät Israelia vastaan. Sillä ei ole siinä vaiheessa yhtään liittolaista. Sitä sotaa kutsutan Harmagedoniksi.

Jumala puuttuu näkyvällä tavalla Harmgedonin sotaan ja sen jälkeen alkaa tuhatvuotinen rauhan valtakunta. Miekat taotaan auroiksi jne. Kukaan ei opettele sotimaan.

• Anonyymi00015
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Sitten Jeesus on kukkona tunkiolla.

• Anonyymi00010

Jos jumala loi koko maailmankaikkeuden niin siellä täytyy olla miljardeja galakseja, niissä planeettoja sopivalla elämän vyöhykkeellä emotähteensä nähden .ja sivilisaatioita lukematon määrä.
      Miten juuri meidän pallolle on joutunut Jumalan valittu kansa. Universumin muiden sivilisaatioiden joukosta.
      Löytyykö vastausta? Oma käsitys on että juutalaiset eivät ole mikään valittu kansa vaan kansa kansojen joukossa.

• Anonyymi00011

Paratiisi oli maan päällä, minne ihmiset on luotu.

Nyt se on hävitetty.

• Anonyymi00014
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Paratiisi oli maan päällä, minne ihmiset on luotu.

Nyt se on hävitetty.

Missä päin se oli? Kadonnut manner, meren pohjassa? Atlantis?

• Anonyymi00012

Tulee olemaa kova työ ottaa Siinai Egyptiltä vaikka se saattiin silloin haltuun muutaman päivän sodalla, mutta kun luovutettiin takaisin vapaaehtoisesti, niin olisi outoa ottaa sen ihmisiä tappamalla takaisin.

Voi hyvin pitkälle olla niin että joku sotahulluudessa tulkinnut Raamattua väärin.

• Anonyymi00013

Jumalan suunnitelmat toteutuu kirjaimellisesti.

• Anonyymi00016
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Jumalan suunnitelmat toteutuu kirjaimellisesti.

Universum kuulemma romahtaa. Jumalan suunnitelmilla olis nyt kiirus.
        Vaan se universumin romahdus voikin olla sen Jumalan suunnitelma.
        Pamauttaa sitten uuden universumin laajenemaan.

• Anonyymi00017

Arabimaailma vähän eri kuin kuuden päivän sodassa.

Israel ei tule saamaan Siinaita vaikka sotahullut miten toivoo sitä.

• Anonyymi00018

Jumala toteuttaa suunnitelmansa, ei sille kukaan mitään mahda.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?

Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi
      Sinkut
      508
      2307
    2. Mulla on ikävä sua

Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri
      Ikävä
      35
      918
    3. SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia

Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht
      Maailman menoa
      464
      865
    4. Missä vaiheessa

Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et
      Ikävä
      39
      844
    5. Väleistä

Minkälaiset välit sinulla on kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      71
      828
    6. Ajatteletko usein vielä

Meitä?
      Ikävä
      55
      751
    7. Jännitän sua!

En tiedä miksi! 🤭
      Ikävä
      44
      695
    8. Nainen, olet ihanin maan päällä

Ei ole toista. Olet ihanteellinen, kaikkien mittapuitteni täyttymys. Sisäinen kauneutesi sinetöi ulkoisen ja juuri se sa
      Ikävä
      40
      650
    9. Koska tulet minulle näkyväksi

Koska astut piilostasi esiin? Miksi pysyttelet niin kaukana? Etkö voisi tulla päättämään tämän ikävöinnin? Saisin vihdoi
      Ikävä
      40
      636
    10. Miksi meidän yhteys vain

Säilyy? Säilyy ja säilyy? Joku syyhän siihen on?:))
      Ikävä
      63
      573
    Aihe