Pelkään että sain jonku hepatiitin tai hiv

Anonyymi-ap

Siitä kun eräs nainen suuttui mulle pari vuotta sitten niin pahasti että sylkäisi mun silmille.

Olen kuitenkin ajatellut että ei varmaan kannata tehdä rikosilmoitusta tuosta koska olen itse uhkaillut tuota naista rajusti.

Masentunut Mies

258

1099

Vastaukset 258

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Tampereella on joku ruiskuhuumeiden käyttäjille tarkoitettu paikka jossa noi taudit voi testauttaa ilmaiseksi mut en saa aikaiseksi mennä sinne.

Masentunut Mies

• Anonyymi00003

Kuule kun se tautien testaaminen terveydenhuollossa on ilmaista. Mitä sä ylipäänsä aikaiseksi muuta kuin panemisen ja seksin. Seksiin kyllä löytyy motivaatiota ja energiaa.

• Anonyymi00007
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Kuule kun se tautien testaaminen terveydenhuollossa on ilmaista. Mitä sä ylipäänsä aikaiseksi muuta kuin panemisen ja seksin. Seksiin kyllä löytyy motivaatiota ja energiaa.

No ei ole ilmaista kun soittelin tästä asiasta paikkakuntani terveyskeskukseen jo 1,5 vuotta sitten niin mulle ei suostuttu antamaan lähetettä c-hepatiitti eikä hiv-testiin kun sitä pyysin kun se tulisi kuulemma liian kalliiksi.

Tai sitten se sairaanhoitaja puhu paskaa.

Masentunut Mies

• Anonyymi00008
        Anonyymi00007 kirjoitti:

No ei ole ilmaista kun soittelin tästä asiasta paikkakuntani terveyskeskukseen jo 1,5 vuotta sitten niin mulle ei suostuttu antamaan lähetettä c-hepatiitti eikä hiv-testiin kun sitä pyysin kun se tulisi kuulemma liian kalliiksi.

Masentunut Mies

Ainakin yksityisellä puolella nuo testit voi maksaa helposti 100 euroa tai enemmänkin per kappale.

Masentunut Mies

• Anonyymi00009
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Ainakin yksityisellä puolella nuo testit voi maksaa helposti 100 euroa tai enemmänkin per kappale.

Masentunut Mies

Ja kyse ei nyt ole nuukuudesta tai siitä että mulla ei olisi rahaa vaan periaatteesta että en halua maksaa kun olen joutunut tuollaisen sylkijän uhriksi.

Masentunut Mies

• Anonyymi00010
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Masentunut Mies

Kyllä sukupuolitautien testaus terveydenhuollossa on maksutonta.

• Anonyymi00012
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Ja kyse ei nyt ole nuukuudesta tai siitä että mulla ei olisi rahaa vaan periaatteesta että en halua maksaa kun olen joutunut tuollaisen sylkijän uhriksi.

Masentunut Mies

Voisitko kertoa miksi sylki seksissä ja panemisessa ei pelota ? miten sulla on ollut tuuri että kerrankin kun olet ollut naisen seurassa niin naisella on hiv ja hepatiitti. Ihan hirveän huono tuuri käynyt että just hiviin sairastuneen naisen seurassa olet ollut . ja sitten jaksat valittaa kun kukaan nainen ei kiinnostu susta.

• Anonyymi00014
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Voisitko kertoa miksi sylki seksissä ja panemisessa ei pelota ? miten sulla on ollut tuuri että kerrankin kun olet ollut naisen seurassa niin naisella on hiv ja hepatiitti. Ihan hirveän huono tuuri käynyt että just hiviin sairastuneen naisen seurassa olet ollut . ja sitten jaksat valittaa kun kukaan nainen ei kiinnostu susta.

No enhän mä voi tietää oliko sillä sylkijällä hiv tai hepatiitti. Vaikka kai sen sitten jo suutelustskin sais. Seksistä puhumattakaan jos ei käytä kumia.

Masentunut Mies

• Anonyymi00017
        Anonyymi00014 kirjoitti:

No enhän mä voi tietää oliko sillä sylkijällä hiv tai hepatiitti. Vaikka kai sen sitten jo suutelustskin sais. Seksistä puhumattakaan jos ei käytä kumia.

Masentunut Mies

No miksi epäilet että naisella olis hiv ja hepatiitti? epäiletkö sitä kaikille naisilla. Miten sinä voit edes suudella naista jos epäilet kaikilla naisilla hiviä ja hepatiittia. Millasta seksiä haluisit jos pelkäät että syljestä tarttuu tauteja. Miten esim suuseksi. Nainen antaa suuseksiä kun sinulla on kortsu koska sylkeä joutuu muuren sinuun.Eli suutelu, suuseksi on poissuljettu .

• Anonyymi00024
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Kyllä sukupuolitautien testaus terveydenhuollossa on maksutonta.

Ilmeisesti tällä pikkupaikkakunnalla näin sitten ei ole tai täällä ei ole siihen edes mahdollisuutta.

Masentunut Mies

• Anonyymi00025
        Anonyymi00017 kirjoitti:

No miksi epäilet että naisella olis hiv ja hepatiitti? epäiletkö sitä kaikille naisilla. Miten sinä voit edes suudella naista jos epäilet kaikilla naisilla hiviä ja hepatiittia. Millasta seksiä haluisit jos pelkäät että syljestä tarttuu tauteja. Miten esim suuseksi. Nainen antaa suuseksiä kun sinulla on kortsu koska sylkeä joutuu muuren sinuun.Eli suutelu, suuseksi on poissuljettu .

Se nainen vaikutti sellaselta jolla on voinut olla jo vaikka satoja miehiä ja satun tietämään että on harrastanut seksiä jonkun kanssa ilman kondomia.

En nyt lähde kertomaan miten tämän tiedän.

Mut melko holtittomalta naiselta suoraan sanoen huoralta vaikuttaa.

Masentunut Mies

• Anonyymi00028
        Anonyymi00024 kirjoitti:

Ilmeisesti tällä pikkupaikkakunnalla näin sitten ei ole tai täällä ei ole siihen edes mahdollisuutta.

Masentunut Mies

no jos ei ole mahdollisuutta niin sinun pitää kysyä mikä on lähin paikkakunta jossa sukupuolitauteja testataan

• Anonyymi00030
        Anonyymi00025 kirjoitti:

Se nainen vaikutti sellaselta jolla on voinut olla jo vaikka satoja miehiä ja satun tietämään että on harrastanut seksiä jonkun kanssa ilman kondomia.

En nyt lähde kertomaan miten tämän tiedän.

Mut melko holtittomalta naiselta suoraan sanoen huoralta vaikuttaa.

Masentunut Mies

No mikä tässä naisessa sinua sitten viehätti kun olet häneeb tutustunut. Sinua viehättää huorat?

• Anonyymi00035
        Anonyymi00030 kirjoitti:

No mikä tässä naisessa sinua sitten viehätti kun olet häneeb tutustunut. Sinua viehättää huorat?

Varmaan kaunis ulkokuori mut se taisikin lopulta olla ainut hyvä puoli siinä naisessa.

Masentunut Mies

• Anonyymi00002

Tosin sanoi se nainenkin mulle niin törkeitä asioita että siinä vois vähintään kunnianloukkaus tulla kyseeseen mut epäilen että voisin itse joutua isompiin ongelmiin. Mulla kun ole muita todisteita tuosta sylkäisystä ja solvauksista kuin se että kirjoitin ne paperille ja kirjasin päivämäärän kellonajan. Tuolla naisella sen sijaan saattaa olla tallella kuvakaappaukset mun kirjoituksista. Jos uhkailee niin kannattaisi tehdä sekin edes niin ettei siitä jää mitään todisteita jotka voi viedä poliisin nähtäväksi.

Masentunut Mies

• Anonyymi00004

Millaista rangaistusta sinä vaadit naiselle sylkäisystä?

• Anonyymi00005

Käyhän lukemassa miten hiv ja hepatiitti tarttuu. Sinä haluat seksiä mutta pelkäät hiviä ja tauteja. Seksissä saa sylki osua sinuun mutta jos sylki ei liity seksiin niin heti on hiv ja hepatiitti. onko naisen sylki erilaista seksissä kuin muulloin

• Anonyymi00006

Oon mä noista lukenutkin. Mitä mieltä itse olet tarttuuko hepatiitti ja hiv siitä jos joku sylkäisee toista niin että sitä sylkeä menee silmän verkkokalvolle. Voiko tarttua siinä tapauksessa jos siinä sulje ssä on esim verta ja sylkäisijällä sattuisi olemaan hiv tai c-hepatiitti?

Masentunut Mies

• Anonyymi00011
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Oon mä noista lukenutkin. Mitä mieltä itse olet tarttuuko hepatiitti ja hiv siitä jos joku sylkäisee toista niin että sitä sylkeä menee silmän verkkokalvolle. Voiko tarttua siinä tapauksessa jos siinä sulje ssä on esim verta ja sylkäisijällä sattuisi olemaan hiv tai c-hepatiitti?

Masentunut Mies

MInä en tiedä. Etkö luota ammattilaisiin. Oliko sinulla jotain lukemisen ymmärtämsien vaikeuksia vai mikä sulla oli vaikea ymmärtää kun kävit lukemassa. Miksi minun mielipidettä kysyt etkä usko siihen mitä olet lukenut

• Anonyymi00013
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Masentunut Mies

saako kysyä miten sä olet ollut huumeita käyttävän naisen seurassa ja mistä löysit naisen joka piikittä itseään ja jolla on hiv?

• Anonyymi00015
        Anonyymi00013 kirjoitti:

saako kysyä miten sä olet ollut huumeita käyttävän naisen seurassa ja mistä löysit naisen joka piikittä itseään ja jolla on hiv?

Miten niin huumeita käyttävän naisen seurassa, tuskin se huumeita on käyttänyt. Tai en tietenkään varmaksi tiedä. Voihan Hiv:n ja Hepatiitin saada seksistäkin.

Masentunut Mies

• Anonyymi00016
        Anonyymi00011 kirjoitti:

MInä en tiedä. Etkö luota ammattilaisiin. Oliko sinulla jotain lukemisen ymmärtämsien vaikeuksia vai mikä sulla oli vaikea ymmärtää kun kävit lukemassa. Miksi minun mielipidettä kysyt etkä usko siihen mitä olet lukenut

No ootko itse lukenut asiasta? Mikä sun mielestä on todennäköisyys että noi taudit tarttuu jos joku sylkee toisen silmään. Itse ymmärsin että se on epätodennäköistä mut joku mahdollisuus siihen kuitenkin on olemassa.

Masentunut Mies

• Anonyymi00018
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Miten niin huumeita käyttävän naisen seurassa, tuskin se huumeita on käyttänyt. Tai en tietenkään varmaksi tiedä. Voihan Hiv:n ja Hepatiitin saada seksistäkin.

Masentunut Mies

Koska c hepatittin voi saada huumeruiskujen välityksellä. Joten jos naisella on c hepatiitti niin hän on todennäköisesti käyttänyt pistettäviä huumeita.

• Anonyymi00019
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Masentunut Mies

Jos sinulla on ollut seksiä tämän naisen kanssa niin voi olla muitakin sukupuolitauteja.

• Anonyymi00020
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Masentunut Mies

Miksi sitten epäilet että naisella on c hepatiitti jos hän ei ole käyttänyt pistettäviä huumeita? Miksi epäilet että hänellä olis hiv?

• Anonyymi00021
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Masentunut Mies

C hepatiitin saa ruiskuhuumeista tai veren välityksellä esim verensiirrosta. Kerroit käyneesi lukemassa näistä mutta sinulla on lukemisen ymmärtämisessä vaikeuksia. Jos naisella on suussa verenvuotoa niin se ientulehdus kannattais hoitaa.

• Anonyymi00022
        Anonyymi00016 kirjoitti:

No ootko itse lukenut asiasta? Mikä sun mielestä on todennäköisyys että noi taudit tarttuu jos joku sylkee toisen silmään. Itse ymmärsin että se on epätodennäköistä mut joku mahdollisuus siihen kuitenkin on olemassa.

Masentunut Mies

Joo . Miksi sä multa kysyt todennäköisyyttä. mene testeihin. Sano sinne terveyskeskukseen että ne sukupuolitautitestit kuuluu olla maksuttomia.

• Anonyymi00023
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Masentunut Mies

Oliko sen naisen syljessä paljonkin verta?

• Anonyymi00026
        Anonyymi00023 kirjoitti:

Oliko sen naisen syljessä paljonkin verta?

No sitä nyt on vaikea sanoa oliko vai ei, mistä mä tiedän jos puri vaikka huuleensa ennenkuin sylkäisi.

Masentunut Mies

• Anonyymi00031
        Anonyymi00026 kirjoitti:

No sitä nyt on vaikea sanoa oliko vai ei, mistä mä tiedän jos puri vaikka huuleensa ennenkuin sylkäisi.

Masentunut Mies

Miksi sinä ylipäänsä olit hänen seurassaan jos hänen olemuksensa ei kiinnostanut sua ja ihmisenä ei kiinnostanut.

• Anonyymi00036
        Anonyymi00019 kirjoitti:

Jos sinulla on ollut seksiä tämän naisen kanssa niin voi olla muitakin sukupuolitauteja.

Seksiä tämän naisen kanssa mulla ei ole ollut. Ainoastaan kerran suudellut mua ja sekin oli sellainen nopea pusu, ei edes kunnon kielisuudelma. Tämä tietenkin ennen sitä episodia kuin suututin hänet. Hän siis antoi mulle kuitenkin pakit kun aloin kiinnostua hänestä enemmän. Sitä mun itsetunto ei sitten jotenkin kestänyt. Ja loppu on historiaa enkä siitä sio kertoa enempää.

Masentunut Mies

• Anonyymi00037
        Anonyymi00031 kirjoitti:

Miksi sinä ylipäänsä olit hänen seurassaan jos hänen olemuksensa ei kiinnostanut sua ja ihmisenä ei kiinnostanut.

Kiinnosti hän mua alunperin kunnes hän sitten teki melko selväksi ettei halua mitään suhdetta mun kanssa.

Aluksi kyllä antoi sellaisia singnaaleja että saattaisi olla kiinnostunut meikäläisestä.

Mut ehkä mä autistina ymmärsin taas kerran väärin. Varmaan vain halusi olla ystävällinen. Ja kun en pakkien jälkeen jättänyt häntä rauhaan niin suuttui siitä sitten pahemman kerran.

Masentunut Mies

• Anonyymi00027

Mut kuinka moni ihminen maailmassa on saanut hepatiitin tai hiv:n suutelemalla

• Anonyymi00029

Lähti viesti liian aikaisin. Siis kuinka moni ihminen on saanut hepatiitin tai hiv:n esim suutelemalla vaikka kummallakin olisi vertavuotava haava suussa ja toisella olisi nämä taudit. Tai niin että sillä ei ole haavaa suussa jolla näitä tauteja ei ole mut toisella on. Ilmeisesti aika harvinainen tapahtuma että nuo taudit tarttuisi edes tuossa ensimmäisessä skenaariossa?

• Anonyymi00032
        Anonyymi00029 kirjoitti:

Lähti viesti liian aikaisin. Siis kuinka moni ihminen on saanut hepatiitin tai hiv:n esim suutelemalla vaikka kummallakin olisi vertavuotava haava suussa ja toisella olisi nämä taudit. Tai niin että sillä ei ole haavaa suussa jolla näitä tauteja ei ole mut toisella on. Ilmeisesti aika harvinainen tapahtuma että nuo taudit tarttuisi edes tuossa ensimmäisessä skenaariossa?

Tarkoitan että kai nuo taudit vielä helpommin suutelemisesta saa kuin jostain yksittäisestä sylkäisystä silmille.

• Anonyymi00033

Maailmassa ei ole tiettävästi kuin yksi ainoa vahvistettu tapaus, jossa hiv on tarttunut suutelemalla. Tämäkin äärimmäisen harvinainen tapaus tapahtui altistumalla tartunnan saaneen verelle avohaavojen kautta suutelun aikana.

• Anonyymi00034
        Anonyymi00033 kirjoitti:

Maailmassa ei ole tiettävästi kuin yksi ainoa vahvistettu tapaus, jossa hiv on tarttunut suutelemalla. Tämäkin äärimmäisen harvinainen tapaus tapahtui altistumalla tartunnan saaneen verelle avohaavojen kautta suutelun aikana.

Joo ja ihmisen silmissä mitään haavoja ole ainakaan mun tietääkseni joten luulisi sen olevan mahdotonta että edes verisestä syljestä silmään voisi hepatiittia tai hiviä saada.

• Anonyymi00038

Voisko joku soittaa mun puolesta sinne terveyskeskukseen ja kertoa että noi testit kuuluu olla ilmaisia? Millään vaan kehtaisi mennä täällä pikkupaikkakunnalla noihin testeihin kun siellä labrassa on mun entinen luokkakaveri töissä. Enkä kehtaa täällä edes kertoa paikkakunnan nimeä ja antaa omia yhteystietojani ajan varaamiseksi.

• Anonyymi00053

Mitä se hyödyttää toisen soittaa jos sä kykene ite menee testeihin. Ihme kun et pyydä jotain toista menee sun puolesta testeihin.

• Anonyymi00039

Sosiaalitoimistossa on töissä entinen naapuri ja laboratoriossa on töissä entinen luokkakaveri.

Mä en voi hakea täällä mistää apua siis.

• Anonyymi00040

Ilmeisesti ne testit ei ole enää ilmasia kun Sdp Marin tekemä Sote-uudistus meni pieleen ja lisäksi Suomen rahat annettiin Ukrainaan ja Natolle. Tässä maassa ei välitetä omista kansalaisista enää pätkääkään.

Masentunut Mies

• Anonyymi00041

Kyllä sun elämä on vaikeaa. Kannattaisko sun hakea apua tohon häpeän käsittelyyn.

• Anonyymi00045
        Anonyymi00040 kirjoitti:

Ilmeisesti ne testit ei ole enää ilmasia kun Sdp Marin tekemä Sote-uudistus meni pieleen ja lisäksi Suomen rahat annettiin Ukrainaan ja Natolle. Tässä maassa ei välitetä omista kansalaisista enää pätkääkään.

Masentunut Mies

Kyllä on. Jos terveyskesksu ei tarjoa sukupuolitautitestejä niin kysyä aikuisena ihmisenä mikä on lähin terveydenhuollon piste jossa testejä otetaan. Miksi et pyydä äiitiäsi soittaa jos olet itse noin avuton.

• Anonyymi00046
        Anonyymi00041 kirjoitti:

Kyllä sun elämä on vaikeaa. Kannattaisko sun hakea apua tohon häpeän käsittelyyn.

Mikä tällaiseen häpeään ja jatkuvaanalemmuuden tunteeseen voi muka auttaa, ei yhtään mikään .

• Anonyymi00047
        Anonyymi00045 kirjoitti:

Kyllä on. Jos terveyskesksu ei tarjoa sukupuolitautitestejä niin kysyä aikuisena ihmisenä mikä on lähin terveydenhuollon piste jossa testejä otetaan. Miksi et pyydä äiitiäsi soittaa jos olet itse noin avuton.

No kun ei se suostu tekeen tollasia asioita mun puolesta.

• Anonyymi00048
        Anonyymi00040 kirjoitti:

Masentunut Mies

Soita sinne maanantaina ja kerro että niiden sukupuolitautitestien ottaminen on maksuttomia. Sinä haluat naisen mutta et osaa edes hoitaa asioita.

• Anonyymi00049
        Anonyymi00045 kirjoitti:

Avuton? Kyse ei nyt ole siitä että en osaisi. Kyse on siitä että en kehtaa.

• Anonyymi00050
        Anonyymi00048 kirjoitti:

Soita sinne maanantaina ja kerro että niiden sukupuolitautitestien ottaminen on maksuttomia. Sinä haluat naisen mutta et osaa edes hoitaa asioita.

Osaan kyllä hoitaa asioita mutta en kehtaa häpeän ja sosiaalisten tilanteiden pelon takia.

• Anonyymi00051
        Anonyymi00048 kirjoitti:

Miksi ne sitte valehteli mulle aikasemmin että ne testit maksaa kun soitin sinne ja pyysin saada ne?

• Anonyymi00052
        Anonyymi00051 kirjoitti:

Miksi ne sitte valehteli mulle aikasemmin että ne testit maksaa kun soitin sinne ja pyysin saada ne?

Mistä minä voin tietää. Soita ja kysy heiltä miksi valehtelivat.

• Anonyymi00054
        Anonyymi00047 kirjoitti:

No kun ei se suostu tekeen tollasia asioita mun puolesta.

miksei? ai sen takia että äitisi tekee sulle ruuan koska ite et jaksa. Miten sä pystyt menee testiin jos et pysty soittaa puhelimella

• Anonyymi00055
        Anonyymi00049 kirjoitti:

No ala käsittelee sitten häpeää ja mitä kaikkea liittyy sen häpeän tunteeseen

• Anonyymi00056
        Anonyymi00050 kirjoitti:

Osaan kyllä hoitaa asioita mutta en kehtaa häpeän ja sosiaalisten tilanteiden pelon takia.

miten sä meinaat mennä testiin sun pelkojen takia. Ei sitä testiä sun kotiin tulla tekee

• Anonyymi00057
        Anonyymi00046 kirjoitti:

Mikä tällaiseen häpeään ja jatkuvaanalemmuuden tunteeseen voi muka auttaa, ei yhtään mikään .

voi helvetti. no just tunteiden käsittely. no nähtävästi paneminen . kun panet niin et tunne häpeää .

• Anonyymi00058
        Anonyymi00049 kirjoitti:

No ainakin tunteiden käsittelyssä olet avuton ja siinä ettet uskalla kohdata pelkoja.

• Anonyymi00059
        Anonyymi00054 kirjoitti:

miksei? ai sen takia että äitisi tekee sulle ruuan koska ite et jaksa. Miten sä pystyt menee testiin jos et pysty soittaa puhelimella

Koska mulle on helpompaa vaan mennä johonkin mut puhelimella soittaminen vaikeaa on.

• Anonyymi00061
        Anonyymi00059 kirjoitti:

Koska mulle on helpompaa vaan mennä johonkin mut puhelimella soittaminen vaikeaa on.

No mene sitten sanomaan sinne terveyskeskukseen. Miten sä voit ikinä päästä panemaan kenenkään naisen kaa jos sä et pysty puhelimessa puhumaan naisen kanssa?

• Anonyymi00062
        Anonyymi00059 kirjoitti:

Mikä siinä puhelimella soittamisessa sua pelottaa?Eikö sun äiti tsemppaa ja kannusta sua? On siinä äiti joka ei voi lastaan opettaa elämään ja pärjäämään

• Anonyymi00065
        Anonyymi00061 kirjoitti:

No mene sitten sanomaan sinne terveyskeskukseen. Miten sä voit ikinä päästä panemaan kenenkään naisen kaa jos sä et pysty puhelimessa puhumaan naisen kanssa?

No tartteeko aina puhelimessa puhua päästäkseen panemaan?

• Anonyymi00066
        Anonyymi00062 kirjoitti:

Mikä siinä puhelimella soittamisessa sua pelottaa?Eikö sun äiti tsemppaa ja kannusta sua? On siinä äiti joka ei voi lastaan opettaa elämään ja pärjäämään

Joo, en tiedä.

• Anonyymi00071
        Anonyymi00066 kirjoitti:

Joo, en tiedä.

Et tiedä. ja olet käynyt terapiassa ja sielläkään ei ole osattu sanoa mikä sua pelottaa puhelimella soittaessa. Olet sanonut että olet käynyt kaikki auttamistahot läpi ja kukaan ei ole osannut sanoa syytä tuolle.

• Anonyymi00072
        Anonyymi00065 kirjoitti:

No tartteeko aina puhelimessa puhua päästäkseen panemaan?

Puhelimessa ei uskalla jutella mutta sitten livenä kyllä uskaltaa jutella naisen kaa.

• Anonyymi00073
        Anonyymi00059 kirjoitti:

No mene sinne terveyskeskukseen sanoo kun et uskalla soittaa

• Anonyymi00042

Ja mitä se Suomelle kuuluu että Venäjä hyökkäsi Ukrainaan meidän poliitikot vaaraantaa koko kansan turvallisuuden.

• Anonyymi00043

Olen siis Venäjä mielinen pelle ja tassa on se syy miksi moni kaveria yhdenkin on mennyt poikki pysyvasti.

• Anonyymi00044
        Anonyymi00043 kirjoitti:

Olen siis Venäjä mielinen pelle ja tassa on se syy miksi moni kaveria yhdenkin on mennyt poikki pysyvasti.

*Kaverisuhde.

• Anonyymi00060

Mut joo siis mahdotonta mun on mennä maksullisiin naisiinkaan kun pelkään puhelimella soittamistakin ja pelkään tauteja kuollakseni.

Ainut seksi siis olisi mitä voisin harrastaa pyytää jotain naista vetään händyyn multa.

Tai tuskin sitten uskaltaisin sitä naista tavata ollenkaa on tämä perkele vaikeaa.

Masentunut Mies

• Anonyymi00063

Kerrotko miksi näet panemisen olevan ratkaisu sun ongelmiin? olet varmasti sitä pohtinut mikä siinä panemisessa poistaa häpeän ja pelot.

• Anonyymi00064
        Anonyymi00063 kirjoitti:

Kerrotko miksi näet panemisen olevan ratkaisu sun ongelmiin? olet varmasti sitä pohtinut mikä siinä panemisessa poistaa häpeän ja pelot.

Varmaan se kun kokisin kelpaavani jollekkin naiselle ja se nostaisi itsetuntoa.

Samaa tunnetta maksullisten naisten kanssa saa ei.

Masentunut Mies

• Anonyymi00069
        Anonyymi00064 kirjoitti:

Masentunut Mies

Sinähän et ole neitsyt niin mitä sille itsetunnolle tapahtui kun olet päässyt olemaan naisen kanssa. Ei näytä siltä että itsetuntosi on noussut vaikka olet joskus ollut naisen kaa. Mikä meni pieleen ettei itsetunto noussut vaikka olet päässyt panee naisen kaa?

• Anonyymi00074
        Anonyymi00064 kirjoitti:

Masentunut Mies

Mä en ymmärrä. Ethän sä voi päästä sun sosiaalisten tilaneteiden pelon takia sänkyyn. Sä et pysty edes puhelimessa puhumaan . Sinulla ei ole siis pelkoja kun nainen tulee luoksesi mutta muuten sulla on pelkoja. Mihin ne pelot häviää kun sinä tapaat naisen?

• Anonyymi00111
        Anonyymi00069 kirjoitti:

Sinähän et ole neitsyt niin mitä sille itsetunnolle tapahtui kun olet päässyt olemaan naisen kanssa. Ei näytä siltä että itsetuntosi on noussut vaikka olet joskus ollut naisen kaa. Mikä meni pieleen ettei itsetunto noussut vaikka olet päässyt panee naisen kaa?

Ilmeisesti en kuitenkaan tarpeeksi tai riittävän monen naisen kanssa ja viimeisimmästä kerrasta on jo liian pitkä aika.

• Anonyymi00112
        Anonyymi00074 kirjoitti:

Mä en ymmärrä. Ethän sä voi päästä sun sosiaalisten tilaneteiden pelon takia sänkyyn. Sä et pysty edes puhelimessa puhumaan . Sinulla ei ole siis pelkoja kun nainen tulee luoksesi mutta muuten sulla on pelkoja. Mihin ne pelot häviää kun sinä tapaat naisen?

Kyllähän mua aluksi kauheesti pelottikin mut otin alkoholia ja jotain lääkettä aluksi.

• Anonyymi00113
        Anonyymi00112 kirjoitti:

Kyllähän mua aluksi kauheesti pelottikin mut otin alkoholia ja jotain lääkettä aluksi.

Alkoholia ja lääkkeitä yhdessä. Näinkö lääkäri on ohjeistanut tekemään?

• Anonyymi00114
        Anonyymi00112 kirjoitti:

Ja nuo yhdessä tukee hyvinvointia ja auttaa sua?

• Anonyymi00067

Voisin antaa sen naisen puhelin-numeron joka sylkäisi mun silmille. Joku vois kysyä sitten vaikka what's appissa siltä mun puolesta onko sillä niitä tauteja. Itse en voi kysyä kun hän on estänyt mut eikä suostu keskustelemaan mun kanssa. Hän voi sitten varmaan kertoa enemmän mun edesottamuksista.

Masentunut Mies

• Anonyymi00068

Hän voi sitten tietty vaikka kostoksi valehdella että hänellä on noi taudit. Se taas ainakaan ei hälvennä mun pelkoja. Jos hän alkaisi tuollaisesta asiasta valehtelemaan niin en tulisi häntä todellakaan jättämään rauhaan.

Masentunut Mies

• Anonyymi00070

No anna se sun äidille. Äitsi voi soittaa. Sulla ei taida olla lämpimät välit äistisi kanssa vaikka hänen luonaan asut? Luulis että äiti auttais lastaan

• Anonyymi00077
        Anonyymi00070 kirjoitti:

No anna se sun äidille. Äitsi voi soittaa. Sulla ei taida olla lämpimät välit äistisi kanssa vaikka hänen luonaan asut? Luulis että äiti auttais lastaan

Mulla on aika huonot välit äidin kanssa aina ollut.

Laitanko tänne julkiseen jakoon sen naisen puhelinnumeron niin joku voi kysellä?

Masentunut Mies

• Anonyymi00081
        Anonyymi00077 kirjoitti:

Mulla on aika huonot välit äidin kanssa aina ollut.

Laitanko tänne julkiseen jakoon sen naisen puhelinnumeron niin joku voi kysellä?

Masentunut Mies

Teepä se niin saat vielä syytteen yksityiselämää loukkaavana tiedon levittämisenä. Kun se nainen tekee ilmotuksen susta jos saa tietää että ole täällä hänen numeron ilmoittanut ja kertonut hänen elämästään.

• Anonyymi00075

Nii testeissä sun olis silti hyvä käydä

• Anonyymi00076

Miksi kun noi taudit kerran ei voi tarttua syljen välityksellä vai voiko?

Mssentunut Mies

• Anonyymi00078
        Anonyymi00076 kirjoitti:

Mssentunut Mies

Sinähän sanoit että olet käynyt lukemassa miten taudit voi tarttua. Niin etkö sä ymmärrä lukemaasi

• Anonyymi00079
        Anonyymi00076 kirjoitti:

Mssentunut Mies

Hepatiitti voi tarttua syljestä. Se on totta

• Anonyymi00080
        Anonyymi00076 kirjoitti:

Mssentunut Mies

B-hepatiitti voi esiintyä syljessä, mutta tartuntariski on silmän limakalvon kautta erittäin pieni, ellei syljessä ole mukana myös näkyvää verta. Sinähän sanoit että nainen puraisi huulta ja siten verta joutunut sun silmään

• Anonyymi00082
        Anonyymi00076 kirjoitti:

Mssentunut Mies

Hepatiitti voi teoriassa tarttua syljestä silmään, jos sylki sisältää verta ja pääsee silmän limakalvolle.B-hepatiitti: Virus voi esiintyä syljessä. Tartunta on mahdollinen, jos virusta sisältävää sylkeä tai verta roiskuu suoraan silmään. C-hepatiitti ei tartu pelkän syljen kautta, ellei syljessä ole näkyvästi mukana tartuttajan verta.

Käy testeissä koska sanoit että naisella on saattanut olla verta suussa.

• Anonyymi00083
        Anonyymi00079 kirjoitti:

Hepatiitti voi tarttua syljestä. Se on totta

Itse olen kyllä lukenut ettei voi tarttua ja näin on jotku terveydenhuollon asiantuntijatkin jossain sanonut.

Masentunut Mies

• Anonyymi00084
        Anonyymi00080 kirjoitti:

B-hepatiitti voi esiintyä syljessä, mutta tartuntariski on silmän limakalvon kautta erittäin pieni, ellei syljessä ole mukana myös näkyvää verta. Sinähän sanoit että nainen puraisi huulta ja siten verta joutunut sun silmään

No enhän mä niin sanonut vaan sanoin että en tiedä puriko huuleensa.

Masentunut Mies

• Anonyymi00085
        Anonyymi00080 kirjoitti:

Ja sitäkään en tiesä lensi sitä sylkeä mun silmään ja kuinka paljon koska olin silloin todella kännissä.

Masentunut Mies

• Anonyymi00086
        Anonyymi00085 kirjoitti:

Ja sitäkään en tiesä lensi sitä sylkeä mun silmään ja kuinka paljon koska olin silloin todella kännissä.

Masentunut Mies

Siis en tiedä lensikö sylkeä mun silmään vähän, paljon vai ei ollenkaan vai lensikö ne mun poskelle.

Masentunut Mies

• Anonyymi00093
        Anonyymi00078 kirjoitti:

Sinähän sanoit että olet käynyt lukemassa miten taudit voi tarttua. Niin etkö sä ymmärrä lukemaasi

Netistä löytyy asiasta vähän kahdenlaista eri tietoa joten mullako se ongelma on?

Masentunut Mies

• Anonyymi00094
        Anonyymi00084 kirjoitti:

No enhän mä niin sanonut vaan sanoin että en tiedä puriko huuleensa.

Masentunut Mies

Miksi oletat että nainen olis purrut huuleen josta veri olis lentänyt syljen mukana sun silmään

• Anonyymi00095
        Anonyymi00085 kirjoitti:

Masentunut Mies

Nytkö ei sylkeä lentänyt kun olet koko ajan väittänyt että nainen sylkäisi sua silmään .

• Anonyymi00096
        Anonyymi00085 kirjoitti:

Masentunut Mies

ja sinä ihmettelet miksi nainen ei halunnut sun kanssa suhdetta. Sinä olit kännissä ja sitten ihmettelet kun sun kaa ei haluta suhdetta. Mieti hieman omaa käytöstä.

• Anonyymi00097
        Anonyymi00093 kirjoitti:

Netistä löytyy asiasta vähän kahdenlaista eri tietoa joten mullako se ongelma on?

Masentunut Mies

No on kun sinä olet ihan paniikissa.

• Anonyymi00100
        Anonyymi00096 kirjoitti:

ja sinä ihmettelet miksi nainen ei halunnut sun kanssa suhdetta. Sinä olit kännissä ja sitten ihmettelet kun sun kaa ei haluta suhdetta. Mieti hieman omaa käytöstä.

No se nainen oli varmaan vielä enemmän kännissä ja juo varmaan paljon enemmän ja useammin kuin meikäläinen niin mitä mun pitäis tässä miettiä?

Humalatila tuskin ainakaan oli se ongelma vaan ne viestit mitä olin sille naiselle laittanut kun en kestänyt pakkeja vaan suutuin siitä.

Masentunut Mies

• Anonyymi00101
        Anonyymi00095 kirjoitti:

Nytkö ei sylkeä lentänyt kun olet koko ajan väittänyt että nainen sylkäisi sua silmään .

Juurihan sanoin etten tiedä menikö sitä mun mun silmään vai ei ja kuinka paljon.

Etkö ymmärrä lukemaasi?

Masentunut Mies

• Anonyymi00102
        Anonyymi00094 kirjoitti:

Miksi oletat että nainen olis purrut huuleen josta veri olis lentänyt syljen mukana sun silmään

"Miksi oletat että nainen olis purrut huuleen josta veri olis lentänyt syljen mukana sun silmään. "

Koska se vihaa mua ja haluaa mulle pelkkää pahaa.

Masentunut Mies

• Anonyymi00103
        Anonyymi00100 kirjoitti:

No se nainen oli varmaan vielä enemmän kännissä ja juo varmaan paljon enemmän ja useammin kuin meikäläinen niin mitä mun pitäis tässä miettiä?

Humalatila tuskin ainakaan oli se ongelma vaan ne viestit mitä olin sille naiselle laittanut kun en kestänyt pakkeja vaan suutuin siitä.

Masentunut Mies

eli sinulla on ongelmia käsitellä pettymystä

• Anonyymi00104
        Anonyymi00101 kirjoitti:

Juurihan sanoin etten tiedä menikö sitä mun mun silmään vai ei ja kuinka paljon.

Etkö ymmärrä lukemaasi?

Masentunut Mies

juu. no mene testeihin jos noin paljin panikoit. eikö veljesi voi auttaa sua

• Anonyymi00105
        Anonyymi00102 kirjoitti:

"Miksi oletat että nainen olis purrut huuleen josta veri olis lentänyt syljen mukana sun silmään. "

Koska se vihaa mua ja haluaa mulle pelkkää pahaa.

Masentunut Mies

no sille mä en voi mitään

• Anonyymi00108
        Anonyymi00105 kirjoitti:

no sille mä en voi mitään

No en sanonut että tarttee voidakkaan, kunhan kerroin miksi oletin näin.

Masentunut Mies

• Anonyymi00087

Yhteisellä käytetyllä huumeneulalla huumetta Suomeen pistäessä c-hepatiittitartunnan riski yhdellä pistokerralla on 1-3 % luokkaa eli melko pieni.

Siis nimenomaan niin päin että c-hepatiittia sairastava henkilö on pistänyt sillä neulalla itseään ensin.

Toisinpäinhän tartunta olisi mitenkään edes mahdollinen jos tuota hepatiittia sairastamaton pistää itseään ensin.

Masentunut Mies

• Anonyymi00088

Siis suoneen pistäessä, pointtina se että nuo taudit tarttuu hyvin heikosti edes suorassa verikontaktissa.

Suojaamattomassa yhdynnässä todennäköisyys saada hiv tai hepatiitti on sitten jo huomattavasti pienempi kuin samalla neulalla huumeita pistäessä. Poikkeuksena anaaliyhdyntä. Sen takia kai nuo taudit on jonkun verran yleisempiä miesten välisessä seksissä.

• Anonyymi00098

No rauhoitu sitten ja unohda nää taudit. Sun ei tartte mennä testeihin. sinähän se tässä panikoit

• Anonyymi00099
        Anonyymi00098 kirjoitti:

No rauhoitu sitten ja unohda nää taudit. Sun ei tartte mennä testeihin. sinähän se tässä panikoit

Juurihan jotku täällä viime yönä sanoi että mun on syytä mennä testeihin.

• Anonyymi00106
        Anonyymi00099 kirjoitti:

Juurihan jotku täällä viime yönä sanoi että mun on syytä mennä testeihin.

no sitten sä meet. sun pitää ite mennä . kukaan muu ei mee sun puolesta

• Anonyymi00109
        Anonyymi00106 kirjoitti:

no sitten sä meet. sun pitää ite mennä . kukaan muu ei mee sun puolesta

Tottakai itse menen mut joku vois auttaa ajan varaamisessa että saan ne testit.

Tai sitten varmaan pitää unohtaa koko juttu.

Masentunut Mies

• Anonyymi00117
        Anonyymi00109 kirjoitti:

Tottakai itse menen mut joku vois auttaa ajan varaamisessa että saan ne testit.

Tai sitten varmaan pitää unohtaa koko juttu.

Masentunut Mies

Kysy sun veljeltä apua. tai sitten vaan unohdat koko jutut.

• Anonyymi00089

Jos se hepatiitti tai hiv tarttuu verisestä syljestä joka päätyy silmän limakalvolle niin voittaahan jotkut loton päävoitonkin mut kuinka todennäköistä tämä on?

Joku aivasti kaupassa ja niitä pisaroita saattoi päätyä mun silmään. Mitä jos sillä aivastajalla oli verinen haava suussa. Pitääkö mennä hiv ja hepatiittitesteihin nyt sitten?

• Anonyymi00090

Jos ui kesällä luonnonvesissä ja sinne veteen päätyy jostain syystä jonkun hiv tai hepatiittipositiivisen verta ja sitä menee silmään tai itselläkin on joku haava niin pitääkö taas mennä testeihin?

• Anonyymi00091

Jos kävelee kesällä paljain varpain uimarannalla ja joku on heittänyt sinne vaikka käytetyn huumeneulan ja astuu paljain varpain sen päälle niin ai kamala.

• Anonyymi00092

Joo ei kannata mennä koskaan mihinkään eikä tehdä mitään, ei varsinkaan pussailla tai harrastaa seksiä yhtään kenenkään kanssa!

• Anonyymi00115

Miksi aloittaja on alkanut pelätä tauteja vasta kaksi vuotta myöhemmin, kun tapauksesta on jo kulunut aikaa ?
      En olisi huolissani. Kyllähän jotain oireitakin olisi jo ilmaantunut, jos joku tauti olisi tullut jo kaksi vuotta sitten. Unohda tuo ja jatka elämääsi.
      Nuo taudit eivät tartu ihan herkästi, vaatii myös verikontaktin tai seksikontaktin, että edes olisi riski olemassa.

• Anonyymi00116

HIV-infektio on tartunnan saaneella usein vuosia tai jopa yli vuosikymmenen täysin oireeton.Useimmat hepatiittitartunnat (etenkin B, C ja E) ovat pitkään tai jopa kokonaan oireettomia.

• Anonyymi00161

Sitä syytä ei saa sanoa, kun se on kuulemma haukkumista. Se siitä juurisyiden selvittämisestä ja niihin tarttumisesta.

Mutta sanotaan nyt sitten niin päin, että eipä se hirveän tervettä ole, jos jää jumittamaan vuosia vanhoihin asioihin, jotka ovat vastoin kaikkia todennäköisyyksiä.

Ja anteeksi että sanon rehellisesti, mutta turhapa siihen on naista peti puuhiin haaveilla, jos ei itse kykene testeissä käymään.

• Anonyymi00118

Yksikään nainen ei hovavietistään huolimatta täällä pysty sinulle sitä testiä tekemään.

• Anonyymi00119

Sain lähetteen noihin testeihin kun itse soitin terveysasemalle mut seuraavat vapaat ajat sinne on vasta 3 viikon päästä maanantaina.

Siis voi helvetti mitä mä nyt teen kun olis muitakin suunnitelmia kesälle kuin odotella monta viikkoa tuon asian takia.

Haluan mielenrauhan tämän asian suhteen jo tällä viikolla ja piste!

Masentunut Mies

• Anonyymi00122

Sinä olet jaksanut odottaa kaksi vuotta ja nyt et jaksa odottaa 3 viikkoa. Jos sinua ahdistaa niin mene juttelemaan jollekin ammatti-ih,miselle tai hivpointilla on chatti niin kirjoita sinne .

• Anonyymi00120

Minkään muun paikkakunnan labraan en tietty voi mennä, älkää kysykö miksi.

Masentunut Mies

• Anonyymi00121

Mikä estää menemästä yksityiseen labraan?

• Anonyymi00123
        Anonyymi00121 kirjoitti:

Mikä estää menemästä yksityiseen labraan?

No voi helvetti ei se ilmaista ole!

• Anonyymi00162
        Anonyymi00123 kirjoitti:

No voi helvetti ei se ilmaista ole!

Korjaa jos olen väärässä, mutta laitoit 200€ sijoituksiin, mutta et pelkää hiviä niin paljoa että laittaisit 200€ labroihin?

Ethän sinä silloin oikeasti hiviä pelkää, vaan jollain järjen tasolla tiedät, ettei sinulla sitä ole.

Anteeksi, että taas sanon suoraan, mutta kasvatappa munat, ja lemppaappa se äitikulta, joka antaa sun haihatella tälläsiä asioita. Ota tilalle oikein topakka justiina, ihan sama onko se hoitaja vai vaimo, mutta joku sellanen joka pistää tälle ristiriidalle rajat.

• Anonyymi00125

Natsipaska.

Masentunu Mies

• Anonyymi00142

Itsellä välillä tapana uhkailla ja ärsyttää muita ihmisiä ilman mitään oikeaa tarkoitusta tehdä mitään.

Johtuuko se sitten siitä aspergerista vai kenties jostain katkeruudesta ja huonosta itsetunnosta?

Vai onko tässä nyt kuitenkin mukana jotain tunne- elämän epävakautta tai joku vakava persoonallisuushäiriö?

Masentunut Mies

• Anonyymi00145

No hae apua sun ongelmiin vai eikö sua ole osattu auttaa.

• Anonyymi00147
        Anonyymi00145 kirjoitti:

No hae apua sun ongelmiin vai eikö sua ole osattu auttaa.

No ei mua osata auttaa.

• Anonyymi00148

Ja noinko aiot hurmata naisen sänkyyn?

• Anonyymi00150

Aspergerin oireyhtymään (nykyisin osa autismikirjoa) ei itsessään kuulu taipumusta uhkailla muita. Uhkailu on aina tuomittavaa, ja se tulee ottaa vakavasti riippumatta tekijän diagnoosista.

• Anonyymi00153
        Anonyymi00147 kirjoitti:

No ei mua osata auttaa.

No miten sun aspergeria on yritetty hoitaa? ja miks se ei ole onnistunut?

• Anonyymi00154
        Anonyymi00150 kirjoitti:

Aspergerin oireyhtymään (nykyisin osa autismikirjoa) ei itsessään kuulu taipumusta uhkailla muita. Uhkailu on aina tuomittavaa, ja se tulee ottaa vakavasti riippumatta tekijän diagnoosista.

Joo kyllä mä tämän jo tiedän kun mut kerran tuomittiin käräjillä päiväsakkoihin eikä auttanut vaikka koitin selittää poliiseille että mulla on Asperger ja on ollut todella vaikeaa isän kuoleman jälkeen.

• Anonyymi00155
        Anonyymi00153 kirjoitti:

No miten sun aspergeria on yritetty hoitaa? ja miks se ei ole onnistunut?

Olenhan jo kertonut ettei sitä voi hoitaa kun se on synnynnäinen ominaisuus.

• Anonyymi00158
        Anonyymi00155 kirjoitti:

Olenhan jo kertonut ettei sitä voi hoitaa kun se on synnynnäinen ominaisuus.

Juu siitä ei parantua mutta hoidon ja kuntoutuksen tavoitteena on helpottaa arkea, tukea toimintakykyä ja edistää hyvinvointia. Miten sua on yritetty auttaa ja miksi se on epäonnistunut?

• Anonyymi00160
        Anonyymi00154 kirjoitti:

Joo kyllä mä tämän jo tiedän kun mut kerran tuomittiin käräjillä päiväsakkoihin eikä auttanut vaikka koitin selittää poliiseille että mulla on Asperger ja on ollut todella vaikeaa isän kuoleman jälkeen.

Sinulla on ollut vaikeaa niin oletko käynyt puhumassa isäsi kuolemasta missään ja mitä tunteita se herättää?

• Anonyymi00163
        Anonyymi00160 kirjoitti:

Sinulla on ollut vaikeaa niin oletko käynyt puhumassa isäsi kuolemasta missään ja mitä tunteita se herättää?

Pari kertaa siellä psykiatrisella sairaanhoitajalla mut eipä se taida auttaa.

Masentunut Mies

• Anonyymi00164
        Anonyymi00158 kirjoitti:

Juu siitä ei parantua mutta hoidon ja kuntoutuksen tavoitteena on helpottaa arkea, tukea toimintakykyä ja edistää hyvinvointia. Miten sua on yritetty auttaa ja miksi se on epäonnistunut?

No ei mulle mitään tukihenkilöä ole tarjottu enkä tiedä miksi on epäonnistunut.

• Anonyymi00166
        Anonyymi00164 kirjoitti:

No ei mulle mitään tukihenkilöä ole tarjottu enkä tiedä miksi on epäonnistunut.

Oletko sinä ollut motivoitunut ja tehnyt kaikkesi voidaksesi paremmin. Ja sinulla siihen on kuulunut alkoholi mukana. Kerro ihmeessä miten se alkoholi ja lääkkeet on tukenut sun hyvinvointia. Sinulla on mahdollisuus hakea tukihenkilöä mutta se hemmetin ex naapuri estää sua avun hakemisessa.

• Anonyymi00168
        Anonyymi00166 kirjoitti:

Oletko sinä ollut motivoitunut ja tehnyt kaikkesi voidaksesi paremmin. Ja sinulla siihen on kuulunut alkoholi mukana. Kerro ihmeessä miten se alkoholi ja lääkkeet on tukenut sun hyvinvointia. Sinulla on mahdollisuus hakea tukihenkilöä mutta se hemmetin ex naapuri estää sua avun hakemisessa.

No ei se varmaan mikään syy ole multa evätä tukihenkilöä jos olen käyttänyt alkoholia ja lääkkeitä?

Masentunut Mies

• Anonyymi00171
        Anonyymi00168 kirjoitti:

No ei se varmaan mikään syy ole multa evätä tukihenkilöä jos olen käyttänyt alkoholia ja lääkkeitä?

Masentunut Mies

Sinusta on siis ollut oikein käyttää alkoholia ja lääkkeitä. Onko tämä yhdistelmä tukenut sun terveyttä ja hyvinvointia ja millä tavalla?Edelleen sinä voit hakea tukihenkilö ja tukea mutta kun sinä et voi koska sun ex naapuri on sen palveliun ainoa työntekijä joka niitä tarjoaa.

• Anonyymi00173
        Anonyymi00168 kirjoitti:

Masentunut Mies

Mitä sinulle on sanottu terapiassa kun olet maninnut käyttäväsi lääkkeitä ja alkoholia?

• Anonyymi00181
        Anonyymi00173 kirjoitti:

Mitä sinulle on sanottu terapiassa kun olet maninnut käyttäväsi lääkkeitä ja alkoholia?

"Mitä sinulle on sanottu terapiassa kun olet maninnut käyttäväsi lääkkeitä ja alkoholia?"

Mä sitä siellä olen kertonut juovani vähemmän kuin oikeasti todellisuudessa juon.

Masentunut Mies

• Anonyymi00183
        Anonyymi00181 kirjoitti:

"Mitä sinulle on sanottu terapiassa kun olet maninnut käyttäväsi lääkkeitä ja alkoholia?"

Mä sitä siellä olen kertonut juovani vähemmän kuin oikeasti todellisuudessa juon.

Masentunut Mies

Siis piti sanoa että en ole alkoholinkäyttöäni siellä mainostanut ja jos siitä on kysytty niin olen kertonut juomamääräni puolet pienemmiksi kuin ne todellisuudessa on.

Masentunut Mies

• Anonyymi00193
        Anonyymi00183 kirjoitti:

Siis piti sanoa että en ole alkoholinkäyttöäni siellä mainostanut ja jos siitä on kysytty niin olen kertonut juomamääräni puolet pienemmiksi kuin ne todellisuudessa on.

Masentunut Mies

Mitä sä hyödyt valehtelusta ? Ei se ainakaan mitään paranna.
        Eihän ammattilaiset voi ikinä tietää, mikä sua vaivaa, jos sä salailet asioita. Ne ei osaa edes hoitaa, eikä auttaa oikein, jos ne ei tiedä mistä joku johtuu.
        Ja kyllä se alkoholi ja lääkkeet on aika iso aiheuttaja kaikkiin ongelmiin. Olen varma, että ymmärrät sen itsekin, et sä ole kuitenkaan tyhmä ihminen.
        Mistäkö tiedän ? Ryvin itse syvällä viina- ja pillerimaailmassa aikoinaan. Siinä ei ollut mitään positiivista. Sain elämäni ja itseni takaisin vasta, kun pääsin niistä irti ja selvitin ongelmani.

• Anonyymi00213
        Anonyymi00181 kirjoitti:

Masentunut Mies

Niimpä. Ja sinä haluat tukihenkiilön jolle voit jatkaa sitten valehtelua. ja piilottaa sitten kaikki tyhjät pullot.

• Anonyymi00214
        Anonyymi00183 kirjoitti:

Masentunut Mies

Eli tahallasi valehtelet ja kerrot ettei sua voida auttaa kun sä et osaa olla edes rehellinen.

• Anonyymi00215
        Anonyymi00183 kirjoitti:

Masentunut Mies

Jos haluat apua ja voida paremmin niin ei valehtelu auta. Et halua apua koska juomisesi ja lääkkeiden käyttö paljastuu . Joku voi hoksata tämän ja tätähän sinä et halua.

• Anonyymi00165

Pitää mennä kohta nukkumaan että jaksan herätä sinne labraan. Mulle on raskaita noi aikaiset aamuherätykset kun saa yleensä ajoissa unta enkä muutenkaan koskaan ole ollut aamuihminen. Niin ja jo niiden testien tuloksin jännittää.

• Anonyymi00167

voi luoja. Kuinka monta aikaisat aamua sulla on kun et ole työelämässä etkä opiskele. Äitikö sinut herättää heti aamusta .

• Anonyymi00169
        Anonyymi00167 kirjoitti:

voi luoja. Kuinka monta aikaisat aamua sulla on kun et ole työelämässä etkä opiskele. Äitikö sinut herättää heti aamusta .

On vaikeampaa herätä yhtäkkiä taas aikaisin kuin niille joille se on rutiinia.

Masentuneena helposti nukkuisin kaikki päivät.

Ja joo vastaus on että ei se äiti mua herätä paitsi nyt kun pelkään että nukun pommiin ja myöhästyn sieltä labrasta.

• Anonyymi00172
        Anonyymi00169 kirjoitti:

Ja joo vastaus on että ei se äiti mua herätä paitsi nyt kun pelkään että nukun pommiin ja myöhästyn sieltä labrasta.

Sinä siis nukut kaiket päivät loppu ikäsi koska sinä et saa naista ja tautufobian takia et pystyisi olla edes naisen kanssa . Paranisko masennus jos nainen tulis runkkaa sua?

• Anonyymi00174
        Anonyymi00169 kirjoitti:

Ei tullut mieleen että kun kello pärähtää soimaan niin silloin noustaan. Ensin valitat kun et saa aikaa labraan ja sitten kun saat niin silti pitää valittaa.

• Anonyymi00175
        Anonyymi00172 kirjoitti:

Sinä siis nukut kaiket päivät loppu ikäsi koska sinä et saa naista ja tautufobian takia et pystyisi olla edes naisen kanssa . Paranisko masennus jos nainen tulis runkkaa sua?

Voi olla hyvinkin että paranisi.

Masentunut Mies

• Anonyymi00176
        Anonyymi00174 kirjoitti:

Ei tullut mieleen että kun kello pärähtää soimaan niin silloin noustaan. Ensin valitat kun et saa aikaa labraan ja sitten kun saat niin silti pitää valittaa.

Miten niin valittaa? Kyllä mä sinne labraan pääsin jo hyvissä ajoin. Tullut vaan nukuttua ainuttakaan silmäystä. Täytyy sitten tehdä tärkeät asiat vasta huomenna kun tänään ei jaksa.

Masentunut Mies

• Anonyymi00178
        Anonyymi00175 kirjoitti:

Voi olla hyvinkin että paranisi.

Masentunut Mies

Sekö auttaa sun autismiin ja sen tuomiin haasteisiin? Sinullahan on ollut aikoinaan seksiä niin kerrotko mihin se itsetunto ja itsensä arvostaminen unohtui? kerrotko miten se kun nainen runkkaa sua auttaa sun autismiin?

• Anonyymi00179
        Anonyymi00176 kirjoitti:

Miten niin valittaa? Kyllä mä sinne labraan pääsin jo hyvissä ajoin. Tullut vaan nukuttua ainuttakaan silmäystä. Täytyy sitten tehdä tärkeät asiat vasta huomenna kun tänään ei jaksa.

Masentunut Mies

Mitä tärkeitä asioita sulla ja mitä sun äiti tykkää kun et jaksa auttaa häntä tänään?

• Anonyymi00186
        Anonyymi00179 kirjoitti:

Mitä tärkeitä asioita sulla ja mitä sun äiti tykkää kun et jaksa auttaa häntä tänään?

Pitäis omakotitalon nurmikenttä ajaa ruohonleikkurilla ja ei se vaadi mua auttamaan missään, itse asetan ne vaatimukset itselleni.

Masentunut Mies

• Anonyymi00187
        Anonyymi00178 kirjoitti:

Sekö auttaa sun autismiin ja sen tuomiin haasteisiin? Sinullahan on ollut aikoinaan seksiä niin kerrotko mihin se itsetunto ja itsensä arvostaminen unohtui? kerrotko miten se kun nainen runkkaa sua auttaa sun autismiin?

"Sekö auttaa sun autismiin ja sen tuomiin haasteisiin? Sinullahan on ollut aikoinaan seksiä niin kerrotko mihin se itsetunto ja itsensä arvostaminen unohtui? kerrotko miten se kun nainen runkkaa sua auttaa sun autismiin?"

Se auttaa autismin siten että musta tulee vieläkin autistisempi sillä hetkellä kun nainen runkkaa mua että silmät pyörii päässä kuin hedelmäpelissä ja kuola valuu suusta.

Masentunut Mies

• Anonyymi00191
        Anonyymi00186 kirjoitti:

Pitäis omakotitalon nurmikenttä ajaa ruohonleikkurilla ja ei se vaadi mua auttamaan missään, itse asetan ne vaatimukset itselleni.

Masentunut Mies

Mä ymmärsin että sä muutit äitisi luokse asumaan koska äitisi tarvitsee apua. Aikasemmin olet kertonut että äitisi tarvitsee apuasi.

• Anonyymi00192
        Anonyymi00187 kirjoitti:

"Sekö auttaa sun autismiin ja sen tuomiin haasteisiin? Sinullahan on ollut aikoinaan seksiä niin kerrotko mihin se itsetunto ja itsensä arvostaminen unohtui? kerrotko miten se kun nainen runkkaa sua auttaa sun autismiin?"

Se auttaa autismin siten että musta tulee vieläkin autistisempi sillä hetkellä kun nainen runkkaa mua että silmät pyörii päässä kuin hedelmäpelissä ja kuola valuu suusta.

Masentunut Mies

Olet kyllä hemmetin lapsellinen.

• Anonyymi00194
        Anonyymi00186 kirjoitti:

Masentunut Mies

Onhan se hienoa, että auttelet siellä kotona. Jatka samaan malliin.

• Anonyymi00199
        Anonyymi00192 kirjoitti:

Miten niin? Kuka sä sitten oot?

Masentunut Mies

• Anonyymi00200
        Anonyymi00191 kirjoitti:

Mä ymmärsin että sä muutit äitisi luokse asumaan koska äitisi tarvitsee apua. Aikasemmin olet kertonut että äitisi tarvitsee apuasi.

"Mä ymmärsin että sä muutit äitisi luokse asumaan koska äitisi tarvitsee apua. Aikasemmin olet kertonut että äitisi tarvitsee apuasi."

No siltä se itsestä tuntuu että tarvitsee apua kun ei se tee juurikaan mitää kotitöitä edes. Mut taitaa olla vaan laiska ihminen. Tai sitten masentunut.

Masentunut Mies

• Anonyymi00201
        Anonyymi00186 kirjoitti:

Masentunut Mies

Pitäis terassitkin öljytä perkele mut sitä en taida tehdä ja polttopuut heitellä puuliiteriin kun olen ne pinonnut sateensuojaan että ehtis kuivua.

Masentunut Mies

• Anonyymi00203
        Anonyymi00192 kirjoitti:

"Olet kyllä hemmetin lapsellinen."

No eikö se ole hyvä että mulla on sentään vielä huumorintajua ja lapsenmielisyyttä kun tuskin muuten olisin enää hengissä mut sitä nähtävästi jotku toivoo että tappaisin itseni.

Masentunut Mies

• Anonyymi00216
        Anonyymi00192 kirjoitti:

Olen täysin samaa mieltä ja olen ymmärtänyt sen jo vuosia sitten!

• Anonyymi00219
        Anonyymi00203 kirjoitti:

No eikö se ole hyvä että mulla on sentään vielä huumorintajua ja lapsenmielisyyttä kun tuskin muuten olisin enää hengissä mut sitä nähtävästi jotku toivoo että tappaisin itseni.

Masentunut Mies

Ei näytä siltä että huumorintajusi tukee hyvinvointia ja mielenterveyttä. Kuka nyt on toivonut että tappasit itsesi, Minä en ole saanut sinusta käsitystä että huumorintajusi tekee elämästäsi mielekästä.

• Anonyymi00223
        Anonyymi00201 kirjoitti:

Pitäis terassitkin öljytä perkele mut sitä en taida tehdä ja polttopuut heitellä puuliiteriin kun olen ne pinonnut sateensuojaan että ehtis kuivua.

Masentunut Mies

Onko tämä nyt äitisi pyyntö vai itekö haluat tehdä? eikö veljesi voin ikinä auttaa. taitaa olla veljellä huonot välit äitiiin kun ei halua auttaa.

• Anonyymi00224
        Anonyymi00203 kirjoitti:

Masentunut Mies

lapsellisuus ei tarkoita huumorintajua vaan epäkypsää ja lapsen omaista käyttäytymistä.lapsen tavalla käyttäytyvää. ja se näkyy esim siinä että haluat jonkun ulkopuolisen tekemään kaikki asit.Kuten pienet lapset tarvitsee vanhempiaan tai aikuista ihmistä.

• Anonyymi00247
        Anonyymi00216 kirjoitti:

Olen täysin samaa mieltä ja olen ymmärtänyt sen jo vuosia sitten!

"Olen täysin samaa mieltä ja olen ymmärtänyt sen jo vuosia sitten!"

Jaa niin kenen suhteen? Tunnetko sä mut jostain?

Masentunut Mies

• Anonyymi00248
        Anonyymi00224 kirjoitti:

lapsellisuus ei tarkoita huumorintajua vaan epäkypsää ja lapsen omaista käyttäytymistä.lapsen tavalla käyttäytyvää. ja se näkyy esim siinä että haluat jonkun ulkopuolisen tekemään kaikki asit.Kuten pienet lapset tarvitsee vanhempiaan tai aikuista ihmistä.

No se mun yksi kommentti oli kyllä ihan huumorilla heitetty ja olin itseasiassa kuullut sen yhdeltä mua 14 vuotta vanhemmalta mieheltä. Mitä se kertoo sitten siitä miehestä? Hänellä ei tietääkseni edes mitään aspergeria ole.

Niin ja se että odotan muiden tekevän asiat mun puolesta varmaan johtuu siitä kun oon ainut lapsi ja mun puolesta on tehty asioita niin paljon etten oppinut koskaan itse tekemään niitä. Tai siis isä teki melkein kaiken mun puolesta. Olin lisäksi jo lapsena ujo enkä varmaankaan oppinut juuri mitään sosiaalisuutta kun oon tosiaan ainut lapsi.

Jos mä oon joidenkin mielestä lapsellinen niin onko se mun oma syy?

Masentunut Mies

• Anonyymi00249
        Anonyymi00248 kirjoitti:

No se mun yksi kommentti oli kyllä ihan huumorilla heitetty ja olin itseasiassa kuullut sen yhdeltä mua 14 vuotta vanhemmalta mieheltä. Mitä se kertoo sitten siitä miehestä? Hänellä ei tietääkseni edes mitään aspergeria ole.

Niin ja se että odotan muiden tekevän asiat mun puolesta varmaan johtuu siitä kun oon ainut lapsi ja mun puolesta on tehty asioita niin paljon etten oppinut koskaan itse tekemään niitä. Tai siis isä teki melkein kaiken mun puolesta. Olin lisäksi jo lapsena ujo enkä varmaankaan oppinut juuri mitään sosiaalisuutta kun oon tosiaan ainut lapsi.

Jos mä oon joidenkin mielestä lapsellinen niin onko se mun oma syy?

Masentunut Mies

Ja kun on paha sosiaalisten tilanteiden pelko eikä sen takia oikein uskalla hoitaa asioita niin olisihan se helpoin ratkaisu jos joku tekisi kaiken mun puolesta.

Masentunut Mies

• Anonyymi00170

Jos omaa surkeuttasi saat aikaiseksi pistää riidan pystyyn vain jonkun tautiseksi luokittelemasi tapauksen kanssa..niin kyllähän siinä sitten saa mitä tilaa jos huonommin käy, että tällainen ottaa kaikki aseensa käyttöön. Valitse seuraava jonka kanssa haastaa riitaa jostain muusta piiristä.

• Anonyymi00177

Suunnittelin lavastaa sen naisen syylliseksi todella vakaviin rikoksiin mutta katsotaan nyt se tässä kuitenkin ensin sainko jotain vakavia tauteja siltä naiselta.

Masentunut Mies

• Anonyymi00180
        Anonyymi00177 kirjoitti:

Suunnittelin lavastaa sen naisen syylliseksi todella vakaviin rikoksiin mutta katsotaan nyt se tässä kuitenkin ensin sainko jotain vakavia tauteja siltä naiselta.

Masentunut Mies

Osaan mäkin pelata halutessani todella kiertoa ja likaista peliä niin että voin vaikka tuhota sen naisen elämän.

Masentunut Mies

• Anonyymi00182
        Anonyymi00177 kirjoitti:

Masentunut Mies

Kuka haluu tutustuu tollaseen mieheen ja edes jutella. Puhumattakaan että tulis runkkaa sua. Ei ole ihme ettet saa naista.

• Anonyymi00184
        Anonyymi00182 kirjoitti:

Kuka haluu tutustuu tollaseen mieheen ja edes jutella. Puhumattakaan että tulis runkkaa sua. Ei ole ihme ettet saa naista.

Kuka tietää minkälainen todellisuudessa olen? Sitäpaitsi jos en saa näistä voin tehdä kuten haluan. Mulla ole mitään menetettävää, korkeintaan vapaus hetkeksi mut sekin olis pieni hinta siitä paskasta mitä jo olen joutunut tähänmennessä kokemaan.

• Anonyymi00188
        Anonyymi00184 kirjoitti:

Kuka tietää minkälainen todellisuudessa olen? Sitäpaitsi jos en saa näistä voin tehdä kuten haluan. Mulla ole mitään menetettävää, korkeintaan vapaus hetkeksi mut sekin olis pieni hinta siitä paskasta mitä jo olen joutunut tähänmennessä kokemaan.

Miten sä hurmasit tän naisen

• Anonyymi00197
        Anonyymi00188 kirjoitti:

Miten sä hurmasit tän naisen

Minkä naisen hurmasin?

• Anonyymi00206
        Anonyymi00197 kirjoitti:

Minkä naisen hurmasin?

No sen joka sylki päälle. Miten sä tutustuit ja jopa tapasitte livenä?

• Anonyymi00185

Ja tuskin mulla mitään persoonallisuushäiriötä on. Olen vain niin saatanan katkera kun mua on kiusattu. Enkä saa naista. Enkä ole oikeastaan isommin onnistunut missään asiassa elämäni aikana.

Masentunut Mies

• Anonyymi00189

Sinä olet käynyt terapiassa, autismiliiton palveluista ei ole apua. tukinetin palveluista ei hyötyä. Sinä haluat naisen pönkittää itsetuntoa

• Anonyymi00190

Voisitko nyt ekan kerran sanoa miten sua ollaan yritetty auttaa esim terapiasa, autismiliitossa, tukinetissä

• Anonyymi00195
        Anonyymi00189 kirjoitti:

Sinä olet käynyt terapiassa, autismiliiton palveluista ei ole apua. tukinetin palveluista ei hyötyä. Sinä haluat naisen pönkittää itsetuntoa

Tärkeintä on päästä jyystämään naista.

Masentunut Mies

11111

• Anonyymi00196
        Anonyymi00190 kirjoitti:

Voisitko nyt ekan kerran sanoa miten sua ollaan yritetty auttaa esim terapiasa, autismiliitossa, tukinetissä

No ei ainakaan riittävän hyvin eli ei olla tarjottu sellaista henkilöä joka hoitaa kaikki asiat mun puolesta.

• Anonyymi00198

Omaa pahaa oloa ei ole hyvä purkaa muihin ihmisiin. Kyllä siitä itselle omaan niskaan ne ongelmat lopulta kaatuvat.
        Kiusaajatkin kiusaavat siksi, kun niillä on itsellään paha olla, purkavat oloaan väärällä tavalla muihin ihmisiin, kun ei tunnetaidot muuhun riitä.

• Anonyymi00202
        Anonyymi00196 kirjoitti:

No ei ainakaan riittävän hyvin eli ei olla tarjottu sellaista henkilöä joka hoitaa kaikki asiat mun puolesta.

Siis sellaiset asiat joita en koe pystyväni itse hoitamaan. Tosin ahdistuisin siitä tukihenkilöstäkin. Ainakin jos se ei ole mulle jo tuttu ihminen. Joten umpikujassa olen.

Masentunut Mies

• Anonyymi00204
        Anonyymi00196 kirjoitti:

Miksi haluaisit, että joku hoitaisi kaikki asiasi puolestasi ?
        Eikö ole kivampi hoitaa ainakin sellaiset asiat itse, jotka pystyy hoitamaan ?
        Ei sekään ole kivaa, jos heittäytyy täysin holhottavaksi. Tee ainakin se minkä pystyt, ja jos tarvitsee, niin sitten apua jostain.

• Anonyymi00205
        Anonyymi00202 kirjoitti:

Siis sellaiset asiat joita en koe pystyväni itse hoitamaan. Tosin ahdistuisin siitä tukihenkilöstäkin. Ainakin jos se ei ole mulle jo tuttu ihminen. Joten umpikujassa olen.

Masentunut Mies

Ei kukaan uusi ihminen elämässä ole tuttu, ennen kuin häneen tutustuu.
        Jos ei edes tutustu, niin ei voi edes tietää, millainen se toinen on. Voikin olla ihan mukava, ei voi tietää ennen kuin tutustuu.

• Anonyymi00207
        Anonyymi00195 kirjoitti:

Masentunut Mies

11111

Vastahan sä kerroit tautifobiasta ja se tautifobia ei sulla kauan kestänyt

• Anonyymi00208
        Anonyymi00196 kirjoitti:

Ei hyvänen aika. Terapiass sinä käsittelet elämääsi ja tunteita. Ja sinä pyydät että joku toinen kertoo miltä sinusta tuntuu. Voi hyvä luoja.

• Anonyymi00209
        Anonyymi00196 kirjoitti:

Kenet sinä olisit halunnut terapiaan kertomaan omista tunteista ja ajatuksista. Ei terapia sitä varten ole että joku toinen tekee sen sun puolesta.

• Anonyymi00210
        Anonyymi00202 kirjoitti:

Masentunut Mies

Sinun pitää mennä kuntasi sosiaaliohjaukseen. Mitä ihmettä sä teit terapiassa? kävittekö te sun elämää läpi ja mitä ajatuksia ja tunteita sun kokemukset on sussa herättänyt.

• Anonyymi00211
        Anonyymi00202 kirjoitti:

Masentunut Mies

No mitä sä osaat hoitaa. Sinä osaat panna. Kuka sinulle sen on opettanut kun muuta et osaa? Ja ihmettelen sitä että autismi on lapsesta asti ollut mutta sun vanhemmat ja veli ei ole tukenut sua millään tavalla. Eikö sun perheessä ole kannustettu ja opetettu asioita,jos sinä ole muualla oppinut. Kerroit että välit äitiisi ovat huonot? miksi?

• Anonyymi00212
        Anonyymi00202 kirjoitti:

Masentunut Mies

Saanko kysyä miten aiot ikinä päästä naisen kanssa panee vai pitääkö olla nainen jonka kaa olet joskus pannut jos uudet ihmiset pelottaa sua?

• Anonyymi00218
        Anonyymi00195 kirjoitti:

Masentunut Mies

11111

Mutta siihen sinä tarvitset sellaisen naisen joka haluaa olla sinun jyystettävänä ja minä en sitä koskaan ole. En pysty harrastamaan seksiä yhdenkään oman lapseni ikäisen kanssa koskaan, se ei ole minun juttuni ollenkaan! Eikä tule koskaan olemaan!!

• Anonyymi00220
        Anonyymi00198 kirjoitti:

Omaa pahaa oloa ei ole hyvä purkaa muihin ihmisiin. Kyllä siitä itselle omaan niskaan ne ongelmat lopulta kaatuvat.
        Kiusaajatkin kiusaavat siksi, kun niillä on itsellään paha olla, purkavat oloaan väärällä tavalla muihin ihmisiin, kun ei tunnetaidot muuhun riitä.

Tuo on ollut minulle täysin päivänselvää jo monen vuoden ajan!

• Anonyymi00221
        Anonyymi00218 kirjoitti:

Mutta siihen sinä tarvitset sellaisen naisen joka haluaa olla sinun jyystettävänä ja minä en sitä koskaan ole. En pysty harrastamaan seksiä yhdenkään oman lapseni ikäisen kanssa koskaan, se ei ole minun juttuni ollenkaan! Eikä tule koskaan olemaan!!

Enkä jaksa ruveta kenenkään tukihenkilöksi

• Anonyymi00225
        Anonyymi00202 kirjoitti:

Masentunut Mies

Jännä juttu ex naapurisi on sosiaalipalveluissa töissä . pitääkö olla joku jonka kanssa olet pannut jotta olis tarpeeksi tuttu ihminen?

• Anonyymi00226
        Anonyymi00220 kirjoitti:

Tuo on ollut minulle täysin päivänselvää jo monen vuoden ajan!

ja terapiassa voidaan käydä näitä tunnetaritoja läpi mutta sinulla ei ole kykyjä siihen. Kuka sinut on opettanut panemaan kun siinä näytät olevan hyvä ja siihen on taitoja?

• Anonyymi00227
        Anonyymi00221 kirjoitti:

Enkä jaksa ruveta kenenkään tukihenkilöksi

No oonko mä pyytänyt?

Masentunut Mies

• Anonyymi00229
        Anonyymi00226 kirjoitti:

ja terapiassa voidaan käydä näitä tunnetaritoja läpi mutta sinulla ei ole kykyjä siihen. Kuka sinut on opettanut panemaan kun siinä näytät olevan hyvä ja siihen on taitoja?

Takaapäin on paras asento jyystää. Mut pitää muistaa käyttää kumia ettei tule lisää mun kaltaisia ongelmatapauksia. Vaikka paljaalla paras. Paitsi jos löydän niin paljon itseäni vanhemman naisen niin sitten ei tarvi murehtia tollasista.

Masentunut Mies

• Anonyymi00230
        Anonyymi00211 kirjoitti:

No mitä sä osaat hoitaa. Sinä osaat panna. Kuka sinulle sen on opettanut kun muuta et osaa? Ja ihmettelen sitä että autismi on lapsesta asti ollut mutta sun vanhemmat ja veli ei ole tukenut sua millään tavalla. Eikö sun perheessä ole kannustettu ja opetettu asioita,jos sinä ole muualla oppinut. Kerroit että välit äitiisi ovat huonot? miksi?

Kuka veli? Mulla ole koskaan mitään veljeä ollut. Miten muut ihmiset on oppinut panemaan? Miksi mä panemaan oppinut olisi en?

• Anonyymi00231

Mun isä voi mua auttaa enää kun on kuollut. Niin ja ei mulla nyt kovin huonot välit äitiin ole mut ei kyllä kovin hyvätkään. Mut joo mä jaksa tästä asiasta täällä puhua enää kun en osaa vastata kaikkiin kysymyksiin. Tuskin se on mun velvollisuuskaan.

Masentunut Mies

• Anonyymi00232

Sun ei tarvitse tehdä mitä et halua tehdä. Kysymyksiinkään ei ole mikään pakko vastata, jos haluat olla vastaamatta.

• Anonyymi00233

Siis sun jompi kump vanhempi on autisti jolta olet perinyt geenit. Saako kysyä oliko isäsi autisti vai onko äitisi?

• Anonyymi00234
        Anonyymi00233 kirjoitti:

Siis sun jompi kump vanhempi on autisti jolta olet perinyt geenit. Saako kysyä oliko isäsi autisti vai onko äitisi?

Kumpikaan mun tietääkseni autisti ole tai ole ollut tai en mä täysin varma äidistä ole.

Masentunut Mies

• Anonyymi00239
        Anonyymi00234 kirjoitti:

Kumpikaan mun tietääkseni autisti ole tai ole ollut tai en mä täysin varma äidistä ole.

Masentunut Mies

ja silti olet perinyt sen. Eikö äitisi ole koskaan elämäsi aikana kertonut olevansa autisti. Koska autismi periytyy ja sun vanhemmat on salannut sulta sen. Eikö sulla ollut heti lapsena ollut mitään vaikeuksia missään?

• Anonyymi00245
        Anonyymi00239 kirjoitti:

ja silti olet perinyt sen. Eikö äitisi ole koskaan elämäsi aikana kertonut olevansa autisti. Koska autismi periytyy ja sun vanhemmat on salannut sulta sen. Eikö sulla ollut heti lapsena ollut mitään vaikeuksia missään?

Periytyykö muka? Onko esim kehitysvammaisten ihmisten vanhemmat kehitysvammaisia? Itse en ainakaan ole tällaista kuullut. Niin tuskin asperger ihmistenkään kumpikaan vanhempi välttämättä asperger on? On mulla lapsena todettu oppimisvaikeuksia (monimuotoiset kehityshäiriöt) ja motorista kömpelyyttä.

Masentunut Mies

• Anonyymi00246
        Anonyymi00245 kirjoitti:

Periytyykö muka? Onko esim kehitysvammaisten ihmisten vanhemmat kehitysvammaisia? Itse en ainakaan ole tällaista kuullut. Niin tuskin asperger ihmistenkään kumpikaan vanhempi välttämättä asperger on? On mulla lapsena todettu oppimisvaikeuksia (monimuotoiset kehityshäiriöt) ja motorista kömpelyyttä.

Masentunut Mies

Jos mä tekisin lapsen jonkun kanssa niin tuliskohan siitäkin jotenkin poikkeava?

Masentunut Mies

• Anonyymi00251
        Anonyymi00245 kirjoitti:

Masentunut Mies

Perintötekijät (64–91 %): Genetiikka on merkittävin yksittäinen tekijä. Autismi ei yleensä johdu yhdestä yksittäisestä geenistä, vaan useiden eri geenien yhteisvaikutuksesta. Perimä luo alttiuden, joka periytyy vahvasti.

Et ole tainnut lukea kuitenkaan vaikka täällä väität lukeneesi esim autismiliiton nettisivuja. Valehdella näytät osaavan

• Anonyymi00252
        Anonyymi00246 kirjoitti:

Jos mä tekisin lapsen jonkun kanssa niin tuliskohan siitäkin jotenkin poikkeava?

Masentunut Mies

miten sä voit tehdä lapsen kun sulla tautifobia. meinaatko saada naisen raskaaski kun nainen runkkaa sua

• Anonyymi00255
        Anonyymi00251 kirjoitti:

Perintötekijät (64–91 %): Genetiikka on merkittävin yksittäinen tekijä. Autismi ei yleensä johdu yhdestä yksittäisestä geenistä, vaan useiden eri geenien yhteisvaikutuksesta. Perimä luo alttiuden, joka periytyy vahvasti.

Et ole tainnut lukea kuitenkaan vaikka täällä väität lukeneesi esim autismiliiton nettisivuja. Valehdella näytät osaavan

Oon mä lukenut mut ainakaan nopeasti katsottuna tuollaista tietoa siellä ole nähnyt.

Masentunut Mies

• Anonyymi00256
        Anonyymi00255 kirjoitti:

Oon mä lukenut mut ainakaan nopeasti katsottuna tuollaista tietoa siellä ole nähnyt.

Masentunut Mies

Mut mitä sillä on mun kannalta väliä onko jompikumpi vanhemmista autisti?

Masentunut Mies

• Anonyymi00257
        Anonyymi00252 kirjoitti:

miten sä voit tehdä lapsen kun sulla tautifobia. meinaatko saada naisen raskaaski kun nainen runkkaa sua

Käyn luovuttamassa spermaa?

Masentunut Mies

• Anonyymi00235

Kaikista testeistä tuli negatiivinen tulos niin b, c-hepatiitti kuin hiv-testistäkin.

Masentunut Mies

• Anonyymi00236

Mut mitä se hyödyttää kun en mä voi kuitenkaan harrastaa seksiä kun pelkään tauteja.

Masentunut Mies

• Anonyymi00240

No sitten et harrasta. oma on ongelmasi.

• Anonyymi00244
        Anonyymi00240 kirjoitti:

No sitten et harrasta. oma on ongelmasi.

Niinkai sitten ja se varmaan kenenkään muun ongelma ole.

• Anonyymi00237

Mun seksikumppanin pitää sitten olla neitsyt ja mun pitää ilmeisesti kieltää häneltä seksin harrastaminen muiden ihmisten kanssa.

Masentunut Mies

• Anonyymi00241

No miten ajattelit tehä sen kun sä et edes tutustu missään kehenkään naiseen. Sä haluat seksiä ja nyt neitsyeen.

• Anonyymi00238

Ja huumeitakaan ei tietenkään saa käyttää kun siitä voi c-hepatiitin saada jos pistää likaisella neulalla.

• Anonyymi00242

Täälläkö meinaat etsiä naisen itsellesi? kuinka monen kanssa olet jutellut kaikkien vuosien aikana kun olet palstoilla ollut ja kuinka monen puhelinnumeron olet saanut?

• Anonyymi00243
        Anonyymi00242 kirjoitti:

Täälläkö meinaat etsiä naisen itsellesi? kuinka monen kanssa olet jutellut kaikkien vuosien aikana kun olet palstoilla ollut ja kuinka monen puhelinnumeron olet saanut?

No ehkä parin naisen kanssa jutellut ja yhdeltäkään ole puhelinnumeroa saanut.

• Anonyymi00263
    • Anonyymi00265

Näistä ei mitää rikossyytteitä tule koska olen asperger!

• Anonyymi00270

Niin ei jos joku ei ehtinyt tehdä ilmiantoa poliisille ja asiasta ei ehditty kirjata rikosilmoitusta.

Ei olisi ensimmäinen kerta.

Tuskin edes viimeinen.

Yksinpuhelu jatkuu vaan.

11111

• Anonyymi00268

Nopeasti katosi täältä se numero kun laitoin sen tänne varmaan 4 promillen humalassa. Eiku en laittanut. Multa on muisti mennyt ihan kokonaan. Yllätys.

Masentunu Mies

• Anonyymi00269

Mitähän itse siitä tykkäisin jos joku laittais tänne ilman mun lupaa mun puhelinnumeron ja kertois musta erinäisiä totuuksia?

Masentunut Mies

• Anonyymi00271

Ei riitä enää alkoholi pitää vetää jo bentsoja ja alkohoolia sekaisin.

Kohta pitää saada jo jotain stydimpää kamaa.

Kuinka pitkä matka tästä on siihen että kohta oon vetämässä Kokaiinia nokkaan ja piikittämässä heroiinia ja peukkua suoneen kadulla?

Masentunut Mies

• Anonyymi00272

Ja kohta myyn vaikka äitini että saan jostain lisää huumeita.

• Anonyymi00274

Ylimielinen kommentti siltä joka sanoi että jää sä yksin tänne sekö olemaan.

Mut joo antaa olla ketään ei kiinnosta mun ininä.

Masentunut Mies

• Anonyymi00276

Hullu hän on, pitäis lähettää suljetulle osastolle niin pian kuin mahdollista.

Ketjusta on poistettu 18 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Naiset ymmärtävät ettei talous lähde nousuun

Miten paljon järjellisempi olento nainen onkaan kuin tilastollisestikin paremmin tienaava mies. Kun kaikkialla puskuroid
      Maailman menoa
      135
      875
    2. En jaksa

Enää pelleillä ja paljastan J naisen nimen. Se on Jonna ja hän ei koskaan, edes luultavasti ollut täällä. Silti piene
      Ikävä
      44
      637
    3. Minkälainen nainen

Minkälainen kaipaamasi nainen on luonteeltaan? Kaikki hassun hauskat antava ja helppo on sallittuja, jos poikien on kovi
      Ikävä
      21
      578
    4. Kissa eli kivuissa useita viikkoja

Ei vienyt lääkäriin vaikka kissa parka maukui ja moni seuraajakin (minäkin) näin että kissa on sairas.
      Tuusniemi
      110
      543
    5. Yksi asia sen esti

Etten antanut meille mahdollisuutta
      Ikävä
      36
      532
    6. Jos meillä olisi yhteinen koti

Niin haittaisiko sinua pitää se vähä tavaraisena? Ajattelin tänään että jos joskus asuttaisiin yhdessä ja haluaisit pal
      Ikävä
      50
      525
    7. Okei, eli olet rakastunut

Hyvä sinä, niin minäkin.
      Ikävä
      56
      503
    8. Tuntuu pahalta meidän molempien puolesta

Anteeksi, että olen tällainen pelkuri. En vaan usko rakkauteen enää miehen ja naisen välillä omalla kohdalla. Tiedän, et
      Ikävä
      34
      478
    9. Martinan mauton tyyli

Voi hyvää päivää 🤣 nyt ollaan oltu Muhiksen kanssa Kultareservin avajaisissa suorat housut jalassa ja 500€ korsetti pää
      Kotimaiset julkkisjuorut
      121
      465
    10. Arvaako kukaan?

"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni
      Haapavesi
      24
      435
    Aihe