Pelkään että sain jonku hepatiitin tai hiv

Anonyymi-ap

Siitä kun eräs nainen suuttui mulle pari vuotta sitten niin pahasti että sylkäisi mun silmille.

Olen kuitenkin ajatellut että ei varmaan kannata tehdä rikosilmoitusta tuosta koska olen itse uhkaillut tuota naista rajusti.

Masentunut Mies

37

191

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
      UUSI

Tampereella on joku ruiskuhuumeiden käyttäjille tarkoitettu paikka jossa noi taudit voi testauttaa ilmaiseksi mut en saa aikaiseksi mennä sinne.

Masentunut Mies

• Anonyymi00003
        UUSI

Kuule kun se tautien testaaminen terveydenhuollossa on ilmaista. Mitä sä ylipäänsä aikaiseksi muuta kuin panemisen ja seksin. Seksiin kyllä löytyy motivaatiota ja energiaa.

• Anonyymi00007
        UUSI
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Kuule kun se tautien testaaminen terveydenhuollossa on ilmaista. Mitä sä ylipäänsä aikaiseksi muuta kuin panemisen ja seksin. Seksiin kyllä löytyy motivaatiota ja energiaa.

No ei ole ilmaista kun soittelin tästä asiasta paikkakuntani terveyskeskukseen jo 1,5 vuotta sitten niin mulle ei suostuttu antamaan lähetettä c-hepatiitti eikä hiv-testiin kun sitä pyysin kun se tulisi kuulemma liian kalliiksi.

Tai sitten se sairaanhoitaja puhu paskaa.

Masentunut Mies

• Anonyymi00008
        UUSI
        Anonyymi00007 kirjoitti:

No ei ole ilmaista kun soittelin tästä asiasta paikkakuntani terveyskeskukseen jo 1,5 vuotta sitten niin mulle ei suostuttu antamaan lähetettä c-hepatiitti eikä hiv-testiin kun sitä pyysin kun se tulisi kuulemma liian kalliiksi.

Masentunut Mies

Ainakin yksityisellä puolella nuo testit voi maksaa helposti 100 euroa tai enemmänkin per kappale.

Masentunut Mies

• Anonyymi00009
        UUSI
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Ainakin yksityisellä puolella nuo testit voi maksaa helposti 100 euroa tai enemmänkin per kappale.

Masentunut Mies

Ja kyse ei nyt ole nuukuudesta tai siitä että mulla ei olisi rahaa vaan periaatteesta että en halua maksaa kun olen joutunut tuollaisen sylkijän uhriksi.

Masentunut Mies

• Anonyymi00010
        UUSI
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Masentunut Mies

Kyllä sukupuolitautien testaus terveydenhuollossa on maksutonta.

• Anonyymi00012
        UUSI
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Ja kyse ei nyt ole nuukuudesta tai siitä että mulla ei olisi rahaa vaan periaatteesta että en halua maksaa kun olen joutunut tuollaisen sylkijän uhriksi.

Masentunut Mies

Voisitko kertoa miksi sylki seksissä ja panemisessa ei pelota ? miten sulla on ollut tuuri että kerrankin kun olet ollut naisen seurassa niin naisella on hiv ja hepatiitti. Ihan hirveän huono tuuri käynyt että just hiviin sairastuneen naisen seurassa olet ollut . ja sitten jaksat valittaa kun kukaan nainen ei kiinnostu susta.

• Anonyymi00014
        UUSI
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Voisitko kertoa miksi sylki seksissä ja panemisessa ei pelota ? miten sulla on ollut tuuri että kerrankin kun olet ollut naisen seurassa niin naisella on hiv ja hepatiitti. Ihan hirveän huono tuuri käynyt että just hiviin sairastuneen naisen seurassa olet ollut . ja sitten jaksat valittaa kun kukaan nainen ei kiinnostu susta.

No enhän mä voi tietää oliko sillä sylkijällä hiv tai hepatiitti. Vaikka kai sen sitten jo suutelustskin sais. Seksistä puhumattakaan jos ei käytä kumia.

Masentunut Mies

• Anonyymi00017
        UUSI
        Anonyymi00014 kirjoitti:

No enhän mä voi tietää oliko sillä sylkijällä hiv tai hepatiitti. Vaikka kai sen sitten jo suutelustskin sais. Seksistä puhumattakaan jos ei käytä kumia.

Masentunut Mies

No miksi epäilet että naisella olis hiv ja hepatiitti? epäiletkö sitä kaikille naisilla. Miten sinä voit edes suudella naista jos epäilet kaikilla naisilla hiviä ja hepatiittia. Millasta seksiä haluisit jos pelkäät että syljestä tarttuu tauteja. Miten esim suuseksi. Nainen antaa suuseksiä kun sinulla on kortsu koska sylkeä joutuu muuren sinuun.Eli suutelu, suuseksi on poissuljettu .

• Anonyymi00024
        UUSI
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Kyllä sukupuolitautien testaus terveydenhuollossa on maksutonta.

Ilmeisesti tällä pikkupaikkakunnalla näin sitten ei ole tai täällä ei ole siihen edes mahdollisuutta.

Masentunut Mies

• Anonyymi00025
        UUSI
        Anonyymi00017 kirjoitti:

No miksi epäilet että naisella olis hiv ja hepatiitti? epäiletkö sitä kaikille naisilla. Miten sinä voit edes suudella naista jos epäilet kaikilla naisilla hiviä ja hepatiittia. Millasta seksiä haluisit jos pelkäät että syljestä tarttuu tauteja. Miten esim suuseksi. Nainen antaa suuseksiä kun sinulla on kortsu koska sylkeä joutuu muuren sinuun.Eli suutelu, suuseksi on poissuljettu .

Se nainen vaikutti sellaselta jolla on voinut olla jo vaikka satoja miehiä ja satun tietämään että on harrastanut seksiä jonkun kanssa ilman kondomia.

En nyt lähde kertomaan miten tämän tiedän.

Mut melko holtittomalta naiselta suoraan sanoen huoralta vaikuttaa.

Masentunut Mies

• Anonyymi00028
        UUSI
        Anonyymi00024 kirjoitti:

Ilmeisesti tällä pikkupaikkakunnalla näin sitten ei ole tai täällä ei ole siihen edes mahdollisuutta.

Masentunut Mies

no jos ei ole mahdollisuutta niin sinun pitää kysyä mikä on lähin paikkakunta jossa sukupuolitauteja testataan

• Anonyymi00030
        UUSI
        Anonyymi00025 kirjoitti:

Se nainen vaikutti sellaselta jolla on voinut olla jo vaikka satoja miehiä ja satun tietämään että on harrastanut seksiä jonkun kanssa ilman kondomia.

En nyt lähde kertomaan miten tämän tiedän.

Mut melko holtittomalta naiselta suoraan sanoen huoralta vaikuttaa.

Masentunut Mies

No mikä tässä naisessa sinua sitten viehätti kun olet häneeb tutustunut. Sinua viehättää huorat?

• Anonyymi00035
        UUSI
        Anonyymi00030 kirjoitti:

No mikä tässä naisessa sinua sitten viehätti kun olet häneeb tutustunut. Sinua viehättää huorat?

Varmaan kaunis ulkokuori mut se taisikin lopulta olla ainut hyvä puoli siinä naisessa.

Masentunut Mies

• Anonyymi00002
      UUSI

Tosin sanoi se nainenkin mulle niin törkeitä asioita että siinä vois vähintään kunnianloukkaus tulla kyseeseen mut epäilen että voisin itse joutua isompiin ongelmiin. Mulla kun ole muita todisteita tuosta sylkäisystä ja solvauksista kuin se että kirjoitin ne paperille ja kirjasin päivämäärän kellonajan. Tuolla naisella sen sijaan saattaa olla tallella kuvakaappaukset mun kirjoituksista. Jos uhkailee niin kannattaisi tehdä sekin edes niin ettei siitä jää mitään todisteita jotka voi viedä poliisin nähtäväksi.

Masentunut Mies

• Anonyymi00004
        UUSI

Millaista rangaistusta sinä vaadit naiselle sylkäisystä?

• Anonyymi00005
      UUSI

Käyhän lukemassa miten hiv ja hepatiitti tarttuu. Sinä haluat seksiä mutta pelkäät hiviä ja tauteja. Seksissä saa sylki osua sinuun mutta jos sylki ei liity seksiin niin heti on hiv ja hepatiitti. onko naisen sylki erilaista seksissä kuin muulloin

• Anonyymi00006
        UUSI

Oon mä noista lukenutkin. Mitä mieltä itse olet tarttuuko hepatiitti ja hiv siitä jos joku sylkäisee toista niin että sitä sylkeä menee silmän verkkokalvolle. Voiko tarttua siinä tapauksessa jos siinä sulje ssä on esim verta ja sylkäisijällä sattuisi olemaan hiv tai c-hepatiitti?

Masentunut Mies

• Anonyymi00011
        UUSI
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Oon mä noista lukenutkin. Mitä mieltä itse olet tarttuuko hepatiitti ja hiv siitä jos joku sylkäisee toista niin että sitä sylkeä menee silmän verkkokalvolle. Voiko tarttua siinä tapauksessa jos siinä sulje ssä on esim verta ja sylkäisijällä sattuisi olemaan hiv tai c-hepatiitti?

Masentunut Mies

MInä en tiedä. Etkö luota ammattilaisiin. Oliko sinulla jotain lukemisen ymmärtämsien vaikeuksia vai mikä sulla oli vaikea ymmärtää kun kävit lukemassa. Miksi minun mielipidettä kysyt etkä usko siihen mitä olet lukenut

• Anonyymi00013
        UUSI
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Masentunut Mies

saako kysyä miten sä olet ollut huumeita käyttävän naisen seurassa ja mistä löysit naisen joka piikittä itseään ja jolla on hiv?

• Anonyymi00015
        UUSI
        Anonyymi00013 kirjoitti:

saako kysyä miten sä olet ollut huumeita käyttävän naisen seurassa ja mistä löysit naisen joka piikittä itseään ja jolla on hiv?

Miten niin huumeita käyttävän naisen seurassa, tuskin se huumeita on käyttänyt. Tai en tietenkään varmaksi tiedä. Voihan Hiv:n ja Hepatiitin saada seksistäkin.

Masentunut Mies

• Anonyymi00016
        UUSI
        Anonyymi00011 kirjoitti:

MInä en tiedä. Etkö luota ammattilaisiin. Oliko sinulla jotain lukemisen ymmärtämsien vaikeuksia vai mikä sulla oli vaikea ymmärtää kun kävit lukemassa. Miksi minun mielipidettä kysyt etkä usko siihen mitä olet lukenut

No ootko itse lukenut asiasta? Mikä sun mielestä on todennäköisyys että noi taudit tarttuu jos joku sylkee toisen silmään. Itse ymmärsin että se on epätodennäköistä mut joku mahdollisuus siihen kuitenkin on olemassa.

Masentunut Mies

• Anonyymi00018
        UUSI
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Miten niin huumeita käyttävän naisen seurassa, tuskin se huumeita on käyttänyt. Tai en tietenkään varmaksi tiedä. Voihan Hiv:n ja Hepatiitin saada seksistäkin.

Masentunut Mies

Koska c hepatittin voi saada huumeruiskujen välityksellä. Joten jos naisella on c hepatiitti niin hän on todennäköisesti käyttänyt pistettäviä huumeita.

• Anonyymi00019
        UUSI
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Masentunut Mies

Jos sinulla on ollut seksiä tämän naisen kanssa niin voi olla muitakin sukupuolitauteja.

• Anonyymi00020
        UUSI
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Masentunut Mies

Miksi sitten epäilet että naisella on c hepatiitti jos hän ei ole käyttänyt pistettäviä huumeita? Miksi epäilet että hänellä olis hiv?

• Anonyymi00021
        UUSI
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Masentunut Mies

C hepatiitin saa ruiskuhuumeista tai veren välityksellä esim verensiirrosta. Kerroit käyneesi lukemassa näistä mutta sinulla on lukemisen ymmärtämisessä vaikeuksia. Jos naisella on suussa verenvuotoa niin se ientulehdus kannattais hoitaa.

• Anonyymi00022
        UUSI
        Anonyymi00016 kirjoitti:

No ootko itse lukenut asiasta? Mikä sun mielestä on todennäköisyys että noi taudit tarttuu jos joku sylkee toisen silmään. Itse ymmärsin että se on epätodennäköistä mut joku mahdollisuus siihen kuitenkin on olemassa.

Masentunut Mies

Joo . Miksi sä multa kysyt todennäköisyyttä. mene testeihin. Sano sinne terveyskeskukseen että ne sukupuolitautitestit kuuluu olla maksuttomia.

• Anonyymi00023
        UUSI
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Masentunut Mies

Oliko sen naisen syljessä paljonkin verta?

• Anonyymi00026
        UUSI
        Anonyymi00023 kirjoitti:

Oliko sen naisen syljessä paljonkin verta?

No sitä nyt on vaikea sanoa oliko vai ei, mistä mä tiedän jos puri vaikka huuleensa ennenkuin sylkäisi.

Masentunut Mies

• Anonyymi00031
        UUSI
        Anonyymi00026 kirjoitti:

No sitä nyt on vaikea sanoa oliko vai ei, mistä mä tiedän jos puri vaikka huuleensa ennenkuin sylkäisi.

Masentunut Mies

Miksi sinä ylipäänsä olit hänen seurassaan jos hänen olemuksensa ei kiinnostanut sua ja ihmisenä ei kiinnostanut.

• Anonyymi00036
        UUSI
        Anonyymi00019 kirjoitti:

Jos sinulla on ollut seksiä tämän naisen kanssa niin voi olla muitakin sukupuolitauteja.

Seksiä tämän naisen kanssa mulla ei ole ollut. Ainoastaan kerran suudellut mua ja sekin oli sellainen nopea pusu, ei edes kunnon kielisuudelma. Tämä tietenkin ennen sitä episodia kuin suututin hänet. Hän siis antoi mulle kuitenkin pakit kun aloin kiinnostua hänestä enemmän. Sitä mun itsetunto ei sitten jotenkin kestänyt. Ja loppu on historiaa enkä siitä sio kertoa enempää.

Masentunut Mies

• Anonyymi00037
        UUSI
        Anonyymi00031 kirjoitti:

Miksi sinä ylipäänsä olit hänen seurassaan jos hänen olemuksensa ei kiinnostanut sua ja ihmisenä ei kiinnostanut.

Kiinnosti hän mua alunperin kunnes hän sitten teki melko selväksi ettei halua mitään suhdetta mun kanssa.

Aluksi kyllä antoi sellaisia singnaaleja että saattaisi olla kiinnostunut meikäläisestä.

Mut ehkä mä autistina ymmärsin taas kerran väärin. Varmaan vain halusi olla ystävällinen. Ja kun en pakkien jälkeen jättänyt häntä rauhaan niin suuttui siitä sitten pahemman kerran.

Masentunut Mies

• Anonyymi00027
      UUSI

Mut kuinka moni ihminen maailmassa on saanut hepatiitin tai hiv:n suutelemalla

• Anonyymi00029
        UUSI

Lähti viesti liian aikaisin. Siis kuinka moni ihminen on saanut hepatiitin tai hiv:n esim suutelemalla vaikka kummallakin olisi vertavuotava haava suussa ja toisella olisi nämä taudit. Tai niin että sillä ei ole haavaa suussa jolla näitä tauteja ei ole mut toisella on. Ilmeisesti aika harvinainen tapahtuma että nuo taudit tarttuisi edes tuossa ensimmäisessä skenaariossa?

• Anonyymi00032
        UUSI
        Anonyymi00029 kirjoitti:

Lähti viesti liian aikaisin. Siis kuinka moni ihminen on saanut hepatiitin tai hiv:n esim suutelemalla vaikka kummallakin olisi vertavuotava haava suussa ja toisella olisi nämä taudit. Tai niin että sillä ei ole haavaa suussa jolla näitä tauteja ei ole mut toisella on. Ilmeisesti aika harvinainen tapahtuma että nuo taudit tarttuisi edes tuossa ensimmäisessä skenaariossa?

Tarkoitan että kai nuo taudit vielä helpommin suutelemisesta saa kuin jostain yksittäisestä sylkäisystä silmille.

• Anonyymi00033
        UUSI

Maailmassa ei ole tiettävästi kuin yksi ainoa vahvistettu tapaus, jossa hiv on tarttunut suutelemalla. Tämäkin äärimmäisen harvinainen tapaus tapahtui altistumalla tartunnan saaneen verelle avohaavojen kautta suutelun aikana.

• Anonyymi00034
        UUSI
        Anonyymi00033 kirjoitti:

Maailmassa ei ole tiettävästi kuin yksi ainoa vahvistettu tapaus, jossa hiv on tarttunut suutelemalla. Tämäkin äärimmäisen harvinainen tapaus tapahtui altistumalla tartunnan saaneen verelle avohaavojen kautta suutelun aikana.

Joo ja ihmisen silmissä mitään haavoja ole ainakaan mun tietääkseni joten luulisi sen olevan mahdotonta että edes verisestä syljestä silmään voisi hepatiittia tai hiviä saada.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Turussa Varissuolla bussikuski ajoi lapsen yli lapsi kuoli

Poliisi " Epäilee " kuskia törkeästä liikenneturvallisuuden vaarantamisesta ja törkeästä kuolemantuottamuksesta.
      Maailman menoa
      274
      1708
    2. IS: Väitöstutkimus - Pyöräilybuumi oli pelkkä kupla!

Pyöräilybuumista paljastui karu totuus Väitöstutkimuksen mukaan suuri suomalainen pyöräilyrenessanssi olikin vain pelkk
      Maailman menoa
      47
      1559
    3. Milloin bikineistä

Tuli juhla tai esiintymis asu? Pikkasen harkintaa vois käyttää. Bikinit kuuluvat uimarannalle. No, mitä maailman tähdet
      Maailman menoa
      152
      1274
    4. Apostolit kastoivat eri tavalla kuin kirkko

Raamatussa on kaksi ristiriitaista kastekaavaa. Toinen ei voi olla oikea. Kumpi on alkuperäinen? "Menkää siis ja tehkää
      Kaste
      507
      1077
    5. 141
      1076
    6. Mene perheinesi arkkiin - kasteelle !

Juutalaiset oli hyvin lapsirakkaita, mitään ehkäisyä ei käytetty. Perheissä oli paljon lapsia. Viiden koko perheen kast
      Kaste
      470
      1037
    7. Johanna Tukiainen ei suostu muuttamaan pois vuokra-asunnosta!

Seiska kertoi tänään, että Johanna Tukiainen ei ole suostunut poistumaan Helsingin Munkkisaarenkadun vuokra-asunnostaan.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      74
      1011
    8. Olimmeko molemmat

ujoja ja hankalia, vai minä vain? Mietin, oliko se silloin epävarmuutta vai kiinnostuksen puutetta.
      Ikävä
      73
      953
    9. Mun on ikävä sua J ,

Mun on ikävä sua J, haluaisin tutustua paremmin (vaikka tämä aivan älytöntä onkin). Voitaisiinko nähdä ja jutella ihan
      Ikävä
      47
      901
    10. Kesä ja nuorison mopoilu

Tänään neljä mopoa ajelivat yöllä ihan miten sattuu pitkin kyliä liikenteenjakajan väärältä puolelta hirveää ylinopeutta
      Suomussalmi
      152
      867
    Aihe