Jeesus ottaa syntisiä vastaan

Anonyymi-ap

Hän, Jeesus Kristus ottaa vastaa syntisiä siellä, missä syntinen avaa sydämensä eli sisimpänsä Hänelle. Se ei ole paikasta kiinni.
Ihminen voi kääntyä Jeesuksen puoleen omassa kodissaan, ulkona luonnossa, kadulla kävellessä, jopa kirkossakin.

Ilm 3:20

Katso, minä seison ovella ja kolkutan; jos joku kuulee minun ääneni ja avaa oven, niin minä käyn hänen tykönsä sisälle ja aterioitsen hänen kanssaan, ja hän minun kanssani.

Joh 1:12

Mutta kaikille, jotka ottivat hänet vastaan, hän antoi voiman tulla Jumalan lapsiksi, niille, jotka uskovat hänen nimeensä,…

23

93

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
      UUSI

No en kyllä ainakaan lapsia laskisi lähellekään.

• Anonyymi00006
        UUSI

Lapset pääsevät Taivasten valtakuntaan.

Matt 19:14

Niin Jeesus sanoi: "Antakaa lasten olla, älkääkä estäkö heitä tulemasta minun tyköni, sillä senkaltaisten on taivasten valtakunta".

Matt 18:3

ja sanoi: "Totisesti minä sanon teille: ellette käänny ja tule lasten kaltaisiksi, ette pääse taivasten valtakuntaan.”

• Anonyymi00016
        UUSI
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Niin Jeesus sanoi: "Antakaa lasten olla, älkääkä estäkö heitä tulemasta minun tyköni, sillä senkaltaisten on taivasten valtakunta".

ja sanoi: "Totisesti minä sanon teille: ellette käänny ja tule lasten kaltaisiksi, ette pääse taivasten valtakuntaan.”

Jätit pois sen kohdan, että lapsen on otettava kasteessa Pyhä Henki vastaan.

Mutta jolla ei ole Kristuksen Henkeä, se ei ole hänen omansa.

Kukaan synny suoraan sisälle Jumalan valtakuntaan. Kastaa pitää.

Room. 9:8

Tämä tarkoittaa, etteivät Jumalan lapsia ole luonnolliset jälkeläiset vaan että jälkeläisiksi luetaan lupauksen voimasta syntyneet lapset.

• Anonyymi00017
        UUSI
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Sodomasta ja Gomorrasta ei löytynyt niitä kymmentä synnitöntä ihmistä.

Pieniä lapsiakin oli tuhansia sen kokoisissa kaupungeissa.

Perisynti teki kaikista syntisiä ja kuolevaisia. Kaste on sitä varten, jotta lapsi saa luvatun Pyhän Hengen lahjan ja tulee uuden liiton jäseneksi.

• Anonyymi00002
      UUSI

Jeesus lupasi olla kahden tai kolmen apostolin mukana maan päällä kun he sitä häneltä pyytävät.

Nyt Jeesus on taivaassa ja tulee sieltä takaisin vasta ajastaan.

Näin ollen Jeesus kohdataan sakramenttien avulla.

• Anonyymi00005
        UUSI

Teuvo. Miksi teet tai siis yrität tehdä tyhjäksi Jumalan lupaukset?

2 Piet 1:3 ja 4

”Koska hänen jumalallinen voimansa on lahjoittanut meille kaiken, mikä elämään ja jumalisuuteen tarvitaan, hänen tuntemisensa kautta, joka on kutsunut meidät kirkkaudellaan ja täydellisyydellään,
        joiden kautta hän on lahjoittanut meille KALLIIT ja mitä SUURIMMAT LUPAUKSET, että te niiden kautta tulisitte jumalallisesta luonnosta osallisiksi ja pelastuisitte siitä turmeluksesta, joka maailmassa himojen tähden vallitsee,…”

Teet vahinkoa itsellesi. Jumala näkee sinun touhusi.

• Anonyymi00003
      UUSI

Ei siellä helluntailaisten teltoissa mitään Jeesuksia ole koskaan ollutkaan.

Matt. 24:23

"Jos joku silloin sanoo teille: 'Täällä on Messias', tai: 'Messias on tuolla', älkää uskoko.

Matt. 24:26

"Jos siis teille sanotaan: 'Hän on tuolla autiomaassa', älkää lähtekö sinne, tai jos sanotaan: 'Hän on sisällä talossa', älkää uskoko sitä.

Mark. 13:21

"Jos joku sanoo teille: 'Täällä on Messias', tai: 'Katso, Messias on tuolla', älkää uskoko.

Ja kun joku kertoo tietävänsä koska heidät temmataan taivaaseen, niin silloin hälytyskelojen pitäisikin soida.

Luuk. 21:8

Niin hän sanoi: "Katsokaa, ettei teitä eksytetä. Sillä monta tulee minun nimessäni sanoen: 'Minä olen se', ja: 'Aika on lähellä'. Mutta älkää menkö heidän perässään.

• Anonyymi00004
      UUSI

Rahanahneet antikristilliset evankelistat ja pastorit ottaa sinun rahat vastaan ja sielu pirulle.

• Anonyymi00007
      UUSI

Karmeeta eksytystä kun lehdissä ilmoitetaan päivä ja kellonaikakin, kun jossain lahkokellarissa on "Jumalan kohtaamisen ilta".

Tervetuloa!

1. Tim. 6:16

Hän yksin on kuolematon, hän asuu valossa, jota ei voi lähestyä. Häntä ei yksikään ihminen ole nähnyt eikä voi nähdä. Hänen on kunnia ja ikuinen valta. Aamen.

• Anonyymi00008
      UUSI

Jeesuksen puoleen voi kääntyä kirkossakin. Jännä juttu.

Entäs herjatessa? Onko se silloin mahdollista?

• Anonyymi00009
      UUSI

Keniassa lahkopastori kehotti seurakuntalaisia paastoamaan, koska heidät piti pikapuoliin temmata taivaaseen.

Lehtitietojen mukaan 300 ruumista on löydetty ja 400 vielä etsittiin.

• Anonyymi00010
        UUSI

Sananl. 22:3

Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja saavat vahingon.

• Anonyymi00011
      UUSI

Otan Jeesuksen vastaan sitten kuolinvuoteella, puun alla puristuksissa tai kun minua raavitaan kolariautosta. Koskaan ei ole myöhäistä.

• Anonyymi00012
        UUSI

Jeesus otetaan vastaan Kristillisessä kasteessa. Pieni lapsi on siinä kaikista paras. Joka ei ota vastaan Jumalan valtakuntaa kuten pieni lapsi tekee sen kasteessa, ei pääse sinne sisälle ollenkaan. Monet koittavat, mutta eivät voi.
        Aikuisen on vaikea pelastua. Rikkaalle se on mahdotonta.

1. Joh.5
        6 Tämä on se, joka vedellä ja verellä tulee, Jesus Kristus, ei ainoastansa vedellä, vaan vedellä ja verellä. Ja Henki todistaa, että Henki on totuus.
        7 Sillä kolme ovat, jotka todistavat taivaassa: Isä, Sana ja Pyhä Henki, ja ne kolme yksi ovat:
        8 Ja kolme ovat, jotka todistavat maan päällä: Henki ja vesi ja veri, ja ne kolme yhdessä ovat.
        9 Jos me ihmisten todistuksen otamme, niin on Jumalan todistus suurempi; sillä tämä on Jumalan todistus, jonka hän Pojastansa todisti.

• Anonyymi00013
      UUSI

Tämän ajan ihmiselle ei enää riitä terve kristillisyys, Jumalanpalvelus, sakramentit, lähimmäisen auttaminen. Pitää saada kovempaa kamaa ja pää sekaisin. Lahkoralli alkaa pyöriä täysillä. Kaatajapastoreiden ja valejeesusten perässä mennään joka viikko kokouksesta toiseen.

1. Tim. 4:1

Mutta Henki sanoo selvästi, että tulevina aikoina moniaat luopuvat uskosta ja noudattavat villitseviä henkiä ja riivaajien oppeja.

• Anonyymi00014
        UUSI

Se jolla on kaikista oudoimpia hengellisiä tai sielullisia kokemuksia, se on porukan kingi.

Jer. 29:26

'Herra on pannut sinut, Sefanja, pappi Jojadan seuraajaksi valvomaan järjestystä Herran temppelissä ja toimittamaan jalkapuuhun ja kaularautaan kaikki hullut ja hurmahenget, jotka esiintyvät profeettoina."

• Anonyymi00015
      UUSI

Ei pidä sotkee sitä aikaa kun Jeesus oli maan päällä. Monet jakeet koskevat vain sitä.

Ei niitä kaikkia jakeita pidä yleistää, koska Jeesus on taivaassa ja tulee sieltä takaisin vasta ajastaan.

Eikä se Jeesuksen nimen hokemin sitä tarkoita, että Jeesus siihen tulee mukaan.

Matt.7
      22 Moni sanoo minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra, emmekö me sinun nimesi kautta ennustaneet ja sinun nimesi kautta ajaneet ulos riivaajia ja sinun nimesi kautta tehneet monta voimallista tekoa?'
      23 Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät'.

• Anonyymi00018
      UUSI

Jeesus varoitti oikeita apostoleita hänen taivaaseen menon jälkee ilmestyvistä henkijeesuksista ja uusista julistajista, jotka ovat valittujen eli Juutalaisten uskon kimpussa.

Matt.24:24 " Sillä väärät Kristukset ja väärät prophetat nousevat, ja tekevät suuria ihmeitä ja merkkejä: niin että myös, jos taitais tapahtua, valitutkin eksytettäisiin."

• Anonyymi00019
      UUSI

Ei se alkuseurakuntakaan mikään puhtoinen paikka ollut. Sinne ne antikristuksen suunistivat ja ottivat sen haltuunsa.

1. Joh. 2:18

Lapsukaiset, nyt on viimeinen aika. Ja niinkuin te olette kuulleet, että antikristus tulee, niin onkin nyt monta antikristusta ilmaantunut; siitä me tiedämme, että nyt on viimeinen aika.

• Anonyymi00020
        UUSI

Kaikista törkeintä oli sen yhden pariskunnan (Ananias ja Safiira) tappaminen talokaupan rahojen saamiseksi heiltä. Syy laitettiin Pyhän Hengen ja Jeesuksen piikkiin ja täydestä meni.

Pyhän Hengen syyttäminen murhamieheksi on paha hengellinen synti, siihen ei pidä osallistua.

• Anonyymi00021
        UUSI
        Anonyymi00020 kirjoitti:

Kaikista törkeintä oli sen yhden pariskunnan (Ananias ja Safiira) tappaminen talokaupan rahojen saamiseksi heiltä. Syy laitettiin Pyhän Hengen ja Jeesuksen piikkiin ja täydestä meni.

Pyhän Hengen syyttäminen murhamieheksi on paha hengellinen synti, siihen ei pidä osallistua.

Mark. 3:29

Mutta jos joku herjaa Pyhää Henkeä, hän ei saa ikinä anteeksi vaan on syypää ikuiseen syntiin."

• Anonyymi00022
      UUSI

Jos Ananiaan ja Safiiran murhia olisi tutkittu, niin kyllä pääepäiltyjä olisivat olleet Paavali ja Barnabas, joka hehkutti sitä, että kaikki siellä on yhteistä...kommunismia.

• Anonyymi00023
        UUSI

Mark. 12:40

mutta vievät leskiltä talot ja latelevat pitkiä rukouksiaan vain näön vuoksi. Sitä ankarampi tulee olemaan heidän tuomionsa." [Matt. 6:5]

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Muistatko kaivattusi

Syntymäpäivän? Päivämäärä riittää. 🌹
      Ikävä
      149
      2199
    2. 121
      1485
    3. Atte Harjanne usuttaa eläkeläisvihaan

Karmeeta kuultavaa aamun uutislähetyksessä, kun Atte Harjanne, tunnettu eläkeläisvihaaja, suitsii sukupolvien välistä v
      Maailman menoa
      337
      1299
    4. Keitä oli kunnanjohtajan erottajat?

Kouluja ei ole varaa ylläpitää mutta johtajasopimukseen palaa 100000 euroa ja uuden johtajan hakuprosessi maksaa kymmeni
      Ilmajoki
      67
      1224
    5. Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!

https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro
      Maailman menoa
      140
      1200
    6. IS: Väitöstutkimus - Pyöräilybuumi oli pelkkä kupla!

Pyöräilybuumista paljastui karu totuus Väitöstutkimuksen mukaan suuri suomalainen pyöräilyrenessanssi olikin vain pelkk
      Maailman menoa
      3
      1191
    7. Miten pääsee ujon naisen pään sisään?

Siis tosi tosi tosi ujon...
      Ikävä
      141
      1179
    8. Mulla on ikävä

sua nainen ja niitä katseita ❤️ Lupaatko, että katseemme kohtaa taas?
      Ikävä
      49
      1119
    9. Turussa Varissuolla bussikuski ajoi lapsen yli lapsi kuoli

Poliisi " Epäilee " kuskia törkeästä liikenneturvallisuuden vaarantamisesta ja törkeästä kuolemantuottamuksesta.
      Maailman menoa
      160
      1056
    10. Onko hän samannäköinen kuin silloin?!

Kun tutustuitte!
      Ikävä
      70
      1014
    Aihe