Et saa anteeksi, sotken asioita lisää, kunnes sinun on pakko luovuttaa

Anonyymi-ap

Sotken tähän tismalleen niin paljon virkavaltaa, sukulaisiasi ja ihmisiä ,kuin on tarvetta. Älä sekoita välittämistäni katkeruudeksi, en halua pahaa sinulle, haluan vain että saat asiasi kuntoon. Jos et itse kykene hoitamaan asioitasi, niin jonkun pitää tehdä sekin sinun puolestasi.

34

494

Vastaukset 34

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Sotke vaikka puolustuvoimatkin. 😂

• Anonyymi00004

Äärimmäisen sairas ihminen tuo aloittaja.

• Anonyymi00002

Aaaaiiiiwa sama. Meen nyt mun rakkaan luo. Lopetan palstan 💥🚪
      Tee mitä huvittaa

• Anonyymi00003

Voit sanoa tämän miehelleni. :) hän on juurisyy, joten lopeta rikollinen toimintasi minua kohtaan. Hiton "vakooja"

• Anonyymi00008

Siis se mies on se joka ei mitään tee. Nimenomaan.

• Anonyymi00005

Sun kaltaistasi hirviötä ei olisi sen naisen pitänyt koskaan tavata. Jäät kiinni vielä.

• Anonyymi00006

Olet oikeasti yllättävän dille.

• Anonyymi00007

Voit jäädä palstalle yksin itkemään asiaa, kun pidän taas kolmen kuukauden tauon täältä. 😝

• Anonyymi00009

joo no ei paljoa paina

• Anonyymi00011

Tavallaan kuulostaa todella tutulle hutulle. Joku tosiaankin halusi vain "auttaa" että saa jonkun toisen asioita kuntoon. Auttoipa sitten niinkin hyvin että sotki sen jonkun kaikki asiat lopullisesti pilalle. Mies taitaa kuvitella että kun sotkee naisen kaikki asiat, ihmissuhteet, ja nainen jää kodittomaksi niin se nainen muuttaa hänen luokseen.

• Anonyymi00017

Tuo on naine joka sotkee nyt toisen asioita " auttamalla " muka. Perus narskun toimintaa. Näyttäytyy muille oikein " auttajana" 😂

• Anonyymi00021
        Anonyymi00017 kirjoitti:

Tuo on naine joka sotkee nyt toisen asioita " auttamalla " muka. Perus narskun toimintaa. Näyttäytyy muille oikein " auttajana" 😂

Ettei nyt vaan olisi maalisuti kädessä sulla itelläs,
        sekä ainoastaan mustaa ja punaista maalia?

Jos ja kun väitätte ja syytätte jotakuta tiettyä henkilöä asioista olisi asiallista kertoa ihan tunnisteita, niin hänestä josta väitetään mutta myös heistä/teistä jotka väitätte ties mitä.

Eräs nainen ainakaan ei yhtään mitään pahaa ole halunnut kenellekään vaikka niin väitetään.

• Anonyymi00025

Nainen ei tule koskaan muuttamaan miehen luo!

• Anonyymi00028
        Anonyymi00025 kirjoitti:

Nainen ei tule koskaan muuttamaan miehen luo!

Susta ei ollut kyse!! Nainen voi muuttaa miehen luokse muttei sen miehen luokse josta tuossa kommentissa luki.

• Anonyymi00012

"Jos et itse kykene hoitamaan asioitasi, niin jonkun pitää tehdä sekin sinun puolestasi."

EI NOIN. Kenenkään ei tarvitse

• Anonyymi00013

Kannattais hakeutua hoitoon ton mielenterveyden edistämiseen.

• Anonyymi00014

Suuret on puheet. Luuletko että joku ottaa nää vielä todestakin.

• Anonyymi00015

Kaasua voi hölkentää ei kulu energiaa. Näin ollen elämä menee kuin on mennäkseen. Kokemusta on.

• Anonyymi00018

Mitäs jos puhuisit ekana sen "autettavan" kanssa. Kysy mielipidettä. Ehkä pelkkä puhe auttaisi.

• Anonyymi00019

Tätäkö kautta sitä holistinarskua yrität " auttaa..? Menetetty tapaus se on

• Anonyymi00020

Kuulostaa siltä, että aloittaja on se, jonka pitäisi pyytää anteeksi, ei sen, jolle viesti on osoitettu.

• Anonyymi00022

Kuulosti kyllä todella oudolle kun mainitsi että se joku ei saa anteeksi. Aloittaja jos on vain hyvällä asialla voisi kertoa tarkemminkin. Muunmuassa juuri mitä se joku ei saa anteeksi.
        Ei muutenkaan kyllä vaikuta eikä kuulosta ihan vain hyvälle ja oikealle toiminnalle tuo koko ihme hässäkkä mistä aloituksessa kerrotaan.
        Joku täysin ulkopuolinen ja tuntematon puuttuu toisen elämään ja asioihin, sotkee viranomaisia sekä toisen sukulaisia soppaansa. Eikä edes ole sen jonkun kanssa itse ollenkaan tekemisissä.

• Anonyymi00023

Oudolle uhkailulle kuulostaa.

• Anonyymi00024

Älähän nyt -ap viitsi aikuinen mies.
      Kaikki tietää jo, että sinun oletettu auttamisesi on puuta heinää /tuuleen huutelua.
      Minä en tarvitse missään sellaisissa asioissa apua, että asioihini olisi tarvetta puuttua. Eikähän sinulla ole mitään valtuuksia ja oikeutuksia sekaantua toisen ihmisen asioihin.
      Koska jokainen täällä itse tekee omat ratkaisunsa ja päättää myös siitä, millä tavalla elää elämänsä. Nämä sinun auttamiset ovat naurettavuuden huippua koska sinä kuvittelet pakkomielteisenä miehen puolikkaana, että toisen ihmisen täytyy elää elämää tavalla jonka sinä katsot oikeaksi. Sinä et ymmärrä asioita, sinä haluat vain sotkea ja puuttua muiden ihmisten henkilökohtaisiin asioihin. Näin tämän kaiken näen valitettavasti.
      Mistä se nyt eniten korventaa sydäntä, haluaisin kuulla ja varmaan kaikki ihmiset haluaisivat saada vähän lisä selvitystä tähän mysteeriin.
      Ottaako palleihisi niin voimakkaasti kun et pääse sänkyyni vai mistä se kenkä puristaa!
      Kaikkeen on -ap syynsä ihmiselämässä aivan kaikkiin asioihin.
      On myös hyvä ymmärtää, että sinä olet ongelma täällä yhteiskunnassa.
      Toivottovasti pian löydät jonkun sopivan naisen, kenelle käy kaikki sinun toilailut täällä elämässä. Minä jatkan oikein mielelläni yksin asumista tai sitten en!
      Asia on yksin minun päätettävissä, sinulla ei ole asiaan mitään sanottavaa.
      Koeta nyt vain hyväksyä epämiellyttävä totuus, että et pääse parisuhteeseen kanssani. Koska häpeän sinua ja käyttäytymistäsi!

• Anonyymi00027

Täysin samoin olisin minäkin voinut kirjoittaa oman kokemukseeni liittyen! Huvitti valtavasti, kun hän olisi tarvinnut minulta halaamista joka ilta. Sekin varmasti sen takia, että hän tietäisi missä olisin, koska luulen hänen olevan todella mustasukkainen! En koskisi häneen edes pitkällä tikullakaan!

• Anonyymi00026

Minä en rupea yhdenkään oman lapseni ikäisen auttajaksi! Niin kamalat vuodet takana, etten pystyisi edes olemaan samassa tilassa tietyn henkilön kanssa koskaan!

• Anonyymi00029

Haluat että luovutan?

Asia selvä kaipa sitten luovutan.
      Selitä sitten sinä kaikille miksei mua ole enää.

• Anonyymi00030

Et luovuta.Älä kuuntele näitä.

• Anonyymi00033
        Anonyymi00030 kirjoitti:

Et luovuta.Älä kuuntele näitä.

Voi kuule kun ei ole kyse pelkästään palstapskasta.
        Täällä palstalla olevat jutut on pientä siihen verrattuna mitä irl tapahtuu. En vaan enää jaksa enempää yksin.

• Anonyymi00034

Mies ei käske täällä ketään ihmistä luovuttamaan.
        Mitä se sitten tarkoittaa missäkin tilanteessa.
        Jokainen ihminen saa elää elämänsä täällä juuri kuten itse haluaa, täällä ei ole tarvetta sellaisille ihmisille ketkä kuvittelevat olevansa muita ihmisiä ylempänä ja jollain tapaa määräävänsä muiden ihmisten asioista. Vankeutta tai hoidon tarve voi tulla hyvin vähäisestäkin rikoksesta.
        Se on taas toinen juttu jos yhteiskunta ei kykene parantamaan ihmisen sairasta päätä.
        Joten älä luovuta jokaisella ihmisellä on oikeus elää haluamallaan tavalla ja valita ihmiset keiden kanssa haluaa olla.

• Anonyymi00035
        Anonyymi00034 kirjoitti:

Mies ei käske täällä ketään ihmistä luovuttamaan.
        Mitä se sitten tarkoittaa missäkin tilanteessa.
        Jokainen ihminen saa elää elämänsä täällä juuri kuten itse haluaa, täällä ei ole tarvetta sellaisille ihmisille ketkä kuvittelevat olevansa muita ihmisiä ylempänä ja jollain tapaa määräävänsä muiden ihmisten asioista. Vankeutta tai hoidon tarve voi tulla hyvin vähäisestäkin rikoksesta.
        Se on taas toinen juttu jos yhteiskunta ei kykene parantamaan ihmisen sairasta päätä.
        Joten älä luovuta jokaisella ihmisellä on oikeus elää haluamallaan tavalla ja valita ihmiset keiden kanssa haluaa olla.

En saanut valita itse mitään. Kun ei muuta keksi niin sitten pilattiin lapsen elämä lopullisesti kiristykseksi tai kostoksi jostain mihin en tiedä edes syytä.

• Anonyymi00036

Qu'est-ce-que ce lá?

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Naiset ymmärtävät ettei talous lähde nousuun

Miten paljon järjellisempi olento nainen onkaan kuin tilastollisestikin paremmin tienaava mies. Kun kaikkialla puskuroid
      Maailman menoa
      139
      920
    2. En jaksa

Enää pelleillä ja paljastan J naisen nimen. Se on Jonna ja hän ei koskaan, edes luultavasti ollut täällä. Silti piene
      Ikävä
      44
      667
    3. Minkälainen nainen

Minkälainen kaipaamasi nainen on luonteeltaan? Kaikki hassun hauskat antava ja helppo on sallittuja, jos poikien on kovi
      Ikävä
      21
      598
    4. Kissa eli kivuissa useita viikkoja

Ei vienyt lääkäriin vaikka kissa parka maukui ja moni seuraajakin (minäkin) näin että kissa on sairas.
      Tuusniemi
      120
      590
    5. Yksi asia sen esti

Etten antanut meille mahdollisuutta
      Ikävä
      36
      542
    6. Okei, eli olet rakastunut

Hyvä sinä, niin minäkin.
      Ikävä
      63
      538
    7. Jos meillä olisi yhteinen koti

Niin haittaisiko sinua pitää se vähä tavaraisena? Ajattelin tänään että jos joskus asuttaisiin yhdessä ja haluaisit pal
      Ikävä
      50
      535
    8. Martinan mauton tyyli

Voi hyvää päivää 🤣 nyt ollaan oltu Muhiksen kanssa Kultareservin avajaisissa suorat housut jalassa ja 500€ korsetti pää
      Kotimaiset julkkisjuorut
      143
      503
    9. Tuntuu pahalta meidän molempien puolesta

Anteeksi, että olen tällainen pelkuri. En vaan usko rakkauteen enää miehen ja naisen välillä omalla kohdalla. Tiedän, et
      Ikävä
      34
      498
    10. Arvaako kukaan?

"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni
      Haapavesi
      25
      472
    Aihe