Vittumaista olla naimisissa, kun seksi tarpeet ei mene yksiin. Toiselle riittää, mutta toiselle ei. Erotakko pitää. Solo seksi ei niin antoisaa.
Aviomiehen tuska
10
170
Vastaukset
- Anonyymi00002UUSI
Jos ei lapset ole esteenä suosittelen eroa. Parempi kerta rysäys kuin koko elämän kestävä kärsimys, vaikka muuten suhde olisikin siedettävä. Minä voin kokemuksesta kertoa, että kun olet reilut 40 vuotta kärsinyt lähes jatkuvasta puutteesta ja tyydyttänyt noin 5 kertaa itse itsesi jokaisen yhdynnän välissä niin näin reilu kuusikymppisenä tulee väkisin mieleen, että miksi haaskasin ainoan elämäni haluttoman naisen kanssa?
- Anonyymi00003UUSI
Ensin pitää koittaa puhua suoraan sille haluttomalle. Rauhalliseen ja neutraaliin sävyyn, vaikka ahdistaa ja vituttaa ja panettaa. Että kuules, minun mielestäni ja minulle tämä näin vähäinen seksielämä ei riitä. Olisiko sitä mahdollista lisätä. Mitä sinä haluaisit siltä. Minä haluaisin sitä, sitä ja sitä. Myös naisen huomiointi, liehakointi, alun hyväntahtoisesta hipaisusta, sivelystä ja hivelystä kiimaisempaan suuntaan menevä kuumempi kosketus ja sopiva sanaisa kehuskelu voivat herättää naisen ja saada halun viriämään. Kerro, kuinka haluttava hän on eri aikoina eri tilanteissa. Tärkeintä on puhua ja toimia.
Jos mistään ei ala olla apua ja nainen kieltäytyy puhumasta ja käsittelemästä tilannetta, ehdota seksuaaliterapeuttia. Ja sen jälkeen avointa suhdetta, jos saisit nussia vieraita pilluja.- Anonyymi00004UUSI
Tai sitten skippaa ajanhaaskauksena turhat paskanjauhannat ja lähtee huoriin
- Anonyymi00005UUSI
Minä olen ollut ilman seksiä vuosikaudet ja kohta 70 vuotiaana alkaa riittämään,halut mulla on kovat ja haku päällä?Mutta kun tuntuu että muuttunut ihmisjätteeksi siinä asiassa,nuorena oli helppoa löytää seuraa?Haluaisin vakkariseuraa seksiin löytyskö täältä?
- Anonyymi00006UUSI
Tämä ei ole seuranhakupalsta
- Anonyymi00007UUSI
Löytyisköhän miehiä tyydyttämään minut , kun en kotona saa tarpeeksi . 45v nainen
- Anonyymi00008UUSI
Mistä päin olet nainen 45v kiinostaako 48v mies.
- Anonyymi00009UUSI
Ahaa.. naisillakin samoja puutteita.
- Anonyymi00010UUSI
Anonyymi00009 kirjoitti:
Ahaa.. naisillakin samoja puutteita.
Sama juttu se on naisillakin kun kumppani vanhenee voi halut loppua tai sairaus tulee ettei
seiso enää tai stressiä työssä tai rahanahneus ajaa kaiken edelle,seksinkin?
Toinen voi haluta tiheämmin kuin puoliso?Olen ollut sellaisen kanssa jonka mies ei sairauden takia pystynyt enää niin unohtumaton tapaus,uskomattoman kiihkeä nainen oli vuosia oli kärvistellyt asian kanssa? - Anonyymi00011UUSI
Täällä 50 v viriili isovarusteinen mies tyydyttämään. -50
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Turussa Varissuolla bussikuski ajoi lapsen yli lapsi kuoli
Poliisi " Epäilee " kuskia törkeästä liikenneturvallisuuden vaarantamisesta ja törkeästä kuolemantuottamuksesta.3762376IS: Väitöstutkimus - Pyöräilybuumi oli pelkkä kupla!
Pyöräilybuumista paljastui karu totuus Väitöstutkimuksen mukaan suuri suomalainen pyöräilyrenessanssi olikin vain pelkk631839- 1541423
Martina Aitolehden Victoria-tytär, 16, tietää riskit - Teki silti yllättävän päätöksen
Victoria Eerikäinen on Martina Aitolehden ja Esko Eerikäisen tytär. Hän on yksi Nepot-sarjan tähdistä. Sarjan kuvausten131236Apostolit kastoivat eri tavalla kuin kirkko
Raamatussa on kaksi ristiriitaista kastekaavaa. Toinen ei voi olla oikea. Kumpi on alkuperäinen? "Menkää siis ja tehkää5021201Vastuunkantoa
Nyt kun Ähtäri on historiansa pahimmassa kriisissä, päättäjä luikkii perunakellariin: "Eronpyyntö kaupunginvaltuuston pu48925- 90874
- 71842
- 28813
Ruohonpolttoa Suomussalmella
Poikaporukka oli kuullut että ruohonpoltto on muotia, joten Kirkkopuistossa oli tekoruohoa poltettu. Ketkä liene asialla43805