joka elää menneisyydessä?
SDP:n johtoporras on näyttänyt, että he ovat tyhjää täynnä, muuta ei osata kuin haukkua hallitusta.
Kuka hullu enää äänestää SDP:tä - taantunutta sosialistipuoletta
21
115
Vastaukset
- Anonyymi00001
*
____________ - Pitää Muistaa -että ;
- SDP:n Sosialistit - On Maan Suurin - - - VALEHTELIJOIDEN - KLUBI - !
*- Anonyymi00002
- SDP:n -PÄÄ-Valehtelija -on- Antti-Allah - Aina Muslimin Ylistäjä - !
- Anonyymi00005
Anonyymi00002 kirjoitti:
- SDP:n -PÄÄ-Valehtelija -on- Antti-Allah - Aina Muslimin Ylistäjä - !
- vaikka Jotku sanoo -
- Se on - SDP:n - AnttiKantti - KarvaJalka - ResuHousu - RemppaPerse -
- Anonyymi00003
No en äänestä sitä.
- Anonyymi00006
Enkä minä . piste .
- Anonyymi00004
Persut ovat tulevaisuuden puolue. Sitä äänestän.
- Anonyymi00007
Minä äänestän SDP:tä. Tolkun puolue.
- Anonyymi00008
Punikin hätähuuto.
- Anonyymi00009
No hullut.
- Anonyymi00010
Jos haluat poistaa venäjän ja duomen välistä rajan niin kannattaa äänestää koskelaa tai lindmannia.
- Anonyymi00011
Haka elanto STP kaikki meni kaput.🥀
- Anonyymi00020UUSI
Myös muutaman päivän sänki – joka oli aiemmin nähty Suomessa vain merkkinä ryyppyputkesta tai laiskuudesta – mu
SINÄTUUPAPASKA
STP
- Anonyymi00012
Tuossa kommentissa tiivistyy tyhmyys ja ymmärrättömyys taloudesta jos sanoo tämän Kokoomus hallituksen tehneen hyvää jälkeä taloudessa. Ns oikea oikeisto juuri upottaa propaganda näille ymmärtämättömille. Ei oikea oikeistolainen tarvi julkisi palveluita koska rahaa on millä ostaa palvelut itselle. Tämän takia ne haluaakin kaikki julkiset palvelut alas ja tasaverot ylös jotta voi laskea tuloveroprosenttia mutta taas tuo tasaverojen jaa julkisten maksujen nosto tulee syömään ostovoimaa mikä johtaa konkursseihin ja sitä kautta työttömyyden kasvuun
- Anonyymi00013
Tunnustaudun siis täten hulluksi, äänestän.
- Anonyymi00014
Sitä sopii ihmetellä.
- Anonyymi00015
SDP ei ole mitään mahdollisuuksia päästä hallitukseen!
Valtaa ei muille ANNETA SE ON OLTAVA SUOMALAISTEN KÄSISSÄ!!!- Anonyymi00016
Muslimit pysyköön Esim Varis Suoll
- Anonyymi00017
Natseja
- Anonyymi00018
Pelkään jos SDP pääsee valtaan niin Suomella menee vielä huonommin kun tähän asti. Ei se SDP viimeksikään saanut kovin ihmeellistä aikaan, tuskin nytkään jos voittavat vaalit.
- Anonyymi00019UUSI
Hyvä avaus.
- Anonyymi00021UUSI
Sdp ajaa sosialistista Suomea
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Missä kokoomuksen naiset?
Hähmäistä ukkotarinaa kuultu koko viikonloppu. Kukaan ei ole kokoomuksessa edes yrittänyt pitää naisten puolta. Jopa933631Finland is now Petter place
Audin B-ryhmän ralliautolla saatiin kansa voimaan hyvin. Kiitos kokoomus huumoripläjäyksestä.292383Ilman Stadia Suomessa ei olisi kunnon lihajalosteita
HK, Helsingin makkaratehdas, Votkin, mitä näitä nyt onkaan. Böndellä ei ole kunnollisia jalostajia.1422039Toivon että kuulut elämääni
Mutta aika näyttää miten läheisesti. Lupaan kertoa jossain sivulauseessa, kun muutan paikkaa.34891- 44831
En unohda sua
En vaan unohda sua. Eikä se näköjään ole tarkoituskaan. Rakastan sua sitten omalla tavalla kauempaa kun mikään muu ei on30810Mahdatko ymmärtää sitä
Mä en selviä jollei me jutella kunnolla. Tarvitsen sua siihen. Etkä sä voi sitä tietää kun en ole ilmaissut mutta olen61785Jorma Lind kuollut
Ylen uutisankkurina 40 vuotta toiminut Jorma Lind on kuollut 85-vuotiaana. https://yle.fi/a/74-20230265 ARVl on näet5765- 40697
Kyllä nainenkin voi ottaa yhteyttä
Ja on ihan kiva jos ottaa yhteyttä mieheen. Minä ainakin olisin onnessani jos nainen ottaisi yhteyttä. mies87686