Huonoa seuraa

Anonyymi-ap

Lopetin yhteydenpidon erään JT kanssa. Hän oli aikuinen ihminen, mutta todella naiivi. Eikä kemiat pelanneet. Hän oli ns. hyvinmukana. Ei auta. Olen mieluummin yksin kuin noin huonossa seurassa. JT on moni huonoa seuraa. Heidän seurassaan ei viihdy. Ei mitään muuta yhteistä kuin uskonto.

17

278

Vastaukset 17

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Näin se on.
      Kenttäkaveritkin oli samanlaisia.

• Anonyymi00002

Totta. Sitä ajatellaan, kun on hyvin mukana, niin kaikkien seurassa viihtyy. Ei pidä paikkaansa.

• Anonyymi00003
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Totta. Sitä ajatellaan, kun on hyvin mukana, niin kaikkien seurassa viihtyy. Ei pidä paikkaansa.

Siis täh?! Ainakin minun mielestäni kaikki Jehovan todistajat ovat mieleistäni seuraa! He ovat Raamatun tarkkoja tuntijoita, ystävällisiä, viisaita ja erittäin huumorintajuisia, kiehtovia persoonia! Olen saanut tuntea useita Julistajaperheitä 1960-luvulta alkaen eikä käsitykseni ole kuin vahvistunut Jehohvan todistajien arvosta - kaikilla ei ole yhtä hyvää seuraa! Niinkuin nyt tuo ikijuoppo naapurin äijä! Sen kämpässä lappaa yötä päivää oikein laitapuolen edustajia ja laulu soi! Oikein hävetti kerran, kun meille oli tulossa vanhempi Jehovan todistajapariskunta Helsingistä asti ja naapurissa oli menossa varsinaiset hilunpilttuut jo kolmatta vuorokautta! Rokki soi ja naapuri avasi oven, kun todistajat olivat tulossa meille. Mokoma känniläinen kysyi heiltä montako laitetaan! Kun avasin heille oven, he olivat niin ystävällisiä naapurille ja ojensivat viinan pehmentämille Jumalan Valtakunnan Uutisia! Naapurissa oli sen jälkeen hiljaista, joten varmaan Jumalan läsnäolo sai ihmeitä aikaan! Seura tekee kaltaiskekseen!

• Anonyymi00004
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Siis täh?! Ainakin minun mielestäni kaikki Jehovan todistajat ovat mieleistäni seuraa! He ovat Raamatun tarkkoja tuntijoita, ystävällisiä, viisaita ja erittäin huumorintajuisia, kiehtovia persoonia! Olen saanut tuntea useita Julistajaperheitä 1960-luvulta alkaen eikä käsitykseni ole kuin vahvistunut Jehohvan todistajien arvosta - kaikilla ei ole yhtä hyvää seuraa! Niinkuin nyt tuo ikijuoppo naapurin äijä! Sen kämpässä lappaa yötä päivää oikein laitapuolen edustajia ja laulu soi! Oikein hävetti kerran, kun meille oli tulossa vanhempi Jehovan todistajapariskunta Helsingistä asti ja naapurissa oli menossa varsinaiset hilunpilttuut jo kolmatta vuorokautta! Rokki soi ja naapuri avasi oven, kun todistajat olivat tulossa meille. Mokoma känniläinen kysyi heiltä montako laitetaan! Kun avasin heille oven, he olivat niin ystävällisiä naapurille ja ojensivat viinan pehmentämille Jumalan Valtakunnan Uutisia! Naapurissa oli sen jälkeen hiljaista, joten varmaan Jumalan läsnäolo sai ihmeitä aikaan! Seura tekee kaltaiskekseen!

Aivan selvästi hypnotisoitu.
        Satuja voi aina kertoa.

• Anonyymi00005
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Kaikki eivät hillu ja riehu kännissä. JT divät todellakaan usein ole mielenkiintoista seuraa. Moni ei osaa puhua, eikä heillä ole mitään mielenkiintoista sanottavaa. Aivan tylsiä tyyppejä ovat. Yksin on parempi.

• Anonyymi00006
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Kaikki eivät hillu ja riehu kännissä. JT divät todellakaan usein ole mielenkiintoista seuraa. Moni ei osaa puhua, eikä heillä ole mitään mielenkiintoista sanottavaa. Aivan tylsiä tyyppejä ovat. Yksin on parempi.

Huonoa seuraa ovat. Täysin mielenkiinnottomia ihmisiä.

• Anonyymi00007
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Huonoa seuraa ovat. Täysin mielenkiinnottomia ihmisiä.

Toistensa glooneja.
        Se opetellaan teokraattisessa palveluskoulussa. Siihen on käytännössä pakko osallistua.

• Anonyymi00008
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Toistensa glooneja.
        Se opetellaan teokraattisessa palveluskoulussa. Siihen on käytännössä pakko osallistua.

Höpö höpö nyt kaikki! Jehovan todistajilla on kentällä mukanaan uusimmat Järjestön julkaisut, kuten lehdet ja muu kirjallisuus! Voit kysyä Raamatusta mitä tahansa niiden kansien väliin mahtuu ja enemmänkin! Itse kiinnostuin Raamatusta jo ennen rippikoulua, kun olin tutkinut eri uskontoja ja halusin valita tietopohjaisestikin etevimmän, Jehovan todistajain uskonnon! Enkä ole katunut, kiinnostukseni Raamattuun on kasvanut vuosi vuodelta ja seurakuntalaiset ovat todella kivaa väkeä! On Julistajia kaikista eri yhteiskuntaluokista, on lääkäreitä ja tuomareita sekä ihan tavallisia ansiotyöntekijöitä. Näiden ohella jokainen Julistaja tekee velvollisuutensa Jumalalle ja Jumalan Järjestö jakaa hengellistä ravintoa ajallaan! Ei ole parempaa Järjestelyä kuin Jumalan Järjestö! Elämä Järjestössä on itse asiassa jo täyttä paratiisielämää saman hallinnon 1914 (Jeesus) 1919 (Hallintoelin) ja koko ajan 144.000 (voidellut), jotka johtavat maan päällistä ParatiisiValtakuntaa! Siksi niin moni valitsee Järjetsön!

• Anonyymi00010
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Höpö höpö nyt kaikki! Jehovan todistajilla on kentällä mukanaan uusimmat Järjestön julkaisut, kuten lehdet ja muu kirjallisuus! Voit kysyä Raamatusta mitä tahansa niiden kansien väliin mahtuu ja enemmänkin! Itse kiinnostuin Raamatusta jo ennen rippikoulua, kun olin tutkinut eri uskontoja ja halusin valita tietopohjaisestikin etevimmän, Jehovan todistajain uskonnon! Enkä ole katunut, kiinnostukseni Raamattuun on kasvanut vuosi vuodelta ja seurakuntalaiset ovat todella kivaa väkeä! On Julistajia kaikista eri yhteiskuntaluokista, on lääkäreitä ja tuomareita sekä ihan tavallisia ansiotyöntekijöitä. Näiden ohella jokainen Julistaja tekee velvollisuutensa Jumalalle ja Jumalan Järjestö jakaa hengellistä ravintoa ajallaan! Ei ole parempaa Järjestelyä kuin Jumalan Järjestö! Elämä Järjestössä on itse asiassa jo täyttä paratiisielämää saman hallinnon 1914 (Jeesus) 1919 (Hallintoelin) ja koko ajan 144.000 (voidellut), jotka johtavat maan päällistä ParatiisiValtakuntaa! Siksi niin moni valitsee Järjetsön!

"Voit kysyä raamatusta mitä tahansa. "
        Esim. Missä kohden raamatussa sanotaan, että 2000:n vuoden päästä Herran ehtoollisella katsotaan vain kun leipä ja viini menee nenän ohi.
        Ja vastaus olusi mikä?
        Tai: Ei tarvitse uudestisyntyä saadakseen ikuisen elämän.
        Missä kohden?
        Missä kohden raamatussa kirjoitetaan hallintoelimestä?

• Anonyymi00011
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Höpöhöpö itsellesi. Ehkä he kentällä osaavat ulkoa opetellut puheet puhua, mutga muuten monilla ei ole mitään puhuttavaa. Puhelimessa pitäisi väkisinkin olla, mutta ei osata mitään puhua. Sanotaan vaan että näin on ja kohta, kohta. Hallintoelimen edustaja sanoi, että me emme tiedä, milloin loppu tulee.

• Anonyymi00013
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Nonnii.
        Nyt voit raportoida tästä kuukaudesta: olen käynyt kentällä.

• Anonyymi00009

"Jehovan todistajilla on kentällä mukanaan uusimmat Järjestön julkaisut, kuten lehdet ja muu kirjallisuus! "
      -Mitä vikaa osoittautui vanhemmissa tuotoksissa olevan ?

"Voit kysyä Raamatusta mitä tahansa niiden kansien väliin mahtuu ja enemmänkin!"
      -Miksi ei katsoa Raamatusta ? - Mutta jt:lle on annettu siitä väärennös, UM

Esimerkki, Heprealaisille 1:8

UM: Mutta Pojasta hän sanoo: ”Jumala on sinun valtaistuimesi aina ja ikuisesti, ja valtakuntasi valtikka on oikeudenmukaisuuden valtikka.

KR92: Mutta Pojastaan hän sanoo: – Jumala, sinun valtaistuimesi pysyy ajasta aikaan, ja sinun kuninkaanvaltikkasi on oikeudenmukaisuuden valtikka.

1933/38: mutta Pojasta: ”Jumala, sinun valtaistuimesi pysyy aina ja iankaikkisesti, ja sinun valtakuntasi valtikka on oikeuden valtikka.

Jeesuksen jumaluus on häivytetty muuttamalla jakeen merkitystä. Muissa käännöksissä Pojasta puhutaan Jumalana, UM puhuu Jumalasta, joka ei ole Poika.
      ------------

" Itse kiinnostuin Raamatusta jo ennen rippikoulua, kun olin tutkinut eri uskontoja ja halusin valita tietopohjaisestikin etevimmän, Jehovan todistajain uskonnon"
      -Mitä mainoksessa tarkoittaa "uskonnon etevyys" ?

etevä = jossain huomattavan hyvä, osaava, kyvykäs
      Maanantaina etevät shakinpelaajat kokoontuivat puistoon.
      https://fi.wiktionary.org/wiki/etevä

" Elämä Järjestössä on itse asiassa jo täyttä paratiisielämää"

-Australian tutkintakomissio: Jehovan todistajat salannut tuhannen lapsen hyväksikäytön Australian hallitus käynnisti laajan tutkimuksen lasten seksuaalisesta hyväksikäytöstä https://yle.fi/a/3-8183532

Entiset Jehovan todistajat kertovat kokemuksistaan uskonyhteisön oikeuskomiteoissa – "Todettiin, että minä, 11-vuotias tyttö olin vietellyt keski-ikäisen miehen"
      https://yle.fi/a/3-10106328

• Anonyymi00012

P.o.
        Elämä järjestössä on itse asiassa jo täyttä paskaa.
        Siihen yhdyn.

• Anonyymi00014
        Anonyymi00012 kirjoitti:

P.o.
        Elämä järjestössä on itse asiassa jo täyttä paskaa.
        Siihen yhdyn.

Se ei old mikään ihme. Kuivia tyyppejä kaikki.

• Anonyymi00015

JT nainem olisi vinkki millä teet varmaa tulosta tuu keskustelee käännyttämisestä Kik:juhani801

• Anonyymi00016

Kävele peilin eteen ja muuta tapasi!

• Anonyymi00017

Urpo!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä tuot pöytään parisuhteessa?

Siinäpä se kysymys on otsikossa. Mitäpä siis tuot/toisit pöytään parisuhteessa? Oletko mies vai nainen? Koetko sen mitä
      Sinkut
      344
      1262
    2. Mikä sinua ja kaivattuasi

Yhdistää??????
      Ikävä
      54
      743
    3. 2 km on nykyään liian pitkä koulumatka

Hesarissa päivitellään lapset joutuu nyt kulkemaan 2 km kouluun jösses. Ruostefillarilla tuo matka menee vaikka miten äk
      Lieksa
      55
      738
    4. Sinulle mies

Kohtaamme jälleen kun on oikea aika. Sitä ei voi mikään eikä kukaan estää <3 <3
      Ikävä
      38
      725
    5. Martinan bisneksillä ei mene hyvin

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/c46da6ab-340f-4790-aaa7-0865eed2336 Yrityksen konkurssihakemus on tullut kärä
      Kotimaiset julkkisjuorut
      152
      633
    6. Miia Heikkinen avautui !

Olipa hyvä kirjoitus, kiitos. Ongelmat mitkä nostat esille on todellisia ja tämä ylimielisyys totta ja se näkyy kaikessa
      Judo
      59
      606
    7. 45
      604
    8. Tiesitkö? Martina Aitolehden isäpuoli on tämä suosittu laulaja

Martina Aitolehti on seurattu julkisuuden henkilö. Lähipiiriin mahtuu muitakin tunnettuja henkilöitä. Tiesitkö, että Ma
      Kotimaiset julkkisjuorut
      26
      591
    9. 54
      562
    10. Voiko meidän välit

Koskaan parantua tästä?
      Ikävä
      42
      526
    Aihe