Mitä minusta ajattelet? Ja sitten en halua, jos se tarkoittaa etten merkitse juurikaan mitään. Se olisi murskaava tieto, liian rankkaa ottaa vastaan. Jos sen sijaan ajatukset ovat myönteisiä, niin sehän olisi ilouutinen. Yritä tässä nyt pysyä selväjärkisenä. Tällä hetkellä olen henkisesti jonkinlaisessa horrostilan lamaannuksessa.
Niin haluaisin tietää ajatuksesi
34
538
Vastaukset
- Anonyymi00001
Rakastan H naista ja haaveeni olisi että olisimme yhdessä ikuisesti...
- Anonyymi00009
Toivotan onnea jos tarkoitat samaa jo ka tiedän ei riitä pelkkä onni
- Anonyymi00002
Välitän miehestä paljon!
- Anonyymi00003
Rakastan.m-miestä ja haluan sut kokonaan. Hyvässä ja pqhassa....
- Anonyymi00019
Jaahans jaahans. Ketäs m- mies rakastaa? 🤨
- Anonyymi00031
Anonyymi00019 kirjoitti:
Jaahans jaahans. Ketäs m- mies rakastaa? 🤨
ensinnäkin M-miehiä on paljon, mut tämä M-mies rakastaa tällä hetkellä vain omia lapsiaan, mutta haluaisin Hän naisen kanssa keskustella kasvotusten , jos mahdollista💪
- Anonyymi00004
Merkitset hyvin paljon, enkä lakkaa ajattelemasta sinua mies.
- Anonyymi00005
Hiljaiset päivät on piinaavia. Elettyä elämää takana joten kestän ne. Miksi siitä ei kuulu. Sitten kun kuuluu niin mitä se oikein haluaa, miksi se on noin etäinen vaikka puhuu minulle. Nyt se taas hävisi. On tämä aika raskasta, miksi ei jutella joka päivä. En voi olla aktiivisempi, hän torjuu minua selkeästi. Haluaisin nähdä mutta hän kai ajattelee siitä toisin. On tarkka ajastaan ja tuntuu ihmettelevän niinä hetkinä kun viihdyn hänen lähellään. Miksi me ei vietetä aikaa? Ei hän halua sitä. Minä haluan mutta en saa. Onko tässä mitään järkeä.
- Anonyymi00007
Ei me olla toistemme lähellä nykyään ollenkaan. Ja siitä on aikaa kun oli toisin.
- Anonyymi00012
Anonyymi00007 kirjoitti:
Ei me olla toistemme lähellä nykyään ollenkaan. Ja siitä on aikaa kun oli toisin.
Oletteko siis ihan seurustelleet joskus?
- Anonyymi00013
Anonyymi00012 kirjoitti:
Oletteko siis ihan seurustelleet joskus?
Ei olla, paha kyllä.
- Anonyymi00006
Tykkään eräästä miehestä hyvin paljon. Enemmän kuin tykkään. Rakastan ja kaipaan häntä, haluaisin hänen lähelleen. Toivon, että hänellä on kaikki hyvin. Minulla on ok, mutta voisi olla vielä paremminkin. Yhdessä olisi asiat paremmin.
- Anonyymi00008
Kenen ajatukset mitä se hyödyttäisi olen huomannu että moni sekoaa jo pelkästään omista ajatuksistaan mutta onnea
- Anonyymi00010
Irl saat kuulla ne,täällä utelijoille en vastaa.Tiedän parit tyypit jo varmuudella ketä käy täällä.
- Anonyymi00011
Eräs nainen on vallannut sydämeni ja ajatukseni täysin. Kaipaan häntä valtavasti.
- Anonyymi00014
No taitaa mennä hukkaan anonyymipalstalla jos et mitään tietoja siis sellaisia sille jollekin tunnistettavia voi laittaa. Ootko pitkään ollu täällä kaipailemassa?
- Anonyymi00015
Anonyymi00014 kirjoitti:
No taitaa mennä hukkaan anonyymipalstalla jos et mitään tietoja siis sellaisia sille jollekin tunnistettavia voi laittaa. Ootko pitkään ollu täällä kaipailemassa?
Olen täällä ainoastaan silloin kun ei ole, tai en saa yhteyttä häneen.
- Anonyymi00016
On myönteisiä mutta tilanteen takia olen ujo
- Anonyymi00017
Onko sulla edes mahdollisuutta olla ujo?
- Anonyymi00018
En uskalla oikein katsoa silmiin edes niin pitkään kun haluaisin ja olen hyvä kommunikoimaan vain työasioissa ja ympärillä aina lauma ihmisiä
- Anonyymi00020
Kenelle tarkoitit tuon?
- Anonyymi00025
En enää kommunikoi enää täällä, vain irl. Jos ei ole pokkaa ottaa yhteyttä ja tai esiintyä omalla nimellä niin sitten et ole kiinnostunut, tarpeeksi. Mhinkään anonyymeihin työpaikkailmoituksiin en hae missä ei ole firman nimeä edes.
- Anonyymi00021
en tiedä haluanko edes tutustua
kun… ehkä tämä ei ole minun kaupunki edes
valitan - Anonyymi00022
Ei ole mitään tunteita tai ajatuksia, jätit hiljaisuuteen niin selvä homma.
- Anonyymi00023
Tiedät kyllä miksi.
- Anonyymi00024
Kun ei kiinnostanut niin parempi olla hiljaa. Ymmärsin.
- Anonyymi00033
🫂🫂🫂
Kuin hänelle
- Anonyymi00026
Mitäköhän mieltä eräs nainen on, kun jos saisin olla hänen oma miehensä, niin yksi tärkeä asia minulle olisi, kun saisin nukkua hänen vieressään, koska siinä olisi lämmin ja rakastettu olo.
- Anonyymi00027
Odotan seuraavaa kertaa, kun tapaamme. Hänessä on jotakin, joka vetää minua puoleensa.
- Anonyymi00028
Ne on vaan sinun tunteitasi, toinen voi ajatella sinusta negatiivisesti.
- Anonyymi00030
Anonyymi00028 kirjoitti:
Ne on vaan sinun tunteitasi, toinen voi ajatella sinusta negatiivisesti.
Vastasin aloitukseen, luitkohan sinä sen? Lisäksi minä tiedän, ettei hän ajattele minusta negatiivisesti, koska olemmet tekemisissä ihan tuolla oikeassa elämässä.
- Anonyymi00029
Oot mun oma puolikkaani ja rakastan sua äärettömästi ❤️✨💫🌛
- Anonyymi00032
Vain👰♀️ häitä ja 🛀 kylpyä kanssasi ja 🛌 nukkumista sinun kanssasi!
- Anonyymi00034
Kuulostaa ihanalta kuninkaani❤️🫅🏼♾️
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Missä kokoomuksen naiset?
Hähmäistä ukkotarinaa kuultu koko viikonloppu. Kukaan ei ole kokoomuksessa edes yrittänyt pitää naisten puolta. Jopa163212Finland is now Petter place
Audin B-ryhmän ralliautolla saatiin kansa voimaan hyvin. Kiitos kokoomus huumoripläjäyksestä.132200Ilman Stadia Suomessa ei olisi kunnon lihajalosteita
HK, Helsingin makkaratehdas, Votkin, mitä näitä nyt onkaan. Böndellä ei ole kunnollisia jalostajia.1181812Huomasitko? Tidjan Ban tyttöystävä paljastui - Tuttu kohutusta rakkausrealitystä
Ban tyttöystävä on Kolmiodraama-realityn Heidi Kytö. Ba ja Kytö kertoivat maaliskuussa 2026 somessa, että he ovat seurus101206Alkuperäinen Jeesuksen antama kastekäsky on Matteuksen evankeliumissa
Matt.28:16-20 16 Ja ne yksitoista opetuslasta vaelsivat Galileaan sille vuorelle, jonne Jeesus oli käskenyt heidän menn1631107Vilpitön totuudenetsiä löytää totuuden kasteesta.
Nykyaikana on niin paljon tietoa saatavilla että vilpitön totuudenetsiä löytää totuuden myös kristillisestä kasteesta. R4501012- 36833
- 54778
- 67721
Toivon että kuulut elämääni
Mutta aika näyttää miten läheisesti. Lupaan kertoa jossain sivulauseessa, kun muutan paikkaa.30695