Mitä teen väärin?

Anonyymi-ap

Osaisko joku kertoa mitä teen väärin, kun ollu kohta 7 vuotta parisuhteessa ja mies ei halua enää seksiä. Itse tarttisin mahdollisimman usein, mutta mies ei haluu muuta kuin pelaila koneellaan kavereiden kanssa. Välillä saattaa mennä useita kuukausiakin ilman ja silloinkin se on periaatteessa vain minuutin mittainen lähetyssaarnaaja sessio. Mulle se etten saa ottaa suihin ja leikkiä munalla päivittäin tuntuu ihan rangaistukselta…
Mitä voin tehdä? Onko vika mussa? Mies vaan vetoaa aina väsymykseen tai että on syöny liikaa…

16

192

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Onpas outo tilanne näin aviomehen näkökulmasta.

• Anonyymi00002

Eli vika on todennäköisesti minussa?

• Anonyymi00003
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Eli vika on todennäköisesti minussa?

En usko että sinussa on vikaa. Kuvaamasi halu leikkiä munalla, olisi todella sellaista, mitä mies haluaa. Ja siinä samalla mies voisi kosketella sinua vaikka 69.

• Anonyymi00005
        Anonyymi00003 kirjoitti:

En usko että sinussa on vikaa. Kuvaamasi halu leikkiä munalla, olisi todella sellaista, mitä mies haluaa. Ja siinä samalla mies voisi kosketella sinua vaikka 69.

Mutta minun tapauksessa hän ei halua. Hän työntää minut aina vaan pois jos yritänkin. Olen varma että hän ei käy vieraissa (hän ei mitenkään ehtisi), mutta jotain on tapahtunut, että seksi tai seksuaaliset teot kanssani eivät enää kiinnosta häntä. Suhteen alussa asia oli täysin eri, joten en usko että hän ei vain yleisesti nauttisi seksistä, vaan kyse on jostain muusta…

• Anonyymi00006
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Mutta minun tapauksessa hän ei halua. Hän työntää minut aina vaan pois jos yritänkin. Olen varma että hän ei käy vieraissa (hän ei mitenkään ehtisi), mutta jotain on tapahtunut, että seksi tai seksuaaliset teot kanssani eivät enää kiinnosta häntä. Suhteen alussa asia oli täysin eri, joten en usko että hän ei vain yleisesti nauttisi seksistä, vaan kyse on jostain muusta…

No voi hitsi. En tiedä tilannettanne, mutta voisi ehdottaa ja kokeilla seksileluja mukaan toimintaan molemmille, mikä kiihottaisi molempina. Jos ei vielä ole niitä.

• Anonyymi00009
        Anonyymi00006 kirjoitti:

No voi hitsi. En tiedä tilannettanne, mutta voisi ehdottaa ja kokeilla seksileluja mukaan toimintaan molemmille, mikä kiihottaisi molempina. Jos ei vielä ole niitä.

Suhteen alkupuolella kun alkoi hieman hiipumaan hommattiin, mutta ei ole auttanut :(
        Ajatuksena kuitenkin hyvä ajatus! Kiitos!

• Anonyymi00011
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Suhteen alkupuolella kun alkoi hieman hiipumaan hommattiin, mutta ei ole auttanut :(
        Ajatuksena kuitenkin hyvä ajatus! Kiitos!

Ok. Vielä ehdottaisin, että ajatte molemmat posliiniksi, jos vain tuntuisi siltä.. Voimia tilanteeseen.. itse olen samantyylisessä tilanteessa ja joudun sitten itsekseen purkaa paineistusta.

• Anonyymi00004

Tuttu tunne oon 45v ukm ja seksi on jäänyt pitkän suhteen aikana vähiin..itsellä haluja/tarpeita riittäisi..ois mukava vaihtaa ajatuksia sun kanssa....?

• Anonyymi00007

Kertokaa miehillenne, jos ei seksiä saa, haetaan vieraalta! Tämä maa on täynnä puutteessa olevia miehiä jotka ovat pitkässä suhteessa! Vaihdevuosiin loppuu tosi monen naisen seksi, ei saa edes halata tai puhua asiasta! Nainen ei halua lähteä parisuhdeterapeutille! Olla törötetaan kimppakämpässä. Monella yhteisiä velkoja, lasten elämä herkässä vaiheessa!

• Anonyymi00008

Olisipa niin helppoa! Itsellä ainakin todella vahva kiintymyssuhde omaan kumppaniin, että todella vaikea vaan lähteä hakemaan muualta. Käy kyllä usein mielessä, mutta toteutus haasteellista…

• Anonyymi00010
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Olisipa niin helppoa! Itsellä ainakin todella vahva kiintymyssuhde omaan kumppaniin, että todella vaikea vaan lähteä hakemaan muualta. Käy kyllä usein mielessä, mutta toteutus haasteellista…

Joo ei ole helppoa erota avioliitosta. Seksin puute saa kyllä ärtyisäksi ja vielä päälle se, kun kumppani kysyy että mikä on? No kommunikoinnin osaamattomuus, vaikka kumppni kyllä 100varmasti tietää mistä on taas kysymys.

• Anonyymi00012
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Joo ei ole helppoa erota avioliitosta. Seksin puute saa kyllä ärtyisäksi ja vielä päälle se, kun kumppani kysyy että mikä on? No kommunikoinnin osaamattomuus, vaikka kumppni kyllä 100varmasti tietää mistä on taas kysymys.

Juuri tämä! Tunnen itseni kokoajan ärtyneeksi ja sit toinen valittaa kun huonolla tuulella… tottakai olen huonolla tuulella kun puutteessa

• Anonyymi00013
      UUSI

Kieltämättä avata sun pillua 22/6 kyrvällä...vois olla ihanaa...

• Anonyymi00014
      UUSI

Et kiinnosta häntä enään deksi taisi olla ainut syy että olette edes yhdessä mutta onnea menikö hienosti pelkän panon haku

• Anonyymi00015
      UUSI

Heti laitan äijän vaihtoon, jos en saa seksiä tarpeeksi! Ellu Onhan noita ukkoja ollut satoja.

• Anonyymi00016
      UUSI

Paa viestii mul nroon0408950638 terv ukm.57

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Missä kokoomuksen naiset?

Hähmäistä ukkotarinaa kuultu koko viikonloppu. Kukaan ei ole kokoomuksessa edes yrittänyt pitää naisten puolta. Jopa
      Maailman menoa
      60
      3473
    2. Finland is now Petter place

Audin B-ryhmän ralliautolla saatiin kansa voimaan hyvin. Kiitos kokoomus huumoripläjäyksestä.
      Maailman menoa
      20
      2312
    3. Ilman Stadia Suomessa ei olisi kunnon lihajalosteita

HK, Helsingin makkaratehdas, Votkin, mitä näitä nyt onkaan. Böndellä ei ole kunnollisia jalostajia.
      Maailman menoa
      138
      1959
    4. Huomasitko? Tidjan Ban tyttöystävä paljastui - Tuttu kohutusta rakkausrealitystä

Ban tyttöystävä on Kolmiodraama-realityn Heidi Kytö. Ba ja Kytö kertoivat maaliskuussa 2026 somessa, että he ovat seurus
      Suomalaiset julkkikset
      13
      1498
    5. Alkuperäinen Jeesuksen antama kastekäsky on Matteuksen evankeliumissa

Matt.28:16-20 16 Ja ne yksitoista opetuslasta vaelsivat Galileaan sille vuorelle, jonne Jeesus oli käskenyt heidän menn
      Kaste
      163
      1207
    6. Pistä joku tunniste vuosien takaa

Meidän välillä. Naiselta pyydän.
      Ikävä
      57
      1124
    7. Vilpitön totuudenetsiä löytää totuuden kasteesta.

Nykyaikana on niin paljon tietoa saatavilla että vilpitön totuudenetsiä löytää totuuden myös kristillisestä kasteesta. R
      Kaste
      450
      1052
    8. Pidätkö vielä elämäsi

Rakkautena minua
      Ikävä
      59
      873
    9. Mietin tässä yhtä kysymystä

Pysyisitkö minun kävelytahdissa mukana?
      Ikävä
      73
      824
    10. Toivon että kuulut elämääni

Mutta aika näyttää miten läheisesti. Lupaan kertoa jossain sivulauseessa, kun muutan paikkaa.
      Ikävä
      33
      803
    Aihe