Tavallaan se on raamatussa vieläkin
Meidät tunnettiin ennen syntymää.
Uudestisyntyminen
3
70
Vastaukset 3
- Anonyymi00002
Eikös siellä sanota, että ihminen nukkuu, ja herää vasta viimeiselle tuomiotta tai rangaistukseen? Joskus demonit pettävät ihmistä ja väittävät olevansa se joka sinua miellyttää heränneenä muka kuolleista.
- Anonyymi00005
Näin se menee. https://www.youtube.com/watch?v=eDjLwQu5otY
- Anonyymi00006
>>>>Uudestisyntyminen
Tavallaan se on raamatussa vieläkin
Meidät tunnettiin ennen syntymää.<<<<
------------------
Et taida ymmärtää mitä on uudestisyntyminen?
Se tapahtuu uskomalla evankeliumin kääntyen pois entisestä synti elämästä. Ihmiseen jää " vanha ihminen" himoinen ja haluineen. Hänessä on uusi ihminen joka on Kristuksessa. Maan päällisen elämäm ajan toinen on toista vastaan Ihminen joko tahtoo elää uutena ihmisenä Jumalan tahdon Jumalsn ssnsn neuvon mukaan tai antautua uudelleen vanhan syntisen luontonsa himojen ja halujen mukaan elämään langeten pois armosta joka on Kristuksessa Jeesuksessa.
--------
Uudesti syntymä
”te, jotka olette uudestisyntyneet, ette katoavasta, vaan katoamattomasta siemenestä, Jumalan elävän ja pysyvän sanan kautta. Sillä: "kaikki liha on kuin ruoho, ja kaikki sen kauneus kuin ruohon kukkanen; ruoho kuivuu, ja kukkanen varisee, mutta Herran sana pysyy iankaikkisesti". Ja tämä on se sana, joka on teille ilosanomana (EVANKELIUMINA ) julistettu.”
1. Pietarin kirje 1:23-25 FB38
”Hänessä on teihinkin,
sittenkuin olitte kuulleet totuuden sanan, pelastuksenne evankeliumin, uskoviksi tultuanne
pantu luvatun Pyhän Hengen sinetti, sen, joka on meidän perintömme vakuutena, hänen omaisuutensa lunastamiseksi — hänen kirkkautensa kiitokseksi.”
Efesolaiskirje 1:13-14 FB38
”Veljet, minä johdatan teidät tuntemaan sen evankeliumin, jonka minä teille julistin, jonka te myöskin olette ottaneet vastaan ja jossa myös pysytte ja jonka kautta te myös pelastutte, jos pidätte siitä kiinni semmoisena, kuin minä sen teille julistin, ellette turhaan ole uskoneet. Sillä minä annoin teille ennen kaikkea tiedoksi sen, minkä itse olin saanut: että Kristus on kuollut meidän syntiemme tähden, kirjoitusten mukaan, ja että hänet haudattiin ja että hän nousi kuolleista kolmantena päivänä, kirjoitusten mukaan, ja että hän näyttäytyi Keefaalle, sitten niille kahdelletoista.”
1. Korinttilaiskirje 15:1-5 FB38
”Mutta mitä se sanoo? "Sana on sinua lähellä, sinun suussasi ja sinun sydämessäsi"; se on se uskon sana ( EVANKELIUMI ) , jota me saarnaamme. Sillä jos sinä tunnustat suullasi Jeesuksen Herraksi ja uskot sydämessäsi, että Jumala on hänet kuolleista herättänyt, niin sinä pelastut; sillä sydämen uskolla tullaan vanhurskaaksi ja suun tunnustuksella pelastutaan.
Sanoohan Raamattu: "Ei yksikään, joka häneen uskoo, joudu häpeään". Tässä ei ole erotusta juutalaisen eikä kreikkalaisen välillä; sillä yksi ja sama on kaikkien Herra, rikas antaja kaikille, jotka häntä avuksi huutavat. Sillä "jokainen, joka huutaa avuksi Herran nimeä, pelastuu".”
Roomalaiskirje 10:8-13 FB38
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan bisneksillä ei mene hyvin
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/c46da6ab-340f-4790-aaa7-0865eed2336 Yrityksen konkurssihakemus on tullut kärä3171496Tiesitkö? Martina Aitolehden isäpuoli on tämä suosittu laulaja
Martina Aitolehti on seurattu julkisuuden henkilö. Lähipiiriin mahtuu muitakin tunnettuja henkilöitä. Tiesitkö, että Ma311219Jos SDP ei voita reilusti, persut kumoavat demokratian Suomesta
Näin tekisi ainakin Rydman seuratessaan idolinsa Trumpin mallia https://www.is.fi/politiikka/art-2000012187244.html465999- 62946
- 73932
- 48691
Mies, olenko ymmärtänyt oikein?
Ystävyys/salainen suhde/molemmat ovat täysin poissuljettuja asioita? Nainen74683Kiteen Pallon superpesisjoukkue pelaa huumeiden vaikutuksen alaisena
Huumerikos. Yleisesti uskotaan, että se seikka, että eräs KiPan pelaaja kärähtää huumeista, on vain jäävuoren huippu. M102675Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl465632- 38612